Επικουρίδης έγραψε:
Επιτέλους αρχίζουμε, να συνεννοούμεθα!!! Συμφωνούμε λοιπόν, ότι οι ανώτατες αόρατες πνευματικές οντότητες αποτελούν δημιουργήματα καθ' εικόνα και ομοίωση τ' ανθρώπινου εγκεφάλου, όπως λές. Εξήγησέ μας, όμως και τους λόγους κατασκευής των θείων οντοτήτων.
Όπως για τον θεωρητικό φυσικό, εργαλείο είναι τα μαθηματικά, έτσι και η έννοια του θεού είναι εργαλείο, εξήγησης στον αρχαίο κόσμο για την προέλευση του κόσμου και τα ανεξήγητα φυσικά για αυτόν φαινόμενα, με τις κατακτήσεις της επιστήμης ο ρόλος της έννοιας του θεού περιορίστηκε στις ψυχολογικές του ανάγκες των πιστών, π.χ. φοβος για την απώλεια της ύπαρξης του δια παντός, που την αντιμετωπίζει με την δημιουργία της έννοιας της ψυχής, ψυχή.=αθανασία. αθανασία =ιδιότητα των θεών. η ελπίδα για την διαιώνιση του για πάντα σαν ατομική ύπαρξη και μετά θάνατον που είναι η ανταμοιβή των πεπραγμένων του επί της γής, και τέλος η αγάπη για τους ανθρώπους, άρα και για τον θεό, που είναι το κίνητρο και η προυπόθεση για την ανταμοιβή της αιώνιας ζωής άρα και απάλειψη του πραγματικού φόβου, που για αυτούς [ τους πιστούς] είναι ο θάνατος της ψυχής, και όχι του σώματος. απο την άλλη πλευρά ο άθεος ζεί μέσα την τραγωδία της σκληρής πραγματικότητας αποδέχοντας την, με ότι αυτό συνεπάγεται, για τον ψυχικό του κόσμο. αυτές πιστεύω πως είναι οι κύριες αιτίες της κατασκευής ανώτερων δυνάμεων.
Δουλειά των χριστιανών θεολόγων κι' όποιων απολογητών του χριστιανισμού είναι να εξωραϊζουν τις δογματικές τους
σκοπιμότητες, να μιλούν για τη διαχρονικότητα του Σπερματικού Λόγου=Χριστός και να προσεταιρίζονται φιλοσόφους προδρόμους του Χριστιανισμού, να τους απεικονίζουν και να τους αγιοποιούν.
Δεν νομίζω να υπάρχουν σκοπιμότητες στις αγιογραφίες των αρχαίων φιλοσόφων, πέραν της έννοιας της διαχρονικότητας και της προαιωνιότητας του λόγου, που εξομειώνεται με τον ΛΟΓΟ που για αυτούς είναι ο χριστός, εξάλλου διαφωνούν με αυτές τις αγιογραφίες και πολλοί φανατικοί χριστιανοί, με την δικαιολογία πως γίνεται προσπάθεια εξομείωσης του χριστιανισμού με τον παγανισμό
Το θέμα είναι εμείς τί λέμε, για τις προσπάθειές του αυτές. Τί λέμε ακόμα, για τις 12 χιλιάδες ιερομένους που επιβαρύνουν 240 εκατομμύρια ευρώ τον Έλληνα φορολογούμενο ετησίως και ποίες ωφέλειες αποκομίζει από αυτή την οικονομική αιμορραγία-θυσία.
Εμείς ως άθεοι συμφωνούμε πέρα απο τις όποιες πολιτικές διαφωνίες μας για την απάλειψη των θρησκευτικών απο την δημόσια εκπαίδευση, και τον διαχωρισμό εκκλησίας κράτους, αν και οι πολιτικοί μας και ένα μεγάλο μέρος του λαού μας δεν είναι ακόμα έτοιμο για κάτι τέτοιο.