Υπάρχει Θεός;
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
ωπα ωπα σινερ ειπες μια μεγαλη βλακεια τωρα, δεν εχει σημασια ο δεσμος αιματος στην αλλη ζωη? δυλαδη ολα θα αλλαξουν τιποτα δε θα μετραει παρα μοναχα η αγαπη για το θεο και για να μας αγαπαει ο θεος και να μας στειλει στον παραδεισο πρεπει να κανουμε οσα λενε οι εκπροσοποι του? και αν ο συγγενης μας δε τα κανει θα παει στην κολαση αλλα δε θα εχει σημασια μετα? αν οντος αυτο λες τοτε ειναι βλακεια, αλλα αν τα λες συμφωνα με οσα λενε τα γραπτα μιας και δε ξερω τοτε ευχαριστω δε θα παρω, μονος χωρις οικογεννια χωρις συγγενεις και φιλους ουτε στο παραδεισο δεν θα θελει να παει κανεις
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Εγώ πάλι βλέπω ότι εμείς καθόμαστε και διαφωνούμε μεταξύ μας και ο Νικήτας εξακολουθεί και παραθέτει εικονίτσες και βίους αγίων. Και φυσικά κανείς δεν είπε να του στερήσουμε την ελευθερία του λόγου, και κανείς δεν είπε ότι κακώς βρίσκεται στο φόρουμ.
Δεν ήξερα όμως ότι πρέπει να είσαι παιδί ή ηλιθιος για να δοκιμάσει ο άλλος να σε προσηλυτίσει. Όλα αυτά που κάνει ο φίλος μας συνιστούν τακτικές προσηλυτισμού. Ασχέτως αν εμείς δεν πρόκειται να επηρεαστούμε , εκείνος αυτό κάνει.
Επίσης δεν είχα καταλάβει ότι και εμείς αυτό κάνουμε από την ανάποδη. Δηλαδή το να προσπαθείς να πείσεις τον συνομιλητή σου με επιχειρήματα και το να επικαλείσαι τη λογική είναι το ίδιο με το να βάζεις αντί για επιχείρημα την εικόνα κάποιου γέροντα? Επίσης πώς μπορείς να προσηλυτίσεις κάποιον στην λογική σκέψη? Μην τρελαθούμε τώρα.
Τα γεγονότα έχουν ως εξής: Ένθεος μπαίνει σε φόρουμ αθεων και ξεκινάει θρεντ με τον πολυ πιασάρικο τίτλο 'Υπάρχει θεός?' Άθεοι τσιμπάνε άπαντες.Μετά δεν παραθέτει ούτε μισό επιχείρημα, δεν απαντάει σε καμία ερώτηση, δεν βρίσκει κοινό πεδίο με κανέναν. Αντίθετα, παραθέτει συνέχεια γνωμικά, εικονιτσες και βιβλιογραφία. Τουλάχιστον ο Sinner συνδιαλέγεται πραγματικα...
Αυτό από πότε λέγεται γόνιμος διάλογος?
Για να ξέρουμε και για τι πράγμα μιλάμε δηλαδη.
Δεν θα τον φιμώσουμε το Νικήτα, αλλά ας καταλάβουμε ότι για άλλο λόγο έχει έρθει εδω.
Αυτα. Πάω στο facebook τώρα.
Δεν ήξερα όμως ότι πρέπει να είσαι παιδί ή ηλιθιος για να δοκιμάσει ο άλλος να σε προσηλυτίσει. Όλα αυτά που κάνει ο φίλος μας συνιστούν τακτικές προσηλυτισμού. Ασχέτως αν εμείς δεν πρόκειται να επηρεαστούμε , εκείνος αυτό κάνει.
Επίσης δεν είχα καταλάβει ότι και εμείς αυτό κάνουμε από την ανάποδη. Δηλαδή το να προσπαθείς να πείσεις τον συνομιλητή σου με επιχειρήματα και το να επικαλείσαι τη λογική είναι το ίδιο με το να βάζεις αντί για επιχείρημα την εικόνα κάποιου γέροντα? Επίσης πώς μπορείς να προσηλυτίσεις κάποιον στην λογική σκέψη? Μην τρελαθούμε τώρα.
Τα γεγονότα έχουν ως εξής: Ένθεος μπαίνει σε φόρουμ αθεων και ξεκινάει θρεντ με τον πολυ πιασάρικο τίτλο 'Υπάρχει θεός?' Άθεοι τσιμπάνε άπαντες.Μετά δεν παραθέτει ούτε μισό επιχείρημα, δεν απαντάει σε καμία ερώτηση, δεν βρίσκει κοινό πεδίο με κανέναν. Αντίθετα, παραθέτει συνέχεια γνωμικά, εικονιτσες και βιβλιογραφία. Τουλάχιστον ο Sinner συνδιαλέγεται πραγματικα...
Αυτό από πότε λέγεται γόνιμος διάλογος?
Για να ξέρουμε και για τι πράγμα μιλάμε δηλαδη.
Δεν θα τον φιμώσουμε το Νικήτα, αλλά ας καταλάβουμε ότι για άλλο λόγο έχει έρθει εδω.
Αυτα. Πάω στο facebook τώρα.
God? No, thanks...
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: 06 Νοέμ 2009 11:56
- Όνομα Ιστότοπου: Ψυχολογία και Θρησκεία
- Επικοινωνία:
Αγαπητοί συνομιλητές λυπάμαι ειλικρινά
για την αισθητική πτώση της συζήτησης.
Γιατρέ του ΙΚΑ διαβάζοντας τα πρώτα σου μηνύματα νόμιζα ότι θα κρατούσες σε κάποιο επίπεδο την επικοινωνία:
Ειδικά μετά από τα λόγια σου ...
"Προσευχή:Σταμάτα να μας αγαπάς τόσο πολύ Κύριε,τσούζει ο κώλος μας.Άι σιχτίρι με την αγάπη του θεού σας".
... αισθάνομαι αναγκασμένος να αποχωρήσω
Ειλικρινά λυπάμαι!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία!
Εύχομαι σε όλους ότι καλύτερο!
_________________
για την αισθητική πτώση της συζήτησης.
Γιατρέ του ΙΚΑ διαβάζοντας τα πρώτα σου μηνύματα νόμιζα ότι θα κρατούσες σε κάποιο επίπεδο την επικοινωνία:
Ειδικά μετά από τα λόγια σου ...
"Προσευχή:Σταμάτα να μας αγαπάς τόσο πολύ Κύριε,τσούζει ο κώλος μας.Άι σιχτίρι με την αγάπη του θεού σας".
... αισθάνομαι αναγκασμένος να αποχωρήσω
Ειλικρινά λυπάμαι!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία!
Εύχομαι σε όλους ότι καλύτερο!
_________________
- EvanT
- Δημοσιεύσεις: 1927
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2009 11:00
- Όνομα Ιστότοπου: On the way to Ithaca
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Ωραίο. Άρα στην άλλη ζωή δε θα έχεις αναμνήσεις από την τωρινή. Τότε υπό ποία έννοια αυτή η αγγελική οντότητα θα είμαι εγώ ή ο οποιοσδήποτε. Δηλαδή, τι θα δίνει στην αγγελική οντότητα την ταυτότητά της; Και φυσικά τίθεται το θέμα: Αν αυτή η αγγελική οντότητα δε διατηρεί καμία ανάμνηση που έχω εγώ, τότε τι με ενδιαφέρει η μελλοντική της τύχη, όταν τώρα εγώ δεν έχω καμία συνείδηση αυτής. Εκεί τη φέρατε τη θεωρία περί ψυχής οι Χριστιανοί; Ότι η ψυχή δεν έχει καμία σχέση με την ταυτότητα του ανθρώπου, πέρα από το ότι ήταν προσωρινά συνδεδεμένη με ένα σώμα;SinneR έγραψε:στην άλλη ζωή οι δεσμοί αίματος δέν θα έχουν καμία σημασία, οι έγνοιες και οι ευθήνες αυτής της ζωής δέν θα υπάρχουν.EvanT έγραψε: Κλασσικό. Πάντα είχα την απορία πόσο παραδείσια θα μπορούσε να είναι η δική σου ύπαρξη στην βασιλεία του Θεού, SinneR, γνωρίζοντας ότι ένα αγαπημένο σου πρόσωπο (π.χ. μητέρα, αδερφός) είναι στην Κόλαση και ξεροψήνεται.
ο κάθε άνθρωπος θα είναι μια αγγελική οντότητα και θα ζεί στην παρουσία του θεού.
υπάρχει και ένα άλλο χωρίο που λέει: "Πίστευσον εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν και θέλεις σωθή συ και ο οίκος σου"
Επίσης, βλέπω είσαι μέσα στην αγάπη για τα "αγαπημένα" σου πρόσωπα. Νιώθεις πολύ ασφαλής για το ότι δε θα τους θυμάσαι καν στην άλλη ζωή; Αυτή είναι η υπόσχεση του Παύλου ότι κατά τη Δευτέρα Παρουσία όλοι θα συναντηθούν με τους αγαπημένους τους;
Το τελευταίο χωρίο είναι εντελώς αντίθετο προς οποιαδήποτε χριστιανική διδασκαλία έχω ακούσει. Υπονοείς ότι η πίστη του ενός σώζει όλη την οικογένεια κάποιου. Εντελώς αιρετικό υπό οποιαδήποτε οπτική γωνία (ορθόδοξη, καθολική, προτεσταντική και καλβινιστική)
“With crosses, relics, crucifixes,
beads, pictures, rosaries and pixes,
the tools of working out salvation,
by mere mechanic operation.”
Samuel Butler, "Hudibras"
beads, pictures, rosaries and pixes,
the tools of working out salvation,
by mere mechanic operation.”
Samuel Butler, "Hudibras"
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Πες μας πριν φύγεις μια κουβέντα για το πως χωράει η αγάπη του θεού σε αυτά τα μεταλλαγμένα γονίδια του χρωμοσωματος 18.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
- EmilofCrete
- Δημοσιεύσεις: 1037
- Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 03:24
- Όνομα Ιστότοπου: Emilofcrete's Weblog
- Τοποθεσία: Ρετιρέ ;-)
- Επικοινωνία:
Έρχομαι λοιπόν να συνοψίσω τα μέχρι τώρα γεγραμμένα.
(Ο) θεός υπάρχει και δεν υπάρχει, ταυτόχρονα.
Υπάρχει στο μυαλό (εκείνοι το λένε ψυχή) κάποιων, αλλά δεν υπάρχει στην πραγματικότητα.
Εδώ είναι και το πρόβλημα. Υπάρχει σύγκρουση. Αν ήμουν θεός θα είχα τρελλαθεί.
(Ευτυχώς είμαι καλά).
Θα προσπαθήσω να δώσω ένα παράδειγμα:
Έχουμε μία κυβέρνηση από τη μια μεριά, που λέει στους πολίτες ότι υπάρχει δικαιοσύνη (ή ισότητα, αξιοκρατία, τέτοια ωραία).
Έχουμε από την άλλη τους πολίτες, που είτε ψάχνουν και δεν την βρίσκουν, είτε λένε ότι την έχουν νοιώσει και την πιστεύουν, αλλά δεν έχουν πάει ποτέ στο δικαστήριο, απλώς νοιώθουν μία (θεία) δίκη με τη ρομφαία να υπερίπταται...
Κάποιοι έχουν δει και οράματα, όπου οι πολίτες δικαιώνονται, οι δικαστές είναι αμερόληπτοι και άλλα φανταστικά.
Η κυβέρνηση, έχει λόγους να διατυμπανίζει τα δικά της, ενώ οι πολίτες είναι διχασμένοι σε εκείνους που νοιώθουν στο πετσί τους την αδικία και τους άλλους που απλώς νοιώθουν την ιδέα της ιδανικής κοινωνίας και την προσδιορίζουν ανάμεσα στο σύννεφο 1983ρ108 και το νεφέλωμα 984θξγ20ι8θξ082. Ακριβώς.
Το ότι είναι ερωτευμένοι με αυτή την ιδέα, δημιουργεί και πρακτικά αλλά και ψυχολογικά προβλήματα.
Τα πρακτικά τα δημιουργεί στους αδικημένους απο την κυβέρνηση (δεν το εξηγώ, είναι προφανές) και τα ψυχολογικά στους ίδιους, αφού γνωρίζουν κάπου μες στο μυαλό τους ότι είναι έρωτας που δεν θα τελεσφορήσει, ότι είναι ανίκανοι να ζήσουν ανάμεσα στο σύννεφο και το νεφέλωμα, ότι είναι έρωτας με αιτία αλλά χωρίς σκοπό και άλλα κλαψιάρικα και γλαφυρά (όχι με αυτή τη σειρά, απαραίτητα)...
Έλα όμως που αυτό είναι το ''παιχνίδι'' που τους ταίριαξε πιο πολύ να παίξουν. Τι να κάνει κανείς γι αυτό;
(Βλ. Έρικ Μπερν ''Τα παιχνίδια που παίζουν οι άνθρωποι'')
Όποιος έχει διαβάσει το βιβλίο, ξέρει ότι υπάρχουν είδη συνδιαλέξεων που δεν αποσκοπούν ή οδηγούν κάπου (μάλλον είναι κυκλικού τύπου), είναι απλώς και μόνο ένας τρόπος να δομήσουν κάποιοι τον χρόνο τους. Τέτοιο είναι.
Υπάρχει βέβαια τρόπος να μετατραπεί η συνδιάλεξη σε κάτι άλλο, όμως αυτό θα οδηγήσει στο τέλος της και όχι σε ατελείωτες σελίδες...
(Ο) θεός υπάρχει και δεν υπάρχει, ταυτόχρονα.
Υπάρχει στο μυαλό (εκείνοι το λένε ψυχή) κάποιων, αλλά δεν υπάρχει στην πραγματικότητα.
Εδώ είναι και το πρόβλημα. Υπάρχει σύγκρουση. Αν ήμουν θεός θα είχα τρελλαθεί.
(Ευτυχώς είμαι καλά).
Θα προσπαθήσω να δώσω ένα παράδειγμα:
Έχουμε μία κυβέρνηση από τη μια μεριά, που λέει στους πολίτες ότι υπάρχει δικαιοσύνη (ή ισότητα, αξιοκρατία, τέτοια ωραία).
Έχουμε από την άλλη τους πολίτες, που είτε ψάχνουν και δεν την βρίσκουν, είτε λένε ότι την έχουν νοιώσει και την πιστεύουν, αλλά δεν έχουν πάει ποτέ στο δικαστήριο, απλώς νοιώθουν μία (θεία) δίκη με τη ρομφαία να υπερίπταται...
Κάποιοι έχουν δει και οράματα, όπου οι πολίτες δικαιώνονται, οι δικαστές είναι αμερόληπτοι και άλλα φανταστικά.
Η κυβέρνηση, έχει λόγους να διατυμπανίζει τα δικά της, ενώ οι πολίτες είναι διχασμένοι σε εκείνους που νοιώθουν στο πετσί τους την αδικία και τους άλλους που απλώς νοιώθουν την ιδέα της ιδανικής κοινωνίας και την προσδιορίζουν ανάμεσα στο σύννεφο 1983ρ108 και το νεφέλωμα 984θξγ20ι8θξ082. Ακριβώς.
Το ότι είναι ερωτευμένοι με αυτή την ιδέα, δημιουργεί και πρακτικά αλλά και ψυχολογικά προβλήματα.
Τα πρακτικά τα δημιουργεί στους αδικημένους απο την κυβέρνηση (δεν το εξηγώ, είναι προφανές) και τα ψυχολογικά στους ίδιους, αφού γνωρίζουν κάπου μες στο μυαλό τους ότι είναι έρωτας που δεν θα τελεσφορήσει, ότι είναι ανίκανοι να ζήσουν ανάμεσα στο σύννεφο και το νεφέλωμα, ότι είναι έρωτας με αιτία αλλά χωρίς σκοπό και άλλα κλαψιάρικα και γλαφυρά (όχι με αυτή τη σειρά, απαραίτητα)...
Έλα όμως που αυτό είναι το ''παιχνίδι'' που τους ταίριαξε πιο πολύ να παίξουν. Τι να κάνει κανείς γι αυτό;
(Βλ. Έρικ Μπερν ''Τα παιχνίδια που παίζουν οι άνθρωποι'')
Όποιος έχει διαβάσει το βιβλίο, ξέρει ότι υπάρχουν είδη συνδιαλέξεων που δεν αποσκοπούν ή οδηγούν κάπου (μάλλον είναι κυκλικού τύπου), είναι απλώς και μόνο ένας τρόπος να δομήσουν κάποιοι τον χρόνο τους. Τέτοιο είναι.
Υπάρχει βέβαια τρόπος να μετατραπεί η συνδιάλεξη σε κάτι άλλο, όμως αυτό θα οδηγήσει στο τέλος της και όχι σε ατελείωτες σελίδες...
Το χρήμα, είναι Θεός!
(Η δε βλακεία, ανίκητη...)
[για να μην ξεχνιόμαστε ]
"The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom."
~Isaac Asimov
(Η δε βλακεία, ανίκητη...)
[για να μην ξεχνιόμαστε ]
"The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom."
~Isaac Asimov
-
- Αποκλεισμένος
- Δημοσιεύσεις: 2117
- Εγγραφή: 07 Απρ 2009 16:56
- Όνομα Ιστότοπου: Dispute of a man with his Ba
- Τοποθεσία: Καλύβια (7ος όροφος!)
- Επικοινωνία:
Η Αγάπη του Θεού την οποία αναφέρει ο Νικήτας δεν έχει καμιά σχέση με την αγάπη του Θεού προς τους ανθρώπους και ο ίδιος ο Νικήτας ποτέ δεν παρουσίασε τα αισθήματα του Θεού του ως φιλάνθρωπα.Γιατρος Του Ικα έγραψε:Πες μας πριν φύγεις μια κουβέντα για το πως χωράει η αγάπη του θεού σε αυτά τα μεταλλαγμένα γονίδια του χρωμοσωματος 18.
Όποιος επιθυμεί να κατανοήσει το είδος της θεϊκής αγάπης (ο ίδιος την αποκάλεσε έρωτα) την οποία εννοεί ο Νικήτας ας διαβάσει ένα εξαιρετικό άρθρο του Λουκά Καβακόπουλου στο antidogma.gr
"Culture is memory", Yuri Lotman, 1922 - 1993, Ρώσος Σημειολόγος και Κουλτουρολόγος
-
- Δημοσιεύσεις: 510
- Εγγραφή: 11 Σεπ 2009 15:26
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: στο δεξί σου ώμο
Προσωπικά δεν κατάλαβα τι θα ήθελες να καταλάβει αυτός που θα διάβαζε το πόστ σου. Έτσι το οτι...EmilofCrete έγραψε:Έρχομαι λοιπόν να συνοψίσω τα μέχρι τώρα γεγραμμένα...
...ατελείωτες σελίδες...
.... που εσύ ξέρεις, ή συναισθάνεσαι ως "ευτυχώς", μου φτάνει και μου περισσεύει.EmilofCrete έγραψε:(Ευτυχώς είμαι καλά)
“My legacy will be like cash, which is distributed to many heirs, each transforming his portion into a profit that conforms to his nature: this profit will no longer reveal its derivation from my legacy.” — Georg Simmel (1918)
Καλά εδώ μιλάμε για κόλλημα.....Νικήτας έγραψε:Αγαπητοί συνομιλητές λυπάμαι ειλικρινά
για την αισθητική πτώση της συζήτησης.
Γιατρέ του ΙΚΑ διαβάζοντας τα πρώτα σου μηνύματα νόμιζα ότι θα κρατούσες σε κάποιο επίπεδο την επικοινωνία:
Ειδικά μετά από τα λόγια σου ...
"Προσευχή:Σταμάτα να μας αγαπάς τόσο πολύ Κύριε,τσούζει ο κώλος μας.Άι σιχτίρι με την αγάπη του θεού σας".
... αισθάνομαι αναγκασμένος να αποχωρήσω
Ειλικρινά λυπάμαι!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία!
Εύχομαι σε όλους ότι καλύτερο!
_________________
Ό άνθρωπος του λέει για ένα παιδάκι που γενιέται με πρόβλημα και αυτός τσαντίστηκε για τον " "Άγιο Σιχτιριο" ".
Κρίση προτεραιότητας και βαθμολόγηση αξίας γεγονότων μηδέν. Τι να πώ ρε Νικήτα. Εδώ σου λέει ο άνθρωπος για ένα παιδάκι και συ κολλάς στο Θεό. Αυτό είναι ανωμαλία δηλαδή. Με το συμπάθιο κ'όλας.
Walking upside down in the sky, between the satellites passing by, I'm looking...
I'm looking for my dreams.
I'm looking for my dreams.
Αυτό ακριβώς εννοούσα και γω με την παρομοίωση "Nvidia και ATI" σε προηγούμενο ποστ. Και προς θεου (προς λογικής καλύτερά θα ταίριαζε να πει ένας άθεος) φυσικά και δεν εννόησα ότι πρέπει να φιμώσουμε τον άνθρωπο.Black_cat έγραψε:Ένθεος μπαίνει σε φόρουμ αθεων και ξεκινάει θρεντ με τον πολυ πιασάρικο τίτλο 'Υπάρχει θεός?' Άθεοι τσιμπάνε άπαντες.Μετά δεν παραθέτει ούτε μισό επιχείρημα, δεν απαντάει σε καμία ερώτηση, δεν βρίσκει κοινό πεδίο με κανέναν. Αντίθετα, παραθέτει συνέχεια γνωμικά, εικονιτσες και βιβλιογραφία. Τουλάχιστον ο Sinner συνδιαλέγεται πραγματικα...
Αυτό από πότε λέγεται γόνιμος διάλογος?
Για να ξέρουμε και για τι πράγμα μιλάμε δηλαδη.
Δεν θα τον φιμώσουμε το Νικήτα, αλλά ας καταλάβουμε ότι για άλλο λόγο έχει έρθει εδω.
Αυτα. Πάω στο facebook τώρα.
Θα σταματήσουμε και το sex τότε... Καλά, για τέτοιες περιπτώσεις έκλεισα σουίτα στην κόλαση. Ήθελα να κλείσω βασικά και την ταράτσα με την πισίνα αλλά με πρόλαβε ο αρχιεπίσκοπος. Γείτονες θα είμαστε στα κολαστήρια.aristotelis_1 έγραψε:ωπα ωπα σινερ ειπες μια μεγαλη βλακεια τωρα, δεν εχει σημασια ο δεσμος αιματος στην αλλη ζωη? δυλαδη ολα θα αλλαξουν τιποτα δε θα μετραει παρα μοναχα η αγαπη για το θεο και για να μας αγαπαει ο θεος και να μας στειλει στον παραδεισο πρεπει να κανουμε οσα λενε οι εκπροσοποι του? και αν ο συγγενης μας δε τα κανει θα παει στην κολαση αλλα δε θα εχει σημασια μετα? αν οντος αυτο λες τοτε ειναι βλακεια, αλλα αν τα λες συμφωνα με οσα λενε τα γραπτα μιας και δε ξερω τοτε ευχαριστω δε θα παρω, μονος χωρις οικογεννια χωρις συγγενεις και φιλους ουτε στο παραδεισο δεν θα θελει να παει κανεις
Walking upside down in the sky, between the satellites passing by, I'm looking...
I'm looking for my dreams.
I'm looking for my dreams.
-
- Αποκλεισμένος
- Δημοσιεύσεις: 2117
- Εγγραφή: 07 Απρ 2009 16:56
- Όνομα Ιστότοπου: Dispute of a man with his Ba
- Τοποθεσία: Καλύβια (7ος όροφος!)
- Επικοινωνία:
Ναι, με το συμπάθιο, αλλά το κόλλημα το έχει όποιος δυσανασχετεί που δεν υπάρχει ένας καλός Θεός να φροντίζει για την ευτυχία των μικρών παιδιών και όλων μας γενικώς. Θεός δεν υπάρχει ούτε τέτοιος ούτε αλλιώτικός και ο Νικήτας έχει κάθε δικαίωμα να την βρίσκει όπως την βρίσκει ενώ εσείς δεν έχετε το δικαίωμα να του φέρεστε απολίτιστα.Cenobite έγραψε: Τι να πώ ρε Νικήτα. Εδώ σου λέει ο άνθρωπος για ένα παιδάκι και συ κολλάς στο Θεό. Αυτό είναι ανωμαλία δηλαδή. Με το συμπάθιο κ'όλας.
"Culture is memory", Yuri Lotman, 1922 - 1993, Ρώσος Σημειολόγος και Κουλτουρολόγος
- EmilofCrete
- Δημοσιεύσεις: 1037
- Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 03:24
- Όνομα Ιστότοπου: Emilofcrete's Weblog
- Τοποθεσία: Ρετιρέ ;-)
- Επικοινωνία:
Διευκρινίζω:Tiktaalik έγραψε:Όχι δεν είναι έτσι, απλά οι έλληνες μεταφράζουν τα πάντα σε χρήματα. 30 χιλιάδες ευρώ είναι η αναλογία του προπατορικού αμαρτήματοςEmilofCrete έγραψε: Ο Θεός σίγουρα δεν αγαπάει τους Έλληνες.
Εκτός από τα -πρωτεύοντα- θέματα υγείας, υπάρχουν και τα οικονομικά, όπου κάθε νεογέννητο στην Ελλάδα είναι 'φορτωμένο' με ένα χρέος της τάξης των 30.000 ευρώ.
Ο Θεός δεν αγαπάει τους (απλούς, μη-διαπλεκόμενους) Έλληνες πολίτες, μόνο τους (...) πολιτικούς.
Το χρήμα, είναι Θεός!
(Η δε βλακεία, ανίκητη...)
[για να μην ξεχνιόμαστε ]
"The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom."
~Isaac Asimov
(Η δε βλακεία, ανίκητη...)
[για να μην ξεχνιόμαστε ]
"The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom."
~Isaac Asimov
...Ουδέν σχόλιο. (Που να αξίζει post).dtango έγραψε:Ναι, με το συμπάθιο, αλλά το κόλλημα το έχει όποιος δυσανασχετεί που δεν υπάρχει ένας καλός Θεός να φροντίζει για την ευτυχία των μικρών παιδιών και όλων μας γενικώς. Θεός δεν υπάρχει ούτε τέτοιος ούτε αλλιώτικός και ο Νικήτας έχει κάθε δικαίωμα να την βρίσκει όπως την βρίσκει ενώ εσείς δεν έχετε το δικαίωμα να του φέρεστε απολίτιστα.Cenobite έγραψε: Τι να πώ ρε Νικήτα. Εδώ σου λέει ο άνθρωπος για ένα παιδάκι και συ κολλάς στο Θεό. Αυτό είναι ανωμαλία δηλαδή. Με το συμπάθιο κ'όλας.
Walking upside down in the sky, between the satellites passing by, I'm looking...
I'm looking for my dreams.
I'm looking for my dreams.
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Dtango σε ποιό σημείο επιτέθηκα προσωπικά στον Νικήτα;Αντιλαμβάνομαι βέβαια την αλληλεγγύη μεταξύ ανθρώπων που θεωρούν την επίθεση στις ιδέες τους ως προσωπική επίθεση.Όσο για το αν αγανακτώ με το αν υπάρχει ένας καλός θεούλης που να μας προσέχει ή όχι,αγανακτώ με την υποκρισία και την επιλεκτική επιχειρηματολογία των χριστιανών που ενώ γράφουν διθυράμβους περί της άφατης αγάπης του θεού κάνουν γαργάρα το πραγματικό φυσικό κακό που μας περιβάλλει.
YΓ:Από μένα πλέον είσαι blacklisted Dtango.
YΓ:Από μένα πλέον είσαι blacklisted Dtango.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
- Andrameleh
- Δημοσιεύσεις: 333
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2009 23:45
- Όνομα Ιστότοπου: -
Να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με τον γιατρό. Στην Ελλάδα είναι ευρύτατα διαδεδομένη η άποψη η οποία εκφράζεται με την καραμέλα: "Σέβομαι τις απόψεις του καθενός". Πρόκειται για την μεγαλύτερη παπαρολογία που έχει εκστομιστεί τις τελευταίες δεκαετίες, δεν ξέρω από που ξεκίνησε αλλά διαδόθηκε αστραπιαία (ως πανίσχυρο μιμιδιο) με αποτέλεσμα να πρέπει τώρα να αναλύουμε κάθε φορά το αυτονόητο: ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΕ ΑΠΟΨΕΙΣ , ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, ΠΙΣΤΕΙΣ, ΔΟΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΩΜΩΔΕΊ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΝ ΕΦΟΣΟΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ! Ελπίζω να είναι πια κατανοητό. Τωρα βέβαια αν κάποιος αισθάνεται να προσβάλλεται ο ίδιος αν προσβληθούν οι αντιλήψεις και οι πίστεις του τότε ΞΥΔΙ!
When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion. – Robert Pirsig
What can be asserted without proof can be dismissed without proof. - Christopher Hitchens
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful. - Seneca the Younger
A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. F.Nietzsche
What can be asserted without proof can be dismissed without proof. - Christopher Hitchens
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful. - Seneca the Younger
A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. F.Nietzsche
-
- Αποκλεισμένος
- Δημοσιεύσεις: 2117
- Εγγραφή: 07 Απρ 2009 16:56
- Όνομα Ιστότοπου: Dispute of a man with his Ba
- Τοποθεσία: Καλύβια (7ος όροφος!)
- Επικοινωνία:
To «Άι σιχτίρι με την αγάπη του Θεού σας» απευθυνόταν στον Νικήτα. Ο Νικήτας όμως δεν φταίει επειδή εσύ δεν κατάλαβες για ποια αγάπη μιλούσε. Διάβασε το άρθρο του Καβακόπουλου να καταλάβεις ποιο είναι το λάθος σου.Γιατρος Του Ικα έγραψε:Dtango σε ποιό σημείο επιτέθηκα προσωπικά στον Νικήτα;Αντιλαμβάνομαι βέβαια την αλληλεγγύη μεταξύ ανθρώπων που θεωρούν την επίθεση στις ιδέες τους ως προσωπική επίθεση.Όσο για το αν αγανακτώ με το αν υπάρχει ένας καλός θεούλης που να μας προσέχει ή όχι,αγανακτώ με την υποκρισία και την επιλεκτική επιχειρηματολογία των χριστιανών που ενώ γράφουν διθυράμβους περί της άφατης αγάπης του θεού κάνουν γαργάρα το πραγματικό φυσικό κακό που μας περιβάλλει.
Μου θύμωσες;Γιατρος Του Ικα έγραψε:YΓ:Από μένα πλέον είσαι blacklisted Dtango.
"Culture is memory", Yuri Lotman, 1922 - 1993, Ρώσος Σημειολόγος και Κουλτουρολόγος
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Θα δώσω δίκιο στον dtango στο συγκεκριμένο θέμα. Και θα πω ότι εκτός από την καραμέλα του υπέρμετρου σεβασμού απόψεων, υπάρχει και ο αντίποδάς της, η καραμέλα ότι δεν οφείλουμε να δείχνουμε σεβασμό σε απόψεις παρά μόνο σε άτομα. Σωστό μεν, αλλά στην πράξη πώς εφαρμόζεται; Είναι δυνατόν να πω στον Γιατρό του Ικα π.χ. "γιατρέ αυτά που λες για τη λογική είναι παπαριές, ά στο διάλο πια με τον κωλορθολογισμό σας" και να ισχυρίζομαι ότι "δεν τον προσέβαλα, κατέκρινα μόνο τις απόψεις του;" Θα μιλούσαμε ποτέ σε τέτοιο τόνο και με τέτοιον τρόπο σε έναν θρήσκο αν αυτός ήταν φίλος μας ή συγγενής μας, ή αν απλώς τον είχαμε απέναντί μας σωματικά αντί να γράφουμε σε έναν διαδικτυακό τόπο συζήτησης;
Ας είμαστε σοβαροί. Θεός δεν υπάρχει, κι αν ο Νικήτας κατά τη γνώμη μας τραβάει κόλημα αυτό είναι πρόβλημά του. Δεν μας ανάγκασε κανείς να δεχτούμε τις απόψεις του. Ας μην θέλουμε ντε και σώνει να αλλάξει εκείνος και να ασπαστεί τις δικές μας. Ας πιστεύει ότι υπάρχει θεϊκή αγάπη, ας την αντιλαμβάνεται όπως θέλει. Προς τι ο θυμός και το βρισίδι;
Είτε ο Νικήτας παραδεχτεί ότι ο θεός δεν μας αγαπά είτε όχι, τα μωρά με συγγενείς ανωμαλίες θα συνεχίσουν να γεννιούνται με τον ίδιο ρυθμό.
Ας είμαστε σοβαροί. Θεός δεν υπάρχει, κι αν ο Νικήτας κατά τη γνώμη μας τραβάει κόλημα αυτό είναι πρόβλημά του. Δεν μας ανάγκασε κανείς να δεχτούμε τις απόψεις του. Ας μην θέλουμε ντε και σώνει να αλλάξει εκείνος και να ασπαστεί τις δικές μας. Ας πιστεύει ότι υπάρχει θεϊκή αγάπη, ας την αντιλαμβάνεται όπως θέλει. Προς τι ο θυμός και το βρισίδι;
Είτε ο Νικήτας παραδεχτεί ότι ο θεός δεν μας αγαπά είτε όχι, τα μωρά με συγγενείς ανωμαλίες θα συνεχίσουν να γεννιούνται με τον ίδιο ρυθμό.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Ουυυ καλά 'σαι.... ειδικά αμα ήταν και γνωστός/φίλος μου... εκεί να δεις καντήλια.AoratiMelani έγραψε: Θα μιλούσαμε ποτέ σε τέτοιο τόνο και με τέτοιον τρόπο σε έναν θρήσκο αν αυτός ήταν φίλος μας ή συγγενής μας, ή αν απλώς τον είχαμε απέναντί μας σωματικά αντί να γράφουμε σε έναν διαδικτυακό τόπο συζήτησης;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παιδιά, σοβαρά τώρα, κουνίστε τα κεφάλια σας και βάλτε μια πρωτεραιότητα...
1000 > 100 <=> Άρρωστο παιδάκι > Πληγωμένος εγωισμό ένθεου.
Πάτε καλά ρε σεις κ οι δυο. Σας λέει ο άνθρωπος για το παιδάκι της κουμπάρας του και σεις κολλήσατε στο ότι τα πήρε ο ονειρολάγνος!!!
Να τη χέσω την ευγένεια σε τέτοιες περιπτώσεις. Γαμώ το κέρατο μου δηλαδή!
Walking upside down in the sky, between the satellites passing by, I'm looking...
I'm looking for my dreams.
I'm looking for my dreams.
Δηλαδή έξω από το κλασσικό επιχείρημα του οπαδού της εκκλησίας των ΧΟ™, ότι για να πω ότι δεν υπάρχει θεός, πρέπει να έχω δοκτορά στην αποφατική-νηπτική -δε-ξέρω-γω-ποια-άλλη θεολογία, έχουμε τώρα και τον Καβακόπουλο.
Να γράφουμε εισαγωγικές εξετάσεις πριν την πρώτη ανάρτηση!
Ο Γιατρός έκανε μια συναισθηματικά φορτισμένη ανάρτηση, απόρροια της αγανάκτησης του για τη συνεχή μπουρδολογία του «αηδιαστικά» φιλικού μεν, χωρίς ουσία και πρόθεση για διάλογο δε, Νικήτα. Ο εν λόγω αρθρογράφος, επί δεκάδες άρθρων, μας γνώρισε περισσότερους παπάδες και καλογήρους, από όσους έμαθα στο κατηχητικό όταν ήμουν πιτσιρικάς!
Πελαγοδρομούσε εκτός θέματος ξεδιάντροπα, δοκιμάζοντας τα νεύρα μας.
Η δική μου πρόταση λοιπόν είναι, καλή καρδιά και συνεχίζουμε. Ο Νικήτας, ως ψυχολόγος που είναι, θα πρεπε να μπορεί να κουλαντρίσει πιο εύκολα τη συζήτηση και να μη μας τρελαίνει ότι έπεσε το επίπεδο. Μπορεί να επιστρέψει ανά πάσα στιγμή! Άλλωστε τα αυτάκια του θα έχουν ακούσει τα μύρια όσα. Ας δείξει την αγάπη του και στους περιστασιακά δικαιολογημένα οξύθυμους άθεους.
Για τον Γιατρό έχω εκφραστεί και αλλού. Δεν επανέρχομαι.
Να γράφουμε εισαγωγικές εξετάσεις πριν την πρώτη ανάρτηση!
Ο Γιατρός έκανε μια συναισθηματικά φορτισμένη ανάρτηση, απόρροια της αγανάκτησης του για τη συνεχή μπουρδολογία του «αηδιαστικά» φιλικού μεν, χωρίς ουσία και πρόθεση για διάλογο δε, Νικήτα. Ο εν λόγω αρθρογράφος, επί δεκάδες άρθρων, μας γνώρισε περισσότερους παπάδες και καλογήρους, από όσους έμαθα στο κατηχητικό όταν ήμουν πιτσιρικάς!
Πελαγοδρομούσε εκτός θέματος ξεδιάντροπα, δοκιμάζοντας τα νεύρα μας.
Η δική μου πρόταση λοιπόν είναι, καλή καρδιά και συνεχίζουμε. Ο Νικήτας, ως ψυχολόγος που είναι, θα πρεπε να μπορεί να κουλαντρίσει πιο εύκολα τη συζήτηση και να μη μας τρελαίνει ότι έπεσε το επίπεδο. Μπορεί να επιστρέψει ανά πάσα στιγμή! Άλλωστε τα αυτάκια του θα έχουν ακούσει τα μύρια όσα. Ας δείξει την αγάπη του και στους περιστασιακά δικαιολογημένα οξύθυμους άθεους.
Για τον Γιατρό έχω εκφραστεί και αλλού. Δεν επανέρχομαι.