Off Topic
Τα θέλει ο κώλος σου Γιατρέ.Γιατρος Του Ικα έγραψε:Αριστοτέλη τέρμα η κουβέντα και η επικοινωνία μαζί σου,αυτή τη φορά οριστικά.
Τα θέλει ο κώλος σου Γιατρέ.Γιατρος Του Ικα έγραψε:Αριστοτέλη τέρμα η κουβέντα και η επικοινωνία μαζί σου,αυτή τη φορά οριστικά.
Τεμπελόσκυλο έγραψε:Off TopicΤα θέλει ο κώλος σου Γιατρέ.Γιατρος Του Ικα έγραψε:Αριστοτέλη τέρμα η κουβέντα και η επικοινωνία μαζί σου,αυτή τη φορά οριστικά.
Ακριβώς. Αν δεν το κάνανε ζήτημα τα χριστιανομπλόγκ, πολύ που θα "προκαλούσε" ο φανερός μας δείπνος.HELLADISTAN έγραψε:Μα έτσι κάνει και η πλειοψηφία των χριστιανών. Το μαγαζί ήταν τίγκα Μ. Παρασκευή και δεν ήταν και οοοοοοολα τα υπόλοιπα τραπέζια άθεοι! Ούτε υπήρξε και καμμιά αντίδραση απο τους χριστιανούς που έβγαιναν απο την εκκλησία...
Έτσι ακριβώς γίνεται. Η μόνη διαφορά είναι ότι αυτοί δεν λέγονται "Ένωση Αθέων" και δεν αναρτούν πρόσκληση σε κάποια ιστοσελίδα (μιλάμε για τρελή πρόκληση αν το καλοσκεφτείς - not).HELLADISTAN έγραψε:Στα περισσότερα γενικά σπίτια νομίζω οτι Μ. Παρασκευή παίζεται το σκηνικό που καμμιά γιαγιάκα νηστεύει και οι γύρω της τρώνε κρέας, ψάρι κτλ κτλ
Δε ξέρω τι σκηνικό παίζει στην υπόλοιπη Ελλάδα πάντως εδώ στη Θράκη (Κομοτηνή,Ιασμος, Σάππες,Ευλαλο,Μυκη κτλ) πολλοί χριστιανοί νηστεύουν το Πάσχα όπως και πολλοί μουσουλμάνοι νηστεύουν το Ραμαζάνι.AoratiMelani έγραψε:Ακριβώς. Αν δεν το κάνανε ζήτημα τα χριστιανομπλόγκ, πολύ που θα "προκαλούσε" ο φανερός μας δείπνος.HELLADISTAN έγραψε:Μα έτσι κάνει και η πλειοψηφία των χριστιανών. Το μαγαζί ήταν τίγκα Μ. Παρασκευή και δεν ήταν και οοοοοοολα τα υπόλοιπα τραπέζια άθεοι! Ούτε υπήρξε και καμμιά αντίδραση απο τους χριστιανούς που έβγαιναν απο την εκκλησία...Έτσι ακριβώς γίνεται. Η μόνη διαφορά είναι ότι αυτοί δεν λέγονται "Ένωση Αθέων" και δεν αναρτούν πρόσκληση σε κάποια ιστοσελίδα (μιλάμε για τρελή πρόκληση αν το καλοσκεφτείς - not).HELLADISTAN έγραψε:Στα περισσότερα γενικά σπίτια νομίζω οτι Μ. Παρασκευή παίζεται το σκηνικό που καμμιά γιαγιάκα νηστεύει και οι γύρω της τρώνε κρέας, ψάρι κτλ κτλ
Ως προς το πρώτο σου ερώτημα, έχω απαντήσει παλιότερα με το άρθρο μου "Γιατί Φανερός Δείπνος;"Arkana1900 έγραψε:Θα ήθελα να ρωτησω πάνω σε αυτό: ποιός ο σκοπός αυτής της διοργάνωσης; (δε νομίζω να βρίσκεται από πίσω η Τουρκία αλλά θα ήθελα να ακούσω), γιατί αυτό το όνομα; γιατί σε μία ευαίσθητη περιοχή για τα ελληνικά εθνικά θέματα όπου διεκδικείται από την Αγκυρά και ουσιαστικά μέσω του τουρκικού παρακράτους συνδιοίκησης Ελλάδας-Τουρκιας στην οποία ωστόσο συνυπάρχουν αρμονικά δύο θρησκείες το Ισλάμ και ο χριστιανισμός; Δε δείχνει μια ασέβεια στις θρησκευτικές πεποιθήσεις των χριστιανών τη στιγμή που στους νομούς Ροδόπης και την Ξάνθης(Θράκη) οι μουσουλμάνοι σέβονται τις γιορτές των χριστιανών και το αντίστροφο;
Ευχαριστώ θα διαβάσω το άρθρο για να δω τα επιχειρήματα.Ομολογώ πως εδώ πέρα οι περισσότεροι πατριωτικό κύκλοι και γενικά οι περισσότεροι από όσους άκουσαν για την διοργάνωση νομίζουν ότι διοργανώνεται αποκλειστικά σε αυτή την ευαίσθητη περιοχή και αναρωτιούνται μήπως έχει βάλει το χέρι του το τουρκικό προξενείο για να δυναμιτισει την αρμονική συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων στην περιοχή της Θράκης και να καταφέρει εκ νέου πλήγμα στην ελληνική ορθόδοξη κοινότητα της Θράκης (μετά την εκλογή μόνο μουσουλμάνων βουλευτών στην Ροδόπη και τον πλήρη αποκλεισμό τπυ χριστιανικού στοιχείου από εκπροσώπηση στη Βουλή κτλ).Η αλήθεια είναι ότι το Τουρκικό παρακράτος μας έχει συνηθίσει πλέον σε διάφορες προκλήσεις στη Θρακη οπότε λογικό στη συνηδειση πολλών να υπάρχει συσχετισμός.Από εκεί και πέρα εγώ που ζω στην Θράκη βλέπω ότι στον νομό Ροδόπη (που έχει 55-60% μουσουλμανική πλειοψηφία) και στον νομό Ξάνθης (που έχει 45-50% μουσουλμάνους σχεδόν ο μίσος πληθυσμός του νομού δηλαδή είναι μουσουλμάνοι) γενικά δηλαδή στη Θράκη υπάρχει μια αρμονική συνύπαρξη μουσουλμάνων και χριστιανών και αυτό επιτυγχάνεται μέσω σεβασμού. Οι μουσουλμάνοι σέβονται τις γιορτές των χριστιανών και οι χριστιανοί σέβονται τις γιορτές των μουσουλμάνων. Σεβασμός είναι η λέξη κλειδι για την ευημερία μιας κοινωνίας. Μάλιστα οι μουσουλμάνοι κλείνουν τα μαγαζιά τους στις γιορτές των χριστιανών από ένδειξη σεβασμού,μουσουλμάνοι χρηματοδοτούν κατασκευές εκκλησιών: https://www.google.gr/amp/s/xanthi2.gr/ ... οδοτε/amp/ , http://www.xronos.gr/oikonomia/ekanan-t ... n-polioyho ,AoratiMelani έγραψε:Ως προς το πρώτο σου ερώτημα, έχω απαντήσει παλιότερα με το άρθρο μου "Γιατί Φανερός Δείπνος;"Arkana1900 έγραψε:Θα ήθελα να ρωτησω πάνω σε αυτό: ποιός ο σκοπός αυτής της διοργάνωσης; (δε νομίζω να βρίσκεται από πίσω η Τουρκία αλλά θα ήθελα να ακούσω), γιατί αυτό το όνομα; γιατί σε μία ευαίσθητη περιοχή για τα ελληνικά εθνικά θέματα όπου διεκδικείται από την Αγκυρά και ουσιαστικά μέσω του τουρκικού παρακράτους συνδιοίκησης Ελλάδας-Τουρκιας στην οποία ωστόσο συνυπάρχουν αρμονικά δύο θρησκείες το Ισλάμ και ο χριστιανισμός; Δε δείχνει μια ασέβεια στις θρησκευτικές πεποιθήσεις των χριστιανών τη στιγμή που στους νομούς Ροδόπης και την Ξάνθης(Θράκη) οι μουσουλμάνοι σέβονται τις γιορτές των χριστιανών και το αντίστροφο;
Ως προς το δεύτερο, δεν γίνεται ειδικά σε μία περιοχή της Ελλάδας αλλά σε όλη την Ελλάδα. Ξεκίνησε από Αθήνα και σιγά-σιγά εξαπλώθηκε. Αν υπάρχει ενδιαφέρον από άτομα σε κάποια περιοχή, το διοργανώνουν κι εκεί. Δεν υπήρξε κάποιο σχέδιο τύπου να το οργανώσουμε ειδικά εκεί ή αλλού.
Το αν είναι ασέβεια, το αφήνω στην κρίση του καθενός. Προσωπικά δεν το θεωρώ ασέβεια. Δεν εμποδίζουμε τους Χριστιανούς να γιορτάσουν όπως θέλουν, να νηστέψουν, να κάνουν την περιφορά του επιταφίου και ό,τι άλλο θέλουν. Εμείς διαχωρίζουμε τη θέση μας, ως πρώην Χριστιανοί οι περισσότεροι και ως άθρησκη μειοψηφία σε μια πλειοψηφικά θρησκευόμενη κοινωνία ενός ασφυκτικά θρησκευόμενου κράτους, χωρίς να κρυβόμαστε - και αυτό ακριβώς δηλώνει η λέξη "φανερός".