Μια διαπίστωση σχετικά με την εξέλιξη...
Γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που νομίζουν ότι η θεωρία της εξέλιξης είναι απλώς μία θεωρία που δεν έχει αποδειχτεί?Παλαιότερα είχα πει ότι δεν έχω συναντήσει άτομα που να απορρίπτουν την εξέλιξη για χάρη της θρησκείας.Αυτό ισχύει ακόμα,διαπιστώνω όμως ότι οι περισσότεροι με τους οποίους συζητάω,στην Ελλάδα τουλάχιστον,έχουν την εντύπωση ότι η εξέλιξη δε θεωρείται γεγονός απ'την επιστημονική κοινότητα,αλλά είναι υπό αμφισβήτηση και αφήνουν ένα παραθυράκι (άλλες φορές μεγαλύτερο,άλλες μικρότερο) να ισχύουν οι βιβλικές ιστορίες.Γιατί???
"Όσο θα έχουμε έναν αφέντη στον ουρανό,θα είμαστε δούλοι στη γη" (Michail Bakunin)
Η υποταγή στους προγόνους είναι μέρος της ανθρώπινης βασικής εκπαίδευσης.
Άμεση συνέπεια είναι να τους αποδίδουμε σεβασμό.
Η εξέλιξη λέει ότι μακρινοί πρόγονοι μας ήταν χαζά ζώα.
Άμεση συνέπεια είναι να τους αποδίδουμε σεβασμό.
Η εξέλιξη λέει ότι μακρινοί πρόγονοι μας ήταν χαζά ζώα.
έξυπνος αυτός που βρίσκει την χαρά και σοφός αυτός που γνωρίζει την αξία της σιωπής
Θυμάσαι να άκουσες ποτέ την λέξη εξέλιξη στο σχολείο;
Αν ρωτήσεις έναν τυχαίο περαστικό στον δρόμο τι είναι η εξέλιξη, κατά πάσα πιθανότητα θα σου απαντήσει πως είναι μία θεωρία που λέει πως καταγόμαστε από τους πιθήκους και μετά θα χαζογελάσει most likely .
Με άλλα λόγια ΔΕΝ ξέρουν τι είναι η εξέλιξη.
Είναι θέμα παιδείας.
Αν ρωτήσεις έναν τυχαίο περαστικό στον δρόμο τι είναι η εξέλιξη, κατά πάσα πιθανότητα θα σου απαντήσει πως είναι μία θεωρία που λέει πως καταγόμαστε από τους πιθήκους και μετά θα χαζογελάσει most likely .
Με άλλα λόγια ΔΕΝ ξέρουν τι είναι η εξέλιξη.
Είναι θέμα παιδείας.
Δε νομίζω πως έχει τόση σχέση.Και θρησκευτικά π.χ. κάνεις στο σχολείο για 9 χρόνια,αυτό δεν εμπόδισε κανέναν εδώ μέσα ν'απορρίψει τη θρησκεία.Σίσυφος έγραψε:Θυμάσαι να άκουσες ποτέ την λέξη εξέλιξη στο σχολείο;
Αν ρωτήσεις έναν τυχαίο περαστικό στον δρόμο τι είναι η εξέλιξη, κατά πάσα πιθανότητα θα σου απαντήσει πως είναι μία θεωρία που λέει πως καταγόμαστε από τους πιθήκους και μετά θα χαζογελάσει most likely .
Με άλλα λόγια ΔΕΝ ξέρουν τι είναι η εξέλιξη.
Είναι θέμα παιδείας.
"Όσο θα έχουμε έναν αφέντη στον ουρανό,θα είμαστε δούλοι στη γη" (Michail Bakunin)
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Η εξέλιξη δεν αφήνει περιθώρια να συντηρήσουμε την υπερφύαλη εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας.Μας βάζει στη θέση μας.Επιπλέον είναι αντιδιαισθητική.Μας λέει ότι τα ζώα (και οι άνθρωποι) προέρχονται από ζώα άλλου είδους.Κάτι που δεν το βλέπουμε να γίνεται μπροστά μας.Η εξέλιξη συντελείται πολύ έξω και πέρα από το χρόνο που εξελίσσεται και εντάσσεται η ανθρώπινη εμπειρία.Αντίθετα παρόλες τις μπαρούφες της η θρησκεία από τη μιά κολακεύει την ματαιοδοξία μας και απ'την άλλη είναι απόλυτα συμβατή με τον μαγικό τρόπο σκέψης που είναι η φυσική τάση της ανθρώπινης σκέψης.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που νομίζουν οτι τα συνορα, το χρημα και ο εαυτος τους ειναι αληθινα ή χρειάζονται?L3o ΧΞΣ έγραψε:Γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που νομίζουν ότι η θεωρία της εξέλιξης είναι απλώς μία θεωρία που δεν έχει αποδειχτεί?
θεμα παιδειας, οπως ειπαν
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Statements:
Παρότι η εξέλιξη είναι ισχυρά θεμελιωμένη και δεν αμφισβητείται, και ως εκ τούτου δημιουργεί ασυμβατότητες με την βιβλική εκδοχή, πολλοί και μάλιστα επιστήμονες δεν προχωρούν περαιτέρω το θέμα στο μυαλό τους, καθώς η λογική βραχυκυκλώνεται από το θυμικό.
Στο ελλαδιστάν, οι ΧΟ έχουν κατορθώσει να θάψουν στην α και β βάθμια εκπαίδευση την θεωρία.
Εχουν διαδώσει ότι αμφισβητείται, ότι ο Δαρβίνος ήταν άθεος, κλπ.
Επανειλλημένως έχω πει ότι . . . . . . ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΥΛΑΔΩΝ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΙΡΑΝ
Παρότι η εξέλιξη είναι ισχυρά θεμελιωμένη και δεν αμφισβητείται, και ως εκ τούτου δημιουργεί ασυμβατότητες με την βιβλική εκδοχή, πολλοί και μάλιστα επιστήμονες δεν προχωρούν περαιτέρω το θέμα στο μυαλό τους, καθώς η λογική βραχυκυκλώνεται από το θυμικό.
Στο ελλαδιστάν, οι ΧΟ έχουν κατορθώσει να θάψουν στην α και β βάθμια εκπαίδευση την θεωρία.
Εχουν διαδώσει ότι αμφισβητείται, ότι ο Δαρβίνος ήταν άθεος, κλπ.
Επανειλλημένως έχω πει ότι . . . . . . ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΥΛΑΔΩΝ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΙΡΑΝ
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Η χρήση της λέξης "θεωρία" είναι που δημιουργεί τη σύγχιση. Πρέπει να συνηθίσουμε να μιλάμε για "την εξέλιξη" ή για "το φαινόμενο της εξέλιξης" των ζωντανών οργανισμών. Η εξέλιξη δεν είναι μια θεωρία, είναι ένα φυσικό βιολογικό φαινόμενο.L3o ΧΞΣ έγραψε:Γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που νομίζουν ότι η θεωρία της εξέλιξης είναι απλώς μία θεωρία που δεν έχει αποδειχτεί?
Το πρόβλημα είναι ότι το φαινόμενο της εξέλιξης έχει ταυτιστεί με την θεωρία του Δαρβίνου για την εξέλιξη, η οποία επικράτησε να λέγεται "θεωρία της εξέλιξης", επειδή ήταν η πρώτη θεωρία που διατυπώθηκε για τους μηχανισμούς του φαινομένου, και η οποία συγχέεται με το καθαυτό φαινόμενο, ενώ είναι απλώς μια θεωρία που διατυπώθηκε για το πώς λειτουργεί αυτό το φαινόμενο.
Η εκδήλωση του φαινομένου της εξέλιξης των ζωντανών οργανισμών είναι αναμφισβήτητη. Έχει παρατηρηθεί στο πεδίο και διαπιστωθεί πειραματικά και από παλαιοντολογικά ευρήματα. Οι παράγοντες που επηρεάζουν το φαινόμενο αυτό και οι τρόποι αλληλεπίδρασης αυτών των παραγόντων είναι υπό μελέτη, και επ' αυτού διατυπώνονται διάφορες θεωρίες, που διαρκώς ανανεώνονται, βελτιώνονται, διευρύνονται και εμπλουτίζονται. Αυτό όμως που είναι υπό αίρεση είναι οι θεωρίες για τους μηχανισμούς της εξέλιξης, όχι η ίδια η ύπαρξη της εξέλιξης.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Comte de Toulouse έγραψε: ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΥΛΑΔΩΝ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΙΡΑΝ
ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΥΛΑΔΩΝ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΙΡΑΝ
η ηχω της αληθειας
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Off Topic
Νομίζω ότι αδικείτε το Ιράν με το να το συγκρίνετε με μας!
Εκεί τουλάχιστον είναι φανεροί οι Μουλάδες!
Εκεί τουλάχιστον είναι φανεροί οι Μουλάδες!
Μπα Μελάνη δε νομίζω ότι φταίει που τη λέμε θεωρία.Τη θεωρία της σχετικότητας δε την αμφισβητούν τόσοι (αν και έχουμε και από αυτούς ). Συμφωνώ με το Γιατρό ότι θίγει τον ανθρώπινο εγωισμό που βάζει τα ζώα πολύ χαμηλότερα και διαφορετικά. Χαρακτηριστική ας πούμε είναι η άποψη ότι το κάθε ζώο έχει το σκοπό του για να εξυπηρετεί τον άνθρωπο! Επίσης αν και δεν είναι πλέον τόσο μεγάλο το ποσοστό που συμφωνεί με το σύνολο των διδσκαλιών μιας θρησκείας, παραμένει μεγάλο εκείνο που διατηρεί μεταφυσικές αντιλήψεις όπως η ψυχή και η μετά θάνατον ζωή. Αυτές συγκρούνονται αναπόφευκτα με την εξέλιξη γιατί τίθονται τα ενοχλητικά ερωτήματα "Σε ποιό σημείο της εξέλιξης αρχισε ο άνθρωπος να έχει ψυχη;" ή "Υπάρχει μετά θάνατον ζωή για τους χιμπαντζήδες;".
Ακόμα είναι επίσης σημαντικό ότι οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι πραγματικά λέει η θεωρία. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι πρόκειται για μια Λαμαρκιανή θεώρηση με κάποιου είδους κληρονόμηση των επίκτητων χαρακτηριστικών.Τελευταία συζητούσα με φίλο μου (καθολου θρήσκο) που θεωρόυσε ότι λέω βλακείες, όταν του είπα για τον τρόπο εξέλιξης μέσω τυχαίων μεταλλάξεων.
Πάντως έγω στο σχολείο είχα κάνει λίγο εξέλιξη στην τρίτη γυμνασίου, με την απαραίτητη εισαγωγή από την καθηγήτρια ότι "δεν επηρεάζεται η πίστη μας στο θεό λόγω εξέλιξης"....
Ακόμα είναι επίσης σημαντικό ότι οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι πραγματικά λέει η θεωρία. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι πρόκειται για μια Λαμαρκιανή θεώρηση με κάποιου είδους κληρονόμηση των επίκτητων χαρακτηριστικών.Τελευταία συζητούσα με φίλο μου (καθολου θρήσκο) που θεωρόυσε ότι λέω βλακείες, όταν του είπα για τον τρόπο εξέλιξης μέσω τυχαίων μεταλλάξεων.
Πάντως έγω στο σχολείο είχα κάνει λίγο εξέλιξη στην τρίτη γυμνασίου, με την απαραίτητη εισαγωγή από την καθηγήτρια ότι "δεν επηρεάζεται η πίστη μας στο θεό λόγω εξέλιξης"....
«Όσο οι άνθρωποι πιστεύουν σε Θεούς, τόσο θα βασιλεύουν οι δαίμονες...»
http://www.blackhole-bozonio.blogspot.com/
http://www.blackhole-bozonio.blogspot.com/
Νομίζω πως αυτό είναι το πιο σημαντικό. Δεν την διδασκόμαστε στο σχολείο ή άντε να κάνουν ένα πασάλειμμα, και οι περισσότεροι άνθρωποι νομίζουν πως η θεωρία της εξέλιξης λέει ότι ο προπάππους τους είναι πίθηκος. Ακούνε κι από μικροί για τον Αδάμ και την Εύα και το βρίσκουν πιο λογικό (??)..bozonio έγραψε:Ακόμα είναι επίσης σημαντικό ότι οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι πραγματικά λέει η θεωρία.
http://iocaste.wordpress.com
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα με τη διδασκαλία της Θεωρίας την Εξέλιξης είναι η πολυπλοκότητά της. Δε μπορεί να διδαχθεί με τον τρόπο που διδάσκονται τα μαθήματα στο σχολείο, ούτε μπορεί να εξεταστεί εύκολα. Φαντάζομαι, για τον ίδιο λόγο δε διδασκεται Κβαντομηχανική, και διαιωνίζεται το ατομικό πρότυπο του Bohr ως αληθές.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Αν δεν κάνω λάθος στο σχολείο κάναμε βασικές αρχές κβαντομηχανικής αν και δεν ειμαι και σίγουρος, πάει πολύς καιρος...
"Το να τσακώνεσαι στο Internet είναι σα να τρέχεις στους παραολυμπιακούς. Ακόμα και αν κερδίσεις παραμένεις καθυστερημένος."
Αλήθεια είναι αυτό.Δε σε μαθαίνουν βέβαια να λύνεις και την εξίσωση του Σρόντινγκερ,αλλά σε σχέση με αυτά που σου μαθαίνουν για την Εξέλιξη,στην Κβαντομηχανική μπορείς να θεωρηθείς αυθεντία!
"Όσο θα έχουμε έναν αφέντη στον ουρανό,θα είμαστε δούλοι στη γη" (Michail Bakunin)
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Μόνο η Θετική Κατεύθυνση, και τελείως απλοϊκά.Sisifos έγραψε:Αν δεν κάνω λάθος στο σχολείο κάναμε βασικές αρχές κβαντομηχανικής αν και δεν ειμαι και σίγουρος, πάει πολύς καιρος...
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Guys επειδή τα 'χω φρέσκα:
Στο Λύκειο:
Κβαντομηχανική : Φυσική Γενικής Παιδείας Γ' Λυκείου.
1ο Κεφάλαιο, απλή αναφορά στην ενότητα 1.1 (σελ 15)
2ο Κεφάλαιο δεν νομίζω να αναφέρεται
3ο + 4ο Κεφάλαιο δεν ξέρω αν αναφέρεται (όλοι λείπουν γιατί διαβάζουν για Πανελλήνιες)...
Εξέλιξη : Βιολογία Γενικής Παιδείας Γ'Λυκείου.
1ο Κεφάλαιο όχι
2ο Κεφάλαιο όχι
3ο Κεφάλαιο ναι. Συγκεκριμένα από το 2010 διδάσκονται οι πρώτες ενότητες που περιγράφουν Λαμάρκ και Φυσική επιλογή. Η ανθρώπινη εξέλιξη είναι εκτός (επόμενη ενότητα).
Δυστυχώς όποιος δεν δίνει το μάθημα στις Πανελλήνιες (είναι επιλογής) δεν θα μάθει ποτέ για την εξέλιξη, καθώς οι περισσότεροι μαθητές λείπουν τον τελευταίο μήνα για να διαβάσουν για τις Πανελλήνιες. Τυχαίνει να είναι και ο μήνας που διδάσκεται το 3ο κεφάλαιο. Όσοι δίνουν το μάθημα Πανελλήνιες, το μαθαίνουν παπαγαλία (κυριολεκτικά), οπότε κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μάθουν τίποτα - μιλάω εκ πείρας (ΑΟΔΕ για όσους έχουν ακουστά) ...
Η Γ' Λυκείου είναι η χειρότερη χρονιά για να διδάξεις του μαθητές...
Αναφορά στην εξέλιξη θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον από την Ε', ΣΤ' Δημοτικού.
Στο Λύκειο:
Κβαντομηχανική : Φυσική Γενικής Παιδείας Γ' Λυκείου.
1ο Κεφάλαιο, απλή αναφορά στην ενότητα 1.1 (σελ 15)
2ο Κεφάλαιο δεν νομίζω να αναφέρεται
3ο + 4ο Κεφάλαιο δεν ξέρω αν αναφέρεται (όλοι λείπουν γιατί διαβάζουν για Πανελλήνιες)...
Εξέλιξη : Βιολογία Γενικής Παιδείας Γ'Λυκείου.
1ο Κεφάλαιο όχι
2ο Κεφάλαιο όχι
3ο Κεφάλαιο ναι. Συγκεκριμένα από το 2010 διδάσκονται οι πρώτες ενότητες που περιγράφουν Λαμάρκ και Φυσική επιλογή. Η ανθρώπινη εξέλιξη είναι εκτός (επόμενη ενότητα).
Δυστυχώς όποιος δεν δίνει το μάθημα στις Πανελλήνιες (είναι επιλογής) δεν θα μάθει ποτέ για την εξέλιξη, καθώς οι περισσότεροι μαθητές λείπουν τον τελευταίο μήνα για να διαβάσουν για τις Πανελλήνιες. Τυχαίνει να είναι και ο μήνας που διδάσκεται το 3ο κεφάλαιο. Όσοι δίνουν το μάθημα Πανελλήνιες, το μαθαίνουν παπαγαλία (κυριολεκτικά), οπότε κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μάθουν τίποτα - μιλάω εκ πείρας (ΑΟΔΕ για όσους έχουν ακουστά) ...
Η Γ' Λυκείου είναι η χειρότερη χρονιά για να διδάξεις του μαθητές...
Αναφορά στην εξέλιξη θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον από την Ε', ΣΤ' Δημοτικού.
noxteryn έγραψε:Εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα με τη διδασκαλία της Θεωρίας την Εξέλιξης είναι η πολυπλοκότητά της. Δε μπορεί να διδαχθεί με τον τρόπο που διδάσκονται τα μαθήματα στο σχολείο, ούτε μπορεί να εξεταστεί εύκολα. Φαντάζομαι, για τον ίδιο λόγο δε διδασκεται Κβαντομηχανική, και διαιωνίζεται το ατομικό πρότυπο του Bohr ως αληθές.
Μεταξυ κβαντομηχανικης και εξελιξης
βρισκεται ΟΛΗ η εμπνευση
για καθε τί το θεΊκό
σαν το κρακ
με το που το δοκιμασες ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ
Η ΑΓΝΟΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
στην διαφημιση του just say no
πασαλειμα εξελιξης και κβαντομηχανικης αρκει
εφοσον η φετα του ψωμιου εχει υποσταση και υποδομη
ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΤΟ ΒΟΛΕΥΜΑ
τί φρυγανια που ειναι ο ελληνας
το πασάλειμα θρυματιζει την φρυγανια
με επηρεαζει το νοξιους μπιουτι
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Κβαντομηχανική: Χημεία 3ης λυκείου
Εξέλιξη: Βιολογία 3ης λυκείου (γενική παιδεία)
Υστερόγραφο: Γαμάω και δέρνω.
Εξέλιξη: Βιολογία 3ης λυκείου (γενική παιδεία)
Υστερόγραφο: Γαμάω και δέρνω.
"Όσο θα έχουμε έναν αφέντη στον ουρανό,θα είμαστε δούλοι στη γη" (Michail Bakunin)
Νοξ θεωρώ πως θα μπορούσε μια χαρά να διδαχτεί η εξέλιξη στα σχολεία. Ειδικά αν ξεκινούσε σαν εισαγωγή από νωρίς (υπάρχουν βιβλία του στυλ "Ο Δαρβίνος για παιδιά" πχ) σε απλουστευμένη μορφή και σιγά σιγά έμπαινε στα πιο βαθιά. Έτσι τα παιδιά θα την μάθαιναν και θα την αντιμετώπιζαν σαν γεγονός κι όχι σαν πιθανότητα. Κάπως έτσι έγινε με την δική μου φουρνιά, από το δημοτικό μας έλεγε ο δάσκαλος για την εξέλιξη. Αποτέλεσμα: όλοι την δέχονται και πολλοί καταλήξαμε άθεοι
http://iocaste.wordpress.com
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.