Με αφορμή το άρθρο Χοιρινό για μουσουλμάνους φοιτητές, εσείς πού βρίσκεστε στην κλίμακα που έχει άκρα τις δύο απόψεις
-> Οι κοινωνίες πρέπει να μεριμνούν για όλες τις ιδιαιτερότητες των θρησκευτικών ομάδων,
-> Οι αλλόθρησκοι μετανάστες οφείλουν να συμμορφώνονται στις επιταγές της κοινωνίας που τους φιλοξενούν
Χοιρινό για μουσουλμάνους φοιτητές
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
και μονο που σε ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ να κανεις κατι ειναι λαθος
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Το συγκεκριμένο αναφέρεται σε φοιτητή σχολής μαγειρικής. Εγώ θα έλεγα ο συγκεκριμένος να βαθμολογηθεί ανάλογα με την ποιότητα/γεύση του χοιρινού που μαγείρεψε, όχι ανάλογα με αν το δοκίμασε. αν δεν το πέτυχε, να κοπεί. Γενικά μπορεί να γίνει μια χαρά μάγειρας σε μουσουλμανική χώρα όπου ίσως να μην χρειαστεί να μαγειρέψει χοιρινό.
Ας μεταφέρουμε το πρόβλημα σε χορτοφάγους/κρεατοφάγους, γιατί με το θρησκευτικό θέμα πιστεύω υπάρχει μια προκατάληψη εναντίον τους (για μένα μιλώ).
Είναι θέμα προσωπικών επιλογών και τι διάθεση έχει ο κάθε ένας (η κάθε κοινωνία) να τις σεβαστεί, σε συνάρτηση με το κόστος που υπάρχει για την κοινωνία. Αν κάποιου μεθαύριο η θρησκεία του απαιτεί να μένει σε βίλα πολύ αμφιβάλλω αν ακόμα και η πιο ανεκτική κοινωνία θα δεχθεί να επωμιστεί το κόστος. Τώρα αν ο άλλος θέλει να φάει λαχανικά αντί κρέας ε δε νομίζω ότι είναι τόσο τραγική η απαίτηση για να είναι απορριπτέα.
Ας μεταφέρουμε το πρόβλημα σε χορτοφάγους/κρεατοφάγους, γιατί με το θρησκευτικό θέμα πιστεύω υπάρχει μια προκατάληψη εναντίον τους (για μένα μιλώ).
Είναι θέμα προσωπικών επιλογών και τι διάθεση έχει ο κάθε ένας (η κάθε κοινωνία) να τις σεβαστεί, σε συνάρτηση με το κόστος που υπάρχει για την κοινωνία. Αν κάποιου μεθαύριο η θρησκεία του απαιτεί να μένει σε βίλα πολύ αμφιβάλλω αν ακόμα και η πιο ανεκτική κοινωνία θα δεχθεί να επωμιστεί το κόστος. Τώρα αν ο άλλος θέλει να φάει λαχανικά αντί κρέας ε δε νομίζω ότι είναι τόσο τραγική η απαίτηση για να είναι απορριπτέα.
- Spoiler: Εμφάνιση
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Σε μένα η θρησκεία μου απαγορεύει το μπρόκολο και το κουνουπίδι!
sorry, αλλά δεν κρατήθηκα
sorry, αλλά δεν κρατήθηκα
Ποιο από τα δύο: Είναι ο άνθρωπος μια από τις γκάφες του θεού ή ο θεός μια από τις γκάφες του ανθρώπου;
Φρήντριχ Νίτσε
Φρήντριχ Νίτσε
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Στη μέση.Comte de Toulouse έγραψε:Με αφορμή το άρθρο Χοιρινό για μουσουλμάνους φοιτητές, εσείς πού βρίσκεστε στην κλίμακα που έχει άκρα τις δύο απόψεις
-> Οι κοινωνίες πρέπει να μεριμνούν για όλες τις ιδιαιτερότητες των θρησκευτικών ομάδων,
-> Οι αλλόθρησκοι μετανάστες οφείλουν να συμμορφώνονται στις επιταγές της κοινωνίας που τους φιλοξενούν
Θεωρώ ότι:
- Δεν χρειάζεται να μεριμνά η κοινωνία για τις ιδιαιτερότητες των θρησκευτικών ομάδων.
Από την άλλη, θεωρώ τη διατύπωση της δεύτερης φράσης σου (το "άλλο άκρο") εσφαλμένη.
Πρώτον, δεν θα πρέπει να μιλάμε για "αλλόθρησκους" ειδικά, ούτε καν "μετανάστες", αλλά για όλους τους πολίτες γενικά. Όλοι τις ίδιες υποχρεώσεις και δικαίωματα (πρέπει να) έχουμε, και δεν χρειάζεται να δημιουργούμε διακρίσεις με βάση το θρήσκευμα ή την καταγωγή ή το πόσο πρόσφατα ήρθε κάποιος στη χώρα.
Δεύτερον, δεν θα πρέπει να μας αφορούν οι επιταγές της κοινωνίας, αλλά εκείνες της πολιτείας, που δεν είναι αναγκαστικά ίδιες.
Είμαι λοιπόν της γνώμης ότι:
- Όλοι οι πολίτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις επιταγές της πολιτείας.
Από εκεί και πέρα, οι επιταγές της πολιτείας θα πρέπει να είναι λογικές. Αλλά το τι σημαίνει λογικές, μπορούμε να το συζητάμε εις τον αιώνα τον άπαντα χωρίς να συμφωνήσουμε.
Αν έπρεπε να δώσω έναν μπούσουλα σε σχέση με τις ιδιαιτερότητες που προκύπτουν λόγω συνείδησης (ιδεολογικές και φιλοσοφικές θέσεις - και θρησκευτικές μεταξύ άλλων, αλλά και χορτοφάγοι, αντιρρησίες συνείδησης και οτιδήποτε άλλο, χωρίς να είναι αναγκαίο να ενταχθεί κανείς σε ομάδα ή κατηγορία), θα έλεγα ότι σε περιπτώσεις όπου ο πολίτης είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι (π.χ. να πάει στρατό, σε κάποιες χώρες) και εφόσον η ιδιαιτερότητά του δεν διαταράσσει σοβαρά την δημόσια τάξη και δεν δημιουργεί δυσβάστακτο βάρος ή πρόβλημα για την πολιτεία, καλό θα ήταν να υπάρχει κάποια πρόβλεψη προς διευκόλυνσή του (π.χ. μόνιμο χορτοφαγικό μενού στο στρατό - θα βολεύονται με αυτό και οι χορτοφάγοι και όσοι νηστεύουν).
Σε περιπτώσεις όμως που η δραστηριότητα δεν είναι υποχρεωτική, θα έλεγα ότι δεν χρειάζεται πρόβλεψη: αν έχει συνειδησιακό πρόβλημα, ας μην συμμετέχει και τέρμα, τι να κάνουμε.
Η περίπτωση της σχολής είναι τέτοια: δεν είναι υποχρεωμένοι να σπουδάσουν μαγειρική. Αν η θρησκεία τους τούς εμποδίζει να δοκιμάσουν χοιρινό, και αν το να δοκιμάσεις χοιρινό είναι μέρος του μαθήματος (και δεν θα συζητήσουμε εδώ το αν μπορεί ή αν πρέπει ένας μάγειρος να σπουδάσει χωρίς να δοκιμάσει τα φαγητά που ετοιμάζει - αυτό ας το κρίνουν οι διδάσκοντες), τότε τι να κάνουμε δεν μπορεί να σπουδάσει στη συγκεκριμένη σχολή, κι ας το πάρει απόφαση.
Δεν είναι η σχολή που τον αποκλείει από τη συμμετοχή, η θρησκεία του είναι που τον εμποδίζει να συμμετάσχει.
Ας το καταλάβει κάποια στιγμή, και ας ιεραρχήσει τις αξίες στη ζωή του.
Ας καταλάβει ότι αν είναι μουσουλμάνος, κάποια πράγματα είναι κλειστά γι' αυτόν.
Ας καταλάβει ότι αν θέλει να ανοίξει τους ορίζοντές του, θα πρέπει να αφήσει πίσω του τις παρωπίδες της θρησκείας.
Ας προσαρμοστεί αυτός στον κόσμο, και ας μην έχει την απαίτηση να προσαρμοστεί ο κόσμος σε αυτόν.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Είναι πολύ κουραστικό να αιτείται διαρκώς ιδιαίτερη μεταχείριση με το άλλοθι της θρησκείας, και να είμαστε υποχρεωμένοι να το σεβόμαστε, λες κι έχει καμιά λογική αυτό. Τις ιδιαιτερότητες άλλων ανθρώπων, που είναι ίσως εξίσου σημαντικές για τους ίδιους αλλά που δεν είναι ενταγμένες σε ένα θρησκευτικό δόγμα, ποιος τις λογαριάζει;
Να δώσω κι ένα προσωπικό παράδειγμα.
Δεν μου αρέσει να σκοτώνω. Για ένα διάστημα 5 ετών, περίπου από τα 20 ως τα 25 μου, ήμουν χορτοφάγος για λόγους αρχής. Που σημαίνει ότι με βάση την ιδεολογία μου δεν μπορούσα να σκοτώσω, ούτε να σκοτώσουν αλλοι για μένα και να χρησιμοποιήσω το πτώμα, είτε για τροφή είτε για οτιδήποτε άλλο (δεν φορούσα δερμάτινα κλπ).
Στη σχολη βιολογίας όπου σπούδασα, ήλθε μια στιγμή που έπρεπε να σκοτώσουμε βατράχια και ποντίκια. Ένιωθα ότι μου ήταν αδύνατον να το κάνω, αλλά προσπάθησα παρ' όλ' αυτά. Ένιωθα φρικτές ενοχές. Μια φορά τα βρόντηξα κι έφυγα από το εργαστήριο. Τις άλλες φορές έμεινα. Κάποιες φορές τα σκότωναν άλλα μέλη της ομάδας μου στο εργαστήριο, αλλά φυσικά εγώ συμμετείχα στο πείραμα.
Ποτέ μου δεν διανοήθηκα ότι θα έπρεπε το πανεπιστήμιο να κάνει κάποια εξαίρεση για μένα. Θεώρησα δεδομένο ότι η σχολή είναι έτσι, και ότι αν θέλω να πάρω πτυχίο, θα πρέπει κάπως να τα βγάλω πέρα, να το αποδεχτώ, να το ανεχτώ, ξέρω κι εγώ, να κάνω τα πικρά γλυκά και να καταπιώ το χάπι. Σκεφτόμουν τότε, και σκέφτομαι ακόμη, ότι θα ήθελα να γινόταν μια προσπάθεια να αλλάξει αυτό και να γίνονται τα εργαστήρια χωρίς να χρειάζεται να σκοτώνονται ζώα - συνολικά όμως, όλα τα εργαστήρια για όλους τους φοιτητές, όχι να γίνει μια εξαίρεση για μένα λόγω ιδεολογίας.
Νομίζω ότι οι θρήσκοι θεωρούν κεκτημένο τους δικαίωμα να ικανοποιείται κάθε παλαβομάρα που έχει μέσα το δόγμα τους ή τα έθιμά τους, επειδή είναι πολυάριθμοι και επειδή επί αιώνες αυτά τα έθιμα και τα δόγματα ήταν όχι μόνο σεβαστά αλλά και επιβεβλημένα. Ε καιρός είναι να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει λόγος να συμβαίνει αυτό.
Να δώσω κι ένα προσωπικό παράδειγμα.
Δεν μου αρέσει να σκοτώνω. Για ένα διάστημα 5 ετών, περίπου από τα 20 ως τα 25 μου, ήμουν χορτοφάγος για λόγους αρχής. Που σημαίνει ότι με βάση την ιδεολογία μου δεν μπορούσα να σκοτώσω, ούτε να σκοτώσουν αλλοι για μένα και να χρησιμοποιήσω το πτώμα, είτε για τροφή είτε για οτιδήποτε άλλο (δεν φορούσα δερμάτινα κλπ).
Στη σχολη βιολογίας όπου σπούδασα, ήλθε μια στιγμή που έπρεπε να σκοτώσουμε βατράχια και ποντίκια. Ένιωθα ότι μου ήταν αδύνατον να το κάνω, αλλά προσπάθησα παρ' όλ' αυτά. Ένιωθα φρικτές ενοχές. Μια φορά τα βρόντηξα κι έφυγα από το εργαστήριο. Τις άλλες φορές έμεινα. Κάποιες φορές τα σκότωναν άλλα μέλη της ομάδας μου στο εργαστήριο, αλλά φυσικά εγώ συμμετείχα στο πείραμα.
Ποτέ μου δεν διανοήθηκα ότι θα έπρεπε το πανεπιστήμιο να κάνει κάποια εξαίρεση για μένα. Θεώρησα δεδομένο ότι η σχολή είναι έτσι, και ότι αν θέλω να πάρω πτυχίο, θα πρέπει κάπως να τα βγάλω πέρα, να το αποδεχτώ, να το ανεχτώ, ξέρω κι εγώ, να κάνω τα πικρά γλυκά και να καταπιώ το χάπι. Σκεφτόμουν τότε, και σκέφτομαι ακόμη, ότι θα ήθελα να γινόταν μια προσπάθεια να αλλάξει αυτό και να γίνονται τα εργαστήρια χωρίς να χρειάζεται να σκοτώνονται ζώα - συνολικά όμως, όλα τα εργαστήρια για όλους τους φοιτητές, όχι να γίνει μια εξαίρεση για μένα λόγω ιδεολογίας.
Νομίζω ότι οι θρήσκοι θεωρούν κεκτημένο τους δικαίωμα να ικανοποιείται κάθε παλαβομάρα που έχει μέσα το δόγμα τους ή τα έθιμά τους, επειδή είναι πολυάριθμοι και επειδή επί αιώνες αυτά τα έθιμα και τα δόγματα ήταν όχι μόνο σεβαστά αλλά και επιβεβλημένα. Ε καιρός είναι να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει λόγος να συμβαίνει αυτό.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- Σίμων Resurrected
- Δημοσιεύσεις: 3230
- Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Λυκαβηττός
..και μπριτζόλα με το αίμα της για τους vegetariansComte de Toulouse έγραψε:... Χοιρινό για μουσουλμάνους φοιτητές..
État de siège
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Off Topic
Καλά, αν είχαμε όλοι τη δική σου αυτο-συνέπεια και ιδιοσυγκρασία δεν θα είχαμε πρόβλημα με ούτε με πιστούς ούτε και με κανέναν άλλον.
Κάποιες φορές αναρωτιέμαι πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος μας αν όλοι κατέβαλαν σημαντική προσπάθεια να λύσουν τα προβλήματα τους με ιδία μέσα (υποστώντας τις ανάλογες στερήσεις κλπ) αντί απλώς να γκρινιάζουν για αυτά μήπως και τους τα λύσουν άλλοι.
Κάποιες φορές αναρωτιέμαι πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος μας αν όλοι κατέβαλαν σημαντική προσπάθεια να λύσουν τα προβλήματα τους με ιδία μέσα (υποστώντας τις ανάλογες στερήσεις κλπ) αντί απλώς να γκρινιάζουν για αυτά μήπως και τους τα λύσουν άλλοι.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Σίμων Resurrected
- Δημοσιεύσεις: 3230
- Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Λυκαβηττός
Παπαριές (αν όντως έγινε κάτι τέτοιο) ...όσο και αν αντιπαθώ τους εγκεφαλικά ανάπηρους μουσουλμάνους.Ενημερώθηκε τότε ότι εάν δεν κατανάλωνε χοιρινό κρέας και εάν δεν γευόταν κρασί, δεν θα είχε την ευκαιρία να αποφοιτήσει.
État de siège
- Σίμων Resurrected
- Δημοσιεύσεις: 3230
- Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Λυκαβηττός
Πάντως μου την σπάνε και οι πολιτικά correct ρατσισταράδες που τα φέρνουν πλαγίως καταλήγοντας να λένε μαλακίες
Η Διεύθυνση της Σχολής επιμένει ότι η θρησκεία δεν απαγορεύει στους μουσουλμάνους να τρώνε χοιρινό και να πίνουν κρασί και επικαλέστηκε, σύμφωνα με την εφημερίδα, και Τούρκο Ιμάμη.
État de siège
- Globetrotter
- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2010 23:32
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εμένα με εξοργίζει που στις αεροπορικές το μενού για τους εβραίους είναι πάντα πιο νόστιμο και έχει μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού
Το βρίσκω ρατσιστικό
Το βρίσκω ρατσιστικό
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Και ποιος σ' εμποδίζει να δηλώνεις εβραίος εκεί;
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Ωραιο διλημμα! Πρακτικα σκεπτομενος και με δεδομενο οτι οι θρησκειες ανα τον κοσμο υπολογιζονται απο λιγες χιλιαδες μεχρι.. πολλες, φανταστειτε τι θα γινοταν αν ο καθενας απαιτουσε απο τους υπολοιπους να σεβονται τις ιδιαιτεροτητες της δικιας του.. με λιγα λογια Dystopia.
Λυση βλεπω στη 2η προταση η οποια δεν ειναι καθολου απλη στην υλοποιηση: απαιτει απουσια δογματισμου, εγωκεντρισμου, φανατισμου,.. και κυριως ανοιχτα μυαλα........ Καληνυχτα κοσμε!
Λυση βλεπω στη 2η προταση η οποια δεν ειναι καθολου απλη στην υλοποιηση: απαιτει απουσια δογματισμου, εγωκεντρισμου, φανατισμου,.. και κυριως ανοιχτα μυαλα........ Καληνυχτα κοσμε!
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Οι ΜτΙ μια χαρά αφήνουν κόσμο να πεθάνει όταν χρειάζεται μετάγγιση...
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Vagelford
- Δημοσιεύσεις: 900
- Εγγραφή: 25 Απρ 2010 23:26
- Όνομα Ιστότοπου: [ΜΑΥΡΟ - ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ]
- Επικοινωνία:
Δεν ξέρω ποιοι είναι το συγκεκριμένο θέμα, αλλά ήθελα να κάνω ένα σχόλιο σε ένα σημείο που έπεσε το μάτι μου.
Εγώ θεωρώ ότι αυτή ακριβώς είναι η υποχρέωση μιας οργανωμένης κοινωνίας, δηλαδή να μεριμνά για τις ιδιαιτερότητες των ομάδων που έχουν ιδιαιτερότητες. Δεν βλέπω γιατί ο προσδιορισμός της ομάδας θα πρέπει να κάνει διαφορά.AoratiMelani έγραψε: Θεωρώ ότι:
- Δεν χρειάζεται να μεριμνά η κοινωνία για τις ιδιαιτερότητες των θρησκευτικών ομάδων.
"You are a spherical ungalvanized tin... You are an ungalvanized tin any way you look at it."
Vagelford's Channel
Vagelford's Channel
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
εγινε μπαχαλο αλλο ενα θεμα η ειναι ιδεα μου?
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Αν το πρόγραμμα της σχολής απαιτούσε την δοκιμή των φαγητών καλώς έγινε. Δε νομίζω ότι οφείλει μια σχολή να προσαρμόζει το πρόγραμμα σπουδών της στις ιδεολογικές προκαταλήψεις των σπουδαστών της.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
οταν ομως ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ να κανεις κατι ειναι απο μονο του ενα λαθος
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ