Δέν ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα να σχολιάζω τα προσωπικά πάθη του καθενός, η αν θές την σεξουαλική τους επιλογή, με ενδιαφέρει όμως η συμπεριφορά της εκκλησίας απέναντι σε αυτά τα άτομα,γιατί πολλοί απο αυτούς τυγχάνει να είναι θρήσκοι. επίσης πάντα αναρωτιόμουν, ένας χριστιανός ορθόδοξος ομοφυλόφιλος, πως βλέπει την ιδιαιτερότητα του σαν πιστός; όταν αυτήν η ιδιαιτερότητα κατακρίνεται έντονα απο την εκκλησία;panagiwtis έγραψε:Εντάξει ρε αδερφέ ηρέμησε, δεν έγινε και τίποτα
Αλλά πιο σωστά προτίνω να συνεχίσουμε εδώ
viewtopic.php?f=26&t=1326&start=380
Ομοφυλοφιλία στην Καινή Διαθήκη, αν ναι τι λέει;
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Off Topic
έλα μου ντε? κι εγώ πάντα αναρωτιόμουν, ένας χριστιανός ορθόδοξος με προγαμιαίες και με εκτός γάμου σχέσεις, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που δεν νηστεύει ποτέ, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που κάνει σεξ μόνο για την απόλαυση, και δεν αρκείται στην κλασσική στάση αλλά θέλει και κόλπα, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που κοιτάζει την πάρτη του και άμα έχει δύο χιτώνας κοιτάει να αγοράσει και τρίτον, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που κλέβει, ψεύδεται, υποτιμά τον πατέρα και την μητέρα του και αναφέρει το όνομα κυρίου του θεού του επί ματαίω, πώς βλέπει τον εαυτό του?
μυστήριο...
μυστήριο...
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Αχ αυτές οι εκτός θέματος τοποθετήσεις σου...AoratiMelani έγραψε:Off Topic...μυστήριο...
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Μια ανώνυμη έρευνα σε αρχιμανδρίτες και μητροπολίτες θα απαντούσε μια χαρά στο ερώτημά σου.tyxkatmal έγραψε:επίσης πάντα αναρωτιόμουν, ένας χριστιανός ορθόδοξος ομοφυλόφιλος, πως βλέπει την ιδιαιτερότητα του σαν πιστός; όταν αυτήν η ιδιαιτερότητα κατακρίνεται έντονα απο την εκκλησία;
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.
Εξαρτάται από την εκκλησία, πάντα. Η αντίδραση κυμαίνεται αντίστοιχα, βλέπεις... Μπορεί να προσπαθήσουν να τον εξορκίσουν, να τον αναθεματίσουν ή αφορίσουν, ας πούμε: Θρησκευτικές Ποινέςtyxkatmal έγραψε:με ενδιαφέρει όμως η συμπεριφορά της εκκλησίας απέναντι σε αυτά τα άτομα,γιατί πολλοί απο αυτούς τυγχάνει να είναι θρήσκοι.
Πρώτον, πολλοί είναι πεπεισμένοι ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.tyxkatmal έγραψε:επίσης πάντα αναρωτιόμουν, ένας χριστιανός ορθόδοξος ομοφυλόφιλος, πως βλέπει την ιδιαιτερότητα του σαν πιστός; όταν αυτήν η ιδιαιτερότητα κατακρίνεται έντονα απο την εκκλησία;
Άλλοι, πάλι, ειδικά σε κάποιες ελευθεριακές Προτεσταντικές σέκτες, έχουν την πλήρη αποδοχή της εκκλησίας τους (π.χ. η περίπτωση γυναίκας σε υψηλή θέση σκανδιναβικού ιερατείου που παντρεύτηκε την αγαπημένη της πριν από μερικά χρόνια).
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
νομίζω ότι το "ερμηνεύουν κατά το δοκούν" περιγράφει ακριβώς την θρησκευτική άποψη τους για τις διάφορες συνήθειες.
Off Topic
(εμένα μου έχει μείνει "πολιτισμικό σοκ" απο κύπριο θεολόγο μορφωμένο αλλά φανατικό, ο οποίος μου έδειχνε το άλμπουμ με τη φανταχτερή δεξίωση του γάμου της κόρης του. Όταν τον ρώτησα δειλά και διακριτικά πως αυτά συνάδουν με την διδασκαλία του χριστού, ξεκίνησε να μου λέει "ναι μεν αλλά αλλού λέει μπλά μπλά μπλά")
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άσχετα με την απορία μου όλα αυτά που αναφέρεις διότι θεωρούνται απο την κοινωνία και τον εαυτό μας φυσιολογικά, ενώ η ομοφυλοφιλία όχι,AoratiMelani έγραψε:Off Topicέλα μου ντε? κι εγώ πάντα αναρωτιόμουν, ένας χριστιανός ορθόδοξος με προγαμιαίες και με εκτός γάμου σχέσεις, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που δεν νηστεύει ποτέ, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που κάνει σεξ μόνο για την απόλαυση, και δεν αρκείται στην κλασσική στάση αλλά θέλει και κόλπα, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που κοιτάζει την πάρτη του και άμα έχει δύο χιτώνας κοιτάει να αγοράσει και τρίτον, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που κλέβει, ψεύδεται, υποτιμά τον πατέρα και την μητέρα του και αναφέρει το όνομα κυρίου του θεού του επί ματαίω, πώς βλέπει τον εαυτό του?
μυστήριο...
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Προσαρμόζουμε το δόγμα κατά το δοκούν; Σκατά δόγμα είναι...
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Μάλλον για τις ποινές, αναφέρεσαι σε κληρικούς, γιατί για τους απλούς πιστούς μόνο παραινέσεις για αποφυγή παρόμοιων πράξεων μπορεί να κάνει.RaspK έγραψε: Εξαρτάται από την εκκλησία, πάντα. Η αντίδραση κυμαίνεται αντίστοιχα, βλέπεις... Μπορεί να προσπαθήσουν να τον εξορκίσουν, να τον αναθεματίσουν ή αφορίσουν, ας πούμε: Θρησκευτικές Ποινές
Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που θεωρούν πως δεν συντρέχει κάποιος λόγος να νιώθουν ενοχές και τύψεις για αυτήν τους την επιλογή, αλλά εγώ αναφέρομαι στους πιστούς που έχουν διαμορφώσει κατά πολύ την συνείδηση τους απο την χριστιανική διδασκαλία για το πως βλέπουν αυτήν την σαρκική αδυναμία τους που κατακρίνεται σφόδρα απο την οικογένεια όπου μεγάλωσε, απο την εκκλησία όπου διδάχθηκε ακόμα περισσότερο πως κάτι τέτοιο είναι αμάρτημα βαρύ, και απο την κοινωνία που τον αποδέχεται σαν ιδιαιτερότητα, αλλά μια ιδιαιτερότητα που είναι πρός αποφυγή απο τους περισσότερους.πρώτον, πολλοί είναι πεπεισμένοι ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Άλλοι, πάλι, ειδικά σε κάποιες ελευθεριακές Προτεσταντικές σέκτες, έχουν την πλήρη αποδοχή της εκκλησίας τους (π.χ. η περίπτωση γυναίκας σε υψηλή θέση σκανδιναβικού ιερατείου που παντρεύτηκε την αγαπημένη της πριν από μερικά χρόνια).
Εγώ αναφέρομαι για τους καπνίζοντες [πούρο] που αναγνωρίζουν την βλαπτικότητα του και όχι για μητροπολίτες θεριακλήδες που το απολαμβάνουν χωρίς να αποδέχονται την βλαπτικότητα του.aqyn έγραψε:
Μια ανώνυμη έρευνα σε αρχιμανδρίτες και μητροπολίτες θα απαντούσε μια χαρά στο ερώτημά σου.
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Ε, όχι και άσχετα!tyxkatmal έγραψε:Άσχετα με την απορία μου όλα αυτά που αναφέρεις διότι θεωρούνται απο την κοινωνία και τον εαυτό μας φυσιολογικά, ενώ η ομοφυλοφιλία όχι,
Πρώτον, δεν θεωρούνται ΟΛΑ φυσιολογικά (π.χ. κλοπή), και τα υπόλοιπα δεν θεωρεί ΟΛΗ η κοινωνία ότι είναι φυσιολογικά (π.χ. εκτός γάμου σεξ).
Δεύτερον, ο μηχανισμός της άρνησης είναι ακριβώς ίδιος:
Κρατάς από την "πίστη σου" όλα όσα σε βολεύουν και ταιριάζουν με τις ιδέες που ήδη έχεις, και πετάς τα υπόλοιπα. Και αυτό το κάνεις επειδή η πίστη σου δίνει κάποια συναισθηματική ασφάλεια την οποία έχεις ανάγκη, αλλά ταυτόχρονα έχεις αναγκη να είσαι ο εαυτός σου. Έτσι, καταπιέζεις τον εαυτό σου ως εκεί που μπορείς, και για όσα δεν μπορείς από εκεί και πέρα κουρεύεις την πίστη ώστε να έρθει στα μέτρα σου.
Αυτό κάνουν όλοι, μα όλοι, μα όλοι!
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Μην το βλέπεις έτσι, γιατί λίγο πολύ σήμερα όλοι μας έχουμε κάποιου είδους μικρής παραβατικότητας, μικροκλοπές,μικροκεράτωμα,μικρουποτίμηση των γονέων,κ.τ.λ. που θεωρούνται συγχωρητέα γιατί μπορεί ο καθένας να υποπέσει σε τέτοιου είδους σφάλματα, αλλά η ομοφυλοφιλία εφόσον την επιδιώκει κάποιος έστω και με μικροπήδημα είναι μη φυσιολογικό και θεωρείται ανωμαλία, άρα είναι και καταδικαστέο, πόσο μάλλον αν συνεχίζεται. έτσι το κρίνουν οι περισσότεροι και εγώ επισημάνω απλά αυτήν την κρίση τους, για παράδειγμα μετά τον φόνο το χειρότερο θεωρείται η κλοπή και όμως η κοινωνία θεωρεί, πως ο κλέφτης πρέπει να ντρέπεται λιγότερο απο έναν κύναιδο.AoratiMelani έγραψε:
Πρώτον, δεν θεωρούνται ΟΛΑ φυσιολογικά (π.χ. κλοπή), και τα υπόλοιπα δεν θεωρεί ΟΛΗ η κοινωνία ότι είναι φυσιολογικά (π.χ. εκτός γάμου σεξ).
Δεύτερον, ο μηχανισμός της άρνησης είναι ακριβώς ίδιος:
Κρατάς από την "πίστη σου" όλα όσα σε βολεύουν και ταιριάζουν με τις ιδέες που ήδη έχεις, και πετάς τα υπόλοιπα. Και αυτό το κάνεις επειδή η πίστη σου δίνει κάποια συναισθηματική ασφάλεια την οποία έχεις ανάγκη, αλλά ταυτόχρονα έχεις αναγκη να είσαι ο εαυτός σου. Έτσι, καταπιέζεις τον εαυτό σου ως εκεί που μπορείς, και για όσα δεν μπορείς από εκεί και πέρα κουρεύεις την πίστη ώστε να έρθει στα μέτρα σου.
Αυτό κάνουν όλοι, μα όλοι, μα όλοι!
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
AoratiMelani έγραψε:Κρατάς από την "πίστη σου" όλα όσα σε βολεύουν και ταιριάζουν με τις ιδέες που ήδη έχεις, και πετάς τα υπόλοιπα. Και αυτό το κάνεις επειδή η πίστη σου δίνει κάποια συναισθηματική ασφάλεια την οποία έχεις ανάγκη, αλλά ταυτόχρονα έχεις αναγκη να είσαι ο εαυτός σου. Έτσι, καταπιέζεις τον εαυτό σου ως εκεί που μπορείς, και για όσα δεν μπορείς από εκεί και πέρα κουρεύεις την πίστη ώστε να έρθει στα μέτρα σου.
Αυτό κάνουν όλοι, μα όλοι, μα όλοι!
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
οτι ανεφερε η μελανη μαλλον φωτογραφιζει καποιους θρησκους πολιτικους μας και καποιους ιερεις που μιλανε για ηθικη αλλα η ουσια ειναι οτι ειναι πως το ελεγε ο αημνιστος φουντας
ισουητες και υποκριτες
κατι θελει να πει η αγαπημενη μελανη
ισουητες και υποκριτες
κατι θελει να πει η αγαπημενη μελανη
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
"Σκατά ορθόδοξοι είναι..." θα έλεγα εγώ. Το δόγμα είναι εκεί σαν σύνολο οδηγιών/κανόνων. Το αν κάποιος το ακολουθεί ακριβώς, η, όχι και απλά νομίζει ότι το κάνει και αυτο-τιτλοφορείται ως ακόλουθος, είναι άλλη συζήτηση.Αναρχος έγραψε:Προσαρμόζουμε το δόγμα κατά το δοκούν; Σκατά δόγμα είναι...
Για ένα 16χρονο μπαχαλάκο που σπάει το μαγαζί ενός φτωχού και αυτό τιτλοφορείται "αναρχικός", δεν θα έλεγες "σκατά αναρχία είναι..." αλλά "σκατά αναρχικός είναι..." (και εγώ μαζί σου).
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Off Topic
Σκατά αναρχία είναι αυτό που έχει στο μυαλό του...
Παρακαλώ για τις εκτός θέματος αναρτήσεις να χρησιμοποιείτε το offtopic tag
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος breadfan την 23 Οκτ 2011 13:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Μαρκάρισμα κειμένου της ανάρτησης ως off-topic
Λόγος: Μαρκάρισμα κειμένου της ανάρτησης ως off-topic
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Όπως λέω συνέχεια, εάν οι παπάδες επέμεναν πολύ στα της θρησκευτικής παραδόσεως, κυρίως περί σεξ, αλλά και στα θέματα νηστείας κι εξομολογήσεως, μάλλον θα είχαμε απαλλαγεί προ πολλού απ' αυτούς, αφού θα τους είχαν πετάξει, τελικώς, στη θάλασσα.apeleytheros έγραψε:νομίζω ότι το "ερμηνεύουν κατά το δοκούν" περιγράφει ακριβώς την θρησκευτική άποψη τους για τις διάφορες συνήθειες.
Εδώ, «κατ' οικονομίαν» (επειδή, δηλαδή, ο άνθρωπος θεωρείται αμαρτωλό και ακόρεστο ζωντανό που δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς! ), η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία έχει αναγνωρίσει το δικαίωμα να χωρίσεις και να ξαναπαντρευτείς, το οποίο ακόμα δεν έχει αναγνωρισθεί από τους Ρωμαιοκαθολικούς (όπως και οι δικοί μας, όμως, έχουν την έννοια του άκυρου γάμου, ο οποίος θεωρείται ότι δεν έχει καν τελεστεί!) και που σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη επιτρέπεται μόνο σε περίπτωση «πορνείας.» (Επί του Όρους Ομιλία· οι Καθολικοί δεν αναγνωρίζουν το απόσπασμα αυτό κατ' αυτόν τον τρόπο, απαγορεύοντας εντελώς το διαζύγιο!)
Α, καλά, το περί κοινοκτημοσύνης είναι το πλέον τραγελαφικό στο Χριστιανισμό.apeleytheros έγραψε:Off Topic(εμένα μου έχει μείνει "πολιτισμικό σοκ" απο κύπριο θεολόγο μορφωμένο αλλά φανατικό, ο οποίος μου έδειχνε το άλμπουμ με τη φανταχτερή δεξίωση του γάμου της κόρης του. Όταν τον ρώτησα δειλά και διακριτικά πως αυτά συνάδουν με την διδασκαλία του χριστού, ξεκίνησε να μου λέει "ναι μεν αλλά αλλού λέει μπλά μπλά μπλά")
Γενικώς, αξίζει να σημειωθεί ότι οι Χριστιανοί εφαρμόζουν πολύ επιλεκτικά το δόγμα, ακόμα κι όταν το ακολουθούν κατ' ολοκληρίαν: συγχωρούν κάποιους που τους πρόδωσαν, αγαπούν κάποιους αλλήλους, δίνουν κάποια περίσσεια...
Κι όμως, και οι δύο φράσεις από πού προκύπτουν; Εν τέλει, όλο «κατά το δοκούν» προκύπτει.Αναρχος έγραψε:Προσαρμόζουμε το δόγμα κατά το δοκούν; Σκατά δόγμα είναι...
Άλλωστε, η παρούσα μορφή του εκάστοτε δόγματος προκύπτει επειδή ο νι θεολόγος διαφώνησε ως προς όσα είπε ο μι θεολόγος, και το τι παίζει με το άλφα και το ωμέγα το έχουν γραμμένο στα αρτίδια ή μουρόφυλλά τους (αυτολογοκρισία χάριν πλακίτσας) αναλόγως φύλου (βάλτε και τις διάφορες σύγχρονες και αρχαίες θρησκείες και το έχετε σίγουρο· στις ωραιότερες των παραδειγματικών περιστάσεων συμπεριλαμβάνω την εξέλιξη της Wica [sic, πλέον κατά το ορθότερον “Wicca”] καθώς και την αλλαγή του Ιουδαϊκού δόγματος από τον Ησαΐα σε σχέση με την αρχαιότερη σημιτική θρησκεία).
Το ανάθεμα, ίδιον εν προκειμένω (Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία) με τον αφορισμό, αφορά και το ποιμνείο, όχι μόνο τον κλήρο.tyxkatmal έγραψε:Μάλλον για τις ποινές, αναφέρεσαι σε κληρικούς, γιατί για τους απλούς πιστούς μόνο παραινέσεις για αποφυγή παρόμοιων πράξεων μπορεί να κάνει.RaspK έγραψε:Εξαρτάται από την εκκλησία, πάντα. Η αντίδραση κυμαίνεται αντίστοιχα, βλέπεις... Μπορεί να προσπαθήσουν να τον εξορκίσουν, να τον αναθεματίσουν ή αφορίσουν, ας πούμε: Θρησκευτικές Ποινές
Πολλά πράγματα παίζουν. Πολλοί αυτοκτονούν (ειρωνία). Άλλοι προσπαθούν να πάψουν να είναι ομοφυλόφιλοι, είτε με απόλυτη αποτυχία είτε με σχετική «επιτυχία.» (Βλέπε «πλύση εγκεφάλου» και σχετικούς κύκλους των Προτεσταντικών εκκλησιών, όπως επίσης εξορκισμός και άλλα!) Άλλοι δε αλλάζουν εκκλησία (πάλι ειρωνία) ή παύουν να πιστεύουν. Δεν πρέπει να ξεχάσω ν' αναφέρω αυτούς που συνεχίζουν την ομοφυλοφιλική τους ζωή (συνήθως κρυφά) και να πιστεύουν ως είχαν.tyxkatmal έγραψε:Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που θεωρούν πως δεν συντρέχει κάποιος λόγος να νιώθουν ενοχές και τύψεις για αυτήν τους την επιλογή, αλλά εγώ αναφέρομαι στους πιστούς που έχουν διαμορφώσει κατά πολύ την συνείδηση τους απο την χριστιανική διδασκαλία για το πως βλέπουν αυτήν την σαρκική αδυναμία τους που κατακρίνεται σφόδρα απο την οικογένεια όπου μεγάλωσε, απο την εκκλησία όπου διδάχθηκε ακόμα περισσότερο πως κάτι τέτοιο είναι αμάρτημα βαρύ, και απο την κοινωνία που τον αποδέχεται σαν ιδιαιτερότητα, αλλά μια ιδιαιτερότητα που είναι πρός αποφυγή απο τους περισσότερους.RaspK έγραψε:πρώτον, πολλοί είναι πεπεισμένοι ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Άλλοι, πάλι, ειδικά σε κάποιες ελευθεριακές Προτεσταντικές σέκτες, έχουν την πλήρη αποδοχή της εκκλησίας τους (π.χ. η περίπτωση γυναίκας σε υψηλή θέση σκανδιναβικού ιερατείου που παντρεύτηκε την αγαπημένη της πριν από μερικά χρόνια).
Το πιο εντυπωσιακό, κατ' εμέ, είναι οι κακόμοιροι (κυρίως Καθολικοί) που συνεχίζουν να πιστεύουν, νιώθουν ότι έχουν το όποιο βάρος (τουλάχιστον υπό τη μορφή ενός πάθους που θεωρούν μιαρό και βδέλυγμα), αλλά προσπαθούν μέσω της πίστης τους να υπομείνουν την ζωή τους χωρίς σύντροφο και με τη μόνιμη αίσθηση του αγώνα εναντίον του πάθους τους...
Παρόμοια κατάσταση βιώνουν πολλά άτομα με Σύνδρομο Πλήρους Αναισθησίας Ανδρογόνων (δηλαδή, άτομα με όρχεις, όμως φέροντα, ομοιάζοντα και ψυχολογικώς πανομοιότυπα με γυναίκες, αφού το σώμα τους αναπτύσσεται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως των γυναικών, μόνο που οι όρχεις τους βρίσκονται εκεί που θα βρίσκονταν τυπικά οι ωοθήκες): η παραδοσιακή αντίληψη περί φύλου, εφόσον μάθουν (συνήθως μετά την ενηλικίωση) ότι «είναι άντρες» (που δεν ισχύει), τους προκαλεί φοβερό πρόβλημα ψυχολογίας, ειδικά εφόσον ανήκουν σε τέτοιους κύκλους...
Υ.Γ.: Πολύ καλές τοποθετήσεις εκ μέρους της Μελάνης.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
OFF TOPICAoratiMelani έγραψε:Off Topicέλα μου ντε? κι εγώ πάντα αναρωτιόμουν, ένας χριστιανός ορθόδοξος με προγαμιαίες και με εκτός γάμου σχέσεις, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που δεν νηστεύει ποτέ, πώς βλέπει τον εαυτό του? και ένας χριστιανός ορθόδοξος που κάνει σεξ μόνο για την απόλαυση, και δεν αρκείται στην κλασσική στάση αλλά θέλει και κόλπα, πώς βλέπει τον εαυτό του?
μυστήριο...
Αξίζει δικό του τόπικ(δεν ξέρω αν έχει ήδη μπει)
γενικά, και τα τρία βίδεο
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://foithtikokinhma.blogspot.com/2011/09/blog-post_8353.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_I_ ... #Sexuality
συγνωμη ρε παιδια, αλλα εχετε ακουσει την εκφραση "ουδεις αναμαρτητος";
την εννοια του θρησκευτικου δογματος δεν την οριζεις εσυ, την οριζει αυτος που το εφτιαξε. Αν αυτος που το εφτιαξε, εβαλε μεσα επειδη τον βολευε την εννοια της αμαρτιας, την εννοια της συγχωρεσης, την εννοια της μεταμελειας, της θειας φωτισης, κλπ, τοτε ολοι οσοι θελουν ειναι μελη του δογματος, και ειναι αμαρτωλοι μεχρι να δουν το φως το αληθινο και να το ακολουθησουν κατα 99,9999%.
Γιατι ως γνωστον, μονο ο Ιησους ειναι 100% καλος χριστιανος.
Οποτε, δεν ειναι ηλιθιο καποιος να θεωρει οτι το χριστιανικο δογμα εχει μονο ενα μελος; Αν σας ενδιαφερει να εχουν νοημα οι λεξεις που λετε, θα παραδεχτειτε οτι οι χριστιανοι ειναι καποιες εκατονταδες εκατομυρια.
Τωρα να λεμε οτι δεν ειναι πραγματικοι χριστιανοι, δεν εχει κανενα ιδιαιτερο νοημα, οταν ο μοναδικος πραγματικος χριστιανος εχει πεθανει αν υπηρξε και ποτε.
Με αυτη τη λογικη, λιγες αφηρημενες εννοιες βρισκουν 100% οριτζιναλ εφαρμογη στο πραγματικο κοσμο.
Υπαρχουν και διαβαθμισεις.
την εννοια του θρησκευτικου δογματος δεν την οριζεις εσυ, την οριζει αυτος που το εφτιαξε. Αν αυτος που το εφτιαξε, εβαλε μεσα επειδη τον βολευε την εννοια της αμαρτιας, την εννοια της συγχωρεσης, την εννοια της μεταμελειας, της θειας φωτισης, κλπ, τοτε ολοι οσοι θελουν ειναι μελη του δογματος, και ειναι αμαρτωλοι μεχρι να δουν το φως το αληθινο και να το ακολουθησουν κατα 99,9999%.
Γιατι ως γνωστον, μονο ο Ιησους ειναι 100% καλος χριστιανος.
Οποτε, δεν ειναι ηλιθιο καποιος να θεωρει οτι το χριστιανικο δογμα εχει μονο ενα μελος; Αν σας ενδιαφερει να εχουν νοημα οι λεξεις που λετε, θα παραδεχτειτε οτι οι χριστιανοι ειναι καποιες εκατονταδες εκατομυρια.
Τωρα να λεμε οτι δεν ειναι πραγματικοι χριστιανοι, δεν εχει κανενα ιδιαιτερο νοημα, οταν ο μοναδικος πραγματικος χριστιανος εχει πεθανει αν υπηρξε και ποτε.
Με αυτη τη λογικη, λιγες αφηρημενες εννοιες βρισκουν 100% οριτζιναλ εφαρμογη στο πραγματικο κοσμο.
Υπαρχουν και διαβαθμισεις.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Συμφωνώ ότι δεν έχει βάση ο διαχωρισμός σε «μη Χριστιανούς» για όσους απλώς αμαρτάνουν. Το θέμα είναι ότι πολλοί δε βρίσκονται απλώς σε φάση άρνησης, αμφισβήτησης, αμαρτωλού βίου ή ό,τι άλλο, αλλά έχουμε το τραγελαφικό φαινόμενο των ανθρώπων που ασπάζονται ξεκάθαρα μία εντελώς αντίθετη του δόγματος διαβίωση και συνεχίζουν να ταυτίζονται στις δικές τους ματιές (και μπροστά στο εκκλησιαστικό τερατούργημα — βλέπε "Vozhd") με την έννοια της Ορδοδοξίας/Καθολικισμού/Αναβαπτίσεως/Χριστιανοσύνης ή ό,τι άλλο!kapages έγραψε:συγνωμη ρε παιδια, αλλα εχετε ακουσει την εκφραση "ουδεις αναμαρτητος"; [...]
Με αυτη τη λογικη, λιγες αφηρημενες εννοιες βρισκουν 100% οριτζιναλ εφαρμογη στο πραγματικο κοσμο. [...]
Υπαρχουν και διαβαθμισεις.
Μισό να φέρω τις δικές μου.asdf έγραψε:On topic, χωρίς να έχω πηγές, και τα Σοδομα-γόμορα εχουν αναφορές στην ομοφυλοφιλια.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lot_(biblical_person)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sodom_and_Gomorrah
http://sepd.biblos.com/genesis/19.htm
Οι Σοδομίτες (δηλαδή, οι πολίτες της πόλεως-βασιλείου Σαντόμ) όλων των ηλικιών (από τον πιο νεαρό μέχρι τον πιο γέρο, όλος ο λαός) πήγαν στο σπίτι του Λωτ, πριν κοιμηθούν αυτός, η οικογένειά του, και οι επισκέπτες που περιμάζεψε από την πλατεία, και του χτύπησαν την πόρτα, ζητώντας του να τους παραδώσει τους τελευταίες για να «συγγένονται» αὐτοῖς (καταλαβαίνετε)...Off Topic1 ἦλθον δὲ οἱ δύο ἄγγελοι εἰς σοδομα ἑσπέρας λωτ δὲ ἐκάθητο παρὰ τὴν πύλην σοδομων ἰδὼν δὲ λωτ ἐξανέστη εἰς συνάντησιν αὐτοῖς καὶ προσεκύνησεν τῷ προσώπῳ ἐπὶ τὴν γῆν
2 καὶ εἶπεν ἰδού κύριοι ἐκκλίνατε εἰς τὸν οἶκον τοῦ παιδὸς ὑμῶν καὶ καταλύσατε καὶ νίψασθε τοὺς πόδας ὑμῶν καὶ ὀρθρίσαντες ἀπελεύσεσθε εἰς τὴν ὁδὸν ὑμῶν εἶπαν δέ οὐχί ἀλλ' ἐν τῇ πλατείᾳ καταλύσομεν
3 καὶ κατεβιάζετο αὐτούς καὶ ἐξέκλιναν πρὸς αὐτὸν καὶ εἰσῆλθον εἰς τὴν οἰκίαν αὐτοῦ καὶ ἐποίησεν αὐτοῖς πότον καὶ ἀζύμους ἔπεψεν αὐτοῖς καὶ ἔφαγον
4 πρὸ τοῦ κοιμηθῆναι καὶ οἱ ἄνδρες τῆς πόλεως οἱ σοδομῖται περιεκύκλωσαν τὴν οἰκίαν ἀπὸ νεανίσκου ἕως πρεσβυτέρου ἅπας ὁ λαὸς ἅμα
5 καὶ ἐξεκαλοῦντο τὸν λωτ καὶ ἔλεγον πρὸς αὐτόν ποῦ εἰσιν οἱ ἄνδρες οἱ εἰσελθόντες πρὸς σὲ τὴν νύκτα ἐξάγαγε αὐτοὺς πρὸς ἡμᾶς ἵνα συγγενώμεθα αὐτοῖς
6 ἐξῆλθεν δὲ λωτ πρὸς αὐτοὺς πρὸς τὸ πρόθυρον τὴν δὲ θύραν προσέῳξεν ὀπίσω αὐτοῦ
7 εἶπεν δὲ πρὸς αὐτούς μηδαμῶς ἀδελφοί μὴ πονηρεύσησθε
8 εἰσὶν δέ μοι δύο θυγατέρες αἳ οὐκ ἔγνωσαν ἄνδρα ἐξάξω αὐτὰς πρὸς ὑμᾶς καὶ χρήσασθε αὐταῖς καθὰ ἂν ἀρέσκῃ ὑμῖν μόνον εἰς τοὺς ἄνδρας τούτους μὴ ποιήσητε μηδὲν ἄδικον οὗ εἵνεκεν εἰσῆλθον ὑπὸ τὴν σκέπην τῶν δοκῶν μου
Off Topic9 εἶπαν δέ ἀπόστα ἐκεῖ εἷς ἦλθες παροικεῖν μὴ καὶ κρίσιν κρίνειν νῦν οὖν σὲ κακώσομεν μᾶλλον ἢ ἐκείνους καὶ παρεβιάζοντο τὸν ἄνδρα τὸν λωτ σφόδρα καὶ ἤγγισαν συντρῖψαι τὴν θύραν
10 ἐκτείναντες δὲ οἱ ἄνδρες τὰς χεῖρας εἰσεσπάσαντο τὸν λωτ πρὸς ἑαυτοὺς εἰς τὸν οἶκον καὶ τὴν θύραν τοῦ οἴκου ἀπέκλεισαν
11 τοὺς δὲ ἄνδρας τοὺς ὄντας ἐπὶ τῆς θύρας τοῦ οἴκου ἐπάταξαν ἀορασίᾳ ἀπὸ μικροῦ ἕως μεγάλου καὶ παρελύθησαν ζητοῦντες τὴν θύραν
Ο καλύτερος είναι ο Λωτ: όχι, ρε παιδιά, τέτοιο κακό σε καλεσμένες μου, να, ορίστε, έχω δυο κόρες, παρθένες, κάντε ό,τι θέλετε σ' αυτές, αλλά μην κάνετε αδικία σ' όποιον έβαλα κάτω από τη σκεπή μου! Κι όμως, αυτό ακριβώς λέει!
Συγχαρητήρια από μέρους μου στο Λωτ, για την «υπέροχη» συμπεριφορά του απέναντι στις κόρες του...
Υ.Γ.: Βέβαια, λίγο αργότερα τον μεθοκοπούν οι ίδιες, νομίζοντας (γιατί, άραγε;!) μετά την καταστροφή των δύο πόλεων-βασιλείων ότι δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι στον κόσμο, για να βάλουν οι ίδιες κάτω τον πατέρα τους και να μείνουν έγκυες — όπερ κι εγέννετο.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”