Νηστεία και συζυγικά καθήκοντα

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Comte de Toulouse έγραψε:Να ρωτήσω όποιον ξέρει αυτά τα πράγματα:...
Τον πνευματικό σου να ρωτήσεις. Είδες τι παθαίνεις για να μην έχεις πνευματικό? Όλα εδώ πληρώνονται!
aristotelis_1 έγραψε:βασικα κανεις δεν κανει σεξ ελευθερος γιατι οι γυναικες για να σου δωσουν το κορμι τους πρεπει να τους δωσεις το πορτοφολι σου
Έλα! Σοβαρά μιλάς? Εμένα γιατί δε μ' ενημέρωσε κανείς? Πάω να ζητήσω τα χρωστούμενα δεκαοκτώ ετών!

Μην την πατήσω σαν αυτήν την καλή κυρία!
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
traiasca
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 17 Δεκ 2010 19:34
Όνομα Ιστότοπου: -

AoratiMelani έγραψε:
Comte de Toulouse έγραψε:Να ρωτήσω όποιον ξέρει αυτά τα πράγματα:...
Τον πνευματικό σου να ρωτήσεις. Είδες τι παθαίνεις για να μην έχεις πνευματικό? Όλα εδώ πληρώνονται!
aristotelis_1 έγραψε:βασικα κανεις δεν κανει σεξ ελευθερος γιατι οι γυναικες για να σου δωσουν το κορμι τους πρεπει να τους δωσεις το πορτοφολι σου
Έλα! Σοβαρά μιλάς? Εμένα γιατί δε μ' ενημέρωσε κανείς? Πάω να ζητήσω τα χρωστούμενα δεκαοκτώ ετών!

Μην την πατήσω σαν αυτήν την καλή κυρία!
Τόοοσα …λίγα!!!;; :liar:oops: :o Αργά ξεκίνησες!!!!
«Δεν δικαιούσθε να ομιλείται κυρία μου», θα σου πουν !
Ούτε σύνταξη δε ...βλέπω με τα νέα μέτρα του ΔΝΤ !!
(Είδατε ότι όλα είναι πολιτικά γύρω μας! ) :lol: :lol:
orck
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2009 08:48
Όνομα Ιστότοπου: -

Νομιζω οτι ολοι αντιλαμβανομαστε οτι οι γενικοτητες οπως "οι γυναικες θελουν μονο το πορτοφολι του αντρα" η το αντιστοιχο "οι αντρες θελουν μονο το νινι της γυναικας" δεν στεκουν στην πραγματικοτητα. Μπορει σε μερικες περιπτωσεις να ισχυουν αλλα δεν ειναι ο κανονας. Δεν βγαζει πουθενα να θιγομαστε με τετοιες γενικοτητες.
Θα ηθελα να επιστρεψει η κουβεντα στο σοβαρο θεμα της νηστειας και του σεξ.
Δυστηχως δεν εχω να προσφερω κατι στην συζητηση αλλα παρακολουθω με ενδιαφερον.
Άβαταρ μέλους
EmilofCrete
Δημοσιεύσεις: 1037
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 03:24
Όνομα Ιστότοπου: Emilofcrete's Weblog
Τοποθεσία: Ρετιρέ ;-)
Επικοινωνία:

orck έγραψε: "οι γυναικες θελουν μονο το πορτοφολι του αντρα"
"οι αντρες θελουν μονο το νινι της γυναικας"
Αυτά είναι κακοήθειες.
1ον. Οι γυναίκες δεν θέλουν το πορτοφόλι του άντρα
Spoiler: Εμφάνιση
Αυτό που έχει μέσα θέλουν!
και,
2ον. Οι άντρες δεν θέλουν μόνο το νινί της γυναίκας
Spoiler: Εμφάνιση
Αλλοίμονο! Θέλουν και τα υπόλοιπα αξεσουάρ (πέριξ αυτού)!
Να τα λέμε αυτά..!
;)

Υ.Γ. Να πω στον Ορκ ότι το ΘΕΜΑ από μόνο του σηκώνει χιούμορ και πλάκα, αφού και η νηστεία είναι ...αστεία και τα συζυγικά 'καθήκοντα' δημιουργούν άγχος αν τα βλέπεις ως τέτοια, η δε εκκλησία εθελοτυφλεί και εξακολουθεί να είναι άκρως υποκριτική αφού δεν μπορεί να χωνέψει το πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα στην ηθική και την κοινωνία τα τελευταία 2.000 χρόνια...
Το χρήμα, είναι Θεός!
Εικόνα

(Η δε βλακεία, ανίκητη...)
[για να μην ξεχνιόμαστε ;-) ]

"The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom."
~Isaac Asimov
Κώστας
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 09:26
Όνομα Ιστότοπου: τι εστιν αλήθεια;
Επικοινωνία:

Για την ιστορία να πω ότι τα περί φίκι-φίκι εντός γάμου, αγιογραφικά ρυθμίζονται από την Α΄ Προς Κορινθίους Ζ΄ 1-6. Εκεί, λοιπόν, ο Παύλος αναφέρει ρητά ότι προσωρινή αποχή από τα συζυγικά καθήκοντα παίζει μόνο αν το συμφωνήσουν κ α ι οι δύο με σκοπό την απερίσπαστη αφοσίωση στην προσευχή και τη νηστεία. Κι αυτό, βέβαια, κατά παραχώρηση με δεδομένη την ανθρώπινη αδυναμία (για να μη μπαίνουμε σε πειρασμό, δηλαδή). Πάλι καλά. θα συμπλήρωνα. Οι άμοιροι οι ανύπαντροι να δούμε πώς θα σώσουν τις ψυχές τους ... :lol:
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Κοντά οι μέρες, ένας χρόνος μετά, ένα σύντομο query (με λήμμα «νηστεία») και να σου εδώ και πάλι... :mrgreen:

Διάβαζα τις σελίδες του Νίκου Σαραντάκου περί γλώσσας και πέτυχα το άρθρο του για το μύθο της λέξης "διπόρος."

Σχετικό το θέμα, απολαύστε την επικέντρωση ως προς τη σημασία της φράσης «ασθενής και οδοιπόρος αμαρτίαν ουκ έχει»:
Η κυρία Λυδία Ιωαννίδου-Μουζάκα, δημοτική σύμβουλος Αθηναίων και επίκουρη καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής με πληροφορεί ότι η πραγματική φράση είναι “ασθενής και διπόρος αμαρτίαν ουκ έχει”, όπου “διπόρος” είναι η θηλάζουσα γυνή. Η παραφθορά, γράφει, έχει γίνει από τους παλιούς αγωγιάτες, εμπόρους και ταξιδιώτες που ταξίδευαν ημέρες πολλές με τα καραβάνια και έψαχναν για δικαιολογίες.
[Παραλείπω διάφορα σημεία, όπου εξηγεί γιατί δεν υπάρχει λέξη διπόρος, ενώ υπάρχει δίπορος.] Πουθενά δεν βρήκα, παρ’ όλο που έψαξα με μεγάλη επιμέλεια, κάποιο χωρίο που να συνδέει τη λέξη δίπορος με τις θηλάζουσες γυναίκες!

Επομένως, η δήθεν σωστή φράση «ασθενής και διπόρος» είναι κατασκευασμένη εκ των υστέρων και έγινε από την επιθυμία να διορθωθεί η γνωστή σε όλους μας παροιμιώδης φράση. Και αφού η φράση είναι παροιμιώδης, ας δούμε τι λέει γι’ αυτήν ο Νικόλαος Πολίτης στο μνημειώδες έργο του. Είμαστε τυχεροί, γιατί τη φράση την έχει καταλογογραφήσει στο λήμμα ‘αμαρτία’ κι έτσι υπάρχει στο εκδομένο τμήμα του έργου του, που φτάνει έως την αρχή του γράμματος Ε, ενώ το υπόλοιπο μένει να σκονίζεται σε κάποια υπόγεια προς δόξαν του ελληνικού κράτους που δεν μπορεί να διαθέσει για ένα έργο εθνικής σημασίας το ένα δέκατο απ’ όσα τρώει ένα μέσο γκόλντεν-μπόι σε ένα μήνα. Λοιπόν, ο Πολίτης (τον μεταφράζω σε νεότερα ελληνικά), αφού χαρακτηρίσει «κοινότατη» τη φράση, λέει:

Ότι επιτρέπεται να καταλύουν τη νηστεία, χωρίς να αμαρτήσουν, ο ασθενής, για θεραπεία της νόσου, και ο οδοιπόρος, λόγω της δυσχέρειας να προμηθευτεί τα αναγκαία. Και συνεχίζει: Από την αρχαΐζουσα γλώσσα φαίνεται να είναι εκκλησιαστικό ρητό, αγνοώ όμως πόθεν ελήφθη. Και προσθέτει: Η ορθόδοξη εκκλησία συγχωρεί την κατάλυση της νηστείας στους ασθενείς και στις λεχώνες: «Η νηστεία επενοήθη δια το σώμα ταπεινώσαι. Ει ουν το σώμα εν ταπεινώσει εστί και ασθενεία, οφείλει μεταλαβείν, καθώς βούλεται και δύναται βαστάσαι, τροφής και ποτού (Τιμόθεος Αλεξανδρείας). Τέλος, παραθέτει μια ρώσικη παροιμία: Τον οδοιπόρο ο Θεός συγχωρεί.

Πράγματι, η φράση «ασθενής και οδοιπόρος αμαρτίαν ουκ έχει» δεν είναι αυθεντικά εκκλησιαστική, δεν υπάρχει σε πατερικό ή άλλο κείμενο. Πρόκειται για μεταγενέστερη παροιμιώδη φράση, απόσταγμα λαϊκής σοφίας παρόμοιο με τη ρώσικη παροιμία που δίνει ο Πολίτης. ’λλη παροιμιώδης φράση με «διπόρο» δεν υπήρξε ποτέ. Η εξαίρεση του οδοιπόρου από την υποχρέωση της νηστείας μπορεί να μην κατοχυρώνεται από την εκκλησία, βρήκε όμως ισχυρότατη απήχηση στη ζωή, αφού μέχρι αρκετά πρόσφατα τα χερσαία ταξίδια ήταν μακρόχρονες και δύσκολες υποθέσεις. Παρεμπιπτόντως, στο Ισλάμ οι ταξιδιώτες εξαιρούνται από την υποχρέωση της νηστείας.

Πάντως, τα εκκλησιαστικά κείμενα που βρήκα για το θέμα της νηστείας εξαιρούν μόνο τους ασθενείς (εκτός ει μη δι’ ασθένειαν σωματικήν εμποδίζοιτο, λέει ο 69ος αποστολικός κανόνας) και δεν κάνουν λόγο για άλλες εξαιρέσιμες κατηγορίες. Μάλιστα, στην πρώτη ομιλία «Περί νηστείας», ο Μέγας Βασίλειος ούτε τους ασθενείς εξαιρεί από την υποχρέωση της νηστείας, την οποία θεωρεί ευεργετική για την υγεία, αφού, όπως λέει, τη διατάζουν και οι γιατροί: Καὶ μὴν τοῖς ἀσθενοῦσιν οὐχὶ βρωμάτων ποικιλίαν, ἀλλ’ ἀσιτίαν καὶ ἔνδειαν οἶδα τοὺς ἰατροὺς ἐπιτάσσοντας. Αλλά αυτό είναι, ας πούμε, προσωπική του άποψη. Την ίδια εποχή ο Ιωάννης Χρυσόστομος έγραφε λέει ότι κανείς λογικός άνθρωπος δεν θα κατηγορήσει κάποιον που εξαιτίας σωματικής ασθένειας δεν μπορεί να νηστέψει. Δεν ισχυρίζομαι ότι έχω αναδιφήσει το σύνολο των εκκλησιαστικών κειμένων, κάθε άλλο. Πάντως, δεν μπόρεσα να βρω κάποιο χωρίο που να εξαιρεί ρητά τις θηλάζουσες από την υποχρέωση της νηστείας. Φαντάζομαι πως το θέμα θα ήταν ελαφρώς ταμπού για την εκκλησία και θα περνούσε στο ντούκου. Και το απόσπασμα που δίνει ο Νικόλαος Πολίτης δεν μου φαίνεται να κατονομάζει ρητά τις λεχώνες, εκτός κι αν η λοχεία θεωρείται ταπείνωση.

Το ενδιαφέρον μου δεν είναι θρησκευτικό, είναι φιλολογικό. Και φιλολογικά κρίνοντας, ανακεφαλαιώνω: Λέξη διπόρος δεν υπάρχει και η λέξη δίπορος είναι ένα άπαξ λεγόμενο που ποτέ δεν έχει χρησιμοποιηθεί για ανθρώπους. Η φράση ασθενής και οδοιπόρος είναι έκφραση λαϊκής σοφίας, όχι θρησκευτικός κανόνας.
http://www.sarantakos.com/language/diporos.htm

Αυτά, επειδή πιστεύω ότι έχει και το ενδιαφέρον του το θέμα.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Δημοσιεύσεις: 3230
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Λυκαβηττός

Κυρα Λυδία για όλα φταίνε οι ταξιτζήδες. :lol:
État de siège
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Σίμων Resurrected έγραψε:Κυρα Λυδία για όλα φταίνε οι ταξιτζήδες. :lol:
Καλό!! :lol: :clap: ;)
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Off Topic
Βρίσκω πως έχει πολύ πλάκα αυτό το ξέθαμα θεμάτων μετά από κάνα χρόνο.
Μια λοιπόν που ξεθάφτηκε, βάλτε τον εαυτό σας στη θέση κάποιου που είναι/ορίστηκε υπεύθυνος διοικητικής μέριμνας (αγοράς/προμήθειας και διαμοίρασης φαγητού, δηλαδή) σε κάποια δασική πυρκαγιά (ή άλλο, εφάμιλλο σε μέγεθος και ανάγκες ανθρώπινων πόρων, συμβάν) μεγάλης έκτασης, στην οποία έχει συγκεντρωθεί μεγάλος αριθμός (πυροσβεστικού, και όχι μόνο) προσωπικού, το οποίο μάλιστα είναι, ως είθισται και είναι απαραίτητο, διασπαρμένο από ραχούλα σε ραχούλα κι από κορφή σε κορφή.
Σκεφτείτε τώρα, εκεί που τρέχετε (σαν παλαβοί) από σαντουιτσάδικο σε σαντουιτσάδικο κι από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ για την ανεύρεση και προμήθεια των απαραιτήτων, έχοντας το άγχος της έγκαιρης προώθησής τους σε κάθε απομακρυσμένη γωνιά (κάτι εξαιρετικά χρονοβόρο και δύσκολο), να είναι περίοδος νηστείας, και ένα σωρό πυρο(βολημένοι)σβέστες να έχουν την απαίτηση να τους βρείτε νηστίσιμα σάντουιτς (ή οτιδήποτε αντίστοιχο - τώρα τι στον πούτσο μπορεί να είναι αυτό, κόψτε τον λαιμό σας να πα' να βρείτε), με τη δυσκολία του εν λόγω εγχειρήματος να έγκειται, ως επί το πλείστον, στην πλήρη καταγραφή του ακριβούς αριθμού των θρησκόπληκτων νηστευόντων ανά μέρος και στην αντίστοιχη προσεκτική και σωστή μοιρασιά των μερίδων.

Εν ολίγοις, είναι απόλυτα σωστή η έννοια της εξαίρεσης τέτοιου είδους "οδοιπόρων", αλλά ακόμα κι αν τους το λένε οι ίδιοι οι παπάδες, αυτοί τον χαβά τους (μη δε σωθεί η -ανύπαρκτη, ως γνωστόν- ψυχούλα τους).

Και όχι, το να τους βάλετε (μέσα στα νεύρα που σας διακατέχουν εκείνην τη στιγμή) ποντικοφάρμακο (ή άλλο παρόμοιο σκεύασμα) δεν θεωρείται, δυστυχώς :?: , κοινωνικά αποδεκτή αντιμετώπιση. Ο θεός (τους είθε) να σας προικίσει με (ιώβεια :?: :!: ) υπομονή.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

Η ΕΛΑΦΡΑ ΠΕΙΝΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΛΙΜΠΙΝΤΟ


ΜΕ ΑΞΟΝΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ

ΕΝΤΟΝΗ ΑΓΑΠΗ--------------------ΑΠΑΘΕΙΑ
ΑΣΚΗΣΕ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
ΣΤΟ ΕΝΑ------------------------ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΟΥ
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Off Topic
Για τον ασθενή και τον οδοιπόρο έχω ακούσει και την εξής κουλή εκδοχή, ότι είναι, λέει, "οιδηπόρος", από το οίδημα (πρήξιμο), επειδή η κοιλιά της εγκύου είναι φουσκωμενη!
Βέβαια μπορεί να είναι και από τον Οιδίποδα, γιατί τόσα που έκανε, το να μην νηστέψει σίγουρα θα ήτανε το λιγότερο... :P
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Τάσο μου, ειλικρινώς λυπάμαι αυτόν τον κακομοίρη (μάλλον εσένα, υποθέτω), επειδή έχω μια μικρή γνώση τέτοιων λίγο-πολύ ζητημάτων (πολυτεχνίτης-ερημοσπίτης, τρομάρα μου! :lol:), αλλά κάτι τέτοιο δεν το έχω αντιμετωπίσει ποτέ σε τέτοια κλίμακα και μόνο που σκέφτηκα το θέμα διαμοιρασμού και τα λοιπά προερχόμενα μ' έπιαση ζάλη...

Η αλήθεια είναι ότι η φράση έχει νόημα με λαϊκή σοφία. Από την άλλη, η γιαγιά μου (και πολλές άλλες γριές) νύστευε για πολύν καιρό τα γαλακτοκομικά, ενώ είχε οστεοπόρωση και την κυνηγούσε ο γιατρός· ακόμα και όταν της έκανε κουβέντα ο παπάς της ενορίας (καλή του ώρα, είναι σαφώς πολύ λογικότερος από την πλειονότητα των ιερέων που ξέρω), αυτή το χαβά της για κάμποσο καιρό ακόμα...
AoratiMelani έγραψε:
Off Topic
Για τον ασθενή και τον οδοιπόρο έχω ακούσει και την εξής κουλή εκδοχή, ότι είναι, λέει, "οιδηπόρος", από το οίδημα (πρήξιμο), επειδή η κοιλιά της εγκύου είναι φουσκωμενη!
Βέβαια μπορεί να είναι και από τον Οιδίποδα, γιατί τόσα που έκανε, το να μην νηστέψει σίγουρα θα ήτανε το λιγότερο... :P
Το αναφέρει μόνο κάπως στην αρχή ο Σαραντάκος, αλλά προκύπτει σαφώς ότι η φράση δεν είχε τέτοια μορφή.

Υποθέτω ότι αυτό αποτελεί... σχέδιο που αποσκοπεί στην ανάταση του Χριστιανικού ιδεώδους (δηλαδή, ότι προέκυψε για να δικαιολογηθεί το γεγονός ότι δεν αναφέρεται η φράση σε λεχώνες/εγκύους/θηλάζουσες· εναλλακτικά, επειδή κάποιο άλλο κείμενο έκανε τέτοιαν αναφορά, οπότε και κάποιοι θεώρησαν περίεργο που λέει «λάθος» για οδοιπόρους, και όχι για τις... αναγνωρισμένες «αναξιοπαθούσες» — ουδέν σχόλιον, δεδομένης της θέσης του ιερατείου εν συνόλω).
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

την γνωμη μου την εχω πει για την νηστεια

τωρα παλυ τασο αν ταιζεις τους πυροσβεστες σου οταν πας για παραγκελιες θα πεις 10 γυροπιτες και 10 πατατοπιτες γιατι οι μισοι νηστευουν δεν ειναι κατι το δυσκολο απλα τους εξυγεις οτι οταν παλευεις με της φωτιες πρεπει να εχεις γερο στομαχι συνεπος ασε την πατατοπιτα και φαε μια γυροπιτα να σε πιασει
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Δημοσιεύσεις: 3230
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Λυκαβηττός

tasos_didymoteicho έγραψε: Σκεφτείτε τώρα, εκεί που τρέχετε (σαν παλαβοί) από σαντουιτσάδικο σε σαντουιτσάδικο κι από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ για την ανεύρεση και προμήθεια των απαραιτήτων, έχοντας το άγχος της έγκαιρης προώθησής τους σε κάθε απομακρυσμένη γωνιά (κάτι εξαιρετικά χρονοβόρο και δύσκολο), να είναι περίοδος νηστείας, και ένα σωρό πυρο(βολημένοι)σβέστες να έχουν την απαίτηση να τους βρείτε νηστίσιμα σάντουιτς (ή οτιδήποτε αντίστοιχο - τώρα τι στον πούτσο μπορεί να είναι αυτό, κόψτε τον λαιμό σας να πα' να βρείτε), με τη δυσκολία του εν λόγω εγχειρήματος να έγκειται, ως επί το πλείστον, στην πλήρη καταγραφή του ακριβούς αριθμού των θρησκόπληκτων νηστευόντων ανά μέρος και στην αντίστοιχη προσεκτική και σωστή μοιρασιά των μερίδων.
.
Υπάρχουν και πολύ χειρότερα :lol:
Για παράδειγμα η μεγάλη εξέγερση το 1857 στην Ινδία ξεκίνησε στο στράτευμα επειδή τα χάρτινα φισέκια για τα P53 Enfield τουφέκια είχαν λιπανθεί με χοιρινό ή βοδινό λίπος και στις στρατιωτικές ασκήσεις τους ζητούσαν να σκίσουν το φισέκι με τα δόντια πριν το χρησημοποιήσουν.

...ποιο το πρόβλημα; Οι μεν μουσουλμάνοι ούτε κατά διάνοια να το κάνουν λόγω του χοιρινού οι δε ινδουιστές λόγω του βοδινού :facepalm: :violin: :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Revolt ... cartridges
http://en.wikipedia.org/wiki/Pattern_18 ... ian_Mutiny
État de siège
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Για την ακρίβεια, τα φυσίγγια είχαν και τα δύο λίπη. :mrgreen: Είχα πάθει πλάκα όταν το διάβασα πρώτη φορά...

Άσε που πιάνει και τους Εβραίους, λόγω του χοιρινού! :lol:
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Απάντηση