Evangelos Tsakirakis έγραψε:Σήμερα ο γιος μου, 6 χρονών, έφερε απο το νηπιαγωγείο υλικό που του δόθηκε από τη δασκάλα του για το Πάσχα, μάλλον προελεύσεως κατηχητικου. Ετσι, το παιδί μπορεί να διδαχθεί οτι: "ο Χριστός πέρασε φρικτά βασανιστήρια, δοκιμασίες και εξευτελισμούς", "ο Ιούδας πρόδωσε το Δάσκαλό του για τριάκοντα αργύρια", "οι στρατιώτες περιγελουσαν τον Ιησού, τον χτυπούσαν, τον έφτυναν και τον έσυραν στο δικαστήριο, που τον καταδίκασε σε σταυρικο θάνατο", και μετα "τον μαστιγωσαν, του φόρεσαν στεφάνι με αγκάθια, του φόρτωσαν ενα βαρύ σταυρό, τον σταυρωσαν ανάμεσα σε 2 ληστές, του εδωσαν ξύδι οταν ζήτησε νερό, του τρυπησαν το πλευρό με λογχη". Ελλάδα του ορθοδοξου φονταμενταλισμου, έτος 2014...
Σχολείο: θρησκευτικά θέματα κάθε είδους
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Από το facebook σήμερα:
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Πάλι καλά που δεν του έκλεισαν και το gameboy (του χριστού). Αυτό θα ήταν πραγματική σκληρότητα...
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
υπαρχουν και χειροτερα. Πχ παιδια στο ελληνικο νηπιαγωγειο 4 χρονων...
http://www.moec.gov.cy/analytika_progra ... idefsi.pdf
"Αναγνωρίζοντας ότι η θρησκεία αποτελεί μέρος της κοινωνικής
μάθησης των παιδιών κατά την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία,
θα πρέπει να αξιοποιείται με τρόπο που να βοηθά το παιδί να
κατανοεί τον κόσμο μέσα από τις καταστάσεις της ζωής και τους
προβληματισμούς του (π.χ. που πήγε ο παππούς μου που πέθανε, ή
σωστή συμπεριφορά, λύση μιας σύγκρουσης). Ένα δημοκρατικό
σχολείο που σέβεται και προωθεί την αυτονομία του παιδιού και
παρεμποδίζει την ανάπτυξη του δογματισμού προσφέρει ευκαιρίες για
σύνδεση βιωματικών καταστάσεων της ζωής των παιδιών με την
παράδοση και τον πολιτισμό. Ο θρησκευτικός πλουραλισμός μας
προτρέπει να αποδεχτούμε τα πιστεύω, τις συνήθειες και τις πρακτικές
των διαφορετικών θρησκειών των παιδιών που φοιτούν στο
νηπιαγωγείο. Μέσα από δραστηριότητες που ωθούν τα παιδιά να
έχουν ενεργό ρόλο στη διαδικασία διερεύνησης και κριτικής των
πληροφοριών και καταστάσεων ενισχύουμε την κοινωνική και ηθική
ανάπτυξη. Δραστηριότητες όπως η εξέταση εικόνων από διάφορους
ναούς, η επίσκεψη σε διάφορους ναούς, η ακρόαση και συζήτηση
ιστοριών ή μουσικής διαφόρων γιορτών καθώς και η δημιουργία
κατασκευών που σχετίζονται με διάφορες γιορτές αποτελούν
κατάλληλες δραστηριότητες μέσα στα πλαίσια του θρησκευτικού
πλουραλισμού"
στη πραξη ομως...τα ιδια παντελακη μου.
ΥΓ. ωπα, σορυ, αυτο ειναι κυπριακο κειμενο.
Ελληνικο δεν βρηκα.
http://www.moec.gov.cy/analytika_progra ... idefsi.pdf
"Αναγνωρίζοντας ότι η θρησκεία αποτελεί μέρος της κοινωνικής
μάθησης των παιδιών κατά την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία,
θα πρέπει να αξιοποιείται με τρόπο που να βοηθά το παιδί να
κατανοεί τον κόσμο μέσα από τις καταστάσεις της ζωής και τους
προβληματισμούς του (π.χ. που πήγε ο παππούς μου που πέθανε, ή
σωστή συμπεριφορά, λύση μιας σύγκρουσης). Ένα δημοκρατικό
σχολείο που σέβεται και προωθεί την αυτονομία του παιδιού και
παρεμποδίζει την ανάπτυξη του δογματισμού προσφέρει ευκαιρίες για
σύνδεση βιωματικών καταστάσεων της ζωής των παιδιών με την
παράδοση και τον πολιτισμό. Ο θρησκευτικός πλουραλισμός μας
προτρέπει να αποδεχτούμε τα πιστεύω, τις συνήθειες και τις πρακτικές
των διαφορετικών θρησκειών των παιδιών που φοιτούν στο
νηπιαγωγείο. Μέσα από δραστηριότητες που ωθούν τα παιδιά να
έχουν ενεργό ρόλο στη διαδικασία διερεύνησης και κριτικής των
πληροφοριών και καταστάσεων ενισχύουμε την κοινωνική και ηθική
ανάπτυξη. Δραστηριότητες όπως η εξέταση εικόνων από διάφορους
ναούς, η επίσκεψη σε διάφορους ναούς, η ακρόαση και συζήτηση
ιστοριών ή μουσικής διαφόρων γιορτών καθώς και η δημιουργία
κατασκευών που σχετίζονται με διάφορες γιορτές αποτελούν
κατάλληλες δραστηριότητες μέσα στα πλαίσια του θρησκευτικού
πλουραλισμού"
στη πραξη ομως...τα ιδια παντελακη μου.
ΥΓ. ωπα, σορυ, αυτο ειναι κυπριακο κειμενο.
Ελληνικο δεν βρηκα.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
- Σίμων Resurrected
- Δημοσιεύσεις: 3230
- Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Λυκαβηττός
"Give me the children until they are seven and anyone may have them afterwards." - Francis Xavier
Francis Xavier ένας από τους 7 συνιδρυτές ( επικεφαλής των οποίων ήταν ο Ιγνάτιος Λογιόλα ) του τάγματος των Ιησουιτών.
Francis Xavier ένας από τους 7 συνιδρυτές ( επικεφαλής των οποίων ήταν ο Ιγνάτιος Λογιόλα ) του τάγματος των Ιησουιτών.
État de siège
- Τεμπελόσκυλο
- Δημοσιεύσεις: 9867
- Εγγραφή: 03 Μαρ 2009 21:27
- Όνομα Ιστότοπου: Τεμπέλικες Σκέψεις...
- Τοποθεσία: Sun City
- Επικοινωνία:
It is by will alone I set my mind in motion.
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
από πού έμαθε ο ιερέας της συγκεκριμένης εκκλησίας ότι το παιδί είναι αβάπτιστο;
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Τεμπελόσκυλο
- Δημοσιεύσεις: 9867
- Εγγραφή: 03 Μαρ 2009 21:27
- Όνομα Ιστότοπου: Τεμπέλικες Σκέψεις...
- Τοποθεσία: Sun City
- Επικοινωνία:
Take a wild guess...
It is by will alone I set my mind in motion.
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Μπορώ να φαντασθώ το σκηνικό... Η ψιλοκουβέντα μεταξύ των δασκάλων ξεκίνησε με το που μπήκε το παιδί στη σειρά να πάη στην εκκλησιά. ...και όταν πήρε θέσι για μεταλαβιά, η θεούσα δασκάλα έβγαλε την μεγάλη κραυγή. Έτρεξε και έβγαλε την Ελενίτσα από την σειρά με δικαιολογίες που δεν θα έπειθαν ούτε μωρό, ίσως και να έριξε το σφάλμα στους γονείς της...
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Και πού ήξερε η δασκάλα ότι το παιδί ήταν αβάπτιστο; Αν υποθέσουμε ότι ισχύει το παραπάνω σκηνικό.
Αυτά παραμένουν εικασίες, μόνον η μητέρα θα μπορούσε να μας πει.
Αυτά παραμένουν εικασίες, μόνον η μητέρα θα μπορούσε να μας πει.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Αφού ξέρεις ότι μας αρέσουν οι θεωρίες συνωμοσίας.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Από την ομάδα του φβ:
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. για το σχολικό έτος 2014-2015 σε Ιερές Μητροπόλεις και στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
ΕΔΙΤ
Δεν ξέρω αν χρήζει παρέμβασης μέσω κάποιας ανακοίνωσης ή/και επιστολής στον υπουργό προσηλυτισμού.
08-08-14 Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. για το σχολικό έτος 2014-2015 σε Ιερές Μητροπόλεις και στην Ιερά Αρχιεπισκοπή ΑθηνώνXell Xamster
8 Αυγούστου στις 9:53 μ.μ.
Γιατί πολύ απλά τι είναι πιο σημαντικό; Να στελεχωθεί ένα σχολείο με ένα δάσκαλο που θα ανοίξει τα μάτια στους μαθητές ή να έχουμε τον επίσημο χαρτογιακά λιβανιστή του τάδε Μητροπολίτη;;;
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. για το σχολικό έτος 2014-2015 σε Ιερές Μητροπόλεις και στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
ΕΔΙΤ
Δεν ξέρω αν χρήζει παρέμβασης μέσω κάποιας ανακοίνωσης ή/και επιστολής στον υπουργό προσηλυτισμού.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Ο Λοβέρδος έχει σπάσει ρεκόρ. Ακόμα δεν έγινε υπουργός και έχει υπογράψει τρεις αβανταδόρικες για την Εκκλησία εγκυκλίους και επισκεφτηκε το Αγ. Όρος και μοίρασε κι εκεί τις υποσχέσεις του.
"Atheism: A non-prophet organization." (George Carlin)
Αν είναι σε κάποιο πιο μικρό μέρος πάντως μπορεί να το ξέρουν. Έχω κάποιους γνωστούς εδώ που, αν και Χριστιανοί, είχαν παντρευτεί με πολιτικό γάμο κι ήθελαν να βαφτίσουν ένα παιδί κι ο παπάς του χωριού τους δεν το δέχτηκε. Μου είπαν ότι σχεδόν όλο το νησί ξέρει ότι δεν ήταν παντρεμένοι στην εκκλησία, αυτά μαθαίνονται γρήγορα :p Παντρεύτηκαν με θρησκευτικό γάμο στο Βέλγιο και του πήγαν το χαρτί.Aorati Melani έγραψε:Και πού ήξερε η δασκάλα ότι το παιδί ήταν αβάπτιστο;
http://iocaste.wordpress.com
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Από πού να το πιάσω και πού να τ' αφήσω...
1. Ασχέτως αν η δασκάλα γνώριζε από προσωπική πληροφόρηση ότι το παιδί είναι αβάπτιστο, εάν δεν το γνώριζε τυπικά και επίσημα (βάσει κάποιου πιστοποιητικού που της είχε προσκομιστεί π.χ.) όφειλε να κάνει σαν να μην το ήξερε.
Είναι τραγική η πλήρης έλλειψη συναίσθησης ορίων προσωπικού / επαγγελματικού που έχουν οι δημόσιοι λειτουργοί.
2. Ο παπάς δεν είχε κανένα δικαίωμα να αρνηθεί τη βάπτιση ακόμη κι αν οι γονείς ήταν κυλισμένοι στο βούρκο της αμαρτίας.
Δεν βαπτίζονταν οι ίδιοι, το παιδί βαπτιζόταν, και το παιδί δεν φέρει την ευθύνη των γονεϊκών επιλογών.
Δεν το λέω από άποψη "δικαιοσύνης" αλλά από καθαρά πρακτική άποψη την οποία και η ίδια η εκκλησία στην πράξη συμμερίζετε.
Σκεφτείτε: αν του πήγαιναν ένα παιδί αγνώστου πατρός από άγαμη μητέρα, δεν θα το βάπτιζε; φυσικά ναι. Χιλιάδες τέτοια έχουν βαπτίσει κι ακόμη βαπτίζουν. Ποια η διαφορά λοιπόν με το άλλο παιδί, επίσης άγαμων γονέων; ΚΑΜΙΑ. Απλώς το χρησιμοποιεί ως μέσο εκβιασμού για να τους βάλει να παντρευτούν. Και, τονίζω ξανά, αυτό που έκανε είναι αντιφατικό, έρχεται σε αντίθεση με τις θέσεις της ίδιας της εκκλησίας.
1. Ασχέτως αν η δασκάλα γνώριζε από προσωπική πληροφόρηση ότι το παιδί είναι αβάπτιστο, εάν δεν το γνώριζε τυπικά και επίσημα (βάσει κάποιου πιστοποιητικού που της είχε προσκομιστεί π.χ.) όφειλε να κάνει σαν να μην το ήξερε.
Είναι τραγική η πλήρης έλλειψη συναίσθησης ορίων προσωπικού / επαγγελματικού που έχουν οι δημόσιοι λειτουργοί.
2. Ο παπάς δεν είχε κανένα δικαίωμα να αρνηθεί τη βάπτιση ακόμη κι αν οι γονείς ήταν κυλισμένοι στο βούρκο της αμαρτίας.
Δεν βαπτίζονταν οι ίδιοι, το παιδί βαπτιζόταν, και το παιδί δεν φέρει την ευθύνη των γονεϊκών επιλογών.
Δεν το λέω από άποψη "δικαιοσύνης" αλλά από καθαρά πρακτική άποψη την οποία και η ίδια η εκκλησία στην πράξη συμμερίζετε.
Σκεφτείτε: αν του πήγαιναν ένα παιδί αγνώστου πατρός από άγαμη μητέρα, δεν θα το βάπτιζε; φυσικά ναι. Χιλιάδες τέτοια έχουν βαπτίσει κι ακόμη βαπτίζουν. Ποια η διαφορά λοιπόν με το άλλο παιδί, επίσης άγαμων γονέων; ΚΑΜΙΑ. Απλώς το χρησιμοποιεί ως μέσο εκβιασμού για να τους βάλει να παντρευτούν. Και, τονίζω ξανά, αυτό που έκανε είναι αντιφατικό, έρχεται σε αντίθεση με τις θέσεις της ίδιας της εκκλησίας.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein