1.Εάν θεωρείται ένας χώρος ιερός,
σύμφωνα με τους θρησκευόμενους,
θεωρείται ότι εκεί,
επιδρούν έπειτα από επικλήσεις δεκαετιών και δεκαετιών,
θείες άυλες δυνάμεις,
[συναισθηματικό συμπέρασμα]
για θρήσκους και θρησκευόμενους
όλων των θρησκειών όλων των εποχών.
2.Εάν θεωρήσουμε ότι,
η συνειδητή πράξη της συνεύρεσης για την διαιώνιση του είδους μας,
είναι,η ιερότερη πράξη για το είδος μας αυτή καθαυτή,
τότε,[λογικό συμπέρασμα] για όλους.
3.ποιός ο αποτρεπτικός παράγων,
να μην γονιμοποιεί ο άνθρωπος συνειδητά τον απόγονο του,
εντός του ιερού τούτου χώρου,
προκειμένου να τύχει άμεσα της επιρροής των θείων άυλων δυνάμεων,
και να θεωρεί σοβαρό αμάρτημα ακόμα και την σκέψη για κάτι τέτοιο?
[λογικό ερώτημα]
Συνουσία σε "ιερούς χώρους"
-
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2011 10:34
- Όνομα Ιστότοπου: -forum.atheia.gr
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Τεμπελόσκυλο την 15 Νοέμ 2011 09:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Αλλαγή τίτλου.
Λόγος: Αλλαγή τίτλου.
α) ο "ανθρωπος" δηλαδη γενικά το ανθρωπινο ειδος, "τον απόγονό του" δηλαδη οι συγχρονοι συνάνθρωποί μας?Ggentleman έγραψε: ποιός ο αποτρεπτικός παράγων, να μην γονιμοποιεί ο άνθρωπος συνειδητά τον απόγονο του
ο αποτρεπτικός παράγων ειναι η δημόσια αιδώ, το καθώς πρέπει.
Εγω λέω φέρτε πίσω τα δημοσια όργια και τους ιερους τελετουργικους "γάμους" σε γιγαντο-οθονες με ηχητικό χαλί όπερας..
β) ο "ανθρωπος" δηλαδη ο μπαμπας /γονιός "τον απόγονό του" δηλαδη την κόρη του/το αίμα του?
γονιμοποιηση δηλωνει αιμομικτική διασταυρωση.
το θέμα εχει ισχυρη παγκόσμια ηθικη αρνηση ταμπού για εμπεριστατωμενους βιολογικούς και ψυχολογικούς λόγους.
βιολογικο= αιμομικτικά προβληματα, πτωχευση γονιδικης "πισίνας", αυξηση νοητικων παθησεων και δυσμορφιων στα προιοντα της γονιμοποιησης
ψυχολογικο= προβληματα στην κόρη / απόγονο, καταστρατηγηση της δικής της ανεξαρτητης αναζητησης και πιθανοτητας φρεσκου ανασυνδυασμου. ακυρωση προσωπικου ταξιδιου/ θανατος ελπιδας.
το νεο πουλι που δεν πεταει μακρια απο την φωλια του χανει τα φτερά του
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Off Topic
Είμαι ο μόνος που μυρίζομαι τυξ;
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Off Topic
Δεν ξέρω τι μυρίζεσαι, αλλά θεωρώ ότι όλοι είναι αθώοι μέχρις αποδείξεως του εναντίου, δεν μου αρέσει η καχυποψία απέναντι στα νέα μέλη του φόρουμ και δεν θα ήθελα να προσβάλουμε κάποιον από λάθος όπως έγινε με τον skam που δεν έφταιγε σε τίποτε ο άνθρωπος.
Και τι σημασία έχει ποιος γράφει και ποιος υπογράφει; Ανοίγεται ένα θέμα, συζητάμε επί του θέματος. Όποιος έχει να πει κάτι το λέει - επί του θέματος - και τέρμα.
Και τι σημασία έχει ποιος γράφει και ποιος υπογράφει; Ανοίγεται ένα θέμα, συζητάμε επί του θέματος. Όποιος έχει να πει κάτι το λέει - επί του θέματος - και τέρμα.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Ο Πατροκλος απαντησε πολύ ωραία, πραγματικά δεν χρειάζεται να προσθέσει κανείς τίποτε. Παρόλα αυτά θα το κάνω.Ggentleman έγραψε:1.Εάν θεωρείται ένας χώρος ιερός,2.Εάν θεωρήσουμε ότι,Off Topicσύμφωνα με τους θρησκευόμενους,
θεωρείται ότι εκεί,
επιδρούν έπειτα από επικλήσεις δεκαετιών και δεκαετιών,
θείες άυλες δυνάμεις,
[συναισθηματικό συμπέρασμα]
για θρήσκους και θρησκευόμενους
όλων των θρησκειών όλων των εποχών.
η συνειδητή πράξη της συνεύρεσης για την διαιώνιση του είδους μας,
είναι,η ιερότερη πράξη για το είδος μας αυτή καθαυτή,
τότε,[λογικό συμπέρασμα] για όλους.
3.ποιός ο αποτρεπτικός παράγων,
να μην γονιμοποιεί ο άνθρωπος συνειδητά τον απόγονο του,
εντός τουτούτου χώρου,Off Topicιερού[λογικό ερώτημα]Off Topicπροκειμένου να τύχει άμεσα της επιρροής των θείων άυλων δυνάμεων,
και να θεωρεί σοβαρό αμάρτημα ακόμα και την σκέψη για κάτι τέτοιο?
Έβαλα με γκρίζο τα μέρη που θεωρώ ότι δεν επηρεάζουν το περιεχόμενο του επιχειρήματος.
Πρώτη παρατήρηση: λες "[λογικό συμπέρασμα] για όλους" αλλά δεν είναι σαφές από το κείμενο ΠΟΙΟ είναι αυτό το λογικό συμπέρασμα. Στο σημείο 3 δεν έχεις κάποιο συμπέρασμα, έχεις ένα ερώτημα.
Αν υποθέσω ότι το συμπέρασμα είναι ότι "ο άνθρωπος πρέπει να γονιμοποιεί συνειδητά τον απόγονό του στον χώρο αυτό, τότε έχω δύο παρατηρήσεις:
Α. Το συμπέρασμα αυτό δεν προκύπτει αναγκαστικά από τις δύο εικασίες σου. Ας το δούμε λίγο:
1. Έστω ότι ένας χώρος θεωρείται ιερός,
2. Έστω ότι η συνουσία με απόγονο με σκοπό τη γονιμοποίηση θεωρείται η ιερότερη πράξη,
συμπέρασμα:
3. Πρέπει να συνουσιαζόμαστε με τους απογονους με σκοπό τη γονιμοποίηση μέσα στον χώρο αυτό.
Δεν έχει λογική. Μπορεί ο χώρος να θεωρείται μεν ιερός, αλλά να μην προορίζεται για τέτοιου είδους χρήση. Μπορεί η πράξη της συνουσίας να θεωρείται ιδιωτική υπόθεση (όπως και θεωρείται π.χ. σήμερα από πολλούς) και να μην θεωρηθεί πρέπον να τελεσθεί στον χώρο αυτό.
Και γενικά, το ότι ένας χώρος είναι ιερός και μια πράξη επίσης ιερή, δεν οδηγεί αναγκαστικά στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη πράξη οφείλει να τελείται στον χώρο αυτό.
Β. Το όποιο συμπέρασμα προκύπτει, δεν προκύπτει "για όλους", αλλά μόνον για όσους έχουν δεχτεί ως ορθές τις δύο εικασίες σου. Αυτό θέλει ιδιαίτερη προσοχή, γιατί η γενίκευση αυτή είναι επικίνδυνη, έως και εξοργιστική. Η "ιερότητα" είναι μια υποκειμενική ιδιότητα, και η προσπάθεια να αντληθεί από αυτήν ένα αντικειμενικό συμπέρασμα που να ισχύει "για όλους" είναι από ύποπτη έως εξοργιστική.
Ως προς το σημείο 3 τώρα, το ερώτημά σου δηλαδή, με κάλυψε ο Πάτροκλος όπως είπα, αλλά θα το πω και με δικά μου λόγια:
Αν όντως μιλάς για συνουσία προγόνου με απόγονο (και δεν πρόκειται για κάποιο σφάλμα), το βασικό πρόβλημα είναι ότι ο πρόγονος (ενήλικο άτομο, πρόσωπο κύρους, πρόσωπο που έχει αναλάβει την φροντίδα της ανατροφής του απογόνου) δεν μπορεί να έχει διπλό ρόλο απέναντι στον απόγονο (ανήλικο άτομο, πρόσωπο χωρίς εξουσία, πρόσωπο που έχει ανάγκη φροντίδας και ανατροφής).
Δεν μπορείς να μεριμνάς για τις ανάγκες του παιδιού σου, πολύ απλά, και ταυτόχρονα να ικανοποιείς τη δική σου σεξουαλική ανάγκη, γιατί θα χάσεις τον έλεγχο και τα όρια των ρόλων, και θα δημιουργήσεις σύγχιση, πόνο και θλίψη στο παιδί.
Δεν μπορείς να ασκείς την γονεϊκή εξουσία, απαραίτητη για την γονεϊκή μέριμνα και φροντίδα, και ταυτόχρονα να προσποιείσαι ότι μπαίνεις σε ισότιμη σχέση με το παιδί, την ερωτική σχέση: η σχέση προγόνου απογόνου ποτέ δεν μπορέι να είναι ισότιμη, ενώ η σχέση εραστών οφείλει να είναι.
Βέβαια να εννοούσες κάτι άλλο και καταλάβαμε λάθος, άκυρα τα προηγούμενα.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
-
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2011 10:34
- Όνομα Ιστότοπου: -forum.atheia.gr
στον ειρμό της γραφής αποκτά πολλές φορές η πρόταση,διφορούμενο νόημα.patroklos έγραψε:α) ο "ανθρωπος" δηλαδη γενικά το ανθρωπινο ειδος, "τον απόγονό του" δηλαδη οι συγχρονοι συνάνθρωποί μας?Ggentleman έγραψε: ποιός ο αποτρεπτικός παράγων, να μην γονιμοποιεί ο άνθρωπος συνειδητά τον απόγονο του
ο αποτρεπτικός παράγων ειναι η δημόσια αιδώ, το καθώς πρέπει.
Εγω λέω φέρτε πίσω τα δημοσια όργια και τους ιερους τελετουργικους "γάμους" σε γιγαντο-οθονες με ηχητικό χαλί όπερας..
β) ο "ανθρωπος" δηλαδη ο μπαμπας /γονιός "τον απόγονό του" δηλαδη την κόρη του/το αίμα του?
γονιμοποιηση δηλωνει αιμομικτική διασταυρωση.
το θέμα εχει ισχυρη παγκόσμια ηθικη αρνηση ταμπού για εμπεριστατωμενους βιολογικούς και ψυχολογικούς λόγους.
βιολογικο= αιμομικτικά προβληματα, πτωχευση γονιδικης "πισίνας", αυξηση νοητικων παθησεων και δυσμορφιων στα προιοντα της γονιμοποιησης
ψυχολογικο= προβληματα στην κόρη / απόγονο, καταστρατηγηση της δικής της ανεξαρτητης αναζητησης και πιθανοτητας φρεσκου ανασυνδυασμου. ακυρωση προσωπικου ταξιδιου/ θανατος ελπιδας.
το νεο πουλι που δεν πεταει μακρια απο την φωλια του χανει τα φτερά του
θεωρείται αυτονόητο τι εννοώ.
εάν έγινε κατανοητό το αιμομικτικό στοιχείο ,λυπάμαι
Μήπως, παρόλα αυτά θα ήθελες να το εξηγήσεις; Προσωπικά δεν κατάλαβα τι είναι αυτό που ρωτάς...Ggentleman έγραψε: εάν έγινε κατανοητό το αιμομικτικό στοιχείο ,λυπάμαι
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Αχέμ... με το να το θεωρείς εσύ αυτονόητο, δεν λύνεται το πρόβλημα της έλλειψης κατανόησης.Ggentleman έγραψε:θεωρείται αυτονόητο τι εννοώ.
εάν έγινε κατανοητό το αιμομικτικό στοιχείο, λυπάμαι
Εγώ υπέθεσα ότι ήταν ένα σφάλμα σύνταξης, και ότι ήθελες να πεις κάτι σαν "το να γονιμοποιεί ο άνθρωπος δημιουργώντας τον απόγονό του", αλλά το γεγονός παραμένει ότι η πρότασή σου ήταν ελαφρώς παρεξηγήσιμη.
Τέλος πάντων, του αιμομικτικού στοιχείου εξαιρουμένου, τα άλλα που ειπώθηκαν ισχύουν.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
-
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2011 10:34
- Όνομα Ιστότοπου: -forum.atheia.gr
Ende gut alles gut....dannAoratiMelani έγραψε:Αχέμ... με το να το θεωρείς εσύ αυτονόητο, δεν λύνεται το πρόβλημα της έλλειψης κατανόησης.Ggentleman έγραψε:θεωρείται αυτονόητο τι εννοώ.
εάν έγινε κατανοητό το αιμομικτικό στοιχείο, λυπάμαι
Εγώ υπέθεσα ότι ήταν ένα σφάλμα σύνταξης, και ότι ήθελες να πεις κάτι σαν "το να γονιμοποιεί ο άνθρωπος δημιουργώντας τον απόγονό του", αλλά το γεγονός παραμένει ότι η πρότασή σου ήταν ελαφρώς παρεξηγήσιμη.
Τέλος πάντων, του αιμομικτικού στοιχείου εξαιρουμένου, τα άλλα που ειπώθηκαν ισχύουν.
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Το συγκεκριμένο δεν με αφορά. Κανένα χώρο δεν θεωρώ ιερό ή όλους τους χώρους τους θεωρώ "ιερούς"...Ggentleman έγραψε:1.Εάν θεωρείται ένας χώρος ιερός,...
Επίσης δεν με αφορά. Η συνεύρεσις δεν γίνεται αποκλειστικώς με σκοπό την διαιώνισι. Αντιθέτως θα έλεγα...Ggentleman έγραψε:2.Εάν θεωρήσουμε ότι, η συνειδητή πράξη της συνεύρεσης για την διαιώνιση του είδους μας...
Απεύθυνε την ερώτησι προς εκείνους που αποδέχονται τις δύο προηγούμενες υποθέσεις...Ggentleman έγραψε:3.ποιός ο αποτρεπτικός παράγων...
Προσωπικώς δεν θα είχα κανέν πρόβλημα να συνευρεθώ σε οιονδήποτε "ιερό" χώρο.
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Take two (2)
1.Εάν θεωρείται ένας χώρος ιερός,
σύμφωνα με τον πατροκλο οταν εχει την τεχνικη υποστηριξη και ορεξη
θεωρείται ότι εκεί,
επιδρούν έπειτα από καταλληλες ρυθμοηχητικες αντιχησεις φαρμακα, ποτα
θείες άυλες δυνάμεις αιθυλαμιδιου, ή νεκταρ του Σιβα και λοιπα
[συναισθηματικό συμπέρασμα]
για θρήσκους και θρησκευόμενους πυ συνευρισκονται σε δασωδης ανθοφορους "ναους"
γεννιεται μια κοινωνικη συμπραξη ωσαν προβα θεατρου που τα μωρα αγγαλιαζονται
όλων των θρησκειών όλων των εποχών.
2.Εάν θεωρήσουμε και πραξουμε την συνειδητή πράξη της συνεύρεσης για την διαιώνιση της εκστατικης στιγμης της ενωσης του είδους μας,
είναι μια ιερότερη πράξη για το είδος μας αυτή καθαυτή,
τότε,[λογικό συμπέρασμα] για όλους.
3.ποιός ο αποτρεπτικός παράγων,
να μην γονιμοποιεί ο άνθρωπος συνειδητά τον απόγονο του,
εντός του ιερού τούτου χώρου,
προκειμένου να τύχει άμεσα της επιρροής της εκστατικης στιγμης ?
απαντηση
Το Κρυο
πορισμα =συνευρεθειτε κρεμαμενοι απο κλαδια, εχει ευκρατο κλιμα μπορειτε
1.Εάν θεωρείται ένας χώρος ιερός,
σύμφωνα με τον πατροκλο οταν εχει την τεχνικη υποστηριξη και ορεξη
θεωρείται ότι εκεί,
επιδρούν έπειτα από καταλληλες ρυθμοηχητικες αντιχησεις φαρμακα, ποτα
θείες άυλες δυνάμεις αιθυλαμιδιου, ή νεκταρ του Σιβα και λοιπα
[συναισθηματικό συμπέρασμα]
για θρήσκους και θρησκευόμενους πυ συνευρισκονται σε δασωδης ανθοφορους "ναους"
γεννιεται μια κοινωνικη συμπραξη ωσαν προβα θεατρου που τα μωρα αγγαλιαζονται
όλων των θρησκειών όλων των εποχών.
2.Εάν θεωρήσουμε και πραξουμε την συνειδητή πράξη της συνεύρεσης για την διαιώνιση της εκστατικης στιγμης της ενωσης του είδους μας,
είναι μια ιερότερη πράξη για το είδος μας αυτή καθαυτή,
τότε,[λογικό συμπέρασμα] για όλους.
3.ποιός ο αποτρεπτικός παράγων,
να μην γονιμοποιεί ο άνθρωπος συνειδητά τον απόγονο του,
εντός του ιερού τούτου χώρου,
προκειμένου να τύχει άμεσα της επιρροής της εκστατικης στιγμης ?
απαντηση
Το Κρυο
πορισμα =συνευρεθειτε κρεμαμενοι απο κλαδια, εχει ευκρατο κλιμα μπορειτε
εδω μόνο λογικό δεν ειναι το ερωτημα και η σαλτσα χαλαεικαι να θεωρεί σοβαρό αμάρτημα ακόμα και την σκέψη για κάτι τέτοιο?
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Μα, ποιο καλό τέλος? Ούτε καν υπάρχει τέλος!Ggentleman έγραψε:Ende gut alles gut....dann
Δεν ξέρω αν έγινε σαφές, αλλά θεωρώ αβάσιμο τον συλλογισμό σου,
πρώτον επειδή από τις δύο εικασίες δεν προκύπτει το συγκεκριμένο συμπέρασμα,
δεύτερον επειδή οι δύο εικασίες είναι ήδη αβάσιμες.
Ως προς το ερώτημα "τι μας εμποδίζει να το κάνουμε", βασικά τίποτα, κάντε το ελεύθερα.
Τώρα το γιατί ορισμένοι το θεωρούν "αμαρτία" τι να σου πω, τεράστιο το ερώτημα και ξεφεύγει από τη φύση του δικού σου ερωτήματος.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
-
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2011 10:34
- Όνομα Ιστότοπου: -forum.atheia.gr
αγαπητέ συγχρήστη,AoratiMelani έγραψε:Μα, ποιο καλό τέλος? Ούτε καν υπάρχει τέλος!Ggentleman έγραψε:Ende gut alles gut....dann
Δεν ξέρω αν έγινε σαφές, αλλά θεωρώ αβάσιμο τον συλλογισμό σου,
πρώτον επειδή από τις δύο εικασίες δεν προκύπτει το συγκεκριμένο συμπέρασμα,
δεύτερον επειδή οι δύο εικασίες είναι ήδη αβάσιμες.
Ως προς το ερώτημα "τι μας εμποδίζει να το κάνουμε", βασικά τίποτα, κάντε το ελεύθερα.
Τώρα το γιατί ορισμένοι το θεωρούν "αμαρτία" τι να σου πω, τεράστιο το ερώτημα και ξεφεύγει από τη φύση του δικού σου ερωτήματος.
πλανάσαι πλάνη οικτρά,
στην παράγραφο 1 αναφέρω,
[σύμφωνα με τους θρησκευόμενους]
θεωρείται ότι εκεί,
επιδρούν έπειτα από επικλήσεις δεκαετιών και δεκαετιών
θείες άυλες δυνάμεις,
[συναισθηματικό συμπέρασμα]……..κλπ κλπ κλπ
υστερόπληκρον,
το θέμα είναι στιβαρό καί σαφέστατο
επαναλαμβάνω,
[σύμφωνα με τους θρησκευόμενους]
Ubrigens,
καλή σου ημέρα,πού από εσένα εξαρτάται να την κάνεις καλή!
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Ντεν ξέρω γκερμανικά καρντιά μου.
Επίσης, ποια είναι η πλάνη που πλανώμαι; Βοήθησέ με να την καταλάβω.
Το θέμα λες είναι στιβαρό και σαφέστατο. Οκέι, μάλλον έχω κάποιο πρόβλημα κατανόησης τότε. Για να δούμε:
Το θέμα είναι: γιατί ορισμένοι άνθρωποι θεωρούν αμαρτία το να συνουσιαστείς σε έναν συγκεκριμένο χώρο με σκοπό την αναπαραγωγή [σημείο 3], ενώ ταυτόχρονα οι ίδιοι άνθρωποι θεωρούν ότι το σεξ για αναπαραγωγή είναι ό,τι πιο ιερό υπάρχει [σημειό 2], και θεωρούν τον συγκεκριμένο χώρο ιερό [σημείο 1]. Σωστά;
Λοιπόν, τέτοια περίπτωση ανθρώπων εγώ δεν γνωρίζω. Αν πάρουμε τους χριστιανούς π.χ. που θεωρούν αμαρτία το σεξ σε ιερό χώρο (αλλά επίσης και το σεξ εκτός γάμου σε οποιονδήποτε χώρο, ασχέτως αν γίνεται με σκοπό την αναπαραγωγή ή όχι), θα σου πω ότι δεν θεωρούν το σεξ (για αναπαραγωγή ή για οτιδήποτε άλλο) ως την ιερότερη πράξη, οπότε είναι απόλυτα λογικό να μην θεωρούν επιτρεπτό να τελείται σε ιερό χώρο.
Γνωρίζεις εσύ περίπτωση ανθρώπων που να ισχύουν και τα τρία παραπάνω που έβαλα με μπλε;
Επίσης, ποια είναι η πλάνη που πλανώμαι; Βοήθησέ με να την καταλάβω.
Το θέμα λες είναι στιβαρό και σαφέστατο. Οκέι, μάλλον έχω κάποιο πρόβλημα κατανόησης τότε. Για να δούμε:
Το θέμα είναι: γιατί ορισμένοι άνθρωποι θεωρούν αμαρτία το να συνουσιαστείς σε έναν συγκεκριμένο χώρο με σκοπό την αναπαραγωγή [σημείο 3], ενώ ταυτόχρονα οι ίδιοι άνθρωποι θεωρούν ότι το σεξ για αναπαραγωγή είναι ό,τι πιο ιερό υπάρχει [σημειό 2], και θεωρούν τον συγκεκριμένο χώρο ιερό [σημείο 1]. Σωστά;
Λοιπόν, τέτοια περίπτωση ανθρώπων εγώ δεν γνωρίζω. Αν πάρουμε τους χριστιανούς π.χ. που θεωρούν αμαρτία το σεξ σε ιερό χώρο (αλλά επίσης και το σεξ εκτός γάμου σε οποιονδήποτε χώρο, ασχέτως αν γίνεται με σκοπό την αναπαραγωγή ή όχι), θα σου πω ότι δεν θεωρούν το σεξ (για αναπαραγωγή ή για οτιδήποτε άλλο) ως την ιερότερη πράξη, οπότε είναι απόλυτα λογικό να μην θεωρούν επιτρεπτό να τελείται σε ιερό χώρο.
Γνωρίζεις εσύ περίπτωση ανθρώπων που να ισχύουν και τα τρία παραπάνω που έβαλα με μπλε;
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
-
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2011 10:34
- Όνομα Ιστότοπου: -forum.atheia.gr
θέλω να ελπίζω ότι,AoratiMelani έγραψε:Ντεν ξέρω γκερμανικά καρντιά μου.
Επίσης, ποια είναι η πλάνη που πλανώμαι; Βοήθησέ με να την καταλάβω.
Το θέμα λες είναι στιβαρό και σαφέστατο. Οκέι, μάλλον έχω κάποιο πρόβλημα κατανόησης τότε. Για να δούμε:
Το θέμα είναι: γιατί ορισμένοι άνθρωποι θεωρούν αμαρτία το να συνουσιαστείς σε έναν συγκεκριμένο χώρο με σκοπό την αναπαραγωγή [σημείο 3], ενώ ταυτόχρονα οι ίδιοι άνθρωποι θεωρούν ότι το σεξ για αναπαραγωγή είναι ό,τι πιο ιερό υπάρχει [σημειό 2], και θεωρούν τον συγκεκριμένο χώρο ιερό [σημείο 1]. Σωστά;
Λοιπόν, τέτοια περίπτωση ανθρώπων εγώ δεν γνωρίζω. Αν πάρουμε τους χριστιανούς π.χ. που θεωρούν αμαρτία το σεξ σε ιερό χώρο (αλλά επίσης και το σεξ εκτός γάμου σε οποιονδήποτε χώρο, ασχέτως αν γίνεται με σκοπό την αναπαραγωγή ή όχι), θα σου πω ότι δεν θεωρούν το σεξ (για αναπαραγωγή ή για οτιδήποτε άλλο) ως την ιερότερη πράξη, οπότε είναι απόλυτα λογικό να μην θεωρούν επιτρεπτό να τελείται σε ιερό χώρο.
Γνωρίζεις εσύ περίπτωση ανθρώπων που να ισχύουν και τα τρία παραπάνω που έβαλα με μπλε;
ομιλούμε την ίδια γλώσσα.
θεωρώ τα ελληνικά μου άψογα και ερμηνεύσιμα.
θεωρώ τα ελληνικά σου άψογα και ερμηνεύσιμα.
θεωρώ ότι πρεσβεύουμε τον ίδιο χώρο.
στην ερώτησή σου <σωστά>συμφωνώ απόλυτα,
δεν συμφωνώ απλά,που αναφέρεις <ορισμένοι άνθρωποι>
αν και σιωπηρά,όλοι τους ,
κυριολεκτώ,όλοι οι θρησκευόμενοι ανεξαιρέτως.
όσο αφορά στο θέμα σου
<πως να γίνουμε περισσότεροι>
εξ έγκυρων πηγών,
και δεν αστειεύομαι,
η μόλυνση του εγκεφάλου επιτυγχάνεται μέσω,
επιχειρημάτων.
ύστερόπληκτρον,
καλές συνομιλίες,
πού από εμάς και μόνον εξαρτάται,να είναι καλές.
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
...θεωρούν αμαρτία τη συνουσία σε "ιερό" χώρο? Είσαι σίγουρος? Νομίζω ότι υπάρχουν θρησκεύματα που το θεωρούν ακριβώς το αντίθετο (δεν έχω κάτι υπ' όψη μου συγκεκριμένα τώρα, αλλά "ιερές συνουσίες" παίζουν σε κάποιες θρησκείες, όχι;).Ggentleman έγραψε:όλοι οι θρησκευόμενοι ανεξαιρέτως...
Εκτός κι αν κάτι δεν κατάλαβα (το πιθανότερο).
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
-
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2011 10:34
- Όνομα Ιστότοπου: -forum.atheia.gr
καλησπέρα,AoratiMelani έγραψε:...θεωρούν αμαρτία τη συνουσία σε "ιερό" χώρο? Είσαι σίγουρος? Νομίζω ότι υπάρχουν θρησκεύματα που το θεωρούν ακριβώς το αντίθετο (δεν έχω κάτι υπ' όψη μου συγκεκριμένα τώρα, αλλά "ιερές συνουσίες" παίζουν σε κάποιες θρησκείες, όχι;).Ggentleman έγραψε:όλοι οι θρησκευόμενοι ανεξαιρέτως...
Εκτός κι αν κάτι δεν κατάλαβα (το πιθανότερο).
σε ποιά θρησκεία παίζει βρε αόρατη να τρέξω?
όσο γνωρίζω,όλοι οι θρησκευόμενοι ανεξαιρέτως,σε όλες τις επίσημες θρησκείες.