Σελίδα 3 από 4

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2013 23:58
από Αναρχος
Andrameleh έγραψε:...Ποιος θα ορίσει τι είναι σεμνό; Θα βγάλετε κάποιο οδηγό μη επιτρεπομένων εκφράσεων...;
Βεβαίως... Π.χ. Το μουνί είναι άσεμνη λέξις... ενώ το αιδοίον έχει τον καθωσπρεπισμό του... Από την άλλη, είτε «το μουνί της παναγίας» πείς, είτε «το αιδοίον της μεγαλόχαρης», ένα και το αυτό είναι για τους χριστιανούς... Μη μας πειράξεις την θεία μας. Λες κι αυτηνής δεν την γαργαλούσε από κάτω...

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2013 16:09
από csar
Andrameleh έγραψε:Μάλιστα, αν είναι έτσι τότε πως ερμηνεύεται το "κακόβουλη";
Το κακόβουλη ερμηνεύεται ως κάτι που υποσκάπτει τη θρησκευτική ειρήνη.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2013 17:39
από Θεόφιλος
Andrameleh έγραψε:Άιντε πάλι από την αρχή, ως συνήθως οι προηγούμενες αναρτήσεις και επιχειρηματολογία πέρασαν απαρατήρητες! Ποίος θα ορίσει τι είναι βλασφημία Θεόφιλε; Εσύ; Η αρχιεπισκοπή; Η ιερά σύνοδος; Το έργο που κατέβασαν οι χριστιανοταλιμπαν μαζί με τα χρυσά αυγά τις προάλλες ήταν βλάσφημο; και αν ναι γιατί και ποιος δίνει σε οποιονδήποτε τον δικαίωμα να απαγορεύει στον οποιονδήποτε να εκφράζει την οποιαδήποτε άποψη ; Ποιος θα ορίσει τι είναι σεμνό; Θα βγάλετε κάποιο οδηγό μη επιτρεπομένων εκφράσεων και καλλιτεχνικών έργων; Πρέπει επιτέλους να καταλάβετε οι πιστοί (ορθόδοξοι) ότι σε μια σύγχρονη κοινωνία δεν μπορεί να είναι στο απυρόβλητο ΕΙΔΙΚΑ η δική σας κοσμοαντίληψη, δεν είστε κάτι το ιδιαίτερο ούτε εσείς ούτε οι θρησκευτικές σας απόψεις , υπάρχουν χιλιάδες αιρέσεις και άλλες τόσες θρησκείες ανά τον κόσμο.
Α και κάτι άλλο εμένα προσωπικά με προσβάλλει το να μου πετάτε κατάμουτρα ότι όλα τα ζωικά είδη χώρεσαν και επέζησαν μέσα σε ένα ξύλινο καράβι (και μην μου αρχίσεις τα περί μεταφορών σου έχω ξαναπεί ότι δεν δέχομαι τον αλλά καρτ ορθόδοξο χριστιανισμό που πρεσβεύεις ως δικαιολογία) και να απαιτείτε να διδάσκονται τα παιδιά την αρλούμπα αυτή ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ στο σχολείο τον ναό της γνώσης! Δεν έχω την απαίτηση όμως να σας τραβολογάω στα δικαστήρια για αυτό (αν και στην προκειμένη περίπτωση ίσως θα ήταν ταιριαστό μιας και πρόκειται για καραμπινάτο προσηλυτισμό ανηλίκων ο οποίος και θα έπρεπε να διώκεται ποινικά).
Εμείς οι ίδιοι ορίζουμε τι είναι βλασφημία. Σαν μέλη μιας θεσπισμένης κοινωνίας που αποδέχεται το ιερό στην πλειοψηφία της, όπως αποδέχεται και το δικαίωμα να αποφασίζει ο καθένας ελεύθερα τι θα πιστεύει και τι όχι.
όσο για την αντίληψη περί τέχνης μην μπερδεύεις τα ακραία στοιχεία που μόνο συμφορές έχουν φέρει π.χ. ναζισμός-σταλινισμός.
επίσης μην μπερδεύεις τα μυθολογικά στοιχεία της παλαιάς διαθήκης με την πίστη ενός μέσου θρήσκου στο σωτήριο έτος 2013,
θα μπορούσα και εγώ να σου πώ πως ο αθεισμός του επίκουρου ήταν σχετικά πιο χοντροκομμένος με αυτόν του ντώκινς.
Η παλαιά και η καινή διαθήκη δεν ήταν και ούτε πρόκειται να γίνουν ιστορικά βιβλία, τώρα αν οι θεολόγοι στα σχολεία τις παρουσιάζουν σαν ιστορία μάλλον θα πρέπει να αλλάξουν αντικείμενο διδασκαλίας.
στην ελλάδα δεν χρειάζεται να γίνει προσηλυτισμός από τους ορθόδοξους γιατί αποτελούν το 90% συνολικού πληθυσμού.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2013 20:46
από Andrameleh
@ Θεόφιλε: Το "εμείς οι ίδιοι ορίζουμε τι είναι βλασφημία" μόνο ως υπεκφυγή μπορώ να το δω, το "εμείς" συμπεριλαμβάνει πολλά ετερόκλητα στοιχεία τα οποία και φυσικά δεν συμφωνούν μεταξύ τους ούτε ως προς την ίδια την ύπαρξη της έννοιας της βλασφημίας αντικειμενικά μιλώντας.

Η επιβολή της επιθυμίας της "πλειοψηφίας" όπως το θέτεις ΔΕΝ είναι κάτι αποδεκτό όταν εφαρμόζεται σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων (ασχέτως αν όντως έτσι συμβαίνει στην ημιταλιμπανική κοινωνία μας) σε οποιαδήποτε σύγχρονη δημοκρατική φιλελεύθερη κοινωνία, με την ίδια έννοια στο Αφγανιστάν π.χ. η "πλειοψηφία " της εκεί κοινωνίας επιθυμεί τον λιθοβολισμό των μοιχαλιδων , αυτό σημαίνει ότι είναι και σωστό;

Η πρόταση σου αυτή
Η παλαιά και η καινή διαθήκη δεν ήταν και ούτε πρόκειται να γίνουν ιστορικά βιβλία
την οποία έχουμε ξανασυζητήσει παρεμπιπτόντως, ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ότι δεν έχει ισχύ, πρόκειται για μια εντελώς προσωπική σου ερμηνεία - στάση την οποία ΔΕΝ ασπάζεται αυτό που θα αποκαλούσαμε αυθεντικά πιστή χριστιανική κοινότητα παγκοσμίως, για όλους αυτούς (οι οποίοι βεβαίως και αποτελούν το ποίμνιο το οποίο υστερικά καταστρέφει κινηματογράφους, κατεβάζει παραστάσεις κλπ κραδαίνοντας σταυρούς) τα περιεχόμενα της ΠΔ και ΚΔ αποτελούν σαφέστατα απολύτως πραγματικά αντικειμενικά ιστορικά γεγονότα!\
Επίσης όπως σου έχω ξαναεπισημάνει αυτοί οι οποίοι συνέταξαν τα κειμενα των γραφών επ' ουδενί δεν είχαν στο μυαλό τους την μυθολογική ερμηνεία , για αυτούς τα πάντα ήταν απολύτως πραγματικά, αμφιβάλλω όπως έχω ξαναπεί, για το αν στην έρημο του ισραήλ οι γιδοβοσκοί είχαν καν στο μυαλό τους την έννοια της ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ , αν είχαν την δυνατότητα να συλλάβουν μια τέτοια έννοια και να την χρησιμοποιήσουν, σε όλους τους πρωτόγονους λαούς οι κοσμογονίες τους εκλαμβανόταν στην κυριολεξία τους και όχι μεταφορικά!

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2013 22:04
από Θεόφιλος
Andrameleh έγραψε:@ Θεόφιλε: Το "εμείς οι ίδιοι ορίζουμε τι είναι βλασφημία" μόνο ως υπεκφυγή μπορώ να το δω, το "εμείς" συμπεριλαμβάνει πολλά ετερόκλητα στοιχεία τα οποία και φυσικά δεν συμφωνούν μεταξύ τους ούτε ως προς την ίδια την ύπαρξη της έννοιας της βλασφημίας αντικειμενικά μιλώντας.
Δεν είναι υπεκφυγή, εσύ απλώς προσπαθείς να δικαιολογήσεις τον ομοιδεάτη σου που βρίζοντας νομίζει πως έχει ξεπεράσει τα θρησκευτικά του '''κατάλοιπα''' ,εν πάση περιπτώσει οι κυβερνήσεις της πατρίδας μας ορκίζονται στην αγία τριάδα η πλειοψηφία των νέων ζευγαριών παντρεύονται με θρησκευτικό γάμο,βαπτίζουν τα παιδιά τους, και τελικά κηδεύονται με θρησκευτική τελετή, με όλα αυτά δεν θέλω να πώ πως η πλειοψηφία όλων αυτών πως είναι βαθιά θρησκευόμενοι, αλλά σέβονται τις παραδόσεις, κάτι που δεν κάνετε εσείς οι περισσότεροι άθεοι, με αυτόν τον τρόπο δείχνετε το κακό παράδειγμα σε άτομα που σκέπτονται να περάσουν στον χώρο της αθείας. επίσης υπάρχουν πιο έξυπνοι τρόποι να αστειευτείς για τα θεία εκτός από τις ύβεις και την χυδαιότητα.
Η επιβολή της επιθυμίας της "πλειοψηφίας" όπως το θέτεις ΔΕΝ είναι κάτι αποδεκτό όταν εφαρμόζεται σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων (ασχέτως αν όντως έτσι συμβαίνει στην ημιταλιμπανική κοινωνία μας) σε οποιαδήποτε σύγχρονη δημοκρατική φιλελεύθερη κοινωνία, με την ίδια έννοια στο Αφγανιστάν π.χ. η "πλειοψηφία " της εκεί κοινωνίας επιθυμεί τον λιθοβολισμό των μοιχαλιδων , αυτό σημαίνει ότι είναι και σωστό;
μην πάμε σε ερμηνείες του κορανίου και της βίβλου πρίν απο χίλια χρόνια, αν στο αφγανιστάν θέλει η τοπική κοινωνία απολυταρχικά και θεοκρατικά καθεστώτα, θα πρέπει να συμπεριφέρεται και να δέχεται αυτό που ανέχεται, και δεν το ανατρέπει.
γιατί άραγε όπου υπάρχει χριστιανισμός υπάρχουν και δημοκρατικά καθεστώτα; μήπως έπαιξε και ο χριστιανισμός κάποιο ρόλο για τον εκδημοκρατισμό των δυτικών κοινωνίων και δεν είναι τόσο μεταφυσικός σε επίπεδο πολιτικής όσο θέλουν να τον παρουσιάζουν οι άθεοι και με το δίκιο τους στον τομέα της θρησκείας;


Η πρόταση σου αυτή [Η παλαιά και η καινή διαθήκη δεν ήταν και ούτε πρόκειται να γίνουν ιστορικά βιβλία]την οποία έχουμε ξανασυζητήσει παρεμπιπτόντως, ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ότι δεν έχει ισχύ, πρόκειται για μια εντελώς προσωπική σου ερμηνεία - στάση την οποία ΔΕΝ ασπάζεται αυτό που θα αποκαλούσαμε αυθεντικά πιστή χριστιανική κοινότητα παγκοσμίως, για όλους αυτούς (οι οποίοι βεβαίως και αποτελούν το ποίμνιο το οποίο υστερικά καταστρέφει κινηματογράφους, κατεβάζει παραστάσεις κλπ κραδαίνοντας σταυρούς) τα περιεχόμενα της ΠΔ και ΚΔ αποτελούν σαφέστατα απολύτως πραγματικά αντικειμενικά ιστορικά γεγονότα!\
Επίσης όπως σου έχω ξαναεπισημάνει αυτοί οι οποίοι συνέταξαν τα κειμενα των γραφών επ' ουδενί δεν είχαν στο μυαλό τους την μυθολογική ερμηνεία , για αυτούς τα πάντα ήταν απολύτως πραγματικά, αμφιβάλλω όπως έχω ξαναπεί, για το αν στην έρημο του ισραήλ οι γιδοβοσκοί είχαν καν στο μυαλό τους την έννοια της ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ , αν είχαν την δυνατότητα να συλλάβουν μια τέτοια έννοια και να την χρησιμοποιήσουν, σε όλους τους πρωτόγονους λαούς οι κοσμογονίες τους εκλαμβανόταν στην κυριολεξία τους και όχι μεταφορικά!
η θρησκεία λόγω δόγματος δεν μπορεί να αρνηθεί τα μυθεύματα της αγίας γραφής σαν ιστορικά γεγονότα όμως μς τους θρήσκους το πράγμα αλλάζει όλοι στα σχολεία ξέρουν τι είναι ιστορικό και τι θρησκευτικο-μυθολογικό.
μην ψάχνεις για ανόητους την σήμερον εποχή ακόμη και ανάμεσα στους θρήσκους.
τώρα πως εξηγούν τον κατακλυσμό; αυτό εξαρτάται από το πόσο έχουν διαβάσει και συγκρίνει την ιστορία με την θρησκεία.
αυτοί που έγραψαν τις γραφές τότε είχαν την έννοια της μεταφοράς ,δεν έχεις παρά να διαβάσεις καποιές σχετικές μελέτες π.χ. για τους γνωστικούς. [ο ιησούς χριστός και τα μυστήρια ]εκδόσεις ενάλιος.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2013 08:09
από tasos_didymoteicho
Θεόφιλος έγραψε:στην ελλάδα δεν χρειάζεται να γίνει προσηλυτισμός από τους ορθόδοξους γιατί αποτελούν το 90% συνολικού πληθυσμού.
:facepalm: Πω πω, ρε Θεόφιλε, τόσο αντεστραμμένη ερμηνεία δεν την περίμενα. (Θεωρείται ότι) οι ορθόδοξοι αποτελούν το 90 % ακριβώς επειδή προσηλυτίζονται από το κράτος από τα γεννοφάσκια τους.

ΕΔΙΤ (να μην γαυγίζει φωνάζει ο τεμπελ :lol: )
Θεόφιλος έγραψε:γιατί άραγε όπου υπάρχει χριστιανισμός υπάρχουν και δημοκρατικά καθεστώτα; μήπως έπαιξε και ο χριστιανισμός κάποιο ρόλο για τον εκδημοκρατισμό των δυτικών κοινωνίων και δεν είναι τόσο μεταφυσικός σε επίπεδο πολιτικής όσο θέλουν να τον παρουσιάζουν οι άθεοι και με το δίκιο τους στον τομέα της θρησκείας;
Ολόκληρο νήμα έχεις γι' αυτό και σου έχουν απαντήσει.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2013 09:25
από MariaEvri
γιατί άραγε όπου υπάρχει χριστιανισμός υπάρχουν και δημοκρατικά καθεστώτα; μήπως έπαιξε και ο χριστιανισμός κάποιο ρόλο για τον εκδημοκρατισμό των δυτικών κοινωνίων και δεν είναι τόσο μεταφυσικός σε επίπεδο πολιτικής όσο θέλουν να τον παρουσιάζουν οι άθεοι και με το δίκιο τους στον τομέα της θρησκείας;
το πρώτο πράγμα που μου ε΄ρχεται στο νου είναι ο πολύ "δημοκρατικός νόμος" το Ιουστινιανού και οι δημοκρατικέςδιώξεις κατά των ελλήνων

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2013 10:49
από apeleytheros
γιατί άραγε όπου υπάρχει χριστιανισμός υπάρχουν και δημοκρατικά καθεστώτα;
Κατ αρχήν, συνύπαρξη δεν σημαίνει απαραίτητα σχέση αιτιότητας. Πέρα από αυτό, Οι πιο ευημερείς κοινωνίες είναι άθεες, (βλέπε βόρεια Ευρώπη), ενώ αρκετές που έχουν έντονο θρησκευτικό στοιχείο έχουν πιο απολυταρχικά/καταπιεστικά καθεστώτα (βλέπε Ρωσία). Οποιοδήποτε καθεστώς συμπεριλαμβάνει «απόλυτες αλήθειες», είναι απολυταρχικό εξ ορισμού και αυτό φαίνεται και στη σχέση κράτους-πολιτών του.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2013 13:21
από tasos_didymoteicho
Off Topic
Ο μπαμπάς του είπε:
Ο χριστιανισμός είναι η αιτία της εξόδου απ'την θρησκεία

Αν θέλετε, συνεχίστε εκεί.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2013 13:54
από Αναρχος
Off Topic
λάθος ανάρτησις

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2013 22:31
από Θεόφιλος
tasos_didymoteicho έγραψε:
Θεόφιλος έγραψε:στην ελλάδα δεν χρειάζεται να γίνει προσηλυτισμός από τους ορθόδοξους γιατί αποτελούν το 90% συνολικού πληθυσμού.
:facepalm: Πω πω, ρε Θεόφιλε, τόσο αντεστραμμένη ερμηνεία δεν την περίμενα. (Θεωρείται ότι) οι ορθόδοξοι αποτελούν το 90 % ακριβώς επειδή προσηλυτίζονται από το κράτος από τα γεννοφάσκια τους.
και πρίν απο το 1821 που δεν υπήρχε κράτος, αλλά υπήρχαν διώξεις των χριστιανών από τους τούρκους και παιδομάζωμα, γιατί διατηρήθηκε το θρήσκευμα;
απαντώ πρώτος.επειδή η ορθοδοξία ήταν ριζωμένη βαθιά στην συνείδηση των γραικών, που μεταδίδονταν από παππού και γιαγιά στα εγγόνια τους.
το ίδιο γίνεται και σήμερα, κανένα σχολείο δεν μπορεί να δημιουργήσει θρησκευτική συνείδηση, παρά μόνο η οικογένεια.
τον προσηλυτισμό γενικώς τον έχουν ανάγκη οι μειοψηφίες μάρτυρες του ιεχωβά πεντηκοστιανοί ευαγγελιστές προτεστάντες και άθεοι.
αν και οι τελευταίοι διαφέρουν στο είδος που προσφέρουν.
ΕΔΙΤ (να μην γαυγίζει φωνάζει ο τεμπελ :lol: )
Θεόφιλος έγραψε:γιατί άραγε όπου υπάρχει χριστιανισμός υπάρχουν και δημοκρατικά καθεστώτα; μήπως έπαιξε και ο χριστιανισμός κάποιο ρόλο για τον εκδημοκρατισμό των δυτικών κοινωνίων και δεν είναι τόσο μεταφυσικός σε επίπεδο πολιτικής όσο θέλουν να τον παρουσιάζουν οι άθεοι και με το δίκιο τους στον τομέα της θρησκείας;
Ολόκληρο νήμα έχεις γι' αυτό και σου έχουν απαντήσει.
ναι το θυμάμαι, όπως επίσης πως και οι αναφορές στην βιβλιογραφία οι περισσότερες ισοπεδώνουν τον χριστιανισμό.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2013 00:43
από Andrameleh
Δεν είναι υπεκφυγή, εσύ απλώς προσπαθείς να δικαιολογήσεις τον ομοιδεάτη σου που βρίζοντας νομίζει πως έχει ξεπεράσει τα θρησκευτικά του '''κατάλοιπα''' ,εν πάση περιπτώσει οι κυβερνήσεις της πατρίδας μας ορκίζονται στην αγία τριάδα η πλειοψηφία των νέων ζευγαριών παντρεύονται με θρησκευτικό γάμο,βαπτίζουν τα παιδιά τους, και τελικά κηδεύονται με θρησκευτική τελετή, με όλα αυτά δεν θέλω να πώ πως η πλειοψηφία όλων αυτών πως είναι βαθιά θρησκευόμενοι, αλλά σέβονται τις παραδόσεις, κάτι που δεν κάνετε εσείς οι περισσότεροι άθεοι, με αυτόν τον τρόπο δείχνετε το κακό παράδειγμα σε άτομα που σκέπτονται να περάσουν στον χώρο της αθείας. επίσης υπάρχουν πιο έξυπνοι τρόποι να αστειευτείς για τα θεία εκτός από τις ύβεις και την χυδαιότητα.

Να διευκρινίσουμε κάτι σε αυτό το σημείο, οι κακόγουστες χυδαιολογίες στις οποίες προβαίνουν ενίοτε διάφοροι δεν ανταποκρίνονται στην αισθητική μου εφόσον δεν μεταφέρουν κάποιο σημαντικό κατά την γνώμη μου μήνυμα σχετικό με τις αθειστικές θέσεις και γίνονται μόνο και μόνο για να "πικάρουν" τους πιστούς. Το ζήτημα εδώ βεβαίως είναι το τι θεωρώ εγώ ή εσύ ή ο οποιοσδήποτε θεμιτή διακωμώδηση των θειστικών ταμπού και τι όχι, φαντάζομαι ότι δύσκολα θα επέλθει μεταξύ μας συμφωνία σε τέτοια θέματα πόσο μάλλον μεταξύ εμού και κάποιου πραγματικού πιστού ΧΟ και όχι γιαλαντζί και αιρετικού.

Τώρα το ζήτημα της παράδοσης το οποίο θέτεις παραπάνω συγγνώμη που θα σε στενοχωρήσω αλλά πραγματικά ΔΕΝ βρίσκω καμία αναγκαιότητα αναγόρευσης της σε απόλυτη αξία την οποία θα πρέπει οπωσδήποτε και σε κάθε περίπτωση να διαφυλάσσουμε. Και αυτή όπως και οποιαδήποτε άλλη ηθική - πολιτισμική αξία θα πρέπει να υπόκειται πάντα στην βάσανο της ορθολογικής κριτικής και με αυτό και μόνο αυτό το κριτήριο να αποφασίζουμε τι κρατάμε και τι αφήνουμε και όχι με βάση συναισθηματικές αταβιστικές προσκολλήσεις στη παιδική μας ηλικία!




μην πάμε σε ερμηνείες του κορανίου και της βίβλου πρίν απο χίλια χρόνια, αν στο αφγανιστάν θέλει η τοπική κοινωνία απολυταρχικά και θεοκρατικά καθεστώτα, θα πρέπει να συμπεριφέρεται και να δέχεται αυτό που ανέχεται, και δεν το ανατρέπει.
γιατί άραγε όπου υπάρχει χριστιανισμός υπάρχουν και δημοκρατικά καθεστώτα; μήπως έπαιξε και ο χριστιανισμός κάποιο ρόλο για τον εκδημοκρατισμό των δυτικών κοινωνίων και δεν είναι τόσο μεταφυσικός σε επίπεδο πολιτικής όσο θέλουν να τον παρουσιάζουν οι άθεοι και με το δίκιο τους στον τομέα της θρησκείας;

Λες οι λιθοβολημένες γυναίκες καθώς και οι άλλες οι οποίες έχουν υποστεί κλειτοριδεκτομή ή έχουν υποχρεωθεί να παντρευτούν στα 8 χρόνια να ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να τους συμβεί αυτό; Πως άραγε θα μπορούσαν να το "ανατρέψουν";




η θρησκεία λόγω δόγματος δεν μπορεί να αρνηθεί τα μυθεύματα της αγίας γραφής σαν ιστορικά γεγονότα όμως μς τους θρήσκους το πράγμα αλλάζει όλοι στα σχολεία ξέρουν τι είναι ιστορικό και τι θρησκευτικο-μυθολογικό.
μην ψάχνεις για ανόητους την σήμερον εποχή ακόμη και ανάμεσα στους θρήσκους.
τώρα πως εξηγούν τον κατακλυσμό; αυτό εξαρτάται από το πόσο έχουν διαβάσει και συγκρίνει την ιστορία με την θρησκεία.
αυτοί που έγραψαν τις γραφές τότε είχαν την έννοια της μεταφοράς ,δεν έχεις παρά να διαβάσεις καποιές σχετικές μελέτες π.χ. για τους γνωστικούς. [ο ιησούς χριστός και τα μυστήρια ]εκδόσεις ενάλιος.[/quote]

Σοβαρά μιλάς; οι πιστοί ΧΟ δεν πιστεύουν σε θαύματα; Ποια η διαφορά της πίστης τους φερ' ειπείν ότι ένας καρκινοπαθής τελευταίου σταδίου θεραπεύτηκε μετά την μετάβαση του στην Τήνο με το να πιστεύουν ότι όντως ολόκληρη η πανίδα του πλανήτη συμπεριλαμβανομένων των εντόμων, χώρεσαν σε ένα ξύλινο καράβι και επέζησαν! Και τα δύο ανήκουν στην ίδια ακριβώς κατηγορία της θεϊκής παρέμβασης (θαύμα) η οποία καταλύει τους φυσικούς νόμους, δεν υπάρχει καμία ειδοποιός διαφορά! Το γεγονός ότι ΕΣΥ προσπαθείς να διαχωρίσεις τα πράγματα και να κατηγοριοποιήσεις τα θαύματα σε υπαρκτά και ανύπαρκτα ή μεταφορικά - παραβολικά είναι δικό σου ζήτημα που έχει να κάνει με την απίστευτη δυσκολία να συμβιβαστούν η επιθυμία με την πραγματικότητα.

Όσο για το θέμα της έννοιας της μεταφοράς πραγματικά πιστεύεις ότι οι ημι πρωτόγονοι σημιτικοί πληθυσμοί της ερήμου χρησιμοποιούσαν των έννοια της μεταφοράς και της παραβολής για να περιγράψουν τι άραγε; Γνώριζαν πως έχουν στην πραγματικότητα τα πράγματα (πως έγινε ο κόσμος π.χ.) και το παρουσίαζαν με έναν τρόπο εύπεπτο για τους απλούς ανθρώπους; Τόσο μπροστά ήταν οι αναλφάβητοί συγγραφείς της ΠΔ; Μήπως πιστεύεις και ότι η αρχαία ελληνική κοσμογονία, ή η σκανδιναβική ή η ινδιάνικη ή η κινέζικη ήταν δομημένες με το ίδιο σκεπτικό; Δεν είμαι ειδικός αλλά έχω την ισχυρότατη εντύπωση ότι όλοι αυτοί οι αρχαίοι λαοί εννοούσαν στην κυριολεξία ότι έλεγαν (πχ ο θεός δημιουργεί σε 7 πραγματικές μέρες το σύμπαν ως ένδειξη της παντοδυναμίας του!)

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2013 07:00
από MariaEvri
αλλά σέβονται τις παραδόσεις, κάτι που δεν κάνετε εσείς οι περισσότεροι άθεοι, με αυτόν τον τρόπο δείχνετε το κακό παράδειγμα σε άτομα που σκέπτονται να περάσουν στον χώρο της αθείας
αν με το να μην ακολουθάμε τις παραδώσεις δίνουμε κακό παράδειγμα τότε ας πάμε πίσω στους γάμους με προσυνεννόηση γονειών ή ακόμα ποι ό πίσω με πώληση κόρης κλπ
εξάλλου αυτά που ανέφερες είναι θρησκευτικές παραδώσεις, για τους θρησκευόμενους.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2013 11:12
από aristotelis_1
μετα απο καιρο ασ γραψω και εγω στο θεμα ετσι για να συνεχισω τον ρολο του κακου :evil:

σαφεστατα οσοι εζησαν μια ζωη με εκκλησιες κατηχιτικα οταν αποφασισανε να γινουν αθεοι τους αρεσει να προκαλουνε για να ακουστουνε
θα ακουσεις πολλους να αμφισβιτουνε την θρησκεια σε πιστους να βριζουν επιτηδες μπροστα σε πιστους μονο και μονο για να προκαλεσουν
αυτο να το δεχτω σαν αποψη απο θεμα σατιρας
και εγω ξερωντας οτι ο γιατρος ειναι αντιεθνικιστης μπροστα του θα υμνησω την ελλαδα και θα βριζω τον κομμουνισμο επειδη ξερω οτι θα νευριασει

ομως σε ολα τα πραματα υπαρχει ενα οριο οπως εγω θα σεβαστω τους αληθινους κομμουνιστες που φαγανε διωξεις και εξωριες και δε θα κραξω την ιδελογια τους μπροστα τους θελω και απο τον αθεο να σεβαστει καποιες ηλικιες καποιον ανθρωπων και να μην βλαστιμει τα πιστευω τους

οσο για το τελευταιο αρθο θα συμφωνισω καπως με τον θεοφιλο γιατι ορισμενα πραγματα που κανουν καποιοι αθεοι ακομα και απο αυτο το φορουμ κανουν μερικους που σκεφτονται να το γυρισουν στην αθεια να το ξανα σκεφτουνε πολυ σοβαρα

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2013 12:45
από MariaEvri
ορισμενα πραγματα που κανουν καποιοι αθεοι ακομα και απο αυτο το φορουμ κανουν μερικους που σκεφτονται να το γυρισουν στην αθεια να το ξανα σκεφτουνε πολυ σοβαρα
αυτό δεν το καταλαμβαίνω. Άθεη είμαι επειδή δνε πιστεύω σε θεούς, τί σχέση έει τοτί κάνουν άλλοι?

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2013 13:09
από aristotelis_1
απαντηση στην συμπαθη μαρια εβρι

οταν αρκετοι συναθεοι σου ειναι υπερ ολων τον δικαιωματων τον εκαστοτε θρησκειων πλυν του χριστιανισμου και οταν επισης ειναι υπερ λαθρομεταναστων και αντιθετοι με τον λαικο πατριωτικο χωρο τοτε πολυ σοβαρα θα σκεφτεσαι πως εσυ δε μπορεις να εχεις καποια κοινα με αυτους τους συνανθρωπους σου

ευτυχως η δυστυχως δεν ειναι ολοι οι αθεοι αριστεροι :D

οταν καποιος λεει ειναι αθεος πρεπει να αδιαφωρη για ολες της θρησκειες αρκει το εγω δεν πιστευω και δεν ειναι δουλεια μου να ασχοληθω με το θεμα γνωμη μου

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2013 13:23
από xarxar
Γνώμη σου.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2013 18:55
από svoin
οταν καποιος λεει ειναι αθεος πρεπει να αδιαφωρη για ολες της θρησκειες αρκει το εγω δεν πιστευω και δεν ειναι δουλεια μου να ασχοληθω με το θεμα γνωμη μου
οχι.

Οταν ειναι αθεος ειναι απολιτος λογικο να ασχολιται με τις θρισκηες αφου του επιβαλουν πραματα τα οποια δεν τον εκφραζουν.

Οπος εσει που εισαι πατριοτις (λολ) ασχολισε σινεχεια με τους ανθελινες αθεους στο Φορουμ και προσπαθης να καταδιξης τιν υποκρισια τους, και δεν λες "Εγω ειμαι πατριοτις, δεν με αφορουν οι ανθελινες"

Αυτό θα ήταν αντίστοιχο του "Ένας κομμουνιστής δεν θα έπρεπε να ασχολείται με τον καπιταλισμό και να μιλάει για τα αρνητικά του"

Συγνομη για τα ορθογραφικα no grammar check available at the time

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2013 07:52
από Θεόφιλος
MariaEvri έγραψε:
αλλά σέβονται τις παραδόσεις, κάτι που δεν κάνετε εσείς οι περισσότεροι άθεοι, με αυτόν τον τρόπο δείχνετε το κακό παράδειγμα σε άτομα που σκέπτονται να περάσουν στον χώρο της αθείας
αν με το να μην ακολουθάμε τις παραδώσεις δίνουμε κακό παράδειγμα τότε ας πάμε πίσω στους γάμους με προσυνεννόηση γονειών ή ακόμα ποι ό πίσω με πώληση κόρης κλπ
εξάλλου αυτά που ανέφερες είναι θρησκευτικές παραδώσεις, για τους θρησκευόμενους.
Λάθος έκφραση. λέγοντας δεν σέβεστε τις παραδόσεις, εννοώ πως ορισμένοι που είναι άθεοι και δεν έχουν πρόβλημα να προσβάλλουν τα θεία, δεν κατανοούν πως με αυτήν την πράξη τους προσβάλλουν το θρησκευτικό πιστεύω όχι κάποιων μισαλλόδοξων θρησκόπληκτων, αλλά το πιστεύω ταπεινών ανθρώπων, όχι απαραίτητα αγράμματων, ούτε και ακροδεξιών.
όπως έχω ξαναπεί το θρησκευτικό συναίσθημα είναι βαθιά ριζωμένο εδώ και αιώνες στην πατρίδα μας και σε όλο τον κόσμο, είναι κάτι σαν θεσμός όχι όμως υποχρεωτικός για όλους, για αυτό και μόνο από τους μετριοπαθείς άθεους χρειάζεται να μην υπάρχει πρόκληση πρός αυτό το θρησκευτικό συναίσθημα, κανείς δεν θα σου πεί γιατί δεν πιστεύεις ,αλλά δεν χρειάζεται να το δείχνεις με τον χειρότερο τρόπο.
η αντίληψη που έχεις για την κοινωνία παλαιότερα όπου γινόντουσαν προξενιά χωρίς την συγκατάθεση του γαμπρού και της νύφης δεν είναι απαραίτητα και αντίληψη θρησκευτική, αλλά μάλλον πατριαρχική και κοινωνική εκείνης της εποχής που δεν περιορίζονταν μόνο στα κατώτατα κοινωνικά στρώματα αλλά έφθανε μέχρι και τα ανώτατα.

Re: blasphemy challenge

Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2013 08:10
από AoratiMelani
Ξέρεις, Θεόφιλε, ποιο είναι το πρόβλημα;

Ότι για πάρα πολλούς αιώνες, για χιλιετίες θα έλεγα, όσοι δεν ανήκαν σε κάποιο θρήσκευμα (αλλά και όσοι ανήκαν σε κάποιο που δεν ήταν το κυρίαρχο θρήσκευμα του τόπου όπου ζούσαν) δεν είχαν την κοινωνική καταξίωση των άλλων, θεωρούνταν υποδεέστεροι και θεωρούνταν ότι έπρεπε να κρύβουν τις πεποιθήσεις τους και να δείχνουν σεβασμό στις πεποιθήσεις των άλλων, ενώ κανείς δεν έδειχνε σεβασμό στις δικές τους πεποιθήσεις .

Αυτό δημιούργησε ένα κλίμα πικρίας και μνησικακίας που συσσωρεύεται για αιώνες και φτάνει ως τις μέρες μας. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που τόσο πολλοί άθεοι νιώθουν την ανάγκη να προσβάλουν ανοιχτά τα πιστεύω των άλλων - γιατί επι αιώνες ήταν αναγκασμένοι να καταπίνουν τις αντιρρήσεις τους και να μην τις εκφράζουν, ούτε καν αν το έκαναν κόσμια, και να ανέχονται τις διαρκείς προσβολές στις δικές τους ιδέες και απόψεις για το θέμα της θρησκείας.

Εμένα με προσβάλει βαθύτατα το να ακούω ότι υπάρχει ένας παντοδύναμος και δίκαιος θεός γεμάτος αγάπη σε έναν κόσμο όπου βλέπω διαρκώς γύρω μου καταφανείς αδικίες, όπως οι φυσικές καταστροφές που παρασέρνουν τους πάντες (και όχι μόνο όσους μπορεί κανείς να υποθέσει ότι ίσως το άξιζαν) και όπως οι εκ γενετής ασθένειες που ταλαιπωρούν αφάνταστα ένα σωρό παιδιά από τη γέννησή τους (και ένα νεογέννητο σίγουρα δεν έχει κάνει κάτι για να το αξίζει αυτό).

Πολύ περισσότερο φυσικά προσβάλομαι όταν ακούω ότι οι άθεοι είναι κακοί άνθρωποι, ανήθικοι, καταστρέφουν τον κόσμο, τη νεολαία, είναι επιπόλαιοι, μνησίκακοι, δειλοί που αρνούνται την αλήθεια του θεού και ένα σωρό άλλα.

Όμως δεν ζητάω να πάψουν να τα λένε αυτά, ούτε πολύ περισσότερο ζητάω να τους επιβληθεί ποινή από το νόμο.

Απαντώ με τον τρόπο μου, και με τον τρόπο ζωής μου. Λέω καθαρά τη γνώμη μου για τη θρησκεία και τα πιστεύω της, χωρίς να κρύβω τίποτε "για να μην προσβάλλω κανέναν". Θίγω τις πεποιθήσεις, όχι τα άτομα. Αν τα άτομα νιώθουν να προσβάλλονται επειδή αμφισβητούνται οι πεποιθήσεις τους, τότε εκείνα έχουν το πρόβλημα, όχι εγώ. Κάθε άνθρωπος θα πρέπει να μάθει ότι μέσα σε μια κοινωνία υπάρχουν πολλές απόψεις και δεν θα είναι όλες σύμφωνες με τις δικές του, ούτε οφείλει κανείς να καταπιεί τις απόψεις του για να μην νιώθει αυτός θιγμένος. Ας απαντήσει όπως θέλει, αλλά ας μην ζητά να σιωπήσουν οι άλλοι.

Εγώ προσωπικά δεν προσβάλω κανέναν κακόβουλα, δηλαδή δεν λέω ποτέ μου κάτι με σκοπό να πληγώσω και να εξοργίσω. Καταλαβαίνω όμως πολύ καλά όσους νιώθουν την ανάγκη να το κάνουν και υπερασπίζομαι το δικαίωμά τους να λένε ό,τι θέλουν χωρίς νομικές συνέπειες. Οι όποιες κοινωνικές συνέπειες θα ρυθμιστούν μέσα από τις κοινωνικές σχέσεις, και είναι γνώμη μου ότι αν χαλαρώσει η μέγγενη της θρησκείας αρκετά ώστε να νιώσουν οι άθεοι πραγματικά ελεύθεροι, θα πάψει να υπάρχει αυτή η ανάγκη της πρόκλησης και της προσβολής.