Σίμων Resurrected έγραψε:Το Σύνταγμα αναφέρει τίποτα για [...]
Δε μίλησες για διαχωρισμό Εκκλησίας-Κράτους. Μίλησες για την καταστροφή «της νοσηρής συμμορίας στην οποία ανήκει [ο Μητρ. Καλαβρύτων και Αιγιαλείας], δηλαδή [... το θεσμό] της εκκλησίας» και αργότερα απάντησες στη διαφωνία μου προς αυτήν την προτροπή (
για την καταστροφή του θεσμού της Εκκλησίας, τονίζω) με τη θέση ότι «αν ήμασταν ορθόδοξη αθεϊστική "εκκλησία", δεν θα μπορούσες
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
»· στην παρατήρησή μου ότι, ενώ υπήρξαν διωγμοί και μακελειά, πλέον υπάρχουν 39.000 σέκτες, οπότε το σχόλιο περί αδυναμίας διαφωνίας (ειδικά στις ΗΠΑ και στο γενικό σύνολο των Προτεσταντικών denominations, η διαφωνία είναι συχνό φαινόμενο!) είναι άστοχο, απάντησες ότι «ζούμε σε μια χώρα που ακούγεται μόνο μία από αυτές τις σέκτες.»
Το να αλλάζεις θέμα συνέχεια δεν είναι τρόπος να αποδείξεις ότι η πατατιά που πέταξες ήταν σωστή κιόλα. Τουναντίον, απλώς αποδεικνύεις ότι χρειάζεται να περιστραφεί κανείς για να μπορέσει να δώσει μιαν αμυδρή εντύπωση σοβαρότητος όσον αφορά το συγκεκριμένο επιχείρημα. Πράγμα διόλου περίεργο, αφού πέταξες απλώς αφορισμό (και αυτοί είναι εντυπωσιακοί, αλλά σπανίως εύστοχοι)...
Χρειάζεται να γίνει αποδυνάμωση της Εκκλησίας και το Κράτος να μετατραπεί σε κοσμικό; Βεβαίως! Καταστροφή του θεσμού της Εκκλησίας; Όπως λένε οι Άγγλοι: «Βάζεις το κάρο έμπροσθεν του αλόγου.»
Σίμων Resurrected έγραψε:RaspK έγραψε:Σίμων Resurrected έγραψε:RaspK έγραψε:Μην ακούγονται εκ μέρους μας άλλα αντί άλλων, επειδή το μόνο που επιτυγχάνουμε είναι αμαύρωση της γενικότερης εικόνας μας.
Συνήθως τέτοιες ανησυχίες έχει κάποιος όταν ανήκει σε κάποια ορθόδοξη σέκτα.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon/eek.gif)
Hm... Πώς την είπαμε αυτήν την τακτική; Κατάρριψη μέσω δυσφήμισης;
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon/rolleyes.gif)
Δεν είναι πολύ λογική οδός...
Να το πω απλώς, λοιπόν: εάν λες μπούρδες, ως άθεος με έντονη επικοινωνία, ενισχύεις ψευδές εντυπώσεις περί αθέων.
Ειδικώς, δε, η εντύπωση ότι άθεος σημαίνει: «προκλητικός που βλαστημά ακρίτως και χωρίς γνώση του αντικειμένου» μου είναι απεχθέστατη...
Τις μπούρδες που τις είδες, εκτός αν εννοείς για μπούρδες την θέση του ορθόδοξου θεολόγου ( να το συζητήσουμε )
Αν εννοείς μπούρδες τον αντικληρικαλισμό αυτό μάλλον πρέπει να μας το εξηγήσεις.
Μπούρδα λέω την κάθε χαζομάρα που νοείται ως εξυπνάδα από τον εκάστοτε άνθρωπο και η οποία τον κάνει να ακούγεται αδαής (συχνά, δε, είναι μάλλον ακριβής εντύπωση και όχι μειωτική του ατόμου, τουλάχιστον ως προς το εκάστοτε ζήτημα).
Σίμων Resurrected έγραψε:Εγώ πάντως γενικά όταν γράφω, γράφω ως Σίμων και όχι ως άθεος,
Γράφεις ως είσαι, ο Σίμων, που είναι άθεος. Βάλε το καλά στο κεφάλι σου αυτό...
Το ότι είσαι εσύ και μόνον εσύ δε σημαίνει ότι δε δίνεις και κάποιες εντυπώσεις. Αλίμονο, το μόνο σίγουρο σε αυτήν την κοινωνία είναι ότι οι συμπολίτες μας δε σχηματίζουν απολύτως ορθολογικές και αποκλειστικώς έγκριτες απόψεις!
Σίμων Resurrected έγραψε:δεν έχω την χάρη (ή την χαρά) να μιλάω εξ' ονόματος καμιάς
σέκτας , τα "σοβαρά" τα αφήνω σε εκείνους που έχουν "γνώση του αντικειμένου" και γνωρίζουν καλά τις "ορθόδοξες" θέσεις ώστε να μπορούν να μιλήσουν εκ μέρους των άθεων
![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)
Πάλι εξυπνάδες πετάς. Ουσία: μηδέν.
Πρόσεξε, για να καταλάβεις και τι εννοώ: η εκκλησία και η Εκκλησία είναι δύο σώματα με ισχυρή σύνδεση, κυρίως επειδή η Εκκλησία έχει φροντίσει να απλώνει τα πλοκάμια της... Για να σπάσεις τέτοια δεσμά από το σύνολο, λοιπόν, καθώς δεν είναι λογικό να προσμένεις ότι μπορείς να συντρίψεις την Εκκλησία (σκέψου το, λίγο...), ξεκινάς από κάθε προβληματική πτυχή του πράγματος, κάθε σημείο που μπορείς. Όταν έχεις μπροστά σου ένα τείχος, δεν εφορμείς με το κεφάλι· πιάνεις τη σκαπάνη και προσπαθείς να υποσκάψεις τα θεμέλια, ελπίζοντας ότι δε θα σε συντρίψει ο αντίπαλος με δικά του κόλπα.
Φόβος; Όχι: σύνεση. Σπάζοντας το κεφάλι σου, δεν έχεις καταφέρει και τίποτα.
Όσον αφορά τους θεολόγους, δεν έχω να πω κάτι στο παρόν θέμα. Η στάση μου απέναντι στο δόγμα είναι φανερή, εάν ψάξεις λίγο. Το να πετάς διάφορες σπόντες για το ποιόν οιουδήποτε συνομιλητή σου, από την άλλη, επειδή αντιπαρέρχεται τη στάση σου, από την άλλη, «λέει τόμους ολόκληρους,» όπως πάλι λένε οι Άγγλοι.