Re: Κάρτα του Πολίτη
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2011 16:36
Κι αυτή ομοίως, πάλι από Ντόλιο, σχεδόν τα ίδια με την προηγούμενη.
Πολυεθνικές που ελέγχουν τις μάζες διεθνώς μέσω ενός πολύ βάναυσου αλλά δημοφιλούς παιχνιδιού, μέχρι που ΕΝΑΣ παίκτης αποκτά οπαδούς ασχετα από την ομάδα του και υποκινεί τις πρώτες επαναστατικές τάσεις διεκδικώντας την ελευθερία του.Comte de Toulouse έγραψε: Το rollerball, πού το θυμήθηκες και πώς το κόλλησες;
Godless έγραψε:Κοίτα ποιός μιλάει για χειραγώγηση μαζών, η θρησκεία , το μεγαλύτερο μέσο χειραγώγησης μαζών όλων των εποχών.christianos έγραψε:Ανεκαθεν τα οργανα επιβολης της νεας ταξης πραγματων ψαχνουν-δημιουργουν-επιβαλουν τροπους χειραγωγησης των μαζων.
Ενώ θρησκευτικός πόλεμος,βία και μίσος ποτέ δεν υπήρξαν.christianos έγραψε:Εργαλεια τους για την επιβολη ειναι η βια-πολεμος-πεινα-ανεχεια-κομματα.
Ακριβώς αυτό που έκαναν οι οργανωμένες θρησκείες τον Μεσαίωνα.christianos έγραψε:Σε λιγο θα εξαφανισουν και τον ανθρωπο και θα δημιουργησουν τον συγχρονο πνευματικα λοβοτομημενο σκλαβο που θα τους υπηρετει και τους υπολοιπους που δεν χρειαζονται απλα θα τους εξαφανισουν μεσω ασθενειων,επιδημιων,πολεμων κτλπ.
Πολύ ωραία. Υπάρχουν άλλοι, λοιπόν, που λέμε: «Δεν πιστεύω στην ύπαρξη θεών, αλλά είναι δικαίωμα του καθενός να πιστεύει ό,τι αυτός επιθυμεί, εφόσον όσα πράττει δε θίγουν τις ελευθερίες τρίτων.» Ξέρεις, εκείνην την αρχή τη σχετική μάλιστα με την ιδέα των δικαιωμάτων; Ναι, μεταφυσικές διανοήσεις είναι και τα δικαιώματα, αλλά πολύ θέλω να σε δω, οποιονδήποτε βασικά, να προσπαθήσει να αποκαθηλώσει και το δικαιωματικό μοντέλο επιπλέον...Comte de Toulouse έγραψε:Μην ξανακούσω το "δεν πιστεύω στον θεό, αλλά δεν με ενοχλεί να πιστεύει ο διπλανός μου και δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι για αυτό". Είναι μία πολύ κοντόφθαλμη οπτική, για άτομα που δεν μπορούν να ανιχνεύσουν έμμεσες συσχετίσεις αιτίου-αιτιατού στις κοινωνικές δομές και συμπεριφορές.
Εξαιρετικά!Comte de Toulouse έγραψε:Παρεξηγήθηκα. Δεν εννοούσα δια της βίας.
Κοίτα, το δεύτερο είναι ιδιότυπο, επειδή εξαρτάται από το τι παπαρδέλες πιστεύει ο καθένας... Προσωπικά, μου φαίνεται εντελώς αδιάφορο εάν κάποιος πιστεύει κάτι που δεν επηρεάζει έμμεσα τρίτους και δεν μπορώ να τον κάνω να συλλάβει πόσο αδιανόητα βλακώδες είναι. Το πρόβλημα προκύπτει όταν κάποιος μπορεί να το συλλάβει, αλλά εμμένει, αλλά μόλις υπάρχει και βλάβη τρίτου, εναλλακτικά. Τότε πρέπει να γίνεται κάτι, συμφωνώ.Comte de Toulouse έγραψε:Αυτό που θέλω είναι:
1) να πετύχω να ζω σε ανεξίθρησκο κράτος
2) να κάνω προσπάθειες να πείσω τα θρησκευόμενα μέλη της κοινωνίας ότι πιστεύουν παπαρδέλες και ότι έτσι ενισχύουν ένα μαφιόζικο μαγαζί.
Ο διαχωρισμός, πάντως, συνίσταται και από κάποιους ιερείς, ακόμα και υψηλόβαθμα στελέχη. Έχω λόγους να πιστεύω ότι όσοι θέλουν τη συνεχή επαφή είναι διεφθαρμένοι ή μισότρελοι, πράγμα βέβαια όχι ανήκουστο (Αμβρόσιος, Άνθιμος, Σεραφείμ).Comte de Toulouse έγραψε:Οσο το ιερατείο έχει μερίδιο στο κράτος, θα απαιτήσω. Δοθέντος ενός διαχωρισμού, θεωρώ ότι το χριστεπώνυμο πλήθος δεν επηρεάζει αρνητικά ενεργητικά την κοινωνία, αλλά παθητικά, όπως τα καρκινικά κύτταρα. Από τον καρκίνο πεθαίνεις γιατί τα καρκινικά κύτταρα πιάνουν την θέση υγιών κυττάρων που δουλεύουν.
Αν δεν μπορέσουμε να περάσουμε στην παιδεία την ελεύθερη σκέψη, χαθήκαμε. Θα μείνουμε στάσιμοι στον αιώνα που έχουν σταθεί οι τραγόπαπες. Τουλάχιστον να τους περνάγαμε μία λογική σαν των μορμόνων, να γκετοποιούντο σε κάποια επαρχία και να ησυχάζαμε
Εννοείται ότι η "ιεραρχία" της Εκκλησίας της Ελλάδος ΑΕ είναι είτε το ένα είτε το άλλο... είναι δυνατόν νοήμων άνθρωπος να πιστεύει τις ανοησίες της βίβλου, ή να τις πρεσβεύει αν δεν έχει άμεσο συμφέρον;Έχω λόγους να πιστεύω ότι όσοι θέλουν τη συνεχή επαφή είναι διεφθαρμένοι ή μισότρελοι, πράγμα βέβαια όχι ανήκουστο (Αμβρόσιος, Άνθιμος, Σεραφείμ).