Και η θεά αθηνά δεν ήταν ιστορικό πρόσωπο αλλά λατρεύονταν επί 2000 χρόνια χωρίς τους νεωτερίστικου τύπου υπαινιγμούς, η αν θέλεις το χτύπημα κάτω απο την ζώνη περί ανυπαρξίας της παρθενίας της θεάς,Κόκκινη Τζιχάντ έγραψε:Όταν η ύπαρξη της Παναγίας αμφισβητείται ως ιστορικό πρόσωπο είναι αστείο να συζητάμε αν ήταν και παρθένα.
Ήταν παρθένα η παναγία?
-
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2011 10:34
- Όνομα Ιστότοπου: -forum.atheia.gr
Παρθένα και μητέρα,
συλλαμβάνει άνευ ανδρός,
και μετά την γέννα,εξακολουθεί
να παραμένει παρθένα!
ή μήπως όχι?
συλλαμβάνει άνευ ανδρός,
και μετά την γέννα,εξακολουθεί
να παραμένει παρθένα!
ή μήπως όχι?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος breadfan την 13 Νοέμ 2011 13:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Μετακίνηση ανάρτησης σε προϋπάρχον θέμα
Λόγος: Μετακίνηση ανάρτησης σε προϋπάρχον θέμα
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Δεν είναι μόνον αυτοί: μύθοι με παρθένες μητέρες που γεννούν θεούς υπάρχουν σε πολλούς λαούς.Κόκκινη Τζιχάντ έγραψε:Το ζήτημα είναι γιατί θεωρούν τόσο σημαντική την παρθενία οι χριστιανοί.
Είναι οπωσδήποτε γελοίο (και όχι απλώς αστείο, και μάλιστα στην εποχή μας) να συζητούν ορισμένοι για το αν όντως ήταν παρθένα μια κατά πάσα πιθανότητα ανύπαρκτη γυναίκα (και σε κάθε περίπτωση γυναίκα, δηλαδή άνθρωπος, δηλαδή ένα ον που είναι αδύνατον να συλλάβει χωρίς να έλθει σε επαφή με ανδρικό σπέρμα - γιατί οι πηγές δεν μας λένε ότι είχε απλώς άθικτο υμένα - θα μπορούσε να ήταν ελαστικός ή να εκσπερμάτωνε κάποιος κοντά στον κόλπο, έχουν συμβεί και τέτοια - αλλά μας λένε ότι δεν την άγγιξε άντρας, ότι την επισκέφθηκε ο άγγελος και της είπε πως θα γεννήσει: μου θυμίζει μια ταινία που είδα κάποτε στην τηλεόραση, μια εκδοχή της ωραίας κοιμωμένης, ελαφρά χιουμοριστική, όπου η βασίλισσα κάθεται και κεντάει στα διαμερίσματά της, κι έρχεται ένας υπηρέτης και της ανακοινώνει: "μεγαλειοτάτη, μόλις γεννήσατε κορίτσι!" κι εκείνη αναφωνεί χαρούμενη και συνεχίζει να κεντάει με μεγάλες βελονιές).tyxkatmal έγραψε:Και η θεά αθηνά δεν ήταν ιστορικό πρόσωπο αλλά λατρεύονταν επί 2000 χρόνια χωρίς τους νεωτερίστικου τύπου υπαινιγμούς, η αν θέλεις το χτύπημα κάτω απο την ζώνη περί ανυπαρξίας της παρθενίας της θεάς.Κόκκινη Τζιχάντ έγραψε:Όταν η ύπαρξη της Παναγίας αμφισβητείται ως ιστορικό πρόσωπο είναι αστείο να συζητάμε αν ήταν και παρθένα.
Μπορούμε βέβαια να συζητήσουμε κατά πόσον οι ιστορικές πηγές δείχνουν ότι η μητέρα του Ιησού πιστευόταν πως ήταν παρθένα και κατά τη συγγραφή των ευαγγελίων, ή κατά τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους - όπως συζητάμε το αν ο ένας ή ο άλλος αρχαίος συγγραφέας επιβεβαιώνει τον μύθο περί παρθενίας της Αθηνάς (αμάν κι αυτό το κορίτσι πια) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πιστεύουμε στην ύπαρξη της μίας ή της άλλης.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Παιδιά, μην αναπαράγουμε κακώς κείμενα: έχουμε καλούς λόγους να πιστεύουμε ότι υπήρξε Γιεσούα [Ιεσού(α)] (Yeshua) και Μαριάμ (Maryām/Miriam) και Γιοζέφ [Ιωζέφ] (Yosef), παρότι η φύση της γραπτής παράδοσης «Καινής Διαθήκης» είναι κυρίως θρυλική και μυθική, αντί για ιστορική.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Μόνο ο αμφισβητούμενος Ιώσηπος αναφέρει απλώς ένα άτομο με το όνομα αυτό, οπότε ποιούς λόγους έχουμε;RaspK έγραψε:Παιδιά, μην αναπαράγουμε κακώς κείμενα: έχουμε καλούς λόγους να πιστεύουμε ότι υπήρξε Γιεσούα [Ιεσού(α)] (Yeshua) και Μαριάμ (Maryām/Miriam) και Γιοζέφ [Ιωζέφ] (Yosef), παρότι η φύση της γραπτής παράδοσης«Καινής Διαθήκης» είναι κυρίως θρυλική και μυθική, αντί για ιστορική.
έξυπνος αυτός που βρίσκει την χαρά και σοφός αυτός που γνωρίζει την αξία της σιωπής
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
όχι πέρα του "άντε και να υπήρξε" που λέει και η ΑΜ. Για να quotαρω και το τελευταίο επεισόδιο SP, "...δεν έχουμε στοιχεία ότι δεν υπήρξε η Μαριάμ, όπως δεν έχουμε στοιχεία ότι δεν ήταν εξωγήινη..."RaspK έγραψε:Παιδιά, μην αναπαράγουμε κακώς κείμενα: έχουμε καλούς λόγους να πιστεύουμε ότι υπήρξε Γιεσούα [Ιεσού(α)] (Yeshua) και Μαριάμ (Maryām/Miriam) και Γιοζέφ [Ιωζέφ] (Yosef), παρότι η φύση της γραπτής παράδοσης «Καινής Διαθήκης» είναι κυρίως θρυλική και μυθική, αντί για ιστορική.
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2010 00:44
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Καρδίτσα
![Good Post! :text-goodpost:](./images/smilies/text/goodpost.gif)
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Μη γαμάτε την παναγία... Θα γεμίσουμε χριστούς...
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Ασχετο, σας δημοσιευω αυθεντικα γραμμενο απο εμενα Πιστευω του καρναβαλου, που ανακαλυψα τυχαια απο ξεψαχνισμα παλαιων email.
Ειχα εμπνευση εκεινη την ημερα...
οποιαδηποτε διορθωση προσθηκη, καλοδεχουμενη
Πιστεύω εις ένα φαλλό,
πατέρα μουνοκράτορα,
ποιητήν οργασμού και ηδονής,
ορατών τε αιδοίων και αποπάτων,
Και εις το σπέρμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν,
το συν ψωλή και αρχιδιό
συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον,
το γαμήσειν δια των γυναικών,
Εις μιαν αγίαν καθολικήν και αποστολικήν συνουσίαν,
ομολογώ εις λάκτισμα, προς άνοδο των ορμονών
προσδοκώ διακόρευση παρθενών
και οργασμόν του μέλλοντος
εις τον αιώνα των αιώνων
Γαμείν!
Ειχα εμπνευση εκεινη την ημερα...
οποιαδηποτε διορθωση προσθηκη, καλοδεχουμενη
Πιστεύω εις ένα φαλλό,
πατέρα μουνοκράτορα,
ποιητήν οργασμού και ηδονής,
ορατών τε αιδοίων και αποπάτων,
Και εις το σπέρμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν,
το συν ψωλή και αρχιδιό
συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον,
το γαμήσειν δια των γυναικών,
Εις μιαν αγίαν καθολικήν και αποστολικήν συνουσίαν,
ομολογώ εις λάκτισμα, προς άνοδο των ορμονών
προσδοκώ διακόρευση παρθενών
και οργασμόν του μέλλοντος
εις τον αιώνα των αιώνων
Γαμείν!
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Everybody jumping on the bandwagon too fast...
Αυτά τα «κακώς κείμενα» κατέκρινα...
Παρατηρώ ότι, εν γένει, όσο σθεναρότερη είναι η παρουσία της εκάστοτε Εκκλησίας, τόσο προτιμότερη θεωρείται οιαδήποτε ρηξικέλευθη ενάντιά της στάση, ακόμα κι εάν αυτή είναι μάλλον αδόκιμη, στην πραγματικότητα... (Το ίδιο φαινόμενο απαντάται ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, ας πούμε.)
Δεύτερον, είναι κατά γενικήν ομολογία (εάν και όχι ομοφωνία, όντως) όχι απλώς αποδεκτό, αλλά φερόμενο ως λογικότερο ότι υπήρξε Γιεσούα και το τι συνέβη δεν παρουσιάζεται ως είχε, παρά ότι δεν υπήρξε ποτέ.
Με απλά λόγια: έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι υπήρξε Γιεσούα και «από τόσο τον έκαναν ΤόΣΟ!!»
1. Εφόσον υπήρξε Μαριάμ, αυτό δεν αναιρεί εάν όντως συνέλαβε θαυματουργικώς.
2. Ο θρύλος/μύθος έχει πολύ μεγαλύτερες τρύπες (no pun intended), όπως ότι η προφητεία στην οποία στηρίζεται όπου παρουσιάζεται (υπενθυμίζω ότι ο θρύλος/μύθος δεν εμφανίζεται σε όλα τα Ευαγγέλια και η προφητεία αναφέρεται μόνο στο κατά Ματθαίον, εάν θυμάμαι καλά) προέρχεται από την Παλαιά Διαθήκη, όπου κι «εκπληρώθηκε» (!).
3. Η όλη τρέλλα που έχει καταλάβει τους Ανατολικορθόδοξους και τους Ρωμαιοκαθολικούς για το ότι έμεινε παρθένα και μετά τη γέννα (!) είναι εντελώς γελοία, επειδή καταδεικνύει την προσκόλληση στην ιδέα ότι το σεξ είναι μιαρό, ενώ για τη συγκεκριμένη γυναίκα διατηρείται η εικόνα μιας Παναγίας ασπίλωτης και απολύτως αγνής (βλέπε «άμωμη σύλληψη»/"immaculate conception" όπου το δόγμα των Ρωμαιοκαθολικών εμμένει ότι η Μαρία δεν έχει καν το προπατορικό αμάρτημα — που προδιαγράφει, εν ολίγοις, ότι «Ο Θεός» γνώριζε και είχε ήδη προγραμμάτισει σε ποιανής τη μήτρα θα κατέληγε «Η Θεία Χάρις Του» και γι' αυτό προγραμμάτισε εξ αρχής να είναι αγνή, δηλαδή να μη φέρει την κατάρα που «Ο Ίδιος» έριξε στους ανθρώπους
)... Άσε που το εάν μια γυναίκα είναι παρθένα δεν καθορίζεται από τον υμένα (no further comments)...
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
Παρατηρώ ότι, εν γένει, όσο σθεναρότερη είναι η παρουσία της εκάστοτε Εκκλησίας, τόσο προτιμότερη θεωρείται οιαδήποτε ρηξικέλευθη ενάντιά της στάση, ακόμα κι εάν αυτή είναι μάλλον αδόκιμη, στην πραγματικότητα... (Το ίδιο φαινόμενο απαντάται ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, ας πούμε.)
Πρώτον, η αμφισβητησιμότητα του κειμένου δεν αφορά (κατά την πλέον δόκιμη στάση) το σύνολο του κείμενου — για να έχουμε ουσιαστική αμφισβήτηση της ύπαρξης του προσώπου αυτού αντί των ιδιοτήτων του — αλλά εκείνα τα προκείμενα αποσπάσματα που αφορούν το Μεσσιανικό χαρακτήρα του και τις εν ζωή πράξεις του.egore έγραψε:Μόνο ο αμφισβητούμενος Ιώσηπος αναφέρει απλώς ένα άτομο με το όνομα αυτό, οπότε ποιούς λόγους έχουμε;RaspK έγραψε:Παιδιά, μην αναπαράγουμε κακώς κείμενα: έχουμε καλούς λόγους να πιστεύουμε ότι υπήρξε Γιεσούα [Ιεσού(α)] (Yeshua) και Μαριάμ (Maryām/Miriam) και Γιοζέφ [Ιωζέφ] (Yosef), παρότι η φύση της γραπτής παράδοσης«Καινής Διαθήκης» είναι κυρίως θρυλική και μυθική, αντί για ιστορική.
Δεύτερον, είναι κατά γενικήν ομολογία (εάν και όχι ομοφωνία, όντως) όχι απλώς αποδεκτό, αλλά φερόμενο ως λογικότερο ότι υπήρξε Γιεσούα και το τι συνέβη δεν παρουσιάζεται ως είχε, παρά ότι δεν υπήρξε ποτέ.
Με απλά λόγια: έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι υπήρξε Γιεσούα και «από τόσο τον έκαναν ΤόΣΟ!!»
Εν προκειμένω, σχολιάζω:AoratiMelani έγραψε:Αλλά άντε και υπήρξε, πώς επηρεάζει αυτό τα περί μύθου παρθενίας, αν όχι αρνητικά; Μια γυναίκα που υπήρξε, είναι δυνατόν να γκαστρώθηκε με μήνυμα αγγέλου και να γέννησε και να παρέμεινε ο υμένας της άθικτος;
1. Εφόσον υπήρξε Μαριάμ, αυτό δεν αναιρεί εάν όντως συνέλαβε θαυματουργικώς.
2. Ο θρύλος/μύθος έχει πολύ μεγαλύτερες τρύπες (no pun intended), όπως ότι η προφητεία στην οποία στηρίζεται όπου παρουσιάζεται (υπενθυμίζω ότι ο θρύλος/μύθος δεν εμφανίζεται σε όλα τα Ευαγγέλια και η προφητεία αναφέρεται μόνο στο κατά Ματθαίον, εάν θυμάμαι καλά) προέρχεται από την Παλαιά Διαθήκη, όπου κι «εκπληρώθηκε» (!).
3. Η όλη τρέλλα που έχει καταλάβει τους Ανατολικορθόδοξους και τους Ρωμαιοκαθολικούς για το ότι έμεινε παρθένα και μετά τη γέννα (!) είναι εντελώς γελοία, επειδή καταδεικνύει την προσκόλληση στην ιδέα ότι το σεξ είναι μιαρό, ενώ για τη συγκεκριμένη γυναίκα διατηρείται η εικόνα μιας Παναγίας ασπίλωτης και απολύτως αγνής (βλέπε «άμωμη σύλληψη»/"immaculate conception" όπου το δόγμα των Ρωμαιοκαθολικών εμμένει ότι η Μαρία δεν έχει καν το προπατορικό αμάρτημα — που προδιαγράφει, εν ολίγοις, ότι «Ο Θεός» γνώριζε και είχε ήδη προγραμμάτισει σε ποιανής τη μήτρα θα κατέληγε «Η Θεία Χάρις Του» και γι' αυτό προγραμμάτισε εξ αρχής να είναι αγνή, δηλαδή να μη φέρει την κατάρα που «Ο Ίδιος» έριξε στους ανθρώπους
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Off Topic
Αφορά το σημείο που αναφέρει τον Γιέσουα αυτόν, και αν είναι παραποιημένο το αρχικό κείμενο ή όχι.RaspK έγραψε:Πρώτον, η αμφισβητησιμότητα του κειμένου δεν αφορά (κατά την πλέον δόκιμη στάση) το σύνολο του κείμενου — για να έχουμε ουσιαστική αμφισβήτηση της ύπαρξης του προσώπου αυτού αντί των ιδιοτήτων του — αλλά εκείνα τα προκείμενα αποσπάσματα που αφορούν το Μεσσιανικό χαρακτήρα του και τις εν ζωή πράξεις του.
Όπως το ότι κάπου στον κόσμο ένας απαντά στο όνομα Κλαρκ Κεντ δεν είναι απόδειξη ότι υπάρχει ο Superman, έτσι και μια γενικόλογη αναφορά σε έναν με το ίδιο μικρό όνομα, ακόμα και αν είναι αυθεντική, δεν σημαίνει τίποτα ούτε αποδεικνύει κάτι.RaspK έγραψε:Δεύτερον, είναι κατά γενικήν ομολογία (εάν και όχι ομοφωνία, όντως) όχι απλώς αποδεκτό, αλλά φερόμενο ως λογικότερο ότι υπήρξε Γιεσούα και το τι συνέβη δεν παρουσιάζεται ως είχε, παρά ότι δεν υπήρξε ποτέ.
Με απλά λόγια: έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι υπήρξε Γιεσούα και «από τόσο τον έκαναν ΤόΣΟ!!»
έξυπνος αυτός που βρίσκει την χαρά και σοφός αυτός που γνωρίζει την αξία της σιωπής
Off Topic
Μου είναι γνωστές οι παρατηρήσεις και οι ενστάσεις για το Γιεσούα, όπως και ότι κάποιοι προωθούν την άποψη ότι όλο το απόσπασμα είναι εμβόλημο. Όμως, όπως σου προείπα, η πλέον δόκιμη εξέταση του κειμένου βρίσκει προβλήματα στην όλη σχετική επιχειρηματολογία, παρότι αναγνωρίζει ότι το κείμενο προφανώς «παραείναι καλό για να είναι αληθινό» — για να το πούμε χονδροειδώς.egore έγραψε:Αφορά το σημείο που αναφέρει τον Γιέσουα αυτόν, και αν είναι παραποιημένο το αρχικό κείμενο ή όχι.RaspK έγραψε:Πρώτον, η αμφισβητησιμότητα του κειμένου δεν αφορά (κατά την πλέον δόκιμη στάση) το σύνολο του κείμενου — για να έχουμε ουσιαστική αμφισβήτηση της ύπαρξης του προσώπου αυτού αντί των ιδιοτήτων του — αλλά εκείνα τα προκείμενα αποσπάσματα που αφορούν το Μεσσιανικό χαρακτήρα του και τις εν ζωή πράξεις του.Όπως το ότι κάπου στον κόσμο ένας απαντά στο όνομα Κλαρκ Κεντ δεν είναι απόδειξη ότι υπάρχει ο Superman, έτσι και μια γενικόλογη αναφορά σε έναν με το ίδιο μικρό όνομα, ακόμα και αν είναι αυθεντική, δεν σημαίνει τίποτα ούτε αποδεικνύει κάτι.RaspK έγραψε:Δεύτερον, είναι κατά γενικήν ομολογία (εάν και όχι ομοφωνία, όντως) όχι απλώς αποδεκτό, αλλά φερόμενο ως λογικότερο ότι υπήρξε Γιεσούα και το τι συνέβη δεν παρουσιάζεται ως είχε, παρά ότι δεν υπήρξε ποτέ.
Με απλά λόγια: έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι υπήρξε Γιεσούα και «από τόσο τον έκαναν ΤόΣΟ!!»
Σε απλά ελληνικά, πάλι, η πλέον δόκιμη άποψη μεταξύ των αναλυτών είναι ότι το κείμενο είναι παραποιημένο, μεν, αλλά βασισμένο σε αυθεντικό, δε, και το ότι έχει γίνει αυτή η παραποίηση δεν υποδεικνύει ότι δεν υπήρξε ποτέ Γιεσούα πάνω στον οποίο χτίστηκε όλος ο σχετικός μύθος. Τουναντίον, η στάση που έχει τη μεγαλύτερη πληρότητα και σθεναρότητα είναι ότι υπήρξε ένας Γιεσούα στην πλειοψηφία της ύστερης ζωής του οποίου βασίστηκε ο θρύλος/μύθος που συντέθηκε διαφορετικά σε διάφορες παραδόσεις που μάλλον τριτογενώς αποτυπώθηκαν σε διάφορα έγγραφα, μέσα από «φίλτρα» ερμηνευτικών και μυθοπλαστικών διαδικασιών, καθώς επίσης και άλλων απλούστερων φαινομένων (π.χ. λάθη που έγιναν στην αντιγραφή των κειμένων λόγω κούρασης, διορθώσεων που ξεκίνησαν αλλά ξεχάστηκαν να γίνουν, εσφαλμένων «διορθώσεων» σε ορθές διατυπώσεις με αποτέλεσμα την εισαγωγή λαθών, και τα λοιπά).
Εννοώ ότι ο «παρθενικός υμένας» δεν αποτελεί την ουσία της «παρθενίας.» Για να είναι κάποιος «παρθένος,» κατά την κοινή λογική πάντα, δεν έχει να κάνει με το εάν έχει σπάσει ή όχι ο υμένας. Απλώς αποτελούσε στοιχείο που ήταν, όπως και να το κάνουμε, ύποπτο, εφόσον είχε σπάσει (το πώς εξεταζόταν αυτό δεν το σχολιάζω, είναι πραγματικά άθλιο), ενώ ένας υμένας άθικτος ήταν στοιχείο ενθαρυντικό (και πάλι, έλεος)...mandra έγραψε:Ναι, από τον κώλο.
Πού είναι το πρόβλημα, όμως;
Τα προβλήματα, βασικά:
1. Εάν μια γυναίκα, όπως λες κι εσύ, δεν έχει κάνει κολπικό σεξ «εις βάθος,» είναι δηλαδή «παρθένα;!»
2. Υπάρχουν γυναίκες με πολύ ελαστικό υμένα, οπότε κι αυτός δε σπάει ούτε και μετά από γέννα. Μάλιστα, μία από τις συμφοιτητριές μου, όταν είχα κάποτε σχετική συζήτηση για την Παναγία, μου είπε για τη γιαγιά της ότι «έμεινε παρθένα και μετά τη γέννα.» (Ουδέν σχόλιον...
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
![Facepalm :facepalm:](./images/smilies/facepalm.gif)
3. Ο υμένας μπορεί να σπάσει χωρίς σεξ... Μεγάλη μαλακία, ε;
![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Πάλι διυλίζουμε τον κώνωπα; Η απάντησή μου δεν αναφερόταν σε προηγούμενα ποστ, αλλά στο αρχικό ερώτημα, δηλαδή αν ήταν παρθένα η παναγία.
Η θέση μου είναι ότι ήταν, αλλά όχι από μπρος, παρά μόνο από πίσω. ( Μ' αρέσει η γυμνασιακή μου ορολογία).Δε θέλω περαιτέρω ανάλυση σ' αυτό, είναι σαφές αυτό που λέω.
Η θέση μου είναι ότι ήταν, αλλά όχι από μπρος, παρά μόνο από πίσω. ( Μ' αρέσει η γυμνασιακή μου ορολογία).Δε θέλω περαιτέρω ανάλυση σ' αυτό, είναι σαφές αυτό που λέω.
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Off Topic
μα ακριβώς επειδή ΔΕΝ τη γάμησαν εγέννησε τον άχραντοΑναρχος έγραψε:Μη γαμάτε την παναγία... Θα γεμίσουμε χριστούς...
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Συμπάθα με, απλώς έχω συνηθίσει την πρακτική του εδώ χώρου, να θεωρείται απάντηση/σχόλιο στον «από πάνω» κάθε δημοσίευση χωρίς quotation, όπου εννοείται ότι απαντάς είτε στην κατακλείδα είτε σε όλο το κείμενο.mandra έγραψε:Πάλι διυλίζουμε τον κώνωπα; Η απάντησή μου δεν αναφερόταν σε προηγούμενα ποστ, αλλά στο αρχικό ερώτημα, δηλαδή αν ήταν παρθένα η παναγία.
Η θέση μου είναι ότι ήταν, αλλά όχι από μπρος, παρά μόνο από πίσω. ( Μ' αρέσει η γυμνασιακή μου ορολογία).Δε θέλω περαιτέρω ανάλυση σ' αυτό, είναι σαφές αυτό που λέω.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
- mpamiatzis
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: 30 Ιούλ 2009 00:47
- Όνομα Ιστότοπου: μαθήματα σκέψης
- Επικοινωνία:
πολυ ωραιο θεμα συζήτησης...και πολυ ωραιες τοποθετησεις.
Off Topic
να ανοιξετε και ενα για αν ο Μπομπ ο σφουγκαρακης ειναι gay ή οχι
http://mpamiatzis.blogspot.com
Οι μέρες αποφράδες με ξόρκισαν παπάδες
κι αμαρτωλό με βγάλανε και βλάσφημο
Κι εγώ να καταπίνω Τιτανικός θα γίνω
να σας βυθίσω στο στερνό μου χάσιμο
Ότι ενθάδε κείμεθα Ο ξείν' αγγέλειν
κι απολωλότες είμεθα απ' την αγέλην
Οι μέρες αποφράδες με ξόρκισαν παπάδες
κι αμαρτωλό με βγάλανε και βλάσφημο
Κι εγώ να καταπίνω Τιτανικός θα γίνω
να σας βυθίσω στο στερνό μου χάσιμο
Ότι ενθάδε κείμεθα Ο ξείν' αγγέλειν
κι απολωλότες είμεθα απ' την αγέλην
- Διελκυστίνδα
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: 19 Νοέμ 2011 00:36
- Όνομα Ιστότοπου: Διελκυστίνδα
Ακόμη και το ίδιο το ιερό βιβλίο των χριστιανών φάσκει και αντι φάσκει σε αυτό το θέμα. Καθόλου παράλογο αν αναλογιστεί κάποιος πόσες αντιφάσεις υπάρχουν σε αυτό το θέσφατο ουρανοκατέβατο ιερό γραπτό. Έχουμε δύο εκδοχές εκ των οποίων η εκκλησία επέλεξε την πιο βολική.
Εκδοχή πρώτη (η βολική)
κατά ματθαίον 1:18
Και να πώς γεννήθηκε ο iησούς xριστός: H μητέρα του η mαρία, αφού αρραβωνιάστηκε με τον iωσήφ, χωρίς να έρθουν σε σαρκική επαφή μεταξύ τους έμεινε έγκυος με την ενέργεια του αγίου πνεύματος.
Εκδοχή Δεύτερη (η άβολη)
Προς Ρωμαίους 3:1
σχετικά με το Γιο του, ο οποίος, παίρνοντας ανθρώπινη φύση, ήρθε στον κόσμο από το γένος του Δαβίδ,
Άρα λοιπόν αν πάρουμε ως δεδομένη την δεύτερη εκδοχή, η οποία είναι και πιο λογική, τότε μιλάμε για σαρκική ένωση (γένος Δαβίδ) και όχι ουρανοκατέβατη.
* Κάθε θρησκεία που σέβεται τον εαυτό της έχει μία παρθένα, άλλες για για Αγίες και άλλες για σκότωμα, ο χριστιανισμός έχει και τις δύο!
Εκδοχή πρώτη (η βολική)
κατά ματθαίον 1:18
Και να πώς γεννήθηκε ο iησούς xριστός: H μητέρα του η mαρία, αφού αρραβωνιάστηκε με τον iωσήφ, χωρίς να έρθουν σε σαρκική επαφή μεταξύ τους έμεινε έγκυος με την ενέργεια του αγίου πνεύματος.
Εκδοχή Δεύτερη (η άβολη)
Προς Ρωμαίους 3:1
σχετικά με το Γιο του, ο οποίος, παίρνοντας ανθρώπινη φύση, ήρθε στον κόσμο από το γένος του Δαβίδ,
Άρα λοιπόν αν πάρουμε ως δεδομένη την δεύτερη εκδοχή, η οποία είναι και πιο λογική, τότε μιλάμε για σαρκική ένωση (γένος Δαβίδ) και όχι ουρανοκατέβατη.
* Κάθε θρησκεία που σέβεται τον εαυτό της έχει μία παρθένα, άλλες για για Αγίες και άλλες για σκότωμα, ο χριστιανισμός έχει και τις δύο!