- Spoiler: Εμφάνιση
- Το κράτος δεν τολμά να την φορολογήσει, γράφει η γαλλική εφημερίδα
«Ταμπού η περιουσία της Εκκλησίας της Ελλάδας» τιτλοφορείται σημερινό ολοσέλιδο άρθρο της Le Monde η οποία σημειώνει ότι «ο νέος αντιλαϊκός φόρος στα ακίνητα δεν άγγιξε την εκκλησιαστική περιουσία».
Στο κείμενο επισημαίνεται ότι από το φόρο εξαιρούνται οι χώροι λατρείας και τα μοναστήρια και όχι τα ακίνητα που εκμεταλλεύεται εμπορικά η Εκκλησία. Όμως «τα όρια μεταξύ εμπορικής εκμετάλλευσης και φιλανθρωπικής δράσης είναι πολλές φορές ασαφή και τα οικονομικά στοιχεία της Εκκλησία παραμένουν άδηλα».
Το ζήτημα, σημειώνει η εφημερίδα, παραμένει ταμπού για την κεντρική διοίκηση και την εκάστοτε κυβέρνηση που δεν θέλουν να θίξουν τα προνόμια της Εκκλησίας προσδοκώντας πολιτικό όφελος. Την ίδια στιγμή η Εκκλησία εκφράζει πολιτικές θέσεις ενώ «δεν δίστασε να καταδικάσει με περσινή της ανακοίνωση την τρόικα ως ξένη δύναμη κατοχής». Η εφημερίδα θυμίζει στους αναγνώστες της ότι ο προηγούμενος υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου προσπάθησε να μειώσει τη συμμετοχή του κράτους στην ετήσια δαπάνη (220 εκατ. ευρώ) για την πληρωμή κληρικών όμως ο σημερινός υπουργός Ευ. Βενιζέλος «δεν διακατέχεται από ανάλογες παρορμήσεις».
Δεχόμενη διαρκώς επικρίσεις η Εκκλησία «βγήκε στην αντεπίθεση παρουσιάζοντας στις 16 Σεπτεμβρίου στοιχεία που δείχνουν ότι κατέβαλε φόρο περιουσίας ύψους 2,5 εκατ. ευρώ για το 2010» με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο να επαναλαμβάνει ότι «ο πλούτος της Εκκλησίας είναι μύθος».
Όμως, προσθέτει η Monde, εκτός από την περιουσία που διαχειρίζεται η κεντρική διοίκηση υπάρχει ένα τεράστιο κομμάτι της περιουσίας που παραμένει άδηλο και ανήκει σε μοναστήρια, επισκοπές ή ακόμα σε άλλα πατριαρχεία (Κωνσταντινούπολης, Ιεροσολύμων και Αλεξανδρείας), τα οποία απολαμβάνουν καθεστώς διευρυμένης αυτονομίας. Η εφημερίδα σημειώνει ότι η Εκκλησία κατέχει το 1,5% της Εθνικής Τράπεζας και ο εκπρόσωπός της Θεόκλητος έλαβε αμοιβή 24.000 ευρώ για τη συμμετοχή σε συμβούλια το 2008.
«Η Εκκλησία προσπαθεί να αποκομίσει πλέον οφέλη από την περιουσία της για να ενισχύσει το φιλανθρωπικό της έργο. Παράδειγμα είναι η Μονή Πεντέλης στην Αττική η οποία προσδοκά οφέλη ύψους ενός δισ. ευρώ από την προσέλκυση επενδυτή που θα εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά σε ακαλλιέργητες ορεινές εκτάσεις», προσθέτει ο αρθογράφος.
Le Monde: Ανέγγιχτη η περιουσία της εκκλησίας στην Ελλάδα
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Το "πίσσα και πούπουλα" πώς είναι στα γαλλικά; Εεεε; Υπέροχη μεταφράστρια;
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Εσύ είσαι ο γάλλος κόμητας, εμένα ρωτάς; ![Brrrr : brrr :](./images/smilies/angelic/icon_brrr.gif)
![Brrrr : brrr :](./images/smilies/angelic/icon_brrr.gif)
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Ειδικά στους Γάλλους πρέπει να φαίνεται πολύ παράξενο αυτό. Η διαπραγματευτική δύναμη της εκκλησίας πηγάζει από εμπειρία 1700 χρόνων, την πλειοψηφία των οποίων στο πλάι της εκάστοτε εξουσίας τουλάχιστον όσον αφορά τα ανώτατα στελέχη, στη σημερινή εποχή μάλιστα είναι προσαρτημένη στο κράτος χάρη στη μισθοδοσία των παπάδων, και από το κύρος που της προσδίδουν εκατομμύρια πιστοί. Το πρώτο είναι κάτι δεδομένο, το δεύτερο είναι που πρέπει να αλλάξει. Όλοι έχουν δικαίωμα στο φορομπήξιμο.
Αστεία αστεία πάντως αν το πάρουν στα σοβαρά εκεί στην εκκλησία, θα φτιάξουν πολλές θέσεις εργασίας, ήδη σε ένα άλλο νήμα σχολιάζεται η επίσκεψη Ιερώνυμου στο Κατάρ. Άντε να ιδρύσουν κάποιο επενδυτικό σχήμα, ο καιρός είναι κατάλληλος και κάτι παραπάνω. Δεν ξέρω πάντως αν ήδη ελέγχουν κάποιες επιχειρήσεις, δεν είναι καθόλου εύκολο να μάθει κανείς...
Αστεία αστεία πάντως αν το πάρουν στα σοβαρά εκεί στην εκκλησία, θα φτιάξουν πολλές θέσεις εργασίας, ήδη σε ένα άλλο νήμα σχολιάζεται η επίσκεψη Ιερώνυμου στο Κατάρ. Άντε να ιδρύσουν κάποιο επενδυτικό σχήμα, ο καιρός είναι κατάλληλος και κάτι παραπάνω. Δεν ξέρω πάντως αν ήδη ελέγχουν κάποιες επιχειρήσεις, δεν είναι καθόλου εύκολο να μάθει κανείς...
Η αθεΐα δεν είναι το παν αλλά είναι μια καλή αρχή.
Σαν κεντρικός τίτλος πάντως, έρχεται σε αντίφαση με το παρακάτω κείμενο, που λέει πως η εκκλησία κατέβαλε φόρο ύψους 2,5, εκατ. ευρώ για το 2010. που δείχνει πως τελικά και η εκκλησία φορολογείται, απλώς εξαιρέθηκε απο τον πρόσφατο φόρο για τα ακίνητα.
Επίσης στο παρακάτω κείμενο αναγνωρίζει τις προθέσεις της εκκλησίας για τα επενδυτικά της σχέδια, και που είναι με τα λεγόμενα της γαλλικής εφημερίδας, η ενίσχυση του φιλανθρωπικού της έργου.Δεχόμενη διαρκώς επικρίσεις η Εκκλησία «βγήκε στην αντεπίθεση παρουσιάζοντας στις 16 Σεπτεμβρίου στοιχεία που δείχνουν ότι κατέβαλε φόρο περιουσίας ύψους 2,5 εκατ. ευρώ για το 2010» με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο να επαναλαμβάνει ότι «ο πλούτος της Εκκλησίας είναι μύθος».
«Η Εκκλησία προσπαθεί να αποκομίσει πλέον οφέλη από την περιουσία της για να ενισχύσει το φιλανθρωπικό της έργο. Παράδειγμα είναι η Μονή Πεντέλης στην Αττική η οποία προσδοκά οφέλη ύψους ενός δισ. ευρώ από την προσέλκυση επενδυτή που θα εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά σε ακαλλιέργητες ορεινές εκτάσεις», προσθέτει ο αρθογράφος.
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Το 2010 η εκκλησία επλήρωσε 2,5 εκατομμύρια φόρους...tyxkatmal έγραψε:Σαν κεντρικός τίτλος πάντως, έρχεται σε αντίφαση με το παρακάτω κείμενο, που λέει πως η εκκλησία κατέβαλε φόρο ύψους 2,5, εκατ. ευρώ για το 2010«Η Εκκλησία προσπαθεί να αποκομίσει πλέον οφέλη από την περιουσία της για να ενισχύσει το φιλανθρωπικό της έργο. Παράδειγμα είναι η Μονή Πεντέλης στην Αττική η οποία προσδοκά οφέλη ύψους ενός δισ. ευρώ από την προσέλκυση επενδυτή που θα εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά σε ακαλλιέργητες ορεινές εκτάσεις», προσθέτει ο αρθογράφος.
Από μία και μόνο επιχειρηματική κίνησι προσδοκά κέρδη ενός δισεκατομμυρίου...
Δηλαδή μας λένε ότι το 2010 είχαν λιγότερα κέρδη από ότι προσδοκούν από μία μόνον επένδυσι...
Μάλλον μας κοροϊδεύουν...
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Για κάποιον λόγο η "εκκλησία" και οσοι την πλαισιώνουν,έμενε σχεδόν πάντα ανέγγιχτη στους διάφορους τομείς της ιστορίας.
Θα λύνονταν αρκετά οικονομικά θέματα αν κάπως μπορούσε επιτέλους να χρησιμοποιηθεί...
Θα λύνονταν αρκετά οικονομικά θέματα αν κάπως μπορούσε επιτέλους να χρησιμοποιηθεί...
Το να καταγγείλεις τις απάτες ενός ανθρώπου,λέγεται καταγγελία.
Το να καταγγείλεις τις (αυτ)απάτες μιας κοινωνίας,λέγεται Αναρχία.
Το να καταγγείλεις τις (αυτ)απάτες μιας κοινωνίας,λέγεται Αναρχία.
Μετά από μια συζήτηση που είχα χθες με μέλη της Ένωσης, κατέληξα ότι το αίτημα "φορολόγηση της εκκλησίας" είναι σωστό αλλά για δεύτερο βήμα. Το πρώτο βήμα θα πρέπει να είναι η απογραφή των περιουσιακών στοιχείων της εκκλησίας. Στο κάτω κάτω, βασική προϋπόθεση για να φορολογηθεί κανείς είναι να ξέρουμε τι έχει. Επίσης, μια υποχρέωση δημοσίευσης οικονομικών καταστάσεων για όλες τις ΝΠΔΔ θα έκανε την εκκλησία και τα χιλιάδες άλλα ΝΠΔΔ που σχετίζονται με αυτήν (εκκλησίες, μονές κτλ) να ξανασκεφτούν τον εναγκαλισμό τους με το κράτος.
Προφανώς δεν είμαι ο πρώτος ή ο τελευταίος που μπορεί να έκανε ή να κάνει την παραπάνω σκέψη. Απ' ό,τι φαίνεται όμως οι κυβερνώντες για διάφορους λόγους ήταν και είναι απρόθυμοι να κάνουν κάτι τέτοιο. Φτάσαμε στο σημείο να ελπίζουμε ότι λόγω κρίσης μπορεί και να σοβαρευτεί η πολιτική ηγεσία...
Προφανώς δεν είμαι ο πρώτος ή ο τελευταίος που μπορεί να έκανε ή να κάνει την παραπάνω σκέψη. Απ' ό,τι φαίνεται όμως οι κυβερνώντες για διάφορους λόγους ήταν και είναι απρόθυμοι να κάνουν κάτι τέτοιο. Φτάσαμε στο σημείο να ελπίζουμε ότι λόγω κρίσης μπορεί και να σοβαρευτεί η πολιτική ηγεσία...
Η αθεΐα δεν είναι το παν αλλά είναι μια καλή αρχή.
Ευθύμης έγραψε:Μετά από μια συζήτηση που είχα χθες με μέλη της Ένωσης, κατέληξα ότι το αίτημα "φορολόγηση της εκκλησίας" είναι σωστό αλλά για δεύτερο βήμα. Το πρώτο βήμα θα πρέπει να είναι η απογραφή των περιουσιακών στοιχείων της εκκλησίας. Στο κάτω κάτω, βασική προϋπόθεση για να φορολογηθεί κανείς είναι να ξέρουμε τι έχει. Επίσης, μια υποχρέωση δημοσίευσης οικονομικών καταστάσεων για όλες τις ΝΠΔΔ θα έκανε την εκκλησία και τα χιλιάδες άλλα ΝΠΔΔ που σχετίζονται με αυτήν (εκκλησίες, μονές κτλ) να ξανασκεφτούν τον εναγκαλισμό τους με το κράτος.
Προφανώς δεν είμαι ο πρώτος ή ο τελευταίος που μπορεί να έκανε ή να κάνει την παραπάνω σκέψη. Απ' ό,τι φαίνεται όμως οι κυβερνώντες για διάφορους λόγους ήταν και είναι απρόθυμοι να κάνουν κάτι τέτοιο. Φτάσαμε στο σημείο να ελπίζουμε ότι λόγω κρίσης μπορεί και να σοβαρευτεί η πολιτική ηγεσία...
Επάνω σε αυτό το θέμα, παραθέτω ένα άρθρο απο το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ για τη δυνατότητα δήμευσης της εκκλησιαστικής περιουσίας απο το ελληνικό κράτος, όπως δήλωσα και σε άλλο θέμα παλαιότερα είναι λίγο δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο τουλάχιστον σε βραχύ μελλοντικό χρονικό διάστημα, και θεωρώ πιό επιτακτικό αίτημα απο πλευράς αθειστικής ένωσης να προβάλλει τον διαχωρισμό κράτους εκκλησίας, που είναι πιό ρεαλιστικό εφόσον υποστηρίζεται και απο τα αριστερά κόμματα, και ισχύει στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες. παραθέτω ένα λίνκ με τις θέσεις των κομμάτων επ'αυτού.http://www.diakrisis.gr/articles.php?lng=gr&pg=316
Μπορει να γινει δημευση της Εκκλησιαστικής Περιουσίας;
α. Κάποιοι ζητούν δήμευση (απαλλοτρίωση) της Εκκλησιαστικής Περιουσίας. Αξίζει να θυμίσουμε πως το κράτος είχε δημεύσει κατά το παρελθόν την περιουσία της Εκκλησίας δύο φορές, το 1833 και το 1919. Τη δεκαετία του ‘30, με το Νόμο υπ’ αριθμ. 4684/1931 η ελληνική πολιτεία ρευστοποίησε την πλειοψηφία της τότε ακίνητης περιουσίας των Μονών. Η προσπάθεια του Αντώνη Τρίτση το 1987 (νόμος 1700/87) γιά τον ίδιο σκοπό απορρίφθηκε τόσο από την ελληνική δικαιοσύνη, όσο και από το Συμβούλιο της Ευρώπης. Επομένως πρέπει να γίνουν δύο επισημάνσεις: πρώτον, κάθε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) κατέχει το Συνταγματικό δικαίωμα να έχει περιουσία και να τη διαχειρίζεται όπως αυτό νομίζει καλύτερα. Δεύτερον, η εκκλησιαστική περιουσία δεν ανήκει σε ένα ΝΠΔΔ (π.χ. στη Μητρόπολη Αθηνών), ώστε να μπορούσε το κράτος να διαπραγματευτεί τη δήμευση της, αλλά σε περίπου οκτώ χιλιάδες διαφορετικά ΝΠΔΔ (Μητροπόλεις, Ναούς, Μονές, Ιδρύματα κλπ).
β. Ως εκ τούτου η δήμευση της περιουσίας της Εκκλησίας καθίσταται και νομικά αδύνατη. Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό. Το ίδιο το ελληνικό κράτος στη συμφωνία του 1952 μεταξύ Πολιτείας-Εκκλησίας έχει δεσμευτεί γιά συγκεκριμένα ζητήματα που είναι μάλλον αδύνατο να αθετίσει. Πρώτον, με τη σύμβαση της 18/9/1952, το κράτος έλαβε το 80% περίπου της καλλιεργήσιμης γης που ήταν υπό την ιδιοκτησία της Εκκλησίας - ταυτόχρονα δε, στη σύμβαση του ‘52, περιλαμβάνεται σχετική διάταξη η οποία αναφέρει ρητά πως αυτή ήταν η τελευταία απαλλοτρίωση περιουσιακών στοιχείων της Εκκλησίας και πως δεν πρόκειται να επαναληφθεί στο μέλλον. Τα παραπάνω, υποθέτω, πως όσοι φίλοι ζητούν, έτσι αυθαίρετα, τη δήμευση της εκκλησιαστικής περιουσίας τα αγνοούν, ή έστω, κάνουν πως τα αγνοούν.
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2010/04/blo ... z1cHrbHiYA
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Πουθενά δεν γίνεται λόγος για εξαναγκασμό απο το κράτος τουλάχιστον στο άρθρο του πενταποστάγματος, αλλά για δέσμευση απο πλευρά κράτους πως η συμφωνία του 1952 ως προς την απαλλοτρίωση της περιουσίας της θα είναι η τελευταία,και που είναι το κύριο, κάτι που δεν το αναφέρεις κάν.
συγνωμη ρε Τυξ, σου μιλησε κανεις; Δεν απαντησα σε σενα οταν εβαλα το ποστ.
αν σε ενδιαφερει το σχολιο μου ειναι οτι
η φορολογηση της περιουσιας δεν συνιστα απαλλοτριωση της και δεν ειναι δημευση.
τωρα αν καποιος αγαπαει την Εκκλησια τοσο πολυ, που η φορολογηση της του μοιαζει με δημευση, και σε ενα θεμα για τη φορολογηση της Εκκλησιας, κρινει πως ειναι σχετικο ενα αρθρο για τη μη δημευση της περιουσιας, ειναι δικο του προβλημα.
Οπως πιστευω εχει προβλημα οποιος αισθανεται την αναγκη να τονισει
το οτι η εφημεριδα αναγνωριζει οτι η επενδυση γινεται για την ενισχυση του φιλανθρωπικου εργου της Εκκλησιας.
Χωρις να υπαρχει καμια διαφανεια στα οικονομικα της Εκκλησιας!!!!
και εχει προβλημα ειτε επειδη θελει η πουτανα να κρυφτει μα η χαρα δεν την αφηνει, ειτε επειδη δεν ξερει οτι ειναι πουτανα.
Μεταφορικα μιλαμε παντα, σαν την Αγια Γραφη ενα πραγμα...
αν σε ενδιαφερει το σχολιο μου ειναι οτι
η φορολογηση της περιουσιας δεν συνιστα απαλλοτριωση της και δεν ειναι δημευση.
τωρα αν καποιος αγαπαει την Εκκλησια τοσο πολυ, που η φορολογηση της του μοιαζει με δημευση, και σε ενα θεμα για τη φορολογηση της Εκκλησιας, κρινει πως ειναι σχετικο ενα αρθρο για τη μη δημευση της περιουσιας, ειναι δικο του προβλημα.
Οπως πιστευω εχει προβλημα οποιος αισθανεται την αναγκη να τονισει
το οτι η εφημεριδα αναγνωριζει οτι η επενδυση γινεται για την ενισχυση του φιλανθρωπικου εργου της Εκκλησιας.
Χωρις να υπαρχει καμια διαφανεια στα οικονομικα της Εκκλησιας!!!!
και εχει προβλημα ειτε επειδη θελει η πουτανα να κρυφτει μα η χαρα δεν την αφηνει, ειτε επειδη δεν ξερει οτι ειναι πουτανα.
Μεταφορικα μιλαμε παντα, σαν την Αγια Γραφη ενα πραγμα...
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Γιατί εκνευρίζεσαι ;kapages έγραψε:συγνωμη ρε Τυξ, σου μιλησε κανεις; Δεν απαντησα σε σενα οταν εβαλα το ποστ.
αν σε ενδιαφερει το σχολιο μου ειναι οτι
η φορολογηση της περιουσιας δεν συνιστα απαλλοτριωση της και δεν ειναι δημευση.
Μόνο που ξέχασες να το αναφέρεις.
Και την αγαπώ και θέλω να φορολογηθεί. μόνο που δεν μίλησες γι'αυτό.τωρα αν καποιος αγαπαει την Εκκλησια τοσο πολυ, που η φορολογηση της του μοιαζει με δημευση, και σε ενα θεμα για τη φορολογηση της Εκκλησιας, κρινει πως ειναι σχετικο ενα αρθρο για τη μη δημευση της περιουσιας, ειναι δικο του προβλημα.
και τι την νοιάζει την εφημερίδα αν θα πάνε όλα τα λεφτά απο την επένδυση της εκκλησίας για φιλανθρωπικό έργο; δικά της είναι ότι θέλει τα κάνει.Οπως πιστευω εχει προβλημα οποιος αισθανεται την αναγκη να τονισει
το οτι η εφημεριδα αναγνωριζει οτι η επενδυση γινεται για την ενισχυση του φιλανθρωπικου εργου της Εκκλησιας.
Χωρις να υπαρχει καμια διαφανεια στα οικονομικα της Εκκλησιας!!!!
Μην δικαιολογείσαι για την μεταφορική σου κυριολεξία, αρχίζω εδώ στο φόρουμ λίγο λίγο απο μερικούς ανόητους ,να παθαίνω ανοσία στις προσβολές, είτε αφορά το πρόσωπό μου είτε τα θεία, όπως λέει και ο λαός μας πές μου ποιούς κάνεις παρέα να σου πω ποιός είσαι.και εχει προβλημα ειτε επειδη θελει η πουτανα να κρυφτει μα η χαρα δεν την αφηνει, ειτε επειδη δεν ξερει οτι ειναι πουτανα.
Μεταφορικα μιλαμε παντα, σαν την Αγια Γραφη ενα πραγμα...
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Να και ένας άθεος ο οποίος θίγεται όταν κάποιος προσβάλει τα θεία...
Εξαιρετικό!!!!
Εξαιρετικό!!!!
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Έμαθα ότι ο δημόσιος τομέας υποχρεούται από 1/5/2007 να εφαρμόζει τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, σα να λέμε να κρατά λεπτομερείς εγγραφές για τα πάντα οι οποίες υποχρεωτικά δημοσιεύονται στο διαδίκτυο. Όσο το είδατε το είδα. Να πετύχω μια μέρα στο διαδίκτυο κατάσταση ταμειακών ροών της εκκλησίας της Ελλάδος και τι στον κόσμο.Ευθύμης έγραψε:Επίσης, μια υποχρέωση δημοσίευσης οικονομικών καταστάσεων για όλες τις ΝΠΔΔ θα έκανε την εκκλησία και τα χιλιάδες άλλα ΝΠΔΔ που σχετίζονται με αυτήν (εκκλησίες, μονές κτλ) να ξανασκεφτούν τον εναγκαλισμό τους με το κράτος.
Η αθεΐα δεν είναι το παν αλλά είναι μια καλή αρχή.
Eπι του θέματος ουδέν, δηλαδή σαν να λέμε, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, όσο για το παραπάνω σχόλιο σου, δυστυχώς δεν μπορώ να ακολουθήσω τις ειρωνίες σου.kapages έγραψε:να τον κανουμε επιτιμο μελος!
Η συνδρομη του να ειναι σε ρουβλια, για να θυμαται και τα νιατα του...
Εγώ, και συγκεκριμένα τους δυο ακραίους. οι μεσαίοι είναι σεβάσμια πρόσωπα που εκτιμώ και τιμώ.arpcnet έγραψε:Σας το έχω γράψει αρκετές φορές, ίσως όχι τόσο ανοιχτά όσο θα έπρεπε, απλά δείτε την φωτογραφία που σας επισυνάπτω. Είναι από μόνη της χίλιες λέξεις.
Υπάρχει μήπως κανείς που δεν γνωρίζει κάποιον εκ των κυρίων;