Αν ήξερα ότι οι εξετάσεις στο πανεπιστήμιο είναι σχετικά αντικειμενικές και αδιάβλητες, όπως είναι -όσο μπορούν- οι πανελλήνιες, τότε θα προτιμούσα να μπαίνουν όλοι σε όποιο πανεπιστήμιο θέλουν, και να ξεσκαρτάρουν στο 1ο έτος. τα πανεπιστήμια θα ήταν προετοιμασμένα για διαφορετική αντιμετώπιση του 1ου έτους σε σχέση με τα υπόλοιπα έτη. με ααυτόν τον τρόπο το Λύκειο θα απογαλακτιζόταν από το θέμα των εισαγωγικών στο πανεπιστήμιο.
Αν κάποιος τρόμπας ήθελε ντε και καλά να γίνει γιατρός χωρίς να καταλαβαίνει ότι "δεν το έχει", ας κάτσει 10 χρόνια στο πρώτο έτος. Να μειωθούν και οι δείκτες ανεργίας
Υποχρεωτικό τελικά το μάθημα των θρησκευτικών στο Νέο Λύκειο
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Διαφωνώ με το να κάτσει 10 χρόνια. Τα αμφιθέατρα στο πανεπιστήμιο έχουν χωρητικότητα 300 άτομα στην καλύτερη. Αν μαζευτούν 1000 και ο κάθε ένας τρόμπας ρωτά ότι του καπνίσει (δείτε μικρογραφία της κοινωνίας στο στρατό για λεπτομέρειες) υποβαθμίζεται η λειτουργία ολόκληρου του αμφιθεάτρου. Όταν πρώτο-μπήκα στο πανεπιστήμιο με εξέπληξε πολύ ευχάριστα η ποιότητα ανθρώπων που συνάντησα, η οποία απείχε παρασάγγης από την αντίστοιχη της 3ης λυκείου. Μπορούσες να πεις 2 κουβέντες χωρίς να πεις μέσα σου «τι μλκιές λέει μακαρονοτέρας μου» (τότε δεν υπήρχε ακόμα το μακαρονοτέρας αλλά πιάνετε το νόημα...). Έχω την αίσθηση ότι αυτό θα μεταφερθεί αυτούσιο στα αμφιθέατρα, εξαιτίας του κάθε τρόμπα που θα νομίζει οτι μπορεί να γίνει γιατρός η οτιδήποτε άλλο. Επίσης, άλλο θέμα είναι ότι θα πρέπει για το πρώτο έτος να έχεις δυναμικό που θα διορθώνει γραπτά 1000 η 2000 ατόμων αντί 300, και πάει λέγοντας.
Ποτέ μην υποτιμάτε την δύναμη των ηλιθίων όταν συγκεντρώνονται σε μεγάλους αριθμούς.
(Homer Simpson)
Ποτέ μην υποτιμάτε την δύναμη των ηλιθίων όταν συγκεντρώνονται σε μεγάλους αριθμούς.
(Homer Simpson)
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Οκ, αναθεωρώ το brainstorming μου, να έχει διορία 2 πρώτα έτη.
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Και οι δύο έχετε δίκιο, αλλά σε άλλα σημεία. Σημειωτέον, διαφωνώ ότι η παρούσα μορφή της Ανώτατης εκπαίδευσης πληρεί τις προδιαγραφές της ύπαρξής της: οι μισοί κλάδοι του τομέα είναι συγκεγχημένοι, υπάρχει ελιτισμός και νεποτισμός σε ακραία επίπεδα, και άλλα τινά που, κατ' εμέ, δημιουργούν περισσότερες «χαριτωμενιές» σε κάποια θέματα παρά τις λύνουν...
Βασικά, αν υπήρχε η δυνατότητα, έπρεπε να αναδιαρθρωθεί όλο το εκπαιδευτικό οικοδόμημα, όχι μόνο το Λύκειο. Ένα από τα καλύτερα συστήματα της παλιάς παιδείας, το Πολυκλαδικό Λύκειο, αποσκοπούσε στην κάλυψη του κενού μεταξύ μιας παιδείας γενικής φύσεως, όπως το Γυμνάσιο, και της Ανώτατης παιδείας, που παλιά καλυπτόταν μόνο από τεχνικές σχολές, οι πλειονότητα των οποίων ήταν ιδιωτικές. Η κατάργησή του δεν ήταν τίποτε άλλο από άλλη μία προσπάθεια σύστασης ενός συστήματος που ακόμα συνεχίζει να διαλαλεί ότι όλοι πρέπει να πάρουν πτυχίο ανωτάτου εκπαιδευτικού ιδρύματος, τη στιγμή που οι μισοί δεν ξέρουν να γράφουν και να κάνουν διάλογο, ακόμα και αν τελικά αυτό το πτυχίο θα κρεμαστεί στον τοίχο, κλεισμένο στην ασημαντότητα της κορνίζας του, παρά το βαρύγδουπο της ύπαρξής του.
Ας πούμε, ακόμα και σήμερα ακούγονται χαζομάρες, όπως: «Τι θέλουμε οινολόγους; Οι χημικοί δε μας κάνουν;»
Δε χρειαζόμαστε ένα Λύκειο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Είναι ακριβώς το αντίθετο αυτού που χρειαζόμαστε!
Βασικά, αν υπήρχε η δυνατότητα, έπρεπε να αναδιαρθρωθεί όλο το εκπαιδευτικό οικοδόμημα, όχι μόνο το Λύκειο. Ένα από τα καλύτερα συστήματα της παλιάς παιδείας, το Πολυκλαδικό Λύκειο, αποσκοπούσε στην κάλυψη του κενού μεταξύ μιας παιδείας γενικής φύσεως, όπως το Γυμνάσιο, και της Ανώτατης παιδείας, που παλιά καλυπτόταν μόνο από τεχνικές σχολές, οι πλειονότητα των οποίων ήταν ιδιωτικές. Η κατάργησή του δεν ήταν τίποτε άλλο από άλλη μία προσπάθεια σύστασης ενός συστήματος που ακόμα συνεχίζει να διαλαλεί ότι όλοι πρέπει να πάρουν πτυχίο ανωτάτου εκπαιδευτικού ιδρύματος, τη στιγμή που οι μισοί δεν ξέρουν να γράφουν και να κάνουν διάλογο, ακόμα και αν τελικά αυτό το πτυχίο θα κρεμαστεί στον τοίχο, κλεισμένο στην ασημαντότητα της κορνίζας του, παρά το βαρύγδουπο της ύπαρξής του.
Ας πούμε, ακόμα και σήμερα ακούγονται χαζομάρες, όπως: «Τι θέλουμε οινολόγους; Οι χημικοί δε μας κάνουν;»
Δε χρειαζόμαστε ένα Λύκειο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Είναι ακριβώς το αντίθετο αυτού που χρειαζόμαστε!
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
- Andy Chaoscrow
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: 23 Νοέμ 2010 17:14
- Όνομα Ιστότοπου: -
Αν κατάλαβα σωστά (δεν γνωρίζω περί Πολυκλαδικού) συμφωνώ με RaspK. Θεωρώ πως θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερη αξία το απολυτήριο Λυκείου από ότι τώρα. Και να δίνεται όπως στα ΕΠΑ.Λ. μια κατεύθυνση/ειδίκευση (όχι όπως οι υπάρχουσες που απλώς εξυπηρετούν στην εισαγωγή σε ανώτερες σχολές).
A silent dying ocean's slow defeat
The floods will rise and take us all
An end to all this quarrel
A final grace to rid her grief
Oh, Mother show no mercy for me
Στο Πολυκλαδικό σπούδαζες για εργασιακούς κλάδους (ξεκινούσες με Αρχές Μηχανικής, Ιατρικής, Γεωπονίας, κ.ά., και μετά επέλεγες που θες να προχωρήσεις, οπότε και περνούσες, αν ήθελες, στο αντίστοιχο ΤΕΙ, ή έβρισκες δουλειά σε μάστορα και έπαιρνες τη σχετική άδεια εργασίας).Andy Chaoscrow έγραψε:Αν κατάλαβα σωστά (δεν γνωρίζω περί Πολυκλαδικού) συμφωνώ με RaspK. Θεωρώ πως θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερη αξία το απολυτήριο Λυκείου από ότι τώρα. Και να δίνεται όπως στα ΕΠΑ.Λ. μια κατεύθυνση/ειδίκευση (όχι όπως οι υπάρχουσες που απλώς εξυπηρετούν στην εισαγωγή σε ανώτερες σχολές).
Αν και υπήρχαν και προβλήματα, γενικά αυτό είναι πολύ σημαντικό: να ξαναγίνει αποδεκτό και κατανοητό ότι πρέπει να υπάρχουν εργάτες! Το «πτυχιούχος και σουβλατζής/σκουπιδιάρης/σκαφτιάς» δεν έχει νόημα, εν ολίγοις.
Θα πρότεινα κανόνικο, νέο θέμα για αυτήν τη συζήτηση (καθότι το «σηκώνει»)...
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
- Andy Chaoscrow
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: 23 Νοέμ 2010 17:14
- Όνομα Ιστότοπου: -
Σωστά το υπέθεσα τότε και ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.
Αυτό υποστηρίζω κι εγώ σαν σύστημα. Δύσκολα εφαρμόσιμο για τα δεδομένα της χώρας ειδικά αυτή την περίοδο.
Αυτό υποστηρίζω κι εγώ σαν σύστημα. Δύσκολα εφαρμόσιμο για τα δεδομένα της χώρας ειδικά αυτή την περίοδο.
A silent dying ocean's slow defeat
The floods will rise and take us all
An end to all this quarrel
A final grace to rid her grief
Oh, Mother show no mercy for me
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Κι όμως, διαμαρτύρονται κι από πάνω οι... αθεόφοβοι!
Αριθμός:
5109
Τύπος:
Αναφορές
Θέμα:
καταθέτει προτάσεις σχετικά με τη θέση του μαθήματος των Θρησκευτικών στο νέο Λύκειο.
Κόμμα:
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
Ημερομηνία:
02/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
20/04/2011
Καταθέτοντες:
Αυγενάκης Kωνσταντίνου Ελευθέριος
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
Αριθμός:
5109
Τύπος:
Αναφορές
Θέμα:
καταθέτει προτάσεις σχετικά με τη θέση του μαθήματος των Θρησκευτικών στο νέο Λύκειο.
Κόμμα:
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
Ημερομηνία:
02/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
20/04/2011
Καταθέτοντες:
Αυγενάκης Kωνσταντίνου Ελευθέριος
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Και συνεχίζουμε το ίδιο βιολί (με την αμέσως προηγούμενη ανάρτηση). Εν τω μεταξύ η γελοιότητα των βουλευτών μας είναι γενικά άνευ προηγουμένου κι εκτός συναγωνισμού. Όπως είναι λογικό κι επόμενο, όλοι οι θεολόγοι αντιτίθενται μαζικά και συλλογικά σε κάθε επερχόμενη και πιθανολογούμενη επικείμενη αλλαγή που μπορεί ν' αποβεί εις βάρος του επαγγέλματός τους, κάτι απόλυτα λογικό, θεμιτό κι αναμενόμενο. Πόσο ηλίθιοι όμως είναι εν προκειμένω οι βουλευτές οι οποίοι, εντελώς απερίσκεπτα κι ανερυθρίαστα, και την παραμικρή δήλωση του κάθε τοπικού συλλόγου θεολόγων την κοινοποιούν στη βουλή και στα υπουργεία;! Νισάφι πια! Θα 'πρεπε κανονικά, όπως έγινε πλέον με τις μηνύσεις, να τους βάζουν να πληρώνουν απ' την τσέπη τους για κάθε υποβολή μέσου, ενώ δεν θα 'ταν καθόλου κακή ιδέα να ιδρυθεί κάποιο είδος αντίστοιχου ΕΣΡ, μια επιτροπή δηλαδή που να ελέγχει οτιδήποτε πριν αυτό καταλήξει στη Βουλή, ώστε τις μαλακίες να μην τις επιτρέπει καν να εισαχθούν.
Αριθμός:
5149
Τύπος:
Αναφορές
Θέμα:
εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για την υποβάθμιση του μαθήματος των Θρησκευτικών στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου.
Κόμμα:
Ν.Δ.
Ημερομηνία:
02/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
20/04/2011
Καταθέτοντες:
Σταϊκούρας Κωνσταντίνου Χρήστος
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
Αριθμός:
5149
Τύπος:
Αναφορές
Θέμα:
εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για την υποβάθμιση του μαθήματος των Θρησκευτικών στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου.
Κόμμα:
Ν.Δ.
Ημερομηνία:
02/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
20/04/2011
Καταθέτοντες:
Σταϊκούρας Κωνσταντίνου Χρήστος
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο, αν και μοιάζει ανέφικτη (η πρότασή σου)tasos_didymoteicho έγραψε:Και συνεχίζουμε το ίδιο βιολί (με την αμέσως προηγούμενη ανάρτηση). Εν τω μεταξύ η γελοιότητα των βουλευτών μας είναι γενικά άνευ προηγουμένου κι εκτός συναγωνισμού. Όπως είναι λογικό κι επόμενο, όλοι οι θεολόγοι αντιτίθενται μαζικά και συλλογικά σε κάθε επερχόμενη και πιθανολογούμενη επικείμενη αλλαγή που μπορεί ν' αποβεί εις βάρος του επαγγέλματός τους, κάτι απόλυτα λογικό, θεμιτό κι αναμενόμενο. Πόσο ηλίθιοι όμως είναι εν προκειμένω οι βουλευτές οι οποίοι, εντελώς απερίσκεπτα κι ανερυθρίαστα, και την παραμικρή δήλωση του κάθε τοπικού συλλόγου θεολόγων την κοινοποιούν στη βουλή και στα υπουργεία;! Νισάφι πια! Θα 'πρεπε κανονικά, όπως έγινε πλέον με τις μηνύσεις, να τους βάζουν να πληρώνουν απ' την τσέπη τους για κάθε υποβολή μέσου, ενώ δεν θα 'ταν καθόλου κακή ιδέα να ιδρυθεί κάποιο είδος αντίστοιχου ΕΣΡ, μια επιτροπή δηλαδή που να ελέγχει οτιδήποτε πριν αυτό καταλήξει στη Βουλή, ώστε τις μαλακίες να μην τις επιτρέπει καν να εισαχθούν.
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Για τα μέλη/υποστηρικτές της Ένωσης γίνεται συζήτηση εδώ.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ποστάρω σε συνέχεια αυτού και της κοινοποίησης ακριβώς για το ίδιο θέμα.
Αριθμός:
5228
Τύπος:
Αναφορές
Θέμα:
αιτείται την επανένταξη του μαθήματος σχετικού με τις Γεωεπιστήμες στο Λύκειο.
Κόμμα:
ΛΑ.Ο.Σ.
Ημερομηνία:
05/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
02/05/2011
Καταθέτοντες:
Αϊβαλιώτης Ιωάννη Κωνσταντίνος
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
Αριθμός:
5228
Τύπος:
Αναφορές
Θέμα:
αιτείται την επανένταξη του μαθήματος σχετικού με τις Γεωεπιστήμες στο Λύκειο.
Κόμμα:
ΛΑ.Ο.Σ.
Ημερομηνία:
05/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
02/05/2011
Καταθέτοντες:
Αϊβαλιώτης Ιωάννη Κωνσταντίνος
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Κι αυτό σχετικό.
Αριθμός:
15868
Τύπος:
Ερωτήσεις
Θέμα:
Διαμαρτυρία των καθηγητών πληροφορικής για την κατάργηση του μαθήματος του κλάδου τους στο νέο σχολείο
Κόμμα:
Ν.Δ.
Ημερομηνία:
06/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
06/05/2011
Καταθέτοντες:
Βόζεμπεργκ Κυριάκου Ελισσάβετ (Ελίζα)
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
Διαμαντοπούλου Άννα (Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων)
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
Αριθμός:
15868
Τύπος:
Ερωτήσεις
Θέμα:
Διαμαρτυρία των καθηγητών πληροφορικής για την κατάργηση του μαθήματος του κλάδου τους στο νέο σχολείο
Κόμμα:
Ν.Δ.
Ημερομηνία:
06/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
06/05/2011
Καταθέτοντες:
Βόζεμπεργκ Κυριάκου Ελισσάβετ (Ελίζα)
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
Διαμαντοπούλου Άννα (Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων)
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Κι άλλοοοοος. Όλοι ζητάνε κομμάτι από την πίτα αλλά μόνο οι θεολόγοι είναι στο απυρόβλητο (ελέω συντάγματος...)
Αριθμός:
15869
Τύπος:
Ερωτήσεις
Θέμα:
Υποβάθμιση της Πολιτειακής Παιδείας στο πρόγραμμα του Νέου Σχολείου
Κόμμα:
Ν.Δ.
Ημερομηνία:
06/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
06/05/2011
Καταθέτοντες:
Βόζεμπεργκ Κυριάκου Ελισσάβετ (Ελίζα)
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
Διαμαντοπούλου Άννα (Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων)
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
Αριθμός:
15869
Τύπος:
Ερωτήσεις
Θέμα:
Υποβάθμιση της Πολιτειακής Παιδείας στο πρόγραμμα του Νέου Σχολείου
Κόμμα:
Ν.Δ.
Ημερομηνία:
06/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
06/05/2011
Καταθέτοντες:
Βόζεμπεργκ Κυριάκου Ελισσάβετ (Ελίζα)
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
Διαμαντοπούλου Άννα (Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων)
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ομοίως κι οι (έρμοι) βιολόγοι. Αυτοί κι αν είναι αδικημένοι...
Αριθμός:
5434
Τύπος:
Αναφορές
Συνοδος / Περίοδος:
Β' ΙΓ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα:
εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά της για την συρρίκνωση των μαθημάτων της Βιολογίας στο Λύκειο που προωθεί το σχέδιο για το /Νέο Λύκειο/.
Κόμμα:
ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Ημερομηνία:
10/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
06/05/2011
Καταθέτοντες:
Καρχιμάκης Ελευθερίου Μιχαήλ
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
Αριθμός:
5434
Τύπος:
Αναφορές
Συνοδος / Περίοδος:
Β' ΙΓ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα:
εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά της για την συρρίκνωση των μαθημάτων της Βιολογίας στο Λύκειο που προωθεί το σχέδιο για το /Νέο Λύκειο/.
Κόμμα:
ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Ημερομηνία:
10/05/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
06/05/2011
Καταθέτοντες:
Καρχιμάκης Ελευθερίου Μιχαήλ
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
συρρίκνωση βιολογία, υποχρεωτικά τα θρησκευτικά. Εμ βέβαια, αφού έχουμε τη Γένεση, τι τη θέλουμε την Εξέλιξη...
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
-
- Δημοσιεύσεις: 90
- Εγγραφή: 11 Μάιος 2011 23:08
- Όνομα Ιστότοπου: -
Το μαθημα των θρησκευτικων δεν θα επρεπε να υπαρχει στα σχολεια για πολλους λογους.
Καταρχην ειναι αντιθετο με τον λογο του Κυριου Ιησου Χριστου η ολη αυτη τακτικη.
Δεν θα επρεπε να γινεται με το ζορι.Σε καμια περιπτωση.
Θα μπορουσε οποιος θελει να πηγαινει το παιδι του στην ενορια του και να διδασκεται απο εκει αυτα που θελει.
Ενοειται οτι αυτη τη δυνατοτητα θα επρεπε να εχει και ο μουσουλμανος κτλπ.
Ο καθε ενας που θα ηθελε να κανει γνωστη στο παιδι του μια ομολογια-πιστη-θρησκεια θα επρεπε αυτο να ειναι εκτος σχολειου.
Στο σχολειο τα παιδια πηγαινουν για αλλο λογο.
Αυτο που εχουμε σημερα δεν ειναι ουτε σχολειο...ουτε παιδεια...ουτε χωρος διδασκαλιας της πιστεως.
Σαν δευτερο λογο θα ελεγα οτι αυτοι που διδασκουν τα θρησκευτικα στα σχολεια ειναι εντελως ασχετοι σε μεγαλο ποσοστο και επισης σε μεγαλυτερο ποσοστο δεν πιστευουν και οι ιδιοι αυτα που λενε και απλα ειναι εκει για να τρεχει ο μισθος.Οποτε τι νοημα εχει ολο αυτο και τι θετικο μπορει να λαβει το παιδι μας απο ολο αυτο το θεατρο;
Οποιος θελει να πστευει...ας πιστευει οπου θελει και ας διδασκεται οτι θελει και οπου θελει.
Οχι ομως στο σχολειο και μαλιστα με λαθος τροπο και περιεχομενο.
Ας φροντισει η διοικηση της Εκκλησιας να υπαρχουν καταρτισμενοι κληρικοι στις ενοριες και να γινεται η διδασκαλια απο αυτους σε οσους το θελησουν.
Αρα λοιπον ας κατηχησει πρωτα η Εκκλησια τους κληρικους της και μετα τον οποιον απο μονος του θελει να κατηχηθει.
Διοτι οταν εισαι ακατηχητος...πως να κατηχησεις;
Οταν αυτα που φορας...δεν τα τιμας...χρειαζεται και να μιλας;
Ο λαος ειναι σοφος και ξερει να κοβει το ματι του...δεν κανει λαθος.
Μπορει καποιες φορες να βιαζεται να βγαλει συμπερασματα...αλλα παντα βρισκει την ακρη στο τελος.
Ας κατηχησουν πρωτα τους κληρικους...ας σεβαστουν οι κληρικοι με τη σειρα τους αυτα που φορανε...ας καταλαβουν τι υπηρετουν και για ποιο λογο εγιναν τελικα κληρικοι... και μετα ας διδαξουν και τον λαο...αλλα μονο οποιος απο αυτους θελει...και οχι τσαμπουκα επειδη τα εχουμε πλακακια με την εκαστοτε εξουσια του τοπου.
Ο λογος του Κυριου ειναι για οσους θελουν να ακουσουν...και να διδαχτουν.
Δεν ειναι φασισμος...χουντα...επιβολη.
Ο Κυριος μας καλει ολους...αλλα δεν μας αναγκαζει.
Πως εσυ Εκκλησια αναγκαζεις οταν ο Κυριος ειπε: Οποιος θελει ας ελθει οπισω μου...;
Αρα λοιπον ΜΕΓΑ λαθος το θεμα των θρησκευτικων στα σχολεια και καποτε πρεπει να σταματησει αυτο το θεατρο και η ασεβεια στο δικαιωμα της επιλογης του καθε ανθρωπου.
Καταρχην ειναι αντιθετο με τον λογο του Κυριου Ιησου Χριστου η ολη αυτη τακτικη.
Δεν θα επρεπε να γινεται με το ζορι.Σε καμια περιπτωση.
Θα μπορουσε οποιος θελει να πηγαινει το παιδι του στην ενορια του και να διδασκεται απο εκει αυτα που θελει.
Ενοειται οτι αυτη τη δυνατοτητα θα επρεπε να εχει και ο μουσουλμανος κτλπ.
Ο καθε ενας που θα ηθελε να κανει γνωστη στο παιδι του μια ομολογια-πιστη-θρησκεια θα επρεπε αυτο να ειναι εκτος σχολειου.
Στο σχολειο τα παιδια πηγαινουν για αλλο λογο.
Αυτο που εχουμε σημερα δεν ειναι ουτε σχολειο...ουτε παιδεια...ουτε χωρος διδασκαλιας της πιστεως.
Σαν δευτερο λογο θα ελεγα οτι αυτοι που διδασκουν τα θρησκευτικα στα σχολεια ειναι εντελως ασχετοι σε μεγαλο ποσοστο και επισης σε μεγαλυτερο ποσοστο δεν πιστευουν και οι ιδιοι αυτα που λενε και απλα ειναι εκει για να τρεχει ο μισθος.Οποτε τι νοημα εχει ολο αυτο και τι θετικο μπορει να λαβει το παιδι μας απο ολο αυτο το θεατρο;
Οποιος θελει να πστευει...ας πιστευει οπου θελει και ας διδασκεται οτι θελει και οπου θελει.
Οχι ομως στο σχολειο και μαλιστα με λαθος τροπο και περιεχομενο.
Ας φροντισει η διοικηση της Εκκλησιας να υπαρχουν καταρτισμενοι κληρικοι στις ενοριες και να γινεται η διδασκαλια απο αυτους σε οσους το θελησουν.
Αρα λοιπον ας κατηχησει πρωτα η Εκκλησια τους κληρικους της και μετα τον οποιον απο μονος του θελει να κατηχηθει.
Διοτι οταν εισαι ακατηχητος...πως να κατηχησεις;
Οταν αυτα που φορας...δεν τα τιμας...χρειαζεται και να μιλας;
Ο λαος ειναι σοφος και ξερει να κοβει το ματι του...δεν κανει λαθος.
Μπορει καποιες φορες να βιαζεται να βγαλει συμπερασματα...αλλα παντα βρισκει την ακρη στο τελος.
Ας κατηχησουν πρωτα τους κληρικους...ας σεβαστουν οι κληρικοι με τη σειρα τους αυτα που φορανε...ας καταλαβουν τι υπηρετουν και για ποιο λογο εγιναν τελικα κληρικοι... και μετα ας διδαξουν και τον λαο...αλλα μονο οποιος απο αυτους θελει...και οχι τσαμπουκα επειδη τα εχουμε πλακακια με την εκαστοτε εξουσια του τοπου.
Ο λογος του Κυριου ειναι για οσους θελουν να ακουσουν...και να διδαχτουν.
Δεν ειναι φασισμος...χουντα...επιβολη.
Ο Κυριος μας καλει ολους...αλλα δεν μας αναγκαζει.
Πως εσυ Εκκλησια αναγκαζεις οταν ο Κυριος ειπε: Οποιος θελει ας ελθει οπισω μου...;
Αρα λοιπον ΜΕΓΑ λαθος το θεμα των θρησκευτικων στα σχολεια και καποτε πρεπει να σταματησει αυτο το θεατρο και η ασεβεια στο δικαιωμα της επιλογης του καθε ανθρωπου.
-
- Δημοσιεύσεις: 90
- Εγγραφή: 11 Μάιος 2011 23:08
- Όνομα Ιστότοπου: -
Καποτε σε ενα κηρυγμα (απο αυτα που κρατανε 30-40 λεπτα και δεν λεει να τελειωσει...)ενας ανθρωπος διεκοψε τον ιερεα και του λεει:Ωραια τα λες...τα κανεις κιολας;
Απλη η ερωτηση...δυσκολη η απαντηση...
Λιγοι ειναι αυτοι που τα τιμουν τα ρασα...αλλα τους εχει στειλει εξορια η κλικα μακρυα απο το λαο.
Να μην τυχον και ξυπνησουν κανεναν...και βγαλουν τα προβατα εξω απο το μαντρι της ανομιας-υποκρισιας-δουλοπρεπειας-εκμεταλευσης-κλοπης-ασεβειας-πορνειας-ανωμαλιας και διαστροφης.
Οσους δεν μπορεσε να στειλει εξορια...τους ξηλωσε ή τους απαξιωσε στα ματια του λαου.
Τοσο πολυ φοβουνται την αληθεια...και τον λογο της αληθειας.
Τους βολευει λοιπον το θεμα με τα θρησκευτικα στο σχολειο...οχι γιατι τους κοφτει να μαθει το παιδι σου θρησκευτικα...αλλα γιατι τους κοφτει να μαθει ψεματα και ανοησιες.
Απλη η ερωτηση...δυσκολη η απαντηση...
Λιγοι ειναι αυτοι που τα τιμουν τα ρασα...αλλα τους εχει στειλει εξορια η κλικα μακρυα απο το λαο.
Να μην τυχον και ξυπνησουν κανεναν...και βγαλουν τα προβατα εξω απο το μαντρι της ανομιας-υποκρισιας-δουλοπρεπειας-εκμεταλευσης-κλοπης-ασεβειας-πορνειας-ανωμαλιας και διαστροφης.
Οσους δεν μπορεσε να στειλει εξορια...τους ξηλωσε ή τους απαξιωσε στα ματια του λαου.
Τοσο πολυ φοβουνται την αληθεια...και τον λογο της αληθειας.
Τους βολευει λοιπον το θεμα με τα θρησκευτικα στο σχολειο...οχι γιατι τους κοφτει να μαθει το παιδι σου θρησκευτικα...αλλα γιατι τους κοφτει να μαθει ψεματα και ανοησιες.
Χριστιανέ συμφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά που λες. Το θέμα είναι όμως εσύ, που συνειδητοποιείς πως η εκκλησία με τις πράξεις της κάνει κακό στην θρησκεία σου, τι κάνεις για να το διορθώσεις αυτό; Αν γίνει κίνηση για τον διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους (που θεωρώ πως αποτελεί ένα από τα βασικά προβλήματα της θρησκείας αυτή την στιγμή), της κατάργησης των θρησκευτικών από τα σχολεία κλπ θα συμμετέχεις; Θα υποστήριζες κάτι τέτοιο;
http://iocaste.wordpress.com
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.