@ kapages
Αλλού μπορεί να διαφωνούμε (στα σημεία) εδώ συμφωνούμε απόλυτα
Υποχρεωτικό τελικά το μάθημα των θρησκευτικών στο Νέο Λύκειο
mirage εδω μεσα επειδη ακριβως λιγο πολυ συμφωνουμε ολοι στα βασικα, οταν βρισκουμε καμια διαφωνια στα σημεια του δινουμε και καταλαβαινει!!!!!
Για αυτο οι βυζαντινοι εξολοθρευτηκαν. Ειχαν φτασει να τσακωνονται για το ποσοι αγγελοι χωρανε στο κεφαλι της καρφιτσας.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Για αυτο οι βυζαντινοι εξολοθρευτηκαν. Ειχαν φτασει να τσακωνονται για το ποσοι αγγελοι χωρανε στο κεφαλι της καρφιτσας.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
-
- Δημοσιεύσεις: 1315
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2010 21:50
- Όνομα Ιστότοπου: -den exw
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
kapages έγραψε:mirage εδω μεσα επειδη ακριβως λιγο πολυ συμφωνουμε ολοι στα βασικα, οταν βρισκουμε καμια διαφωνια στα σημεια του δινουμε και καταλαβαινει!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Για αυτο οι βυζαντινοι εξολοθρευτηκαν. Ειχαν φτασει να τσακωνονται για το ποσοι αγγελοι χωρανε στο κεφαλι της καρφιτσας.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
ΝΑΙ!
ΝΑΙ!
ΝΑΙ !
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
- Θλιμμένος Μπούφος
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: 01 Φεβ 2011 17:34
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ας προσπαθήσουμε να μην είμαστε μονολιθικοί αγαπητοί μου τασος_διδυμοτειχο και αορατιμελανι.tasos_didymoteicho έγραψε:Εγώ, απ' την άλλη, κι εφόσον ο καθένας πετάει κι από κάτι χωρίς καμία τεκμηρίωση, λέω: "Όσον αφορά το θέμα των θρησκευτικών, θα ήταν λάθος οποιασδήποτε πολιτείας να μην εξοβελίσει το συγκεκριμένο μάθημα, από το πρόγραμμα των εγκύκλιων σπουδών."
Έχω την εντύπωση ότι τα περισσότερα μέλη έχουν τεκμηριώσει περίφημα την θετική τους θέση πάνω στη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών και μάλιστα έχουν αποδώσει και την πραγματική διάσταση που αυτό οφείλει να έχει.
Οπότε και εδώ (όπως και στα ερωτήματα προς πιστούς) δεν έχω παρά να επιλέξω εφεξής τη σιωπή του αμνού.
Εάν θέλεις να βοηθήσεις έναν άθεο να αντιληφθεί το παράλογο της πίστεώς του,
δεν έχεις παρά να του παραθέσεις ένα πλούσιο γεύμα.
Και αμέσως μετά,
με απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο,
να υποστηρίζεις ότι δεν υπήρξε μάγειρας.
δεν έχεις παρά να του παραθέσεις ένα πλούσιο γεύμα.
Και αμέσως μετά,
με απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο,
να υποστηρίζεις ότι δεν υπήρξε μάγειρας.
Μπούφε, ή δεν κατάλαβες ή προσποιήσε κάποιο άλλο ζώο (προς κοριός, και μάλιστα ψώφιος, δηλαδή)...
Αν γινόταν το μάθημα με τον τρόπο που πρέπει, και που τονίζουμε, ο Χριστιανισμός, πέραν της ιστορικής και κοινωνικοπολιτικής του σημασίας, δε θα είχε περίοπτη θέση: θα ήταν ακριβώς αυτό που είναι — ένας πνευματικός απόγονος του Ιουδαϊσμού την περίοδο του Πιλάτου, με τη σειρά του ένα πνευματικό τέκνο των αρχαιότερων λεβαντικών θρησκειών (βλ. Levantine religions) και συγκεκριμένα των σημιτικών θρησκειών, με ενδιαφέρουσες πτυχές που είναι πολύ χαρακτηριστικές των Αβρααμικών θρησκειών (π.χ. η τάση διαχωρισμού σε δύο κυρίαρχα ρεύματα, όπου το «Ορθόδοξο» σε κάποια θέματα είναι πιο απολυταρχικό, και συνήθως ολιγοπληθέστερο, ενώ το άλλο ρεύμα, το αντίστοιχο των Ρωμαιοκαθολικών στους Χριστιανούς, μπορεί να είναι απολυτότερο σε άλλα θέματα και πιο ευρείας αποδοχής, ενώ υπάρχει παράλληλα και ένα τρίτο ρεύμα, παρακλάδι των άλλων δύο· παράλληλα, υπάρχει η τάση ενός νεοορθοδοξισμού με ακραίες τάσεις, αρχαϊσμοί που δεν ασπάζεται η ευρεία κοινότητα, αλλά δεν αντιπαρατίθεται και μαζί της, κ.λ.π.)...
Αν γινόταν το μάθημα με τον τρόπο που πρέπει, και που τονίζουμε, ο Χριστιανισμός, πέραν της ιστορικής και κοινωνικοπολιτικής του σημασίας, δε θα είχε περίοπτη θέση: θα ήταν ακριβώς αυτό που είναι — ένας πνευματικός απόγονος του Ιουδαϊσμού την περίοδο του Πιλάτου, με τη σειρά του ένα πνευματικό τέκνο των αρχαιότερων λεβαντικών θρησκειών (βλ. Levantine religions) και συγκεκριμένα των σημιτικών θρησκειών, με ενδιαφέρουσες πτυχές που είναι πολύ χαρακτηριστικές των Αβρααμικών θρησκειών (π.χ. η τάση διαχωρισμού σε δύο κυρίαρχα ρεύματα, όπου το «Ορθόδοξο» σε κάποια θέματα είναι πιο απολυταρχικό, και συνήθως ολιγοπληθέστερο, ενώ το άλλο ρεύμα, το αντίστοιχο των Ρωμαιοκαθολικών στους Χριστιανούς, μπορεί να είναι απολυτότερο σε άλλα θέματα και πιο ευρείας αποδοχής, ενώ υπάρχει παράλληλα και ένα τρίτο ρεύμα, παρακλάδι των άλλων δύο· παράλληλα, υπάρχει η τάση ενός νεοορθοδοξισμού με ακραίες τάσεις, αρχαϊσμοί που δεν ασπάζεται η ευρεία κοινότητα, αλλά δεν αντιπαρατίθεται και μαζί της, κ.λ.π.)...
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ε;Θλιμμένος Μπούφος έγραψε:Ας προσπαθήσουμε να μην είμαστε μονολιθικοί αγαπητοί μου τασος_διδυμοτειχο...
![Think :think:](./images/smilies/eusa/think.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Σωστή και πάλι η ξανθιά. Εξάλλου εγώ είμαι απλά... παλαιολιθικός. ![Brrrr : brrr :](./images/smilies/angelic/icon_brrr.gif)
![Brrrr : brrr :](./images/smilies/angelic/icon_brrr.gif)
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Πρόσεχε, μη δίνεις τέτοιες ιδέες στον Κόμη γιατί θα υποστούμε τις συνέπειες.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Off Topic
Ξανθό ... τρελό ...kapages έγραψε:εχεις δει ποτε ξανθη ψωλοτριχα;
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Η ΠΟΣΔΕΠ για το μάθημα των Θρησκευτικών στο Λύκειο
http://www.posdep.gr/index.php?option=c ... Itemid=118Απογοητευτικό για την πολιτική του Υπουργείου είναι το είδος του
πολίτη που επιθυμεί να διαμορφώσει, όπως προφαίνεται από τη
διατήρηση του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Λύκειο, και
μάλιστα όσες ώρες και το μάθημα της Ιστορίας, την ίδια στιγμή
που δεν συμπεριλαμβάνεται στα «υποχρεωτικά» η ενασχόληση
των νέων με τις τέχνες και τον πολιτισμό.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Υπάρχει και ένα εντελώς πρακτικό ζήτημα πάνω σε αυτό. Τα θρησκευτικά είναι το μόνο μάθημα που θα είναι υποχρεωτικό στην Α' και Β' + θα προσφέρεται ακόμα και στην Γ' Λυκείου ως επιλογής τη στιγμή που δεν απαιτείται ως μάθημα για την εισαγωγή σε καμία σχολή (ούτε καν στη Θεολογική). Από την άλλη, υπάρχουν μαθήματα στο πεδίο των τεχνών (όπως αυτά της μουσικής: η αρμονία και ο έλεγχος μουσικών ακουστικών ικανοτήτων) τα οποία, ενώ απαιτούνται για την εισαγωγή στα σχετικά πανεπιστημιακά τμήματα, ΠΟΤΕ δεν προβλεπόταν να διδάσκονται ούτε καν ως επιλεγόμενα στην Β' και Γ' Λυκείου (!) και θα συνεχίσουν να μην προβλέπονται και στο "Νέο" Λύκειο για τους μαθητές που πιθανόν να θελήσουν να προετοιμαστούν σε αυτά!την ίδια στιγμή που δεν συμπεριλαμβάνεται στα «υποχρεωτικά» η ενασχόληση
των νέων με τις τέχνες και τον πολιτισμό.
Κι όλα αυτά, ενώ παράλληλα γίνεται ελλειπέστατη μελέτη της ιστορίας πέραν των παραμυθιών για την Ελλάδα, και οι τέχνες και ο πολιτισμός σχεδόν δεν εξετάζονται, πέραν του: «Όλα τα χρωστάμε στους Μεγάλους Παλαιούς Ελ, σκουλήκια!»Nikos έγραψε:Υπάρχει και ένα εντελώς πρακτικό ζήτημα πάνω σε αυτό. Τα θρησκευτικά είναι το μόνο μάθημα που θα είναι υποχρεωτικό στην Α' και Β' + θα προσφέρεται ακόμα και στην Γ' Λυκείου ως επιλογής τη στιγμή που δεν απαιτείται ως μάθημα για την εισαγωγή σε καμία σχολή (ούτε καν στη Θεολογική). Από την άλλη, υπάρχουν μαθήματα στο πεδίο των τεχνών (όπως αυτά της μουσικής: η αρμονία και ο έλεγχος μουσικών ακουστικών ικανοτήτων) τα οποία, ενώ απαιτούνται για την εισαγωγή στα σχετικά πανεπιστημιακά τμήματα, ΠΟΤΕ δεν προβλεπόταν να διδάσκονται ούτε καν ως επιλεγόμενα στην Β' και Γ' Λυκείου (!) και θα συνεχίσουν να μην προβλέπονται και στο "Νέο" Λύκειο για τους μαθητές που πιθανόν να θελήσουν να προετοιμαστούν σε αυτά!την ίδια στιγμή που δεν συμπεριλαμβάνεται στα «υποχρεωτικά» η ενασχόληση
των νέων με τις τέχνες και τον πολιτισμό.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
τα παιδια μας αξιζουν κάπου καλυτερα
το τιμημα για να "μιλανε" αυτη τη γλωσσα κατανταει επιβλαβες
το τιμημα για να "μιλανε" αυτη τη γλωσσα κατανταει επιβλαβες
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Αριθμός:
14481
Τύπος:
Ερωτήσεις
Θέμα:
Αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών στο /Νέο Λύκειο/
Κόμμα:
ΛΑ.Ο.Σ.
Ημερομηνία:
06/04/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
07/04/2011
Καταθέτοντες:
Γεωργιάδης Αθανασίου Σπυρίδων-Άδωνις
Πλεύρης Κωνσταντίνου Αθανάσιος
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
* Διαμαντοπούλου Άννα (Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων)
Ζήτω οι ελλην(αρ)οχριστιανοί. Ζήτω το (χριστιανικό μας) σύνταγμα, που δίνει πατήματα σε κάθε ηλίθιο.
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
14481
Τύπος:
Ερωτήσεις
Θέμα:
Αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών στο /Νέο Λύκειο/
Κόμμα:
ΛΑ.Ο.Σ.
Ημερομηνία:
06/04/2011
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
07/04/2011
Καταθέτοντες:
Γεωργιάδης Αθανασίου Σπυρίδων-Άδωνις
Πλεύρης Κωνσταντίνου Αθανάσιος
Υπουργεία:
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
* Διαμαντοπούλου Άννα (Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων)
Ζήτω οι ελλην(αρ)οχριστιανοί. Ζήτω το (χριστιανικό μας) σύνταγμα, που δίνει πατήματα σε κάθε ηλίθιο.
Αναζήτηση για τις υπόλοιπες ΑναδημοσιεύσειςΤηςΒουλής
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Ίσως βγω λίγο εκτός θέματος..
Υπάρχουν 4 κατευθύνσεις στο σχολείο στις οποίες ξεκινάνε από το γυμνάσιο κι αυτές είναι απλά ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ. Στην κάθε κατεύθυνση δηλαδή κάνουν μαθήματα γενικής παιδείας και υπάρχει και εξειδίκευση σε κάποια συγκεκριμένα μαθήματα. Μετά όμως μπορούν να πάνε σε όποιο πανεπιστήμιο θέλουν κι απλά η κάθε κατεύθυνση σε προετοιμάζει καλύτερα για κάποιες σχολές (δεν σε περιορίζει όμως). Η αξιολόγηση γίνεται μέσα στο πανεπιστήμιο το 1ο έτος.
Φυσικά δεν είναι Έλληνες και δεν επιλέγουν όλοι να πάνε για γιατροί και δικηγόροι κι έτσι δεν έχουν πρόβλημα με αυτό το σύστημα.
Επίσης εδώ υπάρχουν σχολεία καθολικά και κοσμικά και – surprise surprise – τα καθολικά είναι όπως τα ελληνικά, δηλαδή κάνουν θρησκευτικά, πάνε εκκλησία κλπ. Τα κοσμικά όμως δεν έχουν καμία σχέση και όπως μου είπε μια συμπαθέστατη κοπελιά είναι πολύ καλό να πηγαίνεις το παιδί σου εκεί για να μην επηρεαστεί από τίποτα και να αποφασίσει μόνο του τι θέλει να πιστεύει όταν μεγαλώσει. Και μιας και η εκκλησία δεν υπάρχει παντού στην ζωή τους μπορεί όντως να μην επηρεαστεί ένα παιδάκι. Και γκρινιάζουν οι έλληνες εδώ πως δεν το γιορτάζουν και πολύ το πάσχα και γενικά δεν υπάρχει έντονο θρησκευτικό συναίσθημα (παρόλο που εγώ νομίζω πως κατάφερα κάπως να έρθω στην πιο θρησκευόμενη πόλη της χώρας). Απολίτιστοι αυτοί οι Βέλγοι…
Ή υπάρχει και το Βέλγιο (και άλλες χώρες) που:Από την άλλη, χωρίς εξετάσεις υπάρχει πρόβλημα αξιολόγησης.
Υπάρχουν 4 κατευθύνσεις στο σχολείο στις οποίες ξεκινάνε από το γυμνάσιο κι αυτές είναι απλά ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ. Στην κάθε κατεύθυνση δηλαδή κάνουν μαθήματα γενικής παιδείας και υπάρχει και εξειδίκευση σε κάποια συγκεκριμένα μαθήματα. Μετά όμως μπορούν να πάνε σε όποιο πανεπιστήμιο θέλουν κι απλά η κάθε κατεύθυνση σε προετοιμάζει καλύτερα για κάποιες σχολές (δεν σε περιορίζει όμως). Η αξιολόγηση γίνεται μέσα στο πανεπιστήμιο το 1ο έτος.
Φυσικά δεν είναι Έλληνες και δεν επιλέγουν όλοι να πάνε για γιατροί και δικηγόροι κι έτσι δεν έχουν πρόβλημα με αυτό το σύστημα.
Επίσης εδώ υπάρχουν σχολεία καθολικά και κοσμικά και – surprise surprise – τα καθολικά είναι όπως τα ελληνικά, δηλαδή κάνουν θρησκευτικά, πάνε εκκλησία κλπ. Τα κοσμικά όμως δεν έχουν καμία σχέση και όπως μου είπε μια συμπαθέστατη κοπελιά είναι πολύ καλό να πηγαίνεις το παιδί σου εκεί για να μην επηρεαστεί από τίποτα και να αποφασίσει μόνο του τι θέλει να πιστεύει όταν μεγαλώσει. Και μιας και η εκκλησία δεν υπάρχει παντού στην ζωή τους μπορεί όντως να μην επηρεαστεί ένα παιδάκι. Και γκρινιάζουν οι έλληνες εδώ πως δεν το γιορτάζουν και πολύ το πάσχα και γενικά δεν υπάρχει έντονο θρησκευτικό συναίσθημα (παρόλο που εγώ νομίζω πως κατάφερα κάπως να έρθω στην πιο θρησκευόμενη πόλη της χώρας). Απολίτιστοι αυτοί οι Βέλγοι…
http://iocaste.wordpress.com
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Με τα μυαλά που κουβαλάμε στην Ελλάδα, στην ηλεκτρολόγων μηχανικών και άλλες σχολές μεγάλης ζήτησης και διάσημες τα μαθήματα θα έμοιαζαν με τις συγκεντρώσεις για την ομιλία του πάπα στην ιταλία. Ωραίο σύστημα, αλλά μου αρέσουν οι εξετάσεις σαν θεσμός, είναι ΣΑΦΩΣ πιο αδιάβλητος (από το παρόν ενδοπανεπιστημιακό σύστημα εξετάσεων), και επιτρέπει στα πανεπιστήμια να κάνουν τη δουλειά τους. Επίσης, αν κάποιος κοπεί στο πρώτο έτος κάποιας σχολής πάει το επόμενο σε κάποια άλλη που του αρέσει καλύτερα; Δεν χάνονται εκπαιδευτικά χρόνια έτσι;
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Δεν ξέρω! Τώρα το ψάχνω γενικά για το σύστημά τους. Θα το ρωτήσω αυτό για τα εκπαιδευτικά χρόνια που λες. Δεν μου φαίνεται να τους καίει πάντως και από ό,τι έχω καταλάβει στο γυμνάσιο κάνουν αρκετά καλή δουλειά στο να βοηθάνε τα παιδιά να βρίσκουν την κλίση τους και τι προτιμάνε. Από όταν τελειώνουν το δημοτικό οι καθηγητές τους δίνουν συμβουλές και συζητάνε το ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσουν, που είναι καλοί κλπ. Μπορούν δηλαδή να αλλάξουν κατεύθυνση στο γυμνάσιο (αυτό σημαίνει να αλλάξουν σχολείο, τα περισσότερα σχολεία έχουν 1-2 κατευθύνσεις κι όχι όλες) χωρίς να χάσουν χρόνια εκεί.
http://iocaste.wordpress.com
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.