Αλή αλ-Γιουνάνι
- Ali al-Yunani
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
- Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 121
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2017 01:42
- Όνομα Ιστότοπου: -
Αλή σε γνωρίζω Αλβανός είμαι(αν και ζω στην Θράκη στην Βόρεια Ελλάδα) παρόλα αυτά είσαι ας πούμε αρκετά γνωστός σε όσους Αλβανούς ασχολούνται σοβαρά με το ισλάμ αφού ζεις στην Αλβανία.Ali al-Yunani έγραψε:https://alialyunani.wordpress.com/2015/ ... %AF%CE%B1/
-
- Δημοσιεύσεις: 121
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2017 01:42
- Όνομα Ιστότοπου: -
Λίγο αργά αλλά να πούμε εδώ ότι οι Αλβανοί διαφέρουν ως προς το πόσο θρήσκοι είναι από τον τόπο καταγωγής τους/κατοικίας τους.Οι Αλβανοί μουσουλμάνοι στο Κόσοβο http://www.iefimerida.gr/news/338868/i- ... sto-kosovo και στα Σκόπια http://www.tanea.gr/news/world/article/ ... ta-skopia/ είναι πολύ πιο θρήσκοι από τους Αλβανούς μουσουλμάνους στην Αλβανία.
- Ali al-Yunani
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
- Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
- Επικοινωνία:
Δεν είμαι χριστιανόπουλο. Είμαι μουσουλμάνος και υπερήφανος γι' αυτό.epicourosan έγραψε:Δεν είσαι μουσουλμάνος .
Είσαι χριστιανόπουλο .
- Ali al-Yunani
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
- Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
- Επικοινωνία:
Όχι.nik_korosis έγραψε:..εισαι απο αυτους που υποστηριζουν οτι μεχρι να ερθουν οι μογγολοι απο τα βαθη της ανατολης, το ισλαμ ηταν μια ειρηνικη θρησκεια?
Εδώ θέλω να επισημάνω κάτι.Ali al-Yunani έγραψε: Είναι πολύ απλό. Τα πάντα έχουν έναν κατασκευαστή.
Και κάτι ακόμα. Μπορούμε να πούμε π.χ. για ένα σπίτι ότι φτιάχτηκε τυχαία; Μπορούμε να πούμε ότι μία μεγάλη νεροποντή παρέσυρε τις πέτρες και την άμμο η οποία έγινε λάσπη και σχηματίστηκε το σπίτι; Νομίζω αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω.
Off Topic
Είδα ότι κάνεις δεν απάντησε σε αυτό και δεν θέλω να μείνει ασχολίαστο
Που μας πάει στο τελεολογικο επιχείρημα και εν τέλει στον Eυφυή σχεδιασμό.
Σύμφωνα όμως με αυτό το επιχείρημα θα πρέπει να ξεκαθαρισουμε μερικά πράγματα.
1ον) Αν κάτι θαυμαστό και φαινομενικά κατασκευασμενο όπως ένα ρολόι θα πρέπει να έχει έναν δημιουργό τότε αναλογικά η γη είναι θαυμαστή και θα πρέπει να έχει έναν δημιουργό. Το ίδιο και ο άνθρωπος, το ελάφι, η προβατίνα, και οτιδήποτε ξέρουμε ότι είναι υπαρκτό. Η πέτρα, το καλοριφέρ, ο τοίχος, η λάβα, ο αέρας. Όλα αυτά βάση του επιχειρηματος σου έχουν έναν δημιουργό.
2) Όλα εκτός από αόριστα πράγματα. Τα αόριστα πράγματα δεν έχουν ύπαρξη. Όπως ο αριθμός 2, ή το κοκκινο κτλ. Αυτά δεν έχουν υλική υπόσταση. Επινοήθηκαν από τον άνθρωπο για να εκφράζουν κάτι για το οποίο συμφωνούμε όλοι.
Δεν μπορώ να πάω να ζητήσω "κόκκινο" από οποιονδήποτε αν δεν ορίσω τι είναι αυτό το κόκκινο που θέλω π.χ. μπογιά, φασόλια, σεντόνια κτλ
Με τον ίδιο τρόπο δεν μπορώ να ζητήσω ότι "θέλω 2" αν δεν ορίσω τι είναι αυτό το 2 που θέλω. Ελπίζω να είμαι κατανοητός μέχρι εδώ.
Αρα τα αόριστα πράγματα φτιάχνονται στο μυαλό του ανθρώπου και τα υπόλοιπα είναι υπαρκτά.
3) Ακόμα κάτι αοριστο από μόνο του δεν μπορεί να αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.
Παράδειγμα. Ο αριθμός 10 δεν μπορεί να μου αλλάξει κάτι στην υπόσταση μου.
Ούτε θα μου κάνει καρουμπαλο όπως μια πέτρα αν πέσει στο κεφάλι μου.
Ούτε θα σκονταψω πάνω του όταν ειναι μπροστά μου όπως ένα καρεκλάκι.
Ούτε θα γλυστρισω όταν το πατήσω όπως μια μπανανοφλουδα.
Το ίδιο παρατηρούμε και με όλα τα αόριστα πράγματα.
Όταν από μόνο του το κόκκινο προσπαθεί να με κάνει να νιώσω άσχημα χωρίς την βοήθεια κάποιου υπαρκτου αντικειμένου όπως το αίμα. Όσο κι αν προσπαθεί το χρώμα να το κάνει δεν θα τα καταφέρει.
Λογικά και αφού συμφωνούμε μέχρι εδώ μας μένει να πάρουμε το επιχείρημα σου και να το αναλύσουμε σύμφωνα με το τι είναι υπαρκτό και τι αόριστο.
Έχουμε λοιπόν μια τρομερή νεροποντή που δημιούργησε ένα χείμαρρο που παρεσειρε στο διάβα της ένα σπίτι.
Η νεροποντή είναι ένα υπαρκτο φυσικό φαινόμενο. Που πολλές μονάδες νερού (υπαρκτό ) πέφτουν μαζικά σε μια περιοχή.
Ο χείμαρρος επίσεις ένα φυσικό φαινόμενο που η μορφολογία του εδάφους (υπαρκτο) δίνει ορμή στην υπαρκτή μάζα του νερου για να γίνει ένας χείμαρρος.
Ο χείμαρρος αλληλεπιδρά με το σπίτι και το ρίχνει κάτω.
Έχουμε λοιπόν ένα σπίτι, το σπίτι αποκλύεται να φύτρωσε απο μονο του. Το σπίτι λοιπον το κατασκεύασε ένας άνθρωπος (υπαρκτος) με χώμα (υπαρκτο) νερό (υπαρκτο) αγάπη (αοριστο) proderm (υπαρκτο)
Πάμε στον άνθρωπο τώρα. Τον ανθρωπο τον κατασκεύασε ο Αλλαχ. Ο άνθρωπος αποτελείται από δισεκατομμυρια μόρια απο οργανική και ανοργανη ύλη (υπαρκτα) και αγάπη (αοριστο) και δεκάδες ακόμα αόριστα συνεσθηματα που μπορείς να πεις ότι συνθέτουν τον άνθρωπο.
Με την ίδια λογική θα πρέπει να δούμε από τι είναι φτιαγμένος ο Αλλάχ.
Για να έχει υπόσταση κάτι θα πρέπει να αποτελείται από κάτι το υπαρκτο, διαφορετικά είναι αοριστο.
Όταν όμως λες ότι ο Αλλάχ έφτιαξε κάτι σημαίνει ότι αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο και του δίνει μορφή. Αρα κατα την γνωμη σου ο Αλλάχ είναι υπαρκτός και όχι αόριστος αφού μπορεί και αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.
Πες μου τι είναι ο Αλλάχ λοιπόν, αφού τον ξέρεις και τον έχεις μελετήσει τόσο καλα, και προσπάθησε να βρεις κάτι υπαρκτο σε ότι πεις.
Αν δεν βρεις κάτι υπαρκτο στον χαρακτηρισμό που θα δώσεις, τότε βάση του επιχειρηματος σου ο Αλλάχ δεν μπορεί να υπάρχει.
Γιατί κάτι αόριστο δεν μπορεί να αλληλεπιδρά με την υπαρκτή υλη.
Περιμένω απάντηση.
Το πώς δημιουργηθηκαν όλα αυτά που αποκαλείς θαυμαστά είναι ένα άλλο ερώτημα.
Τώρα μας ενδιαφέρει μόνο το αν κάτι αοριστο όπως ο Αλλάχ μπορεί να αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.
"In a time of industrial levels
of censorship and outrage,
this small house needs
to roar like a lion, and roar we will"
*Katie Hopkins
of censorship and outrage,
this small house needs
to roar like a lion, and roar we will"
*Katie Hopkins
- Ali al-Yunani
- Δημοσιεύσεις: 270
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
- Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
- Επικοινωνία:
https://alialyunani.wordpress.com/2020/ ... %AD%CE%B1/Tolis369 έγραψε: ↑15 Ιούλ 2019 23:03Εδώ θέλω να επισημάνω κάτι.Ali al-Yunani έγραψε: Είναι πολύ απλό. Τα πάντα έχουν έναν κατασκευαστή.
Και κάτι ακόμα. Μπορούμε να πούμε π.χ. για ένα σπίτι ότι φτιάχτηκε τυχαία; Μπορούμε να πούμε ότι μία μεγάλη νεροποντή παρέσυρε τις πέτρες και την άμμο η οποία έγινε λάσπη και σχηματίστηκε το σπίτι; Νομίζω αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω.Βλέπω ότι από τα λεγόμενα σου αναφέρεσαι στο επιχείρημα του ορολογοποιου.Off TopicΕίδα ότι κάνεις δεν απάντησε σε αυτό και δεν θέλω να μείνει ασχολίαστο
Που μας πάει στο τελεολογικο επιχείρημα και εν τέλει στον Eυφυή σχεδιασμό.
Σύμφωνα όμως με αυτό το επιχείρημα θα πρέπει να ξεκαθαρισουμε μερικά πράγματα.
1ον) Αν κάτι θαυμαστό και φαινομενικά κατασκευασμενο όπως ένα ρολόι θα πρέπει να έχει έναν δημιουργό τότε αναλογικά η γη είναι θαυμαστή και θα πρέπει να έχει έναν δημιουργό. Το ίδιο και ο άνθρωπος, το ελάφι, η προβατίνα, και οτιδήποτε ξέρουμε ότι είναι υπαρκτό. Η πέτρα, το καλοριφέρ, ο τοίχος, η λάβα, ο αέρας. Όλα αυτά βάση του επιχειρηματος σου έχουν έναν δημιουργό.
2) Όλα εκτός από αόριστα πράγματα. Τα αόριστα πράγματα δεν έχουν ύπαρξη. Όπως ο αριθμός 2, ή το κοκκινο κτλ. Αυτά δεν έχουν υλική υπόσταση. Επινοήθηκαν από τον άνθρωπο για να εκφράζουν κάτι για το οποίο συμφωνούμε όλοι.
Δεν μπορώ να πάω να ζητήσω "κόκκινο" από οποιονδήποτε αν δεν ορίσω τι είναι αυτό το κόκκινο που θέλω π.χ. μπογιά, φασόλια, σεντόνια κτλ
Με τον ίδιο τρόπο δεν μπορώ να ζητήσω ότι "θέλω 2" αν δεν ορίσω τι είναι αυτό το 2 που θέλω. Ελπίζω να είμαι κατανοητός μέχρι εδώ.
Αρα τα αόριστα πράγματα φτιάχνονται στο μυαλό του ανθρώπου και τα υπόλοιπα είναι υπαρκτά.
3) Ακόμα κάτι αοριστο από μόνο του δεν μπορεί να αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.
Παράδειγμα. Ο αριθμός 10 δεν μπορεί να μου αλλάξει κάτι στην υπόσταση μου.
Ούτε θα μου κάνει καρουμπαλο όπως μια πέτρα αν πέσει στο κεφάλι μου.
Ούτε θα σκονταψω πάνω του όταν ειναι μπροστά μου όπως ένα καρεκλάκι.
Ούτε θα γλυστρισω όταν το πατήσω όπως μια μπανανοφλουδα.
Το ίδιο παρατηρούμε και με όλα τα αόριστα πράγματα.
Όταν από μόνο του το κόκκινο προσπαθεί να με κάνει να νιώσω άσχημα χωρίς την βοήθεια κάποιου υπαρκτου αντικειμένου όπως το αίμα. Όσο κι αν προσπαθεί το χρώμα να το κάνει δεν θα τα καταφέρει.
Λογικά και αφού συμφωνούμε μέχρι εδώ μας μένει να πάρουμε το επιχείρημα σου και να το αναλύσουμε σύμφωνα με το τι είναι υπαρκτό και τι αόριστο.
Έχουμε λοιπόν μια τρομερή νεροποντή που δημιούργησε ένα χείμαρρο που παρεσειρε στο διάβα της ένα σπίτι.
Η νεροποντή είναι ένα υπαρκτο φυσικό φαινόμενο. Που πολλές μονάδες νερού (υπαρκτό ) πέφτουν μαζικά σε μια περιοχή.
Ο χείμαρρος επίσεις ένα φυσικό φαινόμενο που η μορφολογία του εδάφους (υπαρκτο) δίνει ορμή στην υπαρκτή μάζα του νερου για να γίνει ένας χείμαρρος.
Ο χείμαρρος αλληλεπιδρά με το σπίτι και το ρίχνει κάτω.
Έχουμε λοιπόν ένα σπίτι, το σπίτι αποκλύεται να φύτρωσε απο μονο του. Το σπίτι λοιπον το κατασκεύασε ένας άνθρωπος (υπαρκτος) με χώμα (υπαρκτο) νερό (υπαρκτο) αγάπη (αοριστο) proderm (υπαρκτο)
Πάμε στον άνθρωπο τώρα. Τον ανθρωπο τον κατασκεύασε ο Αλλαχ. Ο άνθρωπος αποτελείται από δισεκατομμυρια μόρια απο οργανική και ανοργανη ύλη (υπαρκτα) και αγάπη (αοριστο) και δεκάδες ακόμα αόριστα συνεσθηματα που μπορείς να πεις ότι συνθέτουν τον άνθρωπο.
Με την ίδια λογική θα πρέπει να δούμε από τι είναι φτιαγμένος ο Αλλάχ.
Για να έχει υπόσταση κάτι θα πρέπει να αποτελείται από κάτι το υπαρκτο, διαφορετικά είναι αοριστο.
Όταν όμως λες ότι ο Αλλάχ έφτιαξε κάτι σημαίνει ότι αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο και του δίνει μορφή. Αρα κατα την γνωμη σου ο Αλλάχ είναι υπαρκτός και όχι αόριστος αφού μπορεί και αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.
Πες μου τι είναι ο Αλλάχ λοιπόν, αφού τον ξέρεις και τον έχεις μελετήσει τόσο καλα, και προσπάθησε να βρεις κάτι υπαρκτο σε ότι πεις.
Αν δεν βρεις κάτι υπαρκτο στον χαρακτηρισμό που θα δώσεις, τότε βάση του επιχειρηματος σου ο Αλλάχ δεν μπορεί να υπάρχει.
Γιατί κάτι αόριστο δεν μπορεί να αλληλεπιδρά με την υπαρκτή υλη.
Περιμένω απάντηση.
Το πώς δημιουργηθηκαν όλα αυτά που αποκαλείς θαυμαστά είναι ένα άλλο ερώτημα.
Τώρα μας ενδιαφέρει μόνο το αν κάτι αοριστο όπως ο Αλλάχ μπορεί να αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Η επιχειρηματολογία που παραθέτεις αποτελεί στην ουσία argumentum ad ignorantiam, γιατί δε λαμβάνει καθόλου υπ'όψη το φαινόμενο της ανάδυσης. Τα περισσότερα πράγματα στο σύμπαν δεν έχουν ούτε σχεδιαστή ούτε κυβερνήτη. Κάθε σύνθετο σύστημα θα εμφανίζει αναπόφευκτα χαοτική συμπεριφορά. Μάλιστα, οι αναδυόμενες αυτο-οργανωμένες συμπεριφορές είναι κατά κανόνα πολύ πιο ισχυρές και αποτελεσματικές από τις συμπεριφορές υψηλού επιπέδου. Γι'αυτό, άλλωστε, ένα σμήνος χιλιάδων πουλιών μπορεί να πετά συγχρονισμένα χωρίς λάθη, ενώ ένα πλήθος αυτοκινήτων εμφανίζει αμέσως προβλήματα ροής και συγκρούσεις. Κοντολογοίς, η ιδέα σου ότι "δε γίνεται" όλα αυτά τα πράγματα να συμβούν χωρίς τη βούληση κάποιου είναι απλούστατα λανθασμένη. Γίνεται, μέσω του φαινομένου της ανάδυσης. Σου συνιστώ να κάτσεις να το μελετήσεις, θα σε βοηθήσει αρκετά στο να κατανοήσεις την αιτιολογία της πολυπλοκότητας του σύμπαντος.
Επίσης, το κοσμολογικό επιχείρημα (έτσι λέγεται αυτό που λες) είναι εγγενώς αντιφατικό. Αν κάθε ύπαρξη απαιτεί σχεδιαστή ή κυβερνήτη, τότε και ο θεός απαιτεί σχεδιαστή ή κυβερνήτη. Αν υποθέσουμε ότι ο θεός δεν απαιτεί κάτι τέτοιο, τότε αναγκαστικά οφείλουμε να αποδεχτούμε ότι είτε ο θεός δεν αποτελεί ύπαρξη και άρα δεν υπάρχει, είτε μπορεί να υπάρξει κάτι το οποίο δεν έχει ούτε σχεδιαστή ούτε κυβερνήτη και άρα το κοσμολογικό επιχείρημα δεν ισχύει. Και αν ο θεός έχει όντως δικό του θεό, τότε και αυτός ο θεός θα πρέπει να έχει δικό του θεό, και εν τέλει θα πρέπει να υπάρχουν άπειροι θεοί. Αυτό το πρόβλημα λέγεται "αναίτιο αίτιο". Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα για αυτό, συνιστώ ανεπιφύλακτα το βιβλίο The God Delusion του Richard Dawkins.
Επίσης, το κοσμολογικό επιχείρημα (έτσι λέγεται αυτό που λες) είναι εγγενώς αντιφατικό. Αν κάθε ύπαρξη απαιτεί σχεδιαστή ή κυβερνήτη, τότε και ο θεός απαιτεί σχεδιαστή ή κυβερνήτη. Αν υποθέσουμε ότι ο θεός δεν απαιτεί κάτι τέτοιο, τότε αναγκαστικά οφείλουμε να αποδεχτούμε ότι είτε ο θεός δεν αποτελεί ύπαρξη και άρα δεν υπάρχει, είτε μπορεί να υπάρξει κάτι το οποίο δεν έχει ούτε σχεδιαστή ούτε κυβερνήτη και άρα το κοσμολογικό επιχείρημα δεν ισχύει. Και αν ο θεός έχει όντως δικό του θεό, τότε και αυτός ο θεός θα πρέπει να έχει δικό του θεό, και εν τέλει θα πρέπει να υπάρχουν άπειροι θεοί. Αυτό το πρόβλημα λέγεται "αναίτιο αίτιο". Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα για αυτό, συνιστώ ανεπιφύλακτα το βιβλίο The God Delusion του Richard Dawkins.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."