μονος σου ειπες απο ποια χωρα ειναι το επισης βαρβαρο εθιμο
οταν λοιπον γινει το ιδιο και στην χωρα μας σε δημωσιο μερος τοτε να βγεις να το κραξεις
για την ωρα ασε τους μουσουλμανους να κανουν τα δικα τους εθιμα και μην το αναφερεις καν για να μην σε πουνε ρατσιστη
προσωπικα δε με πειραζουν οι μουσουλμανιοι με τα εθιμα τους οσο η υποκρισια τον ανθρωπιστων
Είπες αν τα κάνανε χριστιανοί θα λέγαμε μεσαίωνας. Σου δείχνω ότι οι χριστιανοί κάνουν τα ίδια και χειρότερα. Τότε μου λες ότι είναι άλλη χώρα και αφού γίνονται σε άλλη χώρα δεν είναι μεσαίωνας και στο καπάκι έχεις τα ΜΟΥΤΡΑ να μιλάς για υποκρισία...
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
ειπα, εκει που λεμε μουσουλμανοι αν ηταν χριστιανοι και κανανε το ιδιο ποσες φορες θα λεγαμε για σκοταδισμο και μεσαιωνα? να τα λεμε ολα
γιατρος,Σου δείχνω ότι οι χριστιανοί κάνουν τα ίδια και χειρότερα. Τότε μου λες ότι είναι άλλη χώρα.
ε αφου ειναι σε αλλη χωρα αυτο το εθιμο πως μπορω να βγω και να κραξω τους πολιτες της αλλης χωρας?
εγω σου ειπα στην χωρα μας οι μουσουλμανοι κανανε ενα βαρβαρο εθιμο και κανεις ουτε εσεις οι ανθρωπιστες δεν βγηκατε να πειτε για σκοταδισμο ενω αν το κανανε χριστιανοι θα λεγατε τα ιδια και χειροτερα
γιατρε πλιζ δεν εισαι μην τον παριστανεις και μην παιζεις με της λεξης
Γιατί οι μουσουλμάνοι που μαστιγώνονταν είναι πολίτες της δικής σου χώρας; Και επιπλέον, δεν κατάλαβα, γιατί δεν μπορείς να κρίνεις τους πολίτες άλλης χώρας; Άλλωστε εσύ αρχικά δεν είπες για πολίτες της χώρας είπες χριστιανοί και μουσουλμάνοι. Σου δείχνω χριστιανούς και μετά το γυρνάς και λες "μα δεν είναι πολίτες της χώρας μου". Ε ούτε οι άλλοι ήταν. Για να δούμε πως θα το γυρίσεις τώρα κύριε "να τα λέμε όλα".
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
γιατι ρε ειναι διαφωρετικο το ενα κρατος απο το αλλο τι με νοιαζει τι κανουν οι χριστιανοι στις ασιατικες χωρες?
αμα θες να το παμε ομως ετσι οι μουσουλμανοι στις δικες τους χωρες με ατομα σαν εσενα δεν κανουν καν διαλογο
αναφερθηκα στην χωρα μας γιατι στην χωρα μας ηρθανε ολοι αυτοι και κανουν τα βαρβαρα εθιμα τους
και ειπα οτι ενωχληθηκα που κανενας δεν βγηκε να μιλησει για μεσαιωνα ενω αν τα κανανε χριστιανοι θα ειχατε ξεσηκωθει
οι μουσουλμανοι στις δικες τους χωρες με ατομα σαν εσενα δεν κανουν καν διαλογο
Σχεδόν σε όλες τις μουσουλμανικές χώρες υπάρχουν και λειτουργούν χριστιανικές εκκλησίες, ακόμη και στο Ιράν. Εσύ και οι όμοιοί σου λυσσάτε να μη γίνει εδώ τζαμί. Άρα μην το παίζεις και καλά πολιτισμένος, από κάποιες απόψεις είστε χειρότεροι απ'τους μουλάδες του Ιράν, απλά δεν έχετε πια τόση εξουσία.
Και το θέμα των χωρών (άλλο οι άλλες χώρες άλλο η δική μου και καλά) τώρα το έθιξες που σφίξανε οι κώλοι. Στην αρχή απλά είπες ότι δεν τα κάνουν οι χριστιανοί αλλά μόνο οι μουσουλμάνοι. Άστα σάπια.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Σε προκαλώ να ανέβεις με τα γόνατα από το λιμάνι της Τήνου μέχρι την μεγαλόχαρη και μετά έλα να μου πεις αν είναι πιο επίπονο από 5-6 ψευτομαστιγώματα που στην τελική ανάλυση τα κάνουν λίγοι που και οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι τους θεωρούν περιθωριακούς. Αυτά τα ξεφτιλίκια στην Τήνο τα κάνουν χιλιάδες. Κάθε χρόνο. Και συμμετέχουν και υπουργοί και στέλνουμε και πολεμικά πλοία και πέφτουν και κανονιές.
Όσο για το άλλο καλά κάνεις και δεν μπαίνεις στον κόπο να απαντήσεις. Γιατί πέρα από τις ακροδεξιές μπούρδες το ΓΕΓΟΝΟΣ είναι ότι στο Ιράν υπάρχουν και ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ δεκάδες χριστιανικές εκκλησίες με πολύ μικρότερο αναλογικά αριθμό χριστιανών ενώ στην Ελλάδα το έχετε κάνει μεσανατολικό αν πρέπει να λειτουργήσει ένα τζαμί στην Αθήνα.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Αν θα υπήρχε κάποιος λόγος να μπούμε σε διαδικασία συμψηφισμών, θεωρώ ότι τόσο τα αυτομαστιγώματα των σιιτών μουσουλμάνων, όσο και οι αυτοσταυρώσεις των Φιλιππινέζων χριστιανών, εμπεριέχουν έναν μαζοχιστικό μεν, ανιδιοτελή δε, τρόπο έκφρασης της πίστης.
Τα γονατίσματα όμως στην... σκληρή αφεντικίνα Παναγία της Τήνου, είναι πεντακάθαρο ρουσφέτι.
- Ορίστε κυρά μου, βλέπεις; Σέρνομαι στα χώματα, στα μπετά, στα πλακάκια, στα μωσαϊκά και στα παρκέ, για να μου κάνεις τη χάρη που θα σου ζητήσω.
- Θα συρθείς μέχρι να ματώσεις γουρούνι, αλλιώς γιοκ ρουσφέτι. Θα σου ψοφήσω όλους όσους αγαπάς. Και μετά κι εσένα.
Με την ηλιθιότητά τους, κατάντησαν να παρουσιάζουν την «παρθένα» περίπου ως bitch. Και έχουν και την ψευδαίσθηση ότι τελούν πράξη ευσεβή.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση." "Through the Gates of the Silver Key" ByH. P. Lovecraft(with E. Hoffmann Price)
Έχεις πάει ποτέ σε προσκύνημα στην Τήνο; Έχεις δει τα ματωμένα γόνατα χιλιάδων προσκυνητών κάθε χρόνο; Σε κεντρικό δρόμο; Ποιά η διαφορά; Και οι δύο δεν υποβάλλουν τον εαυτό τους σε ένα επίπονο βασανιστήριο για την πίστη τους; Αυτά είναι γεγονότα. ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Και δεν τα προσπερνάς με ένα "έγινεεεε". Γιατί τότε μπορεί να μην παίρνεις τον τίτλο του πιο φανατικού άθεου αλλά έναν άλλο τίτλο τον έχεις στο τσεπάκι.
Όσο για το Ιράν. Το θέμα μας ήταν αν επιτρέπεται τζαμί στην Αθήνα όπως ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η λειτουργία εκκλησιών στο Ιράν. Σου είπα το τι ισχύει.
Και εσύ βέβαια πετάς την μπάλα στην εξέδρα και το πας το θέμα στο αν επιτρέπεται να λες τη γνώμη σου στο Ιράν.
Και σου απαντώ: Από τη στιγμή που επιτρέπεται η λειτουργία χριστιανικών εκκλησιών στις οποίες γίνεται χριστιανικό κήρυγμα, το οποίο είναι διαφορετικό από το μουσουλμανικό κήρυγμα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και επιτρέπεται να πεις διαφορετική γνώμη στο Ιράν.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
σημειολογικά έχει χαώδη διαφορά ο αυτοτραυματισμός λόγω περπατηματος στα γονατα από αυτόν λόγω ενεργητικής χρήσης οργάνου που προκαλεί βασανισμό.
Ειτε λεγεται σταυρος με καρφια ειτε λεγεται ακανθινο στεφανι ειτε λεγεται μαστιγιο.
Δεν γουσταρω τέτοιες μουλικες συμπεριφορες σε δημόσιο χώρο.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Λυπάμαι αλλά δεν την βλέπω αυτή τη σημειολογική διαφορά, πόσο μάλιστα να τη χαρακτηρίσω και χαώδη. Και στις δύο περιπτώσεις ο πιστός οικειοθελώς υποβάλλει τον εαυτό του σε μια επίπονη διαδικασία που σίγουρα θα οδηγήσει σε κάποια μορφή αυτοτραυματισμού ή και καταπόνησης για....τέλος πάντων κάποιο λόγο (θα μπορούσε να σκεφτώ μερικούς αλλά δεν θέλω να μπλέξω στην διαδικασία να πεταχτεί κάποιος εξυπνάκιας με καμιά παρατήρηση του στυλ: "Χα! Δεν κατανοείς την ουσία του χριστιανισμού, δεν το κάνει γι'αυτό ο πιστός αλλά μπλα,μπλα,μπλα και μπλου,μπλου,μπλί.)
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
με αυτή την επαγωγική λογική, δεν χρειάζεται να σταματήσεις εκεί. Και ο μοναχός, ο νηστεύων, o αγάμητος πριν το γάμο λαικος, ο εφηβος που δεν μαλακιζεται, ο στερουμενος γαμο ανωτατος ιερεας, ακομα και ο πιστος που τεκνοποιει χωρις προγραμματισμο, υποβάλλουν τον εαυτό τους σε μια επίπονη διαδικασία που σίγουρα θα οδηγήσει σε κάποια μορφή αυτοτραυματισμού ή και καταπόνησης.
Το να πάρεις ένα πραγματικο (οχι συμβολικο) όργανο βασανιστηρίου, να το περιφέρεις δημόσια και να το χρησιμοποιεις ενεργα εναντιον του εαυτου σου, συνιστα μια εμμεση πλην ξεκαθαρη απειλη για το κοινωνικό σύνολο.
Η ειδοποιός διαφορά είναι ο ενεργητικός από τον παθητικό αυτοτραυματισμό.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...