O "σαρκασμός" σου ήταν ο εξής: οι ελευθερίες και τα δικαιώματα των ανηλίκων περιορίζονται μόνο όταν πρόκειται για την δική τους ασφάλεια ή την ασφάλεια των άλλων δηλ. National Security άρα εσείς οι μαλάκες της Ένωσης θεωρείτε ότι ορθώς πρέπει να αποκτήσουν τα βρέφη έννομα θρήσκευμα καθώς εάν δεν αποκτήσουν διακυβεύεται η National Security (lol).Yianis έγραψε:Σαρκασμός ήταν… την επόμενη φορά θα βάζω αστερίσκο γιατί από ότι βλέπω δεν είσαι ο μόνος που δεν παίρνει χαμπάρι τους σαρκασμούς…
Και εγώ σε ρωτώ πως εξηγείς με την National Security θεωρία σου τον περιορισμό της ελευθερίας του παιδιού για λόγους υποκειμενικού ηθικού κινδύνου και για λόγους που δεν έχουν καθόλου να κάνουν με κίνδυνο;
Κατάλαβες ή θέλεις ακόμη περισσότερη βοήθεια για να καταλάβεις πυρηνικέ φυσικέ;
Από όλο αυτό φαίνεται πόσο άσχετος είσαι και πόσο στερείσαι κοινής λογικής (για την προχωρημένη ούτε καν το συζητώ). Αν πας στον εισαγγελέα για να κάνεις μήνυση λέγοντας ότι μια μαμά παραβίασε την ελευθερία της κίνησης του τρίχρονου παιδιού της παίρνοντάς το σηκωτό από την παιδική χαρά ενώ αυτό ήθελε να κάτσει κι άλλο, λέγοντάς του "πάμε Γιωργάκη πρέπει να μαγειρέψω" (άρα δεν υπάρχει θέμα κινδύνου) ο Εισαγγελέας δεν θα κάνει απολύτως τίποτα αφού δεν πληρούται η αντικειμενική υπόστασή κανενός εγκλήματος. Το πολύ πολύ να σου συστήσει κάποιον ψυχίατρο.Yianis έγραψε: Το όριο ανάμεσα στην κακοποίηση ανηλίκου και την γονική μέριμνα δεν το αναλύει ο νομοθέτης για να καλύψει ένα zillion διαφορετικές περιπτώσεις. Πρέπει να γίνει έγκληση του αδικήματος και μετά θα αποφανθεί το δικαστήριο.
Μπορείς να πηγαίνεις από αύριο στις παιδικές χαρές και να κάνεις μήνυση στις μαμάδες που κάνουν καροτσάκι τα παιδιά τους.
Και όταν η υπόθεση θα φτάσει στο δικαστήριο τότε το δικαστήριο θα κρίνει εάν πρόκειται περί κακοποίησης ή περιορισμό της ελεύθερης κίνησης. Ή για υπέρμετρο δικό σου ζήλο όπου θεώρησες την προβλεπόμενη από τον νόμο επιτήρηση ανηλίκου ως αδίκημα και για αυτό έκανες την καταγγελία.
Πάντως για περιπτώσεις παρόμοιες με αυτές που ανέφερες έχουν γίνει καταγγελίες και έχει αφαιρεθεί και η κηδεμονία από γονείς, καθώς δεν ξέρω εαν το ξέρεις αλλά οι γονείς δεν έχουν λευκή επιταγή στην γονική μέριμνα.
Αλλά ρε φίλε πρέπει να είσαι πολύ γκάου για να πιστεύεις ότι σε όλες τις περιπτώσεις που δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας, ο γονιός τιμωρείται και πρέπει να τιμωρείται από τον νόμο αν περιορίσει την ελεύθερη κίνηση του παιδιού του!
Η παρεμπόδιση ελεύθερης κίνησης είναι ένα αντικειμενικό γεγονός: "Άσε με μαμά θέλω να κάτσω κι άλλο". Για κακοποίηση δεν μίλησε κανείς. Η προβλεπόμενη από τον νόμο γονική μέριμνα δεν λέει πουθενά ότι ο γονιός μπορεί να παραβιάσει την ελεύθερη κίνηση του παιδιού του. Παρόλα αυτά εννοείται όπως εννοείται και το ότι μπορεί να αποφασίσει γι αυτό ποιο θρήσκευμα θα του δηλώσει. Γκεγκε;Yianis έγραψε:Για δική σου πληροφόρηση η κοινή λογική είναι το εργαλείο με το οποίο ένας άνθρωπος στην παιδική χαρά, όχι εσύ δηλαδή, θα ξεχωρίσει την κακοποίηση και παρεμπόδιση ελεύθερης κίνησης από την προβλεπόμενη από τον νόμο γονική μέριμνα που στοχεύει στην προστασία του ανήλικου και των άλλων κτλ κτλ.
Όχι απλά κάνω το λάθος να διαβάζω τις δημοσιεύσεις σου.Yianis έγραψε:για να ξέρεις ότι σκέφτομαι μαλακίες, και μάλιστα συνέχεια, θα πρέπει να έχεις τηλεπαθητικές ικανότητες.
Μπας και είσαι και μέντιουμ εκτός από συνταγματολόγος;
Όπα δεν άλλαξε κάτι σε αυτό. Ακόμη δεν πιστεύω ότι το βρέφος είναι ουσιαστικά (όχι νομικά) πολίτης. Κάποιος που στην πράξη έχει πολύ λιγότερα δικαιώματα από τους άλλους δεν είναι ουσιαστικά πολίτης. Τώρα το αν βαφτίζουμε τα στην πράξη λιγότερα δικαιώματα ως "άσκησή τους από κάποιον άλλον για σένα" ώστε να μπορούμε να τους αποκαλούμε όλους πολίτες, ελάχιστη σημασία έχει για μένα.Yianis έγραψε:Πάντως vesid την προηγούμενη φορά μου είχε πάρει μέρες μέχρι τελικά να καταλάβεις και να παραδεχτείς ότι το βρέφος είναι πολίτης…
Αλλά φυσικά τι κάθομαι και σου εξηγώ, είναι πολύ περίπλοκο για σένα αυτό οπότε ας επιστρέψουμε στην αλφαβήτα.