egore έγραψε:...Πάλι ερμηνεύεις...Ερμηνεύω σημαίνει βάζω κάτι δικό μου σε αυτό που διαβάζω.
πχ.Ο τραγουδιστής ερμηνεύει τα τραγούδια που σύνθεσαν/έγραψαν στίχους άλλοι.
Δεκτό. Αλλά απο την άλλη, πού είδες το "κάτι" δικό μου; Μόνο λέξεις δικές σου χρησιμοποίησα, αλλάζοντας απλά θέση στο "τό". Άλλοι αλλάζουν ΤΟ κόμμα. Τι κάνουν δλδ; ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ (και) για άλλη προσέγγιση (αλλά στο ίδιο beat).
Έτσι πρότεινα (με τα δικά σου λόγια μόνο), να δούμε με την επιστήμη και τη θρησκεία, γιατί Σε αγαπάει ο Θεός. Μόνο.
Αν δεν βρούμε, τότε η συνέπεια στην έρευνα μας, μας προσκαλεί να δούμε και το "Έλα να βρούμε μαζί, το Γιατί
ΔΕΝ σε αγαπάει ο θεός" (τι έκανες δλδ και δε σε αγαπάει και ούτε στο λέει, κρατώντας σου μούτρα για αυτό;) Αν όντως ψάξουμε επιστημονικά, τοτε δεν μπορεί, θα βρούμε! Που άλλου θα είναι κρυμμένο δλδ;
egore έγραψε:Άλλο να λέει κάποιος "τοίχος" και άλλο να το ερμηνεύω "άσπρος τοίχος". Έβαλα κάτι δικό μου.
Solid. Αυτό όμως για μένα λέγεται και keeping the beat UP. Έχω το "τοίχος" για όλους και όποιος έρχεται Ιστορικά, βάζει και κάτι δίπλα στον "Τοίχο" έχοντας έτσι "τοίχους" σε όλα τα χρώματα, σχέδια, μεγέθη για τα γούστα όλων των χωροχρονικών πελατών. Τώρα, εκτός απο το beat, έχω και προκαθορισμένη αρμονική δομή (μελωδία), απο αυτόν που ξεκίνησε τον πρώτο "τοίχο". Μετά, κάποιος άλλος βάζει άλλη μελωδία στον "τοίχο" και γεννάει νέες ερμηνείες "τοίχου" αλλά στο ίδιο beat. Καταλαβαίνεις πως βγαίνει έτσι η φιλοσοφική "βιοποικιλότητα" πάνω σε θρησκευτικό beat.
Αλλά μην ακούς εμένα, άκου πως λένε σε άλλη γλώσσα το ίδιο ακριβώς πράγμα, αλλά μιλώντας για τον αυτοσχεδιασμό στη τζάζ.
[youtube]UQePLNWQY0c[/youtube] (κρίμα που δεν μπορώ να βάλω υπότιτλους)
Έχουμε δλδ, α) beat, β) predetermined harmonic structure και γ) 6-7 ανθρώπους με των διαφορετικών οργάνων τους το χαβά και μας βγάζουν όλα μαζί επικοινωνία (σε νοιώθω, με νοιώθεις), αλλά όμως οχι συνεννόηση, γιατί σκοπός είναι να "φτιαχτούμε", να επικοινωνήσουμε, να "αισθανθούμε άνθρωποι" που λένε, να ακουμπήσουμε συναισθηματικά το "αληθινό εγώ μας" όπως στο "Δημιουργία του Μικελάντζελο". Ο καθένας στο ταξίδι του δλδ, αλλά κατόπιν λήψης του ιδίου "Αγίου Φωτός" (βάλε οτι κοινωνικό-communal-γουστάρεις στο "φως").
Αυτό είναι το "ζω ερμηνεύοντας" και ορίζεται απο όλους μας ως πολιτισμός (που λατρεύω-if you ask me).
Αυτό υποστηρίζεται ΚΑΙ απαιτείται απο την Εκκλησία όπως μας λέει η βίκι "Οικουμενικές Σύνοδοι" για τις Γραφές και Παράδοση:
"Έτσι, για τις αποφάσεις των Συνόδων, "ό,τι προσκρούει"
(όποιος αποπειρανθεί να αλλοιώσει το beat δλδ) στην Αγία Γραφή "δεν είνε δυνατόν να αποτελέση στοιχείον της ιεράς παραδόσεως και της πράξεως της Εκκλησίας
(Υπάρχει άραγε άλλο στοιχείο που θα μπορούσε να προστεθεί; Αν ναι ποιό; Γνώμη μου κανένα. Το beat ο χριστιανισμός το πήρε Franchise, απο τους προηγούμενους, όπως η Ιστορία με τον Κωνσταντίνο μας βεβαιώνει.)"[7]. Κατ' αυτό τον τρόπο "και αύται δε αι οικουμενικαί Σύνοδοι αποφαίνονται πάντοτε μόνον ερμηνευτικώς και ουδέποτε εισηγητικώς,
πάντοτε δηλαδή ερμηνεύουν, ουδέποτε αποκαλύπτουν κάτι νέον"[8] αφού "εκ της Γραφής βάσις της αληθείας ταύτης ανεπτύχθη αυθεντικώς και κατωχυρώθη υπό Οικουμενικών Συνόδων"[9] των οποίων την ορθή ερμηνεία αποδέχονται οι Ορθόδοξοι (δλδ άλλη "ορθή ερμηνεία" ακολουθούν οι Καθολικοί, Προτεστάντες, άλλη οι χεβιμεταλάδες, άλλη οι κομμουνιστές κλπ κλπ)
Έτσι και κάνουμε δλδ. Όλοι μόνο ερμηνεύουμε πάνω στο ίδιο beat, δεν εξηγούμε το beat. Ο ένας δλδ με το όργανο του (επιστημονικό ή οχι άσχετο) εκφράζει το πως αντιλαμβάνεται το δίπτυχο beat/harmonic structure και κάποιος άλλος ανταπαντά κ.ο.κ. Οι "συγκρούσεις" που προκύπτουν, είναι λοιπόν αποτέλεσμα των αντιλαμβανόμενων ερμηνειών, όχι της προσπάθειας συνεννόησης. "Αυτή" ήδη υπάρχει ως είπαμε.
Εγωρέ! έγραψε:
"Τώρα θα μου πεις πως να γίνει να μην ερμηνεύουμε και αν χρειάζεται να μην.
Τουλάχιστον μπορούμε να το περιορίζουμε όταν δεν χρειάζεται,
αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να επικοινωνούμε."
Άρα αναρωτιέσαι πρώτα για το αν το πρόβλημα σου/μας λύνεται με επικοινωνία ή συνεννόηση και γιατί (το πρόβλημα σου προσδιορίζει τι λόγος υπάρχει και τι οχι να κάνουμε και πως. Αλλιώς έχεις ανάγκη επικοινωνίας-ψάχνεις οργανοπαίχτη- οχι πρόβλημα που θες να λύσεις). Αν είναι πρόβλημα συνεννόησης τι κάνεις; και γιατί;
Σκέφτεσαι ΒΡΩΜΙΚΑ θα έλεγα. Δλδ αρχίζεις να σκέφτεσαι σε "μή ερμηνευτικά" λημέρια της σκέψης σου. Στα Κωσταλέξια και Γκουαντάμα που σου δίνουν-και δεν ξέρουμε το γιατί-εφιάλτες. Αρχίζουμε να σκεφτόμαστε οχι γιατί είμαστε σωστοί και οι άλλοι λάθος-που σκεφτόμαστε συνέχεια και άκρη δε βγαίνει- αλλά (για επιστημονικούς λόγους έρευνας-υπόθεση εργασίας που λέει η θεο
). Γιατί και σε τι έχουμε κάνει λάθος εμείς-που δε σκεφτόμαστε ποτέ παρά μόνο για παρηγορητικούς και πλήρως κατανοητούς λόγους-και όπου θα αναγνωρίζουμε στην πορεία και το λάθος των άλλων σε μας ΚΑΙ γιατί ήταν λάθος (του/της). Αυτό είναι για μένα η εκκίνηση (οι χριστιανοί το λένε Συγχώρεση-Redemption). Οσο δεν βρίσκουμε (οχι πειστούμε, ούτε "δε γαμιέται" αλλά καταλάβει-και να το ξέρουμε) που και γιατί ξεκίνησε το λάθος (το προσωπικό προπατορικό του καθένα μας δλδ) απλά θα συνεχίσουμε να ερμηνεύουμε το beat-μέχρι να έρθει το κλίκ κάποια στιγμή. Δεν βλέπω λόγο βίας (μπορεί να μην έρθει και ποτέ αφου δεν το αναζητήσαμε), just keep focus to see the dot/beat αν έχεις βέβαια πρόβλημα και οχι απλά ανάγκη.
Τιπ: Στο βίντεο λέει οτι ρωτώντας έναν τρομπετίστα για τη λογική αυτοσχεδιασμού του, απάντησε οτι απλά "σκέφτομαι και φυσάω." Εκεί πάμε λοιπόν, στην απαρχή της σκέψης, που παράγει μέσω του επιστημονικού οργάνου (τρομπέτα) νόημα για να το αντιληφθούν όλοι. Στη σύλληψη του beat του, του θεού του, αυτόν/ην που έχει στο νού του όταν το κάνει.
Έτσι απαντώ-νομίζω-λέγοντας και την άποψη μου που κυνηγάει το μποζόνιο:
Η Θρησκεία έθεσε το beat (στα πολύ παλιά χρόνια) και η Φιλοσοφία έφερε τα όργανα και τους παίχτες. Αυτές οι δύο Κατίνες είναι που δίνουν στη Γειτονιά ζωή. Άλλοτε λέγοντας τον καφέ και τα χαρτιά και άλλοτε τα γονίδια.
Just the facts maam...
Υ.Γ. Τελικά αυτη τη δασκάλα την έχεις μόνο να σου τον σηκώνει τον τόνο πάνω απο το δέκα; Τίποτα άλλο δε κάνει; σου έχει μιλήσει ποτέ βρώμικα;