Επεισόδια στο Χυτήριο για το Corpus Christi

Οτιδήποτε αφορά την επικαιρότητα ή πρακτικά θέματα σχετικά με την αθεΐα και την θρησκεία. Θέματα γενικής επικαιρότητας συζητιούνται στα "Εκτός θέματος", υποσυζήτηση "Ειδήσεις και επίκαιρα".
Άβαταρ μέλους
spylab
Δημοσιεύσεις: 1600
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 13:14
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Γλυφαδα

"Ο άνθρωπος που μήνυσε τον θεό" με τον Μπίλι Κόνολι.

Απιθανη ταινια !!
Minds are like para-chutes. They only function when open.
aneraidistos
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 19 Μάιος 2009 21:53
Όνομα Ιστότοπου: -

noxteryn έγραψε:Well, αν είναι να το πάμε εκεί, υπάρχει και η εξύβριση νεκρών, όπως προβλέπεται από τον Ποινικό Κώδικα:
Άρθρο 365
Οποιος προσβάλλει τη μνήμη νεκρού με βάναυση ή κακόβουλη εξύβριση ή με συκοφαντική δυσφήμηση (άρθρ. 363) τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών.
Η μόνη τρύπα που μπορώ να σκεφτώ σε αυτό είναι ότι ο Χριστός αναστήθηκε, και συνεπώς δεν είναι πλέον πεθαμένος.
:think:
Για να γινει μηνυση πρεπει να την κανει συγγενης νεκρου.Οποτε παει χαμενο.Σκεψου να ημουν συγγενης του Χιτλερ ή του Σταλιν.Θα τα ειχα οικονομησει απο τις αγωγες που θα κερδιζα για προσβολη νεκρου.χαχαχαχα.Ας ερθει συγγενης του jesus να μου κανει μηνυση.χαχαχαχα.
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Θα ήθελα επίσης να αποδειχτεί στο δικαστήριο ότι ο χριστός έζησε.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Δημοσιεύσεις: 3230
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Λυκαβηττός

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Θα ήθελα επίσης να αποδειχτεί στο δικαστήριο ότι ο χριστός έζησε.
Περισσότερες πιθανότητες έχει να αποδειχτεί ότι έζησε ο Batman :lol:
État de siège
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

γράφετε πολλά για τους φανατικούς του θρήσκου όχλου και τους εθνικιστές αλλά μήπως θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει που ακριβώς μέσα από το έργο κόρπους κρίστι θίγουν τον χριστιανισμό;
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

ktinos έγραψε:Εγώ μιλάω για σεβασμό σε Ανθρώπους, όχι σε απόψεις. Από τη στιγμή που δεν με γελοιοποιούνε οι άλλοι δεν έχω λόγο να τους γελοιοποιήσω εγώ. Δεν μιλάμε για κριτική αλλά για γελοιοποίηση που είναι και ψυχολογική βία. Έχετε γράψει 30 σελίδες για το τρόμο τις θρησκείας που κάνει η εκκλησία, που είναι και αυτό ψυχολογική βία. Και συμφωνούμε όλοι ότι είναι τρομοκράτες. Και πριν λέκτωρ λαλήσει τρις τρέξατε να χειροκροτήσετε δέκα γελοίους που κάνουν ότι και οι παπάδες που τους κατηγορείτε και για υποκρισία. Κάνουμε ότι νάνε αρκεί να περάσει το δικό μας, και μερικοί πιστεύουν ότι διαφέρουν από την εκκλησία. Η αλήθεια είναι ότι πολλοί ζηλεύουν την εκκλησία και βιάζονται να πάρουν τη θέση της. Και χεστίκανε για τους συνανθρώπους τους που τους έχουν πνίξει στα κροκοδείλια δάκρια.
Αυτό που προσβλήθηκε είναι μια άποψη, όχι άνθρωποι. Η παράσταση παρουσιάζει τον χριστό και τους μαθητές τους κάπως, άρα άμα αυτό το κάπως είναι προσβλητικό είναι για αυτά τα πρόσωπα και την θρησκεία που εκπροσωπούν, μια άποψη. Δεν νομίζω η συγκεκριμένη παράσταση να παρουσίασε τους διαδηλωτές με όνομα και επώνυμο και να τους σατίρισε/γελοιοποίησε ώστε να προσβληθούν άνθρωποι και όχι άποψης ανθρώπων.

Αν κάποιος συγγενής του Ιησού η του Ιούδα είναι ζωντανός ας κάνει μήνυση για προσβολή νεκρού :)

Aποψης και ιδέες σατιρίζονται συνεχεια και πάντα. Ορίστε εδώ σατιρίζονται τα SS

[youtube]q3JKcExmQlA[/youtube]

Καμια άποψη δεν έχει ασυλία από σάτιρα και κριτικι. Το ότι έχεις δικαίωμα να εχής μια άποψη δεν σημαίνει ότι η άποψη σου γίνετε αποδεκτη αυτόματα on face value.

Το να πεις ότι ο Γιατρός είναι παιδεραστής σατιρίζεις (εάν μπορεί να θεωρηθεί σάτιρα αυτό) και γελοιοποιείς ένα πρόσωπο όχι μια άποψη και ο γιατρός, σε αντίθεση με τον Ιησού, είναι ένα πρόσωπο ζωντανό και εδώ να το δισθιμισι αυτή η δήλωση και να τον προσβάλει. Προσβολή διά αντιπροσωπου δεν γίνετε.

Αυτό δεν σημαίνει βεβαια ότι αυτή η άποψης τον οποιον κριτικάρονται/σατιρίζονται/προσβάλλονται (κατά την άποψη τους) δεν έχουν δικαίωμα να διαματυρηθούν για αυτό. Μπορούν να διαματυρηθούν όσος θέλουν αλλα δεν έχουν κανένα δικαίωμα να εμποδίζουν τους θεατές τις παράστασης να μπούνε στις παράσταση η να απειλούν την σωματική ακεραιότητα τον συντελεστών και θεατών τις παράστασης. Κανεις δεν τους υποχρεώνει να την παρακολουθήσουν και μπορούν να μην το κάνουν.
Άβαταρ μέλους
nor
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 22 Απρ 2012 23:03
Όνομα Ιστότοπου: -

Ktinos οτι θα εφτανες να υποστηριζεις τους χριστιανοταλιμπαν δε θα φανταζομουν. Η προβατοποιηση καλα κρατει. Αντε και μητροπολιτης!
-God is black.
-Yes, she is.
επικουρειος
Δημοσιεύσεις: 1309
Εγγραφή: 02 Οκτ 2011 01:21
Όνομα Ιστότοπου: -

Δεν ζω στην Αθηνα,αλλα εαν ζουσα εκει επειτα απο τοσος ντορος που εγινε γυρω απο τη συγκεκριμενη παρασταση θα πηγαινα σιγουρα για να τη δω.
Απο πριν η θεματολογια της μου ηταν εντελως αδιαφορη,οσο ακριβως αδιαφορο μου ηταν και το κουτσομπολιο των πρωιναδικων και μεσημεριαναδικων εκπομπων.Καπως ετσι και χειροτερα ισως,καποιοι να λενε κατι για καποιους αλλους που κανεις ομως δεν γνωριζει εαν οντως υπηρξαν πραγματικα τοτε καποτε πριν απο δυο χιλιαδες χρονια,σε ενα αλλο μερος καπου περα μακρια.
Αλλα μετα απο αυτα που εγιναν θα την εβλεπα και απο περιεργεια και για να τη σπασω σε ολους αυτους που θελουν να επιβαλλουν με το τσαμπουκα τη δικη τους αισθητικη κι οπωσδηποτε να δω και να την κρινω εγω ο ιδιος,ασχετα με το εαν στο τελος θα μου αρεσει η οχι.
Ειμαι ενας πιστος απολυτα πεπεισμενος μοναχα ως προς την ανυπαρξια μεταφυσικων μυστηριων.Το μοναδικο μυστηριο που υπαρχει ειναι μοναχα κατι ξεχασμενες αραχνοφωλιες μες το ανθρωπινο μυαλο.
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Θεόφιλος έγραψε:γράφετε πολλά για τους φανατικούς του θρήσκου όχλου και τους εθνικιστές αλλά μήπως θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει που ακριβώς μέσα από το έργο κόρπους κρίστι θίγουν τον χριστιανισμό;
Κι εγώ αυτήν την απορία έχω. Εγώ δεν το είδα, αλλά ο σκηνοθέτης λέει ότι και χριστιανοί που πήγαν να το δουν, ακόμη και άτομα από αυτά που πήγαν να διαμαρτυρηθούν και μπήκαν να το δουν, δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Τι να σου πω. Στη βικιπαίδια έχει τα εξής:
it depicts Jesus and the Apostles as gay men living in modern-day Texas. It utilizes modern devices like television with anachronisms like Roman occupation. Judas betrays Jesus because of sexual jealousy. Jesus administers gay marriage between two apostles.
δηλαδή
Απεικονίζει τον Ιησού και τους Αποστόλους ως ομοφυλόφιλος άντρες που ζουν στο σύγχρονο Τέξας. Χρησιμοποιεί σύγχρονες συσκευές όπως η τηλεόραση και αναχρονισμούς όπως η Ρωμαϊκή κατοχή. Ο Ιούδας προδίνει τον Ιησού λόγω σεξουαλικής ζήλιας. Ο Ιησούς τελεί ομοφυλόφιλο γάμο μεταξύ δύο αποστόλων.
Όπως το βλέπω εγώ, είναι μια παρουσίαση του μύθου του Ιησού που δεν συνάδει με το κυρίαρχο δόγμα. Δεν μου φαίνεται πιο προσβλητικό από το Jesus Christ Super Star, που κάνει κάτι αντίστοιχο (και που επίσης ξεσήκωσε αντιδράσεις). Δεν νομίζω ότι θέλει να πει πως ο χριστός όντως ήταν ομοφυλόφιλος, όχι ότι έχει και σημασία δηλαδή, κατά τη γνώμη μου.

Εγώ βρίσκω προσβλητική τη στάση όσων θεωρούν προσβλητικό το να παρουσιάσεις κάποιον ως ομοφυλόφιλο. Στην ουσία, δεν προσβάλει το έργο τους χριστιανούς, οι χριστιανοί προσβάλουν το έργο. Θα ένιωθαν εξίσου προσβεβλημένοι αν τον παρουσίαζε ως ετεροφυλόφιλο που είχε γυναίκα και παιδιά; (κάτι που όντως έχει προταθεί και μάλιστα προβάλλεται ως ενδεχομένως αληθινό από ορισμένους κύκλους, με βάσει το λεγόμενο "ευαγγέλιο της Μαγδαληνής" και τα πρόσφατα ευρήματα που το συμπληρώνουν - δεν λέω ότι είναι αληθινό, δεν ξέρω, λέω όμως ότι έχει ειπωθεί και αυτό).
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
aqyn
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 07 Οκτ 2010 00:32
Όνομα Ιστότοπου: -

Μερικά αποσπάσματα ξένων κριτικών για το έργο και για το πόσο «βλάσφημο» είναι:
«Earnest and predictable play with little beyond the obvious on its intellectual plate. As a drama, its biggest danger is being overly pious, overly reverent and tied to the inevitable outlines of the story.»
- Linda Winer, Newsday
«One sympathizes with the intent, but the execution is unhappily artless.»
- Charles Isherwood, Variety
«The excitement stops right after the metal detectors.” […] The play that brought an outraged chorus of protest even before it went into rehearsal is about as threatening, and stimulating, as a glass of chocolate milk.»
- Ben Brantley, The New York Times
«The cranks and bigots who can condemn Terrence McNally’s controversial “gay Jesus” play without having seen it don’t realize how lucky they are. It seems rather unjust that the open-minded liberals have to sit through the damn thing before condemning it. […] This play is not worth anyone’s anger or anyone’s brave defiance. […] The terrible truth about Corpus Christi is that it is simply not good enough to be blasphemous. Blasphemy is a powerful assault on accepted beliefs. Corpus Christi has all the power of a slap across the face with a limp lettuce leaf.»
- Fintan O’Toole, The Daily News
(Από εδώ.)
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

17/10/12
Μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας, Σόδομα και Γόμορρα (Για το Corpus Christi)


Με σακούλες ή κουβάδες δίπλα σας (you have been warned).
Spoiler: Εμφάνιση
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ
1. Εἶμαι καί ἐγώ, ὅπως ὅλοι οἱ Ἀρχιερεῖς, οἱ Ἱερεῖς καί οἱ Μοναχοί καί ὅπως ὅλοι οἱ πιστοί Ὀρθόδοξοι χριστιανοί τῆς πατρίδος μας, εἶμαι, λέγω, κατάπικρος καί ἐγώ γιά τήν προβολή τοῦ βλασφήμου καί αἰσχροῦ ἔργου Corpus Christi. Καθένας βέβαια ἔχει τό δικαίωμα νά νομίζει καί νά ἐκφράζεται ὅπως θέλει, δέν πρέπει ὅμως νά ἐπιτρέπουμε σέ κανένα νά προσβάλλει δημόσια καί προγραμματισμένα τήν πίστη μας.
Ἀσφαλῶς, μία τέτοια προσβολή τῆς ἀμωμήτου πίστεώς μας ἔπρεπε νά δημιουργήσει τήν ἀγανάκτηση καί τήν διαμαρτυρία ὅλων μας,
ὅπως καί τήν ἐξέφρασαν οἱ γενναῖοι ἐκεῖνοι χριστιανοί καί ὁμολογητές, οἱ ὁποῖοι, μέ κίνδυνο νά κακοπάθουν, διαμαρτυρήθηκαν γιά τήν προβολή τοῦ ἀσεβεστάτου καί βλασφήμου αὐτοῦ ἔργου.
2. Εὖγε σ᾽ αὐτούς τούς διαμαρτυρηθέντας χριστιανούς! Ἡ διαμαρτυρία τους θά γραφεῖ στήν ἐκκλησιαστική ἱστορία καί θά λάβουν γιά τήν ὁμολογία τους αὐτή – νά εἶναι βέβαιοι γι᾽ αὐτό – χρυσό στεφάνι στήν Βασιλεία τοῦ Χριστοῦ τήν ἐπουράνιο.

Οἱ διαμαρτυρηθέντες αὐτοί χριστιανοί εἶναι σ᾽ ὅλη τήν Ἐκκλησία γενικά μία γλυκειά παρηγοριά ὅτι καί σήμερα, παρά τήν πλεονάζουσα ἁμαρτία, παρά τούς ἀποκαλυπτικούς καιρούς πού ζοῦμε, δέν ἐξέλιπαν οἱ ἀγωνιστές τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι εἶναι ἕτοιμοι καί μέχρι πεζοδρομίων καί μέχρι αἵματος καί φυλακίσεων νά ἐκφράσουν τήν ἀγάπη τους στόν Χριστό, πού ξανασταυρώνεται.
Καλά τό ἔλεγε ὁ Γέροντας τῆς Φλώρινας πατήρ Αὐγουστῖνος, «οὐκ ἐκλίψουσι τῇ Ὀρθοδοξίᾳ στρατιῶται»! Καί καλά τό εἶχαν πεῖ οἱ Ὀρθόδοξοι Πατριάρχες τῆς Ἀνατολῆς, ἀπαντῶντας τό 1848 στόν Πάπα Πῖον Θ´, ὅτι σέ μᾶς ὑπερασπιστής τῆς πίστεως εἶναι ὁ λαός!
3. Εὖγε λοιπόν καί δόξα καί τιμή καί ἔπαινος λαμπρός στόν διαμαρτυρηθέντα μέ δυναμισμό εὐσεβῆ λαό κατά τοῦ αἰσχροῦ αὐτοῦ ἔργου, πού ὑβρίζει χυδαιότατα τό πανάγιο Πρόσωπο τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ἀπέδειξαν ὅτι εἶναι τά πιστά τέκνα τῆς Ἐκκλησίας, γιατί ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τήν 7η Ἰουνίου τοῦ 2012 μέ ἀνακοίνωσή της προέτρεψε τούς χριστιανούς νά ἀποδοκιμάσουν τό ἔργο.
Σ᾽ αὐτήν τήν προτροπή τῆς Μάνας Ἐκκλησίας οἱ πολλοί ἀδιαφόρησαν, ἀλλά οἱ διαμαρτυρηθέντες ὑπήκουσαν καί ἀπέδειξαν ὅτι εἶναι χριστιανοί «τῷ πνεύματι ζέοντες, τῷ Κυρίῳ δουλεύοντες» (Ρωμ. 12,11). Οἱ διαμαρτυρηθέντες αὐτοί, νεώτεροι ὁμολογητές τῆς πίστεως, ἐμπνεύστηκαν γιά τήν ἅγια αὐτή καί συνετή πράξη τους ἀπό τά ἱερά μας Συναξάρια. Τά ἱερά αὐτά βιβλία, τά ὁποῖα, κατά τόν ἅγιο Πατέρα Ἰουστῖνο Πόποβιτς, ἀποτελοῦν τήν Ἐγκυκλοπαίδεια τῆς Ἐκκλησίας μας, ὁμιλοῦν γιά χριστιανούς μάρτυρες, οἱ ὁποῖοι ἔμπαιναν στούς ναούς τῶν εἰδώλων καί συνέτριβαν τά ἀγάλματά τους• ἡ δέ ἁγία μας Ἐκκλησία καταχώρησε τούς ὁμολογητές αὐτούς μεταξύ τῶν ἁγίων, γιά νά μιμούμεθα βέβαια τήν θερμότητα τῆς ἀγάπης τους στόν Χριστό καί τήν ἀποστροφή τους πρός τά εἴδωλα τῆς κάθε ἐποχῆς.
4. Ἀπευθυνόμενος σ᾽ αὐτούς, τούς λίαν ἀγαπητούς μας χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι διαμαρτυρήθησαν τελευταίως γιά τό βλάσφημο ἔργο Corpus Christi, τούς ἐκφράζουμε πάλι τά εὐχαριστήρια καί τά συγχαρητήριά μας γιά τήν διαμαρτυρία τους, τούς ἐκφράζουμε τόν θαυμασμό μας καί τόν σεβασμό μας, γιατί μέ διάθεση θυσίας ἐπορεύθησαν στόν τόπο τῆς διαμαρτυρίας καί ἔπραξαν αὐτό τό ἅγιο πού ἔπραξαν. Τούς λέγουμε δέ – ἄν καί δέν εἶναι ἀνάγκη νά τούς τό ποῦμε – νά μήν ἐπηρεάζωνται καθόλου ἀπό ἄλλους λόγους, κληρικῶν ἤ λαϊκῶν, πού θέλουν νά παραλύσουν τό ἀγωνιστικό τους φρόνημα μέ τά πλαδαρά τους κηρύγματα καί μέ λόγια ξένα πρός τά ἱερά μας Συναξάρια καί τούς λόγους τῶν Πατέρων μας.
Ἀλήθεια, τί θά ἔλεγαν αὐτοί στόν λόγο τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, ὁ ὁποῖος συμβουλεύει τούς ἀκροατές του νά ραπίζουν ἀκόμη τόν ἐπίμονο βλάσφημο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ; Καί λέγει μάλιστα στήν συνέχεια ὁ ἅγιος Πατέρας, ὅταν οἱ ἀρχές τούς καλέσουν σέ ἀπολογία, νά ποῦν παρρησίᾳ: «Ναί, τόν ἐρράπισα, διότι ἐβλασφήμησε τόν Βασιλέα τῶν ἀγγέλων»! Καί τί θά ποῦν πάλι αὐτοί οἱ τῶν πλαδαρῶν κηρυγμάτων γιά τό ράπισμα πού ἔδωσε ὁ ἅγιος Νικόλαος στόν βλάσφημο Ἄρειο; Ἔχει ἱστορικότητα τό ράπισμα αὐτό, εἶναι δηλαδή πραγματικό γεγονός• καί γι᾽ αὐτό, γιά νά μή νομίσει δηλαδή κανείς ὅτι ἀπό ὀργή ὁ ἅγιος ἐρράπισε τόν Ἄρειο, γι᾽ αὐτό, λέγω, ἡ Ἐκκλησία στό Ἀπολυτίκιο τοῦ ἁγίου Νικολάου ἔβαλε τήν ἔκφραση περί αὐτοῦ «εἰκόνα πραότητος». Ἤ μήπως ὁ ἅγιος Ἀθανάσιος καί ἡ Ἐκκλησία ὅλη δέν ἔπρεπε νά διαμαρτυρηθεῖ γιά τήν αἵρεση τοῦ Ἀρείου καί νά τήν καταδικάσει, γιατί ἔτσι τήν διαφήμισε περισσότερο;!...
5. Πρέπει νά ἀγωνιζόμαστε γιά τήν πίστη μας, ἀδελφοί, καί νά διαμαρτυρόμαστε γι᾽ αὐτήν, ὅταν τήν βλέπουμε νά προσβάλλεται. Τέτοιο παράδειγμα καί τέτοια διδαχή μᾶς ἔδωσαν οἱ ἅγιοι Πατέρες μας. Μέ τά ξένα πρός τό γνήσιο πατερικό πνεῦμα πλαδαρά κηρύγματα μερικῶν, καλυπτόμενα μάλιστα μέ θεολογική σινδόνα μιᾶς «νεοπατερικῆς» λεγομένης θεολογίας, ἀπό τά κηρύγματα αὐτά δέν βγαίνουν ὁμολογητές καί μάρτυρες. Ἀλλά οὔτε καί ἐλεύθερη πατρίδα θά εἴχαμε, ἄν ἐπικρατοῦσαν τά τοιαῦτα κηρύγματα, τά χωρίς ἀγωνιστικό φρόνημα. Ἡ ἐπανάσταση τοῦ ᾽21 ἦταν μία τρέλλα!
Μήν ἀμφιβάλλετε λοιπόν, ἀδελφοί, ὅσοι διαμαρτυρηθήκατε γιά τό βλάσφημο ἔργο, μήν ἀμφιβάλλετε, ἐπηρεαζόμενοι ἀπό διάφορους λόγους, ἄν πράξατε καλῶς ἤ ὄχι. Πολύ καλῶς ἐπράξατε καί νά τό ξανακάνετε! Ἡ πικρία μου ὅμως καί ἡ ἀπογοήτευσή μου εἶναι μέ τόν ἑαυτό μου. Ἤθελα νά εἶμαι καί ἐγώ στόν τόπο τῆς μαρτυρίας σας καί τοῦ μαρτυρίου σας, νά ἐφώναζα καί ἐγώ μαζί σας καί μακάρι νά ἤμουν καί θύμα, γιά νά ἔδιδα ὡς ἐπίσκοπος ἕνα καλό παράδειγμα. Ναί, ἡμεῖς οἱ ἐπίσκοποι πρέπει νά εἴμεθα μπροστάρηδες στούς ὑπέρ πίστεως ἀγῶνες!
6. Τέλος, ἔχω νά πῶ ὄχι μόνο μέ πόνο, ἀλλά καί μέ φόβο, ὅτι ἡ περίπτωση αὐτή τοῦ Corpus Christi εἶναι ἀκριβῶς καί ἀκριβέστατα περίπτωση Σοδόμων καί Γομόρρων (Γεν. κ. 19). Γιατί, ὅπως στήν βιβλική αὐτή διήγηση οἱ Σοδομῖτες ἐξέλαβαν τά θεῖα Πρόσωπα ὡς ἀνθρώπινα καί θέλησαν νά ἁμαρτήσουν μαζί τους, ἔτσι, καί στήν παρούσα περίπτωση, οἱ συγγραφεῖς τοῦ ἔργου ἐκλαμβάνουν τό Θεανδρικό Πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ... ὡς ἁμαρτωλό καί τό παρουσιάζουν κατά τήν αἰσχρή τους ποιότητα.
Ἀλλά φοβοῦμαι μήπως τό πῦρ, πού ἔβρεξε ὁ οὐρανός καί κατέκαυσε τήν ἁμαρτωλή πόλη, μήπως – μή γένοιτο, Χριστέ καί Παναγιά! –, ἔλθει καί καταπάνω μας καί κατακαοῦμε• γιατί, μαζί μέ τά ἄλλα ἁμαρτήματά μας, ἔγινε στήν πατρίδα μας καί αὐτό τό χειρότερο τῶν ἄλλων ἁμαρτημάτων, ἡ αἰσχρή ἐξύβριση κατά τοῦ Προσώπου τοῦ Κυρίου μας, χωρίς μάλιστα νά φαίνεται ὅτι πονοῦμε γι᾽ αὐτό, ἀφοῦ δέν διαμαρτυρόμαστε ἔντονα.
Ἄν ἡ ὕβρις αὐτή γινόταν κατά τοῦ προσώπου μας ἤ κατά τῶν οἰκείων μας ἤ κατά τῶν ἀρχόντων μας, ἀσφαλῶς δέν θά ἤμασταν ἀπαθεῖς, ἀλλά θά κινητοποιούμασταν καί θά μηχανευόμασταν τρόπους διαμαρτυρίας καί ἀντιδράσεως. Τελειώνω ἐδῶ μέ τόν πονετικό λόγο, μέ τόν ὁποῖο κατέκλεισε κάποτε ὁ μακαριστός Γέροντας πατήρ Αὐγουστῖνος ἕνα του κήρυγμα περί βλασφημίας τῶν θείων: «Ὥστε λοιπόν, μεγάλοι οἱ ἄρχοντές μας, μεγάλα τά ἀνθρωπάριά μας, μικρός ὁ Χριστός μας, ὅταν ὑβρίζεται κανείς δέν διαμαρτύρεται»!...
† Ἐπίσκοπος Ἰερεμίας
Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως
Μην απορείτε μετά γιατί υπάρχει τέτοιο θρησκευτικό μίσος. Αυτός, όπως και πολλοί άλλοι πιο πριν, πόσο νόμιμος είναι με τέτοιες παρακινήσεις σε εχθροπραξίες;
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

...τους λέει να δέρνουν η μου φαίνεται;
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
Τεμπελόσκυλο
Δημοσιεύσεις: 9867
Εγγραφή: 03 Μαρ 2009 21:27
Όνομα Ιστότοπου: Τεμπέλικες Σκέψεις...
Τοποθεσία: Sun City
Επικοινωνία:

Δε σου φαίνεται.
It is by will alone I set my mind in motion.
Άβαταρ μέλους
HELLADISTAN
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: 14 Οκτ 2012 10:55
Όνομα Ιστότοπου: atheismingreece.tumblr.com
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Τέλος, ἔχω νά πῶ ὄχι μόνο μέ πόνο, ἀλλά καί μέ φόβο, ὅτι ἡ περίπτωση αὐτή τοῦ Corpus Christi εἶναι ἀκριβῶς καί ἀκριβέστατα περίπτωση Σοδόμων καί Γομόρρων (Γεν. κ. 19). Γιατί, ὅπως στήν βιβλική αὐτή διήγηση οἱ Σοδομῖτες ἐξέλαβαν τά θεῖα Πρόσωπα ὡς ἀνθρώπινα καί θέλησαν νά ἁμαρτήσουν μαζί τους, ἔτσι, καί στήν παρούσα περίπτωση, οἱ συγγραφεῖς τοῦ ἔργου ἐκλαμβάνουν τό Θεανδρικό Πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ... ὡς ἁμαρτωλό καί τό παρουσιάζουν κατά τήν αἰσχρή τους ποιότητα.

Ἀλλά φοβοῦμαι μήπως τό πῦρ, πού ἔβρεξε ὁ οὐρανός καί κατέκαυσε τήν ἁμαρτωλή πόλη, μήπως – μή γένοιτο, Χριστέ καί Παναγιά! –, ἔλθει καί καταπάνω μας καί
κατακαοῦμε


Ο 'αγιος' γεροντας στα περι σοδομισμου απ οτι φαινεται δε βγαζει τον κωλο του απεξω ομως. Κι αυτος μεσα στη φωτια. Αλλα ρωτας αλλα μαθαινεις τελικα...
Την εν πολλαις αμαρτιαιας περιπεσουσα βουλη γεροντα Εφραιμ ευλογησον...
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Δε κατάλαβες, ο γέροντας όπως και οι υπόλοιποι κινδυνεύουμε από το θεϊκό πυρ, γιατί δεν διαμαρτυρηθήκαμε έντονα όπως οι χριστιανοι στο Χυτήριο.
Δηλ. με τη διαμαρτυρία σε ανάλογες περιπτώσεις, εκτός από το "χρυσό στεφάνι στήν Βασιλεία τοῦ Χριστοῦ τήν ἐπουράνιο" (έτσι για να κάνεις το κομμάτι σου στον παράδεισο) παίρνεις και δώρο πυροπροστασία από θεϊκές ενέργειες.
ktinos
Δημοσιεύσεις: 808
Εγγραφή: 06 Σεπ 2011 17:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Nor εκτός από άθεος είμαι και άθρησκος, δεν ανήκω στη θρησκεία των Ανθρωπιστών την τέταρτη θρησκεία των Εβραίων. Και ως άθρησκος δε συμμετέχω στον ανταγωνισμό και τη διαμάχη με τους Χριστιανούς. Το να προσβάλω κάποιους χωρίς καμία ουσία μόνο από αντίδραση και να βαφτίζω ελευθερία τις έκφρασης τη γελιοποίηση της έκφρασης δεν θα με βρεις σύμμαχο. Ούτε ο θεός, ούτε οι χριστιανοί είναι εχθροί μου, εχθροί μου είναι οι υποκριτές και στη προκειμένη οι υποκριτές είναι εδώ.
Άβαταρ μέλους
egore
Δημοσιεύσεις: 1666
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2009 04:24
Όνομα Ιστότοπου: -

ktinos, αν νομίζεις πως η πρόθεση του σκηνοθέτη είναι να χλευάσει, καλύτερα πήγαινε να δεις το έργο.
Αν δε σου αρέσει, μη ξαναπάς, και πες σε όλο τον πλανήτη πόσο μαλακία σου φάνηκε.
Αν όμως πάρεις ένα λοστό και βαράς όποιον μπαίνει στο θέατρο, θα πρέπει κι εσύ να έχεις ένα αρκετά μεγάλο καρούμπαλο.

Για πες τώρα όμως, για να καταλαβαινόμαστε, για ποια υποκρισία μιλάς ακριβώς;
έξυπνος αυτός που βρίσκει την χαρά και σοφός αυτός που γνωρίζει την αξία της σιωπής
ktinos
Δημοσιεύσεις: 808
Εγγραφή: 06 Σεπ 2011 17:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Ο Χριστιανισμός εκτός των άλλων είναι και έκφραση, η υποκρισία είναι ότι γελοιοποιείτε στο όνομα τις ελευθερίας της έκφρασης. Όλα αυτά είναι δικαιολογίες, πολύ είναι αντιχριστιανοί γιατί ανήκουν σε άλλη θρησκεία, και μιμούνται της τακτικές των αντιπάλων τους.
Άβαταρ μέλους
egore
Δημοσιεύσεις: 1666
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2009 04:24
Όνομα Ιστότοπου: -

ktinos έγραψε:Ο Χριστιανισμός εκτός των άλλων είναι και έκφραση, η υποκρισία είναι ότι γελοιοποιείτε στο όνομα τις ελευθερίας της έκφρασης. Όλα αυτά είναι δικαιολογίες, πολύ είναι αντιχριστιανοί γιατί ανήκουν σε άλλη θρησκεία, και μιμούνται της τακτικές των αντιπάλων τους.
Εφόσον δεν πήγα έξω από το μαγαζάκι του(ς) να βαράω το κόσμο που μπαίνει,
παραμένω άθεος και εκείνοι παράνομοι τραμπούκοι με μάσκα ναζωραίου.
Για την ακρίβεια, ούτε καν πήγα ποτέ από έξω να τους φωνάζω "είστε μαλάκες" (αν και θα το ήθελαν πολύ φαντάζομαι).

Για ποιες ομοιότητες μιλάς λοιπόν;
έξυπνος αυτός που βρίσκει την χαρά και σοφός αυτός που γνωρίζει την αξία της σιωπής
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Κτήνος, το έργο δεν θέλει να γελοιοποιήσει. Θέλει να δώσει μια ιδιαίτερη άποψη του συγγραφέα (και του σκηνοθέτη κατ' επέκταση) για τον μύθο του Χριστού. Απλά αυτό στους κολλημένος χριστιανούς φαίνεται βλάσφημο γιατί δεν ανέχονται να αγγίζει κανείς τον μύθο αυτό χωρίς την άδειά τους.

Σκέψου τις δεκάδες παραστάσεις των αρχαίων τραγικών ή του Σαίξπηρ που έχουν ανέβει και παρουσιάζουν π.χ. τους ήρωες στη μοντέρνα εποχή, ή με τελείως διαφορετικό τρόπο απ' ό,τι τους δείχνει το πρωτότυπο. Δεν είναι γελοιοποίηση αυτό ούτε προσβολή, καλλιτεχνική άποψη είναι. Αλίμονο αν δεν έχουμε κι αυτό το δικαίωμα πια, έλεος δηλαδή.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Απάντηση