Off Topic
Mην αναρωτιέσαι γιατί πολλοί δε σου απαντούν. Δεν το κάνουν από αφηρημάδα, ή δόλο γιατί τους στρίμωξες ή γιατί βαρέθηκαν πια. Υπάρχει και η λίστα.
Η φυσική δεν προωθεί ιδεολογία η κάποια ιδεολογική στάσηγια λογους ευαισθησιας μπορεις να πεις να μην υπαρχουν τα θρησκευτικα επειδη αλλος μπορει να ειναι αλοθρησκος
ε για τους ιδιους λογους δε μπορεις να πεις για την φυσικη και τα λοιπα ετσι δεν ειναι?
Όχι, επειδή τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν θα έπρεπε να αποτελούν θέμα ψηφοφορίας.λες λοιπον οτι για λογους ευαισθησιας και λοιπα πως τα λετε ζηταμε να καταργηθει το συγκεκριμενο μαθημα
αν υπαρχει κοινη συνενεση ολων τον φορεων το καταργουμε αν ομως υπαρχουν διαφωνιες δε θα πρεπει να γινει μια ψηφοφορια για το αν θελουν οι πολλοι να παραμηνει το μαθημα η οχι?
Αριστοτέλη, πρέπει να μάθεις τι είναι ένα παράδειγμα.ειναι 100 της 100 εκτος θεματος τα παραδειγματα που εδωσες
εγω ειπα να ψηφιζανε οι δασκαλοι αν θα καταργηθει η οχι το μαθημα και εσυ με λες βλακιες για δουλιες και αλλα ασχετα
Δημοψήφισμα ίσως θα μπορούσε να γίνει για διαχωρισμό εκκλησίας κράτους, και αν κάποτε γίνει αυτός ο έρμος ο διαχωρισμός. να παραμείνουν τα θρησκευτικά μόνο στα εκκλησιαστικά λύκεια, και στα κανονικά τα λύκεια να γίνεται αναφορά στην ορθοδοξία σαν μέρος γενικά της θρησκειολογίας που θα μπορούσε κάλλιστα και αυτή με την σειρά της να ανήκει στην κοινωνιολογία.Ιοκάστη έγραψε:Θα σου πω (κι εδώ) πως γενικότερα δεν κάνουμε δημοψηφίσματα για κάθε πράγμα που θέλει ο καθένας. Θα πρέπει και οι 2 πλευρές να έχουν επιχειρήματα πρώτα και μετά να γίνει δημοψήφισμα. Όταν έχεις μια άποψη με επιχειρήματα και άποψη "γιατί έτσι θέλω" δεν κάνεις δημοψήφισμα :p
Και εμείς σου δώσαμε επιχειρήματα γιατί δεν πρέπει να ψηφίσουμε.δεν υπερασπιστικα τιποτα και κανενα απλα ειπα πως για οσους θελουν να παραμεινει αυτο το μαθημα δε θα τους πεισεται μαλλον με το να καταργηθει γιατι δε προσφερει τιποτα και για αυτο ειπα ασ ψηφισουνε
Εκεί είναι όλη η ουσία. Το θέμα λοιπόν είναι η διδασκαλία των θρησκευτικών παραβιάζει ατομικά δικαιώματα ή βασικές αρχές του κράτους δικαίου όπως η ιδεολογική ουδετερότητα του κράτους;δεν μπορει να τιθεται δημοψηφισμα του οποιου η μια πιθανη απαντηση καταπατα ατομικα δικαιωματα