Μια συζήτηση με πολύ γέλιο ή πως όταν θέλει ο ένας ορθόδοξος χρησιμοποιεί επιχειρήματα άθεων
http://www.oodegr.com/paratir/erwt/erwt ... nwsi_1.htm
Ορθόδοξος vs. Μάρτυρας του Ιεχωβά
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Επειδή ακριβώς, όπως σου είπα, οι δικοί μας λόγοι είναι πολύ διαφορετικοί από τους δικούς σας, αν τους ανέλυα αυτή τη στιγμή, όχι μόνο δεν θα τους κατανοούσες σε βάθος, αλλά θα ξεφεύγαμε από το θέμα μας, που είναι να λύσεις τις δικές μου απορίες επί τής δικής σου πίστης.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Τι ήταν αυτό.
Κάθισα και διάβασα ολόκληρη τη συζήτηση και ζαλίστηκα.Θυμήθηκα τον παλιό καλό καιρό που έτρωγα πλύση εγκεφάλου από το Δημοτικό μέχρι και την Γ ' Λυκείου.
Πάντως ο Ορθόδοξος εμένα δε μου φάνηκε να χρησιμοποιεί καθόλου σκεπτικιστικά επιχειρήματα αν εξαιρέσεις μερικά σημεία.Το μεγαλύτερο μέρος της συζήτησης είναι επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα από την Αγία Γραφή. Πάντως ο Ορθόδοξος κατάλαβε πολύ καλά ένα πράγμα και έκανε τον μάρτυρα του Ιεχωβά να έρθει σε δύσκολη θέση. Την Ανάγκη απόδειξης των ισχυρισμών του είχε ο Μ.Ι. εφόσον δεν πήγε ο Χ.Ο. να του κάνει προπαγάνδα.
Παρεπιμπτόντως το Ευαγγέλιο αναφέρει σε ένα σημείο πως ο Ιησούς είναι ο Θεός.
Προς Τιμόθεον Α(3-16)
Θεός εφανερώθηκε σαρκωμένος,
επιποστοποιήθηκε δια του Πνεύματος,
εμφανίσθηκε εις τους αγγέλους,
εκηρύχθηκε εις τα έθνη,
έγινε πιστευτός εις τον κόσμον,
αναλήφθηκε με δόξαν.
Αν πιστεύουμε στις γραφές τότε ο Ιησούς είναι ο Θεός. Το θέμα είναι ότι δεν είμαι και πολύ σίγουρος για το πόσο έγκυρα είναι τα Ευαγγέλια ούτε κατά πόσο υπήρξε ιστορικό πρόσωπο Ιησούς ,ούτε και σε τελική ανάλυση για τον αν υπάρχει τελικά ο Θεός.
Κάθισα και διάβασα ολόκληρη τη συζήτηση και ζαλίστηκα.Θυμήθηκα τον παλιό καλό καιρό που έτρωγα πλύση εγκεφάλου από το Δημοτικό μέχρι και την Γ ' Λυκείου.
Πάντως ο Ορθόδοξος εμένα δε μου φάνηκε να χρησιμοποιεί καθόλου σκεπτικιστικά επιχειρήματα αν εξαιρέσεις μερικά σημεία.Το μεγαλύτερο μέρος της συζήτησης είναι επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα από την Αγία Γραφή. Πάντως ο Ορθόδοξος κατάλαβε πολύ καλά ένα πράγμα και έκανε τον μάρτυρα του Ιεχωβά να έρθει σε δύσκολη θέση. Την Ανάγκη απόδειξης των ισχυρισμών του είχε ο Μ.Ι. εφόσον δεν πήγε ο Χ.Ο. να του κάνει προπαγάνδα.
Παρεπιμπτόντως το Ευαγγέλιο αναφέρει σε ένα σημείο πως ο Ιησούς είναι ο Θεός.
Προς Τιμόθεον Α(3-16)
Θεός εφανερώθηκε σαρκωμένος,
επιποστοποιήθηκε δια του Πνεύματος,
εμφανίσθηκε εις τους αγγέλους,
εκηρύχθηκε εις τα έθνη,
έγινε πιστευτός εις τον κόσμον,
αναλήφθηκε με δόξαν.
Αν πιστεύουμε στις γραφές τότε ο Ιησούς είναι ο Θεός. Το θέμα είναι ότι δεν είμαι και πολύ σίγουρος για το πόσο έγκυρα είναι τα Ευαγγέλια ούτε κατά πόσο υπήρξε ιστορικό πρόσωπο Ιησούς ,ούτε και σε τελική ανάλυση για τον αν υπάρχει τελικά ο Θεός.
Ρε παιδιά μήπως ξενερώσατε από την παραπομπή στην Καινή Διαθήκη; Ρωτάω γιατί δεν είναι και τόσο ευχάριστο να μιλάει κανείς για Ευαγγέλια .
Οι ορθόδοξοι είναι πάντως λίγο πιο έξυπνοι από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά . Ότι τους φέρνει σε δύσκολη θέση το ερμηνεύουν συμβολικά , σε αντίθεση με τους μάρτυρες του Ιεχωβά που παίρνουν την Αγία Γραφή κατά γράμμα και προσπαθούν μάταια να προβλέψουν την ήμερα έλευσης του κυρίου.
Οι ορθόδοξοι είναι πάντως λίγο πιο έξυπνοι από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά . Ότι τους φέρνει σε δύσκολη θέση το ερμηνεύουν συμβολικά , σε αντίθεση με τους μάρτυρες του Ιεχωβά που παίρνουν την Αγία Γραφή κατά γράμμα και προσπαθούν μάταια να προβλέψουν την ήμερα έλευσης του κυρίου.
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Θέματα που περιλαμβανουν ΟΟΔΕ μου τσακίζουν την λίμπιντο, τα αποφεύγω συστηματικά...
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
- antrikos
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: 10 Οκτ 2010 11:28
- Όνομα Ιστότοπου: Για το σοσιαλισμό στον 21ο αιώνα
- Επικοινωνία:
Οι γνωστές χριστιανικές μ@λ@κίες.
Φτιάχνουν μόνοι τους φανταστικούς διαλόγους στους οποίους πάντα είναι νικητές.
Σαν το ανέκδοτο με τη διαφώτιση στο σοβιετικό στρατό για την ανυπαρξία θεού: Ο κομισάριος τους λέει πως ό,τι δεν βλέπουμε δεν υπάρχει, επομένως αφού δε βλέπουμε το θεό δεν υπάρχει, και βγαίνει ο θαρραλέος και πανέξυπνος χριστιανός και λέει πως το μυαλό του κομισάριου αφού δεν το βλέπουμε δεν υπάρχει
χα χα χα, γελάσαμε ρε παιδιά.
Έκανα και μια βόλτα στις σελίδες τους για την αντιμετώπιση της αθεΐας. Άλα μάλα κάκαλα. Μακάρι ν' αντιμετωπίζεις χριστιανούς που παίρνουν ιδέες από το οοδε.
Επίσης να πω το χιλιοειπωμένο, πως κι οι γιαχωβάδες έχουν δίκιο, κι οι καθολικοί, κι οι ορθόδοξοι και γενικά όλοι όσοι αναφέρονται σε ιερά βιβλία, εφόσον δεν αμφισβητούν την αλήθεια τους: Έχουν τόσες αντιφάσεις που έχουν επιχειρήματα για όλους. Να τα χαίρονται
Φτιάχνουν μόνοι τους φανταστικούς διαλόγους στους οποίους πάντα είναι νικητές.
Σαν το ανέκδοτο με τη διαφώτιση στο σοβιετικό στρατό για την ανυπαρξία θεού: Ο κομισάριος τους λέει πως ό,τι δεν βλέπουμε δεν υπάρχει, επομένως αφού δε βλέπουμε το θεό δεν υπάρχει, και βγαίνει ο θαρραλέος και πανέξυπνος χριστιανός και λέει πως το μυαλό του κομισάριου αφού δεν το βλέπουμε δεν υπάρχει
χα χα χα, γελάσαμε ρε παιδιά.
Έκανα και μια βόλτα στις σελίδες τους για την αντιμετώπιση της αθεΐας. Άλα μάλα κάκαλα. Μακάρι ν' αντιμετωπίζεις χριστιανούς που παίρνουν ιδέες από το οοδε.
Επίσης να πω το χιλιοειπωμένο, πως κι οι γιαχωβάδες έχουν δίκιο, κι οι καθολικοί, κι οι ορθόδοξοι και γενικά όλοι όσοι αναφέρονται σε ιερά βιβλία, εφόσον δεν αμφισβητούν την αλήθεια τους: Έχουν τόσες αντιφάσεις που έχουν επιχειρήματα για όλους. Να τα χαίρονται
Χάρη και στο linux θα γίνει κατανοητή η αντικοινωνική φύση της εμπορευματικής παραγωγής
Γιατί ο Θεός έφτιαξε τους ιούς, βακτήρια, μικρόβια, βάκιλλους; Ε; Γιατί; Από αγάπη για τον άνθρωπο; Έτσι ε;
Γιατί ο Θεός έφτιαξε τους ιούς, βακτήρια, μικρόβια, βάκιλλους; Ε; Γιατί; Από αγάπη για τον άνθρωπο; Έτσι ε;
Ένας μάρτυρας του Ιεχωβά μπορεί να προσεγγίσει έναν Χριστιανό Ορθόδοξο συζητώντας μαζί του για την Αγία Γραφή.Αυτοί οι δύο μπορούν να συζητήσουν πάνω σε κάτι κοινά απόδεκτο και από τους δύο που είναι η Ύπαρξη του Θεού και η Αγία Γραφή.
Είμαι περίεργος να μάθω πως θα προσέγγιζε ένας μάρτυρας του Ιεχωβά κάποιον Άθεο.Θα άρχιζε μήπως με την συνήθη τακτική των υπολοίπων Χριστιανών να μιλάει για θαύματα,μεταθανάτιες εμπειρίες κ.τ.λ.; Η μήπως θα άρχιζε με τίποτα φιλοσοφικά επιχειρήματα ; Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι θα μιλούσε για καταστροφές που προμηνύουν την δευτέρα παρουσία κ.τ.λ.
Πάντως δεν νομίζω να μπορούν αυτοί να χρησιμοποιήσουν φιλοσοφικά επιχειρήματα για να αποδείξουν την ύπαρξη του Θεού.
Μέχρι στιγμής δεν έχει τύχει να συζητήσω με μάρτυρα του Ιεχωβά . Συζήτησα όμως με μορμόνους. Αυτοί βέβαια δεν μου μίλησαν κατ' ευθείαν για την θρησκεία τους αλλά μου είπαν πως κάνουν μια έρευνα σχετικά με το τι πιστεύει ο κόσμος. Ξεκίνησαν με την εξής ερώτηση ,αν πιστεύω πως ο Θεός ακούει τις προσευχές των ανθρώπων. Τους απάντησα πως δεν ξέρω καν αν υπάρχει ο Θεός . Αλλά και να υπάρχει τότε είναι άσκοπο να προσευχόμαστε γιατί αυτός που υποτίθεται ότι υπάρχει,αν υπάρχει, έχει αποφασίσει προαιωνίως για την ιστορία της ανθρωπότητας μη μπορώντας να αλλάξει τη γνώμη του.
Μετά αφού δεν μπορούσαν να με απαντήσουν με ρώτησαν σε ποιά εκκλησία ανήκω εννοώντας θρήσκευμα με την Έκκλησία γιατί οι προτεστάντες έτσι αποκαλούν τις θρησκείες τους, Εκκλησία τάδε, Εκκλησία δείνα κ.τ.λ. και οι Μορμόνοι προέρχονται από τον προτεσταντικό χώρο.Τους απάντησα ότι όπως και η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Έπειτα από αυτό με ευχαρίστησαν για το χρόνο που τους αφιέρωσα. Κρίμα που οι συγκεκριμένοι ήταν ξένοι και δεν ήξεραν καλά τα ελληνικά . Θα μπορούσαμε να κάνουμε καλή συζήτηση.
Είμαι περίεργος να μάθω πως θα προσέγγιζε ένας μάρτυρας του Ιεχωβά κάποιον Άθεο.Θα άρχιζε μήπως με την συνήθη τακτική των υπολοίπων Χριστιανών να μιλάει για θαύματα,μεταθανάτιες εμπειρίες κ.τ.λ.; Η μήπως θα άρχιζε με τίποτα φιλοσοφικά επιχειρήματα ; Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι θα μιλούσε για καταστροφές που προμηνύουν την δευτέρα παρουσία κ.τ.λ.
Πάντως δεν νομίζω να μπορούν αυτοί να χρησιμοποιήσουν φιλοσοφικά επιχειρήματα για να αποδείξουν την ύπαρξη του Θεού.
Μέχρι στιγμής δεν έχει τύχει να συζητήσω με μάρτυρα του Ιεχωβά . Συζήτησα όμως με μορμόνους. Αυτοί βέβαια δεν μου μίλησαν κατ' ευθείαν για την θρησκεία τους αλλά μου είπαν πως κάνουν μια έρευνα σχετικά με το τι πιστεύει ο κόσμος. Ξεκίνησαν με την εξής ερώτηση ,αν πιστεύω πως ο Θεός ακούει τις προσευχές των ανθρώπων. Τους απάντησα πως δεν ξέρω καν αν υπάρχει ο Θεός . Αλλά και να υπάρχει τότε είναι άσκοπο να προσευχόμαστε γιατί αυτός που υποτίθεται ότι υπάρχει,αν υπάρχει, έχει αποφασίσει προαιωνίως για την ιστορία της ανθρωπότητας μη μπορώντας να αλλάξει τη γνώμη του.
Μετά αφού δεν μπορούσαν να με απαντήσουν με ρώτησαν σε ποιά εκκλησία ανήκω εννοώντας θρήσκευμα με την Έκκλησία γιατί οι προτεστάντες έτσι αποκαλούν τις θρησκείες τους, Εκκλησία τάδε, Εκκλησία δείνα κ.τ.λ. και οι Μορμόνοι προέρχονται από τον προτεσταντικό χώρο.Τους απάντησα ότι όπως και η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Έπειτα από αυτό με ευχαρίστησαν για το χρόνο που τους αφιέρωσα. Κρίμα που οι συγκεκριμένοι ήταν ξένοι και δεν ήξεραν καλά τα ελληνικά . Θα μπορούσαμε να κάνουμε καλή συζήτηση.
Εγώ έχω συζητήσει με μάρτυρα το Ιεχωβά, ή όπως λέγονται τώρα με χριστιανό μάρτυρα του Ιεχωβά.
Πρώτα μου έριξε την αρλούμπα ότι διαδίδει το χαρμόσυνο μήνυμα της έλευσης της βασιλείας του Θεού. Του είπα λοιπόν πως εγώ είμαι άθεη και δεν πρόκειται να λάβω κανένα μήνυμα καθώς δεν υπάρχει θεός για να έλθει η βασιλεία του.
Τότε με ρώτησε πως εξηγώ τον τόσο τέλειο κόσμο μας και ποιος πιστεύω ότι μας έφτιαξε. Του είπα λοιπόν πως ο κόσμος μας κάθε άλλο παρά τέλειος είναι και πως είναι περισσότερο κόσμος τύπου "Παρατήρηση και πείραμα" και πως τα ίδια τα "τέλεια" σώματά μας είναι γεμάτα ατέλειες όπως ας πούμε το στήθος στους άντρες (ήταν άντρας και ο ίδιος). Πως ο λόγος που παθαίνουμε δισκοπάθεια και λουμπάγκο και ιγμορίτιδα είναι απόδειξη πως εξελιχθήκαμε ελαφρώς στραβά και τώρα περπατάμε όρθιοι ενώ τα σώματά μας είναι φτιαγμένα για να περπατάμε στα τέσσερα (κάπου το είχα διαβάσει αυτό).
Μετά μου είπε πως η Αγία Γραφή έχει τις απαντήσεις για όλα τα ερωτήματα και αυτό είναι απόδειξη πως υπάρχει θεός (που την υπαγόρευσε). Οπότε απάντησα πως η Αγία Γραφή λέει και πως δεν πρέπει να εργάζεσαι Σάββατο (ήταν Σάββατο τη μέρα που ήλθε σπίτι), δεν πρέπει να φοράς ρούχα με ανάμεικτες ίνες και πως ο θεός ζητά από τους Ισραηλίτες να προβούν σε γενοκτονία κανονική σε πάνω από ένα σημεία. Επίσης πως ότι και να λέει η θρησκεία τους εγώ αμα αιμορραγώ θα κάνω μετάγγιση γιατί δεν πστεύω πως μετά με περιμένουν αγγελούδια και συννεφάκια και άντε τώρα να πάει στο καλό γιατί με εμένα χάνει το χρόνο του ενώ θα μπορούσε να βρει άλλα πρόβατα υποψήφια μέλη πιο εύπιστα. Εκεί χωρίσαμε. Μάλλον δεν έπεσα σε υψηλόβαθμο και μάλλον βαρέθηκε και εκείνος γιατί έφυγε με τη μία.
Πρώτα μου έριξε την αρλούμπα ότι διαδίδει το χαρμόσυνο μήνυμα της έλευσης της βασιλείας του Θεού. Του είπα λοιπόν πως εγώ είμαι άθεη και δεν πρόκειται να λάβω κανένα μήνυμα καθώς δεν υπάρχει θεός για να έλθει η βασιλεία του.
Τότε με ρώτησε πως εξηγώ τον τόσο τέλειο κόσμο μας και ποιος πιστεύω ότι μας έφτιαξε. Του είπα λοιπόν πως ο κόσμος μας κάθε άλλο παρά τέλειος είναι και πως είναι περισσότερο κόσμος τύπου "Παρατήρηση και πείραμα" και πως τα ίδια τα "τέλεια" σώματά μας είναι γεμάτα ατέλειες όπως ας πούμε το στήθος στους άντρες (ήταν άντρας και ο ίδιος). Πως ο λόγος που παθαίνουμε δισκοπάθεια και λουμπάγκο και ιγμορίτιδα είναι απόδειξη πως εξελιχθήκαμε ελαφρώς στραβά και τώρα περπατάμε όρθιοι ενώ τα σώματά μας είναι φτιαγμένα για να περπατάμε στα τέσσερα (κάπου το είχα διαβάσει αυτό).
Μετά μου είπε πως η Αγία Γραφή έχει τις απαντήσεις για όλα τα ερωτήματα και αυτό είναι απόδειξη πως υπάρχει θεός (που την υπαγόρευσε). Οπότε απάντησα πως η Αγία Γραφή λέει και πως δεν πρέπει να εργάζεσαι Σάββατο (ήταν Σάββατο τη μέρα που ήλθε σπίτι), δεν πρέπει να φοράς ρούχα με ανάμεικτες ίνες και πως ο θεός ζητά από τους Ισραηλίτες να προβούν σε γενοκτονία κανονική σε πάνω από ένα σημεία. Επίσης πως ότι και να λέει η θρησκεία τους εγώ αμα αιμορραγώ θα κάνω μετάγγιση γιατί δεν πστεύω πως μετά με περιμένουν αγγελούδια και συννεφάκια και άντε τώρα να πάει στο καλό γιατί με εμένα χάνει το χρόνο του ενώ θα μπορούσε να βρει άλλα πρόβατα υποψήφια μέλη πιο εύπιστα. Εκεί χωρίσαμε. Μάλλον δεν έπεσα σε υψηλόβαθμο και μάλλον βαρέθηκε και εκείνος γιατί έφυγε με τη μία.
Praise his noodliness
AAAAARGHHHHHH!
AAAAARGHHHHHH!
Ναι αλλά με τη στάση που κράτησες εσύ στο διάλογο δεν έδειχνες πως έχεις πρόθεση για συζήτηση. Ήσουν λίγο επιθετική και δεν άφησες περιθώρια για διάλογο. Ίσως να ήταν καλύτερα αν του έθετες ένα ερώτημα που δεν μπορούσε να απαντήσει η να έφερνε τη συζήτηση στα μέτρα σου. Ας πούμε να τον ρωτούσες γιατί πιστεύει στο Θεό, γιατί η δικιά του θρησκεία είναι η αληθινή ενώ υπάρχουν χιλιάδες που υποστηρίζουν ακριβώς το ίδιο.Αλλά μπορεί να σου έλεγε για τίποτα θαύματα όπως οι Ορθόδοξοι . Και για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω πως να αντιμετωπίσω στη συζήτηση κάποιον ένθεο που μιλάει για θάυματα. Μπορώ να τον αμφισβητήσω ως ψεύτη;Scifimom έγραψε:Εγώ έχω συζητήσει με μάρτυρα το Ιεχωβά, ...
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2010 00:44
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Καρδίτσα
1. Σε εμένα ήρθαν πριν κανά χρόνο 2 όμορφα παιδιά.
Τους είχα στο σαλόνι μου σχεδόν 2 ώρες!! [λόυφαρα από το διάβασμα, γιαυτο!]
Ήμουν άψογος και υπέρ του δέοντος φιλικός και χαμογελαστός, τους έκανα να νιώσουν άνετα. Φυσικά τους είπα από την αρχή οτί είμαι άθεος, οπότε δεν άνοιξαν τη γραφη, παρα μόνο για λιγο, προς το τέλος, όπου "θυμηθηκαν οτι ειχαν καποια δουλεια και επρεπε να φυγουν".
Μου εκανε εντυπωση οτι ειχαν 2-3 γενικες γνωσεις απο αστρονομία.
Αυτοι θελαν να με πεισουν περι θεου δινοντας ως επιχειρημα το πως δικαιολογειται να υπαρχει καλοσυνη στους ανθρωπους... κατι τετοιο.
2. Επίσης, με Μ.τ.Ι μιλάω τακτικά, διότι στην πόλη μας φτιάχνουν [οι μαρτυρες] νοστιμες πιττες και πεινιρλι. Αλλα εκει καθομαι και τον ακουω 5-10 λεπτα, λεει αυτα που εχει να πει, τρωω την πιττα μου και φευγω χορτατος!
3. Τέλος, και παρά τα όσα οι ίδιοι πρεσβεύουν, μού έτυχε πριν λίγες βδομάδες μια ιστορια σε γνωστο σαητ, οπου μια -παντρεμενη με παιδια- μαρτυρας μού εξομολογηθηκε τρελο ερωτα μαζι μου. Δεν ξερω τι σκοπο ειχε, αλλα δεν εδειχνε και τοσο φανατικη μαρτυς - δεν μου ανεφερε καν τι πιστευει, την καταλαβα απο κατι ποστς της, και μολις της το ειπα και ειδε οτι "ξερω πολλα για αυτους" , μού ζητησε να μην ξαναμιλησουμε περι θρησκεια.
Να 'τανε ντεμεκ ερωτας=> τροπος προσεγγισης για -μελλοντικο- προσυλητισμό?
Να 'τανε απλά μια ανθρώπινη αδυναμία? Ποτέ δεν θα μάθω.
Πάντως, οι μαρτυρες έχουν αρκετα θεματα για να ανοιξουν συζητηση με καποιον, από Χ.Ο μέχρι και άθεο.
Τους είχα στο σαλόνι μου σχεδόν 2 ώρες!! [λόυφαρα από το διάβασμα, γιαυτο!]
Ήμουν άψογος και υπέρ του δέοντος φιλικός και χαμογελαστός, τους έκανα να νιώσουν άνετα. Φυσικά τους είπα από την αρχή οτί είμαι άθεος, οπότε δεν άνοιξαν τη γραφη, παρα μόνο για λιγο, προς το τέλος, όπου "θυμηθηκαν οτι ειχαν καποια δουλεια και επρεπε να φυγουν".
Μου εκανε εντυπωση οτι ειχαν 2-3 γενικες γνωσεις απο αστρονομία.
Αυτοι θελαν να με πεισουν περι θεου δινοντας ως επιχειρημα το πως δικαιολογειται να υπαρχει καλοσυνη στους ανθρωπους... κατι τετοιο.
2. Επίσης, με Μ.τ.Ι μιλάω τακτικά, διότι στην πόλη μας φτιάχνουν [οι μαρτυρες] νοστιμες πιττες και πεινιρλι. Αλλα εκει καθομαι και τον ακουω 5-10 λεπτα, λεει αυτα που εχει να πει, τρωω την πιττα μου και φευγω χορτατος!
3. Τέλος, και παρά τα όσα οι ίδιοι πρεσβεύουν, μού έτυχε πριν λίγες βδομάδες μια ιστορια σε γνωστο σαητ, οπου μια -παντρεμενη με παιδια- μαρτυρας μού εξομολογηθηκε τρελο ερωτα μαζι μου. Δεν ξερω τι σκοπο ειχε, αλλα δεν εδειχνε και τοσο φανατικη μαρτυς - δεν μου ανεφερε καν τι πιστευει, την καταλαβα απο κατι ποστς της, και μολις της το ειπα και ειδε οτι "ξερω πολλα για αυτους" , μού ζητησε να μην ξαναμιλησουμε περι θρησκεια.
Να 'τανε ντεμεκ ερωτας=> τροπος προσεγγισης για -μελλοντικο- προσυλητισμό?
Να 'τανε απλά μια ανθρώπινη αδυναμία? Ποτέ δεν θα μάθω.
Πάντως, οι μαρτυρες έχουν αρκετα θεματα για να ανοιξουν συζητηση με καποιον, από Χ.Ο μέχρι και άθεο.
- EvanT
- Δημοσιεύσεις: 1927
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2009 11:00
- Όνομα Ιστότοπου: On the way to Ithaca
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Έχει Γιαχωβάδες στην Καρδίτσα; Συγκλονίστηκα! Πού τις κάνουνε τις πίτες να έρθω να σαβουριάσω κι εγώ καμία, άμα ξανακατέβω να δω τους θειους μου;
“With crosses, relics, crucifixes,
beads, pictures, rosaries and pixes,
the tools of working out salvation,
by mere mechanic operation.”
Samuel Butler, "Hudibras"
beads, pictures, rosaries and pixes,
the tools of working out salvation,
by mere mechanic operation.”
Samuel Butler, "Hudibras"
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2010 00:44
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Καρδίτσα
Πού ΔΕΝ έχει γιαχωβάδες, να λες!
θα σου πω σε πμ αν θες, για τις τυρόπιττες.
Τώρα, για να μη είμαστε και οφφ-τοπικ, μιας και ρωτησες για Καρδιτσα ειδικά, στο σπίτι μας συγκεκριμένα έχουν χτυπήσει την πόρτα μόνο μία φορά λέγοντας -ευγενικά- από το θυροτηλέφωνο οτι "θελουν να μιλησουν για το θεο" - άλλο που δεν ήθελα κι εγώ.
Επίσης, έξω, στην κεντρική πλατεία, τους έχω δει να μοιράζουν φυλλάδια μόνο μία -πάλι- φορά. Αυτό βέβαια δε σημαίνει οτι έχουν βγει για κύρηγμα/φυλλάδια μόνο μια φορά, αλλά στατιστικά αν το πάρουμε, μάλλον δεν είναι και τόσο "δραστήριοι".
Πάντως, δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω την εντύπωση οτι μου "τη δίνουν" οι γιαχ περισσότερο απ' τους χ.ο...
θα σου πω σε πμ αν θες, για τις τυρόπιττες.
Τώρα, για να μη είμαστε και οφφ-τοπικ, μιας και ρωτησες για Καρδιτσα ειδικά, στο σπίτι μας συγκεκριμένα έχουν χτυπήσει την πόρτα μόνο μία φορά λέγοντας -ευγενικά- από το θυροτηλέφωνο οτι "θελουν να μιλησουν για το θεο" - άλλο που δεν ήθελα κι εγώ.
Επίσης, έξω, στην κεντρική πλατεία, τους έχω δει να μοιράζουν φυλλάδια μόνο μία -πάλι- φορά. Αυτό βέβαια δε σημαίνει οτι έχουν βγει για κύρηγμα/φυλλάδια μόνο μια φορά, αλλά στατιστικά αν το πάρουμε, μάλλον δεν είναι και τόσο "δραστήριοι".
Πάντως, δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω την εντύπωση οτι μου "τη δίνουν" οι γιαχ περισσότερο απ' τους χ.ο...
στην ενοχληση που προκαλουν
δεν εχουν καμμια διαφορα
οι ορθοδοξοι επειδη ειναι κατοχυρωμενοι
ειναι πιο ανετοι και λιγοτερο πιεστικοι
αλλα ετσι σε ξεγελουν και τους παιρνεις λιγο πιο σοβαρα
για να ανακαλυψεις το ιδιο τουβλο
οι ιεχωβαδες που χτυπανε κουδουνια στις πορτες
εχουν δει απο μενα
-την πορτα "μπαμ" στα μουτρα τους με το καλημερα
-την πορτα "μπαμ" στα μουτρα τους αφου τους εριξα ενα καλο βρισιμο
και μια φορα την πορτα ανοιχτη, ενα αληθινο σπαθι στο χερι και ενα ιδιαιτερο βλεμμα
ηταν η φορα που ειπαν τα λιγοτερα και εφυγαν τρεχοντας
δεν εχουν καμμια διαφορα
οι ορθοδοξοι επειδη ειναι κατοχυρωμενοι
ειναι πιο ανετοι και λιγοτερο πιεστικοι
αλλα ετσι σε ξεγελουν και τους παιρνεις λιγο πιο σοβαρα
για να ανακαλυψεις το ιδιο τουβλο
οι ιεχωβαδες που χτυπανε κουδουνια στις πορτες
εχουν δει απο μενα
-την πορτα "μπαμ" στα μουτρα τους με το καλημερα
-την πορτα "μπαμ" στα μουτρα τους αφου τους εριξα ενα καλο βρισιμο
και μια φορα την πορτα ανοιχτη, ενα αληθινο σπαθι στο χερι και ενα ιδιαιτερο βλεμμα
ηταν η φορα που ειπαν τα λιγοτερα και εφυγαν τρεχοντας
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
μια χρονια καλοκαιρι ηταν ειχα παει μεχρι το γηπεδο μπασκετ να ρωτησο για τα διαρκειας ε κοντο παντελονι καπελακι ομαδας χαλαρα
φτανω στο γηπεδο βλεπω κοσμο ολοι με πουκαμισα γραβατες επαιζε και απαλη μουσικη σαν ψαλμοδια τι γινετε λεω καποιον που δουλευε εκει, εχουν λεει το συνεδριο τους οι μαρτηρες του ιεχωβα
πολυς κοσμος καθε χρονο στην αθηνα και θεσσαλονικη πανε στα γηπεδα μηλανε και βαφτιζουν νεους οπαδους και επισης εχουν πολλα λεφτα ολοι
βαζουν κατι γερους και κατι νεαρους να μοιραζουν φιλαδια και επισης ξερω οτι αν καποιος εχει προβλημα τον αφεινουν να πεθανει αλλα δεν τον κανουν μεταγγυση αιματος
αυτο και αν ειναι φανατισμος
φτανω στο γηπεδο βλεπω κοσμο ολοι με πουκαμισα γραβατες επαιζε και απαλη μουσικη σαν ψαλμοδια τι γινετε λεω καποιον που δουλευε εκει, εχουν λεει το συνεδριο τους οι μαρτηρες του ιεχωβα
πολυς κοσμος καθε χρονο στην αθηνα και θεσσαλονικη πανε στα γηπεδα μηλανε και βαφτιζουν νεους οπαδους και επισης εχουν πολλα λεφτα ολοι
βαζουν κατι γερους και κατι νεαρους να μοιραζουν φιλαδια και επισης ξερω οτι αν καποιος εχει προβλημα τον αφεινουν να πεθανει αλλα δεν τον κανουν μεταγγυση αιματος
αυτο και αν ειναι φανατισμος
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
- EvanT
- Δημοσιεύσεις: 1927
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2009 11:00
- Όνομα Ιστότοπου: On the way to Ithaca
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Αυτό Αρίστο είναι κλασσικός Ορθόδοξος μύθος. Όλοι όσοι γνωρίζω εγώ (για να είμαι ειλικρινής, 5 άτομα) είναι μεροκαματιάρηδες άνθρωποι. Αυτό που όντως κάνουν είναι να στηρίζουν ο ένας τον άλλο οικονομικά στην ανάγκη. Τώρα, αν έρχονται λεφτά από το Μπρούκλυν για τα συνέδρια ή αν τα βάζουν από την τσέπη τους εδώ, αυτό δεν μπορώ να το ξέρω.aristotelis_1 έγραψε:επισης εχουν πολλα λεφτα ολοι
“With crosses, relics, crucifixes,
beads, pictures, rosaries and pixes,
the tools of working out salvation,
by mere mechanic operation.”
Samuel Butler, "Hudibras"
beads, pictures, rosaries and pixes,
the tools of working out salvation,
by mere mechanic operation.”
Samuel Butler, "Hudibras"
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
το ολοι ενωω τους αρχηγους τους πως το λενε αυτους μωρε που βγαινουν μπροστα που κανουν την προπαγανδα που δινουν τα φιλλαδια στους αλλους να τα μοιρασουν αυτοι εχουν τα λεφτα τα πολλα οχι οι πιστοι αυτοι ειναι σαν εμας λαος και ο λαος παντα ειναι φτωχος
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
- EvanT
- Δημοσιεύσεις: 1927
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2009 11:00
- Όνομα Ιστότοπου: On the way to Ithaca
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Ε, καλά... αυτό δεν είναι πρωτότυπο. Όλοι οι αρχηγοί θρησκειών ζάμπλουτοι είναι ως επί το πλείστον.
“With crosses, relics, crucifixes,
beads, pictures, rosaries and pixes,
the tools of working out salvation,
by mere mechanic operation.”
Samuel Butler, "Hudibras"
beads, pictures, rosaries and pixes,
the tools of working out salvation,
by mere mechanic operation.”
Samuel Butler, "Hudibras"
Εγώ έχω πάει κιόλας σε ευκτήριο οίκο των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Στις βασιλείες τους, όπως αποκαλούν τους ναούς τους.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση εκεί μέσα στον λατρευτικό τους χώρο είναι πως όλοι εκεί μέσα ήταν καλοντυμένοι, με κοστούμια και γραβάτες, παρφουμαρισμένοι. Είδα μάλιστα και γυναίκες με ξώπλατα φορέματα και οι φούστες αν και δεν ήταν mini ήταν πάντως πιο κοντές από τις κανονικές. Εγώ ήμουν ο πιο κακοντυμένος μέσα στην αίθουσα. Ήμουν σαν την μύγα μέσα στο γάλα. Βέβαια και σε εμείς οι Ορθόδοξοι όταν πάμε σε γάμους η βαφτίσια είμαστε έτσι καλοντυμένοι.
Επίσης μέσα στην αίθουσα στους τοίχους δεν υπήρχαν εικόνες. Υπήρχαν μόνο οθόνες για να μπορούν να βλέπουν όσοι κάθοταν στις πίσω θέσεις τον ομιλητή στο βήμα. Εκτός από τις οθόνες υπήρχαν και κάμερες μέσα στην αίθουσα. Ήταν Μεγάλη Τρίτη όταν πήγα. Για αυτούς ήταν η επέτειος του μυστικού δείπνου του Ιησού ή κατ' αυτούς αναμνηστικού δείπνου. Ακουγόταν μουσική που έμοιαζε με κλασσική αλλά δεν υπήρχαν μουσικά όργανα μέσα στην αίθουσα. Όλοι πλην εμού άρχισαν να ψάλλουν.Αφού τέλειωσαν την ψαλμωδία άρχισε να μιλάει ο ιερέας τους. Δεν ξέρω πως τους αποκαλούν αυτοί τους ιερείς τους. Μετά το κύρηγμα έγινε περιφορά του άρτου και του οίνου μέσα στην αίθουσα που αντιπροσώπευαν τα εμβλήματα εξουσίας που και καλά θα παραδώσει ο Ιησούς σε αυτούς που διάλεξε για την ουράνια κυβέρνηση. Μετά τέλειωσαν την τελετή πάλι με ψαλμωδία.
Οι εντυπώσεις μου από αυτήν την τελετή που παρακολούθησα δεν ήταν και οι καλύτερες. Κατ ΄ αρχήν δεν ένοιωσα το αίσθημα του ιερού και της συγκίνσης που έχω νοιώσει στις Εκκλησίες. Πιο πολύ έμοιαζε με κοσμική δεξίωση . Το μόνο που αντιλήφθηκα εκεί μέσα ήταν η υποκρισία. Όλα ήταν φτιασιδωμένα εκεί μέσα.Επιπλέον το κύρηγμα του Ιερέα τους εγώ πιστεύω πως απευθύνεται σε άτομα διανοητικώς καθυστερημένα. Και από την πρώτη στιγμή ήρθαν Ιεχωβίτες και Ιεχωβίτισσες δίπλα μου για να μου εξηγήσουν την τελετή τι σημαίνει το κάθετι με απώτερο στόχο όμως να με κάνουν δικό τους.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση εκεί μέσα στον λατρευτικό τους χώρο είναι πως όλοι εκεί μέσα ήταν καλοντυμένοι, με κοστούμια και γραβάτες, παρφουμαρισμένοι. Είδα μάλιστα και γυναίκες με ξώπλατα φορέματα και οι φούστες αν και δεν ήταν mini ήταν πάντως πιο κοντές από τις κανονικές. Εγώ ήμουν ο πιο κακοντυμένος μέσα στην αίθουσα. Ήμουν σαν την μύγα μέσα στο γάλα. Βέβαια και σε εμείς οι Ορθόδοξοι όταν πάμε σε γάμους η βαφτίσια είμαστε έτσι καλοντυμένοι.
Επίσης μέσα στην αίθουσα στους τοίχους δεν υπήρχαν εικόνες. Υπήρχαν μόνο οθόνες για να μπορούν να βλέπουν όσοι κάθοταν στις πίσω θέσεις τον ομιλητή στο βήμα. Εκτός από τις οθόνες υπήρχαν και κάμερες μέσα στην αίθουσα. Ήταν Μεγάλη Τρίτη όταν πήγα. Για αυτούς ήταν η επέτειος του μυστικού δείπνου του Ιησού ή κατ' αυτούς αναμνηστικού δείπνου. Ακουγόταν μουσική που έμοιαζε με κλασσική αλλά δεν υπήρχαν μουσικά όργανα μέσα στην αίθουσα. Όλοι πλην εμού άρχισαν να ψάλλουν.Αφού τέλειωσαν την ψαλμωδία άρχισε να μιλάει ο ιερέας τους. Δεν ξέρω πως τους αποκαλούν αυτοί τους ιερείς τους. Μετά το κύρηγμα έγινε περιφορά του άρτου και του οίνου μέσα στην αίθουσα που αντιπροσώπευαν τα εμβλήματα εξουσίας που και καλά θα παραδώσει ο Ιησούς σε αυτούς που διάλεξε για την ουράνια κυβέρνηση. Μετά τέλειωσαν την τελετή πάλι με ψαλμωδία.
Οι εντυπώσεις μου από αυτήν την τελετή που παρακολούθησα δεν ήταν και οι καλύτερες. Κατ ΄ αρχήν δεν ένοιωσα το αίσθημα του ιερού και της συγκίνσης που έχω νοιώσει στις Εκκλησίες. Πιο πολύ έμοιαζε με κοσμική δεξίωση . Το μόνο που αντιλήφθηκα εκεί μέσα ήταν η υποκρισία. Όλα ήταν φτιασιδωμένα εκεί μέσα.Επιπλέον το κύρηγμα του Ιερέα τους εγώ πιστεύω πως απευθύνεται σε άτομα διανοητικώς καθυστερημένα. Και από την πρώτη στιγμή ήρθαν Ιεχωβίτες και Ιεχωβίτισσες δίπλα μου για να μου εξηγήσουν την τελετή τι σημαίνει το κάθετι με απώτερο στόχο όμως να με κάνουν δικό τους.
Ιστορία Νο 1
Καλοκαιρινό Σαββατιάτικο μεσημέρι μέσα στο σχεδόν άδειο λεωφορείο. Υπάρχει μία κυρία που δήθεν διαβάζει -και στην πραγματικότητα κρατάει επειδικτικά ώστε να τη βλέπει η κόσμος- την «Σκοπιά». Από επόμενες στάσεις ανεβαίνουν κι άλλες κυρίες, όλες βλέπουν το θέαμα, αλλά φυσικά καμιά δεν μπορεί να πει τίποτα.
Λίγη ώρα αργότερα το λεωφορείο κάνει στάση μπροστά σε μια εκκλησία. Ξαφνικά, όλες οι κυρίες, λες και ήταν συννενοημένες, άρχισαν να κάνουν το σταυρό τους! Ένα θέαμα άκρως σουρεαλιστικό. Η κυρία με τη Σκοπιά πάντως, συνέχισε απτόητη να την επιδεικνύει, τουλάχιστον ως τη στιγμή που αποχώρησα εγώ από το λεωφορείο - μοναστήρι.
Ιστορία Νο 2
Είμαι σ' ένα παγκάκι με έναν φίλο (άθεο), ένα καλοκαιριάτικο βραδάκι και συζητάμε. Μας πλησιάζουν δύο Μορμόνοι (καράτεκνοι, από οντισιόν τους περνάνε;) όχι για κατήχηση, αλλά για να ρωτήσουν για μία οδό. Τους πιάνουμε εμείς την κουβέντα για τα της πίστης (επειδή ήταν τεκνά, αλλιώς...) και τους ξεφουρνίζουμε ότι είμαστε gay. Έγινε μια ξαφνική παύση και κοίταζαν αποσβολωμένοι ο ένας τον άλλον. Ώσπου ο ένας μας πετάει το κορυφαίο: «Θα προσευχηθούμε για σας»! Ε μετά μείναμε εμείς αποσβολωμένοι...
Καλοκαιρινό Σαββατιάτικο μεσημέρι μέσα στο σχεδόν άδειο λεωφορείο. Υπάρχει μία κυρία που δήθεν διαβάζει -και στην πραγματικότητα κρατάει επειδικτικά ώστε να τη βλέπει η κόσμος- την «Σκοπιά». Από επόμενες στάσεις ανεβαίνουν κι άλλες κυρίες, όλες βλέπουν το θέαμα, αλλά φυσικά καμιά δεν μπορεί να πει τίποτα.
Λίγη ώρα αργότερα το λεωφορείο κάνει στάση μπροστά σε μια εκκλησία. Ξαφνικά, όλες οι κυρίες, λες και ήταν συννενοημένες, άρχισαν να κάνουν το σταυρό τους! Ένα θέαμα άκρως σουρεαλιστικό. Η κυρία με τη Σκοπιά πάντως, συνέχισε απτόητη να την επιδεικνύει, τουλάχιστον ως τη στιγμή που αποχώρησα εγώ από το λεωφορείο - μοναστήρι.
Ιστορία Νο 2
Είμαι σ' ένα παγκάκι με έναν φίλο (άθεο), ένα καλοκαιριάτικο βραδάκι και συζητάμε. Μας πλησιάζουν δύο Μορμόνοι (καράτεκνοι, από οντισιόν τους περνάνε;) όχι για κατήχηση, αλλά για να ρωτήσουν για μία οδό. Τους πιάνουμε εμείς την κουβέντα για τα της πίστης (επειδή ήταν τεκνά, αλλιώς...) και τους ξεφουρνίζουμε ότι είμαστε gay. Έγινε μια ξαφνική παύση και κοίταζαν αποσβολωμένοι ο ένας τον άλλον. Ώσπου ο ένας μας πετάει το κορυφαίο: «Θα προσευχηθούμε για σας»! Ε μετά μείναμε εμείς αποσβολωμένοι...