http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 013_524003Θα ζητήσει πίσω τα ακίνητα η Εκκλησία αν διακοπεί η μισθοδοσία των κληρικών
Αντιδράσεις στο εσωτερικό της Ιεραρχίας προκάλεσε ο κ. Ιερώνυμος, ανοίγοντας το θέμα του διαχωρισμού Κράτους - Εκκλησίας.
Την «άμυνά» της ενόψει μιας πρότασης για διαχωρισμό Κράτους - Εκκλησίας ετοιμάζει η Εκκλησία της Ελλάδος. Ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος σήμανε «κώδωνα κινδύνου» καθώς ο διαχωρισμός θα οδηγήσει σε διακοπή της μισθοδοσίας των κληρικών από το κράτος. Πώς θα αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο η Εκκλησία; Διεκδικώντας την ακίνητη περιουσία που εκχώρησε στο κράτος από το 1922 και μετά. Βέβαια, ο Αρχιεπίσκοπος ανοίγοντας ο ίδιος το θέμα του διαχωρισμού καθώς και της χρηστής διαχείρισης της εκκλησιαστικής περιουσίας προκάλεσε αντιδράσεις και στο εσωτερικό της Ιεραρχίας.
Μεταπολιτευτικά ουκ ολίγες φορές έχει τεθεί το θέμα του διαχωρισμού Κράτους - Εκκλησίας. Ενδεικτικά, η θέση διατυπώθηκε στην ιδρυτική διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ, υπήρξαν ανάλογες φωνές από κόμματα της Αριστεράς, ενώ ετέθη και από τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή. Αυτή τη φορά, ετέθη... προληπτικά από τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο κατά την τακτική σύγκληση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας την περασμένη Τρίτη. «Σε λίγα χρόνια η Βουλή θα έχει εντολή να προβεί στην αναθεώρηση του Συντάγματος. Θα αφήσουμε να μας προλάβουν οι εξελίξεις; Στο σημείο αυτό προκύπτουν διάφορα ερωτήματα. Ποια σχέση επιθυμούμε; Το μοντέλο των διακριτών ρόλων μάς εξυπηρετεί ακόμη; Ολα αυτά πρέπει πρώτα να τα εξετάσουμε στο εσωτερικό μας και μετά να διαλεχθούμε με την πολιτεία» τόνισε ο κ. Ιερώνυμος. Ποιο θα είναι το βασικό πρακτικό αποτέλεσμα του διαχωρισμού εν μέσω οξύτατης δημοσιονομικής λιτότητας; Η αλλαγή στον τρόπο μισθοδοσίας -περί τα 200 εκατ. ευρώ ετησίως- των 10.000 κληρικών και των ιεραρχών.
Σύμφωνα με τον κ. Ιερώνυμο, η οικονομική αυτονομία είναι απαραίτητη για να αντιμετωπισθεί η θεσμική αλλαγή στις σχέσεις Κράτους - Εκκλησίας. Ετσι, όπως ανέφεραν στην «Κ» στενοί συνεργάτες του, ανοίγοντας το ζήτημα, η στόχευση του κ. Ιερώνυμου ήταν διττή. Ο πρώτος στόχος είναι το συμμάζεμα των οικονομικών της Εκκλησίας. Αλλωστε ήταν σαφείς οι αιχμές του κ. Ιερώνυμου στην ομιλία του προς την ιεραρχία: «Επιτέλους, ας αναλογιστούμε τις μεγάλες ευθύνες μας στο θέμα της χρηστής διαχείρισης».
Ο δεύτερος στόχος είναι η λεπτομερής καταγραφή των οικονομικών της Εκκλησίας μέσα στην επόμενη τριετία. «Η θέση μας είναι δεινή» διαπίστωσε ο κ. Ιερώνυμος, έχοντας υπόψη ότι από το 2008 η Εκκλησία δεν λαμβάνει μέρισμα από τις μετοχές της στην Εθνική, ενώ δεν είναι πλέον εύκολες ούτε ιδιαίτερα αποδοτικές οι μισθώσεις των ακινήτων της. Ετσι, η καταγραφή αναμένεται ότι θα επιβεβαιώσει το ελλειμματικό ταμείο, αποτελώντας «όπλο» της Εκκλησίας στο ενδεχόμενο διακοπής της μισθοδοσίας από το Κράτος. Ως ύστατο μέτρο, η Εκκλησία δηλώνει ότι θα ζητήσει επιστροφή των ακινήτων που έχει προσφέρει στο Δημόσιο σε κρίσιμες στιγμές του ελληνικού κράτος, όπως σε ακτήμονες το 1922 και το 1952. Τα 90 αυτά χρόνια η Εκκλησία παραχώρησε στο κράτος το 96% της ακίνητης περιουσίας της.
Πάντως, το γεγονός ότι ο κ. Ιερώνυμος άνοιξε συζήτηση περί διαχωρισμού χωρίς να έχει υπάρξει επίσημη πρόταση από θεσμικούς παράγοντες της πολιτείας, προκάλεσε αντιδράσεις εντός της ιεραρχίας, «κυρίως από ιεράρχες με Χριστοδουλικές και συντηρητικές καταβολές», όπως ελέχθη χαρακτηριστικά, οι οποίοι φέρεται να εκτιμούν ότι μία τέτοια πρωτοβουλία θέτει σε θέση άμυνας την Εκκλησία. «Η Εκκλησία δεν επιδιώκει τον χωρισμό. Το ζήτημα ετέθη ώστε η Εκκλησία να οργανώσει την άμυνά της» τόνισαν στην «Κ» συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου, οι οποίοι διαβλέπουν πίσω από τις ενστάσεις προσωπικές φιλοδοξίες.
Πάει να γίνει τίποτα με διαχωρισμό εκκλησίας κράτους;
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Σίμων Resurrected
- Δημοσιεύσεις: 3230
- Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Λυκαβηττός
Σοβαρός κύριος.xarxar έγραψε: ο Φαήλος
État de siège
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
"-και η σύγχρονη επιστήμη-";;; WTF!!! Τα πιστεύουν αυτά που γράφουν;
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Μεσα. Ειναι απαραδεκτο μια θρησκευτικη γιορτη να γινεται αφορμη για κοσμικη αργια, χανεται ολο της το υψηλο νοημα ετσι. Με το ιδιο σκεπτικο, καταργουμε την αργια των θλιβερα εμπορευματοποιημενων Χριστουγεννων (αλλο η Πρωτοχρονια) και την κινητη αργια του "παω στην εκκλησια πεντε λεπτα κατα τις 00:00" Πασχα και προβλεπουμε μερικες ακομα μερες αδειας για τους εργαζομενους και ωρες απουσιων για τους μαθητες αναλογα με τον αριθμο των ημερων αργιας που χανονται. Ιδου, μολις απελευθερωσαμε τις θρησκευτικες αργιες απο την κρατικη μεγγενη, δωσαμε τη δυνατοτητα σε ολους τους θρησκους να καθονται τις ημερες που τους ενδιαφερουν και καναμε ενα βημα προς την εκκοσμικευση του κρατους* . Ολοι κερδιζουν.
*Μηπως να την ξανασκεφτονταν αυτη την επιστολη; Δεν ειναι αργα να την ανακαλεσουν.
*Μηπως να την ξανασκεφτονταν αυτη την επιστολη; Δεν ειναι αργα να την ανακαλεσουν.
Η αθεΐα δεν είναι το παν αλλά είναι μια καλή αρχή.
Ε καλά να πάθουν. Το κράτος από τη μία θέλει* να γίνει πιο μοντέρνο και δίκαιο και καλά κι από την άλλη να μη στεναχωρήσει την εκκλησία. Όσο δεν έχουν τα κότσια να βγουν και να πουν ότι το κράτος πρέπει να είναι κοσμικό κι ο καθένας τη θρησκεία του στο σπίτι του και οι αργίες κοσμικές αυτά θα γίνονται.
*Μου φαίνεται δηλαδή ότι θέλει ώρες ώρες ή ότι έστω προσπαθεί δειλά να αποφύγει επιπλέον επιπλήξεις από διεθνής οργανισμούς ή κάτι τέτοιο.
http://iocaste.wordpress.com
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Δε βρήκα κάπου αλλού που να ταιριάζει περισσότερο...
Αριθμός: 264
Τύπος: Ερώτηση
Σύνοδος/Περίοδος: Β' ΙΕ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα: Η κατάργηση των θρησκευτικών σχολικών αργιών στοχεύει στην πνευματική αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας
Κόμμα: ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Ημερομηνία: 20/06/2014
Ημ. τελευτ. τροποπ.: 08/07/2014
Καταθέτων: Γερμενής Σπυρίδωνος Γεώργιος
Υπουργοί:
1. Λοβέρδος Ανδρέας (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων)
2. Ντινόπουλος Αργύρης (Υπουργός Εσωτερικών)
Περίληψη ερώτησης
Ο σχεδιασμός του Υπ. Παιδείας για την κατάργηση θρησκευτικών αργιών (εννοεί του Αγ. Ιωάννη και Τριών Ιεραρχών) ολοκληρώθηκε και θα υλοποιηθεί από τον Σεπτέμβριο. Το σχέδιο του Υπ. Παιδείας εντάσσεται στη γενικότερη μεταπολιτευτική απόπειρα των εκάστοτε κυβερνήσεων για θρησκευτική και εθνική αποδόμηση του Ελληνισμού.
α. Η κατάργηση των δύων (sic) αργιών γίνεται για επιμήκυνση του σχολικού έτους ή είναι ξεκίνημα για ένα γενικότερο ανθελληνικό πλαίσιο κατάργησης και τοπικών θρησκευτικών αργιών (των πολιούχων κάθε πόλης);
β. Τι μέτρα θα πάρετε για να ανασυσταθούν τα νεοελληνικά βιβλία της Α’βάθμιας και Β’βάθμιας εκπαίδευσης τα οποία θα έπρεπε να προβάλλουν κι όχι να γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών;
Περιλήψεις απαντήσεων
1. Υπ. Εσωτερικών: Αναρμόδιο
2. Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων: α. Αφού απαριθμεί τις επίσημες αργίες του σχολικού έτους (η 7η Ιανουαρίου περιέχεται σ’ αυτές) επισημαίνει ότι σύμφωνα με την ΥΑ 95567/Γ2/20-6-2014 «η θρησκευτική εορτή των Τριών Ιεραρχών την 30η Ιανουαρίου 2015 δεν αποτελεί ημέρα αργίας [...] αλλά ορίζεται ως ημέρα εορτής κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και δραστηριότητες σχετικά με την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα» σύμφωνα με την επιθυμία της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδας (σε επιστολή της στον Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων εξέφρασε την πικρία της διότι για τη β’βάθμια εκπαίδευση η εορτή των Τριών Ιεραρχών χαρακτηριζόταν αργία με απλή δυνατότητα συμμετοχής σε εκκλησιασμό χωρίς καμία αναφορά «στους τρεις πατέρες της Εκκλησίας, κατ’ εξοχήν προστάτες της παιδείας και υπερμάχους των ελληνικών (δηλαδή των κοσμικών, εξωχριστιανικών, στην εποχή τους) γραμμάτων».
β. Στόχος των βιβλίων δεν είναι η εξυπηρέτηση και προβολή μέσω αυτών διάφορων ιδεολογιών (πολιτικών, θρησκευτικών, κοινωνικών) αλλά να υπηρετούν καθαρά μορφωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς. Τα σχολικά βιβλία που χρησιμοποιούνται σήμερα δεν στρέφονται κατά των αξιών του Ελληνισμού και του Χριστιανισμού. Αντίθετα βασίζονται στην ελληνική και ορθόδοξη χριστιανική κληρονομιά, προβάλλουν και υπηρετούν τις ανθρωπιστικές και πανανθρώπινες αξίες του πολιτισμού μας.
Αριθμός: 264
Τύπος: Ερώτηση
Σύνοδος/Περίοδος: Β' ΙΕ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα: Η κατάργηση των θρησκευτικών σχολικών αργιών στοχεύει στην πνευματική αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας
Κόμμα: ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Ημερομηνία: 20/06/2014
Ημ. τελευτ. τροποπ.: 08/07/2014
Καταθέτων: Γερμενής Σπυρίδωνος Γεώργιος
Υπουργοί:
1. Λοβέρδος Ανδρέας (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων)
2. Ντινόπουλος Αργύρης (Υπουργός Εσωτερικών)
Περίληψη ερώτησης
Ο σχεδιασμός του Υπ. Παιδείας για την κατάργηση θρησκευτικών αργιών (εννοεί του Αγ. Ιωάννη και Τριών Ιεραρχών) ολοκληρώθηκε και θα υλοποιηθεί από τον Σεπτέμβριο. Το σχέδιο του Υπ. Παιδείας εντάσσεται στη γενικότερη μεταπολιτευτική απόπειρα των εκάστοτε κυβερνήσεων για θρησκευτική και εθνική αποδόμηση του Ελληνισμού.
α. Η κατάργηση των δύων (sic) αργιών γίνεται για επιμήκυνση του σχολικού έτους ή είναι ξεκίνημα για ένα γενικότερο ανθελληνικό πλαίσιο κατάργησης και τοπικών θρησκευτικών αργιών (των πολιούχων κάθε πόλης);
β. Τι μέτρα θα πάρετε για να ανασυσταθούν τα νεοελληνικά βιβλία της Α’βάθμιας και Β’βάθμιας εκπαίδευσης τα οποία θα έπρεπε να προβάλλουν κι όχι να γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών;
Περιλήψεις απαντήσεων
1. Υπ. Εσωτερικών: Αναρμόδιο
2. Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων: α. Αφού απαριθμεί τις επίσημες αργίες του σχολικού έτους (η 7η Ιανουαρίου περιέχεται σ’ αυτές) επισημαίνει ότι σύμφωνα με την ΥΑ 95567/Γ2/20-6-2014 «η θρησκευτική εορτή των Τριών Ιεραρχών την 30η Ιανουαρίου 2015 δεν αποτελεί ημέρα αργίας [...] αλλά ορίζεται ως ημέρα εορτής κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και δραστηριότητες σχετικά με την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα» σύμφωνα με την επιθυμία της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδας (σε επιστολή της στον Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων εξέφρασε την πικρία της διότι για τη β’βάθμια εκπαίδευση η εορτή των Τριών Ιεραρχών χαρακτηριζόταν αργία με απλή δυνατότητα συμμετοχής σε εκκλησιασμό χωρίς καμία αναφορά «στους τρεις πατέρες της Εκκλησίας, κατ’ εξοχήν προστάτες της παιδείας και υπερμάχους των ελληνικών (δηλαδή των κοσμικών, εξωχριστιανικών, στην εποχή τους) γραμμάτων».
β. Στόχος των βιβλίων δεν είναι η εξυπηρέτηση και προβολή μέσω αυτών διάφορων ιδεολογιών (πολιτικών, θρησκευτικών, κοινωνικών) αλλά να υπηρετούν καθαρά μορφωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς. Τα σχολικά βιβλία που χρησιμοποιούνται σήμερα δεν στρέφονται κατά των αξιών του Ελληνισμού και του Χριστιανισμού. Αντίθετα βασίζονται στην ελληνική και ορθόδοξη χριστιανική κληρονομιά, προβάλλουν και υπηρετούν τις ανθρωπιστικές και πανανθρώπινες αξίες του πολιτισμού μας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tasos_didymoteicho την 11 Αύγ 2014 11:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: απαντήθηκε
Λόγος: απαντήθηκε
"Atheism: A non-prophet organization." (George Carlin)
-
- Δημοσιεύσεις: 1309
- Εγγραφή: 02 Οκτ 2011 01:21
- Όνομα Ιστότοπου: -
Οι τρεις ιεραρχες λεει οτι κατι εκαναν το οποιο ομως διαβαζοντας το κειμενο δεν το καταλαβα διολου,αλλα δεν βαριεσαι ποιος να κατσει και τι να εξηγησει απο κατι το ανεξηγητο.
Οι τρεις ιεραρχες ηταν οι προστατες λεει της ελληνικης παιδειας. ,ομως ο συμμαθητης τους ο Ιουλιανος που ειχε οντως Ελληνικη μορφωση και ηταν λατρης του Ελληνικου πολιτισμου δεν εχαιρε δα και πολυ εκτιμησης αναμεσα στους ιουδαιοπληκτους γαλλιλαιους.
Προστατες λεγοντας εννοειται φυσικα νταβατζηδες ωστε να χαθει για παντα απο προσωπου γης η ελληνικη σκεψη γιατι ερχεται σε ευθεια συγκρουση με τις ιουδαικες αρχες σκεψης.
Οι τρεις ιεραρχες ηταν οι προστατες λεει της ελληνικης παιδειας. ,ομως ο συμμαθητης τους ο Ιουλιανος που ειχε οντως Ελληνικη μορφωση και ηταν λατρης του Ελληνικου πολιτισμου δεν εχαιρε δα και πολυ εκτιμησης αναμεσα στους ιουδαιοπληκτους γαλλιλαιους.
Προστατες λεγοντας εννοειται φυσικα νταβατζηδες ωστε να χαθει για παντα απο προσωπου γης η ελληνικη σκεψη γιατι ερχεται σε ευθεια συγκρουση με τις ιουδαικες αρχες σκεψης.
Ειμαι ενας πιστος απολυτα πεπεισμενος μοναχα ως προς την ανυπαρξια μεταφυσικων μυστηριων.Το μοναδικο μυστηριο που υπαρχει ειναι μοναχα κατι ξεχασμενες αραχνοφωλιες μες το ανθρωπινο μυαλο.
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Απαντήθηκε η "Η κατάργηση των θρησκευτικών σχολικών αργιών στοχεύει στην πνευματική αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας". Ο csar αναρωτιέται αν θα 'πρεπε να κινηθούμε κάπως γι' αυτό. Δείτε και πείτε σκέψεις και προτάσεις.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Του Αγ. Ιωάννη (7 Ιανουαρίου), απ' όσο θυμάμαι, δεν ήταν σχολική γιορτή. Ήταν μάλιστα η πρώτη μέρα σχολείου μετά τις διακοπές των γιορτών (εφόσον δεν έπεφτε Σ/Κ). Κάποια στιγμή, οι Παλαιοημερολογίτες ζήτησαν την 7η Ιανουαρίου ως μέρα αργίας τουλάχιστον για τους μαθητές (μιας και για τους υπόλοιπους είναι μία κανονική εργάσιμη μέρα), δεδομένου ότι στις 7 Ιανουαρίου είναι τα Χριστούγεννα των Παλαιοημερολογιτών. Το αίτημά τους έγινε δεκτό κι έτσι όλοι οι μαθητές κέρδισαν ακόμα μια μέρα καθισιό. Κάπως έτσι.
Μπράβο ρε συ truleysi, κι εγώ το θυμόμουν ότι δεν ήταν αργία αλλά δεν το θυμόταν κανένας άλλος και στο τέλος νόμιζα ότι ήταν της φαντασίας μου. Μπορούμε να το στοιχειοθετήσουμε αυτό με κανένα νόμο, ΠΔ ή έστω απόκομμα εφημερίδας;
"Atheism: A non-prophet organization." (George Carlin)
Δεν ξέρω πότε ακριβώς προστέθηκε ως σχολική αργία η 7η Ιανουαρίου. Πιθανόν μέσα στη δεκαετία του '70. Επίσης δεν ξέρω αν επισήμως δικαιολογήθηκε ποτέ ή απλώς φαίνεται πως παρατάθηκαν οι γιορτινές διακοπές κατά μία ημέρα. Με μία πρόχειρη αναζήτηση, είδα ότι εξακολουθεί να παραμένει αργία και δεν αλλάζει κάτι. Όσο για των Τριών Ιεραρχών, από αργία μετατρέπεται σε γιορτή, όπου οι μαθητές πηγαίνουν κανονικά στο σχολείο κι έχει εκκλησιασμούς, ομιλίες, προσηλυτισμούς και τα ρέστα (ΦΕΚ 1861/2014 - αρ.95567/Γ2).
- Τεμπελόσκυλο
- Δημοσιεύσεις: 9867
- Εγγραφή: 03 Μαρ 2009 21:27
- Όνομα Ιστότοπου: Τεμπέλικες Σκέψεις...
- Τοποθεσία: Sun City
- Επικοινωνία:
Επειδή κι εγώ νομίζω ότι πήγαινα σχολείο στις 7/1, τουλάχιστον σε μικρή ηλικία, έψαξα λίγο και το μόνο που βρήκα για τις σχολικές αργίες είναι το ΠΔ 201/1998.
It is by will alone I set my mind in motion.
Ναι, το είχα ψάξει κι εγώ αλλά δεν μπόρεσα να βρω τίποτα. Αυτό το ΠΔ (201/1998) ήταν πολύ πιο μετά.
Βασικά αυτό που θυμάμαι εγώ ειναι ότι μια χρονιά είχε πέσει 7 Ιανουαρίου Παρασκευή και είχαν πει για εκείνη τη χρονιά ας ξεκινήσει το σχολείο τη Δευτέρα. Από τότε η 7η Ιανουαριοιυ παρέμεινε αργία. Αλλά μπορεί να είναι και memory failure, δεν ειμαι σίγουρος. Αυτό που είπε ο truleysi για τα Χριστούγεννα των ΓΟΧ πιο λογικό μου φαίνεται.
Βασικά αυτό που θυμάμαι εγώ ειναι ότι μια χρονιά είχε πέσει 7 Ιανουαρίου Παρασκευή και είχαν πει για εκείνη τη χρονιά ας ξεκινήσει το σχολείο τη Δευτέρα. Από τότε η 7η Ιανουαριοιυ παρέμεινε αργία. Αλλά μπορεί να είναι και memory failure, δεν ειμαι σίγουρος. Αυτό που είπε ο truleysi για τα Χριστούγεννα των ΓΟΧ πιο λογικό μου φαίνεται.
"Atheism: A non-prophet organization." (George Carlin)