Γιατρος Του Ικα έγραψε:Απ'τη μιά λες ότι είναι σύμβολα (=σημεία που παραπέμπουν σε άλλη σημασία από την προφανή,άρα εργαλεία της αλληγορίας) και απ'την άλλη λες ότι οι αλληγορικές ερμνηνείες είναι κατάρα!
Μήπως εννοείς οι αλληγορικές ερμηνείες των άλλων είναι κατάρα;
Οι αλληγορικές ερμηνείες γενικά είναι κατάρα (γράφει x αλλά εννοεί ψ).
Τo σύμβολο υποδηλώνει μια και μοναδική έννοια, αποτελεί συντομογραφία της έννοιας που αντιπροσωπεύει και δεν παραπέμπει καθόλου σε σημασία άλλη από την προφανή, όπως λες, και για τον λόγο αυτόν δεν επιδέχεται αλληγορικές ερμηνείες. Ακόμα και τα μυστικιστικά σύμβολα μια και μοναδική έννοια αντιπροσωπεύουν. Ο αδαής βεβαίως μπορεί να πλέξει μια θεωρία και να υποστηρίζει ότι τα κέρατα και οι φαλλοί (x) συμβολίζουν την παρθενία (ψ).
Εγώ διαθέτω στοιχεία για όποιες ερμηνείες δίνω. Στην προκειμένη περίπτωση δεν μπορεί να χωρέσει αμφιβολία ότι ο Μαίανδρος είναι θρησκευτικό σύμβολο, αφού είναι σχεδιασμένος πάνω σε ένα ναό, ούτε ότι σχετίζεται με την Μητέρα αφού το σχήμα του ναού δεν είναι παρά το πάνω μέρος του σώματος της Μητέρας.
Εξάλλου, όπως φαίνεται στην εικόνα που ακολουθεί, μαιάνδρους βρίσκουμε χαραγμένους και πάνω στο ίδιο το σώμα της Μητέρας.
The Szegvar enthroned goddess. Tisza culture. Szegvar-Tuzkoves at Szentes, southeastern Hungary. c 5000 BC
Και μια και ο λόγος είναι για αλληγορίες και για την Μεγάλη Μητέρα, θέλω πολύ να πω ότι πιο παιδιάστικη ερμηνεία από αυτήν που θέλει την Μητέρα σύμβολο της γονιμότητας της φύσης (The Pregnant Vegetation Goddess, την αποκαλεί η Marija Gimbutas στο βιβλίο της) αντί της γυναίκας, δεν θα μπορούσαν να επινοήσουν οι αγαπημένοι σου επιστήμονες.
Κρίμα, Γιατρέ, που δεν βρίσκεις κάποιο από τα θέματα με τα οποία ασχολούμαι του ενδιαφέροντός σου. Δεν ξεχνώ το διαμάντι που ανακάλυψες όταν εξετάζαμε το θέμα του κατακλυσμού (παρόλο που εσύ επιμένεις να το θεωρείς άνθρακα!)