Προς τους ένθεους: Γιατί πιστεύετε;

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
Diabolicus
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009 15:26
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: στο δεξί σου ώμο

egore έγραψε: αν συνδυαστεί με την άποψη ότι ο θεός είναι άχρονος και ζει στο αιώνιο τώρα
(ότι κι αν σημαίνει αυτό) δεν επιβεβαιώνεται η άποψη του Πιστού;
Για να ξεφύγουμε απο τους θεολόγους, απο τους ΧΟ απο "προσωπικά βιώματα" και πατημένες νεκρές γάτες, θα προσπαθήσω να απαντήσω μέσω επιστημόνων οι οποίοι δεν έχουν ιδέα απο ΧΟ (αλλά την ψάχνουν) και που έχουν τελείως άλλα πράγματα στο μυαλό τους απο θεούς και δαίμονες- σκέφτονται για την εργασία και τον άνθρωπο.

Λοιπόν:
Csikszentmihalyi: Timeleseness is...
...a merging of action and awareness, an aesthetic experience of unity
(ακούει σκοταδιστές ιερωμένους και αυτός φαίνεται)
Timelessness is a constellation of 4 experiences: a feeling of immersion, a recognition of time distortion, a sense of mastery and a sense of transcendence.
proposition 1:
The more intrinsically motivated is one in doing the task, the more likely one become more engrossed in the task and experience timelessness.
proposition 2:
The higher the level of optimal challenge in the task (i.e. moving toward higher challenge/higher skill), the more likely one will become engrossed in the task and experience timelessness

Σε παρόμοια χωράφια και οι άλλοι όταν λένε για timelessness
...only the present moment matters, one’s history and future vanish. One does not remember one’s past, needs, expectations, worries, real or imaginary sins. The deep-play world is fresh, wholly absorbing, and full of its own unique wisdom and demands. Being able to temporarily step outside of normal life-while keeping one’s senses alert-is indeed like being reborn ("Everything happens for the first time but in an eternal fashion" για να κάνω κονέ με τον Borges). To erase all memories and yearnings-to be vigorously alive without self-awareness-can provide a brief return to innocence (Ackerman: 1999, p31)

ή έκσταση...
“Ex-stasis”-that is, literally to “stand out from” to be freed from the usual split between subject and object which is a perceptual dichotomy in most human activity. Ecstasy is the accurate term for the intensity of consciousness that occurs in the creative act. But it is not to be thought of as a Bacchic “letting go”; it involves the total person...It is not, thus irrational; it is, rather, suprarational. It brings intellectual, volitional, and emotional functions into play all together (May,1994: 48-49)

ή "να ρέει"....
“Flow” denotes the wholistic sensation present when we act with total involvement. It is the kind of feeling after which one nostalgically says: “that was fun”, or “that was enjoyable”. It is the state in which action follows upon action according to an internal logic, which seems to need no conscious intervention on our part. We experience it as a unified flowing from one moment to the next, in which we feel in control of our actions, and in which there is little distinction between self and environment; between stimulus and response; and between past, present, and future (Csikszentmihalyi, 1975: 43)

Bibliography
May 1994: (first published in 1975) The courage to create, Norton, Ny
Ackerman 1999: Deep play, NY Vintage Books
Csikszentmihalyi 1975: Play and intrinsic rewards. Journal of Humanistic Psychology 15(3) p43

Σημείωση: Οι άνθρωποι αυτοί αναζητούν να προσδιορίσουν τον τρόπο της βίωσης της στιγμιαίας αχρονίας σε εργασιακό χώρο, με σκοπό την επέκταση της. Οχι την αιώνια βίωση αυτής (δεν είναι ΧΟ, θεωρούν εαυτούς "αμαρτωλούς" όπως διαβάσαμε παραπάνω, όπως όλοι οι υπολοιποι θρήσκοι αυτού του κόσμου). Μονο ΧΟ ή/και Έλληνας μπορεί να συλλάβει τι μπορεί να σημαίνει μετά, αν ποτέ επιτευχθεί η Ένωση του Ανθρώπου με την Αχρονία, η πραγμάτωση της Έφεσης σε πραγματικά ανθρώπινα δεδομένα.
Οι περισσότεροι σκεφτόμαστε περισσότερο το "πάρτο απο πάνω μου το ρημάδι, ασε με στην ησυχία μου!!!"

"δεν επιβεβαιώνεται η άποψη του Πιστού;"
Ε καί; και να επιβεβαιώνεται, εμείς πάλι πάνω σε νεκρές γάτες θα πατάμε μπάς και γίνουν πιο φλατ. Έχει πιο πλάκα-και περισσότερο ησυχία!!

Υ.Γ. Τα παραπάνω αποσπάσματα πάρθηκαν απο το άρθρο του Babis Mainemelis (London Business School):
"When the Muse takes it All: A model for the experience of Timelessness in organisations"
Academy Of Management Review, 2001 Vol 26, No 4, pp 548-565
Υ.Γ 2. Ο σκοπός του ποστ είναι ακριβώς ο ίδιος με όλων των προηγούμενων
THINK!!!! for fuck's sake!
“My legacy will be like cash, which is distributed to many heirs, each transforming his portion into a profit that conforms to his nature: this profit will no longer reveal its derivation from my legacy.” — Georg Simmel (1918)
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: 22 Αύγ 2009 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

Μωρέ πάτα πάτα τις γάτες, έχουμε γίνει τόσο επίπεδες που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις που τελειώνει η γάτα και που αρχίζει η άσφαλτος...

ούφ...πολύ μπλαμπλαδιάρικο προβλέπεται και το 2010 (ότι και αν σημαίνει αυτό :P ) :violin:
Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν...
- Οδ. Ελύτης
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: 22 Αύγ 2009 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

egore έγραψε:Το "ποιήσωμεν" είναι σε μελλοντικό χρόνο και το "εποίησεν" σε παρελθοντικό, σωστά;

edit:
αν συνδυαστεί με την άποψη ότι ο θεός είναι άχρονος και ζει στο αιώνιο τώρα
(ότι κι αν σημαίνει αυτό) δεν επιβεβαιώνεται η άποψη του Πιστού;
Και αν συνδυαστεί η άποψη πως το ιπτάμενο μακαρονοτέρας ζει στον αιώνιο κιμά με σάλτσα (ό,τι και αν σημαίνει αυτό) τότε επιβεβαιώνεται και η άποψη του Ντώκινς λέμε...
Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν...
- Οδ. Ελύτης
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

Πιστός έγραψε:Σου είπα το καθ' ομοίωσιν δηλώνει κατεύθυνση και προσανατολισμό. Ρώτα και κανένα φιλόλογο.
Η ερμηνεία είναι φτιάχνω ανθρώπο σύμφωνα με την εικονα μας(μου) με προσανατολισμό η εικόνα να φτάσει και να γίνει όμοιο με το πρωτότυπο που είναι ο Θεός.Γιαυτό και αναφέρει μόνο στη συνεχεια την εικόνα. Στην συγκεκριμένη περιπτωσή το καθ όμοίωσι , το τέλος και ο σκοπός της δημιουργία του ανθρώπους, είναι ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός. Σε αυτήν την κατηγορία του καθ' ομοίωσιν φτανουν οι άγιοι και οι πιστοί βέβαια συμμετέχουν και βρίσκουν τον προσανατολισμό τους μέσα απο το Σώμα του Χριστού που είναι Η Εκκλησία. :harp:
από ότι θυμάμαι ο γιατρός είναι φιλόλογος, οποτε ας μας πει τι σημαίνει το καθ ομοίωση στην κοινή
Diabolicus
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: 11 Σεπ 2009 15:26
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: στο δεξί σου ώμο

Λοξίας έγραψε:...Και αν συνδυαστεί η άποψη πως το ιπτάμενο μακαρονοτέρας ζει στον αιώνιο κιμά με σάλτσα (ό,τι και αν σημαίνει αυτό) τότε επιβεβαιώνεται και η άποψη του Ντώκινς λέμε...
Blessed are they who have nothing to say and who cannot be persuaded to say it.

[youtube]QbeXg3HcZ8E[/youtube]
:P ...λέμε
“My legacy will be like cash, which is distributed to many heirs, each transforming his portion into a profit that conforms to his nature: this profit will no longer reveal its derivation from my legacy.” — Georg Simmel (1918)
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

Η ερμηνεία είναι φτιάχνω ανθρώπο σύμφωνα με την εικονα μας(μου) με προσανατολισμό η εικόνα να φτάσει και να γίνει όμοιο με το πρωτότυπο που είναι ο Θεός
μερικές σκέψης

αυτό όμως δεν εκφράζεται πουθενά από την λέξη. Η λέξη σημαίνει "με ομοια χαρακτηριστικά ιδιότητες" το ότι "μπορεί να γίνει και σαν αυτό που είναι όμοιο" είναι δικη μας ερμηνευτική προσθήκη. Ο δημιουργός έφτιαξε τον άνθρωπο καθ ομοίωση, να έχει ομοια χαρακτηριστικά και ιδιότητες με αυτόν.

σε αυτή την πρόταση

Και είπε ο Θεός. Ας κάνουμε άνθρωπο σύμφωνα με την εικόνα μας και με την δυνατότητα να γίνει όμοιος με μας. (Γένεσις, 1, 26)


26 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν

το καθ ομοίωσιν σημαίνει με τα ίδια χαρακτηριστικά/ιδιότητες το "με την δυνατότητα να" είναι δικη μας ερμηνευτική προσθήκη η οποια δεν προκύπτει από την λέξη αυτούσια αλλα υποθέτουμε ότι ο συγγραφέας εννοούσε και αυτό. Καταλαβαίνεις ότι η παρουσία η μη του "με την δυνατότητα να" αλλάζει το νόημα τις πρότασης γιατί στην πρώτη περίπτωση (χωρίς το με την δυνατότητα να) ο άνθρωπος έχει τα χαρακτηριστικά/ιδιότητες του δημιουργού, στην δεύτερη περίπτωση (με το την δυνατότητα να) ο άνθρωπος έχει την δυνατότητα να έχει τα ίδια χαρακτηριστικά/ιδιότητες (άρα μάλλον δεν τις έχει ακόμα)
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: 22 Αύγ 2009 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

Diabolicus έγραψε: Blessed are they who have nothing to say and who cannot be persuaded to say it.


:P ...λέμε
Δεν θέλεις με τίποτε να είσαι ευλογημένος έτσι; :P :P
Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν...
- Οδ. Ελύτης
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: 22 Αύγ 2009 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

svoin έγραψε:
Πιστός έγραψε:Σου είπα το καθ' ομοίωσιν δηλώνει κατεύθυνση και προσανατολισμό. Ρώτα και κανένα φιλόλογο...
από ότι θυμάμαι ο γιατρός είναι φιλόλογος, οποτε ας μας πει τι σημαίνει το καθ ομοίωση στην κοινή
Svoin, η Δανάη έφερε την σύνταξη της πρόθεσης κατά:
Όσον αφορά την πρόθεση «κατά», αυτή σύμφωνα με το Συντακτικό της Αρχαίας Ελληνικής του Μουμτζάκη, μπορεί να φανερώνει :
Τόπο (σ’όλη την έκταση), χρόνο (διάρκεια), τρόπο, συμφωνία ή αναφορά, σκοπό και αιτία.
Επομένως, Πιστέ, δεν δηλώνει ούτε κατεύθυνση ούτε προσανατολισμό.
Είδες τον Πιστό ν' απαντήσει; και ο Γιατρός να του το βεβαιώσει, πάλι δεν θα απαντήσει.
Αντιθέτως, θα πάει "ν' αγοράσει αγρόν" για να φυτέψει νέες απολογητικές.
Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν...
- Οδ. Ελύτης
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Η ομοίωσις δεν δηλώνει από μόνη της σαν έννοια τίποτε τέτοιο.Ομοίωσις=η διαδικασία του ποιώ τι όμοιον.Ως προς τι και με τι το κάνω όμοιο είναι υποχρέωση του δηλούντος να το ξεκαθαρίσει.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

σύμφωνα με το μείζον ελληνικό λεξικό του Τεγόπουλου - Φυτράκη

καθό = επειδή είναι

ομοίωση = η πράξη του ομοιώνω, εξομοίωση η παρομοίωση
tiresias09
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 06 Οκτ 2009 19:51
Όνομα Ιστότοπου: Τειρεσίας
Επικοινωνία:

tiresias09 έγραψε:
Πιστός έγραψε: Ευχτυχώς δεν υπάρχει κανένας ορθόδοξος θεολόγος εδώ μέσα για να μη με στείλει στον τοίχο με αυτά που γράφω. Ημιμάθεια δηλαδή.
Αφού αναγνωρίζεις ημιμάθεια στα θρησκευτικά σου γιατί συνεχίζεις να πιστεύεις;
Πιστός έγραψε: Σε βρίσκω πολύ ενημερώμένη θεολογικά και με πολλές ανησυχίες. Βλέπω, βλέπω οτι σε ενδιαφέρει και η ψυχολογία.
Αν δεν γνωρίζεις θεολογία όπως δήλωσες στο προηγούμενο μήνυμα, πως ξέρεις ότι η Δανάη είναι ενημερωμένη;
Πιστός έγραψε:...αυτοι που γνωρίζουν θα κριθούνε αυστηρότερα απο αυτούς που δεν γνωρίζουν και δεν μπόρεσαν να πιστέψουν.
Κι αν κάνεις λάθος «Πιστέ»; Αν αυτοί που δεν γνωρίζουν, είναι εκείνοι που τελικά θα πάνε με συνοπτικές διαδικασίες στην Κόλαση σας;
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: 22 Αύγ 2009 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Η ομοίωσις δεν δηλώνει από μόνη της σαν έννοια τίποτε τέτοιο.Ομοίωσις=η διαδικασία του ποιώ τι όμοιον.Ως προς τι και με τι το κάνω όμοιο είναι υποχρέωση του δηλούντος να το ξεκαθαρίσει.
Ο δηλών το ξεκαθάρισε Γιατρέ "καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν"...άσχετο αν μετά άλλαξε γνώμη και δεν "ομοίωσεν" τίποτε.
Οι πιστοί του δηλούντος είναι που δεν μπορούν να το καταλάβουν.
Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν...
- Οδ. Ελύτης
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

εμενα η ένσταση μου είναι καθαρά με την μετάφραση στην νέα ελληνική που παράθεσε ο πιστός. Γιατί αυτό το "με την δυνατότητα να" αλλάζει πλήρως το νόημα τις πρότασης
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 713
Εγγραφή: 22 Αύγ 2009 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

Ε αυτό του λέμε όλοι βρε svoin, αλλά δεν πρόκειται να το δεχθεί διότι θα του γκρεμίσει ένα μέρος της βεβαιότητάς του. Και αυτό είναι κάτι στο οποίο δεν μπορεί να προχωρήσει.
Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν...
- Οδ. Ελύτης
Άβαταρ μέλους
alexandra1987
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2009 20:45
Όνομα Ιστότοπου: -

AoratiMelani έγραψε:Είναι μια μεγάλη απορία που έχω και που ειλικρινά θα ήθελα να λύσω. Γιατί πιστεύουν οι ένθεοι στην ύπαρξη θεού; Η ύπαρξη θεού είναι παράλογη, είναι αναπόδεικτη, ωστόσο πάρα πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να πιστέψουν σε αυτήν. Πώς καταλήγουν στην επιλογή αυτή; Υποθέτω ότι για κάθε άνθρωπο η απάντηση είναι διαφορετική. Δεν περιμένω μια γενική απάντηση, αλλά περιμένω από καθέναν να μας μιλήσει για τον εαυτό του μόνο και για το πώς κατέληξε να πιστέψει.
Επιτρέψτε μου να επανέλθω στο αρχικό θέμα του προβληματισμού που έθεσε η AoratiMelani, απλώς αντιστρέφοντας τους όρους, καθώς πιστεύω ότι μετά 17 σελίδες posts σίγουρα όλοι καταλήξαμε στα συμπεράσματά μας...
Να θέσω λοιπόν το ερώτημα, αν συμφωνείτε, προς την άλλη κατεύθυνση που σίγουρα μας επιφυλάσσει πλούσια θεματολογία: «Γιατί πιστεύουν οι άθεοι στη μη ύπαρξη Θεού; Η ύπαρξη Θεού είναι υπέρλογη και αναπόδεικτη, ωστόσο πάρα πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να μη πιστέψουν σε αυτήν. Πώς καταλήγουν στην επιλογή αυτή; Υποθέτω ότι για κάθε άνθρωπο η απάντηση είναι διαφορετική. Δεν περιμένω μια γενική απάντηση, αλλά περιμένω απ’ τον καθέναν να μας μιλήσει για τον εαυτό του μόνο και για το πώς κατέληξε να μη πιστεύει»? ;)
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Andrameleh
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2009 23:45
Όνομα Ιστότοπου: -

Και από που έβγαλες αγαπητή Αλέξάνδρα το συμπέρασμα ότι πιστεύουμε σε κάτι; Προσωπικά απεχθάνομαι ακόμη και την χρήση της λέξης σε άλλα ζητήματα πέραν των υπαρξιακών, λόγω του δογματικού φορτίου που φέρει, προτιμω να χρησιμοποιώ περιφράσεις όπως "είμαι της άποψης", " η γνώμη μου είναι" κλπ. Φυσικά εννοείται ότι οι εκφράσεις αυτές δεν δεσμεύουν το υποκείμενο (δηλαδή εμένα) σε κάποια αυταπόδεικτη, 100%, εξ αποκαλύψεως αλήθεια όπως αυτή που εκφράζετε με το βαρύγδουπο "πιστέυω" εσείς οι πιστοί!
When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion. – Robert Pirsig

What can be asserted without proof can be dismissed without proof. - Christopher Hitchens

Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful. - Seneca the Younger

A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. F.Nietzsche
dtango
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: 07 Απρ 2009 16:56
Όνομα Ιστότοπου: Dispute of a man with his Ba
Τοποθεσία: Καλύβια (7ος όροφος!)
Επικοινωνία:

alexandra1987 έγραψε: Υποθέτω ότι για κάθε άνθρωπο η απάντηση είναι διαφορετική. Δεν περιμένω μια γενική απάντηση, αλλά περιμένω απ’ τον καθέναν να μας μιλήσει για τον εαυτό του μόνο και για το πώς κατέληξε να μη πιστεύει»? ;)
Χαίρομαι που επέστρεψες στην παρέα μας.
Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι άθεοι κατέληξαν, όπως γράφεις, να μην πιστεύουν αφού οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν την ζωή τους πιστεύοντας, θέλοντας και μη.
Μην παραβλέπεις όμως και την κατηγορία εκείνων που δεν πίστεψαν ποτέ. Το δικό μου μυαλό απλά αρνείται να δεχτεί την ιδέα ύπαρξης Θεού. Την θεωρεί παιδιάστικη και αστεία. Βρήκα μια δυσκολία όταν αποφάσισα να σταματήσω να κάνω τον σταυρό μου μπαίνοντας σε εκκλησία, αλλά την ίδια δυσκολία συνάντησα και όταν αποφάσισα να πηγαίνω στο σχολείο μου από διαφορετικό δρόμο.
"Culture is memory", Yuri Lotman, 1922 - 1993, Ρώσος Σημειολόγος και Κουλτουρολόγος
Γκρινιάρης

Εγώ έγινα άθεος, για να μπορώ να κλέβω, να βιάζω, να σκοτώνω, να καταστρέφω και εν γένει να κάνω ότι μου κατεβάσει το άθεο κεφάλι μου.
Τώρα πλέον δεν έχω ηθικούς φραγμούς και το μυαλό μου είναι ελεύθερο να τριγυρνά από διαστροφή σε διαστροφή.
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

alexandra1987 έγραψε:Επιτρέψτε μου να επανέλθω στο αρχικό θέμα του προβληματισμού που έθεσε η AoratiMelani, απλώς αντιστρέφοντας τους όρους, καθώς πιστεύω ότι μετά 17 σελίδες posts σίγουρα όλοι καταλήξαμε στα συμπεράσματά μας...
Να θέσω λοιπόν το ερώτημα, αν συμφωνείτε, προς την άλλη κατεύθυνση που σίγουρα μας επιφυλάσσει πλούσια θεματολογία: «Γιατί πιστεύουν οι άθεοι στη μη ύπαρξη Θεού; Η ύπαρξη Θεού είναι υπέρλογη και αναπόδεικτη, ωστόσο πάρα πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να μη πιστέψουν σε αυτήν. Πώς καταλήγουν στην επιλογή αυτή; Υποθέτω ότι για κάθε άνθρωπο η απάντηση είναι διαφορετική. Δεν περιμένω μια γενική απάντηση, αλλά περιμένω απ’ τον καθέναν να μας μιλήσει για τον εαυτό του μόνο και για το πώς κατέληξε να μη πιστεύει»? ;)
Το θέμα που θέτεις έχει ήδη ανοιχτεί πριν μήνες και συζητιέται στο νήμα Πώς και γιατί γίνατε άθεοι. Έχει μόνο 11 σελίδες, οπότε μπορούμε να το αναπτύξουμε παραπάνω! :D
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

Εγώ έγινα άθεος, για να μπορώ να κλέβω, να βιάζω, να σκοτώνω, να καταστρέφω[ΓΕΛΑΣΑΜΕ,,,,,] Γιατί πιστεύουν οι άθεοι στη μη ύπαρξη Θεού; Η ύπαρξη Θεού είναι υπέρλογη και αναπόδεικτη, ωστόσο πάρα πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να μη πιστέψουν σε αυτήν. [ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΛΛΟΣ ΗΤΑΝ ΠΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΟΣ ΠΑΛΥ ΔΙΑΒΑΖΕ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕΛΕΤΟΥΣΕ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΔΕ ΞΕΡΩ], Γιατί πιστεύουν οι ένθεοι στην ύπαρξη θεού; Η ύπαρξη θεού είναι παράλογη, είναι αναπόδεικτη [ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΙΠΟΤΕ ΘΕΟ ΝΙΩΘΟΥΝ ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΙ] αυτα καλο μεσιμερι σε ολους ολες
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Απάντηση