Ξεκίνησα αυτό το post στο forum της ένωσης άθεων και έτυχα χειρότερης αντιμετώπισης από ότι θα τύχαινα εάν το είχα ξεκινήσει στο forum της μητρόπολης.
kapages έγραψε: Δηλαδη συμφωνα με τον Αρειο Πάγο, η βαπτιση θεωρειται οτι δινει στο παιδι θρησκευτικη συνειδηση, την οποια ουτε καν ο ιδιος ο γονιος που έχει τη κηδεμονία δεν δικαιουται να αλλαξει;
Αυτή η παράθεση του Kapages, του κυριότερου πολεμιστή των θέσεων μου, είναι ολόσωστη.
Όντως αυτό ακριβώς λέει ο Άρειος Πάγος, Kapages.
Αλλά αντί να συνεχίσετε την συζήτηση χωρίς εμένα την σταματήσατε.
Αυτό δείχνει ότι δεν συμμετείχατε στην συζήτηση για να καταλήξετε σε ένα συμπέρασμα σχετικό με το θέμα αλλά για να τρολάρετε εναντίον μου.
Ο Άρειος Πάγος με την απόφαση του είπε αυτό ακριβώς που έλεγα από την αρχή:
- Η βάπτιση ορίζει την θρησκεία του πολίτη:
«Περαιτέρω το τέκνο, έστω και ανήλικο, εφόσον έχει βαπτιστεί κατά το Ορθόδοξο Δόγμα, έχει αποκτήσει τη θρησκεία αυτή, κατά…»
- Η βάπτιση ορίζει και διαμορφώνει την θρησκευτική συνείδηση του πολίτη:
«…αφετέρου δε απαραδέκτως ισχυρίζονται ότι οι ανήλικοι αυτοί δεν είχαν διαμορφωμένη θρησκευτική συνείδηση (σ.σ. λόγω βάπτισης).»
- Η βάπτιση έχει έννομα αποτελέσματα: (Αυτό είναι η αποδοχή του πιστοποιητικού βάπτισης από το κράτος, που είναι το επιχείρημα που τροποποίησα για να μην μείνουμε στην βάπτιση για την οποία με κοροϊδεύατε…)
«… κατά τους εφαρμοστέους, ως προς τα έννομα αποτελέσματα της βάπτισης, Ιερούς Κανόνες.» «Άρα το έγκλημα του προσηλυτισμού νοείται εις βάρος παιδιών νεαρής ηλικίας (σ.σ. από την μητέρα των ανηλίκων), εφόσον έχουν βαπτισθεί κατά το Ορθόδοξο Δόγμα.»
- Γονική μέριμνα
Η γονική μέριμνα και το έννομο δικαίωμα του γονέα στην θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των παιδιών του σύμφωνα με τις δικές του αντιλήψεις δεν μπορεί να είναι αντίθετη με το Σύνταγμα και για αυτό καταδικάστηκε η μητέρα του τετράχρονου παιδιού. Για παράβαση του άρθρου 13.2 περί προσηλυτισμού. (Η αντίθεση σας σε αυτή μου την θέση ήταν ο λόγος που αποχώρησα από την συζήτηση καθώς μετά από τέτοια χοντράδα, ότι δηλαδή η γονική μέριμνα είναι υπεράνω Συντάγματος, δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσω.)
«Επομένως ο δεύτερος λόγος: καθόσον μεν υποστηρίζει ότι μόνη η δεύτερη αναιρεσείουσα, ως μητέρα των ανηλίκων Π., 4 ετών, και Α., 8 ετών, είχε δικαίωμα να καθορίζει τη θρησκεία ή το δόγμα στο οποίο τα τέκνα της θα κατηχηθούν, είναι αβάσιμος» (σ.σ. αβάσιμος γιατί παραβίασε το άρθρο 13.2 του Συντάγματος. Και για αυτό τελικά πήρε τον πούλο τόσο αυτή η μαμά όσο και πολλές άλλες εάν ψάξετε την νομολογία περί προσηλυτισμού!!!)
Από όλα τα παραπάνω είναι εύλογη η ερώτηση που έθεσα από το πρώτο μου post:
Για ποιο λόγο μπορεί ο γονέας στα πλαίσια της θρησκευτικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών του να παραβιάζει το άρθρο 13.1 που λέει ότι
«Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη.» και να προσδιορίζει με έννομα αποτελέσματα την θρησκεία και την θρησκευτική συνείδηση του βρέφους βαπτίζοντας το;;;;;;??????!!!!!!
Ο μόνος σοβαρός λόγος είναι να πουν «γιατί έτσι γουστάρουμε», το οποίο βέβαια σε ένα δικαστήριο δεν στέκει και πολύ για επιχείρημα αλλά στην πραγματικότητα αυτό ακριβώς είναι!
Ένας άλλος λόγος είναι να πουν ότι το νεογνό αποφάσισε μόνο του να βαπτιστεί αλλά αυτό μάλλον κάθε άλλο πάρα σοβαρό είναι.
Είχα πει ότι εάν ξαναποστάρω θα είμαι μαλάκας.
Ξαναπόσταρα…
Πάρτε τα ψεκαστήρια και ελάτε να με ψεκάσετε…
Και πιο πολύ από όλους θέλω την Αόρατη Μελάνη να έρθει να ψεκάσει.
Το
ηγετικό στέλεχος της ένωσης που θα πρέπει να δείξει το καλό παράδειγμα σε όλους τους άλλους για το τι ακριβώς πρέπει να κάνει κάποιος ηγέτης για να διώξει από την ένωση κάτι μαλάκες παπαρολόγους σαν και μένα που δεν έχουν αξιοπρέπεια…
Στον αντένα κυρία Αόρατη Μελάνη είπες ότι θες να είσαι ισότιμη με τους χριστιανούς, το οποίο και εξηγεί την συμπεριφορά σου σε αυτό την συζήτηση…
Ποιος θέλει να είναι ισότιμος με αυτούς που πιστεύουν στον Αη Βασίλη, όπως εσύ η ίδια είπες στο ξεκίνημα του τετράλεπτου;;
Εγώ πάντως όχι…
Και για αυτό ξεκίνησα αυτήν την συζήτηση… γιατί είδα ότι υπάρχει περίπτωση να γίνεται κάτι.
Και εσείς αντί να κάνετε κόσμια τον δικηγόρο του διάβολου, ώστε να εξελιχτεί η συζήτηση και να βγει τελικά κάποια άκρη, αποφασίσατε να πέσετε να με φάτε.
Ελάτε να ψεκάσετε τώρα… έχω την περιέργεια να δω τι θα ψεκάσετε τώρα που μάθατε ότι ο Άρειος Πάγος το 1992 είπε αυτά που έλεγα εγώ από το πρώτο μου post.