Re: Αλή αλ-Γιουνάνι
Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2018 15:39
Αλή σε γνωρίζω Αλβανός είμαι(αν και ζω στην Θράκη στην Βόρεια Ελλάδα) παρόλα αυτά είσαι ας πούμε αρκετά γνωστός σε όσους Αλβανούς ασχολούνται σοβαρά με το ισλάμ αφού ζεις στην Αλβανία.Ali al-Yunani έγραψε:https://alialyunani.wordpress.com/2015/ ... %AF%CE%B1/
Δεν είμαι χριστιανόπουλο. Είμαι μουσουλμάνος και υπερήφανος γι' αυτό.epicourosan έγραψε:Δεν είσαι μουσουλμάνος .
Είσαι χριστιανόπουλο .
Όχι.nik_korosis έγραψε:..εισαι απο αυτους που υποστηριζουν οτι μεχρι να ερθουν οι μογγολοι απο τα βαθη της ανατολης, το ισλαμ ηταν μια ειρηνικη θρησκεια?
Εδώ θέλω να επισημάνω κάτι.Ali al-Yunani έγραψε: Είναι πολύ απλό. Τα πάντα έχουν έναν κατασκευαστή.
Και κάτι ακόμα. Μπορούμε να πούμε π.χ. για ένα σπίτι ότι φτιάχτηκε τυχαία; Μπορούμε να πούμε ότι μία μεγάλη νεροποντή παρέσυρε τις πέτρες και την άμμο η οποία έγινε λάσπη και σχηματίστηκε το σπίτι; Νομίζω αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω.
https://alialyunani.wordpress.com/2020/ ... %AD%CE%B1/Tolis369 έγραψε: ↑15 Ιούλ 2019 23:03Εδώ θέλω να επισημάνω κάτι.Ali al-Yunani έγραψε: Είναι πολύ απλό. Τα πάντα έχουν έναν κατασκευαστή.
Και κάτι ακόμα. Μπορούμε να πούμε π.χ. για ένα σπίτι ότι φτιάχτηκε τυχαία; Μπορούμε να πούμε ότι μία μεγάλη νεροποντή παρέσυρε τις πέτρες και την άμμο η οποία έγινε λάσπη και σχηματίστηκε το σπίτι; Νομίζω αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω.Βλέπω ότι από τα λεγόμενα σου αναφέρεσαι στο επιχείρημα του ορολογοποιου.Off TopicΕίδα ότι κάνεις δεν απάντησε σε αυτό και δεν θέλω να μείνει ασχολίαστο
Που μας πάει στο τελεολογικο επιχείρημα και εν τέλει στον Eυφυή σχεδιασμό.
Σύμφωνα όμως με αυτό το επιχείρημα θα πρέπει να ξεκαθαρισουμε μερικά πράγματα.
1ον) Αν κάτι θαυμαστό και φαινομενικά κατασκευασμενο όπως ένα ρολόι θα πρέπει να έχει έναν δημιουργό τότε αναλογικά η γη είναι θαυμαστή και θα πρέπει να έχει έναν δημιουργό. Το ίδιο και ο άνθρωπος, το ελάφι, η προβατίνα, και οτιδήποτε ξέρουμε ότι είναι υπαρκτό. Η πέτρα, το καλοριφέρ, ο τοίχος, η λάβα, ο αέρας. Όλα αυτά βάση του επιχειρηματος σου έχουν έναν δημιουργό.
2) Όλα εκτός από αόριστα πράγματα. Τα αόριστα πράγματα δεν έχουν ύπαρξη. Όπως ο αριθμός 2, ή το κοκκινο κτλ. Αυτά δεν έχουν υλική υπόσταση. Επινοήθηκαν από τον άνθρωπο για να εκφράζουν κάτι για το οποίο συμφωνούμε όλοι.
Δεν μπορώ να πάω να ζητήσω "κόκκινο" από οποιονδήποτε αν δεν ορίσω τι είναι αυτό το κόκκινο που θέλω π.χ. μπογιά, φασόλια, σεντόνια κτλ
Με τον ίδιο τρόπο δεν μπορώ να ζητήσω ότι "θέλω 2" αν δεν ορίσω τι είναι αυτό το 2 που θέλω. Ελπίζω να είμαι κατανοητός μέχρι εδώ.
Αρα τα αόριστα πράγματα φτιάχνονται στο μυαλό του ανθρώπου και τα υπόλοιπα είναι υπαρκτά.
3) Ακόμα κάτι αοριστο από μόνο του δεν μπορεί να αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.
Παράδειγμα. Ο αριθμός 10 δεν μπορεί να μου αλλάξει κάτι στην υπόσταση μου.
Ούτε θα μου κάνει καρουμπαλο όπως μια πέτρα αν πέσει στο κεφάλι μου.
Ούτε θα σκονταψω πάνω του όταν ειναι μπροστά μου όπως ένα καρεκλάκι.
Ούτε θα γλυστρισω όταν το πατήσω όπως μια μπανανοφλουδα.
Το ίδιο παρατηρούμε και με όλα τα αόριστα πράγματα.
Όταν από μόνο του το κόκκινο προσπαθεί να με κάνει να νιώσω άσχημα χωρίς την βοήθεια κάποιου υπαρκτου αντικειμένου όπως το αίμα. Όσο κι αν προσπαθεί το χρώμα να το κάνει δεν θα τα καταφέρει.
Λογικά και αφού συμφωνούμε μέχρι εδώ μας μένει να πάρουμε το επιχείρημα σου και να το αναλύσουμε σύμφωνα με το τι είναι υπαρκτό και τι αόριστο.
Έχουμε λοιπόν μια τρομερή νεροποντή που δημιούργησε ένα χείμαρρο που παρεσειρε στο διάβα της ένα σπίτι.
Η νεροποντή είναι ένα υπαρκτο φυσικό φαινόμενο. Που πολλές μονάδες νερού (υπαρκτό ) πέφτουν μαζικά σε μια περιοχή.
Ο χείμαρρος επίσεις ένα φυσικό φαινόμενο που η μορφολογία του εδάφους (υπαρκτο) δίνει ορμή στην υπαρκτή μάζα του νερου για να γίνει ένας χείμαρρος.
Ο χείμαρρος αλληλεπιδρά με το σπίτι και το ρίχνει κάτω.
Έχουμε λοιπόν ένα σπίτι, το σπίτι αποκλύεται να φύτρωσε απο μονο του. Το σπίτι λοιπον το κατασκεύασε ένας άνθρωπος (υπαρκτος) με χώμα (υπαρκτο) νερό (υπαρκτο) αγάπη (αοριστο) proderm (υπαρκτο)
Πάμε στον άνθρωπο τώρα. Τον ανθρωπο τον κατασκεύασε ο Αλλαχ. Ο άνθρωπος αποτελείται από δισεκατομμυρια μόρια απο οργανική και ανοργανη ύλη (υπαρκτα) και αγάπη (αοριστο) και δεκάδες ακόμα αόριστα συνεσθηματα που μπορείς να πεις ότι συνθέτουν τον άνθρωπο.
Με την ίδια λογική θα πρέπει να δούμε από τι είναι φτιαγμένος ο Αλλάχ.
Για να έχει υπόσταση κάτι θα πρέπει να αποτελείται από κάτι το υπαρκτο, διαφορετικά είναι αοριστο.
Όταν όμως λες ότι ο Αλλάχ έφτιαξε κάτι σημαίνει ότι αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο και του δίνει μορφή. Αρα κατα την γνωμη σου ο Αλλάχ είναι υπαρκτός και όχι αόριστος αφού μπορεί και αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.
Πες μου τι είναι ο Αλλάχ λοιπόν, αφού τον ξέρεις και τον έχεις μελετήσει τόσο καλα, και προσπάθησε να βρεις κάτι υπαρκτο σε ότι πεις.
Αν δεν βρεις κάτι υπαρκτο στον χαρακτηρισμό που θα δώσεις, τότε βάση του επιχειρηματος σου ο Αλλάχ δεν μπορεί να υπάρχει.
Γιατί κάτι αόριστο δεν μπορεί να αλληλεπιδρά με την υπαρκτή υλη.
Περιμένω απάντηση.
Το πώς δημιουργηθηκαν όλα αυτά που αποκαλείς θαυμαστά είναι ένα άλλο ερώτημα.
Τώρα μας ενδιαφέρει μόνο το αν κάτι αοριστο όπως ο Αλλάχ μπορεί να αλληλεπιδρά με κάτι υπαρκτο.