Re: διαβάζω το Κοράνι
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2014 15:40
Τα μισά είναι ψέματα, τα άλλα μισά είναι παραπλανητικά καθώς δίνουν λανθασμένη ερμηνεία αποκόπτοντας τα εδάφια από το πριν και το μετά και η τελευταία ΔΗΘΕΝ φράση του Προφήτη είναι 100% ΨΕΥΔΗΣtasos_didymoteicho έγραψε:Αν βρεις λίγο χρόνο, μελάνη, επαλήθευσε αυτά.
Λέγεται στο Άγιο Κοράνι:vesid έγραψε:You can enslave for sex and work (Qur'an 4:3, 4:24, 33:50, see also 70:29-30)
Το Κοράνι εύγλωττα περιγράφει τη σχέση των συζύγων λέγοντας:vesid έγραψε:You can beat women. (Qur'an 4:34)
Επιλογή να μην γίνουμε μουσουλμάνοι και να μην μας κάνουν δούλους δεν προβλέπεται; Δεν σου φαίνεται αυτό κομματάκι άδικο και μισαλλόδοξο;Ali al-Yunani έγραψε:Οι Μουσουλμάνοι απαγορευόταν να έχουν δούλους η σκλάβους ομόθρησκους, έτσι όταν εξαπλώθηκε το Ισλάμ ταυτόχρονα και σταδιακά εξαφανιζόταν και η δουλεία.
Πώς αντιμετωπίζονται αυστηρά αφού δεν προβλέπει κατάργηση της δουλείας;Ali al-Yunani έγραψε:Πέραν του ότι η δουλεμπορία είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, εκβιάζοντας το δικαίωμα του ανθρώπου να ζει με ασφάλεια και αξιοπρέπεια, τον ξεριζώνει από τη γαλήνη του οικογενειακού του περιβάλλοντος φυτεύοντας τον στην κόλαση της σεξουαλικής εκμετάλλευσης και του ψυχοσωματικού βασανισμού. Όλα αυτά τα φαινόμενα αντιμετωπίζονται αυστηρά και ρητά από το Ισλάμ και τον Προφήτη του.
Α, ώστε μπορούμε να εννοούμε μέχρι σοβαρό ή ακόμα βίαιο χτύπημα! Ε, αφού το μπορούμε, δεν νομίζεις ότι είναι έστω λιγουλάκι πιθανόν να το εννοήσουμε και έτσι; Δεν νομίζεις ότι ο Αλλάχ, διαμέσου του προφήτη του, άφησε περιθώριο για να τη σαπίσει στον ξύλο την κυρία του όποιος θέλει, και να μπορεί να επικαλεστεί την ευλογία του Κορανίου; Δεν νομίζεις ότι αν ήθελε να μην την χτυπάνε βίαια την κυρία μπορούσε να το πει καθαρά; Ακόμη κι εγώ είμαι ικανή να το διατυπώσω σαφέστερα (αν υποθέσουμε ότι αυτό θέλω, βέβαια) και δεν ήταν ικανός ο Αλλάχ να το εμπνεύσει στον προφήτη του.Ali al-Yunani έγραψε:Ο ίδιος ο Προφήτης είχε πει ότι ένας άντρας δεν θα ρωτηθεί γιατί χτυπάει τη σύζυγο του αλλά με τι χτύπημα; [...] Μπορούμε να εννοούμε από απαλό ελαφρύ χτύπημα μέχρι σοβαρό η ακόμα βίαιο χτύπημα.
Γιατί; Ματαιοδοξούλης ο αλλαχούλης σου, όπως έχω ήδη πει.Λέγεται στο Άγιο Κοράνι:
“Οι πιστοί θα φτάσουν οπωσδήποτε στην επιτυχία,
είναι εκείνοι που ταπεινώνουν τον εαυτό τους όταν προσεύχονται.
Γιατί; Και πόσο; Ποιο είναι πάλι το πρόβλημα του αλλαχούλη εδώ; Πόσες φορές μπορεί να κάνει κάποιος σεξ τη μέρα, τη βδομάδα ή το μήνα και, φυσικά, με ποιες αποδεκτές στάσεις; Videogames μπορούμε να παίζουμε; Πόσο συχνά και για πόσο χρονικό διάστημα; Τάβλι, σκάκι, χαρτιά, μονόπολη, τριβίαλ περσούτ κ.λπ.;Και είναι εκείνοι που προφυλάσσουν τον εαυτό τους απέχοντας από τα σαρκικά πάθη,
Εξουσιάζει; Δημοκρατικό, φιλελεύθερο και με σεβασμό στ' ανθρώπινα δικαιώματα, ο ορισμός του ισλαμικού δηλαδή.εκτός εάν αυτό συμβαίνει με τις συζύγους τους μόνο ή με εκείνες που το δεξί τους χέρι εξουσιάζει, γιατί τότε είναι εκτός μομφής.
Ποια είναι τα όρια, ποιος τα θέτει, πώς και πότε; Και, ξαναμανά, ΓΙΑΤΙ;Αλλά εκείνοι όμως που οι επιθυμίες τους ξεπερνούν αυτά τα όρια, είναι παραβάτες.
Βολικό. Τότε. Τώρα; Πώς θα επικρατήσει το ισλάμ ειρηνικά;Όταν γινόντουσαν πόλεμοι μεταξύ των Μουσουλμάνων και τον παγανιστών εξαιτίας της καταδίωξης που κάνανε οι δεύτεροι στους πρώτους,
Άτσα και δημοκράτης!Είχαν την επιλογή να πληρώσουν και να αφεθούν ελεύθεροι ή να κρατήσουν το πιστεύω τους σαν δούλοι.
Καταλάβατε, ανιστόρητοι; Τι νομίζατε; Λίνκολν και αηδίες...το Ισλάμ έπαιξε μεγάλο ρόλο στην εξαφάνιση της δουλείας και σταδιακά την εξαφάνισε.
Πάνω απ' όλα η θρησκεία μας, είπαμε. Βίσματα.Οι Μουσουλμάνοι απαγορευόταν να έχουν δούλους ή σκλάβους ομόθρησκους,
Πάνω που αρχίζω να ετοιμάζομαι να επικροτήσω, διαβάζω τη συνέχεια...Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) συνήθιζε να στέλνει τους συντρόφους του όπως τον Άμπου Μπακρ και τον Οθμάν ιμπν Άφφαν (ραντιγιαλλάχου άνχουμ) να αγοράζουν και να απελευθερώνουν σκλάβους.
Δεν αγόραζε, συνεπώς, εξαγόραζε, να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους.Μερικοί από τους πρώτους προσύλητους στο Ισλάμ ήταν φτωχοί απελευθερωμένοι πρώην σκλάβοι
Άλλο κόλλημα κι αυτό το τελευταίο.Το Ισλάμ αντιμετώπισε την δουλεία σαν ένα κακό κοινωνικό φαινόμενο και σιγά σιγά (όχι αμέσως) την εξαφάνισε, όπως έκανε και με την περίπτωση του αλκοόλ.
Τώρα καταλαβαίνω τον ορισμό αυτών των λέξεων κατά το ισλάμ.Οι δούλες και οι σκλάβες (και άντρες) στο Ισλάμ είχαν την καλύτερη αντιμετώπιση. Το Ισλάμ διέταζε τους Μουσουλμάνους να δέχονται τους σκλάβους και τις σκλάβες σαν αδέρφια τους και να τους συμπεριφέρονται με τον καλύτερο τρόπο, με καλοσύνη και αγάπη.
Ευτυχώς! Τώρα ησύχασα(ν).Είναι αλήθεια ότι το Ισλάμ επιτρέπει το σεξ με τις αιχμάλωτες αλλά σε καμία περίπτωση δεν το επιβάλει
Τρέμω να μάθω τι ορίζει ο προφητάκος για τη συμπεριφορά απέναντι σε συγγενείς. Εκτός, φυσικά, απ' όσους είναι ομοφυλόφιλοι ή γίνουν άθεοι, που, όπως ήδη ξεκαθαρίστηκε, τους σκοτώνουμε χωρίς δεύτερη σκέψη (ουλουάχατ ουλουάχατα).και μάλιστα καλούνται οι μουσουλμάνοι να συμπεριφέρονται στους δούλους σαν σε αδέρφια τους ή δικούς τους ανθρώπους.
Σημασία έχουν τα ονόματα, όχι οι ιδιότητες. Σωστός ο προφήτης!“Kανείς από εσάς όταν συστήνει την υπηρέτρια του η υπηρέτη του να μη λέει {από εδώ ο σκλάβος μου ή η σκλάβα μου} το καλύτερο είναι να τον συστήσει ως αδερφό του ή αδελφή του”
Βολικότατο. Για θύμησέ μου για το ανάποδο τι λέει.Ο πατέρας του Άμπου Μπούρντα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:
“Τρία πρόσωπα θα έχουν διπλή ανταμοιβή'
Κάποιος από τους λαούς της Βίβλου που πίστεψε στον προφήτη του (τον Ιησού) και μετά πίστεψε στον προφήτη Μουχάμμεντ (και έγινε μουσουλμάνος),
ο δούλος που εκτελεί τα καθήκοντα του απέναντι στον ΑΛΛΑΧ και στον κύριο του,
Όλα χωρίς να τη ρωτήσει, εννοείται.ο κύριος μιας αιχμάλωτης που της διδάσκει κανόνες καλής συμπεριφοράς και τη μορφώνει στον καλύτερο δυνατό δρόμο (και της μαθαίνει τη θρησκεία) και την απελευθερώνει και τότε την παντρεύεται
Αχαχαχαχαχα, δάσκαλε που δίδασκες...ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπά τον υπερήφανο, τον ματαιόδοξο
Ευτυχώς! Τις έσωσε στο παρά πέντε, λέμε. Φαντάζομαι τι χαρά τους δίνουν αυτά τα νέα.Λέει ο ΑΛΛΑΧ στο Άγιο Κοράνι: “..Και μην εξαναγκάζετε τις σκλάβες σας να εκπορνεύονται με σκοπό να κερδίσετε τα πρόσκαιρα αγαθά της ζωής αυτού του κόσμου. Και όποιος τις εξαναγκάζει, ο ΑΛΛΑΧ θα τις συγχωρήσει και θα στείλει (σ' αυτές) την ευσπλαχνία Του”
Γιατί, άραγε, δεν με εκπλήσσει; Καταλάβατε, παλιοάθεοι; Κατώτεροι κι από σκλάβους, είστε. Ουστ!Λέγεται μάλιστα στο Άγιο Κοράνι ότι είναι καλύτερο ένας πιστός μουσουλμάνος να παντρεύεται μία πιστή δούλα, παρά μία ελεύθερη και άπιστη:
“..Μια σκλάβα που πιστεύει, είναι καλύτερη από μία άπιστη, ακόμα και αν σας γοητεύσει. Ούτε να παντρεύετε τις κόρες σας με άπιστους μέχρι να πιστέψουν. Ένας σκλάβος που πιστεύει, είναι καλύτερος από έναν άπιστο, ακόμα και αν σας γοητεύσει. Γιατί οι άπιστοι σας καλούν στη φωτιά ενώ ο ΑΛΛΑΧ σας γνέφει με τις εντολές Του προς τον Παράδεισο και τη συγγνώμη…” (Κοράνι, 2:221).
Ε, τότε γιατί τις υποδουλώνουν εξ αρχής; Ρε, τι διαβάζουμε.Επίσης είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι οι αιχμάλωτες και σκλάβες είχαν κάθε δικαίωμα να ζητήσουν την απελευθέρωση τους κάτω από τον Κορανικό νόμο.
Καλέ, πού μοιράζουν περιουσίες; Κι εγώ, κι εγώ.Και δώστε τους από την περιουσία του ΑΛΛΑΧ που σας έχει δώσει…
[youtube]dZMsKajzztg[/youtube]Το κάλεσμα του προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) ήταν ένα κάλεσμα για την απελευθέρωση του ανθρώπου και να τεθεί τέλος στην δουλεία του. Ταύτισε την ελευθερία με την ανθρωπότητα και την κατέστησε μια απόδειξη για την τίμηση του ανθρώπου από τον Θεό. Έδωσε μεγάλο ενδιαφέρον στους δούλους, στενεύοντας τις πηγές της δουλείας και διευρύνοντας τους δρόμους της απελευθέρωσης, ενώ παρότρυνε τους ανθρώπους να απελευθερώνουν τους δούλους. Μάλιστα, είπε ότι ένας πιστός θα ανταμειφθεί, ακόμα και αν είχε απελευθερώσει δούλους πριν γίνει μουσουλμάνος.
Όπα, αυτά δεν μας τα 'λεγες. Παίζει και τσιτάκι; Τζάμπα θα μας σκοτώνατε; Τσκ, τσκ, τσκ.Ο Χακίμ ιμπν Χιζάμ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε στον Απεσταλμένο του Θεού: “Πριν γίνω μουσουλμάνος, συνήθιζα να κάνω καλό' έδινα σε ελεημοσύνη, απελευθέρωνα σκλάβους και ήμουν καλός και τρυφερός με τους συγγενείς μου. Θα ανταμοιφθώ για τις πράξεις μου αυτές;” και ο Προφήτης του απάντησε: “Έγινες μουσουλμάνος με όλες αυτές τις καλοσύνες (χωρίς να χαθεί η αξία τους)” (Sahih Bukhari, Vol.2, Book 24, #517;).
Γι' άλλη μια φορά καταχράσαι στο έπακρον τη λέξη "απόδειξη".Ο Γερμανός ανατολιστής Αδάμ Μιτζ απέδειξε ότι η απελευθέρωση των δούλων αποτελεί μια αρχή του Ισλάμ. Λέει χαρακτηριστικά: Στο Ισλάμ υπήρχε ένας κανόνας προς το συμφέρον των δούλων. Ένας δούλος μπορούσε να εξαγοράσει την ελευθερία του πληρώνοντας ένα χρηματικό ποσό και είχε το δικαίωμα να ασχοληθεί με την εργασία που επιλέγει. Αποτελούσε επίσης ένα καλό ήθος να αφήσει ο μουσουλμάνος μια διαθήκη στην οποία απελευθερώνει μερικούς δούλους του.
Έμπορικό δαιμόνιο, ο τύπος, ανέβασε την αξία τους.Το Ισλάμ άλλωστε ύψωσε την αξία των δούλων, στο βαθμό που ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ), όπως αναφέρει ο χριστιανός διανοούμενος Νάζμι Λούκα, κατέστησε τους δούλους ίσους με τους βασιλείς των Κουράις! (nazmi luka: muhammad the messenger and the message).
Ο Προφήτης ήταν ο πιο επιεικής άνθρωπος προς του δούλους. Ο Άνας (ραντιγιαλλάχου άνχου) αναφέρει για τον Προφήτη ότι: “Ήταν ο πιο επιεικής άνθρωπος με τους δούλους, μα τον Θεό δεν δίσταζε να του φέρει το νερό ένας δούλος ή υπηρέτης και να μη πλύνει ο Προφήτης το πρόσωπο και τα χέρια του, δεν του ζητούσε κανένας ποτέ κάτι χωρίς να τον ακούσει (ο Προφήτης) και να αποχωρήσει μετά τελευταίος και δεν τον χαιρετούσε ποτέ κανείς χωρίς να του απλώσει το χέρι του και να το πάρει πίσω αφού το πάρει ο άλλος” (Sahih Abu Na’em Al-Asbahani, fi dala”ilun-nubuwah (116); Musnad Abu Hanifah (40); Musnad Al Harith (939); Ibn Hajar al-Asqalani,Al-Matalib Al-Alayah (3931)).
Ο Χαρούν ιμπν Άσιμ είπε ότι ο Χαλίφης Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) έστειλε τον Χάλιντ ιμπν Ουαλίντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) με τον στρατό και ο Χάλιντ έστειλε τον Ντιράρ ιμπν αλ-Αζουάρ με μία ομάδα και κατέλαβαν μια περιοχή που ανήκε στη φυλή των Άσαντ. Αιχμαλώτισαν ένα κορίτσι και ο Ντιράρ εντυπωσιάστηκε μαζί της και την έκανε δική του. Μετά όμως αισθανόμενος τύψεις, ενημέρωσε τον Χάλιντ ιμπν Ουαλίντ για ό,τι είχε κάνει. Ο Χάλιντ είπε: “Πράγματι, το έχω επιτρέψει για σας” και ο Ντιράρ απάντησε: “Όχι, όχι μέχρι να γράψεις στον Όμαρ”. Ο Όμαρ απάντησε ότι ο Ντιράρ θα έπρεπε να λιθοβοληθεί για τον βιασμό αλλά όταν έφτασε η απάντηση του, ο Ντιράρ είχε ήδη πεθάνει από φυσικά αίτια….. (Sunan Al-Kubra Al-Bayhaqi, 16761;).
vesid έγραψε:You can beat women. (Qur'an 4:34)
Το Κοράνι εύγλωττα περιγράφει τη σχέση των συζύγων λέγοντας:
“Κι από τα σημάδια Του (του ΑΛΛΑΧ), είναι ότι έπλασε για σας συζύγους από τον ίδιο σας τον εαυτό για να συγκατοικείτε, ορίζοντας ανάμεσά σας αγάπη και στοργή. Βέβαια σε όλα αυτά υπάρχουν σημάδια για αυτούς που σκέπτονται” (Κοράνι, 30:21).
Αυτή είναι η αντίληψη του Κορανίου για τον γάμο: αγάπη, ευσπλαχνία και γαλήνη.
Ένας Μουσουλμάνος άντρας δεν πρέπει να χωρίζει τη σύζυγό του επειδή την αντιπαθεί. Το Κοράνι διδάσκει τους Μουσουλμάνους άντρες να είναι ευγενικοί με τις συζύγους τους ακόμη και σε περιπτώσεις συναισθημάτων αδιαφορίας και αισθήματα αντιπάθειας:
“.. Να διαβιώνετε με τις συζύγους σας με καλοσύνη και δικαιοσύνη. Αν τις αποστρέφεστε, πιθανόν ν’ αποστρέφεστε κάτι στο οποίο ο Αλλάχ Έθεσε άπειρα αγαθά” (Κοράνι, 4:19).
Ερντογάν έγραψε:“Οι άντρες είναι οι προστάτες και οι κύριοι των γυναικών γιατί ο ΑΛΛΑΧ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άντρες απ’ ότι στις γυναίκες και επειδή ξοδεύουν απ’ τις περιουσίες τους. Γι’ αυτό οι ενάρετες γυναίκες πρέπει να είναι με ευσέβεια πειθαρχικές και όταν ο άντρας τους απουσιάζει, πρέπει να προστατεύουν ό,τι τους ανέθεσε ο ΑΛΛΑΧ να φυλάγουν. Όσο για τις γυναίκες εκείνες που φοβάστε για την παρακοή τους, συμβουλέψτε τις πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις χτυπήσετε. Αν όμως επιστρέψουν στην υπακοή, μη χρησιμοποιήσετε εναντίον τους μέσα ενοχλητικά γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι Ύψιστος και Μέγας πάνω απ’ όλους σας” (Κοράνι, 4:34).
“Οι άντρες είναι κύριοι και προστάτες των γυναικών”. Το ίδιο είχε πει ο μουφάσσιρ Ιμπν Καθίρ. Η λέξη η οποία μεταφράζεται ως “Κύριοι” είναι η λέξη “qawammoona” που σημαίνει “προστάτες”. Ο άντρας είναι υποχρεωμένος να συντηρεί, να αγαπάει, να σέβεται και να προστατεύει τη σύζυγο του.
Σ’ αυτό το εδάφιο λέγεται η φράση: “γιατί ο ΑΛΛΑΧ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άντρες απ’ ότι στις γυναίκες”. Είναι αλήθεια ότι οι άντρες έχουν μία ανωτερότητα απ’ τις γυναίκες στη μυική δύναμη και στα καθήκοντα τους αλλά αυτό δεν είναι μειωτικό για τις γυναίκες ούτε σημαίνει ότι πρέπει να γίνονται διακρίσεις ανάμεσα στα δύο φύλα. Είναι κάτι φυσικό (το θέμα της μυικής δύναμης). Έτσι και αλλιώς ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει ότι αληθινά δυνατός δεν είναι αυτός ο οποίος νικάει στην πάλη με τη μυική του δύναμη αλλά αυτός που συγρατεί τα νεύρα του όταν νευριάζει.
Οι άντρες λοιπόν είναι ανώτεροι των γυναικών [...] ενώ οι γυναίκες είναι ανώτερες των αντρών...
Στο τέλος υπάρχει η φράση: “..να τις χτυπήσετε..” αλλά τί χτύπημα είναι αυτό; Η λέξη η οποία χρησιμοποιείτε να περιγράψει το χτύπημα είναι η λέξη “wadribuhunna” όπου στα αραβικά σημαίνει “χτύπημα”. Ο ίδιος ο Προφήτης είχε πει ότι ένας άντρας δεν θα ρωτηθεί γιατί χτυπάει τη σύζυγο του αλλά με τι χτύπημα; Η λέξη όμως αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην αραβική γλώσσα και για χτύπημα απαλό (ένα φιλικό χτύπημα στον ώμο) ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν βίαιο χτύπημα. Το ίδιο γίνεται και με την ελληνική γλώσσα όταν πούμε για παράδειγμα “με χτύπησες” ή “χτύπησα”. Μπορούμε να εννοούμε από απαλό ελαφρύ χτύπημα μέχρι σοβαρό η ακόμα βίαιο χτύπημα. Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει να κατανοήσουμε πως ο προφήτης κάνει χρήση αυτής της λέξης και πως την ερμηνεύει, καθώς και πως ακόμα και το ίδιο το Κοράνι κάνει χρήση αυτής της λέξης.
Όταν ο προφήτης Αγιούμπ/Ιώβ (αλέιχι σαλάμ) δοκιμαζόταν από τον Θεό, η γυναίκα του έχασε την πίστη τής και την εμπιστοσύνη της και βλασφήμησε. Ο Αγιούμπ (αλέιχι σαλάμ) ορκίστηκε ότι έπρεπε να την τιμωρήσει για την ολιγοπιστία της αυτή χτυπώντας την όμως δεν μπορούσε να δώσει ένα κακό παράδειγμα βίαιης συμπεριφοράς προς τον λαό του χτυπώντας την γυναίκα του. Από την άλλη όμως δεν μπορούσε να καταπατήσει τον όρκο του. Έτσι λοιπόν ο Θεός του έδωσε την λύση σε αυτό το δίλλημα λέγοντας του να την χτυπήσει πολύ ελαφριά με χορταράκι, χωρίς να την πονέσει και να την πληγώσει σωματικά η ψυχολογικά:
“Και πάρε με το χέρι σου λίγο χορτάρι και χτύπησε μ’ αυτό(την γυναίκα σου) και μη σπάσεις (τον όρκο σου)” (Κοράνι, 38:44).
H Άϊσα (ραντιγιαλλάχου άνχα) η σύζυγος του Προφήτη είχε πει ότι ένα βράδυ που κοιμότανε με τον Προφήτη, ο Προφήτης σηκώθηκε απ’το κρεβάτι χωρίς να κάνει θόρυβο και βγήκε έξω απ’το σπίτι. Τότε αυτή τον ακολούθησε και είδε ότι ο Προφήτης πήγε στο νεκροταφείο “Τζάννατ ουλ Μπάκι” και προσευχήθηκε στον Θεό για να λυτρώσει τους νεκρούς. Όταν ο προφήτης γύρισε πίσω στο σπίτι, κατάλαβε ότι η Άϊσα τον είχε ακολουθήσει και της είπε: “Νόμιζες ότι ο ΑΛΛΑΧ και ο Απόστολος Του θα σε εξαπατήσουνε;” και μετά η Άϊσα είπε: “Τότε ο Απεσταλμένος του Θεού με πίεσε στο στήθος μέχρι που ένιωσα ένα τσούξιμο..” (Sahih Muslim, book: 004, number: 2127).
Ο ιμάμης Nawawi λέει στο έργο του “sharh” ότι λέξη που μεταφράζεται ως “πίεσε” είναι η λέξη “lahada” η οποία λανθασμένα από κάποιους ανόητους, δήθεν ερευνητές, επίτηδες μεταφράζεται ως “χτύπησε” (που είναι λάθος μετάφραση) με σκοπό να δείξουν ότι ο Προφήτης χτυπούσε τις γυναίκες και ήταν βίαιος ενώ στην πραγματικότητα ήταν ένας πολύ γλυκός και τρυφερός άνθρωπος. Το σωστό λοιπόν είναι πίεσε.
O vesid σου γράφει ένα εδάφιο και εσύ του ανταπαντάς με άλλο. Κάτι που επιβεβαιώνει ότι και το Κοράνι έχει αντιφάσεις.Ali al-Yunani έγραψε:Λέγεται στο Άγιο Κοράνι:vesid έγραψε:You can enslave for sex and work (Qur'an 4:3, 4:24, 33:50, see also 70:29-30)
“Οι πιστοί θα φτάσουν οπωσδήποτε στην επιτυχία, [...]
Αυτοί θα είναι οι κληρονόμοι, που θα κληρονομήσουν τον Παράδεισο (όπου) για πάντα θα κατοικήσουν” (Κοράνι, 23:1-11).
Από τις παραθέσεις που κάνεις φαίνεται ότι το Κοράνι δεν καταδικάζει τη δουλεία (προφανώς επειδή όπως λες εκείνη την εποχή ήταν κοινωνική πραγματικότητα). Αυτή είναι άλλη μία απόδειξη ότι οι θεοί και οι θρησκείες είναι δημιουργήματα των ανθρώπων· η ηθική που προτάσσουν εξαρτάται από την επικρατούσα ηθική της περιόδου κατά την οποία δημιουργήθηκε η θρησκεία.Ali al-Yunani έγραψε:Όταν το Ισλάμ αποκαλύφθηκε στον Προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) πριν 1400+χρόνια, η δουλεία ήταν ένα κοινωνικό γεγονός όπως επίσης και η αιχμαλωσία σε πολέμους.
Αυτό δεν είναι στίχος του Κορανίου, είναι το ψέμα του αρθρογράφου, ο οποίος παραθέτει τον αριθμό του στίχου ως δήθεν απόδειξη των όσων λέει. Ο στίχος/εδάφιο 24:4 είναι:vesid έγραψε:...Δεν θέλω να σχολιάσεις τις ερμηνείες των στίχων του κορανίου αλλά τους ίδιους τους στίχους.
πχ You will need 4 Muslim male witnesses to prove a rape (Qur'an 24:4)
Ο Προφήτης είπε:AoratiMelani έγραψε:Α, ώστε μπορούμε να εννοούμε μέχρι σοβαρό ή ακόμα βίαιο χτύπημα! Ε, αφού το μπορούμε, δεν νομίζεις ότι είναι έστω λιγουλάκι πιθανόν να το εννοήσουμε και έτσι; Δεν νομίζεις ότι ο Αλλάχ, διαμέσου του προφήτη του, άφησε περιθώριο για να τη σαπίσει στον ξύλο την κυρία του όποιος θέλει, και να μπορεί να επικαλεστεί την ευλογία του Κορανίου; Δεν νομίζεις ότι αν ήθελε να μην την χτυπάνε βίαια την κυρία μπορούσε να το πει καθαρά;Ali al-Yunani έγραψε:Ο ίδιος ο Προφήτης είχε πει ότι ένας άντρας δεν θα ρωτηθεί γιατί χτυπάει τη σύζυγο του αλλά με τι χτύπημα; [...] Μπορούμε να εννοούμε από απαλό ελαφρύ χτύπημα μέχρι σοβαρό η ακόμα βίαιο χτύπημα.
“Ευσέβεια δεν είναι μόνο να στρέφετε ανατολικά και δυτικά τα πρόσωπα σας αλλά η ευσέβεια είναι εκείνου που πιστεύει στον ΑΛΛΑΧ και στην Έσχατη Μέρα, στους Αγγέλους και στο Βιβλίο και στους προφήτες. Να δίνει από την περιουσία του, ενώ την αγαπάει για τους συγγενείς του και για τα ορφανά και για τους απόρους και για τους οδοιπόρους και τους ζητιάνους και για την απελευθέρωση των σκλάβων” (Κοράνι, 2:177).csar έγραψε:Από τις παραθέσεις που κάνεις φαίνεται ότι το Κοράνι δεν καταδικάζει τη δουλεία...
Ali al-Yunani έγραψε:Ο Προφήτης είπε:AoratiMelani έγραψε:Α, ώστε μπορούμε να εννοούμε μέχρι σοβαρό ή ακόμα βίαιο χτύπημα! Ε, αφού το μπορούμε, δεν νομίζεις ότι είναι έστω λιγουλάκι πιθανόν να το εννοήσουμε και έτσι; Δεν νομίζεις ότι ο Αλλάχ, διαμέσου του προφήτη του, άφησε περιθώριο για να τη σαπίσει στον ξύλο την κυρία του όποιος θέλει, και να μπορεί να επικαλεστεί την ευλογία του Κορανίου; Δεν νομίζεις ότι αν ήθελε να μην την χτυπάνε βίαια την κυρία μπορούσε να το πει καθαρά;Ali al-Yunani έγραψε:Ο ίδιος ο Προφήτης είχε πει ότι ένας άντρας δεν θα ρωτηθεί γιατί χτυπάει τη σύζυγο του αλλά με τι χτύπημα; [...] Μπορούμε να εννοούμε από απαλό ελαφρύ χτύπημα μέχρι σοβαρό η ακόμα βίαιο χτύπημα.
«Μόνο οι άξιοι άντρες είναι γενναιόδωροι προς τις γυναίκες. Ανάξιοι είναι αυτοί που τις συμπεριφέρονται με άσχημο τρόπο» (İbn Majah, Adab 3; Abu Dawood, Adab 6, Rikak 22, İ’tisam 3; & Sahih Muslim, Akdiya 11;),
«Ένας πιστός άντρας να μη μισεί μία πιστή. Αν δεν του αρέσει μία συνήθεια της (μειονέκτημα) μπορεί να του αρέσει κάποια άλλη (πλεονέκτημα)» (Sahih Muslim, Rada’ 61, no: 1469;),
«Να είστε καλοσυνάτοι προς τις γυναίκες, σας συμβουλεύω την καλοσύνη όσον αφορά της συμπεριφορά σας προς αυτές… Να τις συμπεριφέρεστε με καλό τρόπο» (Sahih Bukhari, Nikah 79, Anbiya 1, Adab 31, 85, Rikak 23; Sahih Muslim, Rada 65, no: 1468; & Tirmidhi, Talak 12;),
«Σας συμβουλεύω να συμπεριφέρεστε με καλοσύνη στις γυναίκες. Επειδή αυτές είναι βοηθοί σας (σ’ αυτή τη ζωή). Δεν έχετε άλλο δικαίωμα παρά να τις συμπεριφέρεστε καλά, φτάνει και αυτές ξεκάθαρα να μην έχουν κάνει κάποια προστυχιά…» (Tirmidhi, Tafsir Tawbah, 3087;).
https://alialyunani.wordpress.com/2014/ ... %B5%CF%82/
Ουδέν σχόλιον.Ali al-Yunani έγραψε: “Αποφύγετε τις εφτά πιο καταστροφικές αμαρτίες”.
Ρώτησαν τον Προφήτη: “Ποιές είναι αυτές;” και ο Προφήτης απάντησε:
[...]
“να ασκείτε τη μαγεία,
να σκοτώνετε τη ζωή που ο ΑΛΛΑΧ έχει απαγορεύσει, εκτός για δίκαιη αιτία (σύμφωνα με τον Ισλαμικό Νόμο)...” (Sahih al-Bukhari, 8:840).
Αν απαγορευοταν να εχουν ομοθρησκους δουλους, γιατι υπαρχουν προνοιες για τη συμπεριφορα απεναντι σε μουσουλμανους δουλους;"Οι Μουσουλμάνοι απαγορευόταν να έχουν δούλους ή σκλάβους ομόθρησκους"
"Οι ουλεμά (λόγιοι) του Ισλάμ προειδοποιούν και λένε: “πρέπει να τον αφήνει να ξεκουραστεί και να ξαπλώσει το μεσημέρι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, και να του δίνει χρόνο για τις πέντε καθημερινές προσευχές,..."
Έχει το δικαίωμα να την χωρίσει λόγω μοιχείας αλλά αν δεν υπάρχουν 4 μάρτυρες, δεν μπορεί να την κατηγορήσει και να την εξευτελίσει αλλά μόνο να τη χωρίσει.vesid έγραψε:..."Και εκείνοι που κατηγορούν τις ενάρετες γυναίκες για μοιχεία και έπειτα δεν παρουσιάζουν τέσσερις μάρτυρες, να τους μαστιγώσετε με ογδόντα ραβδισμούς και μη δεχτείτε ποτέ πια άλλη μαρτυρία απ’ αυτούς γιατί αυτοί είναι οι πρόστυχοι".
Εγώ πχ από αυτό καταλαβαίνω ότι αν κάποιος πιάσει την γυναίκα του με άλλον και πάει να ζητήσει διαζύγιο εις βάρος της λόγω μοιχείας, αν δεν έχει 4 μάρτυρες και η γυναίκα του το αρνηθεί, τότε αυτός θα φάει το ξύλο της αρκούδας και από δω και πέρα δεν θα γίνει ποτέ δεκτή άλλη μαρτυρία του, παρόλο που δεν έχει πει ποτέ ψέμματα.
Εσύ τι καταλαβαίνεις;