Σύμφωνο συμβίωσης και θρησκευτική πίστη

Οτιδήποτε αφορά την επικαιρότητα ή πρακτικά θέματα σχετικά με την αθεΐα και την θρησκεία. Θέματα γενικής επικαιρότητας συζητιούνται στα "Εκτός θέματος", υποσυζήτηση "Ειδήσεις και επίκαιρα".
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

aristotelis_1 έγραψε:ε προφανος και οι του πατριωτικου χωρου δε μας αξιζει να μας λετε φασιστες και ναζιστες αλλα μας λετε αγαπητε γιατρε μου
Off Topic
Ναι "πατριωτικέ" μου Αρίστο,κατάλαβα.Όπως εγώ θα ήθελα να ήμουν κομμουνιστής,έτσι και εσύ θα ήθελες να ήσουν φασίστας και ναζί αλλά δεν έχεις φτάσει ακόμα σ'αυτό το επίπεδο.Μην απογοητεύεσαι,συνέχισε έτσι,είσαι σε καλό δρόμο.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Η σχέση ανάμεσα σ'έναν άνθρωπο και σε ένα αντικείμενο καλύπτεται από τους σχετικούς με την ιδιοκτησία νόμους.Η συναισθηματική πλευρά αυτής της σχέσης είναι μη μετρήσιμη,μη αντικειμενικά διαπιστώσιμη (ο άλλος μπορεί να πουλάει τρέλα ή απλά να ψεύδεται) και δεν βλέπω πως μπορεί να καλυφθεί νομικά.Ο γάμος ως νομική σχέση καλύπτει κυρίως περιουσιακά θέματα,θέματα διαχείρισης των πόρων του ζευγαριού και υποχρεώσεις απέναντι στα προστατευόμενα μέλη (κυρίως παιδιά) ή το μέλος του ζεύγους που δεν έχει εργασιακά εισοδήματα.Δε νομίζω ότι ασχολείται καθόλου ο νόμος με το να δώσει νομική ή επίσημη διάσταση σε μια συναισθηματική σχέση,πόσο μάλλον το να αποφανθεί για το αν μια τέτοια σχέση υφίσταται ή όχι.
Τώρα βέβαια επειδή υπάρχουν νόμοι η ερμηνεία των οποίων εμπεριέχει συναισθηματικά (αλλά με βάση την εμπειρική κοινωνική αντίληψη περί συναισθήματος) κριτήρια όπως "ιδιαζόντως ειδεχθή" κλπ δεν ξέρω,δεν είμαι νομικός αλλά μπορεί ένα δικαστήριο να εκφέρει απόφαση για την καταστροφή ενός αντικειμένου με ιδιαίτερη συναισθηματική αξία διαφορετική απ'αυτή για ένα συναισθηματικά αδιάφορο αντικείμενο.
Εντούτοις δεν βλέπω σε τι έχει να κάνει όλη αυτή η επιχειρηματολογία με το θέμα του γάμου (με την ειδική νομική έννοια του όρου στη σημερινή κοινωνία) και ειδικά των ομοφυλόφιλων. Οι ομοφυλόφιλοι δεν επιθυμούν το να αποδεχτεί η κοινωνία ότι μεταξύ τους υφίσταται πραγματική αγάπη,ούτε ζητούν την άδεια του Σεραφείμ Πειραιώς για να ζήσουν μαζί. Ζητούν την δυνατότητας επέκταση των νομικών πρόνοιων που συνοδεύουν την σύναψη γάμου μεταξύ ετεροφυλόφιλων και στις δικές τους σχέσεις.Αυτό είναι όλο.
Είναι λογικό αίτημα αν και κατά τη γνώμη μου ολίγον συντηρητικό,χωρίς βέβαια να παραγνωρίζω τα πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν από την μη ύπαρξή του (ας πούμε την παρεμπόδιση της δυνατότητας επίσκεψης στον/στην σύντροφό σου στο νοσοκομείο).
Το ακραίο παράδειγμα ήταν για να καταδείξει ότι οι άνθρωποι σαν συναισθηματικά όντα έχουν ατομικές και διαφορετικές αναγκες που δεν καλύπτονται από ενα συγκεκριμενο νομικό πλαίσιο. Ακριβώς επειδή δεν πρέπει να εγκρίνει η κοινωνία το δόκιμο της "αγαπης" ή της αναγκης για να τα σεβαστεί, χρειάζεται πλήρης δικαιοπρακτική ελευθερία στη σύναψη σχέσεων με ανθρωπους, ζωα ή αντικείμενα, με διαφορετικό προφανώς εύρος επιλογών.
Δηλαδη, ο "γαμος" με μια τσαγερα, δεν θα αποκαλουνταν γαμος, αλλα νομική δηλωση υψηλης συναισθηματικης σχεσης. Με ασφαλιστικές, κληρονομικές και άλλες συνεπειες.
Ο "γαμος" με ενα κατοικιδιο, θα εχει, περαν των αλλων, το σκοπο της διασφαλισης της καλης του ζωης μετα θανατον του ιδιοκτητη, χωρις να μπορουν συγγενεις ή κληρονομοι να το αμφισβητησουν.
Ο "γαμος" με εναν φιλο ή φιλη, θα εχει πολυ μεγαλο ευρος επιλογων. Απο το να κατοχυρωθει απλα μια φιλια σε περιπτωση αναγκης, μεχρι το να διασφαλιστει κληρονομικά ή να κατοχυρωθει φορολογικά μια σχεση ή μια υιοθεσια.

θα ηταν καλο να μην υπηρχε "γαμος" σαν νομικη εννοια, και ολα αυτα να μπορουσαν να κατοχυρωθουν αυτονομα και ανεξαρτητα, με συμβολαιακες πραξεις.
αυτα
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

Κτηνοβασία (ή όπως προτιμούν οι ίδιοι οι κτηνοβάτες, Ζωοφιλία)



(Στο 6' ένας άνθρωπος έχει έρθει σε "γάμο" (κατά τη δική του άποψη χωρίς εισαγωγικά και μάλιστα όπως ισχυρίζεται "ένας πετυχημένος γάμος με πολύ κατανόηση") με το άλογό του.)


H μουσική βιομηχανία μέσω της ποπ αφρόκρεμας της mainstream σκηνής, προωθεί στη νέα γενιά των 10χρονων+ λοατ γάμους.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... donna.html

(Οι νέες γενιές πρέπει να έχουν τα σωστά πρότυπα, πως να το κάνουμε)
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Σου φαίνεται πάρα πολύ λογικό να επανέρχεσαι στην ίδια θέση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ενώ έχουν δοθεί ένα σωρό επιχειρήματα παραπάνω που την ανασκευάζουν;

Δεν νομίζεις ότι θα πρέπει να απαντήσεις στα επιχειρήματα αυτά για να γίνει συζήτηση;

Συγκεκριμένα ειπώθηκε:

1. Οι ανήλικοι δεν μπορούν να συναινέσουν σε γάμο λόγω συναισθηματικής ανωριμότητας.

2. Τα ζώα δεν μπορούν να συναινέσουν σε γάμο λόγω διανοητικής αδυναμίας να κατανοήσουν τις συνέπειες και αδυναμίας επικοινωνίας.

3. Τα μηχανήματα (ρομπότ) δεν είναι ζωντανά πλάσματα για να έχουν δικαιώματα, ούτε μπορούν να συναινέσουν σε γάμο.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
Yianis
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: 09 Φεβ 2015 18:21
Όνομα Ιστότοπου: -

:text-+1:

Μάλιστα…
Δηλαδή κανά δυο άντε τρεις που αντί να βαράνε μαλακία όταν φυλάνε το κοπάδι πηδάνε την κατσίκα είναι για σένα «πολλές φωνές ακτιβιστών υπερ των δικαιωμάτων των κτηνοβατών στις ήδη εξελιγμένες, ανοιχτόμυαλες και προοδευτικές χώρες».

Μάλιστα και πάλι…
Μόλις μου φέρεις μια κατσίκα ή άλογο ή κάποιο άλλο ζώο, (εξαιρούνται οι άνθρωποι) που οικειοθελώς θα συναινέσει σε ερωτική συνεύρεση με έναν άνθρωπο, τότε θα γίνω κι εγώ ακτιβιστής υπέρ των δικαιωμάτων των κτηνοβατών.
Και θα πρέπει να συναινέσει γραπτώς και όχι επειδή κούνησε την ουρά του όταν εσύ του χάιδεψες τα αρχίδια…
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Μια παρατήρηση μόνο kapages: Στα δύο πρώτα παραδείγματα,αν υπήρχε ανάγκη να κατοχυρωθούν νομικά τέτοιες επιθυμίες ή σχέσεις η νομική τους πλευρά θα αφορούσε έναν συμβαλλόμενο,τον άνθρωπο.
Στην τρίτη περίπτωση σαφώς και μπορούν κάποια ζητήματα (περιουσιακά κλπ) να κατοχυρωθούν με ανεξάρτητες συμβολαιικές πράξεις όπως πολύ ωραία το θέτεις αλλά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν ανάγκη να θεωρηθεί γάμος.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Πάντως, με το τσίπωμα που γίνεται στα ζώα συντροφιάς, υπάρχει και επίσημη αναγνώριση της σχέσης από το κράτος, ενώ προφανώς δικαιώματα και υποχρεώσεις αναγνωρίζονται μόνο στο δικαιοπρακτικά ικανό μέλος της σχέσης.

Η κτηνοβασία ωστόσο είναι κακούργημα.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

AoratiMelani έγραψε:Σου φαίνεται πάρα πολύ λογικό να επανέρχεσαι στην ίδια θέση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ενώ έχουν δοθεί ένα σωρό επιχειρήματα παραπάνω που την ανασκευάζουν;

Δεν νομίζεις ότι θα πρέπει να απαντήσεις στα επιχειρήματα αυτά για να γίνει συζήτηση;

Συγκεκριμένα ειπώθηκε:

1. Οι ανήλικοι δεν μπορούν να συναινέσουν σε γάμο λόγω συναισθηματικής ανωριμότητας.

2. Τα ζώα δεν μπορούν να συναινέσουν σε γάμο λόγω διανοητικής αδυναμίας να κατανοήσουν τις συνέπειες και αδυναμίας επικοινωνίας.

3. Τα μηχανήματα (ρομπότ) δεν είναι ζωντανά πλάσματα για να έχουν δικαιώματα, ούτε μπορούν να συναινέσουν σε γάμο.
Μα νομιζω οι οποιες ενστασεις εχουν ήδη απαντηθει και απο εμενα και απο αλλους.

Το τελευταιο ποστ μου, απλα ενισχυει την αρχικη μου τοποθετηση (η οποια δεν ειναι μονο δικη μου) και με οπτικοακουστικο υλικο παρακαλω.
Ξερεις, εμεις των θετικων επιστημων εχουμε γαλουχηθει στο να προσπαθουμε μανιωδως να στηριζουμε την θεωρια με το πειραμα. Αλλιως μας φαινεται ιδεολογημα και τα ιδεολογηματα με τη σειρα τους μας φαινονται χασιμο χρονου.
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

δεν γουσταρει τους γκει ο κουρος ουτε τα δικαιωματα τους αυτο εγω καταλαβα και ολα τα αλλα τα λεει ετσι για να σας ειρωνευτει να σας τρολαρει αν θελετε

διαφωνω προσωπικα με αυτα που λεει αλλα ασ σεβαστειτε την γνωμη του
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

Εχεις ετοιμη τη σακουλα με τα πασατεμπο και περιμενεις να ξεσκισουν τα θηρια τον μονομαχο πονηρουλη;
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

παντα με κραζουν ολοι οποτε εχω συνηθησει
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

Καιρος να αλλαξεις ομαδα τοτε: γινε Παοκαρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Κούρος την 15 Ιαν 2016 00:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

ασε τον παο και κρατα τα καρα
εγω εμεινα στην εποχη την παλια τοτε που το μπασκετ στην ελλαδα ηταν νουμερο1 και μονο μια ομαδα υπηρχε
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

Τοτε μην γκρινιαζεις που σε κραζουνε.
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

χερομαι οταν με κραζουνε αυτοι που πιστευουν καποια ωραια πραματα

μπαοκ εισαστε κυριε μου?

τι σας πειραζει τοτε το συμφωνω τον γκει?

: brrr :
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

Καλο!
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Μια παρατήρηση μόνο kapages: Στα δύο πρώτα παραδείγματα,αν υπήρχε ανάγκη να κατοχυρωθούν νομικά τέτοιες επιθυμίες ή σχέσεις η νομική τους πλευρά θα αφορούσε έναν συμβαλλόμενο,τον άνθρωπο.
Στην τρίτη περίπτωση σαφώς και μπορούν κάποια ζητήματα (περιουσιακά κλπ) να κατοχυρωθούν με ανεξάρτητες συμβολαιικές πράξεις όπως πολύ ωραία το θέτεις αλλά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν ανάγκη να θεωρηθεί γάμος.
Ουτε εγω. Ο γαμος ειναι μια αυθαιρετη εννοια. Μια κοινη λεξη, που χρησιμοποιειται απο ολη τη γη, αλλα νομικα διαφοροποιειται σημαντικα ανα χωρα, ως προς τα εννομα αποτελεσματα της.

Ας χαρισουμε το γαμο στις θρησκειες και ας πορευτουμε σαν κρατος αποκλειστικα με τα συμφωνα και τα συμβολαια μας....
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Κούρος έγραψε:Μα νομιζω οι οποιες ενστασεις εχουν ήδη απαντηθει και απο εμενα και απο αλλους.
Εδώ σε αυτό το νήμα συζήτησης απαντήθηκαν; Με συγχωρείς πολύ, δεν το είδα. Αν δεν σου είναι κόπος μπορείς να με παραπέμψεις;
kapages έγραψε:Ας χαρισουμε το γαμο στις θρησκειες και ας πορευτουμε σαν κρατος αποκλειστικα με τα συμφωνα και τα συμβολαια μας....
Μαζί σου!
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

Ευχαριστως.
Σελιδα 9, διαβαζεις προσεκτικα ολα τα ποστ μου (και τα 3).
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

ναι και στις γραφικοτητες απαντησα εγω οποιος θελει διαβασει και σχολιαζει
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Απάντηση