Πώς φάνηκες με τη μία «λίγος» στο θέμα λογικής... πραγματικά, αυτό ήταν το πλέον ενδεικτικό σφάλμα...tyxkatmal έγραψε:πρώτα πρώτα η ερώτηση δέχεται το αδιανόητο για έναν άθεο, την ύπαρξη θεού με την φράση, μπορεί ο θεός να....έχει ήδη αποδεχτεί την υπαρξή του
Θυμάσαι την εις άτοπον επαγωγή που χρησιμοποιείται πολλάκις στα μαθηματικά; Η μέθοδος αυτή προέκυψε από τη λογική (που πάει χέρι-χέρι με τα μαθηματικά) και αναφέρεται στην ιδέα ότι, αν δεχθείς χάριν επιχειρήματος μία θέση, και το τέλος της επιχειρηματολογίας, ενώ διατηρεί λογική συνέπεια, οδηγεί σε παράλογο — εις άτοπον — συμπέρασμα, τότε υπάρχει και κάποιο λάθος στις αρχικές παραδοχές.
Αυτό προκύπτει επειδή ένα επιχείρημα πρέπει να οδηγεί σε αληθή συμπεράσματα στην περίπτωση που είναι συνεπές και οι υποθέσεις στις οποίες στηρίζεται είναι αληθείς. Αν, λοιπόν, δεν υπάρχει ασυνέπεια στην επιχειρηματολογία, προκύπτει ότι δεν είναι δυνατόν ολες οι υποθέσεις να είναι αληθείς.
Όχι: η λογική είναι ότι, αν υπήρχε θεός που επιτελεί θαύματα, ο ακρωτηριασμός θα έπρεπε επίσης να θεραπεύεται έτσι.tyxkatmal έγραψε:Το μόνο που αμφισβητεί είναι η δυνατότητα του να επιτελεί εμφανή θαύματα όπως είναι αυτό της θεραπείας ακρωτηριασμών.
Επειδή δε διακρίνουμε ποτέ να γίνεται κάτι τέτοιο (όλες οι «μαρτυρίες» είναι ξεκάθαρα είτε παραμύθια είτε απάτες), είναι λογικό πρόβλημα για τον πιστό να εξηγήσει το φαινόμενο. Όλες οι «εξηγήσεις» πέφτουν στο κενό, σημειωτέον...
Γιατί μόνο αυτοί που έχουν χάσει οι ίδιοι μέλη; Αυτοί που έχουν ακρωτηριασμένους συγγενείς; Όλοι όσοι έχουν δει τους ακρωτηριασμένους συνανθρώπους μας; Όλοι όσοι έχουν δει φωτογραφίες; Όσοι μπορούν και να το διανοηθούν ακόμα;tyxkatmal έγραψε:Τότε με αυτή την λογική όλοι οι θρήσκοι ακρωτηριασμένοι θα πρέπει να πάψουν να πιστεύουν γιατί ο θεός τους δεν τους θεραπεύει.
Άλλοι δεν προβληματίζονται...tyxkatmal έγραψε:οι άθεοι δεν θα έπρεπε κατα την γνώμη μου να μπαίνουν σε τέτοιου είδους ανούσιες ερωτήσεις, γιατί δεν αναπτύσουν κάποιον προβληματισμό για περαιτέρω ανάλυση εκτός εναν μεταξύ μας χαβαλέ.