tyxkatmal έγραψε:Θά έθετες αυτό το ερώτημα ποτέ σου σε ενα θρήσκο ακρωτηριασμένο που πιστεύει σε θαύματα; πιστεύω πως όχι,αλλά αν το έθετες όμως, πως θα το χαρακτήριζες εκτός από άθλιο; Στα καλά των καθουμένων όχι. Δεν θα το έθετα. Αλλά αν εκόμπαζε για την πίστη του, ή μου έκανε κήρυγμα, δεν θα είχα καμία δυσκολία να του τρίψω στα μούτρα ένα τέτοιο ερώτημα! (η αθλιότητα δεν είναι μονοσήμαντη!)
Νομίζεις πως μπορείς να αφοπλίσεις απο την πίστη του κάποιον,με τέτοιου είδους ερωτήματα; τότε είναι αφέλεια για έναν πιστό να θεωρεί σημαντικότερο το χέρι του απο την πίστη του προς την αθανασία της ψυχή του. Όχι, δεν νομίζω ότι μπορώ να μεταστρέψω έναν αληθινά πιστό με κανενός είδους λογικά ερωτήματα. Είναι ήδη βυθισμένος στο παράλογο, οπότε η λογική δεν τον αγγίζει.
Ίσως γιατί το έχει,
στην περίπτωση όμως ενός ακρωτηριασμένου που πιστεύει στα θαύματα το ερώτημα είναι και το ξαναλέω άθλιο. όπως είναι άθλιο και απο την πλευρά των χριστιανών, να παρουσιάζουν τέτοιου είδους θαύματα για να κάνουν εντύπωση στους αφελείς. Το περί αθλιότητος είναι δική σου ατεκμηρίωτη άποψη. Οι χριστιανοί (γενικώς) έχουν κάνει πολλές αποδεδειγμένες αθλιότητες (και στα "θαύματα"), αλλά αυτό δεν μπορείς να το αντιδιαστείλεις, ούτε να μας το "χαρίσεις" σαν κίνηση καλής θελήσεως, ώστε να χαρακτηρίσουμε το ερώτημα επίσης ως αθλιότητα.
η απάντηση στο ερώτημα είναι μόνο απο τους ακρωτηριασμένους γιατί το θέμα για αυτούς είναι περισότερο υπαρκτό απο ότι στούς τους άλλους,μόνο με αυτη την εννοια μπορούν να απαντήσουν, μόνον αυτοί. Όταν λες "μόνο", εννοείς αυτό που λες. Αν εννοείς και κάτι άλλο ως συμπλήρωμα του "μόνο", να το λες ευθύς εξ αρχής. Και η ανεργία είναι περισσότερο υπαρκτή σε έναν άνεργο από ότι σε έναν που έχει δουλειά, αλλά κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι ο άνεργος είναι περισσότερο ειδήμων να απαντήσει σε ένα ερώτημα για τα αίτια της ανεργίας!
Αγαπητέ μου, οι ανταπαντήσεις μου είναι με κόκκινο χρώμα. Επειδή και ΠΑΛΙ δεν απάντησες επί της ουσίας, συνοψίζω εκ νέου.
Μέχρι την στιγμή που έγραψα το ποστ μου, είχες δύο απόψεις επί του ερωτήματος, αυτήν
tyxkatmal έγραψε:Γιατί ο θεός δεν θεραπεύει ακρωτηριασμένους;
Σε αυτή την ερώτηση ειναι δύσκολο για εναν θρήσκο να απαντήσει {...}
και αυτήν
tyxkatmal έγραψε:Το ερωτημά σου μπορεί να απαντηθεί μόνο απο ακρωτηριασμένους που έχουν πίστη στο θεο και στα θαύματα, και απο κανέναν άθεο.
και ταυτοχρόνως ισχυρίστηκες ότι
tyxkatmal έγραψε:όμως αν απευθύνεται εκτός των άθεων και των πιστών,και σε πιστούς που είναι ακρωτηριασμένοι, τότε το ερώτημα δεν είναι αφοπλιστικό, είναι απλώς ΑΘΛΙΟ
Ισχυρίζεσαι ότι:
1. Ένα τέτοιο ερώτημα είναι δύσκολο να απαντηθεί από έναν θρήσκο.
2. Ένα τέτοιο ερώτημα μπορεί να απαντηθεί
μόνον από ακρωτηριασμένους που έχουν πίστη στον θεό και στα θαύματα.
3. Κανείς άθεος δεν μπορεί να απαντήσει σε ένα τέτοιο ερώτημα.
και κραδαίνεις το συμπέρασμα ότι:
Αν το απευθύνουμε σε αυτούς οι οποίοι ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ, τότε το ερώτημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟ, αλλά ΑΘΛΙΟ.
Το 1. είναι σωστό και δεκτόν, αλλά δεν συμβάλλει καθόλου ως επιχείρημα στο 2.
Το 2. είναι προσωπική ατεκμηρίωτη άποψη.
Το 3. επίσης προσωπική άποψη χωρίς επιχείρημα και άσχετο
Στην ουσία "αρνείσαι" να τεθεί ένα τέτοιο ερώτημα, απαγορεύοντας το ερώτημα σε αυτούς που είναι
και οι μόνοι αρμόδιοι (κατ' εσέ) να απαντήσουν, με το συμπέρασμα του "άθλιου ερωτήματος"!
Το συμπέρασμα όμως δεν στέκει επειδή το επιχείρημά σου είναι προσωπική άποψη.
ΥΓ.
Σεντόνι έγραψα το οποίο θα μπορούσαμε να το είχαμε αποφύγει, αν έβαζες την μαγική φρασούλα "κατά την προσωπική μου άποψη"!