Θεόφιλος έγραψε:
Δηλαδή; ο φόβος είναι συνώνυμο της πίστεως;
Για συνώνυμο δεν είπα, αλλά είναι ένας βασικός παράγοντας.
Αν δεν είχε κάποιος τον φόβο για τον θάνατο, για τις αρρώστιες για τις φθορές ποιος ο λόγος να πιστεύει κάπου;
Στον Χριστιανισμό υπάρχει το δίπολο καλό - κακό, που ακολουθείται από το επίσης δίπολο παράδεισος - κόλαση.
γιατί δεν ακολουθούν τις επιταγές της; δεν φοβούνται; η δεν πιστεύουν;
Απλά την συγκεκριμένη στιγμή φαίνεται πως δεν το έχουν ανάγκη. Όταν θα τον έχουν και το πάτερ ημών θα το λένε απ'έξω (που παρεμπιπτόντως και επί της ευκαιρίας δεν το ξέρουν και καλά, λάθος το λένε).
Απο τα λεγόμενα του πατέρα μου που είναι κάργα άθεος, αντίθετα με εμένα που είμαι αγνωστικιστής, παλιότερα στην δεκαετία του 70 ο κόσμος πήγαινε πιο τακτικά στην εκκλησία, πιστεύω πως πρόκειται για τον ίδιο κόσμο, σε μερικά χρόνια οι εκκλησίες θα πάψουν να γεμίζουν αν φύγουν οι ηλικίες που έμαθαν στον εκκλησιασμό,
Σε αυτό έχεις δίκιο. Η θέση της γυναίκας ήταν αρκετά υποβαθμισμένη και νομίζω μπορεί να γίνει κάποια συσχέτιση της υποβάθμισης αυτής με την εκκλησία και την πίστη. Από την στιγμή που άρχισε η γυναίκα (η βρώμικη γυναίκα κατά τας Άγιας Γραφάς) να έχει δικαιώματα, να διεκδικεί μία παραπάνω μόρφωση, να αποκτά και άλλους ρόλους, πέραν της συζύγου και της μητέρας απομακρύνθηκε.
Σε μια χριστιανική χώρα λογικό δεν είναι;
Χριστιανική χώρα; Είχα την εντύπωση πως το 'Δημοκρατική' υπερίσχυε. Αυτό γιατί το λες; Εκ του Συντάγματος;
Αν ναι...Μεγάλη Παρανόησις.
'Αρθρο 3: (Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας)
1. Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Eκκλησία της Eλλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Eκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Eκκλησία του Xριστού τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Eίναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Iερά Σύνοδο των εν ενεργεία Aρχιερέων και από τη Διαρκή Iερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Kαταστατικός Xάρτης της Eκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Tόμου της κθ΄ (29) Iουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.
Το Σύνταγμα την Ορθόδοξη Εκκλησία δεν την αναγνωρίζει καν ως 'Επίσημη' αλλά ως επικρατούσα. Δηλαδή όταν η εκκλησία υποχρέωνε να αναγράφεται το θρήσκευμα στις ταυτότητες έκανε και μία καταμέτρηση και αποφάνθηκαν ότι είναι επικρατέστερη.
Εννοείται πως αυτό το αποτέλεσμα παρότι έχουν αλλάξει άρδην οι καταστάσεις θεωρείται διαχρονικό, γιατί δεν βλέπω να αλλάζει το Σύνταγμα...Έχω γνωρίσει αρκετούς πιστούς άπιστους (αν με νοείς)
αξιολόγηση των καθηγητών και πιο αυστηρά μέτρα για τις καταλήψεις χρειάζονται και όχι αλλαγή της ύλης δουλειά και όχι θεωρίες,
Χρειαζόμαστε και αυτό που λες και εσύ και αλλαγή στην Ύλη. Είναι πιο λογικό οι μαθητές να διδάσκονται για έναν θεό που είναι αγάπη όταν υπάρχει τόσο μίσος στον κόσμο, από το να διδάσκονται τα ούφο στην περιοχή 51 του Μεξικό. Όσο κουφό είναι το ένα, αλλά τόσο κουφό είναι και το άλλο. Άρα λοιπόν τι κριτήρια υπάρχουν για την κουφαμάρα των μαθημάτων;
Τους παπαγάλους ότι και τροφή να τους δώσεις, πάλι παπαγάλοιο θα μείνουν, η παιδεία ξεκινά απο το κύταρο της κοινωνίας, την οικογένεια.
Στο θέμα της παπαγαλίας δεν μιλάμε για κύτταρο...Το κύτταρο αυτό είναι σημείο των σχολείων αρχικά και μετά μεταδίδεται και στην οικογένεια...