Θεόφιλος έγραψε:RaspK έγραψε:Πρώτον, και μόνον το γεγονός ότι θεωρείται δεδομένη η συμμετοχή και πρέπει να δηλωθεί αποχή είναι πολιτική πιέσεως, η δε ύπαρξη μαθήματος ομολογιακού χαρακτήρος ακόμα χειρότερη (βλέπε ουσιαστικός διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους κι εν δυνάμει διάκριση μεταξύ των μαθητών).
Δεν είναι πολιτική πιέσεως, είναι έλλειψη θάρρους να δηλώσουν άθεοι, και πως δεν θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα των θρησκευτικών, κάτι που το κάνουν οι υπόλοιπες θρησκευτικές μειονότητες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Πρόσεξε με λίγο, επειδή μάλλον έχασες πάλι την μπάλα...
Το να πρέπει να διαχωρίσεις εαυτόν από το σύνολο σ' ένα κοινωνικό πλαίσιο όπως το σχολείο και να διαμορφώσεις την όποια εικόνα για το άτομό σου ως εκ τούτου, όπως έχουν πει και Χριστιανοί μελετητές που καταφέρονται υποχρεωτικών συμμετοχών με δυνατότητα απαλλαγής στα θρησκευτικώς διακατεχόμενα στοιχεία του σχολείου (!!), όπως η προσευχή και άλλα πολλά, αποτελεί σαφέστατη πολιτική πιέσεως. Δεν επιτρέπεις το αυτονόητο, να μην οφείλει ο άλλος να δεχθεί άμεσα την πίεση στο άτομό του, την υποχρέωση δε να απομακρυνθεί από το σύνολο.
Θεόφιλος έγραψε:Η ομολογιακού χαρακτήρα μάθηση κατά εσένα,
Η ομολογιακού χαρακτήρος μάθηση ακόμα και ειδικώς κατά τη σύμφωνη και ειδικευμένη γνώση της Ένωσης Θεολόγων Ελλάδος. Μην κουνιέσαι χωρίς επίγνωση του πράγματος, επειδή μόνο τρύπες ανοίγεις στην επιχειρηματολογία σου με τέτοιους εμπαιγμούς...
Θεόφιλος έγραψε:αν θέλεις να μάθεις υπήρχε πολύ πριν αρχίσουν την αίτηση για την κατάργηση της οι άθεοι και ορισμένοι ακροαριστεροί.
Σοβαρά;!
Κοίτα να δεις, αδερφέ μου...
Και αυτό τι σημαίνει, δηλαδή; Να μιλήσω για βιασμούς, suffrage, δικαίωμα ψήφου των μαύρων; (Προήρθε των γυναικών, μάλιστα, μπερδεγουαίυ...) Το ότι κάτι προϋπήρξε δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Το μάθημα συστάθηκε ως ομολογιακό για λόγους κατήχησης, και το λέω ως πρώην Χριστιανός που είχε συμμετέχει και σε Κατηχητικό. Άσε που έχω αδερφή κοινωνική θεολόγο (και αυτή, με τη σειρά της, σύζυγο κοινωνικό θεολόγο και παπά).
Επειδή κάποιοι έχετε μπερδέψει το «Ευρωπαίος» με το «προοδευτικός,» δε σημαίνει ότι τρέφουμε όλοι αυταπάτες. Έχω γνωριμίες με Γερμανούς, Ιταλούς, Ιρλανδούς, Σκώτους και Άγγλους πολλά χρόνια τώρα, και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι αντιμετωπίζουν οικτρά προβλήματα με τους Χριστιανούς οι εκεί άθεοι σε κάποια σημεία (π.χ. πληρώνουν φόρο για να γίνει η ανέγερση της εκάστοτε Εκκλησίας — πράγμα που δικαιολογείται αναλόγως για αρχαιότητες, τουλάχιστον).
Και πάλι, αυτό δε σημαίνει ότι, επειδή το κάνουν αυτοί ή όχι, ομοίως πρέπει ή όχι να πράξουμε κι εμείς. Ωραίος συλλογισμός...
Θεόφιλος έγραψε:1. η απαίτηση αιτιολόγησης λόγω ετεροδοξίας/αθρησκείας αποτελεί διάκριση μεταξύ των πολιτών, άρα είναι παράνομη·
Η αιτιολόγηση γίνεται για να γίνει σεβαστό το πιστεύω του κάθε γονιού, και για να μην πάρει απουσίες χωρίς λόγο ο μαθητής, και όχι για διάκριση μεταξύ μαθητών, το πιστεύω η το μη πιστεύω του καθενός είναι σεβαστό.
Αρχίδια, και θα είχες καταλάβει τι λέω, εάν άκουγες και καταλάβαινες τη νομική υπόσταση του πράγματος...
Η δήλωση για τη μη παρακολούθηση σε μάθημα ομολογιακού χαρακτήρα λόγω θρησκευτικής διαφοροποιήσεως αποτελεί διάκριση μεταξύ των πολιτών (διαφορετική θρησκευτική στάση > διαφορετικά δικαιώματα και υποχρεώσεις), κάτι που σε διάφορες περιστάσεις έχει παρατηρηθεί και στο θέμα της στράτευσης (π.χ. αντιρρησίας αναγνωρίζεσαι χωρίς ποινή μόνο εάν είσαι Μάρτυρας του Ιεχωβά ή μοναχός [σπανιότατα ό,τι άλλο]).
Θεόφιλος έγραψε:Εκτός απο την πρώτη φράση για τους πρωτόπλαστους και την αθεϊα που είναι αυθαίρετη,
Πάλι καλά...
(Αν και πρέπει να τονίσω ότι, εάν προσέξεις τι πιστεύουν ότι είναι η «αθεΐα,» θα καταλάβεις γιατί...)
Θεόφιλος έγραψε:το υπόλοιπο θρησκευτικό κείμενο κινείται πολύ ισορροπημένα για τις μορφές της αθεϊας και προτείνει πολύ σωστά την προσεκτική μελέτη του νίτσε, γιατί λίγη αθεΪα για μερικούς είναι φάρμακο, αλλά σε μεγάλες δόσεις μπορεί να γίνει φαρμάκι.
Μπούρδες λέει (το κείμενο δεν είναι ισορροπημένο).