"Αναγκαστική" πίστη στον Θεό του Χριστιανισμού.
- Globetrotter
- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2010 23:32
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εγώ έχω γνωρίσει μεταπτυχιακή βιολόγο που δεν πιστεύει στην εξέλιξη, τι μου λέτε τώρα..
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
και εγώ έχω ακούσει για ένα φυσικό που πιστεύει στα ζώδια. ...ε και;
Στατιστικά, αναμένω να υπάρχουν τέτοιες εξτρήμ περιπτώσεις, αλλά τα ποσοστά εμφάνισης τους να είναι στο 0.
Υπάρχει κάπου κάποια έρευνα, σχετικά με την Εθνική Ακαδημία Επιστημών των ΗΠΑ που μεταξύ άλλων λέει ότι το 94,5% των βιολόγων της δεν δηλώνουν πίστη σε κάποιο θεό (αναφέρεται ότι το 5,5% δηλώνουν πίστη σε θεό).
Στατιστικά, αναμένω να υπάρχουν τέτοιες εξτρήμ περιπτώσεις, αλλά τα ποσοστά εμφάνισης τους να είναι στο 0.
Υπάρχει κάπου κάποια έρευνα, σχετικά με την Εθνική Ακαδημία Επιστημών των ΗΠΑ που μεταξύ άλλων λέει ότι το 94,5% των βιολόγων της δεν δηλώνουν πίστη σε κάποιο θεό (αναφέρεται ότι το 5,5% δηλώνουν πίστη σε θεό).
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Εγώ σε διαβεβαιώ ότι ήμουν πολύ υπερήφανος για το 5 μου στα Θρησκευτικά (καθώς και τις λευκές ή ζωγραφισμένες ή trolling κόλλες που παρέδιδα), ειδικά όταν ο δάσκαλος γνώριζε ότι στα μαθήματα Κατεύθυνσης ήμουν άριστος και άρα δε μπορούσε να με αποκαλέσει "κακό μαθητή" στο μυαλό του ή φωναχτά. Γιατί να νοιάζει ένα μαθητή το πώς θα τον αξιολογήσει ένας ηλίθιος?apeleytheros έγραψε:Επιπλέον, ένας κακός βαθμός, έστω και γνωρίζοντας ότι είναι προϊόν εκδίκησης για αυτά που πέρασε στην αίθουσα, πιθανόν έχει αρνητική επίδραση στην ψυχολογία με την οποία αντιμετωπίζεις τους βαθμούς σου.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Εγώ δεν ήμουν. μάλιστα μου έφευγε ο πάτος για να πιάσω καλό βαθμό, γιατί μέτραγε για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο (μέσω του μέσου όρου).noxteryn έγραψε:Εγώ σε διαβεβαιώ ότι ήμουν πολύ υπερήφανος για το 5 μου στα Θρησκευτικά (καθώς και τις λευκές ή ζωγραφισμένες ή trolling κόλλες που παρέδιδα), ειδικά όταν ο δάσκαλος γνώριζε ότι στα μαθήματα Κατεύθυνσης ήμουν άριστος και άρα δε μπορούσε να με αποκαλέσει "κακό μαθητή" στο μυαλό του ή φωναχτά. Γιατί να νοιάζει ένα μαθητή το πώς θα τον αξιολογήσει ένας ηλίθιος?
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Επίσης κι από μένα πολλά λάικ στο πρώτο ποστ της αμόρφωτης [εγώ στην ηλικία σου ήμουν ο καλύτερος κι ευσεβέστερος χριστινό(πληκτο)ς].
Off Topic
Ρε νοξ, θα το πω για πολλοστή φορά, πού στην ευχή (του θεού ) πας και βρίσκεις όλες αυτές τις φωτογραφίες Έχεις ολόκληρο προσωπικό αρχείο ταξινομημένο, έχεις βρει κάνα σάιτ, τις έχεις δει άλλοτε και τις θυμάσαι από μνήμης ή ψάχνεις την εκάστοτε στιγμή ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ
Αντωνίου, όλα πολύ καλά, παλικάρι μου, θα πρότεινα όμως, με όλο το θάρρος και χωρίς ίχνος επιτίμησης, να προσέξεις λίγο περισσότερο την ορθογραφία σου, όσο είναι ακόμα καιρός. Όχι τίποτ' άλλο, είναι πολύ κρίμα, για μένα τουλάχιστον (αν και μπορώ να σκεφτώ αρκετούς εδώ μέσα που θα συμφωνήσουν), τόσο ωραία διατυπωμένα κείμενα και δομημένες σκέψεις/τοποθετήσεις να "χάνουν" μόνο και μόνο εξαιτίας αυτού του γεγονότος. Είμαι γεροπαράξενος, μη με παρεξηγείτε.
Αντωνίου, όλα πολύ καλά, παλικάρι μου, θα πρότεινα όμως, με όλο το θάρρος και χωρίς ίχνος επιτίμησης, να προσέξεις λίγο περισσότερο την ορθογραφία σου, όσο είναι ακόμα καιρός. Όχι τίποτ' άλλο, είναι πολύ κρίμα, για μένα τουλάχιστον (αν και μπορώ να σκεφτώ αρκετούς εδώ μέσα που θα συμφωνήσουν), τόσο ωραία διατυπωμένα κείμενα και δομημένες σκέψεις/τοποθετήσεις να "χάνουν" μόνο και μόνο εξαιτίας αυτού του γεγονότος. Είμαι γεροπαράξενος, μη με παρεξηγείτε.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- Globetrotter
- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2010 23:32
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Όταν την ρώτησα αν υπάρχουν και άλλοι που δεν πιστεύουν στην εξέλιξη στην σχολή της μου είπε πως είναι 50-50. Αυτό πιστεύω πως λέει κάτι. Κάνω λάθος;apeleytheros έγραψε:και εγώ έχω ακούσει για ένα φυσικό που πιστεύει στα ζώδια. ...ε και;
Στατιστικά, αναμένω να υπάρχουν τέτοιες εξτρήμ περιπτώσεις, αλλά τα ποσοστά εμφάνισης τους να είναι στο 0.
Υπάρχει κάπου κάποια έρευνα, σχετικά με την Εθνική Ακαδημία Επιστημών των ΗΠΑ που μεταξύ άλλων λέει ότι το 94,5% των βιολόγων της δεν δηλώνουν πίστη σε κάποιο θεό (αναφέρεται ότι το 5,5% δηλώνουν πίστη σε θεό).
A, sorry τότε γιατί παρεξήγησα την κατάσταση.. ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια και πάλι..αμόρφωτη γκόμενα έγραψε:Sorries που δεν εκφράστηκα με σαφήνεια. Αυτό που εννοούσα με την έκφραση, είναι πως σε εκτίμησα, όχι μόνο για την υπεροχή σου από τους συνομίληκούς σου, αλλά και γιατί σκέφτηκα πόσο θα μου άρεσε να έχω κι εγώ τον προηγμένο τρόπο σκέψης σου στην αντίστοιχη ηλικία. Και αυτό το θεώρησα ναρκισσιστικό εκ μέρους μου, με την έννοια του εγωκεντρικού, τύπου "τον συμπαθώ γιατί θα ήθελα να ήμουν κι εγώ έτσι στα δεκατέσσερά μου". Και δε σκέφτηκα καθόλου ότι είσαι φλώρος, don't worry. :pAntwniou έγραψε: τό ότι μηλάω με τον τρόπο που μηλάω εδώ δεν έχει καμία σχέση με την κοινονική μου ζωή...απλά είναι το φόρουμ τέτοιο. Αν το διαβάσει αυτό η μητέρα μου, μπορεί να μην πιστεύει καν ότι το έγραψα εγώ..ένα κοινό απλό παιδί με χόμπι να βοηθάω τον συμμαθητή μου να ανάψει το καπνογόνο την ώρα των αρχέων στην τάξη Μην με νομίζεται για κανένα σπασικλάκι μαθητευόμενο..Γιατί και εγώ αν δεν με ήξερα και τα διάβαζα αυτά την ίδια εντύηπωση θα είχα. Τα λέα αυτα λόγο του... "...μία εκδοχή ναρκισσιστικής εκτίμησης..."
Το "ignorant chick" του xarxar, απευθύνεται σε μένα. Κατά τη λιγότερο ευφάνταση ερμηνεία, τουλάχιστον.
Όταν αρχίσουμε να κάνουμε και μάθημα... θα της κάνω τις απαραίτητες ερωτήσεις, απλά προς το παρόν περιμένω. Δεν θα ήθελα να πάω τώρα να την πιάσω και να τις τα πω, αλλά θα προτιμούσα μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος.breadfan έγραψε:Εδώ είναι όλα τα βιβλία της Γ' Γυμνασίου.
Με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο βιβλίο των θρησκευτικών, το αντικείμενό του είναι η ιστορία του Χριστιανισμού.
(Ή, τουλάχιστον, αυτή που η Εκκλησία θέλει να διδάσκεται).
Όπως θα διαπιστώσεις, η "ιστορία" ξεκινά με την επίσκεψη του Αγ. Πνεύματος, που έκανε τους μαθητές να μιλάνε όλες τις γλώσσες του κόσμου.
Συμφωνώ με ότι σου απάντησαν τα μέλη του φόρουμ προς αυτήν σου την άποψη. Οι βαθμοί δεν επηρεάζονται, τουλάχιστον αρνητικά. Αν γράφω καλά στα διαγωνίσματα και στις τελικές εξετάσεις, ό,τι και να ισχυριστεί ο καθηγητής τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Άλλωστε δεν θα πάω κανέναν "κόντρα", ούτε θα ειρωνευτώ, απλά θα κάνω ερωτήσεις λογικές και συζητήσεις που οι καθηγητές υποτίθεται πως θέλουν να γίνονται. Άν π.χ. γράψω στο χ μάθημα και στα 3 διαγωνίσματα 18 και στα τεστ..17 και στις τελικές εξετάσεις 17-18, ο καθηγητής δεν μπορεί παρά να με βάλει 18, άντε το πολύ 17..Αλλά ο βαθμός δεν με ανησυχεί απολύτος καθόλου, αυτό που με ενδιαφέρει είναι η γνώση. Αν ο μαθηματικός μπένει και αρχίζει να μας προσβάλει στα καλά του καθουμένος και εγώ μετά των πιάσω και του μηλίσω αναλόγος απετόντας σεβασμό, και αυτός από το 18 που είχε με κατεβάσει σε 13 ..δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Εγώ ξέρω ότι έχω γνώσεις και ότι την στιγμή που θα πρέπει να τις χρησιμοποιήσω γιατί θα κρίνετε το μέλλον μου, θα μπορώ. Αυτό είναι το σχολείο..! Μόνο αυτό..! Οι πανελλαδικές..! Λίγες ώρες που αντιστοιχούν στα υπόλοιπα χρόνια ζωής σου..! Εκεί το 13 του μαθηματικού θα πάρει την αξία των πολιτικών στην Ελλάδα - 0%.L3o ΧΞΣ έγραψε:Εγώ πάλι είμαι ο μόνος που θα σε...αποτρέψω.Όχι γιατί διαφωνώ,αλλά επειδή δεν πιστεύω ότι κερδίζεις κάτι ουσιαστικό με μια τέτοια αντιπαράθεση.Αντιθέτως,με το να "την μπαίνεις" και να το παίζεις έξυπνος στους καθηγητές,μπορεί απλά να τους εκνευρίσεις,με ανάλογη επίπτωση στους βαθμούς σου,χωρίς απ'την άλλη να έχεις κερδίσει τίποτα το ιδιαίτερο.
AoratiMelani έγραψε:Έτσι ακριβώς. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να μιλάμε, να εκφράζουμε τη θέση μας όποτε και όπου υπάρχει αφορμή, να μην το αποφεύγουμε.MariaEvri έγραψε:Να διαφωνείς με τον καθηγητή μπορεί να κάνει έστω και ένα συμμαθητή σου να σκεφτεί " όπα, υπάρχει και αυτή η επιλογή" και να μην είναι ρομποτάκια. Πολύ θα ήθελα στο σχολείο κάποιος να άνοιγε το στόμα του
Θυμάμαι ένα πείραμα ψυχολογίας όπου το "πειραματόζωο" εντάσσεται σε μια ομάδα συζήτησης όπου νομίζει ότι όλοι στην ομάδα είναι "πειραματόζωα" ενώ στην πραγματικότητα είναι μόνον αυτός, όλοι οι άλλοι είναι μιλημένοι. Όταν όλοι οι άλλοι υποστηρίζουν όλοι την ίδια άποψη, ακόμη κι αν αυτή είναι καταφανώς παράλογη ("αυτή η καρέκλα είναι πράσινη" και η καρέκλα να είναι κίτρινη, λόγου χάρη) ο ένας με την άλλη άποψη αισθάνεται μειονεκτικά και είτε δεν εκφράζει τη γνώμη του, είτε φτάνει στο σημεί να συμφωνήσει με τους πολλούς. Στο ίδιο πείραμα, όταν έβαζαν κάποιον να εκφράσει μια γνώμη διαφορετική από εκείνη των πολλών, τότε και το "πειραματόζωο" τολμούσε να εκφράσει τη δική σου γνώμη (η οποία μπορεί να μην συμφωνούσε πάντα με την "άλλη γνώμη" του βαλτού συμμετέχοντα που είχε εκφραστεί πρώτος, αλλά πάντως ήταν διαφορετική από εκείνη του συνόλου). Διαπιστώθηκε ότι όταν έστω και ένας αμφισβητήσει τη γνώμη της πλειοψηφίας, ανεβαίνει δραματικά το ποσοστό των ανθρώπων που την τπλμούν να την αμφισβητήσουν και εκείνοι.
Οι περισσότεροι φοβούνται να κάνουν το πρώτο βήμα, ή δεν το διανοούνται καν.
Ο Αντωνίου, και ο καθένας από εμάς, μπορούμε να τους βοηθήσουμε κάνοντας εμείς το πρώτο αυτό βήμα.
Ακριβός όπως τα λες είναι, αν δεν κάνουμε εμείς το πρώτο βήμα, σίγουρα δεν θα το κάνει τότε κάνεις. Αυτό θα ήταν μία συντριπτική ήτα της επιστήμης μπροστά στο μύθο. Όσο υπερβολικό και να σας φένετε, αν κάνουμε εμείς το πρώτο βήμα, σιγά σιγά θα ανοίξουνε τα μάτια των γύρων μας, αυτοί με την σειρά τους θα ανοίξουν των ανθρώπων του δικού τους περιβάλλοντος και όλα αυτή η αλλυσίδα δεν μπορεί παρά να είναι ασταμάτητη. (Θέλω να ελπίζω)
Απλά βάζω τα ακούστηκα και ακούω μουσική, είναι πιο διασκεδαστικό από τις προσευχές. Ο Θεός αμφισβητείτε από πολλούς, οι Iron Maiden όμως από κανένανgrayish_jedi94 έγραψε:
Είναι απαράδεκτο να αφήνεις βιολόγους σε σχολεία να τηρούν μετριοπαθή στάση μεταξύ Evolution - Creationism. Δίνει στα παιδιά την εντύπωση ότι ακόμα και η επιστήμη είναι διχασμένη, ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει.65
Μπράβο, και εις ανώτερα (να προσπαθήσεις να καταργήσεις την πρωινή προσευχή από το πρόγραμμα
Ευχαριστώ πολύ για τα πολύ καλά σου λόγια!! Έχω αυτοπεποίθηση, και οι γονείς μου (κυρίως η μητέρα μου) αν και πιστεύουν στον Χριστό και πόσο μάλλον στον Θεό, χαίρονται να με βλέπουν να προβάλω γνώσεις που οι ίδιοι καθηγητές δεν έχουν (ή τουλάχιστον θέλουν να μην τις ξέρουν ).epicourosan έγραψε:Καταλαβαίνω τον Λεο666, φαίνεται θα το έχει πληρώσει αρκετά, μεγάλο το τίμημα πολλές φορές φελοους.
Συμφωνώ με την οπλισμένη καλόγρια.
Αντωνίου
Τολμώ να πω ότι μου θυμίζεις τον εαυτό μου αλλά σε παλιότερες σκοτεινότερες εποχές.
Συνέχισε να κάνεις αυτό που σε εκφράζει και δεν σου δημιουργεί περισσότερη ταραχή απ’ το αν δεν τοκανες.
Μην βαρυγκωμάς και μην σκέπτεσαι ότι θα μπορούσες να το είχες κάνει διαφορετικά.
Τώρα είναι πιο εύκολα να εκφράζεις την αθεΐα σου ή την αντίθεση σου σε όλες αυτές τις ψευδαισθήσεις.
Τουλάχιστον μπορείς να έχεις βοήθεια και από εμάς εδώ σε αντιπαραθέσεις με τους πιστούς – βιολόγους, αν και νομίζω αυτοί χρειάζονται βοήθεια για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν από τις δύσκολες καταστάσεις που θα τους βάλεις.
Καντους να χάνουν τον ύπνο τους.
Μην φοβάσαι για τον βαθμό, αν γράφεις καλά στα διαγωνίσματα δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Προσπάθησε να μην είσαι ειρωνικός, μια καλή στάση είναι ο αγνωστικισμός.
Τα παραπάνω τα γράφω για να πω ότι έγραψα και εγώ κάτι.
Με την ώριμη γραφή και πνεύμα που έχεις μην φοβάσαι τίποτα, άλλωστε στον φόβο ποντάρουν όλοι αυτοί οι πετεινοί.
Οι γονείς σου πρέπει να είναι πολύ περήφανοι.
Ακριβός Ευθύμη! Πότε δεν το παίζω έξυπνος..όχι μόνο για τον ευνόητο λόγο αλλά και γιατί είμαι 14 ετών και έχω να μάθω πολλά ακόμα, τις γνώσεις μου όμως δεν διστάζω να της προβάλω και να τις υποστηρίξω.Ευθύμης έγραψε:Αν η διαφωνία σου εκφράζεται κόσμια, θα εκληφθεί ως ενδιαφέρον για το μάθημα κι έτσι θα συνδυάσεις και το ευχάριστο (κάποιοι να ακούνε και να σκέφτονται) και το ωφέλιμο (καλός βαθμός). Δεν είναι ανάγκη να είσαι συνέχεια πνεύμα αντιλογίας. Καμιά φορά ωφελεί πολύ να τους δίνεις μια ψεύτικη αίσθηση επανάπαυσης
Γράφω και λίγο βιαστικά εδώ στο φόρουμ, και τα ορθογραφικά δεν τα προσέχω, αλλά γενικώς προσπαθώ να μην έχω τέτοιου είδους λάθη γιατί όπως είπες και εσεί καμειά φωρα χαλάναι τιν οικόνα του ειπώλιπου γραπτού.tasos_didymoteicho έγραψε:Επίσης κι από μένα πολλά λάικ στο πρώτο ποστ της αμόρφωτης [εγώ στην ηλικία σου ήμουν ο καλύτερος κι ευσεβέστερος χριστινό(πληκτο)ς].Off TopicΡε νοξ, θα το πω για πολλοστή φορά, πού στην ευχή (του θεού ) πας και βρίσκεις όλες αυτές τις φωτογραφίες Έχεις ολόκληρο προσωπικό αρχείο ταξινομημένο, έχεις βρει κάνα σάιτ, τις έχεις δει άλλοτε και τις θυμάσαι από μνήμης ή ψάχνεις την εκάστοτε στιγμή ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ
Αντωνίου, όλα πολύ καλά, παλικάρι μου, θα πρότεινα όμως, με όλο το θάρρος και χωρίς ίχνος επιτίμησης, να προσέξεις λίγο περισσότερο την ορθογραφία σου, όσο είναι ακόμα καιρός. Όχι τίποτ' άλλο, είναι πολύ κρίμα, για μένα τουλάχιστον (αν και μπορώ να σκεφτώ αρκετούς εδώ μέσα που θα συμφωνήσουν), τόσο ωραία διατυπωμένα κείμενα και δομημένες σκέψεις/τοποθετήσεις να "χάνουν" μόνο και μόνο εξαιτίας αυτού του γεγονότος. Είμαι γεροπαράξενος, μη με παρεξηγείτε.
Σε ευχαριστώ πολύ πάντως..και....περιμένω για την συνάντηση που λέγαμε
Χίλια συγνώμη αν σας κούρασα. Απλά ήθελα να απαντήσω σε όλα τα ποστ. Σε όσα δεν απάντησα είναι λόγο του ότι δεν έχω κάτι να προσθέσω..τα έχετε πει εσείς
Θεός =
Αίμα,ψέματα,ψευδαίσθηση,ανασφάλεια,ανηθικότητα,φόβος,μυθιστόρημα,δεισιδαιμονία,υποδούλωση, σαδιστής,επικίνδυνος,διεστραμμένος,ρατσιστής..........Αποκύημα της φαντασίας........
Αίμα,ψέματα,ψευδαίσθηση,ανασφάλεια,ανηθικότητα,φόβος,μυθιστόρημα,δεισιδαιμονία,υποδούλωση, σαδιστής,επικίνδυνος,διεστραμμένος,ρατσιστής..........Αποκύημα της φαντασίας........
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Κι εγώ σε διαβεβαιώ ότι ήμουν πολύ υπερήφανος για το 20άρι στο μάθημα των θρησκευτικών αν και ήμουν ο μόνιμος "αντιρρησίας" στην αίθουσα.noxteryn έγραψε:Εγώ σε διαβεβαιώ ότι ήμουν πολύ υπερήφανος για το 5 μου στα Θρησκευτικά...
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Κανείς δεν πιστεύει στην εξέλιξη, όσοι τη θεωρούν σωστή το κάνουν γιατί έχουν αποδείξεις (θετικά στοιχεία) και όχι γιατί, λέω εγώ τώρα, βρίσκουν "προβλήματα" στην αντίπαλη θεωρία (αρνητικά στοιχεία) ή γιατί τους καλύπτει συναισθηματικά (θρησκεία). Ξέρω τι εννοούσες, απλά το πήρα ως πάσα.Globetrotter έγραψε:Εγώ έχω γνωρίσει μεταπτυχιακή βιολόγο που δεν πιστεύει στην εξέλιξη, τι μου λέτε τώρα..
Η αλήθεια είναι ότι με απογοητεύει αρκετά να ακούω "μορφωμένους" ανθρώπους να μιλάνε για ζώδια, γιν γιανγκ και τα τοιαύτα. Άντε να καταλάβω τη συναισθηματική προσκόλληση σε ένα δόγμα. Αυτά τα μεμονωμένα μπαρμπούτσαλα όμως; Μεγάλο θέμα...
Κι εγώ στα θρησκευτικά είχα 20 σταθερά όχι τίποτε άλλο αλλά γιατί το θεωρούσα πραγματικά κρίμα να χαλάσει ο γενικός μου από ένα τέτοιο άχρηστο μάθημα...
Η αθεΐα δεν είναι το παν αλλά είναι μια καλή αρχή.
Mπράβο Αντωνίου παιδί μου.
Επίσης θα σου συστήσω να πάρεις το ''Εξηγώντας στα παιδιά τη θεωρίας της εξέλιξης'' του Πασκάλ Πικ, από το Μεταίχμιο. Το διαβάζω κι εγώ και ας είμαι 23. Μιλάει για πράγματα που δεν έχουμε διδαχθεί ποτέ.
Επίσης πολύ καλός ο Ντώκινς. Διαβάζω τώρα την ''Απομυθοποίηση'' του φιλοσόφου Daniel Dennett, αλλά ο Ντώκινς πράγματι υπερτερεί σε ύφος και στυλ.
Εμάς στο λύκειο μας ανάγκαζαν να λέμε την πρωινή προσευχή με αλφαβητική σειρά. Εγώ προσπαθούσα να την σκαπουλάρω, αλλά κάτι βρωμοκόριτσα με κάρφωναν. Δεν ήμουν άθεος, απλά δεν μου άρεσε η δημοσιότητα...
Προσπάθησε πάντως να αλλάξεις όσο πιο πολλούς μπορείς, γιατί αν περιμένουμε από τους καθηγητές, ζήτω που καήκαμε. Κάποιος είπε ότι
''Όποιος συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών, μπορεί να διαμορφώσει το μέλλον της ανθρωπότητας.''. Και οι σημερινοί καθηγητές είναι ανάξιοι (είτε βιολόγοι, είτε θεολόγοι).
Πάντως τα πράγματα είναι κάπως δύσκολα και για τους καθηγητές. Φαντάζομαι ότι αν πει ο βιολόγος ότι η θρησκεία είναι μούφα, την επομένη θα έχει πρόβλημα με τους χριστιανοταλιμπάν γονείς και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.
Σε κάθε περίπτωση οι καθηγητές πρέπει να επιδεικνύουν ηρωισμό και να έχουν το θάρρος της γνώμης τους. Όμως αυτό δεν συμβαίνει. Μια θεία μου, είπε πως ο βιολόγος σε μια ερώτησή της, της απάντησε ''δική σου επιλογή είναι να πιστεύεις στον θεό, εγώ δεν είπα ποτέ ότι η θρησκεία υφίσταται'' και το σταμάτησε εκεί. Οι καθηγητές φοβούνται να μιλήσουν. Εμείς είχαμε στο λύκειο έναν καθηγητή που ήταν άθεος και δεν κώλωνε να μιλήσει, αλλά έτρωγε ΤΟ κράξιμο μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Τραγικό.
Επίσης θα σου συστήσω να πάρεις το ''Εξηγώντας στα παιδιά τη θεωρίας της εξέλιξης'' του Πασκάλ Πικ, από το Μεταίχμιο. Το διαβάζω κι εγώ και ας είμαι 23. Μιλάει για πράγματα που δεν έχουμε διδαχθεί ποτέ.
Επίσης πολύ καλός ο Ντώκινς. Διαβάζω τώρα την ''Απομυθοποίηση'' του φιλοσόφου Daniel Dennett, αλλά ο Ντώκινς πράγματι υπερτερεί σε ύφος και στυλ.
Εμάς στο λύκειο μας ανάγκαζαν να λέμε την πρωινή προσευχή με αλφαβητική σειρά. Εγώ προσπαθούσα να την σκαπουλάρω, αλλά κάτι βρωμοκόριτσα με κάρφωναν. Δεν ήμουν άθεος, απλά δεν μου άρεσε η δημοσιότητα...
Προσπάθησε πάντως να αλλάξεις όσο πιο πολλούς μπορείς, γιατί αν περιμένουμε από τους καθηγητές, ζήτω που καήκαμε. Κάποιος είπε ότι
''Όποιος συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών, μπορεί να διαμορφώσει το μέλλον της ανθρωπότητας.''. Και οι σημερινοί καθηγητές είναι ανάξιοι (είτε βιολόγοι, είτε θεολόγοι).
Πάντως τα πράγματα είναι κάπως δύσκολα και για τους καθηγητές. Φαντάζομαι ότι αν πει ο βιολόγος ότι η θρησκεία είναι μούφα, την επομένη θα έχει πρόβλημα με τους χριστιανοταλιμπάν γονείς και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.
Σε κάθε περίπτωση οι καθηγητές πρέπει να επιδεικνύουν ηρωισμό και να έχουν το θάρρος της γνώμης τους. Όμως αυτό δεν συμβαίνει. Μια θεία μου, είπε πως ο βιολόγος σε μια ερώτησή της, της απάντησε ''δική σου επιλογή είναι να πιστεύεις στον θεό, εγώ δεν είπα ποτέ ότι η θρησκεία υφίσταται'' και το σταμάτησε εκεί. Οι καθηγητές φοβούνται να μιλήσουν. Εμείς είχαμε στο λύκειο έναν καθηγητή που ήταν άθεος και δεν κώλωνε να μιλήσει, αλλά έτρωγε ΤΟ κράξιμο μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Τραγικό.
Φιλελευθερισμός: Ενάντια στα πολιτικά φαντάσματα και τα απάνθρωπα ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Θα το κοιτάξω αυτό το βιβλίο που μου είπες..!Rictor έγραψε:Mπράβο Αντωνίου παιδί μου.
Επίσης θα σου συστήσω να πάρεις το ''Εξηγώντας στα παιδιά τη θεωρίας της εξέλιξης'' του Πασκάλ Πικ, από το Μεταίχμιο. Το διαβάζω κι εγώ και ας είμαι 23. Μιλάει για πράγματα που δεν έχουμε διδαχθεί ποτέ.
Επίσης πολύ καλός ο Ντώκινς. Διαβάζω τώρα την ''Απομυθοποίηση'' του φιλοσόφου Daniel Dennett, αλλά ο Ντώκινς πράγματι υπερτερεί σε ύφος και στυλ.
Εμάς στο λύκειο μας ανάγκαζαν να λέμε την πρωινή προσευχή με αλφαβητική σειρά. Εγώ προσπαθούσα να την σκαπουλάρω, αλλά κάτι βρωμοκόριτσα με κάρφωναν. Δεν ήμουν άθεος, απλά δεν μου άρεσε η δημοσιότητα...
Προσπάθησε πάντως να αλλάξεις όσο πιο πολλούς μπορείς, γιατί αν περιμένουμε από τους καθηγητές, ζήτω που καήκαμε. Κάποιος είπε ότι
''Όποιος συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών, μπορεί να διαμορφώσει το μέλλον της ανθρωπότητας.''. Και οι σημερινοί καθηγητές είναι ανάξιοι (είτε βιολόγοι, είτε θεολόγοι).
Πάντως τα πράγματα είναι κάπως δύσκολα και για τους καθηγητές. Φαντάζομαι ότι αν πει ο βιολόγος ότι η θρησκεία είναι μούφα, την επομένη θα έχει πρόβλημα με τους χριστιανοταλιμπάν γονείς και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.
Σε κάθε περίπτωση οι καθηγητές πρέπει να επιδεικνύουν ηρωισμό και να έχουν το θάρρος της γνώμης τους. Όμως αυτό δεν συμβαίνει. Μια θεία μου, είπε πως ο βιολόγος σε μια ερώτησή της, της απάντησε ''δική σου επιλογή είναι να πιστεύεις στον θεό, εγώ δεν είπα ποτέ ότι η θρησκεία υφίσταται'' και το σταμάτησε εκεί. Οι καθηγητές φοβούνται να μιλήσουν. Εμείς είχαμε στο λύκειο έναν καθηγητή που ήταν άθεος και δεν κώλωνε να μιλήσει, αλλά έτρωγε ΤΟ κράξιμο μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Τραγικό.
Οι καθηγητές τουλάχιστον θα μπορούσαν να κρατάνε μία ουδέτερη στάση. Απλά ορισμένοι καθηγητές ό,τι και να μάθουν, ό,τι και να γίνει θα συνεχίσουν να πιστεύουν. Έτσι είναι δυστυχώς τα πράγματα.
Προσπαθώ να μεταφέρω τις όποιες γνώσεις μου στα παιδιά και να τα πίσω να ψάξουν και πίσω από τα λόγια και βιβλία χιλιάδων χρόνων πριν.. αλλά δεν είναι και τόσο εύκολο δυστυχώς...Ζούνε μία ζωή με την πίστη. Ό,τι και να γίνει πιστεύανε πως ο Θεός θα τους βοηθήσει. Τώρα νιώθουν αδυναμία χωρίς την πίστη.. αλλά κάνω ό,τι μπορώ και περνάει από το χέρι μου.
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
Θεός =
Αίμα,ψέματα,ψευδαίσθηση,ανασφάλεια,ανηθικότητα,φόβος,μυθιστόρημα,δεισιδαιμονία,υποδούλωση, σαδιστής,επικίνδυνος,διεστραμμένος,ρατσιστής..........Αποκύημα της φαντασίας........
Αίμα,ψέματα,ψευδαίσθηση,ανασφάλεια,ανηθικότητα,φόβος,μυθιστόρημα,δεισιδαιμονία,υποδούλωση, σαδιστής,επικίνδυνος,διεστραμμένος,ρατσιστής..........Αποκύημα της φαντασίας........