Προκαταβολικά ζητώ συγνώμη που ανοίγω νέο θέμα -προσωρινό φαντάζομαι, ή που θα μεταφερθεί εκεί που ταιριάζει, ή που θα διαγραφεί- αλλά δε βρήκα κάποιο κατάλληλο τίτλο στα υπάρχοντα θέματα.
Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος και σαφής μπορώ.
Έχω έναν καλό φίλο, γύρω στα 50. Από όσο ξέρω, δεν πιστεύει σε κάποιο θεό, τουλάχιστον σε προσωπικό.
Προχθές, σε κάποια συζήτηση έτυχε να μου αναφέρει κάτι για την "επί του ορους ομιλία", οτι ειναι ενα απο τα συγκλονιστικότερα κείμενα που έχει διαβάσει. Δε θυμάμαι λεπτομέριες, αλλά είπε οτι κάπου λέει ο ιησούς για "όλα τα αδέρφια" . . . το νόημα τελοσπάντων ήταν οτι όλοι είμαστε αδέρφια ή κάτι τέτοιο.
Αμέσως ρώτησα ποιούς εννοει ως "αδερφια", όλο τον κόσμο ή μόνο τους ομοίους του
[ θελω να πω, το λαο του]
Και του ανέφερα πρόχειρα το παράδειγμα με την ελληνίδα, που αρνήθηκε να βοηθήσει, όπου αποκαλεί τους έλληνες "σκυλια" [κυνάρια].
Δεν το έχει υπόψη και του υποσχέθηκα να του δώσω το σχετικό κείμενο, όχι όμως μεμονωμένο αλλά όσο γίνεται να περιλαμβάνει το πριν και το μετά [ο,τι βρω τελοσπαντων.]
Δεν ξέρω εαν και κατα πόσο έγινα κατανοητός... εσείς τί έχετε να πείτε για την επι του ορους ομιλία?
Ζητώ και πάλι συγνώμη για την κατάχρηση χώρου.
Απορίες για την επί του όρους ομιλία
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2010 00:44
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Καρδίτσα
Γενικότερα τη λέξη "αλληλους" ο Χριστος τη χρησιμοποιησε αναφερομενος στους μαθητες του.
Αυτή η φράση, ως έχει, εμφανίζεται μόνον στα εξής δύο κείμενα του Κατά Ιωάννην Ευαγγελίου όπου ο Χριστός εν μέσω «θεολογικών» λόγων λέγει: ΙΩΑΝΝΗΣ 13: 34-35, «εντολήν καινήν δίδωμι υμίν ίνα αγαπάτε αλλήλους, καθώς ηγάπησα υμάς ίνα και υμείς αγαπάτε αλλήλους. εν τούτω γνώσονται πάντες ότι εμοί μαθηταί έστε, εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις.».
ΙΩΑΝΝΗΣ 15: 11-17, «Ταύτα λελάληκα υμίν ίνα η χαρά η εμή εν υμίν μείνη και η χαρά υμών πληρωθή. αύτη εστίν η εντολή η εμή, ίνα αγαπάτε αλλήλους καθώς ηγάπησα υμάς. μείζονα ταύτης αγάπην ουδείς έχει, ίνα τις την ψυχήν αυτού θή υπέρ των φίλων αυτού. υμείς φίλοι μου έστε, εάν ποιήτε όσα εγώ εντέλλομαι υμίν. ουκέτι υμάς λέγω δούλους, ότι ο δούλος ουκ οίδε τι ποιεί αυτού ο κύριος· υμάς δε είρηκα φίλους, ότι πάντα ά ήκουσα παρά του πατρός μου εγνώρισα υμίν. ουχ υμείς με εξελέξασθε, αλλ’ εγώ εξελεξάμην υμάς, καί έθηκα υμάς ίνα υμείς υπάγητε και καρπόν φέρητε, καί ο καρπός υμών μένη, ίνα ό,τι αν αιτήσητε τόν πατέρα εν τω ονόματί μου, δω υμίν. Ταύτα εντέλλομαι υμίν, ίνα αγαπάτε αλλήλους.».
την εντολήν αυτή την δίνει ο Χριστός στους μαθητές του και για του τους μαθητές τους, και ότι είναι μια καινούργια εντολή: «Να αγαπάτε ο ένας τον άλλον όπως και εγώ αγάπησα εσάς. Έτσι θα γνωρίζουν όλοι ότι είστε μαθητές μου.» Δεν έχει τον καθολικό χαρακτήρα της γενικής αγάπης ως Πλατωνικής Ιδέας. Ούτε υπονοείται η αγάπη όλων των ανθρώπων για όλους τους ανθρώπους. Είναι καθαρά μια εσωτερική εντολή, δηλαδή εντολή διά τους εντός της ομάδος των μαθητών. Εκ των υστέρων και κατ’ επέκταση γίνεται εντολή και γι’ αυτούς που θέλησαν να γίνουν μαθητές κατά τις επιταγές του Χριστιανισμού
Αυτή η φράση, ως έχει, εμφανίζεται μόνον στα εξής δύο κείμενα του Κατά Ιωάννην Ευαγγελίου όπου ο Χριστός εν μέσω «θεολογικών» λόγων λέγει: ΙΩΑΝΝΗΣ 13: 34-35, «εντολήν καινήν δίδωμι υμίν ίνα αγαπάτε αλλήλους, καθώς ηγάπησα υμάς ίνα και υμείς αγαπάτε αλλήλους. εν τούτω γνώσονται πάντες ότι εμοί μαθηταί έστε, εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις.».
ΙΩΑΝΝΗΣ 15: 11-17, «Ταύτα λελάληκα υμίν ίνα η χαρά η εμή εν υμίν μείνη και η χαρά υμών πληρωθή. αύτη εστίν η εντολή η εμή, ίνα αγαπάτε αλλήλους καθώς ηγάπησα υμάς. μείζονα ταύτης αγάπην ουδείς έχει, ίνα τις την ψυχήν αυτού θή υπέρ των φίλων αυτού. υμείς φίλοι μου έστε, εάν ποιήτε όσα εγώ εντέλλομαι υμίν. ουκέτι υμάς λέγω δούλους, ότι ο δούλος ουκ οίδε τι ποιεί αυτού ο κύριος· υμάς δε είρηκα φίλους, ότι πάντα ά ήκουσα παρά του πατρός μου εγνώρισα υμίν. ουχ υμείς με εξελέξασθε, αλλ’ εγώ εξελεξάμην υμάς, καί έθηκα υμάς ίνα υμείς υπάγητε και καρπόν φέρητε, καί ο καρπός υμών μένη, ίνα ό,τι αν αιτήσητε τόν πατέρα εν τω ονόματί μου, δω υμίν. Ταύτα εντέλλομαι υμίν, ίνα αγαπάτε αλλήλους.».
την εντολήν αυτή την δίνει ο Χριστός στους μαθητές του και για του τους μαθητές τους, και ότι είναι μια καινούργια εντολή: «Να αγαπάτε ο ένας τον άλλον όπως και εγώ αγάπησα εσάς. Έτσι θα γνωρίζουν όλοι ότι είστε μαθητές μου.» Δεν έχει τον καθολικό χαρακτήρα της γενικής αγάπης ως Πλατωνικής Ιδέας. Ούτε υπονοείται η αγάπη όλων των ανθρώπων για όλους τους ανθρώπους. Είναι καθαρά μια εσωτερική εντολή, δηλαδή εντολή διά τους εντός της ομάδος των μαθητών. Εκ των υστέρων και κατ’ επέκταση γίνεται εντολή και γι’ αυτούς που θέλησαν να γίνουν μαθητές κατά τις επιταγές του Χριστιανισμού
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Ρίξε μια ματιά στο άρθρο O κήρυκας της αγάπης και θα βρεις πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία.
Πολλοί ισχυρίζονται ότι το "αγαπάτε αλλήλους" αναφερόταν μόνο στους μαθητές του, ή μόνο στους ακολούθους του, ή μόνο στο λαό του όπως λες κι εσύ (πάντως μόνο σε μια μερίδα "εκλεκτών"). Δεν έχω κάποια παραπομπή πρόχειρη αυτή τη στιγμή. Ο kapages παραπάνω το εξήγησε ωραία.Φάνης Σέμπρος έγραψε:Αμέσως ρώτησα ποιούς εννοει ως "αδερφια", όλο τον κόσμο ή μόνο τους ομοίους του[ θελω να πω, το λαο του]
Μήπως εννοείς την Χαναναία? Στο άρθρο που παρέθεσα παραπάνω αναφέρει το σχετικό απόσπασμα:Φάνης Σέμπρος έγραψε:Και του ανέφερα πρόχειρα το παράδειγμα με την ελληνίδα, που αρνήθηκε να βοηθήσει, όπου αποκαλεί τους έλληνες "σκυλια" [κυνάρια].
- Spoiler: Εμφάνιση
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2010 00:44
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Καρδίτσα
χμ...
-κι εδώ ομολογώ ακόμα μια φορά οτι είμαι καί αδιάβαστος...
σε κάποιο σάητ [σσ επιτρέπεται να το πω; αν ναι, θα κανω εντητ] διαβάζω:
Ας εξετάσουμε τώρα τι γνώμη είχε ο Ιησούς για τους αυθεντικούς Έλληνες. Ο Ματθαίος (ιε΄22-28) και o Μάρκος (ζ΄25-30) περιγράφουν μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Πρόκειται για την θεραπεία της κόρης μιας γυναίκας πού παρουσιάζεται ως κανονική Ελληνίδα, όχι Εβραία που μιλούσε Ελληνικά, καθότι γίνεται σαφής διάκριση: Είναι «Ελληνίδα Συροφοινίκισσα στο γένος» («κατά Μάρκο» ζ΄ 26).
[ίσως ήθελε σπόιλερ αυτό..]
Πάντως σας αυχαριστώ πολύ καί τους 2 για τις απαντήσεις σας!
-κι εδώ ομολογώ ακόμα μια φορά οτι είμαι καί αδιάβαστος...
σε κάποιο σάητ [σσ επιτρέπεται να το πω; αν ναι, θα κανω εντητ] διαβάζω:
Ας εξετάσουμε τώρα τι γνώμη είχε ο Ιησούς για τους αυθεντικούς Έλληνες. Ο Ματθαίος (ιε΄22-28) και o Μάρκος (ζ΄25-30) περιγράφουν μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Πρόκειται για την θεραπεία της κόρης μιας γυναίκας πού παρουσιάζεται ως κανονική Ελληνίδα, όχι Εβραία που μιλούσε Ελληνικά, καθότι γίνεται σαφής διάκριση: Είναι «Ελληνίδα Συροφοινίκισσα στο γένος» («κατά Μάρκο» ζ΄ 26).
[ίσως ήθελε σπόιλερ αυτό..]
Πάντως σας αυχαριστώ πολύ καί τους 2 για τις απαντήσεις σας!
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
εννοείται ότι επιτρέπεται
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Meh, εγώ θα θεωρούσα πολύ πιο συγκλονιστική τη θεωρία του Darwin, που στην ουσία λέει ότι όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί του πλανήτη είναι ξαδέρφια. Σιγά τη μαλακία που είπε ο Jesus, οποιοσδήποτε μαστουρωμένος hippie τα ίδια λέει σε κάθε άκρη του πλανήτη.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
-
- Δημοσιεύσεις: 1315
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2010 21:50
- Όνομα Ιστότοπου: -den exw
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
Συμφωνώ.noxteryn έγραψε:Meh, εγώ θα θεωρούσα πολύ πιο συγκλονιστική τη θεωρία του Darwin, που στην ουσία λέει ότι όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί του πλανήτη είναι ξαδέρφια. Σιγά τη μαλακία που είπε ο Jesus, οποιοσδήποτε μαστουρωμένος hippie τα ίδια λέει σε κάθε άκρη του πλανήτη.
Υπάρχει ένα βιβλίο
η Επί του Όρους Ομιλία
ΕΜΜΕΤ ΦΟΞ
Εκδόσεις Πύρινος Κόσμος
Δεν ξέρω αν είναι εμετική η ανάλυση γιατί μου μυρίζει μυστικισμό αλλά έχει πολλά σημεία που χρειάζονται σκέψη.
Η άποψη μου είναι ότι μιλαει για τους 12.
Αλλά δεν νομίζω να λέει κάτι καινούργιο στην ανθρωπότητα.
Για του εβραίους εκείνη την εποχή ? καλό είναι.
Πάντα οι δάσκαλοι του Ισραήλ προσπαθούσαν να επιβάλουν την αδελφοσύνη σε μια φυλή με αντιμαχόμενα στρατόπεδα και πολλά μίση.
Όπως λέμε σήμερα αφήστε τα μίση και πιάστε το ……………………..
Αλήθεια το Σέμπρος είναι παρατσούκλι ή είσαι κάπου σέμπρος?
Ενδιαφέρων.
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2010 00:44
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Καρδίτσα
Επειδή δε βλέπω το κουμπί "εντιτ", το ως άνω αναφερθέν βρίσκεται εδώ: http://freeinquiry.gr/pro.php?id=162
στην παράγραφο με τίτλο : Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας .
Ευχαριστώ!
στην παράγραφο με τίτλο : Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας .
Ευχαριστώ!
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2010 00:44
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Καρδίτσα
Όχι, είναι το κανονικό μου όνομα:
(θεο)Φάνης Σέμπρος. Αλλά το "θεο" δεν μού αρέσει!
(θεο)Φάνης Σέμπρος. Αλλά το "θεο" δεν μού αρέσει!
-
- Δημοσιεύσεις: 1315
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2010 21:50
- Όνομα Ιστότοπου: -den exw
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
Μπράβο καμάρι μου!
Άλλος ένας που δεν κομπλάρει να βάλει τοναμα του.
Άλλος ένας που δεν κομπλάρει να βάλει τοναμα του.
- Globetrotter
- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2010 23:32
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Έχω έναν φίλο που υποστηρίζει τον εθνικοσοσιαλισμό και υποστηρίζει πως ο ιησούς εννοούσε αγαπάτε όλους τους ίσους σας . Θέλω να πω πως ο καθένας δίνει δικιά του ερμηνεία και το επικίνδυνο είναι πως τα υοθετεί και τα κάνει στάση ζωής.
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Off Topic
Φάνη, επεξεργασία δημοσίευσής σου μπορείς να κάνεις μόνο εντός μισής ώρας, κι εφόσον ΔΕΝ έχει ποσταριστεί άλλη μετά τη δική σου.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Όντως, βλέπω στο κατά Μάρκον Ζ' τα εξής:Φάνης Σέμπρος έγραψε:Ο Ματθαίος (ιε΄22-28) και o Μάρκος (ζ΄25-30) περιγράφουν μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Πρόκειται για την θεραπεία της κόρης μιας γυναίκας πού παρουσιάζεται ως κανονική Ελληνίδα, όχι Εβραία που μιλούσε Ελληνικά, καθότι γίνεται σαφής διάκριση: Είναι «Ελληνίδα Συροφοινίκισσα στο γένος» («κατά Μάρκο» ζ΄ 26).
- Spoiler: Εμφάνιση
Off Topic
Α ναι και παρεμπιπτόντως, μπορούν παρακαλώ οι συντονιστές να αλλάξουν τον τίτλο σε "απορίες για την επί του όρους ομιλία" και να το μεταφέρουν στα "θρησκείες και εκκλησία"? Νομίζω ότι θα ήταν πολύ πιο ταιριαστό έτσι.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Ο όρος Έλλην δεν είχε την έννοια της καταγωγής αλλά εδήλωνε το θρήσκευμα. Έλλην ήτο ο οπαδός της θρησκείας των αρχαίων Ελλήνων.AoratiMelani έγραψε:Τι στην ευχή θα πει "Ελληνίς Συροφοινίκισσα τώ γένει? Ελληνίδα γεννημένη στη Συρία/Φοινίκη?
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
- Αθεο-φοβος
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: 19 Μαρ 2011 22:26
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ναι κι εγω ειμαι σιγουρος οτι αδερφια του αποκαλει μονο τους εβραιους αλλα αυτη τη στιγμ μου διαφευγει το εν λογο κειμενο.. (μπορει να φταινε και οι χθεσινες ρακιες...τρελλο hang over νιωθω αυτη τη στιγμη....)
- Θλιμμένος Μπούφος
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: 01 Φεβ 2011 17:34
- Όνομα Ιστότοπου: -
Καλοί μου φίλοι, όπως διαπιστώνετε, η γραφή ερμηνεύεται κατά την προαίρεση του κάθε αναγνώστη.
Εάν έχω θετική προαίρεση απέναντι στη διδασκαλία του Ιησού, τη φράση "αγαπάτε αλλήλους" θα την ερμηνεύσω με καθολική αναφορά: αγκαλιάζει όλους τους ανθρώπους.
Εάν έχω αρνητική προαίρεση, θα την ερμηνεύσω με αναφορά σέχτας: αγκαλιάζει μόνο τα μέλη της ομάδας Του.
Όλες οι ερμηνείες έχουν να κάνουν με τον τρόπο που εμείς θέλουμε να βλέπουμε τα κείμενα.
Με άλλα λόγια, οι ερμηνείες υπακούουν στο αυτεξούσιό μας..
Εάν έχω θετική προαίρεση απέναντι στη διδασκαλία του Ιησού, τη φράση "αγαπάτε αλλήλους" θα την ερμηνεύσω με καθολική αναφορά: αγκαλιάζει όλους τους ανθρώπους.
Εάν έχω αρνητική προαίρεση, θα την ερμηνεύσω με αναφορά σέχτας: αγκαλιάζει μόνο τα μέλη της ομάδας Του.
Όλες οι ερμηνείες έχουν να κάνουν με τον τρόπο που εμείς θέλουμε να βλέπουμε τα κείμενα.
Με άλλα λόγια, οι ερμηνείες υπακούουν στο αυτεξούσιό μας..
Εάν θέλεις να βοηθήσεις έναν άθεο να αντιληφθεί το παράλογο της πίστεώς του,
δεν έχεις παρά να του παραθέσεις ένα πλούσιο γεύμα.
Και αμέσως μετά,
με απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο,
να υποστηρίζεις ότι δεν υπήρξε μάγειρας.
δεν έχεις παρά να του παραθέσεις ένα πλούσιο γεύμα.
Και αμέσως μετά,
με απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο,
να υποστηρίζεις ότι δεν υπήρξε μάγειρας.
-
- Δημοσιεύσεις: 135
- Εγγραφή: 12 Φεβ 2010 00:44
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Καρδίτσα
Θα αναγκαστώ να αντιγράψω τον αγαπημένο Ρ Ντώκινς
-έστω και όχι "κατά λέξη" μιας και βαριέμαι να βρω τη φραση-
" ποιός αποφασίζει ποιά κομμάτια των γραφών θα ερμηνευτούν κατά λέξη και ποιά θεωρούνται "αλληγορικά"?? "
(ας με διορθώσει κάποιος αν θυμάμαι λάθος και αλλοίωσα το νόημα)
-έστω και όχι "κατά λέξη" μιας και βαριέμαι να βρω τη φραση-
" ποιός αποφασίζει ποιά κομμάτια των γραφών θα ερμηνευτούν κατά λέξη και ποιά θεωρούνται "αλληγορικά"?? "
(ας με διορθώσει κάποιος αν θυμάμαι λάθος και αλλοίωσα το νόημα)
Πράγμα που αποδεικνύει ότι ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ. Μπορούμε να τα αγνοήσουμε και να ζήσουμε τη ζωή μας σαν άνθρωποι, αγαπώντας τον πλησίον μας γιατί αυτό βοηθά και εμάς και εκείνον, όχι γιατί δήθεν το είπε κάποιος γκουρού πριν από 2.000 χρόνια.Θλιμμένος Μπούφος έγραψε:Καλοί μου φίλοι, όπως διαπιστώνετε, η γραφή ερμηνεύεται κατά την προαίρεση του κάθε αναγνώστη.
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Τον Ανθιμο, που ξέρει περισσότερα από εσένα επί της Αγίας Γραφής, τον ρώτησες;Θλιμμένος Μπούφος έγραψε:Εάν έχω θετική προαίρεση απέναντι στη διδασκαλία του Ιησού, τη φράση "αγαπάτε αλλήλους" θα την ερμηνεύσω με καθολική αναφορά: αγκαλιάζει όλους τους ανθρώπους...
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate