Μαθηματική - στατιστική πιθανότητα ύπαρξης (ανυπαρξίας) θεού

Συζητήσεις γύρω απ' την αθεΐα, και γενικά τη ζωή χωρίς θρησκεία, θεούς, και δεισιδαιμονίες.
Άβαταρ μέλους
Beautiful Loser
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010 23:06
Όνομα Ιστότοπου: -

apeleytheros έγραψε: Άν κάποιο θεώρημα έχει διαπιστωθεί οτι δεν ισχύει κάπου, τότε αυτόματα τίθεται σε αμφισβήτηση & διερεύνηση. Υπάρχουν πολλές θεωρίες χωρίς πειραματική απόδειξη ακόμα. Όμως εκτός και αν σπουδάζεις σε κάποια σχολή πειραματική (φυσικό, χημικό βιολογικό κλπ) (και όχι μηχανικού) τότε και μόνον τότε θα έρθεις σε επαφή με θεωρίες που είναι αμφισβητήσιμες η υπο διερεύνηση, καθώς και θα μάθεις γιατί οι άλλες δεν είναι πλέον. Στην ιατρική δεν θα μάθεις πολλά από βιολογική έρευνα, θα μάθεις πως εφαρμόζονται τα αποτελέσματα της βιολογικής έρευνας στην πράξη. Στο όποιο τμήμα μηχανικού δεν θα μάθεις έρευνα στη φυσική, θα μάθεις πώς εφαρμόζεται το αποτέλεσμα της έρευνας της φυσικής στην πράξη.
Χμ μαλλον συμφωνω εδω με αυτα που λες.
apeleytheros έγραψε: Γιαυτό,
εκτός και αν έχεις βγάλει οποιαδήποτε «πειραματική» σχολή που ασχολείται με νόμους, μην μιλάς για φυσικούς νόμους που δεν εφαρμόζονται, γιατί οι νόμοι που έχεις μάθει, αν έχεις μάθει κάποιους, ισχύουν παντού. Είσαι ελεύθερος να κάνεις όσα πειράματα θέλεις για να αποδείξεις ότι κάποιος φυσικός νόμος δεν ισχύει, η κάποια στιγμή δεν ίσχυσε (έγινε ένα θαύμα δλδ). Ο φυσικός πειραματικά έχει κάνει το καθήκον του ουκ ολίγες, ο υπολογιστής/οθόνη που βλέπεις μπροστά σου είναι μια εφαρμογή των φυσικών του νόμων. Η δική σου απόδειξη ότι παραβιάζονται, που είναι;

Α, εκτός αν εννοείς θαύματα του τύπου ο πάπας θεράπευσε μια καλόγρια απο πάρκινσον 6 μήνες μετά το θάνατο του.
Εδω παλι το ιδιο λαθος που επισημανα προηγουμενως διεπει τη σκεψη σου , προυποθετεις την καθολικοτητα τους ωστε να καταληξεις στην... καθολικοτητα τους.
Το επιχειρημα "δες ολο αυτο που βλεπεις συμβαινει επειδη ισχυει η καθολικοτητα" δε στεκει επειδη στηριζεται σε μερικη παρατηρηση ωστε να στηριξει καθολικη , ειναι η λογικη πλανη της συνθεσης , κατα την οποια λες πως επειδη τα μερη ενος συνολου εχουν μια ιδιοτητα τοτε και το συνολο εν γενει θα 'χει αυτην την ιδιοτητα .

Εδω αντιμετωπιζουμε το γνωστο προβλημα της επαγωγης του Hume.
Άβαταρ μέλους
Beautiful Loser
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010 23:06
Όνομα Ιστότοπου: -

apeleytheros έγραψε:
Beautiful Loser έγραψε:Συμφωνω μαζι σου πως ανευ Θεου θα εξακολουθουσαν να υπηρχαν κριτηρια ηθικης και μαλιστα δεχομαι την αντικειμενικοτητα τους , δηλαδη πως μπορουν να βασιστουν σε προτασεις που θα ‘ταν αληθεις ακομα και να μην υπηρχαν μυαλα.Αθεοι όπως ο Nagel μπορουν να δομησουν επιχειρηματα για μια νατουραλιστικη αντικειμενικη ηθικη , όμως εσυ προσωπικα γιατρε σε ποια αντικειμενικα κριτηρια θα βασισεις την ηθικη (αν εισαι ηθικα αντικειμενιστης) σου , στην ανθρωπινη φυση ?Τοτε θα χρειαστει να επιχειρηματολογησεις επ’αυτης.
Η απάντηση βρίσκεται στην λέξη «αντικειμενικότητα».
είναι εκείνο το πλαίσιο ηθικής στο οποίο, σε όποιον από το σύνολο και να το εφαρμόσεις (στο σύνολο του), φαίνεται εξίσου «ευχάριστο/δίκαιο». Όχι πχ εκείνο το πλαίσιο ηθικής που λέει να λιθοβολήσεις τους τάδε και τους δείνα, γιατί οι λιθοβολούμενοι δεν το θεωρούν καθόλου δίκαιο επειδή στην προκειμένη έκαναν τις επιλογές τους (που και οι ίδιοι οι λιθοβολητές τις κάνουν αλλά αντιμετωπίζονται με διαφορετικό πλαίσιο ηθικής επειδή πχ είναι άνδρες, γονείς κλπ)
Οταν κανουμε λογο για την αντικειμενικη θεωρια ηθικης στην ηθικη φιλοσοφια εννοουμε κατι που στηριζεται σε γεγονοτα ανεξαρτητα απο αυθαιρετες συμβασεις , σε προτασεις που αληθευουν ακομα και να μην υπαρχει καποιος παρατηρητης ωστε να τη διατυπωσει.

Αυτο που οριζεις εσυ ειναι εκεινο που ο καντ ονομαζει "καθολικη υποκειμενικοτητα" , δεχομαι πως κατι τετοιο ειναι πιθανο οπως το περιγραφεις (αν και οχι αντικειμενικο) ομως που στηριζεται ,σε συμβασεις , στην ανθρωπινη φυση ?
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Beautiful Loser έγραψε:Εδω παλι το ιδιο λαθος που επισημανα προηγουμενως διεπει τη σκεψη σου , προυποθετεις την καθολικοτητα τους ωστε να καταληξεις στην... καθολικοτητα τους.
Το επιχειρημα "δες ολο αυτο που βλεπεις συμβαινει επειδη ισχυει η καθολικοτητα" δε στεκει επειδη στηριζεται σε μερικη παρατηρηση ωστε να στηριξει καθολικη , ειναι η λογικη πλανη της συνθεσης , κατα την οποια λες πως επειδη τα μερη ενος συνολου εχουν μια ιδιοτητα τοτε και το συνολο εν γενει θα 'χει αυτην την ιδιοτητα.
Εδω αντιμετωπιζουμε το γνωστο προβλημα της επαγωγης του Hume.

Υπονοείς ότι ο θεός έχει μια αλλεργία σε κάθε είδους επιστήμονες και όποτε πλησιάζουν επαναφέρει τα πάντα όπως ήτανε, ακόμα και εξαφανίζει τα συμπτώματα τους; Πχ αν υπονοείς οτι συμβαίνουν επαρκή ανεξήγητα φαινόμενα θεραπείας ανίατων ασθενών, τότε θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να έχουμε αυτούς που θεραπευθήκανε, με εξετάσεις πριν και μετά. Αν δεν έχουμε εξετάσεις πρίν, πως ξέρουμε ότι ήταν άρρωστοι; Αν δέν έχουμε εξετάσεις μετά, πως ξέρουμε ότι έγιναν καλά;

Αν υπονοείς απο την άλλη οτι ο θεός είναι έξω απο αυτό που μπορούμε να παρατηρήσουμε γενικά, τότε έχεις 2 προβλήματα:
α) χρησιμοποιείς το θεό των κενών
β) εσύ, πως ξέρεις οτι υπάρχει;
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Beautiful Loser έγραψε: ομως που στηριζεται ,σε συμβασεις , στην ανθρωπινη φυση ?
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς βασικά. Γιατί οι άνθρωποι απο μόνοι τους θα έκαναν κάτι τέτοιο; Απλούστατα για να έχουν την ηρεμία τους χωρίς να ανυσυχούν ότι κάποιος θα τους καθαρίσει μια ωραία πρωία γιατί ο γείτονας είπε οτι είναι μάγος.

Αλήθεια, τι ποσοστό απο τους ιθικούς-νομικούς κανόνες της ανθρωπότητας περιλαμβάνεται σε οποιοδήποτε ιερό βιβλίο; Ανθρωπογενές δεν είναι το υπόλοιπο; Θα έλεγα μάλιστα ότι οι σύγχρονοι νόμοι είναι κυρίως ανθρωπογενείς.
Επίσης μέχρι και πειράματα σε πιθήκους έχουν δείξει ότι διαθέτουν εγγενώς απο αίσθημα δικαιοσύνης και ισότητας μέχρι στιβαρές κοινωνικές δομές...
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
Beautiful Loser
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010 23:06
Όνομα Ιστότοπου: -

apeleytheros έγραψε: Υπονοείς ότι ο θεός έχει μια αλλεργία σε κάθε είδους επιστήμονες και όποτε πλησιάζουν επαναφέρει τα πάντα όπως ήτανε, ακόμα και εξαφανίζει τα συμπτώματα τους; Πχ αν υπονοείς οτι συμβαίνουν επαρκή ανεξήγητα φαινόμενα θεραπείας ανίατων ασθενών, τότε θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να έχουμε αυτούς που θεραπευθήκανε, με εξετάσεις πριν και μετά. Αν δεν έχουμε εξετάσεις πρίν, πως ξέρουμε ότι ήταν άρρωστοι; Αν δέν έχουμε εξετάσεις μετά, πως ξέρουμε ότι έγιναν καλά;
Δεν υπονοω κατι τετοιο.
apeleytheros έγραψε: Αν υπονοείς απο την άλλη οτι ο θεός είναι έξω απο αυτό που μπορούμε να παρατηρήσουμε γενικά, τότε έχεις 2 προβλήματα:
α) χρησιμοποιείς το θεό των κενών
β) εσύ, πως ξέρεις οτι υπάρχει;
Α)Ο θεος κενων ειναι πλανη του τυπου "δε ξερω αρα το εκανε ο θεος " , ομως εγω ποτε δε χρησιμοποιησα κατι που δε γνωριζουμε ακριβως πως λειτουργει και μετα ειπα "Ο θεος το εκανε" ανευ αλλης αιτιολογησης.
Β) Ποτε δεν ειπα πως γνωριζω.
apeleytheros έγραψε:
Beautiful Loser έγραψε: ομως που στηριζεται ,σε συμβασεις , στην ανθρωπινη φυση ?
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς βασικά. Γιατί οι άνθρωποι απο μόνοι τους θα έκαναν κάτι τέτοιο; Απλούστατα για να έχουν την ηρεμία τους χωρίς να ανυσυχούν ότι κάποιος θα τους καθαρίσει μια ωραία πρωία γιατί ο γείτονας είπε οτι είναι μάγος.

Αλήθεια, τι ποσοστό απο τους ιθικούς-νομικούς κανόνες της ανθρωπότητας περιλαμβάνεται σε οποιοδήποτε ιερό βιβλίο; Ανθρωπογενές δεν είναι το υπόλοιπο; Θα έλεγα μάλιστα ότι οι σύγχρονοι νόμοι είναι κυρίως ανθρωπογενείς.
Επίσης μέχρι και πειράματα σε πιθήκους έχουν δείξει ότι διαθέτουν εγγενώς απο αίσθημα δικαιοσύνης και ισότητας μέχρι στιβαρές κοινωνικές δομές...
Αυτο που ρωταω ειναι ποια η θεμελιωση των αρχων των ηθικων σου προτασεων.
Στο παραδειγμα σου ομως δε βλεπω το λογο γιατι καποιος υποχρεωτικα να ακολουθησει αυτο το παραδειγμα , απο ωφελιμιστικη ηθικη ?

Οσο για την επομενη ερωτηση σου ,θα ηθελα πρωτα να μου ορισεις ποιους θεωρεις τους συγχρονους ηθικους κανονες της ανθρωποτητας ωστε να απαντησω.

Το γνωριζω αυτο ,υφιστανται μαλιστα παραδειγματα στην κοινωνιοβιολογια του wilson που εχει κυκλοφορησει εδω και αρκετα χρονια.Εγω πιστευω οτι ο ανθρωπος μπορει να 'ναι ηθικος και χωρις το Θεο.
Άβαταρ μέλους
noxteryn
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
Τοποθεσία: Αργυρούπολη
Επικοινωνία:

Εικόνα
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

ωφελιμιστική ηθική, ναι.

(η ωφέλεια μπορεί να είναι και σε επίπεδο ομάδας/συνόλου/πληθυσμού, όχι ατόμου αποκλειστικά, χωρίς το ένα να αποκλείει το άλλο.)
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

Beautiful Loser έγραψε: Μια διορθωση οσον αφορα τους φυσικους νομους. Οι αρχαριοι υιοθετουν τη νευτονια νοοτροπια κατα την οποια οι φυσικοι νομοι ειναι αντικειμενικες περιγραφες του πως δουλευει ο κοσμος και οχι εμπειρικες παρατηρησεις των οποιων η αναγωγη οδηγει σε μερικη καθολικοτητα.
Είναι προφανές ότι έχεις βουτήξει, μελετήσει και αράξει στο έλος της φιλοσοφικής θεωρίας και επιφανειακού λογοτεχνικού βραχυκυκλώματος. Οι Ασχετοι μεταφράζουν την νευτονια νοοτροπια σαν μια όπου οι φυσικοι νομοι ειναι αντικειμενικες περιγραφες του πως δουλευει ο κοσμος, και αυτό διότι μαζί με τον νευτονα το 2011 ειναι διαθέσιμος και ο μαξγουελ, και ο αινσταιν, και ο γκεντελ, και αρκετοι άλλοι που συμπληρώνουν, ολοκληρωνουν την εικόνα της πραγματικότητας.

"εμπειρικες παρατηρησεις των οποιων η αναγωγη οδηγει σε μερικη καθολικοτητα"
όπως σωστα είπες

είναι το μόνο που έχουμε, το μόνο που υπάρχει=η μερική "καθολικότητα"
ειναι πλάνη να αναλώνεις φαιά ουσία στην θεωρητικη ιδέα της "πλήρους καθολικότητας"

the proof is in the pudding

αν είχες πειραματιστεί με κάτι άλλο εκτος απο ιδέες στο κεφάλι σου
θα είχες καταλάβει τί σου είπε ο apeleytheros
εκτός και αν έχεις βγάλει οποιαδήποτε «πειραματική» σχολή που ασχολείται με νόμους, μην μιλάς για φυσικούς νόμους που δεν εφαρμόζονται, ισχύουν παντού. Είσαι ελεύθερος να κάνεις όσα πειράματα θέλεις για να αποδείξεις ότι κάποιος φυσικός νόμος δεν ισχύει, η κάποια στιγμή δεν ίσχυσε.
Beautiful Loser έγραψε: μια αλλη πλανη πραττεται οταν δηλωνεται πως δεν υφιστανται θαυματα.
και μετά λες εμένα κωμικό?
Δικαιολογείς τον dtango που απεχθάνεται την φιλοσοφία,
και αποδεικνύεις τον επίκουρο που είπε κάτι σαν =
"αν η φιλοσοφία δεν μπορεί να σου κάνει την ζωή καλύτερη, τότε ειναι άχρηστη, χαμένος χρόνος"
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Άβαταρ μέλους
Beautiful Loser
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010 23:06
Όνομα Ιστότοπου: -

apeleytheros έγραψε:ωφελιμιστική ηθική, ναι.

(η ωφέλεια μπορεί να είναι και σε επίπεδο ομάδας/συνόλου/πληθυσμού, όχι ατόμου αποκλειστικά, χωρίς το ένα να αποκλείει το άλλο.)
Συνεπως υιοθετεις μια ηθικη οπου η αρχη της ειναι να μειωσει τον πονο ολων και συναμα να αυξησει την ευχαριστηση ολων.

Διεπεται ομως απο ορισμενα προβληματα :
1)Οι επιθυμιες δεν ειναι ορθολογικα γραμμικα κατανεμημενες ,αυτο το θυμαμαι απο την πολιτικη οικονομια που εκανα πριν 2 χρονια.Σημαινει πως μπορει ενα ατομο να επιθυμει κατι με μη γραμμικη σειρα ,δηλαδη "μοτσαρτ > μπαχ ,Μπετοβεν > μοτσαρτ , μπαχ > Μπετόβεν " χωρις αντιφαση.Αυτο θολωνει το τι ειναι μεγιστη ωφελεια για ενα ατομο.
2)Μπορει μια κοινωνια να συμπεριφερεται με απανθρωπο τροπο σε καποια μελη της , να τα 'χει γαλουχησει ομως με τετοιο τροπο ωστε να το θεωρουν τον πονο υποχρεωση και ευχαριστηση.Αυξανεται η ευχαριστηση, μειωνεται ο πονος .Παραυτα υπαρχει κατι που δε μας αρεσει σε αυτην την εικονα .
patroklos έγραψε: Είναι προφανές ότι έχεις βουτήξει, μελετήσει και αράξει στο έλος της φιλοσοφικής θεωρίας και επιφανειακού λογοτεχνικού βραχυκυκλώματος.
Αλλη πλανη περα απο το Ad hominem σου βρισκεται ?Α , μας ανακοινωνεις επισης οτι ειναι προφανες .
Δυο σφαλματα λοιπον σε μια γραμμη , αλαργα απο τα παλια σου ρεκορ αποτυχιας στη σκεψη.
patroklos έγραψε: Οι Ασχετοι μεταφράζουν την νευτονια νοοτροπια σαν μια όπου οι φυσικοι νομοι ειναι αντικειμενικες περιγραφες του πως δουλευει ο κοσμος, και αυτό διότι μαζί με τον νευτονα το 2011 ειναι διαθέσιμος και ο μαξγουελ, και ο αινσταιν, και ο γκεντελ, και αρκετοι άλλοι που συμπληρώνουν, ολοκληρωνουν την εικόνα της πραγματικότητας.
Παλι προυποθετει ο πατροκλος τι ειναι η εικονα ωστε να καταληξει στο τι ειναι η εικονα , μα ακομα και να μην ειχε σφαλει ετσι αναφερει ατομα αστοχως διαμετρικα αντιθετα ως προς τη φιλοσοφια της επιστημης :?
patroklos έγραψε: είναι το μόνο που έχουμε, το μόνο που υπάρχει=η μερική "καθολικότητα"
Αλλο ενα επιχειρημα δια της αγνοιας "μονο αυτο γνωριζουμε ,επομενως μονο αυτο υπαρχει".
patroklos έγραψε: ειναι πλάνη να αναλώνεις φαιά ουσία στην θεωρητικη ιδέα της "πλήρους καθολικότητας"
Εδω και εαν εχουμε μια επικη αποτυχια εκ του πατροκλου , οχι φυσικα επειδη δεν παρεχει κανενα επιχειρημα ωστε να δικαιολογησει τη σταση του ,αυτο αλλωστε πραττει παντα.Το λαθος του ειναι πως παραβιαζει την πλανη με λανθασμενη αναγωγη διοτι εαν εχουμε μονο "μερικη καθολικοτητα" με το να συμπεριφερομαστε ωσαν εχουμε "πληρης καθολικοτητα" ,δηλαδη πως δεν υπαρχει τιποτα περα απο μερικη , αναγαγουμε την μερικη σε πληρης παραβιαζοντας την ιδια την αρχη που εθεσε το κωμικο διαμαντι(αυτο ειναι το ψευδωνυμο του πατροκλου για οσους το αγνοουν).
Ποιος περιμενε οτι τοσο περιπλοκη η αγνοια του πατροκλου θα 'ταν ? :o
Σαφεστατα αυτο δεν αποτελει απαραιτητη προυποθεση ,μονο στην περιπτωση που διατεινεται καποιος για την υπαρξη εξω απο αυτο το συνολο.
patroklos έγραψε: the proof is in the pudding
Και αν ειπω "Οχι" τι θα ανταπαντησεις "Οχιιιιιιιιι, ειναιιιιιιιιιιιιιιιιιι" ?
patroklos έγραψε: αν είχες πειραματιστεί με κάτι άλλο εκτος απο ιδέες στο κεφάλι σου
θα είχες καταλάβει τί σου είπε ο apeleytheros
Κι αλλο ad hominem.
Κατανοησα τι ειπε , αναλογα του απαντησα.
Εσυ επιδυκνυεις οτι δεν εχεις καταλαβει τιποτα για οτιδηποτε :lol:
patroklos έγραψε:
Beautiful Loser έγραψε: μια αλλη πλανη πραττεται οταν δηλωνεται πως δεν υφιστανται θαυματα.
και μετά λες εμένα κωμικό?
Δικαιολογείς τον dtango που απεχθάνεται την φιλοσοφία,
και αποδεικνύεις τον επίκουρο που είπε κάτι σαν =
"αν η φιλοσοφία δεν μπορεί να σου κάνει την ζωή καλύτερη, τότε ειναι άχρηστη, χαμένος χρόνος"
Δεν εγραψα αυτο κωμικο διαμαντι.
"μια αλλη πλανη πραττεται οταν δηλωνεται πως δεν υφιστανται θαυματα."
εγραψα
"μια αλλη πλανη της υποθεσης του αρχικου σημειου πραττεται οταν δηλωνεται πως δεν υφιστανται θαυματα."
Δηλαδονοτι , πως αμα καποιος δηλωσει πως δεν υφιστανται θαυματα χωρις να στηριξει τα λεγομενα του σφαλλει διοτι το συμπερασμα ενυπαρχει στις προυποθεσεις .Αυτο ειναι απολυτα ορθο και ουδεποτε επιχειρηματολογεις για το αντιθετο.

Εξυπακουεται πως δε σε κατηγορω καθολου για παραχαραξη , εικαζω πως καθοσουν στο ιδρυμα και πληκτρολογουσες καθως η νοσοκομα αδραξε το κουταλι της σουπας με σκοπο να σε ταισει , ειδες ξαφνικα το κουταλι φωναζοντας "Γλεχ γλεχ κχκχκχκ , πατροκλο κχκχκχκχ φοβαται" , μες τις αποτομες κινησεις σπαραγμου το χερι σου ακουμπησε ασυναισθητα το κουμπι backspace.

Ο dtango ?Α , αναφερεσαι στο ρεβιζιονιστη της λογικης , που δοκιμασε να μας πεισει οτι η λογικη πλανη της επιχειρηματολογιας δια της αγνοιας δεν ειναι πλανη .Σιγα μωρε , δεν ειναι ο πρωτος αθεος που θα αρνηθει τη λογικη προκειμενου να διασωσει την πεποιθηση του για την ανυπαρξια του Θεου.
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

για το πρώτο σου αντι επιχείρημα, θα βρούμε μια μέση οδό. Συμβουλευόμενοι ίσως την πυραμίδα..
Beautiful Loser έγραψε:2)Μπορει μια κοινωνια να συμπεριφερεται με απανθρωπο τροπο σε καποια μελη της , να τα 'χει γαλουχησει ομως με τετοιο τροπο ωστε να το θεωρουν τον πονο υποχρεωση και ευχαριστηση.Αυξανεται η ευχαριστηση, μειωνεται ο πονος .Παραυτα υπαρχει κατι που δε μας αρεσει σε αυτην την εικονα .
Όχι. Αν κάποια μέλη της αντιμετωπίζονται διαφορετικά δεν έχεις αντικειμενική ηθική για όλους, έχεις μια υποκειμενική ηθική. Δεν είναι το πως «το βλέπει» ο κάθε ένας αλλά η ισότητα όλων (μα όλων) απέναντι στο νόμο. Μου λες ήδη ότι τα έχει γαλουχήσει ώστε να τα βλέπουν με ίδιο τρόπο (δίκαια) το διαφορετικό πλαίσιο ηθικής με το οποίο αντιμετωπίζονται.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Beautiful Loser.
Δεν βγαίνει νόημα απ'αυτά που λες.
Τέλος.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Beautiful Loser.
Δεν βγαίνει νόημα απ'αυτά που λες.
Τέλος.
Εχει αράξει στο έλος της φιλοσοφικής θεωρίας και επιφανειακού λογοτεχνικού βραχυκυκλώματος.
Δεν "φωτίζει" το σπιτι που εχει βραχυκυκλωμα.
Το ρευμα που εισερχεται εκ νεου με ελπιδα να φωτίσει, μπλέκει και χάνεται σε ανούσιες περιστροφές.
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

Beautiful Loser έγραψε: Παλι προυποθετει ο πατροκλος τι ειναι η εικονα


Δεν προυποθετω, παρατηρω, ερχομαι σε ανταπόκριση με τους ζωντες, ερχομαι σε συγκερασμο ή διαφωνία με την προυπαρχουσα γνωση/παρατηρηση και περιγράφω σε μια συνεχιζομενη εργασία υπόθεσης.
Αυτη η διαδικασια ειναι αγνωστη σε οσους σαπιζουν σε ενα θεωρητικο έλος με την ψευδαίσθηση ότι γνωρίζουν ότιδήποτε τερματικά.

ειναι ψιλα γράμματα αυτα που σου λεω, η σοβαρη αληθεια πισω απο καθε "κωμωδια"

πρωτη περιπτωση στρεψιλόγου δράσης απο εσένα
Beautiful Loser έγραψε:
patroklos έγραψε: είναι το μόνο που έχουμε, το μόνο που υπάρχει=η μερική "καθολικότητα"
Αλλο ενα επιχειρημα δια της αγνοιας "μονο αυτο γνωριζουμε ,επομενως μονο αυτο υπαρχει".
Οχι, δευτερη περιπτωση στρεψιλόγου δράσης απο εσένα

δεν ειναι επιχειρημα, ειναι η υπόθεση ότι όπου το δοκιμασω (κατα το οπου το εχω δοκιμασει ηδη) ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ.

και επειδη δεν γνωρίζουμε τιποτα a priori και εξορισμου δεν μπορουμε να το δοκιμασουμε παντού=

-the proof IS IN THE FUCKING PUDDING-
Beautiful Loser έγραψε: παραβιαζει την πλανη με λανθασμενη αναγωγη διοτι εαν εχουμε μονο "μερικη καθολικοτητα" με το να συμπεριφερομαστε ωσαν εχουμε "πληρης καθολικοτητα" ,δηλαδη πως δεν υπαρχει τιποτα περα απο μερικη , αναγαγουμε την μερικη σε πληρης παραβιαζοντας την ιδια την αρχη που εθεσε.
Βραχυκύκλωμα και τριτη περιπτωση στρεψιλόγου δράσης απο εσένα
α) το τί υπάρχει εξω απο τα πλαισια που δοκιμαζω , ζω, και κατανοώ ειναι ενα πράγμα
β) το ΠΩΣ υπάρχω εγώ και τα πλαισια που δοκιμαζω , ζω, και κατανοώ ειναι το αλλο πράγμα

γαι φαντάσου ποια ειναι η αχρηστη ασχολια η α) ή β)
Beautiful Loser έγραψε:
patroklos έγραψε: the proof is in the pudding
Και αν ειπω "Οχι" τι θα ανταπαντησεις "Οχιιιιιιιιι, ειναιιιιιιιιιιιιιιιιιι" ?
θα ειναι η απόδειξη ότι εισερχεσαι στις συζητήσεις με σκοπό την βραχυκυκλωματικη αντιλογία
θα ανταπαντησω ότι αν δεν ειναι αναιρεις στο δικό σου παιχνιδι όλη την επιχειρηματολογια σου.
θα ανταπαντησω ότι η ομιλια μαζι σου ειναι κεκαλυμενη σπατάλη χρόνου.

[
Beautiful Loser έγραψε: Εσυ επιδυκνυεις οτι δεν εχεις καταλαβει τιποτα για οτιδηποτε.
κατά το "εν οιδα οτι ουδεν ειδα"
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Άβαταρ μέλους
xarxar
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009 02:53
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Υάδες

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Beautiful Loser.
Δεν βγαίνει νόημα απ'αυτά που λες.
Τέλος.
Μάλλον ό,τι πιο απλό και σαφές από όσα διάβασα (...άντεξα να διαβάσω) σε αυτό το νήμα. Επιπλέον συμφωνώ. Υποκειμενικόν, βέβαια.
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
Άβαταρ μέλους
Beautiful Loser
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 20 Οκτ 2010 23:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Beautiful Loser.
Δεν βγαίνει νόημα απ'αυτά που λες.
Τέλος.
Γιατρε , δε συμφωνω , παρομοια αισθανομαι για τις τοποθετησεις σου.
patroklos έγραψε: Εχει αράξει στο έλος της φιλοσοφικής θεωρίας και επιφανειακού λογοτεχνικού βραχυκυκλώματος.
Δεν "φωτίζει" το σπιτι που εχει βραχυκυκλωμα.
Το ρευμα που εισερχεται εκ νεου με ελπιδα να φωτίσει, μπλέκει και χάνεται σε ανούσιες περιστροφές.
:lol:
patroklos έγραψε: .........
Ωχ , το κωμικο χρυσωρυχειο αποπειραται να επιχειρηματολογησει :o
Δεν το χανω , γρηγορα τα ποπ κορν.
Εικόνα
patroklos έγραψε: Δεν προυποθετω, παρατηρω, ερχομαι σε ανταπόκριση με τους ζωντες, ερχομαι σε συγκερασμο ή διαφωνία με την προυπαρχουσα γνωση/παρατηρηση και περιγράφω σε μια συνεχιζομενη εργασία υπόθεσης.
Ωχ , τουτο το 'χουμε εξηγησει 4 φορες εις το κωμικο χρυσωρυχειο , παμε αλλη μια φορα.
Συντασσεις για την εικονα της πραγματικοτητα λαμβανοντας ως δεδομενο πως ειναι εικονα πραγματικοτητας , το να ανταπαντας πως δεν προυποθετεις μα παρατηρεις και οτι φρονεις επ' αυτου ενεχει την προυποθεση πως υφισταται η εικονα ωστε να γινει η παρατηρηση, ατερμονος συλλογισμος.
Οραματιζομαστε για ακομα μια φορα τον αδεξιο πατροκλο να λεει "δεν προυποθετω , παρατηρω" "Μα για να το πραξεις αυτο λαμβανεις ως δεδομενο........πφ αστο , γλιστρα σε καμια μπανανα για να με διασκεδασεις"
patroklos έγραψε:Αυτη η διαδικασια ειναι αγνωστη σε οσους σαπιζουν σε ενα θεωρητικο έλος με την ψευδαίσθηση ότι γνωρίζουν ότιδήποτε τερματικά.
Δεν εχεις δειξει πως το κανω αυτο , το λες , το ξαναλες , μας πεθαινεις στα γελια με τις αστοχιες σου , το ξαναλες ,το ξαναλες.
patroklos έγραψε: ειναι ψιλα γράμματα αυτα που σου λεω, η σοβαρη αληθεια πισω απο καθε "κωμωδια"
Οχι , ειναι τεραστια σφαλματα στη σκεψη που βγαζουν ματι οπως και τα γραμματικα σου.
patroklos έγραψε: πρωτη περιπτωση στρεψιλόγου δράσης απο εσένα
Εικόνα
patroklos έγραψε: Οχι, δευτερη περιπτωση στρεψιλόγου δράσης απο εσένα
Ανευ κομματος βρε απροσεχτε :lol:
patroklos έγραψε: δεν ειναι επιχειρημα, ειναι η υπόθεση ότι όπου το δοκιμασω (κατα το οπου το εχω δοκιμασει ηδη) ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ.
Δεν το εθεσες σαν πιθανη αρχη βασης , απλα εγραψες πως ειναι το μονο που εχουμε και τα αλλα αποτελουν πλανη .Στηριξες αυτην την προταση μονο με την αγνοια , εξου και επιχειρηματολογια δια της αγνοιας.Επιπλεον δεν αλληλοαναιρειται με την υποθεση.
Επειδη ομως εχεις τεραστια προβληματα σκεψης , διατυπωσης και ορθογραφιας και ενδεχεται να μην εχεις τελειωσει το δημοτικο μπορει πραγματι οταν συνεταξες "είναι το μόνο που έχουμε, το μόνο που υπάρχει=η μερική "καθολικότητα"" να εννοουσες ισως.
patroklos έγραψε: και επειδη δεν γνωρίζουμε τιποτα a priori και εξορισμου δεν μπορουμε να το δοκιμασουμε παντού=
Διαφωνω και με τα δυο.
Η πρωτη δηλωση ειναι αυτοαναιρουμενη , αμα δε γιγνωσκεις τιποτα ανευ εμπειριες δεν εχεις κριτηρια και πλαισιο επεξεργασιας αυτης , για τη λαβεις ως δεδομενη επεται πως μπορεις να τη λαβεις και αυτο προυθετει πλαισιο ληψης το οποιο δεν μπορει να 'ναι της εμπειριας.
Το δευτερο αποτελει συγκαλυμμενο επιχειρημα δια της αγνοιας , επειδη δεν εχουμε βρει τροπο να δοκιμασουμε παντου δεν ακολουθει πως δεν υπαρχει .
patroklos έγραψε: Βραχυκύκλωμα και τριτη περιπτωση στρεψιλόγου δράσης απο εσένα
:lol:
patroklos έγραψε: α) το τί υπάρχει εξω απο τα πλαισια που δοκιμαζω , ζω, και κατανοώ ειναι ενα πράγμα
β) το ΠΩΣ υπάρχω εγώ και τα πλαισια που δοκιμαζω , ζω, και κατανοώ ειναι το αλλο πράγμα

γαι φαντάσου ποια ειναι η αχρηστη ασχολια η α) ή β)
Ειναι διαφορετικα συνολα με κοινα στοιχεια , ομως κωμικο διαμαντι πατροκλε το να διατεινεσαι πως "ειναι πλάνη να αναλώνεις φαιά ουσία στην θεωρητικη ιδέα της "πλήρους καθολικότητας"" υφισταται και στα δυο .Σε αυτο ειχα απαντησει τουτο "Το λαθος του ειναι πως παραβιαζει την πλανη με λανθασμενη αναγωγη διοτι εαν εχουμε μονο "μερικη καθολικοτητα" με το να συμπεριφερομαστε ωσαν εχουμε "πληρης καθολικοτητα" ,δηλαδη πως δεν υπαρχει τιποτα περα απο μερικη , αναγαγουμε την μερικη σε πληρης παραβιαζοντας την ιδια την αρχη που εθεσε το κωμικο διαμαντι" ,κατανομαζοντας το πλανη (χωρις στοιχεια) ο διαχωρισμος δεν υφισταται.
Μαλιστα σε αυτο ενυπαρχει η υποθεση σου πως αυτο ειναι εξω απο τι κατανοεις/αντιλαμβανεσαι (οχι εσυ συγκεκριμενα μα το τυχαιο δευτερο πληθυντικο προσωπο εις το οποιο αναφερομαι στις λιγες γραμμες στην πιο πανω καταχωριση) ενω αυτο ακριβως πραγματευομαι στη συζητηση.
patroklos έγραψε: θα ειναι η απόδειξη ότι εισερχεσαι στις συζητήσεις με σκοπό την βραχυκυκλωματικη αντιλογία
θα ανταπαντησω ότι αν δεν ειναι αναιρεις στο δικό σου παιχνιδι όλη την επιχειρηματολογια σου.
θα ανταπαντησω ότι η ομιλια μαζι σου ειναι κεκαλυμενη σπατάλη χρόνου.
1)Λαμβανεις ως δεδομενο , πως αυτο κανεις χωρις στοιχεια .
2)Οχι , διοτι υποθετεις στο "δεν ειναι" το "ειναι" σε αυτα που λεω.
3)Εγω δαψιλης θα φανω και θα πω οτι η ομιλια μαζι σου εχει παρα πολυ γελιο.
patroklos έγραψε: κατά το "εν οιδα οτι ουδεν ειδα"
Αυτη η αρχη ειναι ευφυολογημα θεωριας γνωσης , οι προτασεις που συντασσω εν προκειμενω ειναι κυριολεκτικες προτασεις επιστημολογιας , ενιοτε και μεταφορικης ειρωνειας .Παρεκκλινεις χρυσωρυχειο κωμωδιας :naughty:
apeleytheros έγραψε:για το πρώτο σου αντι επιχείρημα, θα βρούμε μια μέση οδό. Συμβουλευόμενοι ίσως την πυραμίδα..
Αν αναφαιρεσαι σε καποια πυραμιδα αναγκων οπως εκεινη του maslow σου υπενθυμιζω πως αυτες ειναι γραμμικα κατανεμημενες εν αντιθεσει του παραδειγματος μου ,ασε που η "μεση οδος" αναφερεται σε σημεια τοποθετημενα που ειναι με αυξουσα ή φθινουσα κατι που δεν ισχυει εδω ""μοτσαρτ > μπαχ ,Μπετοβεν > μοτσαρτ , μπαχ > Μπετόβεν " .Μπορει να το χρησιμοποιεις ως αναλογια βεβαια ,ομως ετσι ισως θα πρεπε να γινεις πιο συγκεκριμενος.
apeleytheros έγραψε: Όχι. Αν κάποια μέλη της αντιμετωπίζονται διαφορετικά δεν έχεις αντικειμενική ηθική για όλους, έχεις μια υποκειμενική ηθική. Δεν είναι το πως «το βλέπει» ο κάθε ένας αλλά η ισότητα όλων (μα όλων) απέναντι στο νόμο. Μου λες ήδη ότι τα έχει γαλουχήσει ώστε να τα βλέπουν με ίδιο τρόπο (δίκαια) το διαφορετικό πλαίσιο ηθικής με το οποίο αντιμετωπίζονται.
Ενδιαφερουσα ανταπαντηση ,ομως αυτο ειναι ενα καινουριο στοιχειο , εκτος απο τη μεγιστοποιηση της ωφελεις και την ελαττωση του πονου προσθετεις και την ισοτητα απενταντι στο νομο.
Το προβλημα εδω που εμφανιζεται κατα τη γνωμη μου ειναι η συγκρουση των δυο αυτων αρχων ,δεν αποκλειονται αμοιβαιως.
Δυναται η ισοτητα απεναντι στο νομο να ελαττωσει τη μεγιστη ωφελεια των περισσοτερων.
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Beautiful Loser έγραψε:Ενδιαφερουσα ανταπαντηση ,ομως αυτο ειναι ενα καινουριο στοιχειο , εκτος απο τη μεγιστοποιηση της ωφελεις και την ελαττωση του πονου προσθετεις και την ισοτητα απενταντι στο νομο.
Το προβλημα εδω που εμφανιζεται κατα τη γνωμη μου ειναι η συγκρουση των δυο αυτων αρχων ,δεν αποκλειονται αμοιβαιως.
Δυναται η ισοτητα απεναντι στο νομο να ελαττωσει τη μεγιστη ωφελεια των περισσοτερων.
Κοίταξε, το να κάνεις υποθέσεις είναι εύκολο. Μπορείς να δώσεις ένα ρεαλιστικό παράδειγμα όπου η ισότητα απέναντι στο νόμο αποβαίνει σε μείωση της ωφέλειας του συνόλου;
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

http://en.wikipedia.org/wiki/Psyche_(journal)

http://www.theassc.org/files/assc/psych ... d24-29.pdf

στο "a priory γνώση" μου ηρθε η περιπτωση των qualia

εκει στηριζεται το "εφυολογημα"

ακομα και με τις διαφορες επικτητες ή ιδιοπαθείς προσαρμογες στην συνειδητότητα και το παραγομενο φάσμα των αντιληψεων της πραγματικοτητας/εικονας

ολοι μας το είδαμε, το βλεπουμε ή θα το δουμε κοκκινο
γιατί αναρωτιέστε αν υπάρχει χρωμα? (ή χειρότερα όπως μη-χρωμα..!)
αυτο εχουμε
σε αυτό πατώντας και μόνο
ξεκινάμε


στο ποταμι του ταό
εχεις και την ακουσια πορεια σου στο ρευμα
εχεις και την επιλογη αν θα στραφεις να κοιτας μπροστα ή πισω (ή στο πλαι ή βυθισμένος)
εχεις και την επιλογη αν θα κολυμπας ή θα παραμενεις ησυχος
ουτως ή άλλως καταληγεις παρακάτω


η εικονα εχει και κισμετ, μοιρα, και ελευθερη βουληση
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Άβαταρ μέλους
Comte de Toulouse
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
Τοποθεσία: 7-
Επικοινωνία:

Beautiful Loser έγραψε:Οχι , ειναι τεραστια σφαλματα στη σκεψη που βγαζουν ματι οπως και τα γραμματικα σου.
Θου Κύριε, έχω πει να μην μιλάω πια για τα γραμματικά-ορθογραφικά λάθη, για να μην θεωρούμαι ...κάπως.
Για να πουλ-μουρ πρέπει να μην έχεις χεσμένη την φωλιά σου, εσύ κύριε που
Beautiful Loser έγραψε: Εσυ επιδυκνυεις οτι δεν εχεις καταλαβει τιποτα για οτιδηποτε.
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Άβαταρ μέλους
xarxar
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009 02:53
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Υάδες

Off Topic
Κόμη μου, με την ίδια επιφύλαξη να σε συμπληρώσω στο "θάψιμο":
Αν αναφαιρεσαι σε καποια πυραμιδα αναγκων
Παραυτα υπαρχει κατι που δε μας αρεσει σε αυτην την εικονα .
ωσαν εχουμε "πληρης καθολικοτητα" ,δηλαδη πως δεν υπαρχει τιποτα περα απο μερικη , αναγαγουμε την μερικη σε πληρης
Άσε που δεν καταλαβαίνω γιατί ο Μπετόβεν είναι με κεφαλαίο, ενώ ο Μότσαρτ και ο Μπαχ, οι καημένοι, είναι με μικρό. Καλά για σημεία στίξης να μη σχολιάσω...
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

παρομοια αισθανομαι για τις τοποθετησεις σου.
Ανεξάρτητες έρευνες έχουν καταδείξει ότι το να διαφωνείς με τον Γιατρό του Ικα αυξάνει την πιθανότητα να λες π@π@ριές κατά 98,3%.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Απάντηση