μπορεί ενας αθεος να παει στον παραδεισο;
Τι λέτε;
Σημ. Συντονιστή:
Ο τίτλος άλλαξε από "το θέμα είναι" σε "Μπορεί ενας αθεος να παει στον παραδεισο;"
Τέλος Σημ. Συντονιστή
Μπορεί ενας αθεος να παει στον παραδεισο;
το θεμα ειναι οτι εκαναν new topic σε λαθος μερος
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Η Κβαντομηχανική μας διδάσκει ότι όλα είναι δυνατά, απλώς κάποια ενδεχόμενα είναι λιγότερο πιθανά από τα υπόλοιπα. Συνεπώς, η απάντηση είναι "ναι".
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Τι είναι πιο πιθανο, να υπάρχει παράδεισος ή ένας αθεος να παει στον παράδεισο;
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
τι είναι ο "παράδεισος"?
Off Topic
Καλώς μας ξαναήλθες, Πιστέ! Αν έρθεις και σε κάποια συνάντησή μας εγώ θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω!
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
καλώς σας βρήκα αγαπητοί μου άθεοι, καλοί μου συνάθρωποι.
Μία δύναμη (τι σόι δύναμη δεν ξέρω ) μέ έσπρωξε να ξαναγυρίσω σε τούτο το παράξενο μέρος.
Δεν θα μπορέσω να παραβρεθώ στην συνάντηση σας. Τουλάχιστον παρεβρίσκομαι εδωπέρα.
Μία δύναμη (τι σόι δύναμη δεν ξέρω ) μέ έσπρωξε να ξαναγυρίσω σε τούτο το παράξενο μέρος.
Δεν θα μπορέσω να παραβρεθώ στην συνάντηση σας. Τουλάχιστον παρεβρίσκομαι εδωπέρα.
-
- Αποκλεισμένος
- Δημοσιεύσεις: 2117
- Εγγραφή: 07 Απρ 2009 16:56
- Όνομα Ιστότοπου: Dispute of a man with his Ba
- Τοποθεσία: Καλύβια (7ος όροφος!)
- Επικοινωνία:
Γεια σου Πιστέ, παλιόφιλε!Πιστός έγραψε:Μία δύναμη (τι σόι δύναμη δεν ξέρω ) μέ έσπρωξε να ξαναγυρίσω σε τούτο το παράξενο μέρος.
Μήπως είναι η δύναμη που σε σπρώχνει να κερδίσεις τον παράδεισο υπομένοντας μαρτυρικά τους αμαρτωλούς τούτου του παράξενου μέρους;
"Culture is memory", Yuri Lotman, 1922 - 1993, Ρώσος Σημειολόγος και Κουλτουρολόγος
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Για μόνιμος το κόβω πολύ χλωμό, ως stage ισως...Πιστός έγραψε:μπορεί ενας αθεος να παει στον παραδεισο;
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
-
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: 05 Σεπ 2010 13:33
- Όνομα Ιστότοπου: sfougaris babis
- Επικοινωνία:
Νομίζω πως οι άθεοι είναι σαν τα κακά κορίτσια. Άπαξ και πεθάνουμε, μπορούμε να πάμε παντού.
α.Να απαντήσω Γραφικά.
Συμφωνα κατα τας γραφάς ο Παράδεισος είναι η "βασιλεία"(=ένας κανει κουμάντο) του Θεού. Και σύμφωνα κατα τας γραφάς η "ιδού βασιλεία του Θεού εντός υμών εστί"
β. Δεν ήρθα για να υπομείνω. Για να φρεσκαριστώ λιγο μου φαίνεται. Τα χριστιανικά σάιτ έχουν γεμίσει με τον αριθμό 666
Γ. υπάρχει δηλαδή μεταφυσική ανησυχία γενικά;
Συμφωνα κατα τας γραφάς ο Παράδεισος είναι η "βασιλεία"(=ένας κανει κουμάντο) του Θεού. Και σύμφωνα κατα τας γραφάς η "ιδού βασιλεία του Θεού εντός υμών εστί"
β. Δεν ήρθα για να υπομείνω. Για να φρεσκαριστώ λιγο μου φαίνεται. Τα χριστιανικά σάιτ έχουν γεμίσει με τον αριθμό 666
Γ. υπάρχει δηλαδή μεταφυσική ανησυχία γενικά;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Πιστός την 05 Δεκ 2010 21:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Συμφωνα με μια γενική αόριστη θρησκευτική συγκριτιστική γνώμη, ο παρών κόσμος είναι κόσμος πόνου οδύνης λυπης και στεναγμού.
Εκεί δηλαδή που δεν θα υπάρχουν αυτά , με την αεί(παντοτινή )υποσχεση είναι ο Παράδεισος.
Εκεί δηλαδή που δεν θα υπάρχουν αυτά , με την αεί(παντοτινή )υποσχεση είναι ο Παράδεισος.
αρ γιου τζόουκιν μιστερ?Πιστός έγραψε:Συμφωνα με μια γενική αόριστη θρησκευτική συγκριτιστική γνώμη, ο παρών κόσμος είναι κόσμος πόνου οδύνης λυπης και στεναγμού.
Εκεί δηλαδή που δεν θα υπάρχουν αυτά , με την αεί(παντοτινή )υποσχεση είναι ο Παράδεισος.
αυτοκτόνα αν συμφωνεις με μια γενικη αόριστη θρησκευτική συγκριτιστική γνώμη!
ο παραδεισος εκτος απο ενας κηπος με μηλα και αλλα πιο τροπικα φρουτα, νοστιμα ζωακια και τρυφερα πλασματακια να τριβομαστε πού και που (αν ειμαστε τυχεροι), επίσης ειναι μια οπτική γωνιά.
Ζήσε για να τον βρείς.
εισαι ο΄τι αποφασίσεις να πιστέψεις...
μην αποφασιζεις στα εκτος ζωης, για να μην χανεις την ζωή σου
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Νομίζω οτι η αθεία περισσότερο εκεί πατάει. Στο τι γίνεται μετα θάνατο. Έτσι δεν είναι;
Αν υπάρχει θεός και πόσο επεμβαίνει σε αυτή τη ζωη δεν είναι και τοσο ζήτημα σε έναν άθεο. Το ίδιο περίπου πιστούουν και οι Προτεστάντες και οι Καθολικοί(που λίγο πολύ έχουν διώξει το Θεό απο αυτή τη ζωή για να τον βρούν μετά- οι βουδιστές δεν έχουν Θεό).
Αρα, λέω , είναι καποιος άθεος περισσότερο γιατί δεν πιστεύει στο μετα( που λέει ότι του πουλάνε κάποιοι πονηροί) και γιαυτό το μετα, δεν πιστεύει τώρα στο Θεό;
Αν υπάρχει θεός και πόσο επεμβαίνει σε αυτή τη ζωη δεν είναι και τοσο ζήτημα σε έναν άθεο. Το ίδιο περίπου πιστούουν και οι Προτεστάντες και οι Καθολικοί(που λίγο πολύ έχουν διώξει το Θεό απο αυτή τη ζωή για να τον βρούν μετά- οι βουδιστές δεν έχουν Θεό).
Αρα, λέω , είναι καποιος άθεος περισσότερο γιατί δεν πιστεύει στο μετα( που λέει ότι του πουλάνε κάποιοι πονηροί) και γιαυτό το μετα, δεν πιστεύει τώρα στο Θεό;
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Αφού καλωσορίσω και εγώ την επιστροφή σου πιστέ θα σου πώ ότι δεν πιστεύω στο "μετά" για τον ίδιο λόγο που δεν πιστεύω και στην ύπαρξη του θεού.Όχι γι'αυτό αλλά για τον ίδιο λόγο.Ή σχεδόν τον ίδιο λόγο.Θεωρώ πιό πιθανή (λέμε τώρα) την ύπαρξη κάποιας μορφής επιβίωσης της συνείδησης μετά τον θάνατο του φυσικού σώματος (προσοχή:δεν πιστεύω ότι συμβαίνει απλά το θεωρώ συγκριτικά πιθανότερο) παρά την ύπαρξη θεού που την θεωρώ την πιό λανθασμένη ιδέα που γένησε ποτέ ο νους του ανθρώπου.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
- Beautiful Loser
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: 20 Οκτ 2010 23:06
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ναι μπορει στην περιπτωση που ειναι καλος ανθρωπος και δεν πιστευει επειδη ειλικρινα δεν του 'χαν φανερωθει στοιχεια.
-
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: 05 Σεπ 2010 13:33
- Όνομα Ιστότοπου: sfougaris babis
- Επικοινωνία:
Το τι γίνετε μετά, ποσώς απασχολεί τους περισσότερους άθεους. Πιστεύω πώς δεν έχεις καταλάβει τη σημαίνει αθεΐα.
Η επιλογή του να μην πιστεύεις στην ύπαρξη ενός παντοδύναμου πλάσματος που κινεί τα νήματα της ύπαρξης σου, και ορίζει τη ηθική σου, δεν είναι το ίδιο με το να προτιμάς το παγωτό σοκολάτα σε σχέση με το παγωτό βανίλια.
Δεν υπάρχει η έννοια του ότι χάνω κάτι, γιατί επιλέγω κάτι άλλο (προτιμώ μια Valhrona σε σχέση με μια βανίλια Μαδαγασκάρης). Υπάρχει η ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι το τέλος της φυσικής μας ύπαρξης είναι ακριβώς αυτό: ΤΕΛΟΣ. Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.
Και εδώ έγκειται και η ανωτερότητα της αθεΐας σαν στάση ζωής σε σχέση με τη μίζερη, χαμερπή, και τελικά γελοία, στάση των θρησκευόμενων, να επιλέγουν να κάνουν το ηθικό από τρόμο για τις συνέπειες σε αυτή ή τη μετά θάνατο ζωή τους.
Δεν είναι ο φόβος που μας παρακινεί, ούτε η ελπίδα για κάποια πληρωμή για την καλή συμπεριφορά μας. Κάνουμε ότι κάνουμε, από πεποίθηση ότι αυτό είναι το σωστό και ηθικό, και όχι βάση κάποιας αρχαίας μωρολογίας από την εποχή του χαλκού.
Ο δρόμος δεν είναι ο ευκολότερος, αλλά είσαι ευπρόσδεκτος να τον ακολουθήσεις.
Η επιλογή του να μην πιστεύεις στην ύπαρξη ενός παντοδύναμου πλάσματος που κινεί τα νήματα της ύπαρξης σου, και ορίζει τη ηθική σου, δεν είναι το ίδιο με το να προτιμάς το παγωτό σοκολάτα σε σχέση με το παγωτό βανίλια.
Δεν υπάρχει η έννοια του ότι χάνω κάτι, γιατί επιλέγω κάτι άλλο (προτιμώ μια Valhrona σε σχέση με μια βανίλια Μαδαγασκάρης). Υπάρχει η ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι το τέλος της φυσικής μας ύπαρξης είναι ακριβώς αυτό: ΤΕΛΟΣ. Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.
Και εδώ έγκειται και η ανωτερότητα της αθεΐας σαν στάση ζωής σε σχέση με τη μίζερη, χαμερπή, και τελικά γελοία, στάση των θρησκευόμενων, να επιλέγουν να κάνουν το ηθικό από τρόμο για τις συνέπειες σε αυτή ή τη μετά θάνατο ζωή τους.
Δεν είναι ο φόβος που μας παρακινεί, ούτε η ελπίδα για κάποια πληρωμή για την καλή συμπεριφορά μας. Κάνουμε ότι κάνουμε, από πεποίθηση ότι αυτό είναι το σωστό και ηθικό, και όχι βάση κάποιας αρχαίας μωρολογίας από την εποχή του χαλκού.
Ο δρόμος δεν είναι ο ευκολότερος, αλλά είσαι ευπρόσδεκτος να τον ακολουθήσεις.