stratos έγραψε:Συγκεντρώσου σου...
Εφοσον δεχεσαι τον ορισμο και τρεχεις εις ατοπον αναγωγη τοτε δεν εξεταζεις τον ορισμο οπως προηγουμενως ισχυριστηκες , θωρωντας το πως αλληλεπιδρα με καθε συνολο χωριστα μα κοιταζεις αν ο ιδιος ο ορος ειναι αποκυημα παρανοησης.Συνεπως , το "μεγα λαθος" σου αιρεται.
Αποδεχομαι την πρωτη προυποθεση (1)
Αποδεχομαι τη δευτερη προυποθεση (2)
Η τριτη αποζητα επεκταση.Η δημιουργια ενος αντικειμενου που δε δυναται να σηκωθει ειναι λογικα δυνατο για ορισμενα οντα οπως ο ανθρωπος (αυτο το δεχομαστε και οι δυο λογω εμπειρικης παρατηρησης) , δεν εχεις δειξει οτι αληθευει για αλλα οντα , για να καταληξεις στο συμπερασμα ("ο θεός δύναται να δημιουργήσει ένα αντικείμενο που να μην μπορεί να το σηκώσει" .) πρεπει να δειξεις πως ισχυει για αλλα οντα.
Ασε που παλι το τελικο συμπερασμα δεν ακολουθει διοτι γραφεις (3)"δημιουργία ενός αντικειμένου που
δεν δύναται να σηκωθεί
είναι λογικά δυνατή" ενω στο τελος "Όμως το να σήκωμα ένα αντικειμένου, είναι μια πράξη λογικά
δυνατή " . Αμα θεσεις το αντικειμενο ασηκωτο τοτε δεν ειναι λογικα δυνατο να το σηκωσεις.
Εν συνεχεια , οταν σου γραφω πως προσαπτεις στο Θεο ιδιοτητες συνολου στο οποιο δεν ανηκει απαντας απλως "ποτε δεν εκανα κατι τετοιο".
Ο ορισμος της παντογνωσιας που εδωσα ηταν "Γνωριζει οτιδηποτε δυναται να γινει γνωστο" οχι αυτο που λες.Επισης δεν τροποποιησα τοιουτοτροπως τον ορισμο ,αυτο που εξεφρασα εγω ηταν "Η εκβαση της μη παντογνωστικης πραξης γινεται να μαθευτει" .Δηλονοτι , μια πραξη που κανει ενα ατομο μπορει να γινει γνωστη σε εναν που γνωριζει καθετι γνωστο ,ομως δεν ακολουθει ως απαραιτητο προυποθεση πως και οι πραξεις ενος παντογνωστη μπορουν να γινουν γνωστες απο αυτον .
Υστερα αντι να θιξεις την κριτικη επι του αρθρου προβαινεις σε προσωπικη επιθεση.
"πραττεις το σφαλμα του να θεωρεις απαραιτητο πως οι προυποθεσεις για ένα συνολο είναι μερος του συνολου."
stratos έγραψε:
Η συνειδηση , η λογικη απολυτοτητα , η ιδεατοτητα είναι απλά λέξεις . Και οι λέξεις δεν γεννούν τίποτα .
Τι ηταν αυτο ρε
Εγω ελεγα οτι αυτα δεν ειναι υλικα ακομα και αν τα γεννουν αποκλειστικα υλικες ιδιοτητες ανευ δυισμου σωματος-ψυχης.
Ουτε καν διατεινομουν οτι αφηρημενες συμβασεις γεννουν πραγματα στο φυσικο κοσμο
, βεβαια αμα ειναι να μιλησουμε για λεξεις ευκολως προβαινω σε διαχωρισμο σημαινον-σημαινομενο της Σωσσυριανης σημειολογιας οπου δεν ειναι υλικα.
stratos έγραψε:
Η ικανότητα στοχασμού των πραγμάτων οριοθετείται από τον στοχασμό επί των φαινομένων του κόσμου , τα οποία έχουν αρχή και τέλος .
.
Πλανη της υποθεσης του αρχικου σημειου , τι στοιχεια εχεις πως εχουν αρχη και τελος ?
stratos έγραψε:
Είναι αδύνατος ο στοχασμός επί του κόσμου .
Οχι , δεν εχεις δειξει την αληθοτητα της φρασης.
stratos έγραψε:
Η αρχή και το τέλος του κόσμου είναι παράλογα . Όμως και η αιωνιότητα αυτού είναι παράλογες . Πολύ απλά , είναι εκτός του πεδίου της οπτικής μας (αντίστοιχα συμβαίνουν με την λογικής όπου ο στοχασμός επί αυτής είναι , καταρχήν αδύνατος)
.
Αστηρικτες και οι τρεις φρασεις , επισης δεν αντεκρουσες τιποτα απο αυτα που 'πα για επιπεδη τοπολογια ουτε στηριξες την ανακοινωση πως αυτα που κατεγραψες ειναι ανυπαρκτα.
AoratiMelani έγραψε:]Τα έχουμε ξαναπεί αυτά: ο σκοπός της Ένωσης είναι ξεκάθαρος (εκκοσμίκευση κράτους, προώθηση σκεπτικισμού-ορθολογισμού-ανθρωπισμού-αθεϊσμού), και όποιος προβαίνει σε πράξεις ή δηλώσεις αντίθετες με το σκοπό, θα διαγράφεται, σύμφωνα με το καταστατικό. Οπότε δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Για να αλλάξει ο σκοπός πρέπει να συναινέσουν ΟΛΑ τα μέλη, οπότε είμαστε εξασφαλισμένοι από προσπάθειες άλωσης.[/offtopic]
Ο επικουριδης που 'ναι πολεμιος του ορθολογισμου και του σκεπτικισμου γιατι δε διαγραφεται ?
patroklos έγραψε:
1ος κανονας....στο ελπίζω.
Δε δεχομαι ανευ επιχειρηματων κανονες.
patroklos έγραψε:
ερωτας ή τιποτα
διάλεξε.
και στα δυο υπαρχει καλο και κακο
Λαθεμενη διχοτομια.
Γιατρος Του Ικα έγραψε:Beautiful Loser ........Του Goedel π.χ.;
Ευλογοφανες μα με τοσο σκεπτικισμο επι της λογικης ισως θα 'πρεπε να αμφισβητεις τη λογικη σου.Αμα η απαντηση σου ειναι "δε χρειαζεται ενα φορμαλιστικο συστημα να ευθυγραμμιστει με ενα εμπειρικο"ομως βλεπεις πως εχουν μια σχεση αλληλο-επεξεργασιας οπως η λογικη με την εμπειρια τοτε ακολουθει η ερωτηση του ποσο στηριζεσαι το ενα για να πληροφορηθεις για το αλλο.
Λοξίας έγραψε:Ομορφούλη, αυτό που έγραψα:.....
Κυριε Λοξια , δεν ειχα καμια προθεση να παραποιησω τα λεγομενα σας.Απλως κανατε τη μια αστηρικτη δηλωση διπλα στην αλλη και καταλαθος προεβηκα σε μια επιπλεον καταχωριση.Η τοποθετηση παραυτα δε θα 'πρεπε να σας συγχιζει διοτι ως εχει ειναι πλεοναζουσα ,αφου δηλωνετε ευθεως (μη μου πειτε σας παρεξηγησα παλι) οτι ο θεος (μου) ειναι ανυπαρκτος.
Επικουρίδης έγραψε:
Η σοφιστική σου επινόηση....των θέσεων και προθέσεών μας.
Πραγματι ,ειπα και στηριξα πως εισαι σαν τον ορθοδοξο διοτι σας διεπει η ιδια προσβλητικη συμπεριφορα ως προς τους αντιφρονουντες.
" Αυτο που λεω ειναι αληθεια" -- "Τι στοιχεια εχεις?" --"Εχω στοιχεια , εθελοτυφλεις" Και οι δυο αυτο πραξατε.
Αντι λοιπον να θιξεις αυτο που σου 'πα κανεις επιθεση στον προσωπο μου με κουτες μομφες.
Δηλαδη αυτο που υποκριτικα κατηγορεις οτι πραττω εγω.
Επικουρίδης έγραψε:
Πάντως τα δικά μου επιχειρήματα είναι πιο συζητήσιμα, από τα τρία επιχειρήματα του Rene Descartes-Καρτέσιου 1596-1650, για την ύπαρξη του Θεού, το ιδεολογικό, το κοσμολογικό, το οντολογικό και η σχέση ύλης και πνεύματος, παρμένα όπως το κατέγραψα στον τρίτο τόμο του Δεκάλογου, με γενικό τίτλο, «Η Δίκη των θεών».
Νομιζεις πως εχεις επιχειρημα , ωχ...........
Ρε παιδια ενημερωστε τον πεφωτισμενο επικουριδη (που θα μας ξυπνησει απο το σκοταδισμο) πως κανενα συγχρονο απολογητικο βιβλιο του καθολικου ρευματος της συγχρονης φυσικης θεολογιας δεν αποδεχεται τα επιχειρηματα σε αυτη μορφη
Ομως φιλες και φιλοι η διασκεδαση δεν τελειωνει εδω .Ο επικουριδης φροντισε περαιτερω δια τη διασκεδαση μας , δειτε εδω τι γραφει "παρμένα όπως το κατέγραψα στον τρίτο τόμο του..." , βεβαια για καποιο λογο οι παραθεσεις ειναι πανομοιοτυπες με 'κεινες της βικιπαιδειας
http://el.wikipedia.org/wiki/Ρενέ_Ντεκάρτ -- >Περί της ύπαρξης του Θεού
Επεται συνεχεια , ας δουμε τι θα κανει ο επικουριδης για να μας διασκεδασει.
Επικουρίδης έγραψε:
Το πρώτο επιχείρημα,
...............
Ας δουμε τι λεει ο Καρτεσιος :
1)ο Θεός ειναι τελειο ον.
2)Η ιδεα για το Θεο πρεπει να μας ερχεται απο καπου.
3)Δε μπορει να προερχεται απο εμας διοτι ειμαστε πεπερασμενα οντα
----------------------------------------------
Η ιδεα προερχεται απο το Θεο
-----------------------------
Επομενως ο θεος υπαρχει.
Αντι λοιπον οπως ενας λογικος να πει "λογικη πλανη της λαθεμενης διχοτομιας ως προ την ελευση της ιδεας" ή "οι ιδεες του απειρου δε χρειαζονται απαραιτητα μη πεπερασμενα οντα" ο επικουριδης κανει την εκπληξη και συντασσει "Δεν ερχεται απο το θεο αλλα απο εμας" .Δηλαδη μας γραφει ο καρτεσιος "η ιδεα του θεου δεν μπορει να προερχεται απο εμας διοτι..." και λαμβανει ως απαντηση "Πριτσ...απο εμας ηρθε" χωρις καν ανταποκριση στο επιχειρημα της 3ης προυποθεσης
Ακομα να πεσετε απο τις καρεκλες δυσπιστοι θαμωνες ?Να σημειωσουμε επιπλεον πως ο επικουριδης απλως παραθετει το φοβο και ουδεποτε επιχειρηματολογει επ'αυτου.
Επικουρίδης έγραψε: Κοσμολογική απόδειξη
Ο καρτεσιος λεει :
1)είμαστε σίγουροι για την ανθρώπινη ύπαρξή μας
2)ο άνθρωπος δεν μπορεί να δημιούργησε τον εαυτό του, γιατί αλλιώς θα είχε τις γνωστές ιδιότητες του θεού και θα ήταν θεός
3)γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε θεοί
(Σ)Άρα θεός υπάρχει!
Αντι παλι να πουμε λαθεμενη διχοτομια (δημιουργος θεος-ανθρωπος) ο επικουριδης απραζει το μικροφωνο με ηλιθιωδης ταχυτητα ετοιμος να μας χαρισει μια απλετη βραδια κωμωδιας "Πώς δεν είμαστε θεοί.Δημιουργήσαμε την Ντόλη. Αποκλείεται η εκδοχή,να είμαστε καλλιέργεια εξωγήινων όντων με ανώτερο πολιτισμό;" .
.Τι να πρωτοσχολιασουμε κυριες και κυριοι...τα προβατα , τους εξωγηινους ή τους ανθρωπους που συμπεριφερονται σαν εξωγηινα προβατα ?
Ας γραψουμε ενα λογικο σχολιο μοναχα διοτι η σιωπη στην κωμωδια ειναι πολυτιμη , η γνωση για την κλονωποιηση της ντολη(ς) συλλεχθηκε δεν προυπηρχε .Αρα και να μας εκανε θεους "μας εκανε".
Επικουρίδης έγραψε:
Το τρίτο επιχείρημα,
Εδω δεν ειμαθε σιγουροι τι εκτυλιχθηκε .Οι πηγες μας αναφερουν εναν επικουριδη να τα τσουζει στα στουπια , να τραγουδαει "Ωπα ωπα καρδια μου ισορροπα" και προτου σωριαστει στα τεσσερα να φωναζει καταρρεοντας "Διαβάστε μόνοι σας".
Τι να κανουμε κυριοι και κυριες τετοια εμπεριεχει η show biz ,την ειδε αποψε λαικα και ντερλικωσε το παλικαρι .
Επικουρίδης έγραψε:
Ο Βενέδικτος-Μπαρούχ Σπινόζα (1632-1677) και το Cherem του
Στις 27 Ιουλίου του 1656, ο Σπινόζα εκδιώχθηκε από τη σεφαρδίτικη κοινότητα του Άμστερνταμ με την πράξη του cherem, ή αφορισμού, η οποία δεν ακυρώθηκε ποτέ. Δε γνωρίζουμε ποιες ήταν οι "τερατώδεις πράξεις" και οι "αποτρόπαιες αιρέσεις" που περιγράφονται εκεί, αλλά είναι εύκολο να εικάσει κανείς το γιατί, γνωρίζοντας τις ιδέες του, έτσι όπως αναπτύχθηκαν μεταγενέστερα. Στις φιλοσοφικές πραγματείες του ο Σπινόζα λίγο-πολύ αρνείται την αθανασία της ψυχής έντονα, απορρίπτει την έννοια του Θεού του Αβραάμ, του Ισαάκ και του Ιακώβ και θεωρεί πως ο νόμος ούτε δόθηκε κυριολεκτικά από το Θεό, ούτε δόθηκε δεσμευτικά στους Εβραίους, αμφισβητώντας ευθέως την ιδέα περί εκλεκτού λαού.
Ωπ κατι παει να μας...πει....Α μην πετατε τα εσωρουχα στον αερα κυριες και κυρια ως ενδειξη ενθουσιασμου , ο καλλιτεχνης ακομα τεζα ειναι μας αφησε ομως ενα ωραιοτατο copy-paste εκ της βικιπαιδειας .
http://el.wikipedia.org/wiki/Μπαρούχ_Σπινόζα -->Βιος
Επικουρίδης έγραψε:
Εκείνο που θα τονίσω τελειώνοντας, ωραίε μου, είναι, ότι υπάρχει μια επιβεβαιωμένη αλήθεια που δεν μπορούμε ν’ αρνηθούμε. Εννοώ την διαπάλη που πραγματοποιείται από καταβολής κόσμου, ανάμεσα σ’ αυτούς που επιμένουν να προσπαθούν, με νύχια και με δόντια, να μας επιβάλουν την παρουσία θεών για έλεγχο και κυριαρχία και εκείνους που αρνούνται την όποια παρουσία τους. Μέχρι τώρα αλλώνισαν τον κόσμο με τρομακτικές συνέπειες σε βάρος των λαών. Νομίζω όμως εδώ και αρκετό καιρό βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους των αμετανόητων σκοταδιστών, των οποίων τελειώνει η βασιλεία επ’ ωφελεία των λαών.
Ριξτε μωρε ενα κουβα νερο στη μαπα , μας προεκυψε και προφητης του αποσκοταδισμου.Λιγη διασημοτητα τους δινεις και θαρρουν οτι ειναι το κεντρο του κοσμου.
Ωπ ωπ σηκωνεται "ριξε στο κορμι μου σπιρτο να πυρποληθω" το κορμι παλινδομει και.....ξανα τεζα.
*Οι παραγωγοι της σειρας σημειωνουν πως η αστοχη δυαδικη αντιπαραθεση "εμεις-αυτοι" δεν αντιπροσωπευει την προσωπικη τους πεποιθηση για το θεμα *
Επικουρίδης έγραψε:
ΣΦΥΡΗΛΑΤΕΙΤΑΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΑΘΕΩΝ που άρχισε να αμφισβητεί όλο το πακέτο παραμυθολογίας, σχετικά με την προσωρινότητα της γήινης, έναντι της αιώνιας ζωής, τη συνέχιση της ζωής μετά θάνατον, τον φόβο του θανάτου, τη σωτηρία της αθάνατης ψυχής(δυισμό) και την ανάσταση νεκρών.
Χριστε και Παναγια , μου τεντωθηκε η τριχα
.....με επιχειρηματα ευελπιστω οπως εσεις
Επικουρίδης έγραψε:
Εσείς οι θεολόγοι και ιερουργοί του Υψίστου έχετε να προσφέρετε πλέον τις υπηρεσίες σας στο 99.7% του λαού, που έχοντας την ανάγκη σας, θα σας ευγνωμονούν, και όχι πλέον, στο 0,3%% των μεγιστάνων συσσωρευτών πλούτου, που ούτως ή άλλως δεν σας υπολήπτονται και σας ψόφησαν στον υποσιτισμό.
0,3% ??
Και οικονομικα αναλφαβητος , το κερασακι στην τουρτα . Εχετε δει τις εν προκειμενω αγκυλες οπου η κατασταση ουδεποτε παραμενει στατικη ?
Και αυτος ηταν ο Επικουριδης κυριες και κυριοι , χειροκροτειστε , μαεστρο παιξε : :music-trumpet:
*πεφτει η αυλαια*