ο αγιος βασιλης υπαρχει στης καρδιες μας και τον βγαζουμε τα χριστουγεννα
επικουρασαν υπαρχει ομως περιπτοση να αλλαξεις και εσυ και απο αθεος να γινεις βυζαντινος[αν η αεκ παρει τα πανω της και ζητα μαχημο κοσμο] οποτε ποτε μην λες ποτε
Μεταπείθοντας έναν άθεο!
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 1315
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2010 21:50
- Όνομα Ιστότοπου: -den exw
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
α ρε Αρίστο καλή σου ώρα , γινομαι και μωαμεθανος αν πάρει πρωτάθλημα η ΑΕκ!
Διαφωνώ: πέραν του εύστοχου που ανέφερε ο noxteryn για τα προφανώς μη ισχύοντα, το σημαντικό ερώτημα είναι εάν, όντως, αυτές είναι και οι μόνες «επιλογές» (δηλαδή, πιθανότητες). Άλλωστε, ο αντιθεϊσμός είναι τάση που αφορά αποκλειστικά μέρος του συνόλου ή ολοκληρωτικά όλο το σύνολο των θεοτήτων.tyxkatmal έγραψε:Ο άνθρωπος το παρελθόν του ότι και να κάνει δεν μπορεί να το διαγράψει, μπορεί όμως να διαμορφώσει το μέλλον του, και το μέλλον του, πιθανώς να είναι χωρίς θεό, αν όχι για όλους τουλάχιστον για τον εαυτό του με ένα υπόλοιπο [θεού] η με ένα κατάλοιπο [αντίθεου].
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Ο όρος του ''αντίθεου'', πέρα από τον δικό μου ορισμό που του δίνω,δηλαδή, αντίθεος πάντα κατά την δική μου έννοια, είναι αυτός που αντιμετωπίζει τον θεό ως ίσο με τον εαυτό του, για να τον πολεμά, και να τον προσβάλλει.RaspK έγραψε:Διαφωνώ: πέραν του εύστοχου που ανέφερε ο noxteryn για τα προφανώς μη ισχύοντα, το σημαντικό ερώτημα είναι εάν, όντως, αυτές είναι και οι μόνες «επιλογές» (δηλαδή, πιθανότητες). Άλλωστε, ο αντιθεϊσμός είναι τάση που αφορά αποκλειστικά μέρος του συνόλου ή ολοκληρωτικά όλο το σύνολο των θεοτήτων.tyxkatmal έγραψε:Ο άνθρωπος το παρελθόν του ότι και να κάνει δεν μπορεί να το διαγράψει, μπορεί όμως να διαμορφώσει το μέλλον του, και το μέλλον του, πιθανώς να είναι χωρίς θεό, αν όχι για όλους τουλάχιστον για τον εαυτό του με ένα υπόλοιπο [θεού] η με ένα κατάλοιπο [αντίθεου].
στην περίπτωση που ένας άθεος δείξει απρεπή συμπεριφορά προσβάλλοντας τα πιστεύω ενός θρήσκου, -και που συνεχίζω να το υποστηρίζω- αυτό είναι ένα κατάλοιπο αντιθεισμού, που μέσω αυτού αποδέχεται ασυνείδητα την έννοια την οποία προσβάλλει, εφόσον ο τρόπος του δεν είναι αθειστικός αλλά αντιαθειστικός.
Ψάχνοντας και αλλού για τον όρο αντίθεος η αναζήτηση μου έβγαλε τα παρακάτω που είναι πολύ ενδιαφέροντα, και πιστεύω πως θα ενδιαφέρουν τον καθένα από εμάς, για το πώς μας βλέπουν και πως μας χαρακτηρίζουν ορισμένοι του PHORUM.GR.
Αφού κανουν μια αναφορα στον Όμηρο,
Καί όμως, φίλτατοι, όσο καί αν παραξενεύεστε, ο όρος "αντίθεος", υφίσταται στην Ελληνική Γλώσσα, εδώ καί πολλές χιλιετίες. Αλλά δεν έχει την έννοια του αρνητή του θεού ή των θεών, αλλά του ίσου με τον θεό ή τους θεούς. Συγκεκριμένα, ήδη απαντά ο όρος "αντίθεος" στον Όμηρο, στην Ιλιάδα καί στην Οδύσσεια. Παραθέτω ενδεικτική πηγή:
Ο Όμηρος ονομάζει τους Φαίακες "αντιθέους" στο ζ 240-241 της Οδυσσείας.
ου πάντων αέκητι θεών, οί Όλυμπον έχουσι,
Φαιήκεσσ' όδ' ανήρ επιμείξεται αντιθέοισι
Μετάφραση "Κάκτου"
Ο άνθρωπος αυτός δεν ήρθε ανάμεσα στους ισόθεους Φαίακες
χωρίς την προστασία κάποιου απ' τους θεούς που κατοικούν στον Όλυμπο.
Σχόλιο:: Στο συγκεκριμένο κείμενο, ομιλεί η Ναυσικά στις δύο υπηρέτριές της, μετά την ανακάλυψη του Οδυσσέα στο νησί τους.
συνεχίζουν με το εξής σχόλιο.
Στο αρχικό κείμενο του ΑΙΝΕΙΑΝ , να πω ότι οι Άθεοι δεν μπαίνουν σε κατηγορίες. Υπάρχουν και οι νορμάλ άθεοι , που απλά δεν πιστεύουν και ζουν τη ζωή τους χωρίς θρησκεία , αλλά και αθεοταλιμπάν που από το πρωί μέχρι το βράδυ πολεμάνε τη θρησκεία. Άλλο "άθεος" , και άλλο "αντί-θεος"
Στην Ελλάδα συναντάται κυρίος η δεύτερη κατηγορία
Προτίστως, η ανωτέρω πρόταση δεν έχει σαφή (ούτε ορθή, πιστεύω) σύνταξη· αντίθεος, πάντως, λέγεται κάποιος που εναντιώνεται στο θεϊσμό, την πίστη στα θεία, δηλαδή.tyxkatmal έγραψε:Ο όρος του ''αντίθεου'', πέρα από τον δικό μου ορισμό που του δίνω,δηλαδή, αντίθεος πάντα κατά την δική μου έννοια, είναι αυτός που αντιμετωπίζει τον θεό ως ίσο με τον εαυτό του, για να τον πολεμά, και να τον προσβάλλει.RaspK έγραψε:Διαφωνώ: πέραν του εύστοχου που ανέφερε ο noxteryn για τα προφανώς μη ισχύοντα, το σημαντικό ερώτημα είναι εάν, όντως, αυτές είναι και οι μόνες «επιλογές» (δηλαδή, πιθανότητες). Άλλωστε, ο αντιθεϊσμός είναι τάση που αφορά αποκλειστικά μέρος του συνόλου ή ολοκληρωτικά όλο το σύνολο των θεοτήτων.tyxkatmal έγραψε:Ο άνθρωπος το παρελθόν του ότι και να κάνει δεν μπορεί να το διαγράψει, μπορεί όμως να διαμορφώσει το μέλλον του, και το μέλλον του, πιθανώς να είναι χωρίς θεό, αν όχι για όλους τουλάχιστον για τον εαυτό του με ένα υπόλοιπο [θεού] η με ένα κατάλοιπο [αντίθεου].
Τώρα, εσύ μάλλον αναφέρεσαι σε κάποιο υποτμήμα των μισόθεων, ίσως και των δύσθεων: μισόθεος λέγεται κάποιος που μισεί έναν ή περισσότερους θεούς, ενώ δύσθεος κάποιος που πιστεύει (δικαιολογημένα ή όχι) ότι είναι κακοί.
Πάντως, να αντιμετωπίζει το θείο ως ίσο τελεολογικά, προκειμένου να τον πολεμήσει και να τον προσβάλλει, μάλλον δεν είναι και άθεος...
Από πού και έως πού; Γιατί δεν το στηρίζεις, tyxkatmal;tyxkatmal έγραψε:στην περίπτωση που ένας άθεος δείξει απρεπή συμπεριφορά προσβάλλοντας τα πιστεύω ενός θρήσκου, -και που συνεχίζω να το υποστηρίζω- αυτό είναι ένα κατάλοιπο αντιθεισμού, που μέσω αυτού αποδέχεται ασυνείδητα την έννοια την οποία προσβάλλει, εφόσον ο τρόπος του δεν είναι αθειστικός αλλά αντιαθειστικός.
Ε, μάλλον για τους μισόθεους λένε... Τώρα, το αν νοείται ως μισοθεϊσμός ομηρικός και μη, όπου οι άνθρωποι αρνούνται τα θεία ως τιμωρία, ή με σκοπό τη χλεύη προς πιστούς που υποστηρίζουν ασυναρτησίες, χωρίς αναγνώριση του προκείμενου πιστεύω, δεν τους καίγεται και καρφί...tyxkatmal έγραψε:Ψάχνοντας και αλλού για τον όρο αντίθεος η αναζήτηση μου έβγαλε τα παρακάτω που είναι πολύ ενδιαφέροντα, και πιστεύω πως θα ενδιαφέρουν τον καθένα από εμάς, για το πώς μας βλέπουν και πως μας χαρακτηρίζουν ορισμένοι του PHORUM.GR.
Αφού κανουν μια αναφορα στον Όμηρο,
Καί όμως, φίλτατοι, όσο καί αν παραξενεύεστε, ο όρος "αντίθεος", υφίσταται στην Ελληνική Γλώσσα, εδώ καί πολλές χιλιετίες. Αλλά δεν έχει την έννοια του αρνητή του θεού ή των θεών, αλλά του ίσου με τον θεό ή τους θεούς. Συγκεκριμένα, ήδη απαντά ο όρος "αντίθεος" στον Όμηρο, στην Ιλιάδα καί στην Οδύσσεια. Παραθέτω ενδεικτική πηγή:
Ο Όμηρος ονομάζει τους Φαίακες "αντιθέους" στο ζ 240-241 της Οδυσσείας.
ου πάντων αέκητι θεών, οί Όλυμπον έχουσι,
Φαιήκεσσ' όδ' ανήρ επιμείξεται αντιθέοισι
Μετάφραση "Κάκτου"
Ο άνθρωπος αυτός δεν ήρθε ανάμεσα στους ισόθεους Φαίακες
χωρίς την προστασία κάποιου απ' τους θεούς που κατοικούν στον Όλυμπο.
Σχόλιο:: Στο συγκεκριμένο κείμενο, ομιλεί η Ναυσικά στις δύο υπηρέτριές της, μετά την ανακάλυψη του Οδυσσέα στο νησί τους.
συνεχίζουν με το εξής σχόλιο.
Στο αρχικό κείμενο του ΑΙΝΕΙΑΝ , να πω ότι οι Άθεοι δεν μπαίνουν σε κατηγορίες. Υπάρχουν και οι νορμάλ άθεοι , που απλά δεν πιστεύουν και ζουν τη ζωή τους χωρίς θρησκεία , αλλά και αθεοταλιμπάν που από το πρωί μέχρι το βράδυ πολεμάνε τη θρησκεία. Άλλο "άθεος" , και άλλο "αντί-θεος"
Στην Ελλάδα συναντάται κυρίος η δεύτερη κατηγορία
Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι δε νοείται αναγνώριση με την κριτική και τη χλεύη. Γιατί, άλλωστε;
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
δηλαδή αν κατάλαβα καλά
πιτσιρικάς που ήμουνα αντίθεος και αντίχριστος, ήταν επειδή είχα μια εσωτερική ανάγκη κατάλοιπο??
Μαν, οχι, ήταν επειδή ήμουν έφηβος!
συνήθως η αντιθεϊα ειναι ένα άμεσο αποτέλεσμα της χρόνιας καταπίεσης του θρησκείας, αυτό πιστεύω εγώ δηλαδή.
πιτσιρικάς που ήμουνα αντίθεος και αντίχριστος, ήταν επειδή είχα μια εσωτερική ανάγκη κατάλοιπο??
Μαν, οχι, ήταν επειδή ήμουν έφηβος!
συνήθως η αντιθεϊα ειναι ένα άμεσο αποτέλεσμα της χρόνιας καταπίεσης του θρησκείας, αυτό πιστεύω εγώ δηλαδή.
"Θρησκεία είναι να μην λυπάσαι που δεν καταλαβαίνεις." ~ egore
-
- Δημοσιεύσεις: 1315
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2010 21:50
- Όνομα Ιστότοπου: -den exw
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
Μάγκες το θεωρώ προσωπική προσβολα αν κάποιος υπονοήσει ότι υπάρχει περίπτωση κάποτε να μετανοήσω.
Αν κάποιος από εσάς το υπονοεί να το ειπεί καθαρά .
Δεν ξέρω τι συζητάτε εδώ περί άνεμων και υδάτων , αλλά για μένα προσωπικά αυτά είναι ζητήματα ζωή και θανάτου και δεν δέχομαι καμιά μαλακία για το πρόσωπο μου..
Έγινα κατανοητός!
Γίναμε μαλλιά κουβάρια πούστηδες και παλικάρια λέει μια παροιμία και πιστευω να μην ισχύει εδώ μέσα.
Έχω συναντήσει μεγάλες προσωπικότητες εδώ μέσα και τους θεωρώ συντρόφους.
Ας προσέχουμε τι λέμε για να έχουμε.
Αν κάποιος από εσάς το υπονοεί να το ειπεί καθαρά .
Δεν ξέρω τι συζητάτε εδώ περί άνεμων και υδάτων , αλλά για μένα προσωπικά αυτά είναι ζητήματα ζωή και θανάτου και δεν δέχομαι καμιά μαλακία για το πρόσωπο μου..
Έγινα κατανοητός!
Γίναμε μαλλιά κουβάρια πούστηδες και παλικάρια λέει μια παροιμία και πιστευω να μην ισχύει εδώ μέσα.
Έχω συναντήσει μεγάλες προσωπικότητες εδώ μέσα και τους θεωρώ συντρόφους.
Ας προσέχουμε τι λέμε για να έχουμε.
Οχι. το καταλαβαίνω και το παίρνω πίσω, επειδή δεν μου αρέσει να είμαι απόλυτος, αλλά αναγκάζομαι ορισμένες φορές να γίνομαι, για πράγματα που με ενοχλούν όπως είναι η βλασφημία των θείων από ορισμένους που βρίζουν όχι απο θυμό, αλλά με την πλήρη συναίσθηση των όσων ξεστομίζει κανείς, ειδικά αν είναι άθεος.RaspK έγραψε:
Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι δε νοείται αναγνώριση με την κριτική και τη χλεύη. Γιατί, άλλωστε;
Όχι ότι έχω κάτι με τους άθεους, ίσα ίσα που τους βάζω πολύ ψηλά, με αποτέλεσμα, όταν βλέπω από την πλευρά τους τέτοιου είδους συμπεριφορά μου χαλάνε την εικόνα που έχω σχηματίσει γι'αυτούς.
Αναγνωρίζοντας εννοείται το δικαίωμα του καθενός να λέει και να πράττει κατά το δοκούν
Και για να κλείνω με αυτό το θέμα, θα συμφωνήσω με την άποψη σου πως η χλεύη και η κριτική δεν σημαίνουν και αναγνώριση, θα ήθελα όμως να τονίσω πώς με την χλεύη μπαίνεις στην λογική, όχι να ασκήσεις κριτική, που είναι και ο πιο νηφάλιος, ψύχραιμος, και αποδεκτός τρόπος να προβάλλεις τις απόψεις σου,αλλά σε κάνει να ασχοληθείς με έναν τρόπο που κατά βάθος δεν θα ήθελες να ασχοληθείς, να αντιμετωπίζεις το αντικείμενο της αναφοράς σου σαν να υπήρχε, έστω και σαν χλεύη.
-
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: 17 Αύγ 2010 20:17
- Όνομα Ιστότοπου: -
Εγώ θα έλεγα ότι θα έπρεπε να σε πειράζει (αφού σε πειράζει) όταν βρίζουν άτομα που πιστεύουν γιατί το να βρίζεις πράγματα που είναι στην σφαίρα της φαντασίας δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα σε υπαρκτό πρόσωπο, εκτός από αυτούς που τα έχουν θεοποιήσει - και ακριβώς λόγω αυτού - πρόβλημά τους σε όσους πειράζονται.για πράγματα που με ενοχλούν όπως είναι η βλασφημία των θείων από ορισμένους που βρίζουν όχι απο θυμό, αλλά με την πλήρη συναίσθηση των όσων ξεστομίζει κανείς, ειδικά αν είναι άθεος.
Παράδειγμα:
"Γαμώ τον Μίκη Μάους"
Υπάρχει ο Μίκης; Όχι. Θα είχε λογική να πειραχτεί κάποιος που διαβάζει κόμικς; Θα ήταν γελοίο. (εδώ φυσικά είναι ακόμα πιο γελοίο να θεωρείς ότι ο μίκη μάους υπάρχει πραγματικά)
"Γαμώ τον Δία και τους θεούς του ολύμπου"
Υπάρχουν; Όχι. Θα είχε λογική να πειραχτεί κάποιος διαβάζει ελληνική γραμματεία; Θα ήταν γελοίο. (εδώ δεν είναι αστείο το ότι μάλλον κάποιοι πραγματικά πιστεύουν ότι υπάρχουν οι θεοί αυτοί ακόμα, αλλά παρόλα αυτά είναι γελοίο)
"Γαμώ την παναγία μου"
Συμπλήρωσε εσύ σύμφωνα με το παραπάνω pattern
Άλλους τους ενοχλεί να βρίζεις τον βασιλιά ή την ομάδα τους, πράγματα που έχουν ιερά. Και πάλι - πρόβλημά τους.
-
- Δημοσιεύσεις: 1315
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2010 21:50
- Όνομα Ιστότοπου: -den exw
- Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ
γειασαν του μαγκα του τριαπουλακιακαθονταν.
Πολύ ωραίο μου ακούγεται αυτό
Ξεχάσατε τον Ραν ταν πλαν.
Αφιερωμένο εξαιρετικά.
Πολύ ωραίο μου ακούγεται αυτό
Ξεχάσατε τον Ραν ταν πλαν.
Αφιερωμένο εξαιρετικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: 17 Αύγ 2010 20:17
- Όνομα Ιστότοπου: -
Φίλε λίγα για τον Ραν τα πλαν, ντάξει;
Το θέμα όπως είπα και στον Paspk για μένα έχει κλείσει. και δεν το συνεχίζω. αλλά αν θέλει κανείς, να κάνει τις παρατηρήσεις του. ας τις κάνει.triapoulakiakathontan έγραψε:
Εγώ θα έλεγα ότι θα έπρεπε να σε πειράζει (αφού σε πειράζει) όταν βρίζουν άτομα που πιστεύουν γιατί το να βρίζεις πράγματα που είναι στην σφαίρα της φαντασίας δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα σε υπαρκτό πρόσωπο, εκτός από αυτούς που τα έχουν θεοποιήσει - και ακριβώς λόγω αυτού - πρόβλημά τους σε όσους πειράζονται.
Εγώ όμως δεν θα μπορέσω να του απαντήσω.