dtango έγραψε: 1) Εγώ αγανακτώ με υποθέσεις τέτοιου είδους (δεν είναι καν θεωρίες αφού πρόκειται για καθαρές, εντελώς ατεκμηρίωτες εικασίες) την στιγμή που διαθέτουμε πλέον ναό 11.500 ετών (Gobekli Tepe στην Τουρκία) και λατρευτικά αντικείμενα 30.000 για τα οποία βρίσκουμε αναφορές στα αρχαϊκά κείμενα. Το θεμιτό χαρακτηριστικό του παρελθόντος δηλαδή ήταν πράγματι υπαρκτό,
2) (αλλά ενώ υπάρχουν στοιχεία που οδηγούν στην ανάκτηση της ταυτότητάς του )
(γραπτός και προφορικός λόγος ο οποίος μας παραδόθηκε) αρκούμαστε στις εικασίες.
3) Από τα πλέον εξελιγμένα δηλαδή στα πλέον ανεξέλικτα. Να πιάσει να εξετάζει τις περιγραφές των θεών και των πνευμάτων σε όλο και αρχαιότερες εποχές μέχρι να καταλήξει στην αρχική και τότε να κρίνει αν οι μορφές στις οποίες κατάληξε δικαιολογούν τις υποθέσεις που κάνει.
4) Ότι γραφτεί εκεί σε νεαρή ηλικία μένει πεισματικά κολλημένο. Από γενιά σε γενιά οι γονείς και η κουλτούρα στην οποία γεννιόμαστε γεμίζουν την μνήμη μας με σκουπίδια τα οποία εμείς μεταφέρουμε στα παιδιά μας. Η εξέλιξη δεν έχει θέση εδώ. Η εξέλιξη δεν μπορεί να χρησιμοποιείται για να εξηγήσει τα πάντα.
5) Ποιοι ήταν αυτοί που πρώτοι γέμισαν το κεφάλι των παιδιών τους με θρησκευτικά σκουπίδια;
1) καταπληκτικη η ανακαλυψη του γκομπεκλι τεπε, συμφωνω εχουμε αποδειξης στοιχεια για πρωιμη θρησκευτικη συμπεριφορα
2) δεν εχουμε ταυτοποιηση, εικασια για εναν μυθο που μπορει, ενδεχεται να φυλασσει νεολιθικη μνημη.δεν ειναι αποδειξη, αλλα ενδειξη. σημαντικη η διαφορα
At present, Göbekli Tepe raises more questions for archaeology and prehistory than it answers.
This corresponds well with an ancient Sumerian belief that agriculture, animal husbandry and weaving had been brought to mankind from the sacred mountain Du-Ku, which was inhabited by Annuna-deities, very ancient gods without individual names. Klaus Schmidt identifies this story as an oriental primeval myth that preserves a partial memory of the Neolithic.[14]
3)Schmidt has engaged in some speculation regarding the belief systems of the groups that created Göbekli Tepe, based on comparisons with other shrines and settlements. He assumes shamanic practices and suggests that the T-shaped pillars may represent mythical creatures, perhaps ancestors, whereas he sees a fully articulated belief in gods only developing later in Mesopotamia, associated with extensive temples and palaces.
4) δεν ειναι ακριβως ετσι. Υπαρχει παιδικη και εξελικτικη ψυχολογια, ασε τα συμπερασματα για τους πιο ειδικευμενους.
5) It is also apparent that the animal and other images give no indication of organized violence, i.e., there are no depictions of hunting raids or wounded animals, and the pillar carvings ignore game on which the society mainly subsisted, like deer, in favor of formidable creatures such as lions, snakes, spiders and scorpions.[15][16]
ΟΙ ΜΥΘΟΛΟΓΟΙ ευθυνονται για την οργανωση της πιστης στο αφηρημενο και την εκμεταλλευση
ΟΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ εφεραν την θρησκευτικη βια στην πολη
θρησκεια υπηρχε πριν την πολη
ΣΑΜΑΝΙΣΜΟΣ ειναι η πρωτη ειλικρινης προσεγγιση στην βιολογικα ορισμενη θρησκευτικοειδης ανταποκριση
ο μυθος που αναζητας να μας ελευθερωσει
ΕΙΝΑΙ αυτος που μας σκλαβωσε
Δεν περιμενα να μου αναφερεις το στοιχειο(το ναο στην τουρκια) που "θαβει¨την αποψη σου για τον ρολο της μυθολογιας και κουλτουρας. Η βια και οι δολοφονοι που περιγραφεις ειναι προσωπικη σου αγωνια. ειναι η δραση καποιων που χρησιμοποιουν τον μυθο για να δικαιολογηθουν.
η ιδεα του θεου που εφευρεθηκε στην πολη ΜΟΝΟ ΓΕΛΟΙΑ δεν ειναι
εκτος εαν θεωρεις τις καλυτερες χειροπεδες στην ανθρωποτητα γελοιες
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις
Chinese proverb /Κινεζική παροιμία