Dtango δεν έχω απέχθεια προς τα παραμύθια. Δεν πάει κατηχητικο και ηδη στα 7 λεει πως ξέρει οτι δεν υπαρχει θεος. Το δικό σου παραμύθι ειναι ακατάλληλο για τα ανηλικα διοτί περιέχει "αδικαιολόγητο" μίσος και βια. Προτιμω να του δινω παραδειγματα θετικης σκέψης με εμφαση στην εκτιμηση της ομορφιας και της συναδερφικότητας. Οταν δεσουν τα κοκκαλα του ομως θα μαθει και πατροπαραδοτο karate do. Ο καλος πολεμιστης δεν καιγεται εσωτερικα απο παθος, εχει ηρεμια και μια αγαπη προς την μη-βια. Δεν προβάλλει μίσος. Αν διαταραχτει αυτη η ησυχια, φροντίζει την διατάραχη, λύνει την ανωμαλια που εισέρχεται, δεν την μισει.dtango έγραψε:Τότε μην του λες παρόμοια. Λέγε του συνεχώς το δικό μου παραμύθι να δούμε μετά αν θα πιστεύει τα παραμύθια του κατηχητικού.Πυθέας έγραψε:η λογικη σου γραμμη περι μυθων και θεων και ανθρώπων
παρομοιάζει τα παραμυθια για να βάλω το παιδι μου για υπνο.
Πυθέα φίλε μου, στις τόσες αναλύσεις που έχεις κάνει σκέφτηκες ποτέ να αναλύσεις και την απέχθεια που έχεις προς το παραμύθι μου;
Οι υπόλοιποι με βαρέθηκαν και βρήκαν την ησυχία τους. Εσύ επιμένεις! Γιατί επιμένεις; Τι είναι εκείνο που σε πειράζει;
Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της εμμονής μου με την ιστορία θεών, γιγάντων και ανθρώπων είναι το μίσος μου κατά των θεών. Αυτό είναι που σε πειράζει; Έχεις κρυμμένο κανέναν πανάγαθο θεούλη μέσα στην καρδούλα σου και συγχύζεσαι που τον κατηγορώ;
Τωρα, γιατί επιμένω.
1-δεν συγχυζομαι αλλα χαιρομαι όταν κατηγορεις επάξια το θεικο κατεστημένο, την εννοια του θεου και τον συμβολισμο τους.
2-μου αρέσει και η αρχαιολογια και η μυθολογια και εχω φαντασιώσει συνδεσμους μεταξυ διαφόρων λαων και εποχων
3-λυπάμαι όταν τα ανωθεν σημεια που εκτιμω απαξιωνωνται σε σενα απο ορθολογικη εκτιμηση, και όταν αναλογίζομαι ότι ο τελειος εχθρος μοιαζει του αντιπάλου του, και η ιδια ορθολογικη εκτιμηση αρκει να απαξιώσει και να γελοιοποιησει τους λεγόμενους μισητους θεους και αντιπροσωπους του, συνειδητοποιω οτι το μίσος σου ειναι ανυποστατο
4-Το μισος σου με πειράζει. Το μίσος ειναι χαμηλές δονησεις που δινουν σημασια στο αντικειμενο τους. Και δεν ειναι μισος εναντιον ζωντανων ανθρωπων για ζωντανους λόγους. Ο ορος θεος δεν οριζεται επαρκως για να του κοψεις ραψεις και φορέσεις ενα μίσος που ειναι υποπτο οταν λειπει ενεργη καταπιεση και προσωπικη εμπλοκη
5- Αρα ή μισεις τους συνανθρωπους σου τους ελληνες που με την κουλτουρα τους ειχαν θεους καταπιεστες στην εικόνα τους και προσφατως εισηγαγαν ενα εβραικο μοντελο με καλυτερες επιδόσεις- δεκτό αλλα πέστο με το ονομά του, δεν μισεις μια αοριστη ιδεα χαμενη μεταξυ ιστοριας και μυθου αλλα την ζωντανη αιτια της, την καφριλα που σε περιβαλλει στα καλυβια, ή την αθηνα κτλ. Ως μισάνθρωπος εμπνεις πιο πολυ σεβασμο απο οτι ως παραμυθας.
ή διαδιδεις μισος εναντιον ιδεων, συναισθηματικη λογοκρισια που δεν μου αρεσει να βλεπω σε ενα χώρο αθειας. Μισος ως κινητηρια ενεργεια ειναι βλαβερο και υπάνθρωπο για μένα, ασε που κάνει και κακο στην υγεια αυτου που καταναλωνεται απο μισος. Αυτα δεν ειναι θρησκα αποφθεγματα ή σεβασμος προς καποιο θεο, εχω δοκιμασει και τα δυο στρατοπεδα του ιδιου νομισματος αγαπη /μισος. Σε αυτη τη πιστα τα ακρα ειναι παραλογα και δυσβασταχτα και το ουδετερο κεντρο ανιαρο και καταθλιπτικο. Εγω δεν ειμαι σιγουρος οτι θα μισουσα την εννοια του θεου τοσο αν αντιπροσωπευοταν απο τον Ηλιο. Μπορω να χλευασω την θεοποιηση του ηλιου και να αποτιναξω σαν σκουπιδι την ιδεα της θεικης υποστασης του ηλιου.
(δεν ειναι ομως εφευρεση μιας εμπορικης ρατσας. μιλωντας για αισχος=κερδοσκοποι)
Θα αντιδράσω σε αυτους που το επιβάλλουν, για την επιβολη, οχι το αντικειμενο ανθρωπος, αμπελι, ganga, γυναικα, ηλιος ή οτι άλλο.
και στην ενδοτερη μυστικιστικη φιλοσοφια, τα συμπεράσματα συμπιπτουν στον ανωτερο εαυτο και την αληθεια του ανθρωπου, αν και θέλει λιγη φαντασια για το αναγνωρισεις αυτο στον ασυναρτητο χριστιανισμο.
δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα ο κοσμος να βγαζει φλυκταινες (οπως εγω παλιοτερα) στην καθε αναφορα στον χριστιανισμο και να θέλει την καταστροφη του.
τους παπαδες και την εκκλησια την θέλω σε ενα εθνικο μουσειο θρησκευτικης ιστοριας οπου ανηκει,
οχι φουντο στην πισινα με το υδροχλωρικο οξυ ( αν και ...)