Ευθύμης έγραψε:Για μόνιμο, μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα πάντως είναι απαραίτητο να μη βαφτίσουμε τα παιδιά μας. Όταν μεγαλώσουν, ας βαφτιστούν αν το θέλουν.
Συμφωνώ με την προϋπόθεση ότι αυτοί οι νέοι πρέπει να λάβουν κάποιες αξίες, μια συγκεκριμένη παιδεία που θα τους κάνει άξιους πολίτες κι όχι «υπηκόους» ούτε «ιθαγενείς». Κοιτάξτε την ταυτότητα σας και θα καταλάβετε τι εννοώ.
Στο μεταξύ, η συγκεκριμένη παιδεία, κι όχι κάτι μετέωρο, εξασφαλίζει ότι τα παιδιά μας δεν πρόκειται ποτέ να δεχθούν τον χριστιανισμό ή όποιο άλλο σκοταδισμό. Απόδειξη γι αυτό αποτελεί η περίπτωση της Σκυθόπολης όπου δεκαεννέα εκατομμύρια Έλληνες 19εκ. σφαγιάστηκαν από τους χριστιανούς με την κατηγορία ότι ήταν Έλληνες και ήθελαν να παραμείνουν Έλληνες! Παρατηρήστε ότι την ίδια χρονική περίοδο το αποστολικό έργο έχει τελειώσει και ο χριστιανισμός έχει εδραιωθεί για τα καλά. Πολύ πριν εδραιωθεί όμως, μια συγκεκριμένη εντολή τον έχει κάνει να εξαπλωθεί ραγδαία σαν τη μούχλα!
Η εντολή αυτή είναι.: «Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας να παραιτείσαι»
Το "μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας να παραιτήσαι" τέθηκε στους "αγίους αποστόλους" με σκοπό να παρακάμψουν τους αμφισβητίες και ιδιαίτερα τους Έλληνες ρήτορες της εποχής τους. Οι απόστολοι δε μπορούσαν να ξέρουν ποιοι είναι ρήτορες και ποιοι όχι, πράγμα που αναιρεί και την θεοπνευστία τους επίσης. Το γεγονός ότι δεν ήξεραν, φαίνεται από την ίδια την εντολή! Δεν υπάρχει λόγος να δώσει ο θεός μια τέτοια εντολή σε αποστόλους και μάλιστα θεόπνευστους, με την δικαιολογία ότι έτσι θα αποφύγουν τους αμφισβητίες, γιατί ως θεόπνευστοι μπορούσαν να ξέρουν ήδη εκ των προτέρων! Αυτό με την σειρά του, μας δείχνει και το
βαθύτερο κίνητρο εκείνων, που εμπνευστήκαν την εν λόγο εντολή. Δηλαδή, μην αργοπορείτε ψάξτε τους ανθρώπους εκείνους που θα δεχθούν τον «λόγο του θεού», χωρίς πολλές ερωτήσεις κι αντιρρήσεις. Το βαθύτερο λοιπόν κίνητρο, φαίνεται να είναι η αναζήτηση των αδαών!
Πως όμως προστατεύεις τους αδαής;
Τους μαθαίνεις να σκέφτονται, με Αριστοτέλη, Σωκράτη, Πλάτωνα, Πυθαγόρα, Επίκουρο, Ευκλείδη, Πύρρωνα κλπ. Κι εν συνεχεία τους δείχνεις τον δρόμο της Άμεσης Δημοκρατίας.