AoratiMelani έγραψε:Πάμε πάλι από την αρχή:Θεόφιλος έγραψε:η σεξουαλικότητα είναι πάθος με την έννοια πώς πολύ σπάνια αντιστέκεται άνθρωπος στα φυσικά ένστικτά του, και ο χριστός σαν μυθικό πρόσωπο δεν είχε τέτοιου είδους ανάγκες.
Τα ευαγγέλια μας πληροφορούν ότι ο Χριστός έτρωγε. Για να έτρωγε πάει να πει ότι είχε ανάγκη τροφής, πράγμα αναμενόμενο άλλωστε, μια που είχε ενσαρκωθεί, και η σάρκα χρειάζεται τροφή για να συντηρηθεί. Επομένως είχε τουλάχιστον ένα φυσικό ένστικτο, την πείνα.
νήστεψε 40 μέρες στην έρημο, και η πείνα του παρουσιάζεται σαν αδυναμία του πνεύματος με την μορφή των ψεύτικων υποσχέσεων του διαβόλου, αλλά τελικά αντιστέκεται και θριαμβεύει η δύναμη του πνεύματος , δές το σαν απεργία πείνας για τα ανθρώπινα δικαιώματα πό κάποιον άνθρωπο πόσο θαυμάζεται για το κουράγιο του.
είναι κάτι το φυσιολογικό ποιό είναι το πρόβλημα;Όποιος τρώει, λογικά πρέπει επίσης να αποβάλλει τα περιττώματα από τις τροφές. Το σάρκινο περίβλημά του ήταν καθ' όλα ανθρώπινο, εξ όσων γνωρίζουμε, άρα ο μεταβολισμός του θα ήταν ίδιος με των κοινών θνητών. Επομένως είχε τουλάχιστον άλλο ένα φυσικό ένστικτο, την ανάγκη για αφόδευση και ούρηση.
πιστεύω πώς σαν άνθρωπος και σαν άνδρας είχε όλα τα ένστικτα ακόμα και τις γενετήσιες ορμές και την στύση που είτε τις χαλιναγωγούσε και δεν έφτανε ποτέ σε στύση η έφτανε και δεν αυνανιζόταν και δεν πήγαινε με γυναίκα, πάντα κατά τάς γραφάς.Δεδομένου ότι είχε όλα αυτά τα φυσικά ένστικτα, λογικά πρέπει να υποθέσουμε ότι είχε και όλα τα υπόλοιπα, μεταξύ άλλων το φυσικό ένστικτο της σεξουαλικότητας. Ακόμη κι αν κρατιόταν και δεν ικανοποιούσε τη σεξουαλικότητά του για λόγους που εκείνος ήξερε, δεν είναι δυνατόν να μην είχε ούτε μια στύση στη ζωή του.
H τροφή είναι ανάγκη και όχι πάθος, πάντα κατά τας γραφάςΚαι για να τα συνδέσω με αυτό που λες περί πάθους και φυσικών ενστίκτων:
1. Ο Χριστός είχε το ένστικτο της πείνας, και δεν του αντιστεκόταν, δεδομένου ότι όπως γνωρίζουμε, έτρωγε.
Σημαίνει αυτό ότι είχε πάθος με την τροφή;
γιατί η σεξουαλικότητα για τους ανθρώπους που έχουν εικόνα αγίου είναι πάθος και όχι ανάγκη, πόσο μάλλον για τον ιησού που ήταν ο ίδιος ο θεός είναι ο ανύμφεπτος νύμφιος είναι αυτός αυτός που δεν ανήκει σωματικά σε καμία γυναίκα, αλλά πνευματικά σε άνδρες και γυναίκες.πάντα κατά τας γραφάς2. Αφού ικανοποιούσε το ένστικτο της πείνας, γιατί να υποθέσουμε ότι αντιστεκόταν σε εκείνο της σεξουαλικότητας;
Αν είχε την ανθρώπινη αδυναμία να μην χαλιναγωγεί τις γενετήσιες ορμές του, δεν θα ήταν ο υιός του θεού, αλλά ακόμα ένας απλός ηθικός διδάσκαλος που είχε σχέση με γυναίκες.πάντα κατά τας γραφάς.3. Αν υποθέσουμε, χαριν συζητήσεως, ότι ο Χριστός ικανοποιούσε το σεξουαλικό του ένστικτο, είτε αυνανιζόμενος είτε σε σχέση με κάποιο άλλο πρόσωπο, πρέπει να υποθέσουμε ότι είχε πάθος με το σεξ; Ή μήπως υπό δεδομένες συνθήκες - αν λόγου χάρη η συχνότητα και ο τρόπος ικανοποίησης αυτού του ενστίκτου ήταν λελογισμένος και όχι υπερβολικός για τα ανθρώπινα μέτρα - θα λέγαμε ότι ήταν απλώς ένας φυσιολογικός άνθρωπος;