Θεωρώ την αντιδραστικότητα υπέρ και κατά της συμβολικότητας ενός αντικειμένου λίγο υπερβολική.
Αν μη τι άλλο, απορεί κανείς πόσο ανώτατος και υπέρτατος είναι ο εκάστοτε θεός, εάν μπορεί να προσβληθεί από ανθρώπινες πράξεις...
Θεωρώ, όμως, και την πρακτική κάποιων επίσης πολύ παράδοξη και προβληματική εν κατακλείδι...
Θα καταστρέφατε κάθε αντίτυπο της Βίβλου, αν μπορούσατε?
- Giannis1987
- Δημοσιεύσεις: 46
- Εγγραφή: 24 Αύγ 2011 02:24
- Όνομα Ιστότοπου: -
Όχι δεν θα το έκανα. Τέτοιες τακτικές είναι μεσαιωνικές και είναι ακριβώς κάτι που θα έκανε οργανωμένη θρησκεία φανατισμένων.
Δεν ξέρω βέβαια άμα ανάγκαζα να τροποποιηθούν όλα τα κοράνια του κόσμου έτσι ώστε να έβγαζα τα επιθετικά κείμενα από εκεί μέσα, αλλά αυτό νομίζω είναι λίγο offtopic
Δεν ξέρω βέβαια άμα ανάγκαζα να τροποποιηθούν όλα τα κοράνια του κόσμου έτσι ώστε να έβγαζα τα επιθετικά κείμενα από εκεί μέσα, αλλά αυτό νομίζω είναι λίγο offtopic
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Εκείνο που δεν μας έχει ξεκαθαρίσει πάντως από την αρχή ο Nox είναι το "γιατί". Μέχρι τώρα το μόνο που λέει είναι "γιατί όχι;"
For fun; Φαντάζομαι επειδή πολλοί άνθρωποι θεωρούν την βίβλο ως τοτέμ και ταμπού ταυτόχρονα η καταστροφή της βίβλου θα είχε το maximum annoyance effect καθώς θα ενοχλούσε (θα προκαλούσε ιερό τρόμο) σε τεράστιο αριθμό ανθρώπων.
Από αυτή την άποψη "όχι" γιατί έχω ξεπεράσει την φάση του εφηβικού χουλιγκανισμού τύπου Jackass ακόμη και σε αυτή την κλίμακα.
Αν το κίνητρο είναι το ότι είναι κακό βιβλίο τότε πάλι "όχι" γιατί μου αρέσουν και τα κακά βιβλία (σύν του ότι το Άσμα ασμάτων είναι κάπως καβλωτικό με μια περίεργη μη καβλωτική έννοια).
For fun; Φαντάζομαι επειδή πολλοί άνθρωποι θεωρούν την βίβλο ως τοτέμ και ταμπού ταυτόχρονα η καταστροφή της βίβλου θα είχε το maximum annoyance effect καθώς θα ενοχλούσε (θα προκαλούσε ιερό τρόμο) σε τεράστιο αριθμό ανθρώπων.
Από αυτή την άποψη "όχι" γιατί έχω ξεπεράσει την φάση του εφηβικού χουλιγκανισμού τύπου Jackass ακόμη και σε αυτή την κλίμακα.
Αν το κίνητρο είναι το ότι είναι κακό βιβλίο τότε πάλι "όχι" γιατί μου αρέσουν και τα κακά βιβλία (σύν του ότι το Άσμα ασμάτων είναι κάπως καβλωτικό με μια περίεργη μη καβλωτική έννοια).
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο.noxteryn έγραψε:Η Βίβλος δεν έχει ισχύ ως βιβλίο, αλλά ως σύμβολο. (Οι μόνοι που την έχουν διαβάσει είναι οι Άθεοι.) Συνεπώς, δεν πρόκειται για κάποιο έργο που περιέχει λόγο, αλλά για ένα τούβλο.
Ανθρωπολόγοι, ιστορικοί, και αρχαιολόγοι μελετώντας την βίβλο και άλλα μυθολογικά κείμενα έχουν βγάλει συμπεράσματα σχετικά με την δομή της κοινωνίας, τα ήθη και τα έθιμα, τις σχέσεις μεταξύ των γειτονικών λαών κλπ
Επίσης, υποθέτω ότι και οι γλωσσολόγοι θα έχουν αντίθετη άποψη, τουλάχιστον για την παλιά διαθήκη.
Ναι, αυτό είναι ιντριγκαδόρικο, φοβάμαι όμως ότι τα αποτελέσματα θα ήταν ακριβώς αντίθετα από το επιθυμητό.noxteryn έγραψε:Μια τόσο ακραία παρέμβαση θα γεννούσε τεράστιες αλλαγές στον ανθρώπινο πολιτισμό, και εγώ είμαι πάντα υπέρ της αλλαγής. Το χαώδες κενό που θα άφηνε πίσω της θα προωθούσε την πραγματική πρόοδο της ανθρώπινης τέχνης.
Σκέψου μόνο ότι αν υπάρχουν τέτοιοι αγύρτες σήμερα,
που οι γραφές υπάρχουν και είναι προσιτές σε όλους (θα μου πεις ποιος τις διαβάζει), φαντάσου τι έχουν να πουν όταν θα υπάρχει μόνο η ανάμνηση της βίβλου, και ο καθένας απ’ αυτούς θα την "θυμάται" καλύτερα από τους άλλους.
Για να μη σου πω τα τέρατα που λένε "βασιζόμενοι" στα απόκρυφα ευαγγέλια, που λόγω ονομασίας οι καλόπιστοι-αφελείς νομίζουν ότι είναι κάτι κρυφό, κάτι που δεν μπορείς να το βρεις
Off Topic
(ένας τύπος, πριν πολλά πολλά χρόνια, προσπαθούσε να με παραμυθιάσει ότι τα απόκρυφα βρίσκονται στο άγιο όρος, και σαυτά βρίσκεται όλη η αλήθεια για την αποκάλυψη. Οταν του είπα ότι λέγονται απόκρυφα σε αντιπαράθεση με τα κανονικά, αυτά δηλ. που δέχεται η εκκλησία και τα βρίσκεις σε οποιοδήποτε εκκλησιαστικό βιβλιοπωλείο, οι υπόλοιποι της παρέας άρχισαν την καζούρα και από τότε δεν μου ξαναμίλησε)
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Εσύ είσαι αυτό.Γιατρος Του Ικα έγραψε:Από αυτή την άποψη "όχι" γιατί έχω ξεπεράσει την φάση του εφηβικού χουλιγκανισμού τύπου Jackass ακόμη και σε αυτή την κλίμακα.
I walk the Path of Entropy.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Και ποιός δεν το βαδίζει αυτό το μονοπάτι; Δημιουργώντας αυξάνεις την εντροπία όσο και όταν καταστρέφεις, να μην σου πω και περισσότερο. Πες καλύτερα I walk the Path of Chaos που είναι απλά μια πιό σοφιστικέ διατύπωση αυτού που είπα εγώ.noxteryn έγραψε:I walk the Path of Entropy.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
- cafeeine
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: 06 Απρ 2009 16:15
- Όνομα Ιστότοπου: Confused Cogitations
- Τοποθεσία: Montreal (for now...)
- Επικοινωνία:
Εγώ δεν θα κατέστρεφα τη βιβλο (όπου "καταστρέφω": απαλείφω εντελώς, εξαφανίζω απο το πρόσωπο (και τη μασχάλη) της γης), για δυο λόγους: Πρώτα, για να γίνει πετυχημένη η καταστροφή, θα πρέπει να καταστέψω κάθε έργο, λογοτεχνικο, θεατρικό, αρχιτεκτονικο κλπ. που αναφέρεται ή αποφθεγγει τις Διαθήκες. Αυτό θα ήταν όλεθρος στην ιστορία του πολιτισμού.
Ο δευτερος λόγος: Για ιστορικούς λόγους: Όποιος δεν μαθαίνει απο τα λάθη του, τα επαναλαμβάνει και η κριτική σκέψη στυλώνεται καλύτερα όταν βρίσκεται σε αντιπαράθεση με ανόητες ιδέες.
Αν ήταν να καταστέψω κάτι, αυτό θα ήταν το οικοδόμημα της εξουσίας και του σιωπηλου εξυπακούμενου σεβασμου αυτης, που έχει ο χριστιανισμος ανα το κόσμο.
Ο δευτερος λόγος: Για ιστορικούς λόγους: Όποιος δεν μαθαίνει απο τα λάθη του, τα επαναλαμβάνει και η κριτική σκέψη στυλώνεται καλύτερα όταν βρίσκεται σε αντιπαράθεση με ανόητες ιδέες.
Αν ήταν να καταστέψω κάτι, αυτό θα ήταν το οικοδόμημα της εξουσίας και του σιωπηλου εξυπακούμενου σεβασμου αυτης, που έχει ο χριστιανισμος ανα το κόσμο.
"If you believe in forever, then life is just a one night stand,
If there's a rock 'n' roll heaven, well you know they've got a hell of a band."Or not;)
(Righteous Brothers)
If there's a rock 'n' roll heaven, well you know they've got a hell of a band."Or not;)
(Righteous Brothers)
Γενικά ό,τι είναι ακραίο είναι και κατακριτέο ή αν μη τί άλλο περνάει από μια διαδικασία κριτικής, προκαλεί σχολιασμό.
Ό,τι φτάνει να κατακριθεί καταλήγει (μοιραία, ίσως) στην επαναξιολόγησή του. (Άμα φτάσεις ως εκεί, τότε βράσε ρύζι!)
Κάπου, κάποιος/α λίγο παραπάνω αναφέρθηκε στο ότι οι Άθεοι δεν έχουν διαβάσει ή δεν διαβάζουν τη Βίβλο. Αυτό μου φαίνεται κάπως βαρύ. Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι αν θέλεις να γνωρίζεις τον "αντίπαλό" σου, καλύτερα να γνωρίζεις το ποιόν του και την ιστορία του, αλλιώς χωλαίνει η επιχειρηματολογία και των δύο.
Όσο για το κάψιμο, το βρίσκω ακραίο και "μεσαιωνικό" για οποιοδήποτε βίβλιο κι αν με ρωτούσε κάποιος. Το να είναι κανείς άθεος είναι μια πολύ μεγάλη ελευθερία, όχι όμως ασυδωσία.
υ.γ. δεν έχω διαβάσει όοοολη τη Βίβλο. διάβασα αρκετά κομμάτια της καθώς και την Καινή Διαθήκη. όσο πιο πολύ τα διάβαζα, τόσο περισσότερο πίστευα (και συνεχίζω να πιστεύω) ότι είναι απλά αφηγήσεις που αφορούν μια εποχή που παρήλθε ανεπιστρεπτί.
Ό,τι φτάνει να κατακριθεί καταλήγει (μοιραία, ίσως) στην επαναξιολόγησή του. (Άμα φτάσεις ως εκεί, τότε βράσε ρύζι!)
Κάπου, κάποιος/α λίγο παραπάνω αναφέρθηκε στο ότι οι Άθεοι δεν έχουν διαβάσει ή δεν διαβάζουν τη Βίβλο. Αυτό μου φαίνεται κάπως βαρύ. Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι αν θέλεις να γνωρίζεις τον "αντίπαλό" σου, καλύτερα να γνωρίζεις το ποιόν του και την ιστορία του, αλλιώς χωλαίνει η επιχειρηματολογία και των δύο.
Όσο για το κάψιμο, το βρίσκω ακραίο και "μεσαιωνικό" για οποιοδήποτε βίβλιο κι αν με ρωτούσε κάποιος. Το να είναι κανείς άθεος είναι μια πολύ μεγάλη ελευθερία, όχι όμως ασυδωσία.
υ.γ. δεν έχω διαβάσει όοοολη τη Βίβλο. διάβασα αρκετά κομμάτια της καθώς και την Καινή Διαθήκη. όσο πιο πολύ τα διάβαζα, τόσο περισσότερο πίστευα (και συνεχίζω να πιστεύω) ότι είναι απλά αφηγήσεις που αφορούν μια εποχή που παρήλθε ανεπιστρεπτί.
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Όπου "αφηγήσεις" βάλε "μύθοι" και είσαι τελείως μέσα. Ακόμη και ως μύθοι, βέβαια, αφορούν μιαν άλλην εποχή. Είναι απορίας άξιο πώς εξακολουθούν να τους παίρνουν στα σοβαρά. Τρομερή, η δύναμη των μύθων.Σταυρούλα έγραψε:Όσο πιο πολύ τα διάβαζα, τόσο περισσότερο πίστευα (και συνεχίζω να πιστεύω) ότι είναι απλά αφηγήσεις που αφορούν μια εποχή που παρήλθε ανεπιστρεπτί.
Ένας λόγος πέρα από αυτούς που ανέφερες, θα μπορούσε να είναι η απάλειψη της δυνατότητας αναπαραγωγής αυτού του βιβλίου, με την ελπίδα να αποφευχθεί η επιρροή που έχει και θα συνεχίσει να έχει όσο υπάρχει. Για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός, βέβαια, θα έπρεπε να σβηστούν και οι μνήμες όλων όσων το θυμούνται - πάμε δηλαδή πέρα από επιστημονική φαντασία. Ακόμη κι έτσι, όμως, όσοι θέλουν να τραβάνε κόλλημα θα έβρισκαν κάποιον άλλον τρόπο να το κάνουν: άλλο ιερό βιβλίο, άλλο μύθο.Γιατρος Του Ικα έγραψε:Εκείνο που δεν μας έχει ξεκαθαρίσει πάντως από την αρχή ο Nox είναι το "γιατί".
Δε νομίζω να γλιτώναμε έτσι εύκολα.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Προσωπικά τα θεωρώ αφηγήσεις, καταγραφές και περιγραφές μιας πολύ-πολύ-πολύ παλιάς εποχής, καθαρά ιστορικά. Άλλα ήθη, πολύ "πασσέ" για μας, ακόμα και γι' αυτούς που δηλώνουν πιστοί.
Όχι βέβαια! Ούτε το Mein Kampf του Χίτλερ θα αφάνιζα, ούτε τα βιβλία του Λιακόπουλου, όσο κι αν όλα τα παραπάνω μου προκαλούν αηδία. Το θέμα είναι να φτάσουμε σε ένα σημείο που θα έχουμε την κρίση να θεωρούμε όλα αυτά ανοησίες και να τα απορρίπτουμε αφήνοντας να τα ασπάζονται (προσοχή, όχι διαβάζουν) οι ηλίθιοι.
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
1. Δεν είναι ιστορικά, είναι η εβραϊκή μυθολογία, αντίστοιχη της ελληνικής μυθολογίας, την οποία την ονομάσαμε "θεόπνευστο βιβλίο".Σταυρούλα έγραψε:Προσωπικά τα θεωρώ αφηγήσεις, καταγραφές και περιγραφές μιας πολύ-πολύ-πολύ παλιάς εποχής, καθαρά ιστορικά. Άλλα ήθη, πολύ "πασσέ" για μας, ακόμα και γι' αυτούς που δηλώνουν πιστοί.
2. Πολλοί το λένε (για την Παλαιά Διαθήκη), αλλά το δόγμα του Χριστιανισμού δεν το συμμερίζεται αυτό.
Αν δεν πιστεύεις ό,τι λέει το δόγμα της Εκκλησίας μέχρι κεραίας, είσαι αιρετικός.
Αν κοιμηθείς με τον αραββωνιαστικό σου πριν το μυστήριο του γάμου, είσαι πόρνη.
Ποιοί χριστιανοί το συμμερίζονται αυτό; Ελάχιστοι έως καθόλου. "Εεεε, καλά τώρα, δεν ισχύουν αυτά", σκέφτονται.
Και οι παπάδες, πέρα από τους Ταλιμπάν τύπου Ανθιμου ή Αμβρόσιου, δεν τα πολυλένε για να μην χάνουν πελατεία.
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Ακριβώς γι' αυτό το θεωρώ περιγραφή, κόμητα. Δείχνει τον τρόπο σκέψης και δράσης εκείνης της εποχής. Πληροφοριακό υλικό πάνω στα ήθη, τις συνήθειες και τους φραγμούς που είχαν εκείνοι οι άνθρωποι. Η πνευματική τους νοημοσύνη τόσα τους επέτρεπε και τόσα έλεγαν, πόσο μάλλον τόσο έπρατταν. Ευτυχώς, σε αντίθεση με τη Βίβλο και τα συναφή με αυτήν βιβλία, η σύγχρονη ψυχολογία και ψυχανάλυση έχουν απενοχοποιήσει το προγαμιαίο σεκς.Comte de Toulouse έγραψε:1. Δεν είναι ιστορικά, είναι η εβραϊκή μυθολογία, αντίστοιχη της ελληνικής μυθολογίας, την οποία την ονομάσαμε "θεόπνευστο βιβλίο".Σταυρούλα έγραψε:Προσωπικά τα θεωρώ αφηγήσεις, καταγραφές και περιγραφές μιας πολύ-πολύ-πολύ παλιάς εποχής, καθαρά ιστορικά. Άλλα ήθη, πολύ "πασσέ" για μας, ακόμα και γι' αυτούς που δηλώνουν πιστοί.
2. Πολλοί το λένε (για την Παλαιά Διαθήκη), αλλά το δόγμα του Χριστιανισμού δεν το συμμερίζεται αυτό.
Αν δεν πιστεύεις ό,τι λέει το δόγμα της Εκκλησίας μέχρι κεραίας, είσαι αιρετικός.
Αν κοιμηθείς με τον αραββωνιαστικό σου πριν το μυστήριο του γάμου, είσαι πόρνη.
Ποιοί χριστιανοί το συμμερίζονται αυτό; Ελάχιστοι έως καθόλου. "Εεεε, καλά τώρα, δεν ισχύουν αυτά", σκέφτονται.
Και οι παπάδες, πέρα από τους Ταλιμπάν τύπου Ανθιμου ή Αμβρόσιου, δεν τα πολυλένε για να μην χάνουν πελατεία.
Παιδιά, κάποια πράγματα είναι ολίγον τι «αδιάβαστα:» μπορεί το σύνολο της «Βίβλου» να μην είναι ιστορικό, αλλά δεν είναι μόνο μυθικό το περιεχόμενο όλων αυτών των κειμένων. Ένα σημαντικό μέρος τους είναι θρύλοι και παραδόσεις, ψαλμοί και άλλα δοξαστικά κείμενα, εν ολίγοις χρήσιμες ιστορικές πηγές, κι ας είναι ανακριβείς ακόμη!
(Αξίζει να σημειωθεί ότι μπορούμε να βγάλουμε πολύτιμα στοιχεία για την ιστορία διαφόρων πολιτισμών βάσει των ανακριβειών που διαιώνισαν, καθώς επίσης και ότι κάποια ιστορικά στοιχεία αναφέρονταν μόνο στη Βίβλο από τα γνωστά κείμενα και θεωρούνταν μυθικά, έως ότου ανακαλύφθηκαν άλλα κείμενα και τεχνουργήματα που επιβεβαίωσαν τη βιβλική αναφορά σε αυτά, παρότι ισχύει ότι πολλά σημεία της Βίβλου είναι αποκλειστικά μυθικές διηγήσεις.)
(Άσχετο: η λέξη γράφεται «σεξ» και όχι «σεκς» — το αφήνω εδώ.)
Ας πούμε, η κατανάλωση γαρίδας είναι απολύτως δεκτή, αλλά όχι και στον Ιουδαϊσμό. Και άλλα πολλά...
(Αξίζει να σημειωθεί ότι μπορούμε να βγάλουμε πολύτιμα στοιχεία για την ιστορία διαφόρων πολιτισμών βάσει των ανακριβειών που διαιώνισαν, καθώς επίσης και ότι κάποια ιστορικά στοιχεία αναφέρονταν μόνο στη Βίβλο από τα γνωστά κείμενα και θεωρούνταν μυθικά, έως ότου ανακαλύφθηκαν άλλα κείμενα και τεχνουργήματα που επιβεβαίωσαν τη βιβλική αναφορά σε αυτά, παρότι ισχύει ότι πολλά σημεία της Βίβλου είναι αποκλειστικά μυθικές διηγήσεις.)
(Άσχετο: η λέξη γράφεται «σεξ» και όχι «σεκς» — το αφήνω εδώ.)
Έτσι κι έτσι... Ο Χριστιανισμός, επ' αυτού, είναι εντελώς τραγελαφικός...Comte de Toulouse έγραψε:2. Πολλοί το λένε (για την Παλαιά Διαθήκη), αλλά το δόγμα του Χριστιανισμού δεν το συμμερίζεται αυτό.
Ας πούμε, η κατανάλωση γαρίδας είναι απολύτως δεκτή, αλλά όχι και στον Ιουδαϊσμό. Και άλλα πολλά...
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Όταν λες ότι είναι "αδιάβαστα", τι εννοείς; Η επεξήγηση που δίνεις είναι ακριβώς αυτό που κι εγώ υποστηρίζω, χρήσιμες ιστορικές πηγές κι ας είναι ακόμη ανακριβείς.RaspK έγραψε:Παιδιά, κάποια πράγματα είναι ολίγον τι «αδιάβαστα:» μπορεί το σύνολο της «Βίβλου» να μην είναι ιστορικό, αλλά δεν είναι μόνο μυθικό το περιεχόμενο όλων αυτών των κειμένων. Ένα σημαντικό μέρος τους είναι θρύλοι και παραδόσεις, ψαλμοί και άλλα δοξαστικά κείμενα, εν ολίγοις χρήσιμες ιστορικές πηγές, κι ας είναι ανακριβείς ακόμη!
(Αξίζει να σημειωθεί ότι μπορούμε να βγάλουμε πολύτιμα στοιχεία για την ιστορία διαφόρων πολιτισμών βάσει των ανακριβειών που διαιώνισαν, καθώς επίσης και ότι κάποια ιστορικά στοιχεία αναφέρονταν μόνο στη Βίβλο από τα γνωστά κείμενα και θεωρούνταν μυθικά, έως ότου ανακαλύφθηκαν άλλα κείμενα και τεχνουργήματα που επιβεβαίωσαν τη βιβλική αναφορά σε αυτά, παρότι ισχύει ότι πολλά σημεία της Βίβλου είναι αποκλειστικά μυθικές διηγήσεις.)
(Άσχετο: η λέξη γράφεται «σεξ» και όχι «σεκς» — το αφήνω εδώ.)
Το σεκς δεν θα το σχολιάσω ούτε κι εγώ. Προτιμήσεις είναι αυτές.
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Off Topic
Σημασία δεν έχει πώς το γράφεις, αλλά πώς, πότε, με ποιον/αν/ους/ες και πόσο συχνά το κάνεις (και πόσο το απολαμβάνεις).
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Off Topic
Τόσο για εμάς, όσο και για τον Επουράνιο Ματάκια, απ' όσο φαίνεται!tasos_didymoteicho έγραψε: Σημασία δεν έχει πώς το γράφεις, αλλά πώς, πότε, με ποιον/αν/ους/ες και πόσο συχνά το κάνεις (και πόσο το απολαμβάνεις).
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
- aristotelis_1
- Δημοσιεύσεις: 4670
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
- Όνομα Ιστότοπου: -
και ομως το κανανε
προφητης εισαι νοξ? οντος εισαι
http://hellenic-news.blogspot.com/2011/ ... _3138.html
διαβαστε αν εχετε ορεξη και διαθεση
προφητης εισαι νοξ? οντος εισαι
http://hellenic-news.blogspot.com/2011/ ... _3138.html
διαβαστε αν εχετε ορεξη και διαθεση
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ