Δεν ηπα ότι με προσβάλει λιγότερο το να μου πει κάποιος "γάμο την πουτάνα σου" από το να μου πει "γάμο τον χριστό σου", πάλι μπερδεύεις τα πράματα.Η σύγκριση μεταξύ θεού και πόρνης το καταλαβαίνεις και εσύ πώς εκπροσωπούν δύο διαμετρικά αντίθετες έννοιες, η μία εκπροσωπεί το υψηλό, το ιερό, και το άλλο την πτώση, που θα ήθελε ο οποιοσδήποτε να αποφύγει.
Όταν λές πως θα θεωρούσες προσβολή αν σου βρίζανε τα θεία τα οποία απορίπτεις, και δεν θίγεσαι με το να σε βρίσει κανείς την οποιαδήποτε πόρνη,πές μου τι βλέπεις μέσα απο τις δύο αυτές βρισιές που απευθύνονται σε σένα; προφανώς αυτό που θα έβλεπε ο κάθε πιστός και ο κάθε άθεος. ότι η μία αντιπροσωπεύει το πτωτικό αίσθημα και δεν σε απασχολεί γιατί το άλλο που σε απασχολεί δηλαδή το υψηλό αίσθημα που αν και το έχεις απορρίψει συνειδητά το συναντάς μπροστά σου κάθε στιγμή μέσω του υποσυνείδητου.
Το "γάμο την πουτάνα σου" είναι απλά ένα παράδειγμα για να δείξω το παράδοξο τις σκέψης σου ότι το να βριση κάποιος τα θηα είναι σαν να αποδέχεται και την ύπαρξη τους, το οποιο δεν είναι λογικό. Αυτή η λογική οδηγεί στο, ηλίθιο, συμπέρασμα ότι για να είναι κάποιος άθεος πρέπει να υπάρχει θεός, πως μπορείς άλλωστε να απορρίπτεις κάτι που δεν υπάρχει ? Αυτό ακούγεται λογικό ? και βεβαια όχι, το ίδιο όμως ισχυρίζεσαι εσύ.
Λες ότι με το να βριση κάποιος τα θηα/κάποιο πρόσωπο σημαίνει ότι αυτόματα αποδέχεται την ύπαρξη τους και ότι "νομίζει ότι το απορρίπτει" και "πως μπορεί να βρίζει κάτι που δεν υπάρχει". Εγώ λοιπόν σου παρουσιάζω την βρισιά "γάμο την πουτάνα σου" όπου πάλι βρίζουμε ένα πρόσωπο. Όταν λοιπόν εγώ πω σε κάποιον "γάμο την πουτάνα σου" αυτό σημαίνει αυτόματα δημιουργείται η ιδέα κάποιας πουτάνας, εκεί που δεν υπάρχει, που εγώ θα του γαμήσω ? η ότι εγώ πιστεύω πράγματι ότι ο άλλος έχει κάποια πουτάνα την οποια του δηλώνω και ότι θα του γαμήσω για να τον προσβάλω ?
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το "γάμο τον χριστό σου" είναι μια έκφραση που μας έχει μινη λόγο τις ζωής μας σε μια "χριστιανική κοινωνία" και την λέμε καθαρά από συνήθεια όπως λέμε και "γάμο την πουτάνα σου" χωρίς να πιστεύουμε ότι θα γαμήσουμε πραγματικά κάποια πουτάνα
Δεν λαχταρώ την απάντηση για να υποτιμήσω τις άποψης σου. Θέλω την απάντηση επειδή αν όντως είσαι ηλικίας δημοτικού (6-12/13) θα πρέπει να σε αντιμετωπίσω διαφορετικά λόγο ηλικίας και να προσέξω τις έκφρασης μου. Επίσης εφόσον είσαι ανήλικος, ειδικά δημοτικού, δεν ξέρω κατά ποσο θα ήταν ηθικό από μέρους μου να εμπλακώ σε τέτοιου είδους συζήτησις μαζί σου. Οποτε καταλαβαίνεις ότι το θέμα μου δεν είναι η άποψης σου αλλα το κατά ποσο έχω το δικαίωμα να σε "επηρεάσω"Όσο για την απάντηση για την ηλικία μου που τόσο πολύ
λαχταράς αν και έχει σαν στόχο την υποτίμηση των απόψεων μου
θα σου απαντήσω όταν ξεκαθαρίσεις το θέμα που σε έχει μπερδέψει.''αθεος προσβάλεται επειδή του έθιξαν τα θεία''.
Και για να σου ξεκαθαρίσω αυτό που θέλεις δεν προσβάλομε επειδή μου βρίσανε τα θεία ούτε θεωρώ σοβαρότερη βρισιά το γάμο τον χριστό σου από το γάμο την πουτάνα σου. Θα προσβληθώ ενδεχομένως το ίδιο και από τις δυο έκφρασης (ανάλογα και την ψυχική μου κατάσταση) επειδή αυτός που θα μου τις πει την εννοεί υβριστικά.
Αυτό που με προσβάλει δεν είναι το περιεχόμενο τις βρισιάς αλλα η πρόθεση αυτού που μου την απεθύνει και η κατάσταση μέσα στην οποια θα μου την απεθύνει. Aμα τσακώνομαι με κάποιον και μου πει "γάμο τον χριστό σου" προφανώς και θα το θεωρήσω επίθεση, αφού τσακωνόμαστε, και όχι προσφώνηση συμφιλίωσης η ασυναρτησία και θα του απαντήσω ανάλογα. Θεωρητικά το να μου πει κάποιος "άντε ρε αλβανέ" δεν θα πρέπει να με προσβάλει, αφού είμαι αλβανός, αλλα το ύφος και η κατάσταση όπου θα το πει (και η διάθεση μου) μπορούν εν δύναμη να κάνουν αυτήν την έκφραση προσβλητική αφού ο άλλος μου την απεθύνει προσβλητικά.
Με λίγα λόγια, δεν με προσβάλει/εκνευρίζει το περιεχόμενο τις βρισιάς αλλα η πρόθεση του αλλου να με βρίση καθώς και η κατάσταση μέσα στην οποια ειπώθηκε