@ Γιατρός
@ Breadfan
breadfan έγραψε:Καμία στοιχειοθετημένη θεωρία υπέρ της μη ύπαρξης του θεού δεν πρόκειται να κάνει όσους πιστεύουν να πουν "ναι, έχετε δίκιο, μαλακία μας, για δες ρε πω την πατήσαμε..."
Οι πιστοί είναι ανίατα μολυσμένοι και δεν τρέφω αυταπάτες για …τη σωτηρία τους, όπως έχω ήδη γράψει. Στόχος είναι τα παιδιά τους που κάποτε μαζί με την θεωρία της εξέλιξης θα διδάσκονται και την Category 7 theory (έτσι την ονόμασα στο φόρουμ του Ντώκινς για να πειράξω τους συντονιστές που με πετάνε συνεχώς στο Debunking woo).
Γιατρος Του Ικα έγραψε: Χρειάζονται αρχαιολογικά ευρήματα, γενετικοί χάρτες, κριτική ανάλυση των κειμένων με επιστημονική μέθοδο (ανίχνευση επαναλήψεων, κοινά μοτίβα, ακριβής χρονολόγηση).Και πάλι σε ασφαλή συμπεράσματα δεν θα φτάσεις.
Όταν η ιστορία αναδομηθεί, παρέχει εξηγήσεις σε αρχαιολογικά ευρήματα που δεν μπορούn να ερμηνευτούν. Για δε την ανασύνθεση της εν λόγω ιστορίας, το μόνο που απαιτείται είναι το αναλυτικό μυαλό ενός ντετέκτιβ. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα:
Οι άνθρωποι εδώ και χιλιετίες κατέχονται από το πάθος του εξαγνισμού. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσοι τρόποι εξαγνισμού υπάρχουν και πόσο παράλογοι είναι μερικοί από αυτούς (μπάνιο σε ούρα αγελάδας, εμετικό διάλυμα, ακρωτηριασμός δαχτύλων). Για να κατανοήσει κανείς την ανάγκη για εξαγνισμό πρέπει να βρει έναν εξαγνισμό που γίνεται για μια λογική αιτία. Και τι περίεργο! Μόλις τον βρει έρχεται αντιμέτωπος με την μανία, κυριολεκτικά μανία, των σύγχρονων λογίων οι οποίοι δεν εννοούν να δεχτούν την ύπαρξη του εξαγνισμού αυτού:
Κρίση Θεών! Οι θεοί κρίνονταν για να διαπιστωθεί η αγνότητά τους και να τους επιτραπεί έτσι να πάρουν μέρος στην (ανα)παραγωγή επισκεπτόμενοι τα εκτροφεία και τις Μητέρες-μήτρες. Ο Ησίοδος γράφει ότι κρίνονταν οι θεοί και οι Έλληνες μεταφραστές αλλάζουν το ρήμα επειδή η παιδεία τους δεν τους επιτρέπει να δεχτούν Κρίση θεών.
Σε ένα παλαιοβαβυλωνιακό κείμενο αναφέρεται ότι ένας θεός εξαγνίστηκε με την Κρίση και μετά σφάχτηκε για να ανακατευτεί το αίμα του με πηλό και να δημιουργηθεί ο άνθρωπος. Αυτά σε μια έκδοση της μετάφρασης του κειμένου η οποία έγινε το 1955. Στην επανέκδοση όμως του 1969, όπου το κείμανο είναι μεταφρασμένο από τον ίδιο μεταφραστή, ο θεός παρουσιάζεται να εξαγνίζεται με…βάπτισμα! For God’s sake!!
Οι άνθρωποι εξαγνίζονται για να γίνουν αγνοί όπως οι θεοί, για να μοιάσουν στους θεούς. Η επιθυμία των ανθρώπων να μοιάσουν στους θεούς είναι δικαιολογημένη αφού όσοι δεν έμοιαζαν στους θεούς εξοντώνονταν. Δεν απαιτείται καμιά επιστημονική μέθοδος για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα εκείνος που μελετάει τα κείμενα.
Τα αισχρότερα υποκείμενα στην ιστορία της ανθρωπότητας είναι οι «ήρωες» τύπου Ηρακλή που λέγεται ότι αναζητούσαν την αθανασία. Αναζητούσαν μέσω εκδουλεύσεων και εγκλημάτων να αναγνωριστούν ως θεοί:
Η Επωδός 317 παρέχει μια συνοπτική και μεστή αυτοβιογραφία των ‘ηρώων’:
Έφερα εις πέρας τις σφαγές σας, θεοί.
Έχω πιάσει αυτούς που εξεγέρθηκαν εναντίον σας.
Έχω τοποθετηθεί στη θέση του θεού του Νείλου. (Επωδός 317, §116)
Μερικούς στίχους πιο κάτω λέει:
«με βλέπουν στη θέση του θεού του Νείλου διότι είμαι πράγματι ένας νεαρός θεός»
Γιατρος Του Ικα έγραψε:Και κυρίως πως θα διαφοροποιήσεις τη θεωρία σου απέναντι σε άλλες ισοδύναμες ερμηνείες όπως π.χ. ότι οι αρχαίοι θεοί ήταν εξωγήινοι αστροναύτες που έκαναν γενετικά πειράματα στους γήινους;
Τέτοιες θεωρίες γράφονται για ανθρώπους που δεν έχουν ακούσει ότι ο Δίας γεννήθηκε σε σπηλιά και θάφτηκε σε τάφο όπως και πολλοί άλλοι θεοί. Ούτε έχουν διαβάσει ποτέ τον κατάλογο που συνέταξε ο Ησίοδος για τις γυναίκες που βίασε ο Δίας. Και φυσικά κανένας από του πονηρούς συγγραφείς που πλουτίζουν με την ανοησία των αδαών δεν τόλμησε να αναφερθεί στα αιγυπτιακά ταφικά κείμενα.
Η θεωρία που πρεσβεύω μπορεί να είναι λανθασμένη ή ίσως δεν καταφέρω να αποδείξω ότι είναι σωστή. Όμως η θεωρία αυτή είναι συνδεδεμένη με την εγκληματική μετάφραση που έχει γίνει στα αιγυπτιακά ταφικά κείμενα, την κακοποίηση των οποίων μπορώ να αποδείξω τόσο εγώ όσο και κάθε αμερόληπτος μελετητής των κειμένων.
Η μετάφραση της Βίβλου των Νεκρών από τον καθηγητή Faulkner, σε έκδοση University of Texas Press, Austin. Published in Cooperation with British Museum Press, αποτελεί όνειδος για την σύγχρονη επιστημονική κοινότητα, και βεβαίως όχι μόνο επειδή μας πληροφορεί στην εισαγωγή ότι: The Book of the Dead is the name now given to sheets of papyrus covered with magical texts.
Magical texts ότι ιερότερο διαθέτει η ανθρωπότητα και μετά περιμένεις να θεωρήσω ότι αν μαθευτεί η πραγματική ιστορία των θεών δεν θα καταρρεύσει η θρησκεία σε μια και μόνο γενιά.
Οι θεοί έχουν μυριάδες θύματα που περιμένουν δικαίωση. Οι Έλληνες (και οι Αιγύπτιοι) δεν λάτρεψαν μια γυναίκα που παρέμεινε παρθένα, ανέγγιχτη από τους βιαστές θεούς, χάρη στον οπλισμό της επειδή ήταν ανόητοι και φαντασιόπληκτοι. Γνώριζαν όσα εμείς θα μάθουμε κάποτε στο μέλλον.