Η εξέλιξη επιστρέφει στα σχολεία!!!

Οτιδήποτε αφορά την επικαιρότητα ή πρακτικά θέματα σχετικά με την αθεΐα και την θρησκεία. Θέματα γενικής επικαιρότητας συζητιούνται στα "Εκτός θέματος", υποσυζήτηση "Ειδήσεις και επίκαιρα".
Άβαταρ μέλους
L3o ΧΞΣ
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2009 22:02
Όνομα Ιστότοπου: JudgeDred13
Επικοινωνία:

Σίσυφος έγραψε:
Όπερ έδει δείξαι
Κρίμα, πώς καταστρέφεται το μυαλό των παιδιών, να πάρει η ευχή να πάρει!
Κρίμα πραγματικά :(
αφηρημενη έγραψε:
Σίσυφος έγραψε:Καλό είναι η εξέλιξη να διδάσκεται από το Δημοτικό, μαζί με όλα τα άλλα, τα οποία ένα νοήμων άτομο "ξεσκαρτάρει" στην εφηβεία σκεπτόμενο ορθολογικά. Στη Γ' Λυκείου είναι αργά για τους περισσοτέρους, αφού το "ξεσκαρτάρισμα" έχει ήδη γίνει...
Συμφωνώ εν μέρει στο πρώτο μέρος, διαφωνώ κάθετα στο δεύτερο. Ίσως το καλύτερο να ήταν η πρώτη επαφή με την θεωρία της εξέλιξης να γινόταν στο Δημοτικό. Αλλά σε αυτές τις ηλικίες οι γονείς έχουν τεράστιο ρόλο στη μελέτη των σχολικών μαθημάτων και αν είναι θρήσκοι…χέσε μέσα. Ένα παιδί θα εμπιστευτεί πρώτα τον γονιό του και έπειτα τον δάσκαλο ή το βιβλίο. Δεν έχει ούτε τα μέσα, ούτε τη διάθεση να αμφισβητήσει τους γονείς και η ζημιά γίνεται.
Αντίθετα στο Λύκειο οι περισσότεροι μαθητές αμφισβητούν, «ψάχνονται», διεκδικούν και απ’ όσο θυμάμαι δεν έχουν «ξεσκαρτάρει» και πολλά πράγματα. Δεν νομίζω πως είναι τυχαίο ότι στο φόρουμ υπάρχουν αρκετά άτομα αυτής της ηλικίας.
Παραδόξως, ο άνθρωπος που άνοιξε σε εμένα και άλλους συμμαθητές μου το δρόμο της αμφισβήτησης του θεού ήταν η θεολόγος του Λυκείου! Αγνοούσε παντελώς το βιβλίο (δεν το ανοίξαμε ποτέ) και έκανε το μάθημα με άρθρα εφημερίδων, περιοδικών και αποσπάσματα βιβλίων. Ανάμεσα στα θέματα ήταν και η θεωρία της εξέλιξης! Δε θα ήταν το ίδιο μεγάλη η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών σε μικρότερες τάξεις. Οι αντιδράσεις πολλών γονιών από την άλλη...θα ήταν τεράστιες.
Αλλά και πάλι νομίζω ότι τον πρώτο λόγο τον έχει η οικογένεια και όχι το σχολείο…
Ουσιαστικά το ίδιο λέμε. Απλά, υπάρχουν μερικά άτομα τα οποία, ΔΕΝ πρόκειται να «ψαχτούν» στην εφηβεία λόγω της εσφαλμένης βεβαιότητας, που είτε το σχολείο, είτε η οικογένεια -όπως πολύ σωστά λες, τους έχουν δημιουργήσει γύρω από κάποια θέματα.
Δεν λέω, καλό είναι να αμφισβητείς, να κρίνεις, να ψάχνεσαι, και -αναλόγως, να απορρίπτεις διάφορα, αλλά δεν θα ήταν πολύ καλύτερο και να μας "έλεγαν" κατευθείαν την αλήθεια;
L3o ΧΞΣ έγραψε:Τουλάχιστον ήταν ωραία γκόμενα?
:D Για να σου λέω πως άλλαξα θέμα συζήτησης... :dance: !
Λουκρητία έγραψε:Γιατί είχα την εντύπωση πως η εξέλιξη διδασκόταν ήδη στο 1ο κεφάλαιο της Βιολογίας Γ.Π. Γ'Λυκείου; :S
Ένα βοήθημα που είχα πιάσει στα χέρια μου (του τωρινού βιβλίου) έγραφε για την εξέλιξη, και έλεγε αυτό ακριβώς :P
Τι να σου πω... μήπως το κράταγες ανάποδα : brrr : ?!!

Στο 3ο, και τελευταίο κεφάλαιο είναι. Το έχω το βιβλίο μπροστά μου ;) .
Λολ...είναι πίκρα ρε φίλε,να είναι η άλλη σαν τα κρύα τα νερά και στόκος.Αλλά τέσπα,για να μιλήσω και σοβαρά τώρα,η φάση μου θυμίζει έναν αυτοαποκαλούμενο "πατριώτη" με τον οποία μιλούσα πρόσφατα...το κόλλημα του ήταν ότι αποκάλεσα "σφαγέα" τον Μ. Αλέξανδρο,και αυτός θίχτηκε,αποκαλώντας με αμόρφωτο και ανιστόρητο.Του απάντησα και 'γω παραθέτοντας του στοιχεία τα οποία στην ουσία του δικαιολογούσα τον χαρακτηρισμό αυτό βάσει των πράξεων του Μ. Αλέκου...αυτός συνέχισε το ίδιο τροπάρι,οπότε και 'γω του είπα πως αν έχει κάποια άλλα στοιχεία,ας τα χρησιμοποιήσει ως επιχειρήματα για να στηρίξει τη θέση του.Και τότε μου είπε το αμίμητο...μου είπε ότι δε διαθέτει ακόμα τη μόρφωση για να με αποστομώσει,αλλά μόλις διαβάσει ιστορία είναι σίγουρος πως θα μου απαντήσει γελώντας!!!!!Ε,μα ναι.Και 'γω δεν έχω πάει ποτέ στο Μπάγκινχαμ,είμαι όμως σίγουρος πως μόλις το επισκεφτώ,θα μου ανοίξει η βασίλισσα να με χρίσει σερ. Σόρρυ που η ιστοριούλα είναι λίγο off topic,έχει όμως κοινό παρονομαστή τον δογματισμό...
"Όσο θα έχουμε έναν αφέντη στον ουρανό,θα είμαστε δούλοι στη γη" (Michail Bakunin)
Radical
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 976
Εγγραφή: 21 Σεπ 2009 17:30
Όνομα Ιστότοπου: http://forum.atheia.gr/viewtopic.php?f=55&t=1508
Επικοινωνία:

Λουκρητία

είχα την εντύπωση οτι η εξέλιξη υπήρχε σε κάποιο/κάποια βιβλία, αλλά ήταν εκτός διδακτέας ύλης ή/και δεν προλάβαιναν να το διδαχτουν, και αυτό οχι σε Γ' λυκείου βιβλίο.

αλλά δεν είμαι και σίγουρος
Άβαταρ μέλους
Paranoid
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 30 Μαρ 2010 21:05
Όνομα Ιστότοπου: -

Με βεβαιότητα, διδάχτηκα τη θεωρία της εξέλιξης στο λύκειο, το 1995, εννοείται όμως επιφανειακά, όπως και όλα τα άλλα μαθήματα. Όπως και τα θρησκευτικά, άλλωστε :)

Άρα το νέο είναι ότι πλέον αποτελεί μέρος της εξεταστικής ύλης στους διαγωνισμούς;
See the footprints in the sand
Countless lifetimes gone before
Άβαταρ μέλους
Κόκκινη Τζιχάντ
Δημοσιεύσεις: 332
Εγγραφή: 28 Ιουν 2009 18:30
Όνομα Ιστότοπου: -

kmellos έγραψε:Η ιδεα του θεου ειναι πράγματη πολυ βολική γαμω το σπιτι της..
:lol: :lol: :lol:
Ξύπνησαν πάλι οι άθλιες σκουριασμένες ορδές / λυσσασμένες θρησκείες πατρίδες οικογένειες / σκούζουν και σφάζονται για ένα καλύτερο χθες / μα οι σημαίες τους ανεμίζουν βρωμερές και νικημένες
Άβαταρ μέλους
Ismini
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 18 Απρ 2010 02:17
Όνομα Ιστότοπου: -

Καλησπερα σας και καλως σας βρηκα,
βρηκα το φορουμ τυχαια ψαχνοντας φορουμ που να θιγουν το 3ο κεφαλαιο της Βιολογιας Γενικης Παιδειας γιατι τα εχω βρει μπαστουνια με τα βλασταρια μου. Διδασκω βιολογια σε παιδακια 3ης λυκειου, ιδιαιτερα κανω και να φανταστειτε οτι εχει και μεγαλη ζητηση τις τελευταιες χρονιες.

Οταν πηγαινα εγω σχολειο καναμε εξελιξη υποχρεωτικα στην 3η λυκειου (το 2000) αλλα μετα βγηκε απο την υλη το κεφαλαιο και ξαναμπηκε φετος. Και το τι τραβαω δε λεγεται.
Εκτος των συναδελφων μου που οντως ξεπετανε το κεφαλαιο σε ενα 2ωρο, εχουμε και τους γονεις που ακουνε τι διδασκονται τα βλασταρια τους στη βιολογια και περναω απο ιερα εξεταση εδω και 1 μηνα (που πηρανε χαμπαρι τι γινεται).
Και με τα παιδια πες οτι βγαζεις ακρη, ας πουμε οτι τους αρεσει η προκληση νεων ιδεων με αποχηση στην κοινη λογικη. Με τους γονεις τι να κανω??
Ανενδοτοι, συντηρητικοι και ακλονητοι. Ωρυονται οτι δεν πρεπει τα παιδια να μαθαινουν οτι 'καταγομαστε απο τους πιθηκους'. Δεν ειναι ολοι ετσι αλλα εχω αρχισει να ανησυχω, απο κει που ημουν η outsider καθηγητρια τωρα ολο με ρωτανε μετα το μαθημα τι καναμε και τι ειπαμε....
Γκρρρ...
Σημερα εφτασα στο σημειο να κουβαλαω το netbook μαζι μου για να δειξω στα παιδακια μου το ντοκυμαντερ What Darwin didn't know, να το παρουν και οι γονεις τους να το δουν να ξεστραβωθουν. Φοβαμαι τι εντυπωσεις θα αφησει :? :?
Το όνειρο κάθε κυττάρου είναι να γίνει δυο κύτταρα...
(τα νευρικά να πάνε σε ψυχολόγο)
dtango
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: 07 Απρ 2009 16:56
Όνομα Ιστότοπου: Dispute of a man with his Ba
Τοποθεσία: Καλύβια (7ος όροφος!)
Επικοινωνία:

Ismini έγραψε: Με τους γονεις τι να κανω??
Ανενδοτοι, συντηρητικοι και ακλονητοι. Ωρυονται οτι δεν πρεπει τα παιδια να μαθαινουν οτι 'καταγομαστε απο τους πιθηκους'.
Αυτό φαντάζομαι ότι θα το συνηθίσουν σιγά σιγά. Εξάλλου εκείνοι οι πίθηκοι θαμπή, ξεθωριασμένη εικόνα είναι…εκατομμύρια χρόνια πίσω.
Για σκέψου όμως να είσαι αναγκασμένη σε μερικά χρόνια να τους πείσεις ότι οι ίδιοι αποτελούν διασταύρωση ανθρώπων (sapiens) με πιθήκους (Νεάντερταλ) :lol: :lol: :lol:

Βάζω τις φατσούλες επειδή με διασκεδάζει η ιδέα ότι και ο ίδιος ο Ντώκινς θα αισθανθεί κάπως σοκαρισμένος με μια τέτοια πιθανή διαπίστωση.
"Culture is memory", Yuri Lotman, 1922 - 1993, Ρώσος Σημειολόγος και Κουλτουρολόγος
Άβαταρ μέλους
Ιοκάστη
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: 05 Μαρ 2009 13:18
Όνομα Ιστότοπου: Iokaste’s Blog
Επικοινωνία:

@Ismini

Αχ αυτά ακούω και εκνευρίζομαι...

Αν τους πεις πως αυτή είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη θεωρία και να τους ρωτήσεις (ευγενικά πάντα) ποιοι στο διαλο είναι αυτοί που θα αμφισβητήσουν τόσα χρόνια ερευνών και αποδείξεων; Κι αν έχουν κάτι καλύτερο και πιο εμπεριστατωμένο να προτείνουν ας γράψουν κάνα βιβλίο και το ξανασυζητάμε. Άι στο καλό με τους κολλημένους πια!!

Κουράγιο πάνω από όλα, ας ελπίζουμε πως οι νέες γενιές θα είναι πιο ανοιχτόμυαλες από τις προηγούμενες...
http://iocaste.wordpress.com

Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.
Άβαταρ μέλους
noxteryn
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
Τοποθεσία: Αργυρούπολη
Επικοινωνία:

Μου κάνουν εντύπωση αυτά που λέει η Ismini, επειδή είχα την εντύπωση ότι σχεδόν κανείς δεν επέλεγε τη Βιολογία Γενικής Παιδείας (αν θυμάμαι καλά, είναι μάθημα επιλογής πλέον για τις Πανελλήνιες, και από όσο ξέρω, κανείς δε δίνει δεκάρα για τα ενδοσχολικά).

Πάντως, από πλευράς documentaire, προτείνω και το "The Genius of Charles Darwin" του Richard Dawkins. Σε ένα μέρος του ασχολείται συγκεκριμένα με τη διδασκαλία της εξέλιξης σε παιδιά. Επίσης, για να κατανοήσουν τη δυνητική πολυπλοκότητα της εξέλιξης, εξήγησέ τους πώς φτιάχνεται ένα μάτι.

Όσο για τους γονείς, μια καλή τακτική είναι η επίκληση στην άγνοιά τους. Πες τους ότι κάποτε οι κοινοί άνθρωποι νόμιζαν πως οι ασθένειες προκαλούνταν από κακά πνεύματα, παρ'όλο που είχε ήδη αποδειχθεί από τους οι επιστήμονες η ύπαρξη των μικροβίων. Κάνε μετά έναν παραλληλισμό με την εξέλιξη, και θα αρχίσουν να αμφιβάλλουν. (Σε εμένα έχει αρκετά καλό ποσοστό επιτυχίας.)

Ένα άλλο καλό παράδειγμα για το κλασσικό επιχείρημα "it's just a theory" είναι η Βαρύτητα:
  • Η Βαρυτητα είναι γεγονός. Παρατηρούμε σώματα να έλκονται.
  • Ο Einstein, ακολουθώντας τα βήματα του Newton, διατύπωσε τη Γενική Θεωρία της Σχετικότητας, η οποία εξηγεί πώς λειτουργεί η Βαρύτητα.
  • Μέχρι σήμερα, τα εμπειρικά δεδομένα που έχει συλλέξει η επιστημονική κοινότητα την επιβεβαιώνουν, οπότε η Θεωρία ισχύει.
  • Αν προκύψουν νέα επιστημονικά στοιχεία, η Θεωρία θα τροποποιηθεί καταλλήλως, ώστε να ισχύει πάλι.
  • Η Εξέλιξη είναι γεγονός. Παρατηρούμε οργανισμούς να εξελίσσονται.
  • Διάφοροι επιστήμονες, ακολουθώντας τα βήματα του Darwin, διατύπωσαν τη Σύγχρονη Εξελικτική Σύνθεση (a.k.a. Θεωρία της Εξέλιξης), η οποία εξηγεί πώς λειτουργεί η Εξέλιξη.
  • Μέχρι σήμερα, τα εμπειρικά δεδομένα που έχει συλλέξει η επιστημονική κοινότητα την επιβεβαιώνουν, οπότε η Θεωρία ισχύει.
  • Αν προκύψουν νέα επιστημονικά στοιχεία, η Θεωρία θα τροποποιηθεί καταλλήλως, ώστε να ισχύει πάλι.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Άβαταρ μέλους
Comte de Toulouse
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
Τοποθεσία: 7-
Επικοινωνία:

Πουθενά η βαρύτητα δεν έρχεται σε αντίθεση με αυτά που λέει η θρησκεία.
Εκεί διαφέρει από την εξέλιξη.
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Άβαταρ μέλους
Ismini
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 18 Απρ 2010 02:17
Όνομα Ιστότοπου: -

noxteryn έγραψε:Μου κάνουν εντύπωση αυτά που λέει η Ismini, επειδή είχα την εντύπωση ότι σχεδόν κανείς δεν επέλεγε τη Βιολογία Γενικής Παιδείας (αν θυμάμαι καλά, είναι μάθημα επιλογής πλέον για τις Πανελλήνιες, και από όσο ξέρω, κανείς δε δίνει δεκάρα για τα ενδοσχολικά).

Πάντως, από πλευράς documentaire, προτείνω και το "The Genius of Charles Darwin" του Richard Dawkins. Σε ένα μέρος του ασχολείται συγκεκριμένα με τη διδασκαλία της εξέλιξης σε παιδιά. Επίσης, για να κατανοήσουν τη δυνητική πολυπλοκότητα της εξέλιξης, εξήγησέ τους πώς φτιάχνεται ένα μάτι.

Όσο για τους γονείς, μια καλή τακτική είναι η επίκληση στην άγνοιά τους. Πες τους ότι κάποτε οι κοινοί άνθρωποι νόμιζαν πως οι ασθένειες προκαλούνταν από κακά πνεύματα, παρ'όλο που είχε ήδη αποδειχθεί από τους οι επιστήμονες η ύπαρξη των μικροβίων. Κάνε μετά έναν παραλληλισμό με την εξέλιξη, και θα αρχίσουν να αμφιβάλλουν. (Σε εμένα έχει αρκετά καλό ποσοστό επιτυχίας.)
H Βιολογια Γενικης εχει μεγαλο σουξε γιατι θεωρειται 'παπαγαλιζον' μαθημα απο τα παιδια της θεωρητικης (αχ και να'ξεραν)... Για να καταλαβεις, δε μου εχει τυχει να κανω Βιολογια Γενικης ή να μαθω οτι πηρε Βιολογια Γενικης καποιο θετικοπαιδακι, ισως γιατι παιρνουν μαθηματικα που τα παιζουν στα δαχτυλα...

Οι γονεις τωρα ειναι διχασμενοι σε 2 στρατοπεδα: αυτους που ειχαν την τυχη να σπουδασουν και αυτους που δεν την ειχαν. Οσοι ειχαν τετοια εμπειρια, και αποτελουν γυρω στο 60% των γονεων που συνδιαλεγομαι οσα χρονια διδασκω, ειναι ανοιχτομυαλοι και μαλιστα ζητουν και πληροφοριες απο μενα οχι μονο σε θεματα Βιολογιας αλλα και Ιατρικης και οσο μπορω πληροφορω. Οι υπολοιποι... ειναι πιο δυσκαμπτοι.

Ειναι αδικο να τους τσουβαλιαζω ετσι αλλα η πειρα μου με εμαθε οτι η εκπαιδευση ειναι ο καλυτερος τροπος να ανοιξεις τα ματια του κοσμου. Οι ανθρωποι που, ειτε επειδη δεν ετυχε, ειτε επειδη δε θελησαν, δεν ανοιξαν τα ματια τους στη φωνη της λογικης και της πραγματικοτητας ειναι αυτοι που χτυπιουνται οτι 'δεν καταγομαστε απο τους πιθηκους'. Και ειναι αυτοι που ξεματιαζουν και κοβουν βεντουζες. Και οχι, δεν κανω πλακα. Ακομα και σημερα τα εχω δει πολλακις τετοια φαινομενα.
Και η αγνοια τους τους δινει (κατα τη γνωμη τους) προσοντα που εγω δεν εχω: δε δεχονται οτι καποιος μικροτερος τους, καποιος που δεν ειναι γονιος και 'δεν ενδιαφερεται το ιδιο', καποιος που δεν ανηκει στο μικροκοσμο τους μπορει να εχει καποια καινουρια ιδεα και αυτη η ιδεα να ειναι αληθεια.
Δε βαριεστε... Θα δοκιμασω το βιντεακι "The Genius of Charles Darwin" του Richard Dawkins και θα σας πω εντυπωσεις.
Το πολυ πολυ να κανω υπομονη λιγες βδομαδες ακομα μεχρι τις πανελληνιες.
Το όνειρο κάθε κυττάρου είναι να γίνει δυο κύτταρα...
(τα νευρικά να πάνε σε ψυχολόγο)
Άβαταρ μέλους
noxteryn
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
Τοποθεσία: Αργυρούπολη
Επικοινωνία:

Ismini έγραψε:Και η αγνοια τους τους δινει (κατα τη γνωμη τους) προσοντα που εγω δεν εχω: δε δεχονται οτι καποιος μικροτερος τους, καποιος που δεν ειναι γονιος και 'δεν ενδιαφερεται το ιδιο', καποιος που δεν ανηκει στο μικροκοσμο τους μπορει να εχει καποια καινουρια ιδεα και αυτη η ιδεα να ειναι αληθεια.
Αυτή η στερεοτυπική νοοτροπία των γονέων πάντα με ενοχλούσε. Λες και το να κάνεις sex χώρις προφυλακτικό σε μετατρέπει αυτομάτως σε grandmaster παιδαγωγικής, ψυχολογίας, ανθρωπολογίας, βιολογίας, κοινωνιολογίας, και πάσης άλλης μορφής γνώσεως.

Είχα παρακολουθήσει κάποτε μια μάνα σε μια παιδική χαρά να μαλώνει το παιδί της επειδή είχε μιμηθεί ένα άλλο παιδί, το οποίο χρησιμοποιούσε τους δείκτες των χεριών του ως "κέρατα" και παρίστανε τον ταύρο, Evidently, τα κέρατα συμβολίζουν αποκλειστικά το σατανά ο οποίος "θα έρθει και θα σε καρφώσει με την τρίαινα" (ναι, αυτό είπε στο παιδί της). Οπότε, λοιπόν, εγώ είπα αδιάφορα στη μάνα: "Μην το τρομάζετε άδικα το παιδί, απλώς έπαιζε παριστάνοντας τον ταύρο..." Needless to say, η τύπισσα μετά άρχισε να τσιρίζει ότι δεν έχω δικαίωμα να μιλάω και ότι δε με αφορά το πώς θα μεγαλώσει το ΔΙΚΟ ΤΗΣ παιδί, και όλα τα σχετικά.

Είχα την εντύπωση πως τα παιδιά δεν αποτελούν προϊόντα ιδιοκτησίας...

Anyway, αυτό που μου έκανε την περισσότερη εντύπωση ήταν το γεγονός ότι οι υπόλοιπες μητέρες πήραν το μέρος της τρελής, με το σκεπτικό ότι άσχετα αν κάνει μαλακίες με το παιδί της, είναι δικό της και δε μας πέφτει λόγος. Χαρακτηριστικά, μια είπε: "Όταν κάνεις εσύ παιδιά, να τα μεγαλώνεις όπως γουστάρεις!" Το βάθος στο οποίο έχει χαραχθεί αυτή η νοοτροπία είναι τρομακτικό.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Άβαταρ μέλους
Ismini
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 18 Απρ 2010 02:17
Όνομα Ιστότοπου: -

noxteryn έγραψε:Λες και το να κάνεις sex χώρις προφυλακτικό σε μετατρέπει αυτομάτως σε grandmaster παιδαγωγικής, ψυχολογίας, ανθρωπολογίας, βιολογίας, κοινωνιολογίας, και πάσης άλλης μορφής γνώσεως.
Respect. Απλα η καλυτερη ατακα πανω στο θεμα!
Το όνειρο κάθε κυττάρου είναι να γίνει δυο κύτταρα...
(τα νευρικά να πάνε σε ψυχολόγο)
Άβαταρ μέλους
L3o ΧΞΣ
Δημοσιεύσεις: 1000
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2009 22:02
Όνομα Ιστότοπου: JudgeDred13
Επικοινωνία:

Ρε παιδιά,εγώ γιατί στην Ελλάδα δεν έχω γνωρίσει ποτέ άνθρωπα που να απορρίπτει την εξέλιξη,άθεο ή ένθεο?Τι στα διάλα,που ζω εγώ,στο ροζ συννεφάκι μου? Ο.ο
"Όσο θα έχουμε έναν αφέντη στον ουρανό,θα είμαστε δούλοι στη γη" (Michail Bakunin)
Άβαταρ μέλους
αφηρημενη
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 25 Ιαν 2010 17:42
Όνομα Ιστότοπου: -

L3o ΧΞΣ έγραψε:Ρε παιδιά,εγώ γιατί στην Ελλάδα δεν έχω γνωρίσει ποτέ άνθρωπα που να απορρίπτει την εξέλιξη,άθεο ή ένθεο?Τι στα διάλα,που ζω εγώ,στο ροζ συννεφάκι μου? Ο.ο
Περίεργο... :think: Γιατί απ'ότι φαίνεται είναι πολλοί..
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=49902
Φωτιά στη συνήθεια να μάθεις να βάζεις κι εκεί που όλα μοιάζουν με τάξη φτιαγμένα, εσύ να τ'αλλάζεις.
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Τι αξία έχει η αποδοχή ή η απόρριψη αν δεν ξέρεις τι είναι αυτό που καλείσαι να αξιολογήσεις.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
Comte de Toulouse
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
Τοποθεσία: 7-
Επικοινωνία:

L3o ΧΞΣ έγραψε:Ρε παιδιά,εγώ γιατί στην Ελλάδα δεν έχω γνωρίσει ποτέ άνθρωπα που να απορρίπτει την εξέλιξη,άθεο ή ένθεο?Τι στα διάλα,που ζω εγώ,στο ροζ συννεφάκι μου? Ο.ο
Γιατρος Του Ικα έγραψε:Τι αξία έχει η αποδοχή ή η απόρριψη αν δεν ξέρεις τι είναι αυτό που καλείσαι να αξιολογήσεις.
Το θρησκευτικό κατεστημένο έχει καταφέρει να εξοβελίσει την εξέλιξη από την διδασκόμενη ύλη του Λυκείου. (Εγώ ποτέ δεν άκουσα ούτε μία λέξη). Με αποτέλεσμα οι περισσότεροι Ελληνες να αγνοούν το τι πρεσβεύει. Δεν ξέρουν τι είναι ούτε κατ' όνομα. Και η Εκκλησία, πονηρά σκεπτόμενη, δεν "σηκώνει σκόνη" πέρα από όσο είναι απολύτως απαραίτητο.
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Άβαταρ μέλους
Panos
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: 12 Απρ 2010 11:33
Όνομα Ιστότοπου: -

Εγώ παιδιά πιστεύω ότι η εξέλιξη (και όλες οι θεωρίες που δεν είναι 100% επιβεβαιωμένες) δεν θα έπρεπε να διδάσκονται πριν το Λύκειο και μάλιστα τις μεγάλες τάξεις..

Και ότι θα έπρεπε να δίνετε μεγάλη έμφαση στο ότι είναι θεωρίες που χωρούν αμφισβήτηση και όχι δεδομένα..

Το λέω αυτό γιατί ότι μαθαίνει ο άνθρωπος σε πολύ μικρή ηλικία και πριν μπορεί ο ίδιο να το κρίνει, το δέχεται σαν αξίωμα.. το δέχεται και πάει τελείωσε μετά, δεν βγαίνει και δεν αλλάζει.. σε αυτό βασίζεται και η αποδοχή της θρησκείας.. στο ότι διδάσκετε σε πολύ μικρή ηλικία και ριζώνει βαθιά μέσα στο μυαλό του καθενός σαν κάτι υπαρκτό και μη αμφισβητήσιμο..

Δεν μπορείς να κάνεις κάποιον να απορρίψει με λογικά επιχειρήματα κάτι που έχει δεχθεί χωρίς καμιά λογική..

Αυτός είναι και ο λόγος που ακόμα και εμείς που έχουμε αποβάλει την θρησκεία, σε περιπτώσεις ανάγκης ή μεγάλης πίεσης λέμε Θεέ μου.. γιατί τότε υπερτερεί το υποσυνείδητο και όχι η λογική..

Αν κάνουμε το ίδιο και με τις μη επιβεβαιωμένες θεωρίες είναι σαν να κάνουμε το ίδιο με την θρησκεία.. απλά δημιουργούμε μια νέα επιστημονική θρησκεία..

Σχετικά με την εξέλιξη τώρα εγώ προσωπικά συμφωνώ μαζί της ΑΛΛΑ.. η εξέλιξη έχει ένα μεγάλο πρόβλημα χωρίς απάντηση ακόμα το οποίο όποιος το έθιξε τον έφαγε η μαρμάγκα..
Το πρόβλημα αυτό είναι το πως δημιουργήθηκε το πρώτο κύτταρο και αυτό γιατί το κύτταρο σαν οντότητα είναι αδιαίρετο σε αυτόνομες λειτουργικές μονάδες.. δηλαδή όλα τα μέρη του κυττάρου δεν μπορούν να υπάρξουν αυτόνομα από μόνα τους αλλά χρειάζονται όλα μαζί για να έχουμε ένα κύτταρο.. αυτό σημαίνει ότι το κύτταρο δεν εξελίχθηκε από κάτι προηγούμενο αλλά δημιουργήθηκε ξαφνικά από το πουθενά πλήρες και λειτουργικό.. εκεί η εξέλιξη έχει ένα πρόβλημα..

Φιλικά Πάνος
In the beginning it was Plasma.... H. Alfven
Άβαταρ μέλους
egore
Δημοσιεύσεις: 1666
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2009 04:24
Όνομα Ιστότοπου: -

Πάνο, η θεωρία της εξέλιξης δεν εξηγει την δημιουργία του πρώτου κυττάρου αλλά την εξέλιξη του.

Επίσης, εφόσον προτείνεις να διδάσκεται η εξέλιξη στο Λύκειο, γιατί να μην γίνει το ίδιο και με τα θρησκευτικά; Να δω πόσα παιδιά θα παρακολουθούν... ;)
έξυπνος αυτός που βρίσκει την χαρά και σοφός αυτός που γνωρίζει την αξία της σιωπής
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ: τα σχόλια που αφορούσαν το φαινόμενο της εξέλιξης αποσπάστηκαν σε χωριστή συζήτηση με τίτλο "Συζήτηση για την εξέλιξη" στον τομέα Επιστήμη.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Απάντηση