τα δεδομενα=
α) μέσω ανθρώπινης αντίληψης και αισθήσεων υπαρχουν φαινομενα ανεξηγητα
β) υπάρχουν ερωτήσεις προέλευσης και κοσμογονίας που παραμένουν ανεξηγητα
γ) το μόνο εργαλείο διαθέσιμο στον άνθρωπο είναι η λογική του
ο ανθρωπος επιχειρει να κατανοησει το Ολον ο=όπως το αντιλαμβάνεται
-------------------------------------
το παράδοξο του καμύ
-------------------------------------
πρόταση
Η λογικη το πιο ισχυρο εργαλειο του ανθρώπου
Προσηλωση στον ορθολογισμο, αποδειγμένη επιτυχία
η λογική έφτιαξε τους θεούς
σαν έννοια
σαν απάντηση
από τα γνωστά για τα άγνωστα
από εκει και πέρα
τους πιστεύεις =συνεχίζει το "λογικό" χτισιμο πανω στα ερειπια που αφησε η κατεδάφιση του στιγμιαιου
"άλματος πίστης". Δλδ το αλμα πίστης κατεδάφισε το χτίσμα του ορθολογισμου, και ο "πιστός" συνεχίζει λογικά να προσθετει τουβλα στο ερείπιο. Δεν αναστηλώνεται. Το άλμα πιστης το ακυρώνει στη βάση του.
δεν τους πιστεύεις.
α) και επιχειρηματολογείς λογικά εναντιον της ιδεας. Συνεχίζεις να προσηλώνεσαι στην ορθολογική αντιμετώπιση. Δεν έχεις ρίξει το ορθολογικό σου κτίσμα αλλά προσθετεις τουβλα απο αερα. Δλδ δεν μπορεις να προσθέσεις λογικά οτιδήποτε αφου είσαι στο πεδιο του παραλόγου.
β) και αμφισβητείς την καταλληλότητα της λογικής ως εργαλείο για ορισμένες καταστάσεις
συμφωνα με τον Goedel υπάρχουν ερωτήματα μη-εξηγησιμα. Δηλαδη οχι θεμα χρόνου, αλλά οχι δυνατον να αναλυθουν με τους υπάρχοντες λογικους κανόνες
επισης στα συναισθηματικα τί κάνει η λογική ανάλυση? τα καταστρέφει! ο ορθολογισμός δεν είναι κατάλληλος για έρωτα και κάποιες αφηρημένες έννοιες.
---------------------------------------
η προσήλωση στον ορθολογισμό χωρις τα διαπιστωμένα όρια του
θρέφει τον θεισμό
ΤΑΙΖΕΤΕ ΤΟΝ "εχθρο"
---------------------------------------------
ο Goedel σκότωσε το θεό
δεν υπάρχουν μεταφυσικά φαινόμενα
μόνο λειψα αλλά υπεροπτικά όργανα
η ΛΟΓΙΚΗ δημιουργησε την εννοια θεος
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Kάθε άλλο.Σχεδόν όλες οι επιτυχίες που έχουμε (και έχουμε πολλές) στην προσπάθειά μας να κατανοήσουμε τον κόσμο οφείλονται στην εφαρμογή των κανόνων του ορθού λόγου.Πυθέας έγραψε:Προσηλωση στον ορθολογισμο, αποδειγμένη επιτυχία
Σωστό εν μέρει,αλλά εκτός από την αρχική παραδοχή (παντοδύναμος προθετικός δράστης ως απάντηση στα κοσμολογικά και υπαρξιακά ερωτήματα του ανθρώπου) δεν υπάρχει ούτε μιά στάλα λογικής στη θεϊστική προοπτική.Πυθέας έγραψε:η λογική έφτιαξε τους θεούς
σαν έννοια
σαν απάντηση
από τα γνωστά για τα άγνωστα
Ποιός όρισε το θεολογικό πεδίο ως πεδίο του παραλόγου και γιατί οφείλουν όλοι να αποδεχτούν αυτόν τον αυτοπροσδιορισμό;Εμένα μου φαίνεται σαν διαλεκτικό τερτίπι για να λένε οι θεολόγοι και οι παπάδες ότι τους κατέβει στο κεφάλι και μετά να εξαιρούνται από την κριτική.Πυθέας έγραψε:δεν τους πιστεύεις.
α) και επιχειρηματολογείς λογικά εναντιον της ιδεας. Συνεχίζεις να προσηλώνεσαι στην ορθολογική αντιμετώπιση. Δεν έχεις ρίξει το ορθολογικό σου κτίσμα αλλά προσθετεις τουβλα απο αερα. Δλδ δεν μπορεις να προσθέσεις λογικά οτιδήποτε αφου είσαι στο πεδιο του παραλόγου.
Λάθος!1ο θεώρημα του Gödel:"Καμία αποτελεσματικά παραχθείσα θεωρία ικανή να εκφράσει στοιχειώδη αριθμητική δεν μπορεί να είναι και συνεπής και πλήρης. Συγκεκριμένα, για κάθε συνεπή, αποτελεσματικά παραχθείσα τυπική θεωρία που αποδεικνύει συγκεκριμένες αλήθειες βασικής αριθμητικής, υπάρχει μία αριθμητική δήλωση η οποία είναι αληθής,αλλά δεν μπορεί να αποδειχθεί από τη θεωρία."Πυθέας έγραψε:συμφωνα με τον Goedel υπάρχουν ερωτήματα μη-εξηγησιμα. Δηλαδη οχι θεμα χρόνου, αλλά οχι δυνατον να αναλυθουν με τους υπάρχοντες λογικους κανόνες
2ο "Για κάθε τυπική αποτελεσματικά παραχθείσα θεωρία Θ που συμπεριλαμβάνει βασικές αριθμητικές αλήθειες και επίσης συγκεκριμένες αλήθειες για την δυνατότητα τυπικής απόδειξης, η Θ συμπεριλαμβάνει μία δήλωση της ιδίας συνέπειας αν και μόνο αν η Θ είναι ασυνεπής."
Είναι προφανές ότι αναφέρονται σε συγκεκριμένα μαθηματικά συστήματα αποδείξεων.Δεν καταδεικνύουν την ανεπάρκεια της λογικής ανάλυσης.
Πυθέας έγραψε:επισης στα συναισθηματικα τί κάνει η λογική ανάλυση? τα καταστρέφει! ο ορθολογισμός δεν είναι κατάλληλος για έρωτα και κάποιες αφηρημένες έννοιες.
Η λογική είναι εργαλείο ανάλυσης.Αν θέλω να αναλύσω τα συναισθήματά μου (πράγμα που οι άνθρωποι κάνουν κάθε μέρα,είτε μιλώντας με φίλους είτε με ψυχαναλυτές) το πιό καλό εργαλείο είναι σαφώς η λογική.Αν θέλω απλά να τα βιώσω τότε δεν θέλω να τα αναλύσω και άρα η λογική δε μου χρειάζεται.Δε μου χρειάζεται,όχι είναι ανεπαρκής.Αν θέλω να ψαρέψω θα πάρω καλάμι ή δίχτι.
Το φλάουτο δεν είναι ανεπαρκές για το ψάρεμα είναι απλά άτοπη η χρήση του σ'αυτή την περίπτωση.
Θα έλεγες ποτέ ότι το φλάουτο είναι ανεπαρκές επειδή δεν μπορείς να ψαρέψεις μ'αυτό;
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
1. Από πού προκύπτει ότι η λογική έφτιαξε την έννοια του θεού;Πυθέας έγραψε:η λογική έφτιαξε τους θεούς
Για μένα, η έννοια του θεού πλάστηκε παρά την λογική, δηλαδή παράλογα. Δεν έχει λογική βάση.
2.Η λογική δεν είναι κατάλληλη για να σχετιστούμε ερωτικά, αλλά είναι κατάλληλη γι ανα αναλύσουμε το φαινόμενο του έρωτα, όπως κάθε άλλο φυσικό φαινόμενο. Η λογική δεν είναι κατάλληλη για να βιώσουμε τα συναισθήματά μας, αλλά είναι κατάλληλη γι ανα τα μελετήσουμε και να τα χειριστούμε, όπως κάνει η επιστήμη της ψυχολογίας.Πυθέας έγραψε:επισης στα συναισθηματικα τί κάνει η λογική ανάλυση? τα καταστρέφει! ο ορθολογισμός δεν είναι κατάλληλος για έρωτα και κάποιες αφηρημένες έννοιες.
Ότνα ερωτεύομαι δεν το αναλύω λογικά την ώρα που το βιώνω. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο έρωτας δεν επιδέχεται λογικής ανάλυσης, ούτε ότι η λογική ανάλυση τον "καταστρέφει". Μπορώ να τον κατανοήσω με τη λογική και να τον βιώσω με το συναίσθημα.
Το κάθε τι στη θέση του.
3. Γιατρέ σε ευχαριστώ που ξεκαθάρισες τα περί Γκέντελ, δεν αντέχω άλλο να ακούω αυτό το επιχείρημα.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
[Έναρξη οφ τόπικ]
Το Γκέντελ μου μέσα!
Και η αντιμεταθετική, ιδιότητα της άλγεβρας είναι, αλλά έχει εφαρμογή και αλλαχού (πλην των αριθμών). Οι αριθμοί είναι πολύ εύκολο να εκφράσουν ιδέες και τούμπαλιν. Είναι επίσης πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσεις μαθηματικές μεθόδους για να εξηγήσεις πράγματα εκτός μαθηματικών. Δηλαδή να μη χρησιμοποιούμε την επαγωγή, επειδή ισχύει μόνο στους φυσικούς αριθμούς;
Ντισκλέημερ
Η παραπάνω θέση δε υποδεικνύει-προτείνει, να κάνουμε δεκανίκι το θεώρημα της μη πληρότητας για ότι ζοριζόμαστε να αποδείξουμε, αλλά το γεγονός ότι κάτι που ισχύει στους αριθμούς (με αποδείξεις) δεν απαγορεύεται να ισχύει και γενικότερα (χωρίς αποδείξεις, διότι αυτό είναι το προτέρημα των μαθηματικών).
[Τέλος οφ τόπικ]
Το Γκέντελ μου μέσα!
Και η αντιμεταθετική, ιδιότητα της άλγεβρας είναι, αλλά έχει εφαρμογή και αλλαχού (πλην των αριθμών). Οι αριθμοί είναι πολύ εύκολο να εκφράσουν ιδέες και τούμπαλιν. Είναι επίσης πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσεις μαθηματικές μεθόδους για να εξηγήσεις πράγματα εκτός μαθηματικών. Δηλαδή να μη χρησιμοποιούμε την επαγωγή, επειδή ισχύει μόνο στους φυσικούς αριθμούς;
Ντισκλέημερ
Η παραπάνω θέση δε υποδεικνύει-προτείνει, να κάνουμε δεκανίκι το θεώρημα της μη πληρότητας για ότι ζοριζόμαστε να αποδείξουμε, αλλά το γεγονός ότι κάτι που ισχύει στους αριθμούς (με αποδείξεις) δεν απαγορεύεται να ισχύει και γενικότερα (χωρίς αποδείξεις, διότι αυτό είναι το προτέρημα των μαθηματικών).
[Τέλος οφ τόπικ]
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
κι έλεγα θα τσιμπήσει, δεν θα τσιμπήσει...
Το γεγονός ότι κάτι ισχύει στους αριθμούς δεν επαρκεί για να συμπεράνουμε ότι ισχύει αναγκαστικά και γενικότερα.
Μπορεί να ισχύει, μπορεί και όχι.
Μένουμε στα ίδια δηλαδή.
Και όπως προείπες, δεν δικαιωνόμαστε να φέρνουμε τον Γκέντελ ως επιχείρημα-καραμέλα για κάθε μη-μαθηματική πρόταση που ζοριζόμαστε να αποδείξουμε ή να καταρρίψουμε.
my point exactly.Γκρινιάρης έγραψε:Η παραπάνω θέση δε υποδεικνύει-προτείνει, να κάνουμε δεκανίκι το θεώρημα της μη πληρότητας για ότι ζοριζόμαστε να αποδείξουμε,...
Δεν απαγορεύεται, αλλά ούτε και επιβάλεται.Γκρινιάρης έγραψε:...αλλά το γεγονός ότι κάτι που ισχύει στους αριθμούς (με αποδείξεις) δεν απαγορεύεται να ισχύει και γενικότερα (χωρίς αποδείξεις, διότι αυτό είναι το προτέρημα των μαθηματικών).
Το γεγονός ότι κάτι ισχύει στους αριθμούς δεν επαρκεί για να συμπεράνουμε ότι ισχύει αναγκαστικά και γενικότερα.
Μπορεί να ισχύει, μπορεί και όχι.
Μένουμε στα ίδια δηλαδή.
Και όπως προείπες, δεν δικαιωνόμαστε να φέρνουμε τον Γκέντελ ως επιχείρημα-καραμέλα για κάθε μη-μαθηματική πρόταση που ζοριζόμαστε να αποδείξουμε ή να καταρρίψουμε.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση .AoratiMelani έγραψε:κι έλεγα θα τσιμπήσει, δεν θα τσιμπήσει...
Ομοίως το γεγονός ότι ισχύει στους αριθμούς δεν επαρκεί να συμπεράνουμε ότι δεν ισχύει και γενικότερα (μπορούμε να παίξουμε την κολοκυθιά εδώ)AoratiMelani έγραψε:Το γεγονός ότι κάτι ισχύει στους αριθμούς δεν επαρκεί για να συμπεράνουμε ότι ισχύει αναγκαστικά και γενικότερα.
Όπως έχω πει αλλαχού, μη χάνουμε το ισιάδι. Δεν υπάρχουν μόνο ανηφόρες και κατηφόρες.
Καλό είναι να έχουμε στο νου μας ότι αν υπάρχουν πράγματα που ισχύουν χωρίς να επιδέχονται απόδειξης στα μαθηματικά, τότε πιθανόν να υπάρχουν και αντίστοιχα τέτοια (μη αποδείξιμα) και αλλού. Τώρα αν το χρησιμοποιήσουν λανθασμένα σαν επιχείρημα οι «παπάδες» ή και γω-δε-ξέρω-ποιοι-άλλοι, με αφήνει παγερά αδιάφορο. Εδώ χρησιμοποιούν άλλα και άλλα (παράλογα), ας μάθουν και λίγη μαθηματική λογική, μπας και φύγουν από το «σωστό» δρόμο.
- Κόκκινη Τζιχάντ
- Δημοσιεύσεις: 332
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2009 18:30
- Όνομα Ιστότοπου: -
Τον ίδιο προβληματισμό είχα θέσει εδώ: viewtopic.php?f=35&t=531&start=0
Ξύπνησαν πάλι οι άθλιες σκουριασμένες ορδές / λυσσασμένες θρησκείες πατρίδες οικογένειες / σκούζουν και σφάζονται για ένα καλύτερο χθες / μα οι σημαίες τους ανεμίζουν βρωμερές και νικημένες
το μονο εργαλειο ειναι η λογικη,ΑΛΛΑ σε καποιες περιστασεις ακαταλληλο, μα δεν διαφωνουμε ρε γιατρε, δεν σου αρεσουν τα συμπεράσματά μου ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ. ΟΤΑΝ ΑΡΚΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΣ καλα και με ασφαλεια η λογικη δεν βοηθάει, δεν θελεις και δεν χρειάζεται η αναλυση. η αναλυση ειναι για προβληματα, κατι δεν βιωνεται ΕΠΑΡΚΩΣ, ΤΟΤΕ ΕΒΓΕ Η ΑΝΑΛΥΣΗ να ¨διορθώσει"Γιατρος Του Ικα έγραψε:Kάθε άλλο.Σχεδόν όλες οι επιτυχίες που έχουμε (και έχουμε πολλές) στην προσπάθειά μας να κατανοήσουμε τον κόσμο οφείλονται στην εφαρμογή των κανόνων του ορθού λόγου.Πυθέας έγραψε:Προσηλωση στον ορθολογισμο, αποδειγμένη επιτυχία
καλέ μου Γιατρέ, δεν βλέπεις τί λέω άλλα αυτό που θέλεις. Πρέπει να διαφωνούμε έτσι χωρις λόγο! Αποδειγμένη ΕΠΙΤΥΧΙΑ τί σημαίνει? οτι δικαιολογημένα χρησιμοποιουμε και προσηλωνώμαστε στη λογική. ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΔΩ τί κάθε άλλο?
Σωστό εν μέρει,αλλά εκτός από την αρχική παραδοχή (παντοδύναμος προθετικός δράστης ως απάντηση στα κοσμολογικά και υπαρξιακά ερωτήματα του ανθρώπου) δεν υπάρχει ούτε μιά στάλα λογικής στη θεϊστική προοπτική.Πυθέας έγραψε:η λογική έφτιαξε τους θεούς
σαν έννοια
σαν απάντηση
από τα γνωστά για τα άγνωστα
Δεν διαφωνώ, ξανά δεν αναφέρομαι στην ουσια της έννοιας που είναι γελοία, αλλά ΠΩΣ ΠΑΡΗΧΘΗ, πως και την σκαρφίστηκαν, αν ηταν πράγματι η προέλευσή της παραλογη δεν θα μπορουσες να προσυλιτισεις, να πείσεις και να κυριαΡΧΉΣΕΙς ΚΟΣΜΙΚΉ ΕΞΟΥΣΙΑ
Ποιός όρισε το θεολογικό πεδίο ως πεδίο του παραλόγου και γιατί οφείλουν όλοι να αποδεχτούν αυτόν τον αυτοπροσδιορισμό;Εμένα μου φαίνεται σαν διαλεκτικό τερτίπι για να λένε οι θεολόγοι και οι παπάδες ότι τους κατέβει στο κεφάλι και μετά να εξαιρούνται από την κριτική.Πυθέας έγραψε:δεν τους πιστεύεις.
α) και επιχειρηματολογείς λογικά εναντιον της ιδεας. Συνεχίζεις να προσηλώνεσαι στην ορθολογική αντιμετώπιση. Δεν έχεις ρίξει το ορθολογικό σου κτίσμα αλλά προσθετεις τουβλα απο αερα. Δλδ δεν μπορεις να προσθέσεις λογικά οτιδήποτε αφου είσαι στο πεδιο του παραλόγου.
Κανεις δεν ορίζει το θεολογικο πεδίο ως παράλογο! ΑΥτο ειναι το προβλημα! Αν οι παπαδες υποστηριζαν αυτα οπου υποστηριζουν στο τρελοκομειο οπου θα έπρεπε να ηταν, ποιος θα τους επαιρνε στα σοβαρά? η κοσμική εξουσια ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. MAKE NO MISTAKE ABOUT THAT
Λάθος!1ο θεώρημα του Gödel:"Καμία αποτελεσματικά παραχθείσα θεωρία ικανή να εκφράσει στοιχειώδη αριθμητική δεν μπορεί να είναι και συνεπής και πλήρης. Συγκεκριμένα, για κάθε συνεπή, αποτελεσματικά παραχθείσα τυπική θεωρία που αποδεικνύει συγκεκριμένες αλήθειες βασικής αριθμητικής, υπάρχει μία αριθμητική δήλωση η οποία είναι αληθής,αλλά δεν μπορεί να αποδειχθεί από τη θεωρία."Πυθέας έγραψε:συμφωνα με τον Goedel υπάρχουν ερωτήματα μη-εξηγησιμα. Δηλαδη οχι θεμα χρόνου, αλλά οχι δυνατον να αναλυθουν με τους υπάρχοντες λογικους κανόνες
2ο "Για κάθε τυπική αποτελεσματικά παραχθείσα θεωρία Θ που συμπεριλαμβάνει βασικές αριθμητικές αλήθειες και επίσης συγκεκριμένες αλήθειες για την δυνατότητα τυπικής απόδειξης, η Θ συμπεριλαμβάνει μία δήλωση της ιδίας συνέπειας αν και μόνο αν η Θ είναι ασυνεπής."
Είναι προφανές ότι αναφέρονται σε συγκεκριμένα μαθηματικά συστήματα αποδείξεων.Δεν καταδεικνύουν την ανεπάρκεια της λογικής ανάλυσης.
συμφωνοιΣΥΜΦΩΝΟΙ, ΛΑΘΟς ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ. ΣΑΝ επιστημονας κολλαω στο 2ο "ασυνεπης" δλδ μπορει να σε σωσει το φαρμακο μπορει και οχι! Θεωρια την αφηνω προς το παρον
Πυθέας έγραψε:επισης στα συναισθηματικα τί κάνει η λογική ανάλυση? τα καταστρέφει! ο ορθολογισμός δεν είναι κατάλληλος για έρωτα και κάποιες αφηρημένες έννοιες.
Η λογική είναι εργαλείο ανάλυσης.Αν θέλω να αναλύσω τα συναισθήματά μου (πράγμα που οι άνθρωποι κάνουν κάθε μέρα,είτε μιλώντας με φίλους είτε με ψυχαναλυτές) το πιό καλό εργαλείο είναι σαφώς η λογική.Αν θέλω απλά να τα βιώσω τότε δεν θέλω να τα αναλύσω και άρα η λογική δε μου χρειάζεται.Δε μου χρειάζεται,όχι είναι ανεπαρκής.Αν θέλω να ψαρέψω θα πάρω καλάμι ή δίχτι.
Το φλάουτο δεν είναι ανεπαρκές για το ψάρεμα είναι απλά άτοπη η χρήση του σ'αυτή την περίπτωση.
Θα έλεγες ποτέ ότι το φλάουτο είναι ανεπαρκές επειδή δεν μπορείς να ψαρέψεις μ'αυτό;
say "Hi!"
λυπάμαι και συμφωνωAoratiMelani έγραψε:1. Από πού προκύπτει ότι η λογική έφτιαξε την έννοια του θεού;Πυθέας έγραψε:η λογική έφτιαξε τους θεούς
Για μένα, η έννοια του θεού πλάστηκε παρά την λογική, δηλαδή παράλογα. Δεν έχει λογική βάση.
αγαπητη μελανη, καμία έννοια που πλάθεται παράλογα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΗ. διαβασα διαλογους σχιζοφρενων, το παράλογο δεν πείθει! ολες οι εννοιες ειτε σωστες ειτε λάθος παράγονται απο την λογική, αν μεταδόθηκαν απο έναν σε άλλον. δεν υπάρχει εννοια χωρις βασικη λογικη. δεν ειναι θεμα αποψεων, αλλα νευροοανατομιας2.Πυθέας έγραψε:επισης στα συναισθηματικα τί κάνει η λογική ανάλυση? τα καταστρέφει! ο ορθολογισμός δεν είναι κατάλληλος για έρωτα και κάποιες αφηρημένες έννοιες.
Η λογική δεν είναι κατάλληλη για να σχετιστούμε ερωτικά, αλλά είναι κατάλληλη γι ανα αναλύσουμε το φαινόμενο του έρωτα, όπως κάθε άλλο φυσικό φαινόμενο. Η λογική δεν είναι κατάλληλη για να βιώσουμε τα συναισθήματά μας, αλλά είναι κατάλληλη γι ανα τα μελετήσουμε και να τα χειριστούμε, όπως κάνει η επιστήμη της ψυχολογίας.
Ότνα ερωτεύομαι δεν το αναλύω λογικά την ώρα που το βιώνω. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο έρωτας δεν επιδέχεται λογικής ανάλυσης, ούτε ότι η λογική ανάλυση τον "καταστρέφει". Μπορώ να τον κατανοήσω με τη λογική και να τον βιώσω με το συναίσθημα.
Το κάθε τι στη θέση του.
.
μελετουν και χειριζονται μονο οταν υπαρχει προβλημα
απο προσωπικη εμπειρια= η αναλυση σε βιωμα που δεν παρουσιαζε προβλημα, δημιουργησε ταραχη και ανασφαλεια
"για να μελετησω τον βατραχο, τον εκοψα κομματια"
γιατι ειναι σημαντικο να μιλαμε σε forum?
τί απέγινε στην αληθινη επικοινωνια, στην τετραδιαστατη επαφη?
say "Hi!"
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Πυθέα δεν θέλω να σου πάω κόντρα για την κόντρα.Αν κατάλαβα τα λεγόμενά σου λάθος ζητώ συγγνώμη.(Αλλά μήπως φταις και συ λιγάκι;Μήπως,λέω μήπως ο λόγος σου είναι κάπως ελλειπτικός;).
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…