[youtube]JXbLyi5wgeg[/youtube]
"What exactly do you do for an encore...cause this is Hardcore"
Τουλάχιστον δούλεψαν τα ignition (στην αρχή δε δούλεψαν). Μένει να δω αν θα δουλέψουν και οι μηχανές τώρα.
Σας ευχαριστώ πραγματικά για το ειλικρινές ενδιαφέρον σας. Δείχνει πως άθελα μου προσέδωσα «ύφος» τραγικότητας ενω δεν ήταν έτσι. Γιατί αυτό που δεν έγραψα, ήταν οτι εγώ και το “rock bottom” έχουμε μια μόνιμη φλογερή σχέση πάθους σαν τον «Πόλεμο των Ρόουζ» ενα πράγμα. Στην πραγματικότητα με θεωρώ world authority at redefining «πάτος» κάθε φορά εδω και 22 χρόνια.
Δεν είναι ούτε θέμα υγείας, ούτε υπαρξιακό, ούτε οικογενειακό, ούτε με τη σχέση μου. Πρόκειται για κατι πρακτικά συγκεκριμένο και απο πολλών ετών επιδιωκόμενο...My Day of Days, ενα απλό (αλλά...) biz deal.
In the final choice a soldier's pack is not as heavy as a prisoner's chains.
Dwight D. Eisenhower
-Αχ άνθρωπε! Αν μάθαινες (it doesn’t come cheap though. Oh no, no!! not at all!) να τρώς φακές, δε θα ήσουν αναγκασμένος να υπακούς στις διαταγές του άρχοντα.
Αντιλήφθηκα οτι η κατανόηση της παραπάνω παράθεσης μπορούσε κάλιστα να είναι πολυποίκιλη. Οπότε εξηγώ πως την καταλαβαίνω:
Θα μπορούσε κανείς να πεί είτε οτι ήταν θέμα γούστου του Διογένη να ζεί στην ένδεια, είτε οτι «τράβηξε» το λάθος χαρτί κάποτε και εκλογίκευσε κατόπιν-με κυνισμό, την κατάσταση που βίωνε. Έτσι, οποιαδήποτε φιλοσοφικά αποφθέγματα του να είναι χροιασμένα με ενα ιδιαίτερο τρόπο ζωής καθιστώντας την αποδοχή τους θέμα γούστου.
Ο όρος «καλύτερη ζωή»-και που συνδέεται αναπόφευκτα με το κατα πόσο ορίζει/ελέγχει κανείς το βιός του, κατα πόσο δλδ υπακούει ή οχι σε διαταγές- επειδή είναι ακριβώς υποκειμενικός δεν μπορεί ποτέ να γίνει αντικείμενο γενικότερης καθολικής κατανόησης του. Για αυτό το «αν μάθαινες...» έχει μια τελείως διαφορετική σημασία για μένα. "Υπακοή στον άρχοντα" δεν σημαίνει αναγκαστικά κάποια γραπτή ή προφορική διαταγή που υπακούς απο άλλο υπαρκτό πρόσωπο και στα μούτρα σου, αλλά τον ποιόν "άρχοντα" έχεις στο μυαλό σου όταν σκέφτεσαι, λές και πράττεις. Ακόμα και οι ζάμπλουτοι και "πανίσχυροι" υπακούουν σε διαταγές. Στην πραγματικότητα-αν και πρέπει θεωρητικά να υπάρχει κάπου χωμένος/η-δεν έχω γνωρίσει άνθρωπο που να μην υπακούει σε λογιών λογιών διαταγές που δεν επιθυμεί.
Για αυτό η μάθηση έχει να κάνει με το πως να είσαι αντικειμενικός με σένα και τον κόσμο στον οποίο θα κινηθείς και να γνωρίζεις τον τρόπο που να διατηρείς αυτή την αντικειμενικότητα.
Ουδέποτε συνέδεσα (είμαι σφόδρα εναντίον τέτοιας απόπειρας ως μη ευσταθούς) την ταπεινοφροσύνη με την χλεμπουριά/χλιμιντζουριά, ή την έλλειψη Εγώ με πέδιλα, τσουβάλι και σχοινί για ζωνάρι.
Αλλά το ακριβώς αντίθετο: Καταλαβαίνω πλέον το οτι να βρίσκεται κανείς παντού και πάντα στην κατάσταση της απόλυτης διανοητικής αντικειμενικότητας είναι η μέγιστη τιμή ισχύος (καμιά σχέση φυσικά με την «ιδέα της αντικειμενικότητας» που αναζητούν οι ορθολογιστές για να τη χρησιμοποιούν ως βαθμίδα δικαιοδοσίας για τη δικαίωση των ιδεών τους-και των αξιώσεων εξουσίας- απέναντι στους «εχθρούς» τους. Όταν είσαι εξαρτημένος απο επιθυμία εξουσίας/επιβολής δεν μπορείς να λογίζεσαι αντικειμενικός).
Έτσι ανέτρεξα πάλι στον Simmel που αναζητούσε τον κοινωνιολογικό τύπο του αντικειμενικού και τον ονόμασε
«Ο Ξένος».
"On one hand the Stranger’s opinion does not really matter because of his lack of connection to society, but on the other the Stranger’s opinion does matter because of his lack of connection to society. He holds a certain objectivity that allows him to be unbiased and decide freely without fear. He is simply able to see think, and decide without care of others."
Τη δε αντικειμενικότητα την ορίζει και ως ελευθερία:
"Objectivity may also be defined as freedom: the objective individual is bound by no commitments which could prejudice his perception, understanding, and evaluation of the given."
– Georg Simmel The Stranger 1908
Αυτός είναι ο στόχος και αν και δύσκολος, είναι πλέον ορατός...
Υ.Γ.1 Έβγαλα και υποκειμενικό ορισμό της Αγάπης:
Αγάπη είναι όταν το Εγώ και Είναι, αίσθηση και συναίσθηση, φαντασία και πραγματικότητα, ταυτίζονται.
Υ.Γ.2 Πυθέα αν διαβάζεις, είχα ξεχάσει να σε προειδοποιήσω οτι τα ροντβάιλερ δεν ήταν εμβολιασμένα για Αριστοτελύσσα.
Υ.Γ.3 Αν άθεος είναι κάποιος που δεν έχει τίποτα και κανέναν πάνω απο το κεφάλι του τότε ο μονος που δικαιούται να τον φέρει είναι αυτός που οι άνθρωποι αποκαλούν Θεό.
“My legacy will be like cash, which is distributed to many heirs, each transforming his portion into a profit that conforms to his nature: this profit will no longer reveal its derivation from my legacy.” — Georg Simmel (1918)